Jump to content

1.8Tfsi normal κατανάλωση λαδιού.Πόσο καίει;


kava

Recommended Posts

Mazda 3 έχουν πολλα φιλαράκια μου και Mazda mx5 ο αδελφός μου χωρίς κανένα πρόβλημα!  Στα μηχανικά μέρη μιλάω, γιατί αν πάμε παραπέρα, υπάρχει όντως απογοήτευση...μέχρι και το βερνίκι που βάζει στο εργοστασιακό χρωμα ειναι για τον π@τσο! Αν μιλάμε για τον wankel κινητηρα της, τότε πάω πάσο και συμφωνώ...

 

Τέλος πάντων, μπορούμε να κάνουμε κάτι με τη αντιπροσωπεία που την έχει δει αφ υψηλού? Αυτό ειναι το φλέγον ερώτημα τώρα...γιατι λεφτά για πέταμα τη σημερινή ημέρα, δεν υπάρχουν!!

Edited by Prince_73
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

6 λεπτά πριν, Prince_73 είπε

Mazda 3 έχουν πολλα φιλαράκια μου και Mazda mx5 ο αδελφός μου χωρίς κανένα πρόβλημα!  Στα μηχανικά μέρη μιλάω, γιατί αν πάμε παραπέρα, υπάρχει όντως απογοήτευση...μέχρι και το βερνίκι που βάζει στο εργοστασιακό χρωμα ειναι για τον π@τσο! Αν μιλάμε για τον wankel κινητηρα της, τότε πάω πάσο και συμφωνώ...

 

Τέλος πάντων, μπορούμε να κάνουμε κάτι με τη αντιπροσωπεία που την έχει δει αφ υψηλού? Αυτό ειναι το φλέγον ερώτημα τώρα...γιατι λεφτά για πέταμα τη σημερινή ημέρα, δεν υπάρχουν!!

Ειναι απλο Δημητρη...δεν ξαναπατας αντιπροσωπεια...δεν υπαρχει λογος πιστευω...ισως μονο για την αγορα καποιων ανταλλακτικων...το after sales τους πραγματικα ειναι απαραδεκτο...κ οι συμβουλοι σερβις (τρομαρα τους) ειναι επιεικως για τον π@@@ο!!!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, metero said:

Λοιπόν τώρα μετά την επισκευή περιμένουμε τιμές κατανάλωσης καυσίμου !!!!!!!

 Γρήγορα γρήγορα τα πρώτα 1000χλμ...μετά αλλαγή λαδιών..(σκέφτομαι να βάλω liqui moly)...ταυτόχρονα παρακολούθηση των καταναλώσεων (λαδιού και βενζίνης)....λειτουργία μέχρι 3000rpm (αυτό είναι λίγο πακετάκι).

 

Πρώτη εντύπωση γενικά η "απαλή" αν μπορώ να το πω...λειτουργία του μοτέρ...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
16 ώρες πριν, basilis.l2 είπε

Φίλε μην το λυπάσαι πίεσε το το μοτέρ για να το στρώσεις. Έτσι πηγαίνοντας το χαλαρά κακό του κάνεις πάρα καλό..... 

Μάλλον πρέπει να κάνει το αντίθετο!

Link to comment
Share on other sites

Επιμένω, αν το ψάξεις δεν έχω άδικο. Δες σε ξένα σαιτ άρθρα σοβαρών εταιριών κ θα δεις.... Γκουγκλαρε engine break in και εδώ είμαστε να το συζητήσουμε.....  Μην ακούτε τι λένε τα μαστορια της γειτονιάς ή των αντιπροσώπιων που από τη μια τους λέμε άσχετους (οι πιο πολλοί είναι

ομως) και από την άλλη τους ακούμε.... 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, basilis.l2 είπε

Επιμένω, αν το ψάξεις δεν έχω άδικο. Δες σε ξένα σαιτ άρθρα σοβαρών εταιριών κ θα δεις.... Γκουγκλαρε engine break in και εδώ είμαστε να το συζητήσουμε.....  Μην ακούτε τι λένε τα μαστορια της γειτονιάς ή των αντιπροσώπιων που από τη μια τους λέμε άσχετους (οι πιο πολλοί είναι

ομως) και από την άλλη τους ακούμε.... 

Διαφωνώ εντελώς.Ακόμη και το βιβλίο του κατασκευαστού περιγράφει το στρώσιμο.Καινουριος

κινητήρας να πιέζεται σε ψηλές στροφές για να στρώσει,πρώτη φορά ακούω.Δεν έχει και λογική.Εν πάση περιπτώσει

ό,τι πιστεύει ο καθένας.Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, ankarage είπε

Διαφωνώ εντελώς.Ακόμη και το βιβλίο του κατασκευαστού περιγράφει το στρώσιμο.Καινουριος

κινητήρας να πιέζεται σε ψηλές στροφές για να στρώσει,πρώτη φορά ακούω.Δεν έχει και λογική.Εν πάση περιπτώσει

ό,τι πιστεύει ο καθένας.Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο

Δεν σου λέω τι πιστεύω εγώ, αλλά κάτι που στέκει μηχανολογικά. Ψάξε πρώτα και μετά το συζηταμε. Είμαι μηχανικός και μπορώ να σου το αποδείξω αυτό που λέω. Επίσης πιέζω ένα κινητήρα δεν σημαίνει απαραίτητα χτυπάω κοφτές..... Σε γενικές γραμμές ο κινητήρας πρέπει να δουλεύει με φορτίο έως και 4 με 5.000σαλ σταδιακά,μετα τον αφήνουμε να κρυώσει και ξανά το ίδιο....  Δηλαδή με θερμικους κύκλους. 

Διαβάστε λίγο το πρώτο ποστ του παρακάτω λινγκ είναι από το περιοδικό Power technics. Στο συγκεκριμένο φόρουμ αν και δεν έχω αυτοκίνητο της συγκεκριμένης εταιρίας, το παρακολουθώ γιατί αποτελείται από κάποια μέλη που είναι πολύ καλοί τεχνικοί κ γίνονται ενδιαφέρουσες συζητήσεις. Για να μην παρεξηγηθώ..... 

https://www.bmwforum.gr/forum/showthread.php?t=7160

 

Τέλος έχω ένα ίσως από τα πιο πολυσυζητημενα αυτοκίνητα που κατηγορουνται ότι καταναλώνουν λαδι. Το audi a3 fsi 1.6  το έστρωσα με τον "ανορθόδοξο" τρόπο και δεν καίει ούτε σταγόνα Λάδι κάθε 10.000χλμ που αλλάζω λάδια. 

Edited by basilis.l2
Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, basilis.l2 είπε

Δεν σου λέω τι πιστεύω εγώ, αλλά κάτι που στέκει μηχανολογικά. Ψάξε πρώτα και μετά το συζηταμε. Είμαι μηχανικός και μπορώ να σου το αποδείξω αυτό που λέω. Επίσης πιέζω ένα κινητήρα δεν σημαίνει απαραίτητα χτυπάω κοφτές..... Σε γενικές γραμμές ο κινητήρας πρέπει να δουλεύει με φορτίο έως και 4 με 5.000σαλ σταδιακά,μετα τον αφήνουμε να κρυώσει και ξανά το ίδιο....  Δηλαδή με θερμικους κύκλους. 

Διαβάστε λίγο το πρώτο ποστ του παρακάτω λινγκ είναι από το περιοδικό Power technics. Στο συγκεκριμένο φόρουμ αν και δεν έχω αυτοκίνητο της συγκεκριμένης εταιρίας, το παρακολουθώ γιατί αποτελείται από κάποια μέλη που είναι πολύ καλοί τεχνικοί κ γίνονται ενδιαφέρουσες συζητήσεις. Για να μην παρεξηγηθώ..... 

https://www.bmwforum.gr/forum/showthread.php?t=7160

 

Τέλος έχω ένα ίσως από τα πιο πολυσυζητημενα αυτοκίνητα που κατηγορουνται ότι καταναλώνουν λαδι. Το audi a3 fsi 1.6  το έστρωσα με τον "ανορθόδοξο" τρόπο και δεν καίει ούτε σταγόνα Λάδι κάθε 10.000χλμ που αλλάζω λάδια. 

Δυστυχως ολα αυτά δεν ειναι σωστά.Μια δημοσίευση σε ένα φορουμ γινεται σημαία ενώ στην ουσία

λεει παρόμοια και ουσιαστικά διαβάζεται λανθασμένα.

Για να μην παρασυρθεί κανένας προτρέπω να διαβάσετε τα εκατονταδες αρθρα που ειναι δημοσιευμένα 

για το στρώσιμο αλλά κυρίως τη γνώμη του πλέον αρμοδιου και υπεύθυνου ,του κατασκευαστή του αυτοκινήτου σας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ.

Ακόμη και στις περιπτώσεις που εχει γίνει κάποιο στρωσιμο στο εργοστάσιο, ζητείται και απο τον οδηγό

προσεκτική οδήγηση με περιορισμούς για το καλό στρώσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση.

 

Τα βιβλιαράκια και ο κατασκευαστής απευθύνονται στον μέσω οδηγό που συνήθως δεν έχει ιδέα από μηχανολογικά θέματα οπότε και εγώ θα συμφωνήσω ότι για όποιον δεν ξέρει και δεν ασχολείται καλό είναι το στρώσιμο με μικρά φορτία κάτω από 3000 στροφές για κάποια χιλιόμετρα συνήθως χίλια και μετά αλλαγή λαδιών (μερικοί κατασκευαστές δεν συνιστούν ούτε αλλαγή λαδιών που για μένα είναι λάθος).

 

Για αυτούς που ασχολούνται και ξέρουν, θέλει σταδιακά ανοίγματα και επιβραδύνσεις με του κινητήρα με θερμικούς κύκλους μέχρι κάποιες στροφές και στο επόμενο πάτημα με λίγο περισσότερες κλπ, σκοπός μου δεν είναι να περιγράψω την τεχνική αλλά να ενημερώσω ότι αυτό δεν είναι επιζήμιο για το κινητήρα αν γίνει σωστά. Δεν έχω διαβάσει τι λένε στο λινκ του φόρουμ πιο πάνω και ούτε με ενδιαφέρει.

 

Επειδή ασχολούμαι και με μηχανές οφείλω να σας πω ότι δεν έχω στρώσει ποτέ μηχανή που αγόρασα καινούργια και πάντοτε τα μηχανάκια μου ήταν πιο σπιρτόζικα και πιο γρήγορα (από άλλα που έκανα "ευλαβικά" στρωσίματα) και δεν έκαιγαν λάδια, το ίδιο και με τα αρκετά οχήματα που είχα μέχρι στιγμής.

 

Είναι στο χέρι του καθενός να κάνει αυτό που πιστεύει και αισθάνεται ασφαλέστερα για την περιουσία του.

Link to comment
Share on other sites

https://www.google.co.uk/amp/blog.jepistons.com/how-to-break-in-an-engine%3fhs_amp=true

https://www.onallcylinders.com/2014/11/13/engine-break-guide-10-tips-help-properly-break-engine/

https://www.enginelabs.com/news/dispelling-engine-break-in-myths-with-high-performance-academy/

 

 

 

Ankarage δηλώνεις ότι αυτά που αναφέρω δεν είναι σωστά στηριζόμενος που;  Το να λες και να επιμένεις για κάτι χωρίς να μπορείς να το αποδείξεις και χωρίς να γνωρίζεις είναι εντελώς λάθος. Ότι είπα ισχύει στο 100% και είναι δεδομένο  ότι ισχύει, το αν μπορεί να το εφαρμόσει ή να το αντιληφθεί  ο μέσος χρήστης που μπορεί να μην κατέχει τίποτα από μηχανολογια όπως εσύ είναι άλλο θέμα συζήτησης... Μην ακυρώνεις κάποιον που γνωρίζει χωρίς καν να διαβάσεις τι λέει ή έστω να το ψαξεις. Τα παραπάνω λινκ είναι κατατοπιστικα οποίος ξέρει αγγλικά θα καταλάβει. Τα Manual χρήστη αναφέρουν να οδηγείς συγκρατημένα στα πρώτα χλμ όχι για το μοτέρ αλλά για να πατήσουν τα τακάκια φρένων στους δίσκους, να δουλέψει λίγο ο συμπλεκτης, να δουλέψει ίσως το αυτόματο σασμάν, τα αμορτισέρ, τα λάστιχα...  Πότε μα ποτέ δεν πρόκειται σε Manual χρήστη η οποιαδήποτε εταιρία να προτρέψει οδηγό να βγει στο δρόμο και να κάνει ανοίγματα το μοτέρ με τρίτες-τεταρτες στις 4500σαλ.....γιατί μετά αν συμβεί ατύχημα οι μηνύσεις θα παν σύννεφο. 

Μέχρι στιγμής έχω στρώσει πάνω από 10 μοτέρ αυτοκινήτων και μοτοσικλετών ιχ χρήσης και αγωνιστικών κινητήρων. 

Αλήθεια ankarage τη δουλειά κάνεις αν επιτρέπεται; οι γνώσεις σου πάνω στους κινητήρες ποιες είναι; Διαφωνείς γιατί γνωρίζεις κάτι, έτσι άκουσες, αυτό πιστεύει κάποιος γνωστός σου,  ή επειδή το διάβασες στο Manual χρήστη του αυτοκινήτου σου; 

Edited by basilis.l2
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, basilis.l2 είπε

https://www.google.co.uk/amp/blog.jepistons.com/how-to-break-in-an-engine%3fhs_amp=true

https://www.onallcylinders.com/2014/11/13/engine-break-guide-10-tips-help-properly-break-engine/

https://www.enginelabs.com/news/dispelling-engine-break-in-myths-with-high-performance-academy/

 

 

 

Ankarage δηλώνεις ότι αυτά που αναφέρω δεν είναι σωστά στηριζόμενος που;  Το να λες και να επιμένεις για κάτι χωρίς να μπορείς να το αποδείξεις και χωρίς να γνωρίζεις είναι εντελώς λάθος. Ότι είπα ισχύει στο 100% και είναι δεδομένο  ότι ισχύει, το αν μπορεί να το εφαρμόσει ή να το αντιληφθεί  ο μέσος χρήστης που μπορεί να μην κατέχει τίποτα από μηχανολογια όπως εσύ είναι άλλο θέμα συζήτησης... Μην ακυρώνεις κάποιον που γνωρίζει χωρίς καν να διαβάσεις τι λέει ή έστω να το ψαξεις. Τα παραπάνω λινκ είναι κατατοπιστικα οποίος ξέρει αγγλικά θα καταλάβει. Τα Manual χρήστη αναφέρουν να οδηγείς συγκρατημένα στα πρώτα χλμ όχι για το μοτέρ αλλά για να πατήσουν τα τακάκια φρένων στους δίσκους, να δουλέψει λίγο ο συμπλεκτης, να δουλέψει ίσως το αυτόματο σασμάν, τα αμορτισέρ, τα λάστιχα...  Πότε μα ποτέ δεν πρόκειται σε Manual χρήστη η οποιαδήποτε εταιρία να προτρέψει οδηγό να βγει στο δρόμο και να κάνει ανοίγματα το μοτέρ με τρίτες-τεταρτες στις 4500σαλ.....γιατί μετά αν συμβεί ατύχημα οι μηνύσεις θα παν σύννεφο. 

Μέχρι στιγμής έχω στρώσει πάνω από 10 μοτέρ αυτοκινήτων και μοτοσικλετών ιχ χρήσης και αγωνιστικών κινητήρων. 

Αλήθεια ankarage τη δουλειά κάνεις αν επιτρέπεται; οι γνώσεις σου πάνω στους κινητήρες ποιες είναι; Διαφωνείς γιατί γνωρίζεις κάτι, έτσι άκουσες, αυτό πιστεύει κάποιος γνωστός σου,  ή επειδή το διάβασες στο Manual χρήστη του αυτοκινήτου σου; 

Aς το αφήσουμε, δεν υπάρχει λόγος.Ειμαστε σε ασύμβατες ευθείες.

Ετσι ειναι αν έτσι νομίζετε(Luigi Pirandello)

Link to comment
Share on other sites

Να σου κάνω μια ερώτηση και το αφήνω εδώ το θέμα, ήδη μετάνιωσα για το χρόνο που ξόδεψα να σου απαντήσω γιατί αν διάβαζες αυτά τα άρθρα στα λινκ που ανέβασα κάτι θα καταλάβαινες.... τουλάχιστον ότι δεν είναι δικές μου θεωρίες... Πάσο πάω με νικησες. Για ποιο λόγο συμμετέχεις στο φόρουμ αυτό αν όχι να μάθεις κάτι, να συζητήσεις να γνωρισεις από τις εμπειρίες των άλλων; 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Γεια σας,

Η καταναλωση λαδιου ειναι στα Α3 1.8 turbo ειναι τραγικη... Τπ αγορασα καινουργιο και βασικα οδηγητε απο τη γυναικα μου - συντηρητικα... στα 100,000 κλμ έφτασα στα 500 μλ ανα 500κλμ... Εκανα ρεκτιφιε στη μηχανή... και μετα από τρις μήνες ήρθε στα ίδια... κανω τωρα σερβις στο turbo και ελπίζω να έρθω σε κάποια φυσιολογικά (για audi) επίπεδα... Σε συνδιασμο με μια πληθωρα ελλατωματων... αμορτισερ καπο, ραδιοφωνο, κλιπς ηλιοπροστασιας, πορτακι ταμπλο, πορτακι αναμεσα στα καθησηματα, πλατες στις μπροστινες καρεκλες, τρομπα βενζινης... αυτα που θυμαμε... Ενα αυτοκινητο σχεδιασμενο στο να αυτοκαταστρεφεται... Πλήρως απογοητευμενος απο την "επενδυση"...  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 7/6/2020 at 2:11 PM, Aqueria said:

Γεια σας,

Η καταναλωση λαδιου ειναι στα Α3 1.8 turbo ειναι τραγικη... Τπ αγορασα καινουργιο και βασικα οδηγητε απο τη γυναικα μου - συντηρητικα... στα 100,000 κλμ έφτασα στα 500 μλ ανα 500κλμ... Εκανα ρεκτιφιε στη μηχανή... και μετα από τρις μήνες ήρθε στα ίδια... κανω τωρα σερβις στο turbo και ελπίζω να έρθω σε κάποια φυσιολογικά (για audi) επίπεδα... Σε συνδιασμο με μια πληθωρα ελλατωματων... αμορτισερ καπο, ραδιοφωνο, κλιπς ηλιοπροστασιας, πορτακι ταμπλο, πορτακι αναμεσα στα καθησηματα, πλατες στις μπροστινες καρεκλες, τρομπα βενζινης... αυτα που θυμαμε... Ενα αυτοκινητο σχεδιασμενο στο να αυτοκαταστρεφεται... Πλήρως απογοητευμενος απο την "επενδυση"...  

Η επισκευή που έγινε ? Κανονικά δεν πρέπει να δίνουν εγγύηση ? 
 

Ποσό είναι περίπου το κόστος επισκευής στην αντιπροσωπεία και τι περιλαμβάνει το σετ ανταλλακτικών ?

Link to comment
Share on other sites

Για πείτε ποσό περίπου κοστίζει μια σωστή επισκευή για 1.8 tfsi cdaa σε συνεργείο και αντιπροσωπεία ? Σκοπεύω να το φτιάξω σύντομα .

 

 

 

Τοσα χρόνια είχα vag (polo) αλλά δεν ήξερα από λάδια , misfires κτλπ, 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, nexus001 said:

Για πείτε ποσό περίπου κοστίζει μια σωστή επισκευή για 1.8 tfsi cdaa σε συνεργείο και αντιπροσωπεία ? Σκοπεύω να το φτιάξω σύντομα .

 

 

 

Τοσα χρόνια είχα vag (polo) αλλά δεν ήξερα από λάδια , misfires κτλπ, 

καλημέρα φίλε nexus. Εξαρτάται τι εννοείς με επισκευή. Θα "αγγίξεις" και καπάκι και τον κορμό (το κάτω μέρος του κινητήρα -> μπιέλες, πιστόνια κτλ)

Επίσης αφού θα κάνεις επισκευή, θα πας για επισκευή/φρεσκάρισμα και το τούρμπο?

 

Όπως ίσως αντιλαμβάνεσαι, το κόστος επισκευής δεν είναι "φασόν".

 

Γενικά και πάντα κατά τη γνώμη μου, πριν πάρεις απόφαση του τι θα κάνεις, θα πρέπει εσύ ο ίδιος να κάνεις κάποιες μικρές "δοκιμές" ώστε να καθοδηγήσεις το μάστορα στο τι έχεις παρατηρήσει ως σύμπτωμα. Η απώλεια λαδιού (δηλαδή βλέπεις ότι έπεσε η στάθμη του) μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Από μικροδιαρροές (ή και μεγαλύτερες) ως και κάτι πολύ σοβαρό όπως επισκευή κορμού του κινητήρα (αυτό που λένε "αλλαγή πιστονιών").

 

Επιπρόσθετα,  ελέω ύπαρξης τούρμπο, με τα νούμερα που μας λες ίσως η κατανάλωση λαδιού προέρχεται από το τούρμπο. Δηλαδή αν έχεις παρατηρήσει (βέβαια το οδηγεί η γυναίκα σου οπότε μάλλον δεν έχεις παρατηρήσει τίποτα) ότι καίει λάδι σε μικρές διαδρομές, αλλά όταν πας ταξίδι δεν τσιμπάει λάδι, τότε κατά μεγάλη πιθανότητα το λάδι περνάει στο κύκλωμα αέρα (και εν τέλει στον κύλινδρο ή στην εξάτμιση) από το τούρμπο. Κάτι που είναι σχετικά ανέξοδο σε σχέση με την επισκευή του μοτέρ.

 

Αν πάλι είτε μεγάλες διαδρομές είτε μικρές, η κατανάλωση λαδιού μάλλον προέρχεται από το μοτέρ. Συνήθως λόγω km από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων στο καπάκι και ανάλογα και με το πόσο έχει ταλαιπωρηθεί το μοτέρ (είτε λόγω χρήσης είτε λόγω βελτίωσης είτε.....), μπορεί να πρέπει να μπεις σε περαιτέρω επισκευή.

 

Γενικά αν αφήσεις το μάστορα να επιλέξει για σένα, ελάχιστοι (ως και κανένας αν θες τη γνώμη μου) θα σου προτείνουν να πας σταδιακά, επειδή οι πελάτες (τους) δεν είναι συνειδητοποιημένοι ότι "ξέρεις κάτι? έχω παλιό αμάξι, δε θέλω να επισκευάσω κάτι που ίσως δεν φταίει, και θέλω να το πάω σταδιακά". Οπότε κατά 99% κοιτάνε απλά τα km που έχεις κάνει και το ρίχνουν στη φθορά του κινητήρα.

 

Τέλος, τα τούρμπο μοτέρ έχουν σημαντικά περισσότερες καταπονήσεις από αυτές που έχει ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ και πολλές φορές (αν όχι πάντα) χρειάζεται λίγο πιο ευλαβική χρήση (δεν βάζω μπροστά και φεύγω τάπα), γιατί έχεις περισσότερα σημεία (εκτός του μοτέρ, έχεις και το τούρμπο) που μπορεί να χαλάσουν πιο γρήγορα.

 

 

ΥΓ: επίτηδες δε σου έγραψα νούμερα επισκευής, γιατί όπως και στο βάψιμο, μπορεί να σου πάρει ο μάστορας εργασία 500€ και τα χρώματα να κάνουν 3000€ (συνολικό κόστος 3500€), αλλά μπορεί να βρεις και μάστορα με 500€ και 1000€ χρώματα (συνολικό κόστος 1500€). Οπότε ναι και στις 2 περιπτώσεις έβαψες, αλλά με τι ποιότητα υλικών και πόσο καλός μάστορας ήταν? Το ίδιο είναι και η επισκευή κινητήρα οπου εδώ έχεις και το μειονέκτημα ότι δεν μπορείς εκ των υστέρων να κρίνεις αν έγινε καλά η δουλειά παρά μόνο αφού πληρώσεις και το χρησιμοποιήσεις το αμάξι (οπότε μετά πέφτεις στο φιλότιμο του μάστορα για να βρεις το δίκιο σου).

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Kavouras said:

καλημέρα φίλε nexus. Εξαρτάται τι εννοείς με επισκευή. Θα "αγγίξεις" και καπάκι και τον κορμό (το κάτω μέρος του κινητήρα -> μπιέλες, πιστόνια κτλ)

Επίσης αφού θα κάνεις επισκευή, θα πας για επισκευή/φρεσκάρισμα και το τούρμπο?

 

Όπως ίσως αντιλαμβάνεσαι, το κόστος επισκευής δεν είναι "φασόν".

 

Γενικά και πάντα κατά τη γνώμη μου, πριν πάρεις απόφαση του τι θα κάνεις, θα πρέπει εσύ ο ίδιος να κάνεις κάποιες μικρές "δοκιμές" ώστε να καθοδηγήσεις το μάστορα στο τι έχεις παρατηρήσει ως σύμπτωμα. Η απώλεια λαδιού (δηλαδή βλέπεις ότι έπεσε η στάθμη του) μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Από μικροδιαρροές (ή και μεγαλύτερες) ως και κάτι πολύ σοβαρό όπως επισκευή κορμού του κινητήρα (αυτό που λένε "αλλαγή πιστονιών").

 

Επιπρόσθετα,  ελέω ύπαρξης τούρμπο, με τα νούμερα που μας λες ίσως η κατανάλωση λαδιού προέρχεται από το τούρμπο. Δηλαδή αν έχεις παρατηρήσει (βέβαια το οδηγεί η γυναίκα σου οπότε μάλλον δεν έχεις παρατηρήσει τίποτα) ότι καίει λάδι σε μικρές διαδρομές, αλλά όταν πας ταξίδι δεν τσιμπάει λάδι, τότε κατά μεγάλη πιθανότητα το λάδι περνάει στο κύκλωμα αέρα (και εν τέλει στον κύλινδρο ή στην εξάτμιση) από το τούρμπο. Κάτι που είναι σχετικά ανέξοδο σε σχέση με την επισκευή του μοτέρ.

 

Αν πάλι είτε μεγάλες διαδρομές είτε μικρές, η κατανάλωση λαδιού μάλλον προέρχεται από το μοτέρ. Συνήθως λόγω km από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων στο καπάκι και ανάλογα και με το πόσο έχει ταλαιπωρηθεί το μοτέρ (είτε λόγω χρήσης είτε λόγω βελτίωσης είτε.....), μπορεί να πρέπει να μπεις σε περαιτέρω επισκευή.

 

Γενικά αν αφήσεις το μάστορα να επιλέξει για σένα, ελάχιστοι (ως και κανένας αν θες τη γνώμη μου) θα σου προτείνουν να πας σταδιακά, επειδή οι πελάτες (τους) δεν είναι συνειδητοποιημένοι ότι "ξέρεις κάτι? έχω παλιό αμάξι, δε θέλω να επισκευάσω κάτι που ίσως δεν φταίει, και θέλω να το πάω σταδιακά". Οπότε κατά 99% κοιτάνε απλά τα km που έχεις κάνει και το ρίχνουν στη φθορά του κινητήρα.

 

Τέλος, τα τούρμπο μοτέρ έχουν σημαντικά περισσότερες καταπονήσεις από αυτές που έχει ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ και πολλές φορές (αν όχι πάντα) χρειάζεται λίγο πιο ευλαβική χρήση (δεν βάζω μπροστά και φεύγω τάπα), γιατί έχεις περισσότερα σημεία (εκτός του μοτέρ, έχεις και το τούρμπο) που μπορεί να χαλάσουν πιο γρήγορα.

 

 

ΥΓ: επίτηδες δε σου έγραψα νούμερα επισκευής, γιατί όπως και στο βάψιμο, μπορεί να σου πάρει ο μάστορας εργασία 500€ και τα χρώματα να κάνουν 3000€ (συνολικό κόστος 3500€), αλλά μπορεί να βρεις και μάστορα με 500€ και 1000€ χρώματα (συνολικό κόστος 1500€). Οπότε ναι και στις 2 περιπτώσεις έβαψες, αλλά με τι ποιότητα υλικών και πόσο καλός μάστορας ήταν? Το ίδιο είναι και η επισκευή κινητήρα οπου εδώ έχεις και το μειονέκτημα ότι δεν μπορείς εκ των υστέρων να κρίνεις αν έγινε καλά η δουλειά παρά μόνο αφού πληρώσεις και το χρησιμοποιήσεις το αμάξι (οπότε μετά πέφτεις στο φιλότιμο του μάστορα για να βρεις το δίκιο σου).

 

Καλησπέρα 

 

 

Καταρχήν να σε ευχαριστήσω που κάθισες και έγραψες τόσο αναλυτικά για ακόμη μια φορά  . Εμένα δεν το οδηγάει γυναίκα ,ήταν το πιο πάνω σχόλιο και αρκετά παλιότερο .

 

 

Αγόρασα πρόσφατα Α3 1.8cdaa σε μαμά κατάσταση και λιγότερα από 100.000km . Σχετικά γνωστό το αμάξι γιατί ήξερα ποιος και πως το κυκλοφορούσε . Ήξερα τα γνωστά προβλήματα του group και για το συγκεκριμένο κινητήρα  παρόλα αυτά όμως επειδή ήθελα το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου σε 1.8 προχώρησα στην αγορά . Μετρημένο αρκετές φορές καίει σταθερά 1 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα με λάδι Castrol 5-30 504-507.
 

Τώρα για την επισκευή μιλάμε να γίνει όπως ήταν σε μαμά κατάσταση, δεν θέλω να πειράξω κάτι . Όποτε το σίγουρο είναι θα αλλαχθούν πιστόνια ,ελατήρια , καθάρισμα καπάκι και μπλοκ ,βαλβίδες  νέες η καθάρισμα και ότι άλλο αλλάζουν εφόσον ανοιχθεί ο κινητήρας . Μέταλλα, καθάρισμα - ρεκτιφιέ κυλίνδρου , τουρμπίνα και ότι άλλο θα το δούμε όταν ανοιχθεί .


Για μια ‘’απλή επισκευή ‘’ με τα βασικά έχω ακούσει για 2500 αλλά αν βάλουμε μέσα από αυτά που έγραψα παραπάνω πηγαίνει σίγουρα πάνω από 3.500 - 4.000.

 

Η τιμή της αντιπροσωπείας ποσό είναι περίπου και τι περιλαμβάνει από εργασίες και ανταλλακτικά ?

Link to comment
Share on other sites

πρώτα από όλα μέτρα συμπίεση για να δεις εάν χρειάζεται να πειράξεις κυλίνδρους , επίσης δεν θα είναι μαμά όπως το θέτεις ,

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, metero said:

πρώτα από όλα μέτρα συμπίεση για να δεις εάν χρειάζεται να πειράξεις κυλίνδρους , επίσης δεν θα είναι μαμά όπως το θέτεις ,

 

Νομίζω στην κατάσταση που θα είναι τα ελατήρια δεν θα δείξει την συμπίεση που πρέπει . 

 

Μαμά δεν θα είναι λόγω ότι θα πάει τόρνο και θα χρειαστεί oversise έμβολα ?

 

Σε περίπτωση που δεν είναι σε τόσο καλή κατάσταση τα χιτώνια η κάποιο από τα τέσσερα και θέλει ένα ελάχιστο πάρσιμο στον τόρνο τι εναλλακτική θα υπήρχε ? Άλλο χιτώνιο έτσι ώστε να κρατήσω και τις εργοστασιακές διαστάσεις των εμβόλων ?

 

Επίσης τα χιτώνια αυτά έχουν ειδική επίστρωση nikasil?

Edited by nexus001
Dictionary
Link to comment
Share on other sites

Eμένα το 1.8 tfsi μου με κωδικο ΒΥΤ που οπως έχω διαβάσει ειχε ποιο χοντρα ελατήρια, οταν το αγόρασα μεταχειρισμένο εκαιγε 1 λιτρο ανα 7500 χιλιαδες. Μετα απο 100.000km που το έκανα σε 5 χρονια εκαιγε 1 λιτρο ανα 3.000 χιλιομετρα και αυτο γιατί καποια φάση ειχε στεγνωσει ο 3ος κυλινδρος απο μπεκ και δεν γνωριζω τι ζημια του έκανε (εσωτερικη) αλλα σε κρύα συμπιεση ειχα 175-174-139-170 οποτε κατι φαγώθηκε μαλλον :D επιπλέον ειχα μια μεγάλη απώλεια λαδιού απο το ψευτοκάπακο εκει που ενώνετε με το σύστημα των αναθυμιάσεων (στα BYT ειναι ολόκληρο καπάκι).  Επιπλέον έκαιγε  και το τουρμπο λαδι γιατι ειχε κενά οποτε 1 λιτρο στα 3.000 ήταν πολυ φυσιολογικό :D :D για μία ανακατασκευή που ρώτησα το κοστος εβγαινε κοντά στις 5.000 ευρώ (πλήρη ανακατασκευή) και επειδή αυτά τα 5 χρονια ειχα αλλάξει και καδένα και αναθυμιάσεις και και και (ούτε που θυμάμαι τι έχω αλλάξει σε ζημιές) οποτε και δεν προχώρησα και το πούλησα 😮.

 

 

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, BillPhreak said:

Eμένα το 1.8 tfsi μου με κωδικο ΒΥΤ που οπως έχω διαβάσει ειχε ποιο χοντρα ελατήρια, οταν το αγόρασα μεταχειρισμένο εκαιγε 1 λιτρο ανα 7500 χιλιαδες. Μετα απο 100.000km που το έκανα σε 5 χρονια εκαιγε 1 λιτρο ανα 3.000 χιλιομετρα και αυτο γιατί καποια φάση ειχε στεγνωσει ο 3ος κυλινδρος απο μπεκ και δεν γνωριζω τι ζημια του έκανε (εσωτερικη) αλλα σε κρύα συμπιεση ειχα 175-174-139-170 οποτε κατι φαγώθηκε μαλλον :D επιπλέον ειχα μια μεγάλη απώλεια λαδιού απο το ψευτοκάπακο εκει που ενώνετε με το σύστημα των αναθυμιάσεων (στα BYT ειναι ολόκληρο καπάκι).  Επιπλέον έκαιγε  και το τουρμπο λαδι γιατι ειχε κενά οποτε 1 λιτρο στα 3.000 ήταν πολυ φυσιολογικό :D :D για μία ανακατασκευή που ρώτησα το κοστος εβγαινε κοντά στις 5.000 ευρώ (πλήρη ανακατασκευή) και επειδή αυτά τα 5 χρονια ειχα αλλάξει και καδένα και αναθυμιάσεις και και και (ούτε που θυμάμαι τι έχω αλλάξει σε ζημιές) οποτε και δεν προχώρησα και το πούλησα 😮.

 

 

Είναι και αυτό μια λύση εφόσον δεν σου αρέσει το αυτοκίνητο , δεν χάνεις αρκετά λεφτά στην πώληση και διάφοροι άλλοι λόγοι. 
 

Τώρα για κακή λειτουργία Μπέκ, μικρό διαρροές μπορεί να βγάλει και άλλο αυτοκίνητο .Αρκετά προβλήματα είναι από την χρήση και άλλα από αστοχία υλικών που το γκρουπ φημίζεται για αυτό .

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 9/19/2021 at 3:49 PM, metero said:

πρώτα από όλα μέτρα συμπίεση για να δεις εάν χρειάζεται να πειράξεις κυλίνδρους , επίσης δεν θα είναι μαμά όπως το θέτεις ,

 

Θα προσπαθήσω να μετρήσω συμπίεση σε κάποιον που να έχει μηχάνημα . Επαρχία…

 

 

edit: θα μετρήσω αύριο συμπίεση . Βρήκα ένα συνεργείο που έχει .

 

Για έλεγχο πολλαπλασιαστών και μπεκ πως μπορεί να γίνει ένας έλεγχος ?

 

Σε κάνα μήνα πιστεύω να το έχω στείλει για επισκευή . Έκανα κάποια τηλέφωνα σήμερα . Από 2500 μέχρι 4000 από τιμές . Στα 4000 έχει μέσα ρεκτιφιε και oversized έμβολα.

Edited by nexus001
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.