Jump to content

Αλλαγή αντλίας βενζίνης σε Α3 8L


Recommended Posts

Μετά από προθυμία του Τόλη να υποβληθεί στη βάσανο των δοκιμών μου, (aka DIY) αλλάξαμε την αντλία βενζίνης του. Ξεκινάμε,

καταρχήν προσέχοντας ώστε η στάθμη της βενζίνης να είναι κάτω από το μισό στο ρεζερβουάρ και πάμε παρακάτω :

 

Η αντλία βρίσκεται στο πίσω κάθισμα και συγκεκριμένα στο κάθισμα πίσω απο τον συνοδηγό..

 

DSC05325.jpg

 

 

Σηκώνουμε το κάθισμα από κάτω και το απελευθερώνουμε από τα δύο άγκιστρα που διαθέτει:

 

DSC05326.jpg

 

DSC05327.jpg

 

Σηκώνουμε τη μοκέτα :

 

DSC05329.jpg

 

Βλέπουμε την τάπα που έχει 3 βίδες και με το κατσαβίδι τις ξεβιδώνουμε :

 

DSC05330.jpg

 

Βγαίνει η τάπα και βλέπουμε το basket της αντλίας και τις σωληνώσεις :

 

DSC05331.jpg

 

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λόγω της σκόνης που επικάθεται και για να μην πέσει μέσα όταν την αφαιρέσουμε, φυσάμε με πεπιεσμένο αέρα τη περιοχή :

 

DSC05333.jpg

 

Βλέπουμε ένα βύσμα και δύο σωληνάκια, τα οποία αφαιρούμε σιγά - σιγά (πρώτα το βύσμα και μετά τα σωληνάκια) έχοντας ένα πανί επάνω, διότι θα τρέξει λίγη βενζίνη..

 

DSC05334.jpg

 

 

DSC05335.jpg

 

Μετα ξεβιδώνουμε το πλαστικό παξιμάδι που ασφαλίζει το basket, κτυπώντας το με ένα μπουζόκλειδο και ένα σφυράκι, για να απασφαλίσει.

 

DSC05336.jpg

 

Μετά, σηκώνουμε αργά - αργά και προσεκτικά την αντλία για να μην χαλάσουμε το φλοτέρ της, το οποίο είναι ευαίσθητο και χαλάει πανεύκολα..

 

DSC05337.jpg

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Η αντλία αφού αφαιρεθεί με το λάστιχο στεγανοποίησης, προσέχουμε μην έχει και μέσα στο basket βενζίνη, (που συνήθως έχει), ώστε να μην λερώσουμε το αυτοκίνητο ή και εμας..

 

DSC05340.jpg

 

DSC05340.jpg

 

 

Βγάζουμε τα καλωδιάκια προσεκτικά και στη συνέχεια σύρουμε προς τα κάτω τη πλακέτα του φλοτέρ, ώστε να βγει από το υπάρχον basket

 

DSC05343.jpg

 

 

Και το τοποθετούμε στο νέο basket της καινούργιας αντλίας (εφόσον το έχουμε πάρει όλο μαζί - μπορούσαμε και μόνο την αντλία)

 

DSC05344.jpg

 

Στη συνέχεια, ψεκάζουμε λίγο wd 40 στο λάστιχο της αντλίας και επανατοποθετούμε προσεκτικά την αντλία στη θέση της, με την ίδια φορά που ήταν και πριν

και ξαναβιδώνουμε το πλαστικό καπάκι, γερά ώστε να σφίξει καλά:

 

DSC05345.jpg

 

 

Κουμπώνουμε τη φύσα και τα σωληνάκια, προσέχοντας να έχουμε καθαρίσει καλά το χώρο από τυχόν βενζίνη:

 

DSC05346.jpg

 

DSC05347.jpg

 

Τέλος, βάζουμε το καπάκι με τις 3 βίδες και επανατοποθετούμε τη μοκέτα και το κάθισμα όπως πριν και είμαστε έτοιμοι.

Ανοίγουμε 2 - 3 φορές το διακόπτη, πριν βάλουμε μπροστά το κινητήρα και μετά ξεκινάμε το μοτέρ για να δούμε τι ψάρια πιάσαμε..

 

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καταρχας να ευχαριστησω τον Δημητρη απο τα βαθη της καρδιας μου που δεχτηκε να κανουμε το DIY και να αλλαξουμε την τρομπα.

ηταν τοσο σχολαστικος λες και ηταν δικο του το αμαξι :)

 

οσο αναφορα την διαδικασια ειναι πανευκολη απλα προσοχη μεγαλη στο φλοτερ την ωρα που γινετε τραμπα στην καινουργια αντλια γιατι ειναι πολυ ευαισθητο.

 

γενικα εγω την αλλαξα προληπτικα γιατι εχω 160.000 km και δεν την ειχα αλλαξει η καθαρισει ποτε.

απ οτι ειδαμε δεν χρειαζοταν εστω αμεσα αλλαγη της γιατι η παλια ηταν σε πολυ καλη κατασταση και την κρατησα για εφεδρικη.

παντως με την νεα αντλια νομιζω (δεν ξερω αμα ειναι ψυχολογικο) οτι αρπαζει πιο γρηγορα...

 

Δημητρη σ' ευχαριστω πολυ οπως ευχαριστω πολυ και τον Αριστο που μας προσφερε μερος στο μαγαζι του για να γινουν οι εργασιες :sHa_thumbsup2:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καταρχας να ευχαριστησω τον Δημητρη απο τα βαθη της καρδιας μου που δεχτηκε να κανουμε το DIY και να αλλαξουμε την τρομπα.

ηταν τοσο σχολαστικος λες και ηταν δικο του το αμαξι :)

 

οσο αναφορα την διαδικασια ειναι πανευκολη απλα προσοχη μεγαλη στο φλοτερ την ωρα που γινετε τραμπα στην καινουργια αντλια γιατι ειναι πολυ ευαισθητο.

 

γενικα εγω την αλλαξα προληπτικα γιατι εχω 160.000 km και δεν την ειχα αλλαξει η καθαρισει ποτε.

απ οτι ειδαμε δεν χρειαζοταν εστω αμεσα αλλαγη της γιατι η παλια ηταν σε πολυ καλη κατασταση και την κρατησα για εφεδρικη.

παντως με την νεα αντλια νομιζω (δεν ξερω αμα ειναι ψυχολογικο) οτι αρπαζει πιο γρηγορα...

 

Δημητρη σ' ευχαριστω πολυ οπως ευχαριστω πολυ και τον Αριστο που μας προσφερε μερος στο μαγαζι του για να γινουν οι εργασιες :sHa_thumbsup2:

 

Τίποτα φίλε, να σαι καλά! Δεν σκεφτήκαμε να κάνουμε κανα log πριν και μετά :g:

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

ναι χαζομαρα. και ελεγα να την μετραγα στο καναλι 002 να δω τo injection time πριν την αλλαξω αλλα βαρεθηκα :P

 

τεσπα δεν πειραζει Δημητρη το θεμα ειναι οτι σιγουρα υπαρχει διαφορα που δεν ειναι ψυχολογικη γιατι οσο να 'ναι τοσα χιλιομετρα στη πλατη της η παλια σιγουρα θα <<λαχανιαζε>> πιο ευκολα

Link to comment
Share on other sites

να πω επισης οτι το κοστος της μαμας αντλιας που πηρα ηταν 150 ευρω.

 

η αντιπροσωπια ζηταει 300 ευρω την αντλια και 140 ευρω τοποθετηση!!!!!δηλαδη 440 ευρω συνολο :sHa_sarcasticlol:

 

κωδικος ανταλλακτικου 1J0919051C ολοκληρη η αντλια η μαμα VDO

 

η παλια μπηκε στην αποθηκη μαζι με σκαστρες maf κολλαρα σωλινακια κλπ. ενα σκασμο ανταλλακτηκα εχω μαζεψει...

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο παιδια!!!

 

Την πηρες απο αντιπροσωπεια τοσο???

Γιατι εμενα μου ειχαν πει μια τρελη τιμη 300 αν θυμαμε καλα οταν ρωτησα και σκεφτομαι σοβαρα

καποια στιγμη να την αλλαξω μιας και εχω σχεδον τα 2πλα τα δικα σου χιλιομετρα

Αλλα ελεγα αμα ηταν να εβαζα μια 040 της bosch (110-120ε)ετσι να βρισκετε για μελλοντικη χρηση, απλα δεν ξερω αν θα τα καταφερω...

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη απο μαγαζι με ανταλλακτικα vw-audi την πηρα.απλα μακρια απο αντιπροσωπια για τετοια...

 

παντως με τα χιλιομετρα που εχεις καλο ειναι μια αλλαγη προληπτικα γιατι οι αντλιες μπορει να σε αφησουν απροειδοποιητα.γνωμη μου βαλε μαμα αφου δεν εχεις κανει καμια τρελλη μετατροπη.

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο σου ρε Μητσο πολυ καλη δουλεια και βημα βημα οπως αρμοζει σε ενα πολυ σωστο DIY :sHa_thumbsup2:

 

Να σαι καλά άρχοντα :biggrinthumb: Έπονται και άλλα λέμε :sHa_thumbsup2:

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλά άρχοντα :biggrinthumb: Έπονται και άλλα λέμε :sHa_thumbsup2:

 

 

 

Δημήτρης

Δημήτρη, υποδειγματικό το DIY σου! :sHa_thumbsup2:

Πάντα τέτοια...

Δεν ξέρω πώς τα καταφέρνεις ρε φίλε, αλλά ΠΑΝΤΑ καταφέρνεις και με εκπλήσσεις (θετικά :new_thumright: )!

Μπράβο και πάλι! :biggrinthumb:

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, υποδειγματικό το DIY σου! :sHa_thumbsup2:

Πάντα τέτοια...

Δεν ξέρω πώς τα καταφέρνεις ρε φίλε, αλλά ΠΑΝΤΑ καταφέρνεις και με εκπλήσσεις (θετικά :new_thumright: )!

Μπράβο και πάλι! :biggrinthumb:

 

Προσπαθώ βρε Γιώργο σε ευχαριστώ, να ανοίξουν τα μάτια μας λίγο! Να ναι καλά τα πειραματόζωα :Party_fest39:

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο μενα.Καταρχην μπραβο για την ωραια δουλεια που κανατε.Δευτερον εχω μια απορια.Μπορει να ειμαι off topic οποτε αν χρειαστει να μετακινηθει.Εψαξσ στο δικο μου a4 avant b5 κατω απο το καθισμα πισω και δεν βρηκα καμενα σημειο ουτε καλυμα με βιδες για να βγαλω την αντλια.Ουτε μοκετα εχει για να πω οτι ειναι απο κατω.Μολις βγαλεις τα καθισματα βλεπεις κατευθειαν λαμαρινα.Εχει κανεις καμια ιδεα που μπορει να ειναι η αντλια στο δικο μου?Thanks!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο μενα.Καταρχην μπραβο για την ωραια δουλεια που κανατε.Δευτερον εχω μια απορια.Μπορει να ειμαι off topic οποτε αν χρειαστει να μετακινηθει.Εψαξσ στο δικο μου a4 avant b5 κατω απο το καθισμα πισω και δεν βρηκα καμενα σημειο ουτε καλυμα με βιδες για να βγαλω την αντλια.Ουτε μοκετα εχει για να πω οτι ειναι απο κατω.Μολις βγαλεις τα καθισματα βλεπεις κατευθειαν λαμαρινα.Εχει κανεις καμια ιδεα που μπορει να ειναι η αντλια στο δικο μου?Thanks!!!

 

Η αντλία στα Β5 είναι στο πόρτ παγκάζ, πίσω ακριβώς από το πίσω κάθισμα του συνοδηγού.

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο για την ωραία παρουσίαση!!! :biggrinthumb: :biggrinthumb:

 

Καλή αρχή σε αυτή τη προσπάθεια με τα DIY και εύχομαι Δημήτρη να βρίσκεις πάντα "πειραματόζωα"!

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο για την ωραία παρουσίαση!!! :biggrinthumb: :biggrinthumb:

 

Καλή αρχή σε αυτή τη προσπάθεια με τα DIY και εύχομαι Δημήτρη να βρίσκεις πάντα "πειραματόζωα"!

 

Ευχαριστώ Κώστα, σε λίγο θα υπάρξει ένα τρομερό πειραματόζωο :biggrinthumb:

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Υποδειγματική δουλεια, Καταπληκτικό DIY νομίζω ότι ο τόλης είναι ο τυχερούλης της υπόθεσης!

 

Μπραβο παιδια, είστε αρκετα αναλυτικοί. :sHa_thumbgoodjob:

Link to comment
Share on other sites

και κατι παραπανω απο τυχερουλης Πανο :sHa_thumbgoodjob:

 

μακαρι οι επαγγελματιες μηχανικοι να ηταν τοσο σχολαστικοι και με τοσες γνωσεις οπως ο Δημητρης :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για όσους πιάνουν τα χέρια τους μιλάμε ήταν το κερασάκι στην τούρτα!Μπράβο Τόλη που άφησες/εμπιστεύτηκες τον Δημήτρη να σου κάνει την αλλαγή!Για έναν τεχνικό η αξίωση έρχεται μέσα από την εμπιστοσύνη!Μπράβο ρε παιδιά για το θέμα!Συγχαρητήρια και στους δυο σας!Μπράβο και πάλι+++++++

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.