Dimitris_Kon Posted June 26, 2010 Share Posted June 26, 2010 (edited) Μετά από προθυμία του Τόλη να υποβληθεί στη βάσανο των δοκιμών μου, (aka DIY) αλλάξαμε την αντλία βενζίνης του. Ξεκινάμε, καταρχήν προσέχοντας ώστε η στάθμη της βενζίνης να είναι κάτω από το μισό στο ρεζερβουάρ και πάμε παρακάτω : Η αντλία βρίσκεται στο πίσω κάθισμα και συγκεκριμένα στο κάθισμα πίσω απο τον συνοδηγό.. Σηκώνουμε το κάθισμα από κάτω και το απελευθερώνουμε από τα δύο άγκιστρα που διαθέτει: Σηκώνουμε τη μοκέτα : Βλέπουμε την τάπα που έχει 3 βίδες και με το κατσαβίδι τις ξεβιδώνουμε : Βγαίνει η τάπα και βλέπουμε το basket της αντλίας και τις σωληνώσεις : Δημήτρης Edited June 26, 2010 by Dimitris_Kon 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 26, 2010 Author Share Posted June 26, 2010 Λόγω της σκόνης που επικάθεται και για να μην πέσει μέσα όταν την αφαιρέσουμε, φυσάμε με πεπιεσμένο αέρα τη περιοχή : Βλέπουμε ένα βύσμα και δύο σωληνάκια, τα οποία αφαιρούμε σιγά - σιγά (πρώτα το βύσμα και μετά τα σωληνάκια) έχοντας ένα πανί επάνω, διότι θα τρέξει λίγη βενζίνη.. Μετα ξεβιδώνουμε το πλαστικό παξιμάδι που ασφαλίζει το basket, κτυπώντας το με ένα μπουζόκλειδο και ένα σφυράκι, για να απασφαλίσει. Μετά, σηκώνουμε αργά - αργά και προσεκτικά την αντλία για να μην χαλάσουμε το φλοτέρ της, το οποίο είναι ευαίσθητο και χαλάει πανεύκολα.. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 26, 2010 Author Share Posted June 26, 2010 (edited) Η αντλία αφού αφαιρεθεί με το λάστιχο στεγανοποίησης, προσέχουμε μην έχει και μέσα στο basket βενζίνη, (που συνήθως έχει), ώστε να μην λερώσουμε το αυτοκίνητο ή και εμας.. Βγάζουμε τα καλωδιάκια προσεκτικά και στη συνέχεια σύρουμε προς τα κάτω τη πλακέτα του φλοτέρ, ώστε να βγει από το υπάρχον basket Και το τοποθετούμε στο νέο basket της καινούργιας αντλίας (εφόσον το έχουμε πάρει όλο μαζί - μπορούσαμε και μόνο την αντλία) Στη συνέχεια, ψεκάζουμε λίγο wd 40 στο λάστιχο της αντλίας και επανατοποθετούμε προσεκτικά την αντλία στη θέση της, με την ίδια φορά που ήταν και πριν και ξαναβιδώνουμε το πλαστικό καπάκι, γερά ώστε να σφίξει καλά: Κουμπώνουμε τη φύσα και τα σωληνάκια, προσέχοντας να έχουμε καθαρίσει καλά το χώρο από τυχόν βενζίνη: Τέλος, βάζουμε το καπάκι με τις 3 βίδες και επανατοποθετούμε τη μοκέτα και το κάθισμα όπως πριν και είμαστε έτοιμοι. Ανοίγουμε 2 - 3 φορές το διακόπτη, πριν βάλουμε μπροστά το κινητήρα και μετά ξεκινάμε το μοτέρ για να δούμε τι ψάρια πιάσαμε.. Δημήτρης Edited June 26, 2010 by Dimitris_Kon 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasosS3 Posted June 26, 2010 Share Posted June 26, 2010 Μπραβο σου ρε Μητσο πολυ καλη δουλεια και βημα βημα οπως αρμοζει σε ενα πολυ σωστο DIY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted June 26, 2010 Share Posted June 26, 2010 Καταρχας να ευχαριστησω τον Δημητρη απο τα βαθη της καρδιας μου που δεχτηκε να κανουμε το DIY και να αλλαξουμε την τρομπα. ηταν τοσο σχολαστικος λες και ηταν δικο του το αμαξι οσο αναφορα την διαδικασια ειναι πανευκολη απλα προσοχη μεγαλη στο φλοτερ την ωρα που γινετε τραμπα στην καινουργια αντλια γιατι ειναι πολυ ευαισθητο. γενικα εγω την αλλαξα προληπτικα γιατι εχω 160.000 km και δεν την ειχα αλλαξει η καθαρισει ποτε. απ οτι ειδαμε δεν χρειαζοταν εστω αμεσα αλλαγη της γιατι η παλια ηταν σε πολυ καλη κατασταση και την κρατησα για εφεδρικη. παντως με την νεα αντλια νομιζω (δεν ξερω αμα ειναι ψυχολογικο) οτι αρπαζει πιο γρηγορα... Δημητρη σ' ευχαριστω πολυ οπως ευχαριστω πολυ και τον Αριστο που μας προσφερε μερος στο μαγαζι του για να γινουν οι εργασιες 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 26, 2010 Author Share Posted June 26, 2010 Καταρχας να ευχαριστησω τον Δημητρη απο τα βαθη της καρδιας μου που δεχτηκε να κανουμε το DIY και να αλλαξουμε την τρομπα. ηταν τοσο σχολαστικος λες και ηταν δικο του το αμαξι οσο αναφορα την διαδικασια ειναι πανευκολη απλα προσοχη μεγαλη στο φλοτερ την ωρα που γινετε τραμπα στην καινουργια αντλια γιατι ειναι πολυ ευαισθητο. γενικα εγω την αλλαξα προληπτικα γιατι εχω 160.000 km και δεν την ειχα αλλαξει η καθαρισει ποτε. απ οτι ειδαμε δεν χρειαζοταν εστω αμεσα αλλαγη της γιατι η παλια ηταν σε πολυ καλη κατασταση και την κρατησα για εφεδρικη. παντως με την νεα αντλια νομιζω (δεν ξερω αμα ειναι ψυχολογικο) οτι αρπαζει πιο γρηγορα... Δημητρη σ' ευχαριστω πολυ οπως ευχαριστω πολυ και τον Αριστο που μας προσφερε μερος στο μαγαζι του για να γινουν οι εργασιες Τίποτα φίλε, να σαι καλά! Δεν σκεφτήκαμε να κάνουμε κανα log πριν και μετά Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted June 26, 2010 Share Posted June 26, 2010 ναι χαζομαρα. και ελεγα να την μετραγα στο καναλι 002 να δω τo injection time πριν την αλλαξω αλλα βαρεθηκα τεσπα δεν πειραζει Δημητρη το θεμα ειναι οτι σιγουρα υπαρχει διαφορα που δεν ειναι ψυχολογικη γιατι οσο να 'ναι τοσα χιλιομετρα στη πλατη της η παλια σιγουρα θα <<λαχανιαζε>> πιο ευκολα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted June 26, 2010 Share Posted June 26, 2010 να πω επισης οτι το κοστος της μαμας αντλιας που πηρα ηταν 150 ευρω. η αντιπροσωπια ζηταει 300 ευρω την αντλια και 140 ευρω τοποθετηση!!!!!δηλαδη 440 ευρω συνολο κωδικος ανταλλακτικου 1J0919051C ολοκληρη η αντλια η μαμα VDO η παλια μπηκε στην αποθηκη μαζι με σκαστρες maf κολλαρα σωλινακια κλπ. ενα σκασμο ανταλλακτηκα εχω μαζεψει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnaras Posted June 26, 2010 Share Posted June 26, 2010 Μπραβο παιδια!!! Την πηρες απο αντιπροσωπεια τοσο??? Γιατι εμενα μου ειχαν πει μια τρελη τιμη 300 αν θυμαμε καλα οταν ρωτησα και σκεφτομαι σοβαρα καποια στιγμη να την αλλαξω μιας και εχω σχεδον τα 2πλα τα δικα σου χιλιομετρα Αλλα ελεγα αμα ηταν να εβαζα μια 040 της bosch (110-120ε)ετσι να βρισκετε για μελλοντικη χρηση, απλα δεν ξερω αν θα τα καταφερω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted June 26, 2010 Share Posted June 26, 2010 Γιαννη απο μαγαζι με ανταλλακτικα vw-audi την πηρα.απλα μακρια απο αντιπροσωπια για τετοια... παντως με τα χιλιομετρα που εχεις καλο ειναι μια αλλαγη προληπτικα γιατι οι αντλιες μπορει να σε αφησουν απροειδοποιητα.γνωμη μου βαλε μαμα αφου δεν εχεις κανει καμια τρελλη μετατροπη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 27, 2010 Author Share Posted June 27, 2010 Μπραβο σου ρε Μητσο πολυ καλη δουλεια και βημα βημα οπως αρμοζει σε ενα πολυ σωστο DIY Να σαι καλά άρχοντα Έπονται και άλλα λέμε Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Να σαι καλά άρχοντα Έπονται και άλλα λέμε Δημήτρης Δημήτρη, υποδειγματικό το DIY σου! Πάντα τέτοια... Δεν ξέρω πώς τα καταφέρνεις ρε φίλε, αλλά ΠΑΝΤΑ καταφέρνεις και με εκπλήσσεις (θετικά )! Μπράβο και πάλι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 27, 2010 Author Share Posted June 27, 2010 Δημήτρη, υποδειγματικό το DIY σου! Πάντα τέτοια... Δεν ξέρω πώς τα καταφέρνεις ρε φίλε, αλλά ΠΑΝΤΑ καταφέρνεις και με εκπλήσσεις (θετικά )! Μπράβο και πάλι! Προσπαθώ βρε Γιώργο σε ευχαριστώ, να ανοίξουν τα μάτια μας λίγο! Να ναι καλά τα πειραματόζωα Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akefalos Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Καλησπερα και απο μενα.Καταρχην μπραβο για την ωραια δουλεια που κανατε.Δευτερον εχω μια απορια.Μπορει να ειμαι off topic οποτε αν χρειαστει να μετακινηθει.Εψαξσ στο δικο μου a4 avant b5 κατω απο το καθισμα πισω και δεν βρηκα καμενα σημειο ουτε καλυμα με βιδες για να βγαλω την αντλια.Ουτε μοκετα εχει για να πω οτι ειναι απο κατω.Μολις βγαλεις τα καθισματα βλεπεις κατευθειαν λαμαρινα.Εχει κανεις καμια ιδεα που μπορει να ειναι η αντλια στο δικο μου?Thanks!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 27, 2010 Author Share Posted June 27, 2010 Καλησπερα και απο μενα.Καταρχην μπραβο για την ωραια δουλεια που κανατε.Δευτερον εχω μια απορια.Μπορει να ειμαι off topic οποτε αν χρειαστει να μετακινηθει.Εψαξσ στο δικο μου a4 avant b5 κατω απο το καθισμα πισω και δεν βρηκα καμενα σημειο ουτε καλυμα με βιδες για να βγαλω την αντλια.Ουτε μοκετα εχει για να πω οτι ειναι απο κατω.Μολις βγαλεις τα καθισματα βλεπεις κατευθειαν λαμαρινα.Εχει κανεις καμια ιδεα που μπορει να ειναι η αντλια στο δικο μου?Thanks!!! Η αντλία στα Β5 είναι στο πόρτ παγκάζ, πίσω ακριβώς από το πίσω κάθισμα του συνοδηγού. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostA3 Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Μπράβο για την ωραία παρουσίαση!!! :biggrinthumb: Καλή αρχή σε αυτή τη προσπάθεια με τα DIY και εύχομαι Δημήτρη να βρίσκεις πάντα "πειραματόζωα"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 27, 2010 Author Share Posted June 27, 2010 Μπράβο για την ωραία παρουσίαση!!! :biggrinthumb: Καλή αρχή σε αυτή τη προσπάθεια με τα DIY και εύχομαι Δημήτρη να βρίσκεις πάντα "πειραματόζωα"! Ευχαριστώ Κώστα, σε λίγο θα υπάρξει ένα τρομερό πειραματόζωο Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS S3 Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 (edited) Μπράβο Δημήτρη πολύ ωραία δουλειά!!! Τόλη καλορίζικη να είναι! Edited June 28, 2010 by Dimitris_Kon Σου έσβησα το λόξυγγα(!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akefalos Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 Thanks Δημητρη.Και ελεγα μα που ειναι μα που ειναι?Κοιτα να δεις που την εχουν κρυμμενη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 Ευχαριστω πολυ Κωστα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lol Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 μπραβο ρε παιδες πολυ καλο....μεγες...μεγες καλοριζικη..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanoulisTheTroll Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 σε λίγο θα υπάρξει ένα τρομερό πειραματόζωο Δημήτρης Με φοβίζεις.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legend Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 Υποδειγματική δουλεια, Καταπληκτικό DIY νομίζω ότι ο τόλης είναι ο τυχερούλης της υπόθεσης! Μπραβο παιδια, είστε αρκετα αναλυτικοί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis7 Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 και κατι παραπανω απο τυχερουλης Πανο μακαρι οι επαγγελματιες μηχανικοι να ηταν τοσο σχολαστικοι και με τοσες γνωσεις οπως ο Δημητρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermanboy Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Για όσους πιάνουν τα χέρια τους μιλάμε ήταν το κερασάκι στην τούρτα!Μπράβο Τόλη που άφησες/εμπιστεύτηκες τον Δημήτρη να σου κάνει την αλλαγή!Για έναν τεχνικό η αξίωση έρχεται μέσα από την εμπιστοσύνη!Μπράβο ρε παιδιά για το θέμα!Συγχαρητήρια και στους δυο σας!Μπράβο και πάλι+++++++ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.