Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
strivis

Τι προγραμμα "φορας" στο Α4 Β8 σου!

Recommended Posts

Σκεφτηκα να δημιουργησω αυτο το θεμα, οχι για λογους διαφημισεις ή δημοσκοπησης!

Αλλα για να χρησιμευσει σαν ενας οδηγος για οσους θελουν να βαλουν προγραμμα στο αμαξι τους και θελουν να γνωριζουν τι εχει "φορεθει" ηδη στο συγκεκριμενο αμαξι Α4 Β8!

Ειναι αρκετα μελη που μπαινουν, απλα διαβαζουν και δεν γραφουν! Ετσι θα εχουν εναν οδηγο, για ποια και ποσα προγραμματα υπαρχουν και εχουν "φορεθει" στην Ελλαδα, τα παραπονα ή τις ελλειψεις που μπορει να εχουν οι εταιριες, τις εντυπωσεις και το κοστος του εκαστοτε προγραμματος, ετσι ωστε με τα θελω τους και την οδηγηση τους, να τους βοηθησουμε να επιλεξουν!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξεκιναω πρωτος....

Α4 Β8 160ps

Giac stage 1 230ps

Κοστος 650ευρω

Εντυπωσεις-Παρατηρησεις: Αρκετα γραμμικο προγραμμα, χωρις ξεσπασματα και νιωθεις δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δευτερος εγω....

Α4 Β8 160ps

Οverload stage 1 225ps

Κοστος 600ευρω

Εντυπωσεις-Παρατηρησεις: Τοποθετησα για ενα λογο το προγραμμα....το αυτοκινητο ¨κρεμαγε¨ απο τις 3500 στροφες και επανω.Τωρα υπαρχει δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων οπως ειπε και ο Σταυρος.

 

 

Υ.Γ. Μπραβο Σταυρο ωραια σκεψη το topic..:sSig_goodjob:

 

Υ.Γ.2 Για οσους σκεφτονται να τοποθετησουν ενα προγραμμα και να μην συνεχισουν την βελτιωση του αυτοκινητου τους οι διαφορες απο εταιρεια σε εταιρεια ειναι απειροελαχιστες!!!

Σε καθε περιπτωση οι κατοχοι Β8 ειμαστε στην διαθεση τους!!!

 

 

Γιωργος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σκέφτομαι για Revo απλά δεν ξέρω την χρονική στιγμή που θα γίνει (+ τις απόψεις μελών και γνωστών που το έχουν επιλέξει),λόγος για μέχρι τώρα επιλογή είναι καθαρά η τηλεφωνική εξυπηρέτηση και

διάθεση των κύριων που μίλησα για να με ξεκαθαρίσουν οτιδήποτε είχα να ρωτήσω σε σχέση με άλλες εταιρίες του χώρου,ίσως βέβαια να είναι και προσωπικό του ότι πιστεύω να εξυπηρετήθηκα καλύτερα.

 

Υ.Γ. Θα συμφωνήσω με τον προαναφερθέντα ότι οι διαφορές σε προγράμματα "κονσέρβες" σε Stage 1 είναι απειροελάχιστες,απο εκεί

και πέρα όμως τα πράγματα αλλάζουν και έχουν να κάνουν με διάθεση γνώσεων που μπορεί να έχει ο κάθε τεχνικός ανεξάρτητα με την

εταιρία που αντιπροσωπεύει.

 

Αυτα τα λίγα και πάντα φιλικά!

Edited by ChRiS82

Share this post


Link to post
Share on other sites

A4 B8 160 ps

REVO stage 1 210ps

Κοστος 900 ευρω

Εντυπωσεις-Παρατηρησεις: Αν και ειναι πολυ νωρις για ασφαλη συμπερασματα, το προγραμμα το ΄φοραω μονο 10 μερες, η πρωτη εντυπωση που δινει το αμαξι ειναι καταρχην 'αλλο' αυτοκινητο και αυτο φυσικα ειναι αυτονοητο και επισης οτι το αυτοκινητο ξεκιναει απο χαμηλα να δινει.

 

Υ.Γ. Μολις κανω και αλλα χιλιομετρα και με 100αρα θα επανελθω δρυμιτερος...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανενα αλλο Α4 Β8 δεν "φοραει" προγραμμα?

Και ξαναλεω "φοραει" και οχι τι θα ηθελε να "φοραει"!

Για γραψτε να εμπλουτισουμε το θεμα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Α4 Β8 12Ο

 

MTM 200 HP

 

Πολυ ευχαριστημενος.δυναμη παντου.Κοστος 900 ευρο.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A4 Β8 απο 160ps, με φουλ εξατμιση-καταλυτη-φιλτροχοανη-σκαστρα στα 247ps

 

προγραμμα EXELIXIS Πολυ ικανοποιημενος - πολυ γραμμικο :smokeing:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A4 Β8 απο 160ps, με φουλ εξατμιση-καταλυτη-φιλτροχοανη-σκαστρα στα 247ps

 

προγραμμα EXELIXIS Πολυ ικανοποιημενος - πολυ γραμμικο :smokeing:

 

 

bravo man σχεδον 250ps. :sHa_thumbgoodjob:

νομιζω το ποιο δυνατο Α4 Β8 και ισως το μονο που εγω ξερω με πληρες 1ο σταδιο(ΦΠΕ) :biggrinthumb:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A4 B8 ΑΠΟ 211 ME UNITRONIC (ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ) ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΦΙΛΤΡΟ Κ ΣΚΑΣΤΡΑ 290PS ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΛΛΟΝ ΛΟΓΩ ΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ

Edited by Dimitris_Kon
Μην χρησιμοποιείς κεφαλαία - είναι σαν να φωνάζεις
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A4 B8 ΑΠΟ 211 ME UNITRONICK(ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ )ΕΚΣΑΤΜΙΣΗ ΦΙΛΤΡΟ Κ ΣΚΑΣΤΡΑ 290PS ΠΟΛΘ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΛΛΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΕΙΣ

Καλως ορισες στην παρεα μας!

Ανοιξε ενα τοπικ να σε γνωρισουμε!Εδω

Να μας πεις και λεπτομερειες!

:offtopic:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να γράψω και εγώ. Α4 Β8 120 ΗΡ:

ΜΤΜ στα 215 ΗΡ (όχι δυναμομετρημένα)

Κόστος με τοποθέτηση 1100

Παρατηρήσεις: Το αυτοκίνητο δεν το οδήγησα καθόλου με 120 άλογα.Το πρόγραμμα μπήκε στην αντιπροσωπεία και το παρέλαβα με 215.Είμαι ακόμη στο στρώσιμο (2200 χλμ) οπότε δίνω προοδευτικά μέχρι 4000 σ.α.λ..Βλέπω ότι έχω ελαστικότητα από χαμηλά (1200 με 1500) και συνεχώς αυξανόμενη δύναμη χωρίς ξεσπάσματα απλά λίγο περισσότερο αισθητή από τις 3000 και πάνω.Η αίσθηση που έχω είναι ότι αν δεν έχει το αυτοκίνητο κόφτη ταχύτητας τότε πάμε να το τερματίσουμε!!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να γράψω και εγώ. Α4 Β8 120 ΗΡ:

ΜΤΜ στα 215 ΗΡ (όχι δυναμομετρημένα)

Κόστος με τοποθέτηση 1100

Παρατηρήσεις: Το αυτοκίνητο δεν το οδήγησα καθόλου με 120 άλογα.Το πρόγραμμα μπήκε στην αντιπροσωπεία και το παρέλαβα με 215.Είμαι ακόμη στο στρώσιμο (2200 χλμ) οπότε δίνω προοδευτικά μέχρι 4000 σ.α.λ..Βλέπω ότι έχω ελαστικότητα από χαμηλά (1200 με 1500) και συνεχώς αυξανόμενη δύναμη χωρίς ξεσπάσματα απλά λίγο περισσότερο αισθητή από τις 3000 και πάνω.Η αίσθηση που έχω είναι ότι αν δεν έχει το αυτοκίνητο κόφτη ταχύτητας τότε πάμε να το τερματίσουμε!!!!

Καλοριζικο! :new_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ.Στο δικό μου μοντέλο ο κατασκευαστής δίνει τελική 208 km/h.Υπάρχει περίπτωση να έχει κόφτη στα 250;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ.Στο δικό μου μοντέλο ο κατασκευαστής δίνει τελική 208 km/h.Υπάρχει περίπτωση να έχει κόφτη στα 250;;;

παιδια προχθες εκανα μια βολτα με ενα α4 β8 120αλογα με προγραμμα ρεβο και performance 1 (ρυθμηση για 95αρα)χωρις κανενα αλλο περιφερειακο καλα μιλαμε αλλο αμαξι γινεται, σαν χαζο ανοιγε και χωρις κοψιματα χωρις τιποτα, με εκανε εντυπωση με το πως εδινε πολυ γραμικο με πολυ καλα χαμηλα και πολυ ροπη καμια σχεση με μαμα εαν ειχα ενα τετιο αμαξι με τετιο μοτερ κατευθειαν θα το εβαζα προγραμμα αξιζει με χιλια τα λεφτα του :new_thumright: μπραβο στην ρεβο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ.Στο δικό μου μοντέλο ο κατασκευαστής δίνει τελική 208 km/h.Υπάρχει περίπτωση να έχει κόφτη στα 250;;;

 

Τα 250 πραγματικά αντιστοιχούν σε 260-270 στο κοντέρ. Είτε έχεις κόφτη είτε όχι, με 215 άλογα δεν υπάρχει περίπτωση να τα ξεπεράσεις, οπότε μη σε απασχολεί. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα 250 πραγματικά αντιστοιχούν σε 260-270 στο κοντέρ. Είτε έχεις κόφτη είτε όχι, με 215 άλογα δεν υπάρχει περίπτωση να τα ξεπεράσεις, οπότε μη σε απασχολεί. ;)

 

Ρώτησα γιατί μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι με 6η ταχύτητα και ανά 1000 σ.α.λ. τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν σχεδόν αναλογικά και γραμμικά.Στις 2000 έχουμε 100,στις 3000 150 και στις 4200 είδα 206 χλμ/ώρα σε δρόμο με ελαφριά ανηφόρα. :biggrinthumb: Έτσι μπήκα σε σκέψεις....που μπορεί να φτάσει;;;;; :sCo_hmmthink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ε, όπως καταλαβαίνεις δεν πρόκειται να την κοφτιάσεις ποτέ την 6η, οπότε και να έχεις κόφτη τελικής, δε σε απασχολεί. ;)

Edited by stef80

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδια προχθες εκανα μια βολτα με ενα α4 β8 120αλογα με προγραμμα ρεβο και performance 1 (ρυθμηση για 95αρα)χωρις κανενα αλλο περιφερειακο καλα μιλαμε αλλο αμαξι γινεται, σαν χαζο ανοιγε και χωρις κοψιματα χωρις τιποτα, με εκανε εντυπωση με το πως εδινε πολυ γραμικο με πολυ καλα χαμηλα και πολυ ροπη καμια σχεση με μαμα εαν ειχα ενα τετιο αμαξι με τετιο μοτερ κατευθειαν θα το εβαζα προγραμμα αξιζει με χιλια τα λεφτα του :new_thumright: μπραβο στην ρεβο

:JC_doubleup:

Edited by nmanos7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί παρακαλώ ο αντιπρόσωπος βορείου ελλάδος Giac να επικοινωνήσει μαζί μου μέσω PM ?

Χρειάζομαι γιατί έχασα τα στοιχεία (τηλέφωνο/διευθ. κλπ).

 

Υ.Γ. Δεν είναι κάτι βιαστικό.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί παρακαλώ ο αντιπρόσωπος βορείου ελλάδος Giac να επικοινωνήσει μαζί μου μέσω PM ?

Χρειάζομαι γιατί έχασα τα στοιχεία (τηλέφωνο/διευθ. κλπ).

 

Υ.Γ. Δεν είναι κάτι βιαστικό.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

 

 

Eχεις πμ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eχεις πμ.

 

Σε ευχαριστώ φίλτατε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να γράψω και εγώ. Α4 Β8 120 ΗΡ:

ΜΤΜ στα 215 ΗΡ (όχι δυναμομετρημένα)

Κόστος με τοποθέτηση 1100

Παρατηρήσεις: Το αυτοκίνητο δεν το οδήγησα καθόλου με 120 άλογα.Το πρόγραμμα μπήκε στην αντιπροσωπεία και το παρέλαβα με 215.Είμαι ακόμη στο στρώσιμο (2200 χλμ) οπότε δίνω προοδευτικά μέχρι 4000 σ.α.λ..Βλέπω ότι έχω ελαστικότητα από χαμηλά (1200 με 1500) και συνεχώς αυξανόμενη δύναμη χωρίς ξεσπάσματα απλά λίγο περισσότερο αισθητή από τις 3000 και πάνω.Η αίσθηση που έχω είναι ότι αν δεν έχει το αυτοκίνητο κόφτη ταχύτητας τότε πάμε να το τερματίσουμε!!!!

 

 

το στρωσιμο απο αντιπροσωπεια ουσιαστικα μην το φοβασαι. Τα αμαξια πλεον βγαινουν σχεδον στρωμενα. Αντε να θες 500χλμ για τον δισκο να πατησει, και τακακια.

Απο καινουριο μοτερ με ολα αλλαγμενα μεσα, τα πρωτα 100-150χλμ ειναι τα πιο σημαντικα. Απο εκει και περα, θελει σταδιακο ανοιγμα μεχρι τα 1000-1500χλμ. Μετα δεν εχει νοημα να το πηγαινεις αργα. Κακο του κανεις. 2200χλμ επρεπε να του πινεις ηδη το αιμα!!

 

sorry για το off topic, αλλα ισως χρειαζεται για ολους οσους παιρνουν καινουριο αμαξι και/ή βαζουν προγραμμα απο νωρις. Μην φοβαστε!

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα ηθελα να κανω μια ισως χαζη ερωτηση.....

 

Γιατι αυτους τους εγκεφαλους δεν τους φοραει η Audi και βαζει εγκεφαλους 120 ή 160 ιππων;

 

Ειναι σιγουρο οτι αυτες οι παρα]εμβασεις ειναι ασφαλεις για το αυτοκινητο;

 

Με την καταναλωση καυσιμου τι γινεται μετα τη μετατροπη;

 

Στο πρωτο σταδιο βελτιωσης αλλαζει μονο ο εγκεφαλος; Και γιατι ενας διαφορετικος εγκεφαλος κανει πιο δυνατο τον κινητηρα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα ηθελα να κανω μια ισως χαζη ερωτηση.....

 

Γιατι αυτους τους εγκεφαλους δεν τους φοραει η Audi και βαζει εγκεφαλους 120 ή 160 ιππων;

 

Ειναι σιγουρο οτι αυτες οι παρα]εμβασεις ειναι ασφαλεις για το αυτοκινητο;

 

Με την καταναλωση καυσιμου τι γινεται μετα τη μετατροπη;

 

Στο πρωτο σταδιο βελτιωσης αλλαζει μονο ο εγκεφαλος; Και γιατι ενας διαφορετικος εγκεφαλος κανει πιο δυνατο τον κινητηρα;

 

Ριξε διαβασμα στο φορουμ :flag_of_truce:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.