Jump to content

[Λύθηκε] - Μεταβλητός εκκεντροφόρου???


Recommended Posts

Γεια χαρά σε όλους και χρόνια πολλά. Εδώ κι έναν χρόνο έχω ένα Audi 1,8 Τ του 2002 με 105.000 χλμ (85.000 χλμ όταν το αγόρασα). Εδώ και αρκετό δαστημα ακούω έναν θόρυβο απο το μοτέρ (σαν πετρέλαιο) στο ρελαντί, όταν το ζορίζω. Δεν είμαι σίγουρος αν έχει γίνει το σέρβις των ιμάντων-τεντοτήρων (μου είπαν ότι έγινε στα 80.000 χλμ). Ο θόρυβος ακούγεται αριστερά του μοτέρ προς το φίλτρο αέρα και πίσω. Επίσης ακούγεται ένα κροτάλισμα για 10'' όταν το βάζω μπροστά το πρώι και είναι κρύο. Υπάρχει περίπτωση να είναι ο μεταβλητός εκκεντροφόρου; όποις μπορεί ας βοηθήσει!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους!

Edited by michpan
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

δυστυχώς ο μεταβλητός χαλάει γρήγορα και επηρεάζει την λειτουργία του μοτέρ . Πήγαινε σε κάποιο καλό συνεργείο ή αντιπροσωπεία να δείς τι παίζει . Επίσης ατη θέση αου θα άλλαζα και τον ιμάντα γιατί αν σπάσει θα πάρεις και το μοτέρ στο χέρι...

Edited by mariosA4
Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε να κάνεις έλεγχο, ούτως ώστε να αποφύγεις τα χειρότερα :sHa_thumbgoodjob:

 

 

........................................................................................... θα άλλαζα και τον ιμάντα γιατί αν σπάσει θα πάρεις και το μοτέρ στο χέρι...

 

Μάριε........... ένας από τους λόγους που έχουμε τα αυτοκίνητα και τα μοτέρ που έχουμε, είναι ότι και να κόψει ιμάντας εκκεντροφόρου το μοτέρ μας δεν παθαίνει τίποτα !!!!!!!!!

Από το 1973 η Audi έχει εφαρμόσει τεχνολογία, ούτως ώστε όταν κοπεί ιμάντας (εκκεντροφόρου πάντα) οι βαλβίδες δεν κρεμάνε μέσα στον κύλινδρο (παραμένουν επάνω) και έτσι δεν χτυπιούνται από τα πιστόνια, με αποτέλεσμα να καταστραφεί το μοτέρ κλπ κλπ.

Αλλάζεις απλά ιμάντες και η ιστορία είναι πλέον στο χρονισμό, ο οποίος έχει χαθεί.

Το γράφω, διότι την έχω πάθει προσωπικά 2 φορές.

Η 1η το 1974 με ένα από τα πρώτα Αudi 80 που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα................ και η 2η το 1996 με το 80άρι που έχω ακόμα :sHa_thumbsup2:.

 

 

 

 

Δημήτρης :sFun_oldguy:

Link to comment
Share on other sites

δεν το γνώριζα ότι δεν χαλάει το μοτέρ , είσαι σίγουρος όμως ότι δεν θα καρφωθει καμια βαλβίδα με αλλαγή στον κόφτη αν κοπεί ξαφνικά, το ρισκάρεις?

Link to comment
Share on other sites

δεν το γνώριζα ότι δεν χαλάει το μοτέρ , είσαι σίγουρος όμως ότι δεν θα καρφωθει καμια βαλβίδα με αλλαγή στον κόφτη αν κοπεί ξαφνικά, το ρισκάρεις?

 

Δεν μπορώ να πω, άν θα προλάβει να τραβήξει τις βαλβίδες επάνω, την ώρα που είσαι με 7.000 rpm.

Το σίγουρο είναι ότι σε νορμάλ χρήση δεν παθαίνει απολύτως τίποτα !!!!!!!!!!!!!

Όπως είπα και παραπάνω, και τις δύο φορές την έπαθα εν κινήσει.

Την 1η έκοψε εντελώς ο ιμάντας και την 2η έφαγε δόντια !!!!!!!!!!!!

Τελικά το πρόβλημα ήταν ότι έπρεπε να βρω ΜΑΣΤΟΡΑ για τον χρονισμό (εκεί ήταν η δυσκολία), μια και δεν ήθελα να πάω αντιπροσωπεία.

 

 

 

Δημήτρης :sFun_oldguy:

ΥΓ: Δεν ξέρω τί γίνεται με τους τους άλλους Γερμανούς αλλά, σε σχέση με Γιαπωνέζους - Κορεάτες κλπ η εταιρεία μας είναι ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ εδώ και 40 χρόνια !!!!!!!!!!!

Τελικά........ αυτά πληρώνεις στην Audi, τα οποία δεν φαίνονται :sHa_thumbsup2:

Edited by Dim80A4Allroad
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά σε όλους και χρόνια πολλά. Εδώ κι έναν χρόνο έχω ένα Audi 1,8 Τ του 2002 με 105.000 χλμ (85.000 χλμ όταν το αγόρασα). Εδώ και αρκετό δαστημα ακούω έναν θόρυβο απο το μοτέρ (σαν πετρέλαιο) στο ρελαντί, όταν το ζορίζω. Δεν είμαι σίγουρος αν έχει γίνει το σέρβις των ιμάντων-τεντοτήρων (μου είπαν ότι έγινε στα 80.000 χλμ). Ο θόρυβος ακούγεται αριστερά του μοτέρ προς το φίλτρο αέρα και πίσω. Επίσης ακούγεται ένα κροτάλισμα για 10'' όταν το βάζω μπροστά το πρώι και είναι κρύο. Υπάρχει περίπτωση να είναι ο μεταβλητός εκκεντροφόρου; όποις μπορεί ας βοηθήσει!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους!

Αποψη μου ειναι ν αλλαξεις κι ενα φιλτρο λαδιου γιατι αυτο που εχει πανω τωρα μπορει να μην ειναι το σωστο κ μπορει να οφειλεται εκει ο θορυβος καθε φορα που βαζεις μπροστα!Το εχει παθει ενας φιλος γι αυτο το λεω...

Link to comment
Share on other sites

δυστυχώς ο μεταβλητός χαλάει γρήγορα και επηρεάζει την λειτουργία του μοτέρ . Πήγαινε σε κάποιο καλό συνεργείο ή αντιπροσωπεία να δείς τι παίζει . Επίσης ατη θέση αου θα άλλαζα και τον ιμάντα γιατί αν σπάσει θα πάρεις και το μοτέρ στο χέρι...

Πως επηρεαζει τη λειτουργια του μοτερ;

Ενας μηχανικος μου ειπε πως δεν ειναι κατι το σοβαρο κ οτι το παθαινουν πολλα αμαξια!

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ισχυει για ολα τα μοτερ του ομιλου VAG ; ή μονο για τα μοτερ της AUDI;

 

Λογικά............... η τεχνολογία αυτή, πρέπει να έχει περάσει σε όλα τα μοτέρ του Group, εκτός και άν............. η "Μαμά Audi" κρατάει και κάτι για τον εαυτό της :g:.

 

 

 

 

Δημήτρης :sFun_oldguy:

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη δε το γνώριζα αυτό.Μήπως μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε και από κάποια άλλη πηγή?και με ποιο τρόπο τα κρατάει συμπιεσμένα?

 

Από άλλη πηγή :g: :g:. Την τεχνική που εφαρμόζεται δεν νομίζω να την ξέρουν ούτε τα μαστόρια. Αυτό που ξέρουν είναι ότι απλά "δεν σπάει το μοτέρ".

Μία προσωπική μου σκέψη-υπόθεση είναι ότι ίσως έχει να κάνει με το υδραυλικό σύστημα των βαλβίδων.

Από την άλλη όμως αυτό που σκέφτομαι είναι ότι, την 1η φορά που το έπαθα, το αυτοκίνητο ήταν μοντέλο '73 !!!!!!!!!!!!!!!! Καμία σχέση με υδραυλικές βαλβίδες κλπ !!!!!!!!!

Πιστεύω ότι μόνο από κάποιον μηχανικό της Audi μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε, εκτός από την δικιά μου Προσωπική εμπειρία.

Ειδικά τη 2η φορά, επειδή δεν είχα καταλάβει ότι είναι ιμάντας εκκεντροφόρου, έψαχνα όλα τα άλλα............. μέχρι και αντλία βενζίνης είχα λύσει :o. Δεν μου πήγε, με τίποτα σε ιμάντα, διότι τον έβλεπα στη θέση του. Δεν μπορούσα να καταλάβω ότι είχε κόψει δόντια.

Το τί μιζάρισμα είχα ρίξει............ δεν λέγεται :whatever:.

Τελικά, την επόμενη μέρα που το ρυμούλκησα στο συνεργείο, μου είπαν ότι είναι ο ιμάντας εκκεντροφόρου :S και ότι το μοτέρ είχε ξεσυγχρονισθεί εντελώς :(.

Ευτυχώς που ο Μάστορας ήταν "Γάτος" και έτσι δεν ταλαιπωρήθηκα πολύ.

Περισσότερο πλήρωσα "εργασία" παρά τα ανταλλακτικά (ιμάντας - τεντωτήρας κλπ).

 

 

 

Δημήτρης :sFun_oldguy:

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να ειναι κι εμένα μονο ιμαντες που κοστίζουν γύρω στα 200e γιατι τα του εκκεντροφόρου μου είπαν 550 φιλικά συν τα εργατικα. Ένας γνωστος μου βρήκε μεταβλητό μτχ σάν καινουργιο μέ εγγύηση 1 έτους στά 200e. Τι λέτε???

Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε να κάνεις έλεγχο, ούτως ώστε να αποφύγεις τα χειρότερα :sHa_thumbgoodjob:

 

 

 

 

Μάριε........... ένας από τους λόγους που έχουμε τα αυτοκίνητα και τα μοτέρ που έχουμε, είναι ότι και να κόψει ιμάντας εκκεντροφόρου το μοτέρ μας δεν παθαίνει τίποτα !!!!!!!!!

Από το 1973 η Audi έχει εφαρμόσει τεχνολογία, ούτως ώστε όταν κοπεί ιμάντας (εκκεντροφόρου πάντα) οι βαλβίδες δεν κρεμάνε μέσα στον κύλινδρο (παραμένουν επάνω) και έτσι δεν χτυπιούνται από τα πιστόνια, με αποτέλεσμα να καταστραφεί το μοτέρ κλπ κλπ.

Αλλάζεις απλά ιμάντες και η ιστορία είναι πλέον στο χρονισμό, ο οποίος έχει χαθεί.

Το γράφω, διότι την έχω πάθει προσωπικά 2 φορές.

Η 1η το 1974 με ένα από τα πρώτα Αudi 80 που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα................ και η 2η το 1996 με το 80άρι που έχω ακόμα :sHa_thumbsup2:.

 

 

 

 

Δημήτρης :sFun_oldguy:

 

Δημήτρη φίλε.. Δυστυχώς δεν ισχύει αυτό ούτε στα 1.8 20vt αλλά ούτε και στα t(f)si. Αν κοπεί ιμάντας ή ακόμα και δόντι να πηδήξει στις τροχαλίες, είναι πολύ πιθανό να ακουμπήσουν οι βαλβίδες στα πιστόνια και να γίνουν όλα κιμάς. Μόνο αν τα πιστόνια έχουν τσέπες (aftermarket δλδ) υπάρχει περίπτωση (πάλι σχετικό είναι) να την γλιτώσουν. Επομένως, αυτό που λες ΔΕΝ ισχύει σε όλα τα μοτέρ της Audi. Και αυτό εξακριβωμένο που λέω..

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη φίλε.. Δυστυχώς δεν ισχύει αυτό ούτε στα 1.8 20vt αλλά ούτε και στα t(f)si. Αν κοπεί ιμάντας ή ακόμα και δόντι να πηδήξει στις τροχαλίες, είναι πολύ πιθανό να ακουμπήσουν οι βαλβίδες στα πιστόνια και να γίνουν όλα κιμάς. Μόνο αν τα πιστόνια έχουν τσέπες (aftermarket δλδ) υπάρχει περίπτωση (πάλι σχετικό είναι) να την γλιτώσουν. Επομένως, αυτό που λες ΔΕΝ ισχύει σε όλα τα μοτέρ της Audi. Και αυτό εξακριβωμένο που λέω..

 

 

 

Δημήτρης

 

:sSc_jawdrop2:

Φιλαράκο μου............... δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω, αλλά πίστευα ότι εφόσον έχει εφαρμόσει την τεχνολογία σε μοτέρ 35ετίας, θα ίσχυε το ίδιο και για τα μεταγενέστερα.

Τώρα.............. δεν έχω λόγια................ :sHa_thumbgoodjob:

Αν είναι όντως έτσι........... και όπως λες και εσύ είναι εξακριβωμένο..................... την κάτσαμε τη βάρκα :sHa_thumbsup2:

 

 

 

Δημήτρης :sFun_oldguy:

Link to comment
Share on other sites

:sSc_jawdrop2:

Φιλαράκο μου............... δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω, αλλά πίστευα ότι εφόσον έχει εφαρμόσει την τεχνολογία σε μοτέρ 35ετίας, θα ίσχυε το ίδιο και για τα μεταγενέστερα.

Τώρα.............. δεν έχω λόγια................ :sHa_thumbgoodjob:

Αν είναι όντως έτσι........... και όπως λες και εσύ είναι εξακριβωμένο..................... την κάτσαμε τη βάρκα :sHa_thumbsup2:

 

 

Δημήτρης :sFun_oldguy:

 

τ'οτε η Audi ήταν 30 χρόνια μπροστά όπως είπες . Μόλις πέρασαν όμως τα 30 χρόνια καταλαβαν προφανώς ότι κονόμαγαν περισσότερα από ε΄να μοτέρ κιμά ....παρα από ε΄να που έχει χάσει ...δόντι

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να ειναι κι εμένα μονο ιμαντες που κοστίζουν γύρω στα 200e γιατι τα του εκκεντροφόρου μου είπαν 550 φιλικά συν τα εργατικα. Ένας γνωστος μου βρήκε μεταβλητό μτχ σάν καινουργιο μέ εγγύηση 1 έτους στά 200e. Τι λέτε???

 

πρώτα σιγουρέψου ότι όντως έχει πρόβλημα και μετά αγορασέ τον. Ο μεταβλητός αλλάζει τον χρονισμό του εκκεντροφόρου εισαγωγής για χαμηλές εκπομπές στο ρελαντί και καλή απόδοση χαμηλά, οπότε η λάθος λειτουργία θα γίνεται αισθητή σε αρκετά μεγάλο φάσμα λειτουργίας

Link to comment
Share on other sites

τ'οτε η Audi ήταν 30 χρόνια μπροστά όπως είπες . Μόλις πέρασαν όμως τα 30 χρόνια καταλαβαν προφανώς ότι κονόμαγαν περισσότερα από ε΄να μοτέρ κιμά ....παρα από ε΄να που έχει χάσει ...δόντι

 

Μάριε.......... τί να πω ??? :sCo_hmmthink:

Έχω μείνει κυριολεκτικά :LaieA_052:

 

 

 

 

Δημήτρης :sFun_oldguy:

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικα για να ξερω και εγω ο μεταβλητος του εκκεντροφορου ειναι αυτη η αλυσιδα που δειχνω η καμια σχεση?

 

post-9107-060174700 1293882369_thumb.jpg

ο τεντωτήρας είναι με την αλυσίδα από πάνω

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή για να καταλάβω το κόστος αυτής είναι 500e αγορά??? Φίλος με ανταλλακτικα group vag μου έφτιαξε μια τιμή για <ιμαντες, τεντοτηρες, τρομπα νερου,τρελη,μεταβλητο-650e>. Άκρως φιλικα εκτός του μεταβλητού που αγοραζει απο carenta. Επίσης αυριο πεταει ένας γνωστος εμπορος ιχ Γερμανια και θα μου στειλει fax μια τιμούλα.

Edited by gastone
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή για να καταλάβω το κόστος αυτής είναι 500e αγορά??? Φίλος με ανταλλακτικα group vag μου έφτιαξε μια τιμή για <ιμαντες, τεντοτηρες, τρομπα νερου,τρελη,μεταβλητο-650e>. Άκρως φιλικα εκτός του μεταβλητού που αγοραζει απο carenta. Επίσης αυριο πεταει ένας γνωστος εμπορος ιχ Γερμανια και θα μου στειλει fax μια τιμούλα.

 

τι ψάχνεις να βρείς με τις εδώ αντιπροσωπείες ,βλέπεις κανέναν εδώ να ψωνίζει από αυτούς? Αν έχεις άκρη απέξω ασυζητητί...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Γειά χαρά σε όλους. Κομπλέ η audara . Βρήκα μαστόρια {400} και το σκάφος είναι πένα. Αλλάξαμε μεταβλητό[μτχ με εγγυηση200e] φλαντζες καπακιου,άδειασμα τα ωοστηρια ,σύνολο 340e. Το αμάξι κελαηδάει.Τωρα νομίζω οτι ήρθε η ωρα για πρόγραμμα. Έυχαριστω για τις ιδέες-συμβουλές.Τα λέμε πάλι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.