Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
strivis

Τι προγραμμα "φορας" στο Α4 Β8 σου!

Recommended Posts

 Η απάντηση σε αυτό, τουλάχιστον για μένα, αλλάζει κάθε βδομάδα. :sorry:

Δεν πιάνουμε καλύτερα το Κυπριακό…. 

xaxaxaxaxaaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν παίζεστε τελικά  :sHa_hehe:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξεκιναω πρωτος....

Α4 Β8 160ps

Giac stage 1 230ps

Κοστος 650ευρω

Εντυπωσεις-Παρατηρησεις: Αρκετα γραμμικο προγραμμα, χωρις ξεσπασματα και νιωθεις δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων!

 

Να σου κανω μια ερωτηση φιλε μου / .... λες giac stage 1 δηλαδη καταλαβαινουμε οτι απλα με ενα προγραμμα εχεις φτασει 230? εχεις κανει δυναμομετρηση/ ? συγνωμη που ρωταω απλα επειδη ψαχνω πολυ ...στην apr μου λενε 204 και με 100αρα 210..... revo λενε 215 με 220 ,το σαιτ της giac δε λεει απλα λεει οτι περνεις απο 25 εως 45 αλογα ... δηλαδη 160 και 45=205 μετα βλεπω εσενα να ΛΕς 230 !!και μπερδευομαι ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ολα φιλε παιζουν απο 205 εως και 215 -220 αναλογως το καυσιμο τωρα 5 πανω 5 κατω ...... βαλτο να τελειωνεις .

Edited by tasossline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα λογια είτε στη σελιδα πιστευω ολοι βαζουν κατι ασφαλες σαν νουμερο ωστε να ειναι καλυμμενοι,απο εκει και περα τα νουμερα παντα αλλαζουν.

 

230 και μενα με GIAC Stage 1 και ενα Κ&Ν στο ΟΕΜ φιλτροκουτι με δυναμομετρηση και πριν αλλα και μετα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρήστο,μακάρι να είναι 230,αλλά μου φαντάζει πολύ αισιόδοξο το νούμερο.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

230 πρόγραμμα και πάνελ, ούτε στο όνειρο το απατηλό.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κι ομως Δημητρη, τοσο ειχε δειξει το MAHA στην Κοζανη που ειχαμε παει... Τωρα αν εδειξε οτι να'ναι ή οφειλοταν στο οτι την ημερα της δυναμομετρησης ειχε 0 βαθμους εξω και χιονιζε και ο χωρος οπου ηταν το δυναμομετρο ηταν απο την μια ανοιχτος, ισως να οφειλοταν σε ολα αυτα αλλα τα εδειξε... Για του λογου το αληθες...

 

 

 

Υ.Γ.: Η αποτομη πτωση που φαινεται στην καμπυλη ηταν το κοψιματακι που ειχε τοτε το αμαξι του Χρηστου το οποιο διορθωθηκε με νεοτερο file...

Edited by georgio3gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν διαφώνησα με το δυναμόμετρο Γιώργο. Απλά στην πραγματικότητα, δυστυχώς, έχω πολλούς λόγους να αμφισβητώ τα 230 άλογα. Πίστεψέ με, έχω μπει σε πολλά Β8 με αρκετά παρελκόμενα που έχω ανοίξει και συγκρίνει με το δικό μου και γνωρίζω στο δρόμο και σε πραγματικές συνθήκες τι συμβαίνει.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν διαφωνω κατα το ποσο ειναι πραγματικα αυτα τα αλογα απο την στιγμη που με τον Χρηστο εχουμε κανει αμετρητες δοκιμες μεταξυ μας και ημασταν σχεδον μαζι (μου ανοιγε ελαφρα τελειωματα 4ης σε κατηφορικο δρομο και πηγαιναμε κοπια σε ανηφορικο), ειδικοτερα γνωριζοντας οτι η δικη μου τουρμπινα δεν ξεπερναει τα 210 αλογα... Το ιδιο ειχε φανει και απο το ανοιγμα στις Σερρες με το Α4 του Strivis που φορουσε το τοτε stage 2 της GIAC το οποιο ελεγε 250 αλογα και το αποτελεσμα ηταν υπερ μου...

Edited by georgio3gr
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μην δίνετε και τόσο βάση σε απόλυτο νούμερο σε μια δυναμομέτρηση........το ξαναέγραψα και αλλού νομίζω, αλλά με τα ίδια πράγματα και πρόγραμμα επάνω μετρήθηκα σε ΜΑΗΑ 253 και σε δυναμόμετρο στο Βόλο...241....το οποίο και τείνω να εμπιστεύομαι πλέον.....δεν κάνω διαφήμιση, αλλά ότι είπε η revo αυτό έδειξε για στάδιο 2...με το perf3 μάλιστα μου έδειξε ό,τι δίνει η εταιρία....247....

 

Έχει να κάνει και με τις ρυθμίσεις του δυναμόμετρου κάθε φορά!!

 

Αυτό που κοιτάμε είναι οι καμπύλες!!!! και το πόσο σωστές χωρίς κατσαρώματα και ανεβοκατεβάσματα είναι.

 

Τα νούμερα τα γράφω ως παράδειγμα και μόνο.........ούτε για επίδειξη ούτε για κάτι άλλο...απλα επειδή έχω ιδία εμπειρία...Αυτό πρέπει να κοιτάμε καμπύλες και να συγκρίνουμε με αλλαγή ρυθμίσεων ή setup......

Edited by Dikonou
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν διαφωνω κατα το ποσο ειναι πραγματικα αυτα τα αλογα απο την στιγμη που με τον Χρηστο εχουμε κανει αμετρητες δοκιμες μεταξυ μας και ημασταν σχεδον μαζι (μου ανοιγε ελαφρα τελειωματα 4ης σε κατηφορικο δρομο και πηγαιναμε κοπια σε ανηφορικο), ειδικοτερα γνωριζοντας οτι η δικη μου τουρμπινα δεν ξεπερναει τα 210 αλογα... Το ιδιο ειχε φανει και απο το ανοιγμα στις Σερρες με το Α4 του Strivis που φορουσε το τοτε stage 2 της GIAC το οποιο ελεγε 250 αλογα και το αποτελεσμα ηταν υπερ μου και παλι...

 

'Αρα συμφωνούμε. Που πρακτικά σημαίνει, ότι πάνω από 210 ίππους δεν έβγαζαν με τίποτα τα παραπάνω δύο αυτοκίνητα.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν διαφωνω κατα το ποσο ειναι πραγματικα αυτα τα αλογα απο την στιγμη που με τον Χρηστο εχουμε κανει αμετρητες δοκιμες μεταξυ μας και ημασταν σχεδον μαζι (μου ανοιγε ελαφρα τελειωματα 4ης σε κατηφορικο δρομο και πηγαιναμε κοπια σε ανηφορικο), ειδικοτερα γνωριζοντας οτι η δικη μου τουρμπινα δεν ξεπερναει τα 210 αλογα... Το ιδιο ειχε φανει και απο το ανοιγμα στις Σερρες με το Α4 του Strivis που φορουσε το τοτε stage 2 της GIAC το οποιο ελεγε 250 αλογα και το αποτελεσμα ηταν υπερ μου...

δηλαδη ..εσυ με Β7 overload stage 1  και 210? αλογα ,περασες Β8 ME giac stage 2 kai 250 ps?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για μενα το θεμα ειναι οπως ειπε και ο Dikonou, οχι οι απολυτες τιμες αλλα οι καμπυλες... Δεν αμφισβητω το νουμερο ιπποδυναμης που εβγαλε του Χρηστου σαν νουμερο λογω του αποτελεσματος στον δρομο γιατι δεν μπορει να το πει καποιος με σιγουρια μιας και προκειται για 2 εντελως διαφορετικα λειτουργικα μοτερ, 2 διαφορετικα σασμαν και γενικως αυτοκινητα...

 

 

δηλαδη ..εσυ με Β7 overload stage 1  και 210? αλογα ,περασες Β8 ME giac stage 2 kai 250 ps?

 

 

Ναι Χρηστο και απο σταση και απο ρολλαριστες 2ες... Εννοειται φυσικα οτι το Β8 αποκλειεται να ηταν 250 αλογα αφου δεν θυμομουν οτι ηταν stage 2 τοτε ο Σταυρος και οταν καναμε την γυρα μεσα στην πιστα τον ρωτησα αν φορουσε μονο προγραμμα...

Edited by georgio3gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για μενα το θεμα ειναι οπως ειπε και ο Dikonou, οχι οι απολυτες τιμες αλλα οι καμπυλες... Δεν αμφισβητω το νουμερο ιπποδυναμης που εβγαλε του Χρηστου σαν νουμερο λογω του αποτελεσματος στον δρομο γιατι δεν μπορει να το πει καποιος με σιγουρια μιας και προκειται για 2 εντελως διαφορετικα λειτουργικα μοτερ, 2 διαφορετικα σασμαν και γενικως αυτοκινητα...

 

Γιώργο, απλά να ξέρεις, κατά τη γνώμη μου, 30 με 40 άλογα διαφορά, σε τέτοια αυτοκίνητα, είναι πολύ μεγάλη. Και φυσικά η διαφορά, θα έπρεπε να είναι μεγάλη υπέρ των tfsi. Απλά για μένα, για άλλη μια φορά, επιβεβαιώνω αυτά που ήδη έχω τσεκάρει, ότι δηλαδή μόνο στο δρόμο φαίνεται η δύναμη και όχι στο δυναμόμετρο. Τα έχω δει και ζήσει εκατοντάδες φορές.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωμη μου παντα.... αν οντως υπηρχε διαφορα 40 αλογα , θα σε ειχε,πολυ ανετα .... οσο για το διαφορετικα σασμαν και αυτοκινητα...... η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη και οποιες διαφορες επρεπε να χαθουν και το Β8 να νικησει..στα ιδια αλογα εισασταν τουλαχιστον..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή το έχουμε πει αρκετοί πιστεύω εδώ μέσα,ο δρόμος μετράει και τα άλογα είναι απλά ένας αριθμός,για άλλους στραγάλια και για άλλους απλά

ένα σημείο αναφοράς.Επειδή λοιπόν το δικό μου ΔΕΝ είναι 230 άλογα,αλλά 210 ίσως,δεν ξέρω ακριβώς,με το καλό,όταν μπορέσω και εγώ,φέρτε μου

ένα άλλο Β8 Stage 1 άλλης εταιρίας εκτός Giac,να δούμε αν όντως υπάρχει διαφορά και προς πιανού όφελος.

 

Υ.Γ. Υπήρξε φορά που συζήτησα να το δοκιμάσω με ένα άλλο Β8 εταιρίας Overload αν δεν κάνω λάθος αλλά με απόφυγε διακριτικά.Τώρα για να μην

γίνει θέμα ποιος έχει τα περισσότερα άλογα εδώ μέσα,ο μόνος λόγος που ζητάω να γίνει "δοκιμή" είναι απλά περιέργια και επιβεβαίωση.

 

Υ.Γ.2 Ο χαμένος κερνάει πίτσα.

 

Φιλικά.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή το έχουμε πει αρκετοί πιστεύω εδώ μέσα,ο δρόμος μετράει και τα άλογα είναι απλά ένας αριθμός,για άλλους στραγάλια και για άλλους απλά

ένα σημείο αναφοράς.Επειδή λοιπόν το δικό μου ΔΕΝ είναι 230 άλογα,αλλά 210 ίσως,δεν ξέρω ακριβώς,με το καλό,όταν μπορέσω και εγώ,φέρτε μου

ένα άλλο Β8 Stage 1 άλλης εταιρίας εκτός Giac,να δούμε αν όντως υπάρχει διαφορά και προς πιανού όφελος.

 

Υ.Γ. Υπήρξε φορά που συζήτησα να το δοκιμάσω με ένα άλλο Β8 εταιρίας Overload αν δεν κάνω λάθος αλλά με απόφυγε διακριτικά.Τώρα για να μην

γίνει θέμα ποιος έχει τα περισσότερα άλογα εδώ μέσα,ο μόνος λόγος που ζητάω να γίνει "δοκιμή" είναι απλά περιέργια και επιβεβαίωση.

 

Υ.Γ.2 Ο χαμένος κερνάει πίτσα.

 

Φιλικά.

 

Όπως καταλαβαίνεις, κόντρες και πατήματα στο φόρουμ ή δια ανακοινώσεων μέσω του φόρουμ απαγορεύονται. Μόνο απευθείας μεταξύ όποιων το επιθυμούν.

 

ΥΣ : Δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κάποια εταιρεία (GIAC, REVO, APR κλπ) αναφέρομαι γενικότερα σε σχέση με τα δυναμόμετρα και τι πραγματικά ισχύει στο δρόμο.

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως καταλαβαίνεις, κόντρες και πατήματα στο φόρουμ ή δια ανακοινώσεων μέσω του φόρουμ απαγορεύονται. Μόνο απευθείας μεταξύ όποιων το επιθυμούν.

 

ΥΣ : Δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κάποια εταιρεία (GIAC, REVO, APR κλπ) αναφέρομαι γενικότερα σε σχέση με τα δυναμόμετρα και τι πραγματικά ισχύει στο δρόμο.

 

Δημήτρης

Ναι αλλα μονο ετσι θα βγαλουμε ακρη !! :JC_cheesy:  :JC_cheesy: πρεπει να μαθουμε ποιος τις  :chair:  :chair:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι αλλα μονο ετσι θα βγαλουμε ακρη !! :JC_cheesy:  :JC_cheesy: πρεπει να μαθουμε ποιος τις  :chair:  :chair:

 

Απαγορεύεται όμως Χρήστο και σεβόμενοι το φόρουμ, τηρούμε όλους τους κανόνες.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωμη μου παντα.... αν οντως υπηρχε διαφορα 40 αλογα , θα σε ειχε,πολυ ανετα .... οσο για το διαφορετικα σασμαν και αυτοκινητα...... η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη και οποιες διαφορες επρεπε να χαθουν και το Β8 να νικησει..στα ιδια αλογα εισασταν τουλαχιστον..

 

Μα δεν λεω βρε Χρηστο κατι διαφορετικο... Απλα την δεδομενη χρονικη στιγμη, το Β8 του Σταυρου που ετυχε να κανουμε δυο δοκιμες δεν ηταν 250 αλογα που του ειχαν υποσχεθει και ξερω επισης οτι για τον λογο αυτο, οχι για το ανοιγμα μας αλλα γιατι γενικοτερα δεν ηταν ευχαριστημενος, ο Σταυρος μετα αλλαξε εταιρια και το εφτιαξε στον Ανδριανακη αλλα δεν ξερω πλεον πως παει το αμαξι του και ο ιδιος δεν ειναι πλεον μελος για να μας πει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως καταλαβαίνεις, κόντρες και πατήματα στο φόρουμ ή δια ανακοινώσεων μέσω του φόρουμ απαγορεύονται. Μόνο απευθείας μεταξύ όποιων το επιθυμούν.

 

ΥΣ : Δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κάποια εταιρεία (GIAC, REVO, APR κλπ) αναφέρομαι γενικότερα σε σχέση με τα δυναμόμετρα και τι πραγματικά ισχύει στο δρόμο.

 

Δημήτρης

 

 

Ναι βρε Δημήτρη εννοείται,είπα να δοκιμάσουμε,όχι να βάλουμε κόντρα.Το που και πως θα τα δοκιμάσουμε θα το δούμε αυτό.

Επίσης δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα σε κάποια εταιρία και εγώ,όποια και αν είναι αυτή,απλά θέλω και πάντα ήθελα να συγκρίνω

2 κονσέρβες αλλά με 2 ολόιδια αυτοκίνητα,κάτι που απ'όσο ξέρω δεν έχει γίνει ποτέ.

 

Να επισημάνω,πως ο αριθμός που φαίνεται στο βίντεο όταν ανέβασα το αυτοκίνητο,ναι μεν είχε 1 βαθμό μόνο αλλά το αυτοκίνητο είχε

δουλέψει μόλις 300-400μέτρα,χωρίς adaptation και χωρίς την εξάτμιση που φοράει τώρα. (Να κάνω και λίγο μόστρα βέβαια....)

 

Τώρα έχω καμιά 300 άλογα και όποιος θέλει,πουλάω μερικα  :sHa_hehe:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι βρε Δημήτρη εννοείται,είπα να δοκιμάσουμε,όχι να βάλουμε κόντρα.Το που και πως θα τα δοκιμάσουμε θα το δούμε αυτό.

Επίσης δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα σε κάποια εταιρία και εγώ,όποια και αν είναι αυτή,απλά θέλω και πάντα ήθελα να συγκρίνω

2 κονσέρβες αλλά με 2 ολόιδια αυτοκίνητα,κάτι που απ'όσο ξέρω δεν έχει γίνει ποτέ.

 

Να επισημάνω,πως ο αριθμός που φαίνεται στο βίντεο όταν ανέβασα το αυτοκίνητο,ναι μεν είχε 1 βαθμό μόνο αλλά το αυτοκίνητο είχε

δουλέψει μόλις 300-400μέτρα,χωρίς adaptation και χωρίς την εξάτμιση που φοράει τώρα. (Να κάνω και λίγο μόστρα βέβαια....)

 

Τώρα έχω καμιά 300 άλογα και όποιος θέλει,πουλάω μερικα  :sHa_hehe:

 

Εντάξει μεταξύ σας, φυσικά δεν τίθεται θέμα, το φόρουμ πρέπει να τηρεί απαρέγκλιτα τους κανονισμούς όμως και γιαυτό το ξεκαθάρισα - υπενθύμισα.

Όσο για τα υπόλοιπα που λες, άστα το τι έχω ακούσει δεν λέγεται.. 2.0Tfsi/tsi με πρόγραμμα 290 ίππους (όταν η Κο3s τερματίζει στα 270 max), S3 8P με πρόγραμμα 360 hp, 1.8tsi με ένα σκασμό περιφειακά, αλλά με stock turbo 310 και ένα σωρό άλλα χαζά.. Βαρέθηκα να ακούω για +60 πάνω από κάθε setup.

 

 

Δημήτρης

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνυπολογίστε και το βάρος του αυτοκινήτου μέσα παίδες...προς Θεού δεν ξεκινάμε κουβέντα τύπου ποιός περνάει ποιόν....αλλά εάν ένα προιόν δίνει ότι υπόσχεται.....και πιστέψτε με είναι πολύ σημαντικό να έχεις καλή λειτουργία και error free πρόγραμμα παρά το τελευταίο άλογο και λαμπάκια μια στο τόσο.....

 

Είναι μεγάλο το θέμα των δυναμομετρήσεων.....προσωπικά για μένα ως Δημήτρη....κρατήστε επαφή μ' ένα δυναμόμετρο και μην κολλάτε στο νούμερο αλλά στο τί παίρνετε ή ( μακριά από εμάς ) χάνετε με όποια αλλαγή γίνει ... εάν και εφόσον θέλετε να δείτε το αποτέλεσμα σε ράουλα!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εντάξει μεταξύ σας, φυσικά δεν τίθεται θέμα, το φόρουμ πρέπει να τηρεί απαρέγκλιτα τους κανονισμούς όμως και γιαυτό το ξεκαθάρισα - υπενθύμισα.

Όσο για τα υπόλοιπα που λες, άστα το τι έχω ακούσει δεν λέγεται.. 2.0Tfsi/tsi με πρόγραμμα 290 ίππους (όταν η Κο3s τερματίζει στα 270 max), S3 8P με πρόγραμμα 360 hp, 1.8tsi με ένα σκασμό περιφειακά, αλλά με stock turbo 310 και ένα σωρό άλλα χαζά.. Βαρέθηκα να ακούω για +60 πάνω από κάθε setup.

 

 

Δημήτρης

 

Τα στραγάλια που έλεγα παραπάνω; Δεν χρειάζεται να πω τίποτα παραπάνω.Αλλά ειλικρινά,έχω μεγάλη απορία,όπως προείπα.

Αν στην περίπτωση ο Γιώργος ήταν με Β8 παράδειγμα,τότε θα ήμουν κατηγορηματικός όσον αφορά τις διαφορές ανάμεσα στις

κονσέρβες.

 

Να σε ρωτήσω όμως,όταν με τα δοκιμάζω ρολαριστά απο 1η/2α κλπ με BMW 330 (Ο Γιώργος θυμάται μοντέλο) που βγάζουν 231

ίππους,και μετά την 3η μου αρχίζω και τον ανοίγω,τί πρέπει να σκεφτώ εγώ; Πόσα άλογα έχω; Βέβαια φορούσε 20άρες ζάντες αυτός,

αλλά και πάλι,τεράστια διαφορά μεταξύ μας.

Υπάρχουν βέβαια άλλοι παράγοντες,βάρος,ατμόσφαιρα/τούρμπο (στο μπαμ ξεκολούσε 1 αυτοκίνητο και παραπάνω μπροστά αυτός).

αλλά και πάλι,δεν βγάζεις άκρη...

 

 

Αλλά όπως είπα Δημήτρη,μετά το πρόγραμμα έβαλα εξάτμιση άλλαξα και μπαταρία,είμαι κοντά 310 περίπου...χα αχΑΧΧΑχαΧΑΑΧαχΧΑαχ

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.