Jump to content

Χορηγοί

Περισσότερα

Συνάντηση Audi Α3/S3/RS3 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες απο την συνάντηση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Συνάντηση Αudi Sport Club - Apolis Πετρούπολη

Περισσότερα
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×
kava

1.8Tfsi normal κατανάλωση λαδιού.Πόσο καίει;

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι νέος στο forum και κάτοχος Α3 sportback 1.8T MY2009. Γνωρίζεται πόσο λαδάκι πρέπει να καίει ο κινητήρας; τώρα έχω 20000χλμ.....ως τώρα έχει κάψει 500ml στα 8000χλμ, 600ml στα 14000χλμ, 600ml στα 17500χλμ...και ξαφνικα 600ml στα 20200χλμ. Ήμαρτον....αυτό θα γίνεται συνέχεια απο εδώ και πέρα. Έχει ανάλογη εμπειρία κανένας σας, γιατί αρχίζω και σκέφτομαι να το σουτάρω το ρημάδι.Με δουλεύουν όλοι όταν τους λέω ότι κουβαλάω 1lt λάδι στο αμάξι για παν ενδεχόμενο. Θα δίνουμε περισσότερα λεφτά για λάδι παρά για βενζίνη σε λίγο....Αναμένω τις εμπειρίες σας

 

Ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν είχε κάψει 500 στα 8000 ίσως και μέχρι τα 15000 που θα έκανες να είχε μείνει στα 500 οπότε γιατί ανησυχείς......από τη στιγμή που δε σου έχει ανάψει κάποιο λαμπάκι μην ανησυχείς....το καλύτερο λοιπόν αφού δε σου αρέσει αυτό είναι να πας στην αντιπροσωπεία και να τους εξηγήσεις τι γίνεται ώστε να δεις και συ τι θα σου πουν.

 

Το δικό μου είχε κάψει 600 γραμμάρια στην αρχή και είχε μείνει εκεί......τώρα που είμαι στα 32000 χλμ δε μου έχει κάψει τιποτα και άλλαξα τα λάδια με φίλτρο στα 24000 χλμ.

Edited by kostas_7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι νέος στο forum και κάτοχος Α3 sportback 1.8T MY2009. Γνωρίζεται πόσο λαδάκι πρέπει να καίει ο κινητήρας; τώρα έχω 20000χλμ.....ως τώρα έχει κάψει 500ml στα 8000χλμ, 600ml στα 14000χλμ, 600ml στα 17500χλμ...και ξαφνικα 600ml στα 20200χλμ. Ήμαρτον....αυτό θα γίνεται συνέχεια απο εδώ και πέρα. Έχει ανάλογη εμπειρία κανένας σας, γιατί αρχίζω και σκέφτομαι να το σουτάρω το ρημάδι.Με δουλεύουν όλοι όταν τους λέω ότι κουβαλάω 1lt λάδι στο αμάξι για παν ενδεχόμενο. Θα δίνουμε περισσότερα λεφτά για λάδι παρά για βενζίνη σε λίγο....Αναμένω τις εμπειρίες σας

 

Ευχαριστώ

Για αρχη,καλως ηρθες!

Τωρα οποιος κουβαλαει 1 λιτρο λαδι μαζι του μαλλον προνοητικος ειναι και σιγουρα δεν ειναι για γελια οτι αυτοκινητο κι αν εχει.

Οσον αφορα την καταναλωση δεν βγαζω ακρη απο τον τροπο που γραφεις αλλα αν εννοεις οτι μεχρι τα 20200χλμ χρειαστηκε συνολικα να συμπληρωσεις 2 λιτρα και 300 ml το μονο που εχω να πω ειναι οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα, ειναι φυσιολογικο.Καθε ποτε κανεις αλλαγη στα λαδια σου?

Σακης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση παιδιά. Service έγινε κανονικά στα 15000χλμ. Φίλος με seat leon 1.8tfsi δεν καίει σταγόνα...που λέει ο λόγος.Τουλάχιστον δεν του ανάβει κάποια ένδειξη για χαμηλή στάθμη λαδιού. Από την εμπειρία σας θα βελτιωθεί η κατάσταση ή θα βάζω βενζίνη με λάδι μαζί....χαχαχαχαχα. Στην δουλειά μου έιπανε αντί για 5-30W να βάζω 10-40W. Εντωμεταξύ αν πάω στην αντιπροσωπία θα πουν όλα καλά.Όταν έκανα το service το καλοκαίρι και τους το είπα ότι καίει 500ml ανά 7000χλμ περίπου, η απάντηση ήταν "είναι φυσιλογικό". Τώρα η κατανάλωση είναι 500ml ανά 4000χλμ και έχω ανησυχήσει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση παιδιά. Service έγινε κανονικά στα 15000χλμ. Φίλος με seat leon 1.8tfsi δεν καίει σταγόνα...που λέει ο λόγος.Τουλάχιστον δεν του ανάβει κάποια ένδειξη για χαμηλή στάθμη λαδιού. Από την εμπειρία σας θα βελτιωθεί η κατάσταση ή θα βάζω βενζίνη με λάδι μαζί....χαχαχαχαχα. Στην δουλειά μου έιπανε αντί για 5-30W να βάζω 10-40W. Εντωμεταξύ αν πάω στην αντιπροσωπία θα πουν όλα καλά.Όταν έκανα το service το καλοκαίρι και τους το είπα ότι καίει 500ml ανά 7000χλμ περίπου, η απάντηση ήταν "είναι φυσιλογικό". Τώρα η κατανάλωση είναι 500ml ανά 4000χλμ και έχω ανησυχήσει.

 

Για μένα κανε έλεγχο κάθε 4000 χλμ και αν δεις ότι στα πρώτα 4000 έχει χάσει 500 γραμμάρια στα 8000 έχει χάσει 1000 γραμμάρια στα 12000 έχει χάσει 1500 γραμμάρια τότε πήγαινε αντιπροσωπεία να τους το πεις κι αν σου πούνε είναι φυσιολογικό να πας σε άλλη αντιπροσωπεία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πάλι θα σου πρότεινα αν μπορούσες να άλλαζες μάρκα λαδιών και όχι διάσταση... Έχει παρατηρηθεί ότι πολλές φορές με την αλλαγή της μάρκας υπάρχει αισθητή βελτίωση και στο πόσο λάδι καίει ο κινητήρας αλλά στις θερμοκρασίες του λαδιού... :biggrinthumb:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστός ο Πάνος.....φίλε έχουμε το ίδιο μοτέρ,εσύ τι λάδια βάζεις;εγώ βάζω fuchs 5-30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση παιδιά. Service έγινε κανονικά στα 15000χλμ. Φίλος με seat leon 1.8tfsi δεν καίει σταγόνα...που λέει ο λόγος.Τουλάχιστον δεν του ανάβει κάποια ένδειξη για χαμηλή στάθμη λαδιού. Από την εμπειρία σας θα βελτιωθεί η κατάσταση ή θα βάζω βενζίνη με λάδι μαζί....χαχαχαχαχα. Στην δουλειά μου έιπανε αντί για 5-30W να βάζω 10-40W. Εντωμεταξύ αν πάω στην αντιπροσωπία θα πουν όλα καλά.Όταν έκανα το service το καλοκαίρι και τους το είπα ότι καίει 500ml ανά 7000χλμ περίπου, η απάντηση ήταν "είναι φυσιλογικό". Τώρα η κατανάλωση είναι 500ml ανά 4000χλμ και έχω ανησυχήσει.

 

 

Ταπεινη μου αποψη ειναι οτι τουλαχιστον στην Ελλαδα με τις ιδιαιτερες κλιματολογικες συνθηκες πρεπει να αλλαζουμε λαδια στις 8000-10000 χλμ αναλογα και με τη χρηση.Επισης πρεπει να ακολουθουμε τις προδιαγραφες λαδιων του κατασκευαστη.Ενδεχομενως αλλαγη απο 5-30 σε 5-40 να κανει κακο και οχι καλο στην λειτουργια του μοτερ.Καταναλωση 500 ml στα 7000 χλμ η και 500ml στα 4000 χλμ ειναι νορμαλ για απλα αυτοκινητα ποσο μαλλον για τουρμπο.Οσο για το φιλο σου με το ΣΕΑΤ που δεν καιει σταγονα λαδι.....το αλλο με τον ΤΟΤΟ το ξερεις?

Επισης οταν το λαδι μενει μεσα ενω πρεπει να ειχε αλλαχθει και τις λιπαντικες του ιδιοτητες χανει αλλα και καταναλωνεται πιο γρηγορα.

Edited by athanasiostsak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το manual είναι το καλύτερο για το αμάξι σου οπότε κάνεις αυτό που λέει ο κατασκευαστής.....η δική μου η γνώμη είναι πως και στα 30000 να αλλάζεις λάδια τιποτα δε πρόκειται να πάθει το αμάξι (το κάνουν οι γερμανοι αυτό,να μου πεις έχει άλλες συνθήκες εκεί,συμφωνώ,αλλά τόσο μεγάλη διαφορά; ) αλλά εφόσον το manual λέει αυτό τηρώ αυτό.Για καλό του άλλαξα λάδια νωρίς (6000) κι από τότε θα του τα αλλάζω κάθε 15000 ότι λέει το manual δηλαδή και φυσικά δε μπορείς να φύγεις από το 5-30 και να πας στο 10-40

Edited by kostas_7

Share this post


Link to post
Share on other sites

10w-40 ειναι εκτος προδιαγραφων audi.

5w-40 ειναι εντος προδιαγραφων audi και ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ(εγω βαζω amsoil 5w-40 :sHa_thumbgoodjob: )

αλλαξε μαρκα λαδιων και οχι τυπο και ξανα τσεκαρε την σταθμη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Χάθηκα λίγο λόγω δουλειάς. Το πρώτο service έγινε στα 14000 χλμ(αλλαγή λαδιών) στην Πάτρα (παραθέριζα στο αίγιο - Αύγουστο 2010) και μου έβαλαν fuchs 5-30W. Μέχρι τότε είχε κάψει συνολικά 1 lt περίπου και το συμπλήρωσα με castrol (αυτό μου πρότεινε ο Παζαρόπουλος - εκέι έγινε η αγορά του αυτοκινήτου). Με μηχανικούς, τόσο φίλων όσο και δικού μου, που το συζήτησα, μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό να τσιμπάει λαδάκι (η ποσότητα εξαρτάται από τις συνθήκες οδήγησης - κλιματικές και τρόπου οδήγησης από την πλευρά μου). Τελικά δίνουμε τόσα λεφτά (34000euro εκμεταλλευόμενος και την μείωση των τελών ταξινόμησης και με επιπλέον έκπτωση από Παζαρόπουλο) να πάρουμε κάτι που γουστάρουμε, και ξενερώνουμε γιατί πρέπει να παρακολουθούμε πόσο λάδι θα κάψει.Θα μου πείτε ότι γενικώς πρέπει να κοιτάμε τα λαδάκια...οκ...αλλά ότι αυτοκίνητο και να είχα πριν το Α3, 500ml λάδι σε 4000χλμ δεν έκαψε ποτέ. Μπορεί να είμαι περίεργος αλλά επειδή δεν είμαι ο άνθρωπος που θα πάει στην αντιπροσωπία και θα του πούν όλα καλά και θα φύγει ήσυχος μου κάθεται κάπως....Ο αδερφός μου έχει το Q5 τώρα και αντιμετωπίζει τα ίδια. Πριν είχε το Α4 το οποίο έκαψε λίγο λάδι (άναψε η χαμηλή στάθμη λαδιού) πριν το πρώτο service και μετά όλα καλά. Όχι ότι δεν έκαιγε αλλά σταθεροποιήθηκε σε normal πλαίσια (το service γινόταν κάθε 15000χλμ χωρίς η ένδειξη της χαμηλής στάθμης λαδιού να ανάβει). Τέλος πάντων....υπομονή και ελπίζω να σταθεροποιηθεί η κατάσταση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερώτηση...από φουλ λάδι για να ανάψει η ένδειξη για συμπλήρωση της στάθμης σε 1.8TFSi για τι ποσότητα μιλάμε; Και από την στιγμή που θα ανάψει η ένδειξη και μετά, πόσο λάδι απομένει στην μηχανή;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερώτηση...από φουλ λάδι για να ανάψει η ένδειξη για συμπλήρωση της στάθμης σε 1.8TFSi για τι ποσότητα μιλάμε; Και από την στιγμή που θα ανάψει η ένδειξη και μετά, πόσο λάδι απομένει στην μηχανή;

 

Από το Max μέχρι το Min, είναι 1 Λίτρο :sHa_thumbgoodjob:

Εάν η ένδειξη ανάβει με το που θα φτάσει στο Min, τότε........... έχεις καταναλώσει 1 Λίτρο.

Το υπόλοιπο που μένει, δεν ξέρω να σου το πω, αλλά εάν το αυτοκίνητό σου παίρνει π.χ. 4,5 Λίτρα, τότε.......... σου μένουν 3,5.

 

 

 

Δημήτρης :sFun_oldguy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από το Max μέχρι το Min, είναι 1 Λίτρο :sHa_thumbgoodjob:

Εάν η ένδειξη ανάβει με το που θα φτάσει στο Min, τότε........... έχεις καταναλώσει 1 Λίτρο.

Το υπόλοιπο που μένει, δεν ξέρω να σου το πω, αλλά εάν το αυτοκίνητό σου παίρνει π.χ. 4,5 Λίτρα, τότε.......... σου μένουν 3,5.

 

 

 

Δημήτρης :sFun_oldguy:

Η ένδειξη δεν ανάβει όταν η στάθμη είναι στο min αλλά αρκετά πιο κάτω.ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ, όταν σου ανάβει "χαμηλή στάθμη λαδιού", σημαίνει ότι έχεις max 2lt μέσα στο κάρτερ.

Κάνε λοιπόν την αφαίρεση. :)

 

Επιπλέον μπορείς να αγοράσεις λάδι, να το συμπληρώσεις με το υπάρχον του κάρτερ και να μετρήσεις πόσο λάδι έβαλες (στο περίπου), οπότε ξέρεις πόσο έκαψες.

 

Τέλος, μην κινείς για μεγάλες αποστάσεις το αμάξι σου φίλε Rtouris, μέχρι να συμπληρώσεις λάδι τόσο ώστε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να σβήσει η ένδειξη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις...Παρ' όλα αυτά, ξέρει κανείς με σιγουριά σε ποιο στάδιο ανάβει η ένδειξη; Ρωτάω καθότι σε διαδρομή πρόσφατα βρέθηκα στην ακριβώς ίδια θέση με αναμμένη την ένδειξη λοιπόν αμέσως συμπλήρωσα περίπου 200ml που είχα καβάντζα και η ένδειξη ξανα-άναψε μετά από περίπου 150χλμ. Δεν το βρίσκετε κομματάκι υπερβολικό; Κατόπιν το έστειλα κατευθείαν στο συνεργείο όπου απλά συμπλήρωσαν 1λτ και μου είπαν πως η κατανάλωση αυτή είναι "φυσιολογική"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις...Παρ' όλα αυτά, ξέρει κανείς με σιγουριά σε ποιο στάδιο ανάβει η ένδειξη; Ρωτάω καθότι σε διαδρομή πρόσφατα βρέθηκα στην ακριβώς ίδια θέση με αναμμένη την ένδειξη λοιπόν αμέσως συμπλήρωσα περίπου 200ml που είχα καβάντζα και η ένδειξη ξανα-άναψε μετά από περίπου 150χλμ. Δεν το βρίσκετε κομματάκι υπερβολικό; Κατόπιν το έστειλα κατευθείαν στο συνεργείο όπου απλά συμπλήρωσαν 1λτ και μου είπαν πως η κατανάλωση αυτή είναι "φυσιολογική"...

 

No offence, αλλά το manual τι λέει για το παραπάνω?

 

 

ΥΓ:με τα 200ml που πρόσθεσες ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν τίθεται θέμα manual, αλλά πως αντιλαμβανόμαστε τα δεδομένα...εξ'ου και η ερώτησή μου περί πότε περίπου ανάβει η ένδειξη...Γιατί αν δεχτούμε στον παραπάνω συλλογισμό πως "έκαψε" 200ml σε 150χλμ. τότε ζήτω που καήκαμε..

 

Εγώ πάντως συμπέρασμα από το παραπάνω δεν βγάζω αν και δε σου κρύβω πως το γεγονός ότι ξανα-άναψε η ένδειξη μετά από 150χλμ. μόνο σίγουρα με θορύβησε καθότι θεώρησα το διάστημα των 150χλμ. υπερβολικά σύντομο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

στα τελευταία 10000 χλμ εκαψα 1 λιτρο κ εχω 54500 χλμ...δεν τα είχα τσεκάρει για καιρό και μου αναψε η ενδειξη...η βελόνα (ειχαν κατσει τα λαδια) ήταν στο min και συμπλήρωσα 1λτ. για να ανέβει ξανά στο max.

Τα αμαξια μας παίρνουν σύνολο 4.5 λίτρα, άρα στα 3.5 αναβει η ενδειξη..Αυτονόητο οτι το λαμπακι θα σου αναψει αρκετά ΠΡΙΝ γίνει ζημιά στο μοτέρ αλλιώς ποιος ο λόγος να υπάρχει;

 

το να εχεις λάδι στο πορτπαγκάζ το βρίσκω υπερβολικό αν ελεγχεις τα λάδια σου κάθε 5-6 χιλιάδες χιλιόμετρα...αλλά ακόμη κ αν το ξεχνάς για αυτό και υπάρχει η ενδειξη να στο θυμίσει και να πας να βάλεις μόλις μπορέσεις....σε 100, σε 200 χλμ, σε όσα....μεθοδος των 3 είναι...ακόμη και 1 λίτρο στα 5000 να καις, με το να βάλεις σε 200χλμ αφοτου σου αναψει θα εχεις κάψει 40 γραμμάρια ακόμη ή αμα δεν το λιώσεις το αμαξι μπορεί να μην κάψεις και καθόλου.

Σαν το λαμπάκι της βενζίνης....δεν ανάβει πριν μείνεις αλλά αρκετά πριν.

 

Συμπέρασμα: Να προσέχετε αλλα μην γίνεστε ψείρες και απολαύστε τα αμαξια σας!!

Edited by stage6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις...Παρ' όλα αυτά, ξέρει κανείς με σιγουριά σε ποιο στάδιο ανάβει η ένδειξη; Ρωτάω καθότι σε διαδρομή πρόσφατα βρέθηκα στην ακριβώς ίδια θέση με αναμμένη την ένδειξη λοιπόν αμέσως συμπλήρωσα περίπου 200ml που είχα καβάντζα και η ένδειξη ξανα-άναψε μετά από περίπου 150χλμ. Δεν το βρίσκετε κομματάκι υπερβολικό; Κατόπιν το έστειλα κατευθείαν στο συνεργείο όπου απλά συμπλήρωσαν 1λτ και μου είπαν πως η κατανάλωση αυτή είναι "φυσιολογική"...

 

Δημήτρη φυσιολογική δεν είναι, μπορεί όμως να είναι και τυχαίο. Δηλαδή, μπορεί απλά τα 200 ml που συμπλήρωσες να ήταν ελάχιστα και να ήθελε και άλλο. Έλεγξέ το τώρα από εδώ και μπρος, μετά τη συμπλήρωση από το συνεργείο για να δεις την κατανάλωση που κυμαίνεται.

 

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω μια φορα που ετυχα στο συνεργειο να κανω σερβις στο δικο μου,ηρθε ενα Α4 β7 1,8τ και του ειχε αναψει το λαμπακι της χαμηλης σταθμης λαδιου και του εριξε μεσα ο μαστορας μου 1 λιτρο λαδι.Οταν τον ρωτησα πως ξερει οτι παιρνει 1 λιτρο μου ειπε οτι οταν αναψει το λαμπακι εχει καψει 900 γραμμαρια οποτε ριχνεις το 1 λιτρο και εισαι οκ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω μια φορα που ετυχα στο συνεργειο να κανω σερβις στο δικο μου,ηρθε ενα Α4 β7 1,8τ και του ειχε αναψει το λαμπακι της χαμηλης σταθμης λαδιου και του εριξε μεσα ο μαστορας μου 1 λιτρο λαδι.Οταν τον ρωτησα πως ξερει οτι παιρνει 1 λιτρο μου ειπε οτι οταν αναψει το λαμπακι εχει καψει 900 γραμμαρια οποτε ριχνεις το 1 λιτρο και εισαι οκ

 

αυτό μου εχει πει κ ο ''δικός μας'' mangp στο εξουσιοδοτημένο που δουλευει ότι αυτή την οδηγία έχουν από την Audi....από το λαμπάκι έως το φουλάρισμα είναι 1λίτρο.

Edited by stage6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμένα στα 2.500 χλμ καίει περίπου 0,7 Λίτρα... Είναι πολύ άσχημα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ούτε καλά ούτε χάλια είσαι, δοκίμασε και καμία άλλη μάρκα εντός προδιαγραφών μήπως δεις βελτίωση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια χαρά ειναι δεν εχει θέμα.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο κινητήρας αυτος εκ φύσεως καταναλώνει λιγο λάδι παραπάνω για τη σωστη λίπανση μηχανικών μερών καθώς και του τουρμπο. Σε περιπτωση που δν φταίνε τα τσιμουχακια βαλβίδων σου (λιγο απίθανο) ειναι φυσιολογικό.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.