ntinos s3 Posted September 25, 2020 Share Posted September 25, 2020 αν κ δεν έχω μονής μάζας βολαν...με το μαμα βολαν μόνο μια φορά σε απανωτά πατήματα δεν μου κουμπωνε η τρίτη...αυτο με την απομόνωση με ξένισε κ μένα αλλά σταδιακά το συνήθισα...Τώρα όσο αναφορά το βαρύ πενταλ...Επειδή το εχω σαν δεύτερο το αμάξι συνήθως δεν πέφτω σε μποτιλιάρισμα...Αλλά αν τύχει κ πέσω τότε το καταλαβαίνω ποσό βαρύ είναι το πενταλ...Θα κάνω κανένα χιλιόμετρο μέσα στο σκ και θα σας πω εντυπώσεις.... Να το ανοίξω και λίγο να πατήσει σιγά σιγά και βλέπουμε.... Στάλθηκε από το LM-G710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntinos s3 Posted October 3, 2020 Share Posted October 3, 2020 Παίδες καλησπέρα... Μετά από 200 περίπου χλμ λόγω του ότι και το αμάξι είναι για σκ κυρίως έχω να πω ότι είναι πολύ ωραίος ο συμπλέκτης μαρεσε πολύ σαν αίσθηση στον δρόμο ... Οκ το ξεκίνημα το παλεύω και το συνηθίζω αρκετά αν και λίγο απότομο... Σε πατήματα είναι ωραίο και όπως πρέπει... Αλλά η γκαντεμιά συνεχίζεται γτ πριν μια βδομάδα έχανε το λαστιχάκι υγρά μπαίνει άλλο λαστιχάκι όχι καινούριο για να κάνω την δουλειά μου και δούλευε κομπλέ... Και χτες πάλι άρχισε και χάνει από το ίδιο σημείο... Με έχει αγχώσει λίγο αυτό μήπως φταίει το θέμα πίεσης...θα βάλω καινούριο ανταλλακτικό μέσα στην βδομάδα και ας ελπίσω ότι θα σταματήσει... Στο σημείο που έστειλα και φώτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 23 hours ago, ntinos s3 said: Παίδες καλησπέρα... Μετά από 200 περίπου χλμ λόγω του ότι και το αμάξι είναι για σκ κυρίως έχω να πω ότι είναι πολύ ωραίος ο συμπλέκτης μαρεσε πολύ σαν αίσθηση στον δρόμο ... Οκ το ξεκίνημα το παλεύω και το συνηθίζω αρκετά αν και λίγο απότομο... Σε πατήματα είναι ωραίο και όπως πρέπει... Αλλά η γκαντεμιά συνεχίζεται γτ πριν μια βδομάδα έχανε το λαστιχάκι υγρά μπαίνει άλλο λαστιχάκι όχι καινούριο για να κάνω την δουλειά μου και δούλευε κομπλέ... Και χτες πάλι άρχισε και χάνει από το ίδιο σημείο... Με έχει αγχώσει λίγο αυτό μήπως φταίει το θέμα πίεσης...θα βάλω καινούριο ανταλλακτικό μέσα στην βδομάδα και ας ελπίσω ότι θα σταματήσει... Στο σημείο που έστειλα και φώτο Καλο θα ειναι να το αλλαξεις γιατι ορισμενες φορες βγαζει προβλημα το συγκεκριμενο ταφ... Επισης, αλλαξε και το τρομπακι που βρισκεται πισω απο το πεταλι του συμπλεκτη ειδικα αν δεν εχει αλλαχθει ποτε. Τωρα που ειναι πολυ πιο σκληρο το πεταλι τρωει αρκετα ζορια και σιγουρα καποια στιγμη θα σου μεινει κατω στο πατωμα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntinos s3 Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 Καλο θα ειναι να το αλλαξεις γιατι ορισμενες φορες βγαζει προβλημα το συγκεκριμενο ταφ... Επισης, αλλαξε και το τρομπακι που βρισκεται πισω απο το πεταλι του συμπλεκτη ειδικα αν δεν εχει αλλαχθει ποτε. Τωρα που ειναι πολυ πιο σκληρο το πεταλι τρωει αρκετα ζορια και σιγουρα καποια στιγμη θα σου μεινει κατω στο πατωμα. Η αλήθεια είναι ότι έχω 200.000 σχεδόν και δεν έχει αλλαχτεί ποτέ τπτ από αυτά... Θα αλλάξω και το ταφ και το σωληνακι με καινούρια γνήσια εννοείται... Αλλά φοβάμαι μην έχω κανένα θέμα πάλι ρε γαμωτο...και για το τρόμπακι το σκέφτομαι και αυτό μη την ακούσει Στάλθηκε από το LM-G710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 7 minutes ago, ntinos s3 said: Η αλήθεια είναι ότι έχω 200.000 σχεδόν και δεν έχει αλλαχτεί ποτέ τπτ από αυτά... Θα αλλάξω και το ταφ και το σωληνακι με καινούρια γνήσια εννοείται... Αλλά φοβάμαι μην έχω κανένα θέμα πάλι ρε γαμωτο...και για το τρόμπακι το σκέφτομαι και αυτό μη την ακούσει Στάλθηκε από το LM-G710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Φιλε αλλαξε τα και τα δυο.... Γυρω στα 80€ πανε σαν αναταλλακτικα τρομπακι και ταφ. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntinos s3 Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 Φιλε αλλαξε τα και τα δυο.... Γυρω στα 80€ πανε σαν αναταλλακτικα τρομπακι και ταφ. Να κάνω και τα δύο λες ε? Να έχω ήσυχο το κεφάλι μου... Για τρόμπακι να πάρω γνήσιο ή υπάρχει κανένα αξιοπιστο αφτερμαρκετ καλύτερο? Αν γνωρίζεις Στάλθηκε από το LM-G710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 45 minutes ago, ntinos s3 said: Να κάνω και τα δύο λες ε? Να έχω ήσυχο το κεφάλι μου... Για τρόμπακι να πάρω γνήσιο ή υπάρχει κανένα αξιοπιστο αφτερμαρκετ καλύτερο? Αν γνωρίζεις Στάλθηκε από το LM-G710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Nαι και τα δυο: To ταφ μονο γνησιο το βρισκεις, κωδικος 1J0721468C ~37€. Το τρομπακι σε sachs απευθειας, κωδικος 6284000056 ~40€. Μαζι με το τρομπακι θα χρειαστεις και το κλιπσακι του, το οποιο σπαει σχεδον παντα κατα την αφαιρεση, κωδικος 1K0721357A ~4€. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntinos s3 Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 Nαι και τα δυο: To ταφ μονο γνησιο το βρισκεις, κωδικος 1J0721468C ~37€. Το τρομπακι σε sachs απευθειας, κωδικος 6284000056 ~40€. Μαζι με το τρομπακι θα χρειαστεις και το κλιπσακι του, το οποιο σπαει σχεδον παντα κατα την αφαιρεση, κωδικος 1K0721357A ~4€.Για s3 8L είναι αυτά φίλε μου ετσι? Στάλθηκε από το LM-G710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 4 minutes ago, ntinos s3 said: Για s3 8L είναι αυτά φίλε μου ετσι? Στάλθηκε από το LM-G710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Φιλε μου ειναι για S3 8P!!! Δεν ειδα οτι εχεις 8L. Δεν ξερω αν ειναι και για το 8L οι ιδιοι κωδικοι. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntinos s3 Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 Φιλε μου ειναι για S3 8P!!! Δεν ειδα οτι εχεις 8L. Δεν ξερω αν ειναι και για το 8L οι ιδιοι κωδικοι. Τώρα που τους πάτησα στο ιντερνετ όχι είναι διαφορετικά.... Δε πειράζει αδερφέ και αυτά που μου είπες ήταν αρκετά χρήσιμα... Όπως και να έχει θα τα παραγγείλω γιαυτό το μοντέλο και ελπίζω να μην έχω πρόβλημα πάλι... Στάλθηκε από το LM-G710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntinos s3 Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 Θα επανέλθω στο θέμα με την πρώτη ευκαιρία αφού τα αλλάξω όλα αυτά Στάλθηκε από το LM-G710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntinos s3 Posted October 27, 2020 Share Posted October 27, 2020 Καλησπέρα παιδιά... Άλλαξα το σωληνακι με το ταφ του εξαερωτηρα.... Μονο τρόμπακι δεν άλλαξα ακόμα για να τεστάρω τι παίζει αρχικά... Μέχρι τώρα ευτυχώς κομπλέ μη το ματιάσω μετά από αρκετά χλμ... Ο συμπλέκτης συνεχίζει απομονώνει εκεί ψηλά αλλά οκ συνηθίζεται κάπως, το παλεύω. Οι αλλαγές στις ταχύτητες μαρεσουν πολύ, πάει όπως πρέπει το αμάξι πλέον. Το μόνο θέμα και μια ερώτηση που έχω... Το βολάν ακούγεται αυτό το κροταλισμα οκ το ξέρω αυτό.... Ακούγεται κάπως δυνατά ε? Να μην ανησυχώ... Δεν είναι μόνο σε μένα αυτό... ειδικά ρελαντί ζεστό από πατήματα Στάλθηκε από το LM-G710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris1967 Posted June 24, 2021 Share Posted June 24, 2021 Αυτό το κροτάλισμα το έχω και εγώ σε Α5 2,0 TFSI, με τον Sachs Performance, και αυτή είναι η ερώτηση μου, είναι φυσιολογικό ή πρέπει να γίνει κάποια ρύθμιση, εξαέρωση κλπ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted June 24, 2021 Share Posted June 24, 2021 Κι εδώ με μονής μάζας βολάν και τετράφτερο δίσκο το ίδιο κροτάλισμα, μόλις πατάω συμπλέκτη εξαφανίζεται! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted June 24, 2021 Share Posted June 24, 2021 Αυτό το κροτάλισμα το έχω και εγώ σε Α5 2,0 TFSI, με τον Sachs Performance, και αυτή είναι η ερώτηση μου, είναι φυσιολογικό ή πρέπει να γίνει κάποια ρύθμιση, εξαέρωση κλπ?αν έχεις μονής μάζας βολαν ναι είναι φυσιολογικό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris1967 Posted June 24, 2021 Share Posted June 24, 2021 Όχι έχω διπλής μάζας βολάν και το κροτάλισμα υπάρχει όταν πατάω συμπλέκτη, όταν είναι έξω ο συμπλέκτης δεν ακούγεται τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted June 24, 2021 Share Posted June 24, 2021 To κροταλισμα αυτο που ακουγεται και σταματαει αν πατας συμπλεκτη ειναι απο το ελευθερο ρουλεμαν που βρισκεται μεσα στο σασμαν. Λιγο ή πολυ ακουγεται σε ολα τα αυτοκινητα. Αν κανει σαν π@τανα καποια στιγμη, πρεπει να κατεβει το σασμαν να ανοιχθει και να αντικατασταθει. Στα σετ με βολαν μονης μαζας την ακουει περισσοτερο το ελευθερο ρουλεμαν του σασμαν και κροταλιζει πολυ παραπανω απο οτι στα σετ διπλης μαζας. Αυτο συμβαινει γιατι το βολαν μονης μαζας ειναι ενας σκετος μασιφ δισκος ο οποιος δεν απορροφα τους κραδασμους του μοτερ και τρωει ακομα πιο πολυ ζορι το ελευθερο ρουλεμαν του σασμαν. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris1967 Posted June 25, 2021 Share Posted June 25, 2021 Ok, αλλά με απασχολεί διότι δεν ακουγόταν πριν αλλάξω και πάω σε Sachs Performance. Επιπλέον έχω και άλλο θέμα ότι ο συμπλέκτης τώρα μετά από 2 χιλιάδες χιλιόμετρα φαίνεται να μην έχει στρώσει ακόμα, και να τρεμουλιάζει αν δεν πατήσεις λίγο παραπάνω γκάζι κατά την σύμπλεξη. Παλαιότερα το αμάξι συμπλεκτάριζε άψογα ακόμα και δεν πάταγα γκάζι καθόλου. Είναι φυσιολογικά όλα αυτά? Η έχει πρόβλημα ο συμπλέκτης. Σημειώστε ότι έγινε αλλαγή όλων και βολάν και ρουλεμάν. Δεν βρίσκω και τον μηχανικό στο τηλ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted June 25, 2021 Share Posted June 25, 2021 18 minutes ago, Chris1967 said: Ok, αλλά με απασχολεί διότι δεν ακουγόταν πριν αλλάξω και πάω σε Sachs Performance. Επιπλέον έχω και άλλο θέμα ότι ο συμπλέκτης τώρα μετά από 2 χιλιάδες χιλιόμετρα φαίνεται να μην έχει στρώσει ακόμα, και να τρεμουλιάζει αν δεν πατήσεις λίγο παραπάνω γκάζι κατά την σύμπλεξη. Παλαιότερα το αμάξι συμπλεκτάριζε άψογα ακόμα και δεν πάταγα γκάζι καθόλου. Είναι φυσιολογικά όλα αυτά? Η έχει πρόβλημα ο συμπλέκτης. Σημειώστε ότι έγινε αλλαγή όλων και βολάν και ρουλεμάν. Δεν βρίσκω και τον μηχανικό στο τηλ... Αυτα τα 2000χλμ πρεπει να ειναι σε συνθηκες κινησης μεσα σε πολη, να δουλευει δηλαδη ο συμπλεκτης. Αν κανεις ταξιδια ή ρολαρει το αυτοκινητο θα αργησει πολυ να πατησει... Το τρεμουλο και εμενα μου το εκανε στην αρχη αλλα μετα απο καποια χλμ σταματησε. Βεβαια το δουλευα καθε μερα σε κινηση το αυτοκινητο. Μηπως οταν πατας συμπλεκτη ακουγεται το κροταλισμα και οταν τον αφηνεις σταματαει? Το αναποδο δηλαδη απο αυτο που περιγραφω? Αν ναι, στη δικη σου περιπτωση εχει προβλημα το ρουλεμαν του συμπλεκτη, οχι αυτο που που ειναι μεσα στο σασμαν που περιγραφω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris1967 Posted June 25, 2021 Share Posted June 25, 2021 Όχι όταν πατάω ακούγεται και όταν αφήνω σταματάει. Τα 2κ χιλιόμετρα τα έκανα μεικτά, 1200 ταξίδι σε δευτερεύον επαρχιακό δικτυο με στροφιλίκια και με αρκετές αλλαγές και τα 800 πόλη με πολύ κίνηση. Αν στρώσει μετά από κάποια χιλιόμετρα οκ θα κάνω υπομονή. Το πεντάλ είναι σκληρό αλλά αυτό το συνήθισα ήδη, και όταν μπαίνω σε άλλα αμάξια αναρωτιέμαι τι παίζει που είναι τόσο ελαφρύ. Οπότε είναι το ρουλεμάν του συμπλέκτη, αλλά αυτό το αλλάξαμε (υποτίθεται). Τι να κάνω? δεν έχω όρεξη για ξανά κατέβασμα σασμάν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted June 25, 2021 Share Posted June 25, 2021 1 hour ago, Chris1967 said: Όχι όταν πατάω ακούγεται και όταν αφήνω σταματάει. Τα 2κ χιλιόμετρα τα έκανα μεικτά, 1200 ταξίδι σε δευτερεύον επαρχιακό δικτυο με στροφιλίκια και με αρκετές αλλαγές και τα 800 πόλη με πολύ κίνηση. Αν στρώσει μετά από κάποια χιλιόμετρα οκ θα κάνω υπομονή. Το πεντάλ είναι σκληρό αλλά αυτό το συνήθισα ήδη, και όταν μπαίνω σε άλλα αμάξια αναρωτιέμαι τι παίζει που είναι τόσο ελαφρύ. Οπότε είναι το ρουλεμάν του συμπλέκτη, αλλά αυτό το αλλάξαμε (υποτίθεται). Τι να κάνω? δεν έχω όρεξη για ξανά κατέβασμα σασμάν. Ίσως και αυτό το τρέμουλο να είναι από το ρουλεμάν του συμπλέκτη. Έτσι είναι πάντως σε όλα τα performance, είναι αρκετά σκληρό το πετάλι. Είναι επειδή το πλατώ πιέζει πολύ μεγαλύτερη δύναμη το δίσκο για να μην πατιναρει. Σίγουρα έχει πρόβλημα πάντως, παρόλο που το έχεις αλλάξει. Θυμάσαι ποιο έβαλες, είναι το γνήσιο που δίνει η sachs με το σετ αυτό ή κάποιο άλλο? Δυστυχώς θα πρέπει να κατεβάσεις σασμαν και να το αλλάξεις ξανά. Αν τα πράγματα τα χεις πάρει απο εδώ παίζει καμία εγγύηση?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris1967 Posted June 25, 2021 Share Posted June 25, 2021 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, ναι αγορασμένα από εδώ τα πήρε και τα έβαλε ο μηχανικός μου, φυσικά και έχουν εγγύηση αλλά ξέρεις έχω βαρεθεί το αμάξι να είναι συνέχεια συνεργείο. Θα ενημερώσω για ότι νεότερο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted June 25, 2021 Share Posted June 25, 2021 6 minutes ago, Chris1967 said: Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, ναι αγορασμένα από εδώ τα πήρε και τα έβαλε ο μηχανικός μου, φυσικά και έχουν εγγύηση αλλά ξέρεις έχω βαρεθεί το αμάξι να είναι συνέχεια συνεργείο. Θα ενημερώσω για ότι νεότερο. Το ξέρω το συναισθημα... Οι vagιτες τα παίρναμε αυτά που και που... Τελοσπαντων, υποψιάζομαι ότι το ρουλεμάν ίσως να μην είναι το σωστό που έπρεπε να είναι εξαρχής ή να σου έκατσε αστοχία. Εφόσον έχεις εγγύηση μην το αφήσεις. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris1967 Posted August 5, 2021 Share Posted August 5, 2021 Μετά από περίπου 1500 χιλιόμετρα ο θόρυβος εξαφανίστηκε, ο μηχανικός μου μου το είπε εξαρχής μετά που τον ρώτησα, κατόπιν συνεννόησης με τον αντιπρόσωπο της Sachs. Δεν ενημέρωσα εδώ άμεσα, για να βεβαιωθώ ότι δεν λέγανε χαζομάρες, αλλά πράγματι το κροτάλισμα αυτό, όταν πάταγα μέσα τον συμπλέκτη, εξαφανίστηκε. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.