gastone Posted December 29, 2010 Share Posted December 29, 2010 (edited) Γεια χαρά σε όλους και χρόνια πολλά. Εδώ κι έναν χρόνο έχω ένα Audi 1,8 Τ του 2002 με 105.000 χλμ (85.000 χλμ όταν το αγόρασα). Εδώ και αρκετό δαστημα ακούω έναν θόρυβο απο το μοτέρ (σαν πετρέλαιο) στο ρελαντί, όταν το ζορίζω. Δεν είμαι σίγουρος αν έχει γίνει το σέρβις των ιμάντων-τεντοτήρων (μου είπαν ότι έγινε στα 80.000 χλμ). Ο θόρυβος ακούγεται αριστερά του μοτέρ προς το φίλτρο αέρα και πίσω. Επίσης ακούγεται ένα κροτάλισμα για 10'' όταν το βάζω μπροστά το πρώι και είναι κρύο. Υπάρχει περίπτωση να είναι ο μεταβλητός εκκεντροφόρου; όποις μπορεί ας βοηθήσει! Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους! Edited July 29, 2011 by michpan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted December 29, 2010 Share Posted December 29, 2010 (edited) δυστυχώς ο μεταβλητός χαλάει γρήγορα και επηρεάζει την λειτουργία του μοτέρ . Πήγαινε σε κάποιο καλό συνεργείο ή αντιπροσωπεία να δείς τι παίζει . Επίσης ατη θέση αου θα άλλαζα και τον ιμάντα γιατί αν σπάσει θα πάρεις και το μοτέρ στο χέρι... Edited December 29, 2010 by mariosA4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastone Posted December 29, 2010 Author Share Posted December 29, 2010 Εχεις δικιο Μαριε, τους ιμάντες ειχα σκοπο να τους αλλάξω για να μου φύγει η ιδέα. Καλο συνεργείο??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dim80A4Allroad Posted December 29, 2010 Share Posted December 29, 2010 Πήγαινε να κάνεις έλεγχο, ούτως ώστε να αποφύγεις τα χειρότερα ........................................................................................... θα άλλαζα και τον ιμάντα γιατί αν σπάσει θα πάρεις και το μοτέρ στο χέρι... Μάριε........... ένας από τους λόγους που έχουμε τα αυτοκίνητα και τα μοτέρ που έχουμε, είναι ότι και να κόψει ιμάντας εκκεντροφόρου το μοτέρ μας δεν παθαίνει τίποτα !!!!!!!!! Από το 1973 η Audi έχει εφαρμόσει τεχνολογία, ούτως ώστε όταν κοπεί ιμάντας (εκκεντροφόρου πάντα) οι βαλβίδες δεν κρεμάνε μέσα στον κύλινδρο (παραμένουν επάνω) και έτσι δεν χτυπιούνται από τα πιστόνια, με αποτέλεσμα να καταστραφεί το μοτέρ κλπ κλπ. Αλλάζεις απλά ιμάντες και η ιστορία είναι πλέον στο χρονισμό, ο οποίος έχει χαθεί. Το γράφω, διότι την έχω πάθει προσωπικά 2 φορές. Η 1η το 1974 με ένα από τα πρώτα Αudi 80 που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα................ και η 2η το 1996 με το 80άρι που έχω ακόμα . Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted December 29, 2010 Share Posted December 29, 2010 δεν το γνώριζα ότι δεν χαλάει το μοτέρ , είσαι σίγουρος όμως ότι δεν θα καρφωθει καμια βαλβίδα με αλλαγή στον κόφτη αν κοπεί ξαφνικά, το ρισκάρεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dim80A4Allroad Posted December 29, 2010 Share Posted December 29, 2010 (edited) δεν το γνώριζα ότι δεν χαλάει το μοτέρ , είσαι σίγουρος όμως ότι δεν θα καρφωθει καμια βαλβίδα με αλλαγή στον κόφτη αν κοπεί ξαφνικά, το ρισκάρεις? Δεν μπορώ να πω, άν θα προλάβει να τραβήξει τις βαλβίδες επάνω, την ώρα που είσαι με 7.000 rpm. Το σίγουρο είναι ότι σε νορμάλ χρήση δεν παθαίνει απολύτως τίποτα !!!!!!!!!!!!! Όπως είπα και παραπάνω, και τις δύο φορές την έπαθα εν κινήσει. Την 1η έκοψε εντελώς ο ιμάντας και την 2η έφαγε δόντια !!!!!!!!!!!! Τελικά το πρόβλημα ήταν ότι έπρεπε να βρω ΜΑΣΤΟΡΑ για τον χρονισμό (εκεί ήταν η δυσκολία), μια και δεν ήθελα να πάω αντιπροσωπεία. Δημήτρης ΥΓ: Δεν ξέρω τί γίνεται με τους τους άλλους Γερμανούς αλλά, σε σχέση με Γιαπωνέζους - Κορεάτες κλπ η εταιρεία μας είναι ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ εδώ και 40 χρόνια !!!!!!!!!!! Τελικά........ αυτά πληρώνεις στην Audi, τα οποία δεν φαίνονται Edited December 29, 2010 by Dim80A4Allroad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Αυτο ισχυει για ολα τα μοτερ του ομιλου VAG ; ή μονο για τα μοτερ της AUDI; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS S3 Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Δημήτρη δε το γνώριζα αυτό.Μήπως μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε και από κάποια άλλη πηγή?και με ποιο τρόπο τα κρατάει συμπιεσμένα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis534 Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Γεια χαρά σε όλους και χρόνια πολλά. Εδώ κι έναν χρόνο έχω ένα Audi 1,8 Τ του 2002 με 105.000 χλμ (85.000 χλμ όταν το αγόρασα). Εδώ και αρκετό δαστημα ακούω έναν θόρυβο απο το μοτέρ (σαν πετρέλαιο) στο ρελαντί, όταν το ζορίζω. Δεν είμαι σίγουρος αν έχει γίνει το σέρβις των ιμάντων-τεντοτήρων (μου είπαν ότι έγινε στα 80.000 χλμ). Ο θόρυβος ακούγεται αριστερά του μοτέρ προς το φίλτρο αέρα και πίσω. Επίσης ακούγεται ένα κροτάλισμα για 10'' όταν το βάζω μπροστά το πρώι και είναι κρύο. Υπάρχει περίπτωση να είναι ο μεταβλητός εκκεντροφόρου; όποις μπορεί ας βοηθήσει! Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους! Αποψη μου ειναι ν αλλαξεις κι ενα φιλτρο λαδιου γιατι αυτο που εχει πανω τωρα μπορει να μην ειναι το σωστο κ μπορει να οφειλεται εκει ο θορυβος καθε φορα που βαζεις μπροστα!Το εχει παθει ενας φιλος γι αυτο το λεω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis534 Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 δυστυχώς ο μεταβλητός χαλάει γρήγορα και επηρεάζει την λειτουργία του μοτέρ . Πήγαινε σε κάποιο καλό συνεργείο ή αντιπροσωπεία να δείς τι παίζει . Επίσης ατη θέση αου θα άλλαζα και τον ιμάντα γιατί αν σπάσει θα πάρεις και το μοτέρ στο χέρι... Πως επηρεαζει τη λειτουργια του μοτερ; Ενας μηχανικος μου ειπε πως δεν ειναι κατι το σοβαρο κ οτι το παθαινουν πολλα αμαξια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dim80A4Allroad Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Αυτο ισχυει για ολα τα μοτερ του ομιλου VAG ; ή μονο για τα μοτερ της AUDI; Λογικά............... η τεχνολογία αυτή, πρέπει να έχει περάσει σε όλα τα μοτέρ του Group, εκτός και άν............. η "Μαμά Audi" κρατάει και κάτι για τον εαυτό της . Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dim80A4Allroad Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Δημήτρη δε το γνώριζα αυτό.Μήπως μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε και από κάποια άλλη πηγή?και με ποιο τρόπο τα κρατάει συμπιεσμένα? Από άλλη πηγή :g:. Την τεχνική που εφαρμόζεται δεν νομίζω να την ξέρουν ούτε τα μαστόρια. Αυτό που ξέρουν είναι ότι απλά "δεν σπάει το μοτέρ". Μία προσωπική μου σκέψη-υπόθεση είναι ότι ίσως έχει να κάνει με το υδραυλικό σύστημα των βαλβίδων. Από την άλλη όμως αυτό που σκέφτομαι είναι ότι, την 1η φορά που το έπαθα, το αυτοκίνητο ήταν μοντέλο '73 !!!!!!!!!!!!!!!! Καμία σχέση με υδραυλικές βαλβίδες κλπ !!!!!!!!! Πιστεύω ότι μόνο από κάποιον μηχανικό της Audi μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε, εκτός από την δικιά μου Προσωπική εμπειρία. Ειδικά τη 2η φορά, επειδή δεν είχα καταλάβει ότι είναι ιμάντας εκκεντροφόρου, έψαχνα όλα τα άλλα............. μέχρι και αντλία βενζίνης είχα λύσει . Δεν μου πήγε, με τίποτα σε ιμάντα, διότι τον έβλεπα στη θέση του. Δεν μπορούσα να καταλάβω ότι είχε κόψει δόντια. Το τί μιζάρισμα είχα ρίξει............ δεν λέγεται . Τελικά, την επόμενη μέρα που το ρυμούλκησα στο συνεργείο, μου είπαν ότι είναι ο ιμάντας εκκεντροφόρου και ότι το μοτέρ είχε ξεσυγχρονισθεί εντελώς . Ευτυχώς που ο Μάστορας ήταν "Γάτος" και έτσι δεν ταλαιπωρήθηκα πολύ. Περισσότερο πλήρωσα "εργασία" παρά τα ανταλλακτικά (ιμάντας - τεντωτήρας κλπ). Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastone Posted December 30, 2010 Author Share Posted December 30, 2010 Μακάρι να ειναι κι εμένα μονο ιμαντες που κοστίζουν γύρω στα 200e γιατι τα του εκκεντροφόρου μου είπαν 550 φιλικά συν τα εργατικα. Ένας γνωστος μου βρήκε μεταβλητό μτχ σάν καινουργιο μέ εγγύηση 1 έτους στά 200e. Τι λέτε??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Πήγαινε να κάνεις έλεγχο, ούτως ώστε να αποφύγεις τα χειρότερα Μάριε........... ένας από τους λόγους που έχουμε τα αυτοκίνητα και τα μοτέρ που έχουμε, είναι ότι και να κόψει ιμάντας εκκεντροφόρου το μοτέρ μας δεν παθαίνει τίποτα !!!!!!!!! Από το 1973 η Audi έχει εφαρμόσει τεχνολογία, ούτως ώστε όταν κοπεί ιμάντας (εκκεντροφόρου πάντα) οι βαλβίδες δεν κρεμάνε μέσα στον κύλινδρο (παραμένουν επάνω) και έτσι δεν χτυπιούνται από τα πιστόνια, με αποτέλεσμα να καταστραφεί το μοτέρ κλπ κλπ. Αλλάζεις απλά ιμάντες και η ιστορία είναι πλέον στο χρονισμό, ο οποίος έχει χαθεί. Το γράφω, διότι την έχω πάθει προσωπικά 2 φορές. Η 1η το 1974 με ένα από τα πρώτα Αudi 80 που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα................ και η 2η το 1996 με το 80άρι που έχω ακόμα . Δημήτρης Δημήτρη φίλε.. Δυστυχώς δεν ισχύει αυτό ούτε στα 1.8 20vt αλλά ούτε και στα t(f)si. Αν κοπεί ιμάντας ή ακόμα και δόντι να πηδήξει στις τροχαλίες, είναι πολύ πιθανό να ακουμπήσουν οι βαλβίδες στα πιστόνια και να γίνουν όλα κιμάς. Μόνο αν τα πιστόνια έχουν τσέπες (aftermarket δλδ) υπάρχει περίπτωση (πάλι σχετικό είναι) να την γλιτώσουν. Επομένως, αυτό που λες ΔΕΝ ισχύει σε όλα τα μοτέρ της Audi. Και αυτό εξακριβωμένο που λέω.. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dim80A4Allroad Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Δημήτρη φίλε.. Δυστυχώς δεν ισχύει αυτό ούτε στα 1.8 20vt αλλά ούτε και στα t(f)si. Αν κοπεί ιμάντας ή ακόμα και δόντι να πηδήξει στις τροχαλίες, είναι πολύ πιθανό να ακουμπήσουν οι βαλβίδες στα πιστόνια και να γίνουν όλα κιμάς. Μόνο αν τα πιστόνια έχουν τσέπες (aftermarket δλδ) υπάρχει περίπτωση (πάλι σχετικό είναι) να την γλιτώσουν. Επομένως, αυτό που λες ΔΕΝ ισχύει σε όλα τα μοτέρ της Audi. Και αυτό εξακριβωμένο που λέω.. Δημήτρης Φιλαράκο μου............... δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω, αλλά πίστευα ότι εφόσον έχει εφαρμόσει την τεχνολογία σε μοτέρ 35ετίας, θα ίσχυε το ίδιο και για τα μεταγενέστερα. Τώρα.............. δεν έχω λόγια................ Αν είναι όντως έτσι........... και όπως λες και εσύ είναι εξακριβωμένο..................... την κάτσαμε τη βάρκα Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Φιλαράκο μου............... δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω, αλλά πίστευα ότι εφόσον έχει εφαρμόσει την τεχνολογία σε μοτέρ 35ετίας, θα ίσχυε το ίδιο και για τα μεταγενέστερα. Τώρα.............. δεν έχω λόγια................ Αν είναι όντως έτσι........... και όπως λες και εσύ είναι εξακριβωμένο..................... την κάτσαμε τη βάρκα Δημήτρης τ'οτε η Audi ήταν 30 χρόνια μπροστά όπως είπες . Μόλις πέρασαν όμως τα 30 χρόνια καταλαβαν προφανώς ότι κονόμαγαν περισσότερα από ε΄να μοτέρ κιμά ....παρα από ε΄να που έχει χάσει ...δόντι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Μακάρι να ειναι κι εμένα μονο ιμαντες που κοστίζουν γύρω στα 200e γιατι τα του εκκεντροφόρου μου είπαν 550 φιλικά συν τα εργατικα. Ένας γνωστος μου βρήκε μεταβλητό μτχ σάν καινουργιο μέ εγγύηση 1 έτους στά 200e. Τι λέτε??? πρώτα σιγουρέψου ότι όντως έχει πρόβλημα και μετά αγορασέ τον. Ο μεταβλητός αλλάζει τον χρονισμό του εκκεντροφόρου εισαγωγής για χαμηλές εκπομπές στο ρελαντί και καλή απόδοση χαμηλά, οπότε η λάθος λειτουργία θα γίνεται αισθητή σε αρκετά μεγάλο φάσμα λειτουργίας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dim80A4Allroad Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 τ'οτε η Audi ήταν 30 χρόνια μπροστά όπως είπες . Μόλις πέρασαν όμως τα 30 χρόνια καταλαβαν προφανώς ότι κονόμαγαν περισσότερα από ε΄να μοτέρ κιμά ....παρα από ε΄να που έχει χάσει ...δόντι Μάριε.......... τί να πω ??? Έχω μείνει κυριολεκτικά Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akefalos Posted January 1, 2011 Share Posted January 1, 2011 Ενημερωτικα για να ξερω και εγω ο μεταβλητος του εκκεντροφορου ειναι αυτη η αλυσιδα που δειχνω η καμια σχεση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastone Posted January 1, 2011 Author Share Posted January 1, 2011 Καλή χρονιά σε όλους. Νομίζω πως αυτο ειναι "ακεφαλε" κι εμενα ακούγεται από εκεί πισω ο θόρυβος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS S3 Posted January 1, 2011 Share Posted January 1, 2011 Ενημερωτικα για να ξερω και εγω ο μεταβλητος του εκκεντροφορου ειναι αυτη η αλυσιδα που δειχνω η καμια σχεση? ο τεντωτήρας είναι με την αλυσίδα από πάνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted January 1, 2011 Share Posted January 1, 2011 ο τεντωτήρας ειναι ο μεταβλητός. Σπρώχνωντας την αλυσίδα αλλάζει ο χρονισμός του εκκεντροφόρου εισαγωγής Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastone Posted January 2, 2011 Author Share Posted January 2, 2011 (edited) Δηλαδή για να καταλάβω το κόστος αυτής είναι 500e αγορά??? Φίλος με ανταλλακτικα group vag μου έφτιαξε μια τιμή για <ιμαντες, τεντοτηρες, τρομπα νερου,τρελη,μεταβλητο-650e>. Άκρως φιλικα εκτός του μεταβλητού που αγοραζει απο carenta. Επίσης αυριο πεταει ένας γνωστος εμπορος ιχ Γερμανια και θα μου στειλει fax μια τιμούλα. Edited January 2, 2011 by gastone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Δηλαδή για να καταλάβω το κόστος αυτής είναι 500e αγορά??? Φίλος με ανταλλακτικα group vag μου έφτιαξε μια τιμή για <ιμαντες, τεντοτηρες, τρομπα νερου,τρελη,μεταβλητο-650e>. Άκρως φιλικα εκτός του μεταβλητού που αγοραζει απο carenta. Επίσης αυριο πεταει ένας γνωστος εμπορος ιχ Γερμανια και θα μου στειλει fax μια τιμούλα. τι ψάχνεις να βρείς με τις εδώ αντιπροσωπείες ,βλέπεις κανέναν εδώ να ψωνίζει από αυτούς? Αν έχεις άκρη απέξω ασυζητητί... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastone Posted January 23, 2011 Author Share Posted January 23, 2011 Γειά χαρά σε όλους. Κομπλέ η audara . Βρήκα μαστόρια {400} και το σκάφος είναι πένα. Αλλάξαμε μεταβλητό[μτχ με εγγυηση200e] φλαντζες καπακιου,άδειασμα τα ωοστηρια ,σύνολο 340e. Το αμάξι κελαηδάει.Τωρα νομίζω οτι ήρθε η ωρα για πρόγραμμα. Έυχαριστω για τις ιδέες-συμβουλές.Τα λέμε πάλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.