Kavouras Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Βασίλη με τα 120 είναι εσένα ; θα σε μαλώσω... (εδώ)!!!! 160άρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Πω φίλε χίλια συγνώμη δεν το είδα . Απλά ρωτάω γιατί έχω ανεβεί σε τρία 120αρια με Ρεβο στάδιο 1 και με ένα φίλτρο μέσα στο παπά και πάνε παρά πολύ καλάααααα και ανοίγουν χωρις δυσλειτουργίες και χωρίς τίποτα ,ανοίγουν γραμμικά και ωραία . Όσο για τι τιμή πλέον τα έχουν ρίξει πολύ και τα Ρεβο κοντά στα 550-600 ευρώ κοστίζουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilis29 Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 (edited) 160 Τασο.Και 120 να ηταν τα ιδια αλογα θα γινοταν στο πρωτο σταδιο δεν αντιλεγω και δεν αμφισβητω κανενα προγραμμα,αλλα ετσι κι αλλιως στο πρωτο σταδιο ολα εχουν μικρες διαφορες!Ναι οντως ο revo μου ειπε πολυ καλη τιμη 550€,αλλα φαντασου οτι ο overload ειναι πολυ πιο φθηνος και δεν ειναι κονσερβα,και οτι αλαγη χρειαστεις να κανεις σου αλαζει το προγραμμα με 40€.Ευχαριστω για το ενδιαφερον σας παιδια! Edited February 3, 2015 by Kavouras 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Τι τιμή σου έδωσε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilis29 Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 430 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilis29 Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 εδω και μια βδομαδα φοραω το προγραμμα της overload,το αμαξι ειναι στα 215hp,η αλαγη τεραστια,δυναμη και γραμικοτητα σε ολο το φασμα των στροφων!Σε χρηση οικονομικη εντος πολης επεσε και η καταλαλωση κατα μιση μοναδα.Επισης μου αρεσε η απλοτητα των ανθρωπων,η ορεξη να απαντησουν σε ολες τις αποριες μου,και η αμεση εξυπηρετηση! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma4nos Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 εδω και μια βδομαδα φοραω το προγραμμα της overload,το αμαξι ειναι στα 215hp,η αλαγη τεραστια,δυναμη και γραμικοτητα σε ολο το φασμα των στροφων!Σε χρηση οικονομικη εντος πολης επεσε και η καταλαλωση κατα μιση μοναδα.Επισης μου αρεσε η απλοτητα των ανθρωπων,η ορεξη να απαντησουν σε ολες τις αποριες μου,και η αμεση εξυπηρετηση! Βασίλη καλημέρα! πολύ καλή επιλογή και σίγουρα μια βελτίωση που θα ευχαριστηθείς οσο καμία αλλη!! Για ποσα ρον εβαλες προγραμμα; 95 ή 100; Μάνος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilis29 Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Να σε καλα Μανο!Ενοειτε για 95αρα,μιας και το αμαξι κινειτε αρκετα και συγχρωνος δεν μπορω να πληρωνω 100αρα καθε μερα! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos quattro Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 (edited) καλησπερα...θελω εδω και καιρο να βαλω προγραμμα και ολο το αναβαλω για διαφορους λογους....και εχω την εξης απορια Απο οσο εχω ψαξει για το μοτερ με 211hp που εχω,καποιες εταιρειες οπως π.χ.η revo δινει stage 1 260-290hp μονο με προγραμμα, η apr απο την αλλη μονο με προγραμμα δινει γυρω στα 252 stage 1 και stage 1+ με φιλτρο(carbonio) βγαζει περιπου στα 265. τι ειναι καλυτερο και σαν συμπεριφορα αλλα και για τον κινητηρα? μονο προγραμμα ή συνδιασμος για περιπου ιδια αποδοση σε αλογα? Edited February 11, 2015 by giorgos A5 cabrio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Όσον αφορά μόνο πρόγραμμα, θεωρώ πιο ρεαλιστικό για αυτό το μοτέρ τα 250-260 άλογα και με εξτρα εισαγωγή-εξατμιση καμια 20-30 πάνω... Τα 290 μόνο με πρόγραμμα σε 2λιτρο μοτέρ με Κ03 (ή ακόμα και ΙΗΙ να έχει) πιστεύω ότι θα μας κυνηγάνε με τις πέτρες... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos quattro Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Όσον αφορά μόνο πρόγραμμα, θεωρώ πιο ρεαλιστικό για αυτό το μοτέρ τα 250-260 άλογα και με εξτρα εισαγωγή-εξατμιση καμια 20-30 πάνω... Τα 290 μόνο με πρόγραμμα σε 2λιτρο μοτέρ με Κ03 (ή ακόμα και ΙΗΙ να έχει) πιστεύω ότι θα μας κυνηγάνε με τις πέτρες.. και εμενα μου εκανε εντυπωση Γιωργο στο site τους το δινουν 260 εως 290 για λογους marketing πιστευω,σιγουρα παιζει ρολο βενζινη κλπ. απλα θεωρω οτι η αληθεια θα ειναι καπου στη μεση δλδ καπου στα 270-275 ενω η apr θελει και φιλτρο για να πιασει αυτο το νουμερο δηλαδη γυρω στα 265-270. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Απλα προς ενημέρωση : Υπάρχουν αρκετά διλιτρα tfsi που έχουν δει με προγραμμα 270 Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos quattro Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Απλα προς ενημέρωση : Υπάρχουν αρκετά διλιτρα tfsi που έχουν δει με προγραμμα 270 Δημήτρης το νουμερο θα ειναι καπου εκαι και στις δυο περιπτωσεις...αν ηθελα πανω απο 300 θα πηγαινα σε k4 απλα ρωταω απο εμπειρια αν ξερει καποιος να μου πει τι ειναι καλυτερο?? να βγαζεις λιγοτερα αλογα με προγραμμα και να βοηθας με το φιλτρο ή να τα βγαζεισ μονο με προγραμμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Απλα προς ενημέρωση : Υπάρχουν αρκετά διλιτρα tfsi που έχουν δει με προγραμμα 270 Εφόσον έχεις ιδία άποψη Δημήτρη δεν διαφωνώ... Εγώ προσωπικά πρώτη φορά το ακούω και διαβάζω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χρήστος Dolbi Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 το νουμερο θα ειναι καπου εκαι και στις δυο περιπτωσεις...αν ηθελα πανω απο 300 θα πηγαινα σε k4 απλα ρωταω απο εμπειρια αν ξερει καποιος να μου πει τι ειναι καλυτερο?? να βγαζεις λιγοτερα αλογα με προγραμμα και να βοηθας με το φιλτρο ή να τα βγαζεισ μονο με προγραμμα Αλες εταιριες τις εχεις αποκλεισει ? εγω εχω apr και ειμαι πολυ ευχαριστημενος αλλα αν θελησω κ04 το update κοστιζει 250 ευρω στην overload ομως μονο 80 !!!! για revo δε το συζητω ...αλλα οπως καταλαβαινεις και εσυ για να απαντησω στο ερωτημα σου, κοτζαμ εταιρια σαν την APR χαζοι ειναι και το βγαζουν με 252?????...καποιος λογος υπάρχει....γιαυτο και εγω τους προτημησα και τωρα εχω 211 αντι για 225 που υποσχοταν η revo ...βεβαια ...ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο αλογα !!! για πες μας τι ροπη βγαζεις με την apr και τι με την revo ??? για να απαντησεις στην ερωτηση σου μονος σου !!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Εφόσον έχεις ιδία άποψη Δημήτρη δεν διαφωνώ... Εγώ προσωπικά πρώτη φορά το ακούω και διαβάζω... Και ξέρω συγκεκριμένα 2 διλιτρα που έδειξαν στο δυναμομετρο 271 το ένα και 273 το αλλο (αν και όπως εχω ξαναπεί το δυναμομετρο ειναι ενδεικτικό κατα τη γνώμη μου) και με διαφορετικά software. Τα διλιτρα έχουν τη τάση να πλησιάζουν τα 260 - 270, ήδη ακόμα και απο τις προηγούμενες γενιές tfsi. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos quattro Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Αλες εταιριες τις εχεις αποκλεισει ? εγω εχω apr και ειμαι πολυ ευχαριστημενος αλλα αν θελησω κ04 το update κοστιζει 250 ευρω στην overload ομως μονο 80 !!!! για revo δε το συζητω ...αλλα οπως καταλαβαινεις και εσυ για να απαντησω στο ερωτημα σου, κοτζαμ εταιρια σαν την APR χαζοι ειναι και το βγαζουν με 252?????...καποιος λογος υπάρχει....γιαυτο και εγω τους προτημησα και τωρα εχω 211 αντι για 225 που υποσχοταν η revo ...βεβαια ...ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο αλογα !!! για πες μας τι ροπη βγαζεις με την apr και τι με την revo ??? για να απαντησεις στην ερωτηση σου μονος σου !!! φιλε Χρηστο οχι δεν εχω αποκλεισει αλλες εταιρειες σαν παραδειγμα τις εφερα και τις δυο για τις δυο επιλογες...ουτε προσπαθω να το παιξω εξυπνος σε κατι και να υποτιμησω μια εταιρεια οποια και αν ειναι αυτη,ολες πιστευω οτι κανουν καλα τι δουλεια τους και ολοι ειστε ευχαριστημενοι..απλα θελω να βαλω κατι αρκετα αξιοπιστο γιατι κανω αρκετα χλμ και ρωταω τι ειναι καλυτερο απο εμπειρια σας για τον κινητηρα...εσυ δεν εβαλες carbonio ετσι δεν ειναι? (και εγω σε apr τινω να παω αλλα μαζι με το carbonio βγαινει λιγο τσιμπημενο το κουστουμι...) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χρήστος Dolbi Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 φιλε Χρηστο οχι δεν εχω αποκλεισει αλλες εταιρειες σαν παραδειγμα τις εφερα και τις δυο για τις δυο επιλογες...ουτε προσπαθω να το παιξω εξυπνος σε κατι και να υποτιμησω μια εταιρεια οποια και αν ειναι αυτη,ολες πιστευω οτι κανουν καλα τι δουλεια τους και ολοι ειστε ευχαριστημενοι..απλα θελω να βαλω κατι αρκετα αξιοπιστο γιατι κανω αρκετα χλμ και ρωταω τι ειναι καλυτερο απο εμπειρια σας για τον κινητηρα...εσυ δεν εβαλες carbonio ετσι δεν ειναι? (και εγω σε apr τινω να παω αλλα μαζι με το carbonio βγαινει λιγο τσιμπημενο το κουστουμι...) Εγώ δεν έγραψα το ποστ για να σε παροτρύνω προς τα κάπου απλά ήθελα να σου επισημάνω ότι οι επιλογές είναι πολλές ... Και ότι πρέπει να έχεις το νου σου σε μελλοντικές αναβαθμίσεις ακόμα και αν σήμερα πιστεύεις ότι κάτι τέτοιο είναι απίθανο ... Καρμπόνιο δεν έβαλα πολλά λεφτά για κάτι πολύ λίγο .... (Προσωπική μου άποψη ) Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos quattro Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Εγώ δεν έγραψα το ποστ για να σε παροτρύνω προς τα κάπου απλά ήθελα να σου επισημάνω ότι οι επιλογές είναι πολλές ... Και ότι πρέπει να έχεις το νου σου σε μελλοντικές αναβαθμίσεις ακόμα και αν σήμερα πιστεύεις ότι κάτι τέτοιο είναι απίθανο ... Καρμπόνιο δεν έβαλα πολλά λεφτά για κάτι πολύ λίγο .... (Προσωπική μου άποψη ) Sent from my iPhone using Tapatalk Δεν με παροτρυνες σε κατι,ηδη ψαχνομαι εδω και πολυ καιρο σε πολλες εταιρειες αλλα ο καθενας οπως ειναι φυσικο λεει τα καλυτερα γι'αυτο που εχει...για μελλοντικες αναβαθμισεις δεν το κοβω λογο χλμ που κανω οποτε σε κανα χρονο θα γινει ουτως η αλλως αντικατασταση αυτοκινητου αν ολα πανε καλα...και εγω το ιδιο θεωρω για το carbonio γι'αυτο ρωταω αν καποιος τ εβαλε μετα το προγραμμα και ειδε αξιολογη διαφορα ή δεν αξιζει(κατα τη γνωμη του παντα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj-xatzi Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 (edited) Γιωργαρα αυτα δεν μας τα ελεγες απο κοντα στον καφε οτι θελεις προγραμματακι για να το συζητησουμε !!! Σε καθε περιπτωση ακομα και τωρα στην Πανελληνια που θα πας υπαρχουν μελοι με τεραστια εμπειρια και μπορεις να παρεις διαφορες γνωμες(προσεξε μην χαθεις μεσα σε αυτες)... Και οτιδηποτε αποφασισεις με το καλο να το κανεις και στην πραξη και να απολαυσουμε το Α5 σου ... Edited February 12, 2015 by dj-xatzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos quattro Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Γιωργαρα αυτα δεν μας τα ελεγες απο κοντα στον καφε οτι θελεις προγραμματακι για να το συζητησουμε !!! Σε καθε περιπτωση ακομα και τωρα στην Πανελληνια που θα πας υπαρχουν μελοι με τεραστια εμπειρια και μπορεις να παρεις διαφορες γνωμες(προσεξε μην χαθεις μεσα σε αυτες)... Και οτιδηποτε αποφασισεις με το καλο να το κανεις και στην πραξη και να απολαυσουμε το Α5 σου ... Αυτο φοβαμαι οτι θα χαθω ..ενας λογος που ηθελα πολυ να ερθω στον καφε αλλα δυστηχως δεν καταφερα...παιρνω γνωμες στην πανελληνια κ κανονισε επισημη βορειων κ σιγουρα την επομενη μερα κατι θ μπει επανω... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 φιλε να σου πω και εγω τι γνωμη μου , εχω ανεβει σε ρεβο διλιτρο(και σε tfsi με τα 200 και σε tsi 211) και παει πολυ καλα και δουλευει αψογα ,απο εκει και περα 5 πανω 5 κατω ενα και το ιδιο ειναι ,να ξες παντως πως και η ρεβο για τα διλιτρα βγαζει καλα προγραμματα και αργοτερα εαν θελησεις να πας σε σταδιο 2 η σε σταδιο 3(κ04 σεταπ ) υπαρχουν αναβαθμησεις για το μοτερ σου . τωρα οσο για την apr επειδη την δινει πιο λιγα αλογα αρα ειναι και πιο ¨καλο" δεν συμφωνω και τοσο με το χρηστο(dolbi) ,δεν σημαινει μια εταιρια επειδη δινει 10 αλογα πιο πανω απο την αλλη οτι ειναι πιο χειροτερη , να σου δωσω και ενα παραδειγμα αυτο το καιρο αυτο που βαζει πολυ ο κοσμος ειναι το προγραμμα της revlimit και παει καλυτερα απο ολα με βαση απο αυτα που εχουμε δει, ειναι ενα κλικ σε επιδοσεις πιο πανω απο ολα τi σημαινει αυτο οτι δεν ειναι καλη σαν εταιρια επειδη το παει 15 αλογα πιο πανω απο μια επωνυμη ? δεν παει ετσι το πραγμα ,ολα ειναι θεμα προγραμματισμου και δικλειδων ,εαν υπαρχουν οι δικλειδες που πρεπει να υπαρχουν και εχει γινει σωστος προγραμματισμος ως προς το μειγμα και τις θερμοκρασιες δεν υπαρχει προβλημα να το ξες. απο εκει και περα δεν σου λεω ουτε να πας να βαλεις ρεβο ουτε apr αλλα ουτε και revlimit ,πανε βαλε ενα προγραμμα που θα θεωρησεις εσυ καλο και εκτος απο αυτο οτι και να βαλεις πιστευω να δουλεψει πλεον ολοι οι ΚΑΛΟΙ προγραμματιστες-καλες επωνυμες εταιριες μπορουν να σε φτιαξουν ενα προγραμμα σταδιο 1 σωστο και με αξιοπιστια . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos quattro Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 φιλε να σου πω και εγω τι γνωμη μου , εχω ανεβει σε ρεβο διλιτρο(και σε tfsi με τα 200 και σε tsi 211) και παει πολυ καλα και δουλευει αψογα ,απο εκει και περα 5 πανω 5 κατω ενα και το ιδιο ειναι ,να ξες παντως πως και η ρεβο για τα διλιτρα βγαζει καλα προγραμματα και αργοτερα εαν θελησεις να πας σε σταδιο 2 η σε σταδιο 3(κ04 σεταπ ) υπαρχουν αναβαθμησεις για το μοτερ σου . τωρα οσο για την apr επειδη την δινει πιο λιγα αλογα αρα ειναι και πιο ¨καλο" δεν συμφωνω και τοσο με το χρηστο(dolbi) ,δεν σημαινει μια εταιρια επειδη δινει 10 αλογα πιο πανω απο την αλλη οτι ειναι πιο χειροτερη , να σου δωσω και ενα παραδειγμα αυτο το καιρο αυτο που βαζει πολυ ο κοσμος ειναι το προγραμμα της revlimit και παει καλυτερα απο ολα με βαση απο αυτα που εχουμε δει, ειναι ενα κλικ σε επιδοσεις πιο πανω απο ολα τi σημαινει αυτο οτι δεν ειναι καλη σαν εταιρια επειδη το παει 15 αλογα πιο πανω απο μια επωνυμη ? δεν παει ετσι το πραγμα ,ολα ειναι θεμα προγραμματισμου και δικλειδων ,εαν υπαρχουν οι δικλειδες που πρεπει να υπαρχουν και εχει γινει σωστος προγραμματισμος ως προς το μειγμα και τις θερμοκρασιες δεν υπαρχει προβλημα να το ξες. απο εκει και περα δεν σου λεω ουτε να πας να βαλεις ρεβο ουτε apr αλλα ουτε και revlimit ,πανε βαλε ενα προγραμμα που θα θεωρησεις εσυ καλο και εκτος απο αυτο οτι και να βαλεις πιστευω να δουλεψει πλεον ολοι οι ΚΑΛΟΙ προγραμματιστες-καλες επωνυμες εταιριες μπορουν να σε φτιαξουν ενα προγραμμα σταδιο 1 σωστο και με αξιοπιστια . και εγω ετσι πιστευω οτι το παν ειναι θεμα προγραμματισμου και σιγουρα ολες οι σοβαρες εταιρειες για να βγαζουν κατι το εχουν δοκιμασει. θα πεσει σκεψη και ερευνα... ευχαριστω για τις αποψεις ολων 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batsiA4 Posted February 23, 2015 Share Posted February 23, 2015 Υπαρχει περιπτωση ρε παιδια σε αναβαθμισμενο κινητηρα,το φιλτρο ελευθερας να επηρεασει το στροφομετρο η γενικα να δημιουργησει θεμα;Ρωταω γιατι ενας φιλος με Α5 του ετυχε κατι τετοιο και ο μηχανικος του ειπε οτι θελει αναβαθμιση το προγραμμα του.Μου φανηκε περιεργο και καπου αγχωθηκα γιατι ειχα σκοπο να βαλω και εγω φιλτρο ελευθερας και τωρα κομπλαρησα!!Εγω εχω revo stage 1 με εργοστασιακο φιλτρο και δεν εχω κανενα προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted February 23, 2015 Share Posted February 23, 2015 Σε καμία περίπτωση. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.