Jump to content

Σκληρο τιμονι


Recommended Posts

Καλησπερα σας.Εδω και λιγες μερες ειμαι ευτυχης κατοχος του Α5 μου(yiiiihaaaaaaaaa).Θα ηθελα να σας ρωτησω εαν ειναι φυσιολογικο το τιμονι μ να ναι σκληρο κατα την οδηγηση.Δε θα ελεγα οτι ειναι προβληματικο αλλα μου φαινεται λες και ειναι βαρυ(οχι υπερβολικα)αλλα πολυ παραπανω απο οτι περιμενα-δεδομενου του γεγονοτος οτι δεν εχω διαβασει και τα καλυτερα για τα τιμονια της audi και επισης δεδομενου του γεγονοτος οτι ενος φιλου μου audi s3 sportback-τα πηραμε ταυτοχρονα-ειναι καμια σχεση-σαν πουπουλο το τιμονι.

Ειναι λες και μου χουν βαλει το servotronic(αν τολεω καλα)-που δεν το χω παραγγειλει αλλα εχω διαβασει για τετοια συμπεριφορα απο αυτο.Το Α5 μου ειναι s-line 1.8tfsi 160hp kai φοραει 19αρες με 255/35 λαστιχο-αν αυτο παιζει ρολο.

 

Προσωπικα μ αρεσει που ειναι τοσο σκληρο!!

Link to comment
Share on other sites

Καλως ορισες φιλε μου!Οι 19αρες σιγουρα ευθυνονται για το σκληρο τιμονι.Τωρα αν συμβαινει κ κατι αλλο δεν το γνωριζω!

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά το τιμόνι από το S3 δεν με εχει συγκινησει,

απεναντίας,μου φάνηκε πολύ ελαφρύ και στα πολλά κιόλλας

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν το δικό μου φορά 17" ζάντα με 245 πάτημα και το τιμόνι είναι όπως διάβασες, ελαφρύ σαν πουπουλο και με αίσθηση σαν να γυρνά στον αέρα! Υποτίθεται ότι θα πρέπει να είναι ελαφρύ σε χαμηλές ταχύτητες (που όντως είναι) και να σκληραίνει σε υψηλότερες ταχύτητες (κάτι που εγώ δεν αντιλαμβάνομαι να συμβαίνει). Μακάρι να ήταν πιο βαρύ. Είχα την αίσθηση ότι το servotronic είναι στο βασικό εξοπλισμό ή κάνω λάθος;

Επίσης κάτι που δε μου αρέσει είναι ότι το τιμόνι σε στροφές μικρής ταχύτητας στην πόλη δεν έχει επαναφορά απο μόνο του. Συνηθισμένος από το προηγούμενο αμάξι μου, στο Α5 έστριβα στις διασταυρώσεις και άφηνα το τιμόνι να ισιώσει από μόνο του. Το αμάξι όμως συνέχιζε να στρίβει και πανικόβλητος γυρνούσα το τιμόνι σαν καπετάνιος σε τρικυμία!

 

Παρεπιμπτόντως και sorry για το :offtopic: , αλλά σε αυτό το topic, στο post no 9 έχω και εγώ ένα μικρούλι ερώτημα. Μήπως (λέω μήπως) κάποιος κάτοχος Α5 να μου δώσει μιά απάντηση;! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν το δικό μου φορά 17" ζάντα με 245 πάτημα και το τιμόνι είναι όπως διάβασες, ελαφρύ σαν πουπουλο και με αίσθηση σαν να γυρνά στον αέρα! Υποτίθεται ότι θα πρέπει να είναι ελαφρύ σε χαμηλές ταχύτητες (που όντως είναι) και να σκληραίνει σε υψηλότερες ταχύτητες (κάτι που εγώ δεν αντιλαμβάνομαι να συμβαίνει). Μακάρι να ήταν πιο βαρύ. Είχα την αίσθηση ότι το servotronic είναι στο βασικό εξοπλισμό ή κάνω λάθος;

Επίσης κάτι που δε μου αρέσει είναι ότι το τιμόνι σε στροφές μικρής ταχύτητας στην πόλη δεν έχει επαναφορά απο μόνο του. Συνηθισμένος από το προηγούμενο αμάξι μου, στο Α5 έστριβα στις διασταυρώσεις και άφηνα το τιμόνι να ισιώσει από μόνο του. Το αμάξι όμως συνέχιζε να στρίβει και πανικόβλητος γυρνούσα το τιμόνι σαν καπετάνιος σε τρικυμία!

 

Παρεπιμπτόντως και sorry για το :offtopic: , αλλά σε αυτό το topic, στο post no 9 έχω και εγώ ένα μικρούλι ερώτημα. Μήπως (λέω μήπως) κάποιος κάτοχος Α5 να μου δώσει μιά απάντηση;! :rolleyes:

ρε κουμπαρε μηπως το προηγουμενο αμαξι σου ειχε υδραυλικο τιμονακι,και ειχε σωστη επαναφορα;Γιατι αυτο που εχεις μονο υδραυλικο δεν εχει :thumbsdown: το μπελα μου μεσα με τα παλιοηλεκτρικα τους.Σε δυο πραγματα δεν επρεπε να βαλουν χερι,πενταλ γκαζιου,και τιμονι!

Link to comment
Share on other sites

Στα ηλεκτρουδραυλικά τιμονια της audi υπάρχουνε 3 σεττινγκς soft / medium / hard στην αντιπροσωπεια μπορουνε να στο ρυθμίσουνε οπου θέλεις χωρις κοστος. Οσον αφορα για το servotronic ειναι μια μαυρη φύσα διπλα στης ασφάλιες του αυτοκινητου μπορει να καταργηθεί ευκολα απλα τραβοντας την εξω...

Link to comment
Share on other sites

Cronogr σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου.Μπορω να πω οτι με καθησυχασες!ελπιζω να εχεις δικιο.Μαλλον εχω το hard setting!!??!!

 

;-)

 

Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

Πήγαινέ το στην αντιπροσωπεία πες τους ότι μας είπες και εδώ και θα σου πουν αν είναι φυσιολογικό ή όχι με μια απλή βόλτα να σου φύγει η απορία!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φυσιολογικο ειναι, στα α3/σ3 το τιμονι ειναι παναλαφρο δε ξερω γιατι, στα α4/α5/α6 ακομα και με 17αρες το τιμονι ειναι σκληρο αλλα οπως ειπα μπορεις να το ρυθμίσεις οποτε μη συγκρινετε με τα 8P ειναι εντελώς διαφορετικη πλατφορμα. Στη τελικη το παληκάρι φοραει 19αρες και 255λαστιχο... εγω με 18 και 245 κανω μπρατσα αυτο που μου τη σπάει ειναι το σερβο που μεσα στις επομενες μερες εχω σκοπο να το καταργήσω

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εμένα δεν μπορώ να πώ ότι είναι ιδιαίτερα σκληρό το τιμόνι. Έχω 18άρες με λάστιχο 245/40. Ίσα - ίσα που με το servotronic το καταλαβάινω να "σφίγγει" στα πολλά χιλιόμετρα (ειδικά σε απότομα κοψίματα και φρεναρίσματα)και να χαλαρώνει στα λίγα και σε επιτόπιους ελιγμούς!

Link to comment
Share on other sites

Είχα την αίσθηση ότι το servotronic είναι στο βασικό εξοπλισμό ή κάνω λάθος;

 

Το servotronic είναι στο βασικό εξοπλισμό για τα μοντέλα από 190hp και πάνω!

Link to comment
Share on other sites

το τιμόνι όντως πρέπει να είναι πούπουλο για μέσα στην πόλη και χαμηλές ταχύτητες και να σκληραίνει όσο επιταχύνεις. Μου ακούγεται παράξενο που σου φαίνεται τόσο βαρύ όπως και το γεγονός που ανέφερε ο φίλος πιο πριν ότι δεν καταλαβαίνει την αλλαγή της αίσθησης με την ανάπτυξη ταχύτητας.

Link to comment
Share on other sites

το τιμόνι όντως πρέπει να είναι πούπουλο για μέσα στην πόλη και χαμηλές ταχύτητες και να σκληραίνει όσο επιταχύνεις. Μου ακούγεται παράξενο που σου φαίνεται τόσο βαρύ όπως και το γεγονός που ανέφερε ο φίλος πιο πριν ότι δεν καταλαβαίνει την αλλαγή της αίσθησης με την ανάπτυξη ταχύτητας.

:sSig_agreed: :sSig_agreed:

 

 

Γιωργος

Link to comment
Share on other sites

Στα ηλεκτρουδραυλικά τιμονια της audi υπάρχουνε 3 σεττινγκς soft / medium / hard στην αντιπροσωπεια μπορουνε να στο ρυθμίσουνε οπου θέλεις χωρις κοστος. Οσον αφορα για το servotronic ειναι μια μαυρη φύσα διπλα στης ασφάλιες του αυτοκινητου μπορει να καταργηθεί ευκολα απλα τραβοντας την εξω...

 

Ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον σας΄!Φυσικα με ενδιαφερει να κρατησω την παραπανω απαντηση ως πιο ωασιμη!Αληθεια ομωσ μ αρεσει που -ναι σκληρουτσικο.13 μερες οδηγησης και εκανα 5500χλm.Like it a lot!

 

ΜOLTO GRAZZIE σε ολουςςςςς!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.