mariosA4 Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 (edited) τελικά βρήκα φθηνότερο link για τον μεταβλητό από Αμερική και το αγόρασα χθές . Ο πωλητής έκανε ότι του ζήτησα για να αποφύγουμε τελωνεία κλπ. Επίσης τσεκάρισα μέσω αντιπροσωπεέιας ότι ο κωδικός .....Κ είναι ο τελευταίος άρα και με ότι βελτιώσεις κατασκευαστικές εχουν γίνει σένα προφανώς κακοσχεδιασμένο ανταλλακτικό για να χαλάει εύκολα... Η τιμή του ήρθε λίγο κάτω α΄πό τα 200 ευρώ με τα μεταφορικά με USPS express shipping. Γύρω στο 100άρι πιο φθηνό από Γερμανία Εδώ το λίνκ για όποιον ενδιαφέρεται . Τα υπόλοιπα με πμ http://cgi.ebay.com/...RK%3AMEWAX%3AIT Edited February 24, 2011 by mariosA4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beesspell Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Καλησπέρα σε όλους. Φιλε μου τα λες πολυ σωστα αλλα πιστευω οτι αυτο προβλημα πρεπει καποια στιγμη να λυθει!Τι τροπος υπαρχει για να το σιγουρεψουμε οτι φταει ο τεντωτηρας; α)απο τον χαρακτηριστικο θορυβο που κανει στο ρελαντι;(οπως προειπε ο Κωστας) β)ν ανοιχτει το καπακι και να δουμε με τα ματια μας τα κενα που θα εχει παρει πιθανων ο τεντωτηρας; Ποιοι αλλοι τροποι υπαρχουν; Υ.Γ.1:πιστευω οτι ειναι λαθος να συγκρινουμε Audi με Rover γιατι καθε αμαξι εχει τα δικα του κουσουρια! Υ.Γ.2:Οπως βλεπεις μειναμε μονοι μας στη συζητηση,δεν σου ειπα οτι τους κουρασαμε τους αλλους; α)απο τον χαρακτηριστικο θορυβο που κανει στο ρελαντι;(οπως προειπε ο Κωστας) Αυτό είναι σωστό αρκεί να γνωρίζουμε τον θόρυβο ενός καλού τεντωτήρα. β)ν ανοιχτει το καπακι και να δουμε με τα ματια μας τα κενα που θα εχει παρει πιθανων ο τεντωτηρας; Αυτό θα ήταν λίγο δυσκολότερο. Άν δούμε μια φωτό στο link του κ. Μάριου, http://www.oz-carparts.de/autoteile/vw/motorenteile/109088017_02.jpg ,βλέπουμε ένα ελατήριο να σπρώχνει την μια γλύστρα πορτοκαλί χρώμα (δεν βλέπω την άλλη με ελατήριο) . Το πραγματικό τέντωμα πρέπει να το κάνει και στίς δύο γλύστρες με πίεση λαδιού. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να δουλεύει ο κινητήρας.... και το μάτι μας να είναι τόσο γρήγορο ώστε να αντιληφθεί την ταλάντωση της καδένας που προκαλεί το κροτάλισμα. Για μένα σύμφωνα με την όλη ανάλυση που έχουμε κάνει μέχρι τώρα θα κοίταγα με vag-com τις μοίρες που επιτυγχάνει ο εκεντροφόρος και μετά θα προχωρούσα σε αντικατάσταση του τεντωτήρα. Θα προχωρούσα και στα υπόλοιπα, αλλά σήμερα και αύριο φροντίζω τα πιτσιρίκια μου μιάς και η μαμά δουλεύει απόγευμα. κ. Μάριε πολύ καλή τιμή. Θα επανέλθω το Σαββατοκύριακο. Μετά τιμής. BeesSpell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sylvios Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Δεν θελω με κανενα τροπο να κανω διαγνωση, δεν μπορωρω ετσι κι αλλιως. Απλως θα καταθεσω τα παρακατω προς σκεψη. Ο μεταβλητος κανει θορυβο μονο στο ρελαντι, το εχουν αποδειξει οι alfa romeo twin spark .Ειχα παλιοτερα και τωρα εχει η γυναικα μου μια 156 και καθε τοσο τον αλλαζω. Επισης ο 1.8 T κροταλιζει στο ρελαντι οταν η τροχαλια του δυναμο δεν κομπλαρει καλα .Το εχω παθει και γι αυτο το καταθετω. Θα προσθεσω δε οτι μου αρεσει πολυ ο τροπος που ο BeesSpell γραφει.Θυμιζει ντοστογεφσκι η αν μη τι αλλο ανθρωπο με πνευμα. Τι ομορφο σε ενα φορουμ για αυτοκινητα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis534 Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Δεν θελω με κανενα τροπο να κανω διαγνωση, δεν μπορωρω ετσι κι αλλιως. Απλως θα καταθεσω τα παρακατω προς σκεψη. Ο μεταβλητος κανει θορυβο μονο στο ρελαντι, το εχουν αποδειξει οι alfa romeo twin spark .Ειχα παλιοτερα και τωρα εχει η γυναικα μου μια 156 και καθε τοσο τον αλλαζω. Επισης ο 1.8 T κροταλιζει στο ρελαντι οταν η τροχαλια του δυναμο δεν κομπλαρει καλα .Το εχω παθει και γι αυτο το καταθετω. Θα προσθεσω δε οτι μου αρεσει πολυ ο τροπος που ο BeesSpell γραφει.Θυμιζει ντοστογεφσκι η αν μη τι αλλο ανθρωπο με πνευμα. Τι ομορφο σε ενα φορουμ για αυτοκινητα.... Kαλησπερα σας, Δεν εχω λογο να αμφισβητησω τα οσα λες αλλα οπως ειπα κ παραπανω πιστευω δεν μπορουμε να συγκρινουμε διαφορετικες μαρκες αυτοκινητων. Καθε αμαξι εχει τα δικα του κουσουρια!Αλλιως ακουγεται πιστευω ο μεταβλητος σ ενα Alfa romeo και αλλιως σ ενα Audi. Προσωπικη μου αποψη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis534 Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 (edited) Kαλησπερα και παλι, μολις γυρισα απο εξουσιοδοτημενο συνεργειο στα Τρικαλα.Του περιεγραψα το προβλημα και η απαντηση του ηταν οτι πρεπει να βαλω λιγο πιο χοντρο λαδι δλδ απο 5-30 που εχω τωρα να παω σε 5-50.Μου ειπε επισης οτι ο μεταβλητος δεν εχει προβλημα γιατι θα ακουγοταν και οταν θα ηταν ζεστο το αμαξι κ οχι μονο οταν ειναι κρυο.Επισης μου ειπε οτι και ο μεταβλητος αν εχει προβλημα δεν ειναι κατι αναγκαιο που πρεπει ν αλλαχτει παρα μονο αν αρχισει και κανει παρα πολυ θορυβο. Απο βδομαδα θα παω σ αλλο συνεργειο να το συνδεσει με διαγνωστικο και να μου πει κι αυτος τη γνωμη του.Γιατι εδω στην επαρχια το θεμα "διαγνωστικο" δεν το κατεχει κανενας! Edited February 26, 2011 by sakis534 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS POWER TEAM Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Kαλησπερα και παλι, μολις γυρισα απο εξουσιοδοτημενο συνεργειο στα Τρικαλα.Του περιεγραψα το προβλημα και η απαντηση του ηταν οτι πρεπει να βαλω λιγο πιο χοντρο λαδι δλδ απο 5-30 που εχω τωρα να παω σε 5-50.Μου ειπε επισης οτι ο μεταβλητος δεν εχει προβλημα γιατι θα ακουγοταν και οταν θα ηταν ζεστο το αμαξι κ οχι μονο οταν ειναι κρυο.Επισης μου ειπε οτι και ο μεταβλητος αν εχει προβλημα δεν ειναι κατι αναγκαιο που πρεπει ν αλλαχτει παρα μονο αν αρχισει και κανει παρα πολυ θορυβο. Απο βδομαδα θα παω σ αλλο συνεργειο να το συνδεσει με διαγνωστικο και να μου πει κι αυτος τη γνωμη του.Γιατι εδω στην επαρχια το θεμα "διαγνωστικο" δεν το κατεχει κανενας! αφου θα πας σε συνεργειο τοτε πες του να σου βγαλει τον μεταβλητο να στον καθαρισει (κανονικα μετα τα 120000 χλμ τις περισσοτερες φορες θελει αλλαγη ,εμπειρικα μιλαω και μονο) αν δεν εισαι διατεθημενος να τον αλλαξεις και βαλε ενα καλο λαδι 10w/60 αλλα αν οι εδρες που εδραζεται η αλησιδα εχουν κανει αυλακες και σκαψιματα καλυτερα να τον αντικαταστισεις. μην ψαχνεις να βρεις προβλημα στο διαγνωστικο διοτι ειναι καθαρα μηχανικο το θεμα. τελος επειδη απο μια απλη περιγραφη δεν βγαινει παντα σωστη λυση διοτι μεσα απο το pc δεν μπορουμε να ακουσουμε το θορυβο καλο θα ηταν να πας σε καλο συνεργειο γιατι τα ωστηρια αλλα και η αντλια λαδιου παιζουν να ειναι και αυτα απο τις περιγραφες που μας δινεις . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS S3 Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 α....αν δεν εισαι διατεθημενος να τον αλλαξεις και βαλε ενα καλο λαδι 10w/60 αλλα αν οι εδρες που εδραζεται η αλησιδα εχουν κανει αυλακες και σκαψιματα καλυτερα να τον αντικαταστισεις........ 10-60 σε 20vt?Δεν είναι αρκετά χοντρό λάδι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis534 Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 10-60 σε 20vt?Δεν είναι αρκετά χοντρό λάδι? Κι εγω αυτο πιστευω!Στο μοτερ αυτο δεν μπαινει τετοιο λαδι.Τουλαχιστον πρωτη φορα που το ακουω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cheilas Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 δειτε το επισυναπτομενο αρχειο απο το προγραμμα ESI της BOSCH. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beesspell Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Τώρα τι να ξαναγράψω???? Πρίν απο 4 ώρες έγραφα χίλιες δυο εικασίες γύρω απο το θέμα μας. Από λάθος μου διαγράφησαν. Δεν θα ξαναμπώ στον ειρμό σκεψεών μου σήμερα. Να με συγχωρείτε. Μετά τιμής. BeesSpell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Τώρα τι να ξαναγράψω???? Πρίν απο 4 ώρες έγραφα χίλιες δυο εικασίες γύρω απο το θέμα μας. Από λάθος μου διαγράφησαν. Δεν θα ξαναμπώ στον ειρμό σκεψεών μου σήμερα. Να με συγχωρείτε. Μετά τιμής. BeesSpell επειδή την έχω πατήσει κιεγώ με τον editor του κλάμπ ,πού και πού κανε ένα copy σε ότι γράφεις για τον φόβο των Ιουδαίων... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS S3 Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 Τώρα τι να ξαναγράψω???? Πρίν απο 4 ώρες έγραφα χίλιες δυο εικασίες γύρω απο το θέμα μας. Από λάθος μου διαγράφησαν. Δεν θα ξαναμπώ στον ειρμό σκεψεών μου σήμερα. Να με συγχωρείτε. Μετά τιμής. BeesSpell εγώ πιστεύω ότι τα μακροσκελή ποστ κουράζουν τον αναγνώστη γι αυτό θα πρέπει να αποφεύγονται σε αντίθεση με τα συμμαζεμένα και συγκροτημένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beesspell Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 (edited) Καλησπέρα σε όλους. Σήμερα δεν θα σας κουράσω. ......................................................... Φίλε μου Κώστα καταλαβαίνεις γιατί το έκανα. κ. Μάριε τα λάθη πληρώνοντε με χρήμα το...... χρόνο. κ. Cheilas καταλαβαίνω τι ενοείτε. κ. sakis534. τι λάδι 10-60, τι 10-50, τι 5-30, τι 5-60, τι 0-60. Όλα είναι λάδια. Φυσικά, ξέρουμε τις ανοχές που παίρνουμε απο αυτά. (θα μπορούσαμε να το αναλύσουμε). κ. sylvios και εσείς καταλαβαίνετε γιατί τα γραπτά μου μοιάζουν με Ντοστογέφσκι. (Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς)(να είστε καλά, μου ανεβάσατε το ηθικό) Και περισσότερο θα σταθώ σε αυτό: Γειά χαρά σε όλους. Κομπλέ η audara . Βρήκα μαστόρια {400} και το σκάφος είναι πένα. Αλλάξαμε μεταβλητό[μτχ με εγγυηση200e] φλαντζες καπακιου,άδειασμα τα ωοστηρια ,σύνολο 340e. Το αμάξι κελαηδάει.Τωρα νομίζω οτι ήρθε η ωρα για πρόγραμμα. Έυχαριστω για τις ιδέες-συμβουλές.Τα λέμε πάλι. Θα το μεταφράσω: <<Γειά χαρά σε όλους. Κομπλέ η audara . Βρήκα μαστόρια {400}.>> 400 μάστοροι πάνω σε ένα μοτέρ. οκ. δεν μπορώ να πώ τίποτα. <<Αλλάξαμε μεταβλητό[μτχ με εγγυηση200e] φλαντζες καπακιου,άδειασμα τα ωοστηρια>>. Και θα πρόσθετα εγώ στην αλλαγή, στρόφαλο, κεφαλή, 3 μπιέλες και 4 σετ ελλατηρίων πιστονιού. Σύνολο 5000 ευρώ. Το μοτέρ θα λειτουργούσε...... άψογα!!! Αυτό το άδειασμα στα ωστήρια επειδή δεν το καταλαβαίνω, θα ήθελα να μας το εξηγήσει κάποιος. Τέλος τα αστεία μου. ............................. κ. sakis534 περιμένω τα αποτελέσματα της επισκευής του αυτοκινήτου σας. Θα με βοηθούσατε πάρα πολύ. Μετά τιμής πρός όλους. BeesSpell Edited March 2, 2011 by beesspell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis534 Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Καλησπέρα σε όλους. Σήμερα δεν θα σας κουράσω. ......................................................... Φίλε μου Κώστα καταλαβαίνεις γιατί το έκανα. κ. Μάριε τα λάθη πληρώνοντε με χρήμα το...... χρόνο. κ. Cheilas καταλαβαίνω τι ενοείτε. κ. sakis534. τι λάδι 10-60, τι 10-50, τι 5-30, τι 5-60, τι 0-60. Όλα είναι λάδια. Φυσικά, ξέρουμε τις ανοχές που παίρνουμε απο αυτά. (θα μπορούσαμε να το αναλύσουμε). κ. sylvios και εσείς καταλαβαίνετε γιατί τα γραπτά μου μοιάζουν με Ντοστογέφσκι. (Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς)(να είστε καλά, μου ανεβάσατε το ηθικό) Και περισσότερο θα σταθώ σε αυτό: Θα το μεταφράσω: <<Γειά χαρά σε όλους. Κομπλέ η audara . Βρήκα μαστόρια {400}.>> 400 μάστοροι πάνω σε ένα μοτέρ. οκ. δεν μπορώ να πώ τίποτα. <<Αλλάξαμε μεταβλητό[μτχ με εγγυηση200e] φλαντζες καπακιου,άδειασμα τα ωοστηρια>>. Και θα πρόσθετα εγώ στην αλλαγή, στρόφαλο, κεφαλή, 3 μπιέλες και 4 σετ ελλατηρίων πιστονιού. Σύνολο 5000 ευρώ. Το μοτέρ θα λειτουργούσε...... άψογα!!! Αυτό το άδειασμα στα ωστήρια επειδή δεν το καταλαβαίνω, θα ήθελα να μας το εξηγήσει κάποιος. Τέλος τα αστεία μου. ............................. κ. sakis534 περιμένω τα αποτελέσματα της επισκευής του αυτοκινήτου σας. Θα με βοηθούσατε πάρα πολύ. Μετά τιμής πρός όλους. BeesSpell Καλησπερα φιλοι μου, αγαπητε BeesSpell θ αργησω πολυ να επισκευασω την ζημια διοτι εχω παει μεχρι στιγμης σε 3 συνεργεια τα οποια μου απανησανε πρωτον οτι η ζημια αυτη δεν ειναι κατι το σημαντικο και δεν χρηζει αμεσης αντικαταστασης και δευτερον τα δυο απο τα τρια συνεργεια μου ειπαν οτι ο μεταβλητος μου δεν εχει προβλημα!Οποτε καποια στιγμη θα παω και σε τεταρτο συνεργειο για να δουμε τι θα μου πουν κι εκει κ μετα βλεπουμε.Το μονο που με καθυσηχαζει ειναι οτι θορυβος δεν εχει αυξηθει καθολου εδω και τοσα χιλιομετρα(20.000χιλ) που εχω κανει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastone Posted April 2, 2011 Author Share Posted April 2, 2011 Υπάρχουν αρκετοί που κατάλαβαν ,νομιζω,τιεννοούσα με το 400 αλλα απογορευεται η διαφημιση.Αυτό που ξέρω ειναι ότι το μοτέρ δουλέυει ρολόι.Τώρα αγαπητέ beespell εξαρτάται τί αντέχει η τσέπη σου σε αυτούς τούς χαλεπούς καίρους πού ζούμε. Αν μπορούσα σίγουρα θα έβαζα καινούργιο μεταβλητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Να κανω μια ερωτηση εδω μιας και εχει αρχισει και μου την δινει ο ηχος σαν ντιζελ που κανει στο ρελαντι... Υπαρχει τροπος να ελεγχθει η σωστη λειτουργεια του μεταβλητου; Υπαρχει περιπτωση ο ηχος που ακουγεται να οφειλεται στις φθαρμενες γλυστρες και οχι στην λειτουργεια του μεταβλητου; Επειδη εχω δει οτι υπαρχουν κιτ αντικαταστασης των γλυστρων αξιζει κατι τετοιο; Αλλιως τι ακριβως προκαλει τον θορυβο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 Νίκο όχι δεν υπάρχει τρόπος, πρέπει να λυθεί. Αυτό ισχύει και για τις γλύστρες δυστυχώς. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 Νίκο όχι δεν υπάρχει τρόπος, πρέπει να λυθεί. Αυτό ισχύει και για τις γλύστρες δυστυχώς. Δημήτρης Εαν λυθει ομως μπορει να ελεγχθει η λειτουργια του και εαν λειτουργει σωστα να αλλαχθουν οι γλυστρες;; Οπως και να εχει, τι απο τον μεταβλητο ειναι αυτο που προκαλει το θορυβο; Τελος, επηρεαζει την λειτουργια του μοτερ και την αποδοση αυτου ή οχι και απλα ειναι θεμα του οτι δεν μας αρεσει ο ηχος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 Εαν λυθει ομως μπορει να ελεγχθει η λειτουργια του και εαν λειτουργει σωστα να αλλαχθουν οι γλυστρες;; Οπως και να εχει, τι απο τον μεταβλητο ειναι αυτο που προκαλει το θορυβο; Τελος, επηρεαζει την λειτουργια του μοτερ και την αποδοση αυτου ή οχι και απλα ειναι θεμα του οτι δεν μας αρεσει ο ηχος; Την επηρρεάζει σταδιακά και διαρκώς χειροτερεύει. Δεν είναι θέμα μόνο ήχου, αλλά και ουσίας. Το ξεχείλωμα που προκαλείται σταδιακά, μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε σπάσιμο. Δεν είναι να το αφήνεις στη τύχη του - γνώμη μου. Μπορεί να προκαλείται ακόμα και από κακή λίπανση (το έχω δει) ή από "ξεχείλωμα". Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted August 10, 2016 Share Posted August 10, 2016 (edited) Τελικα σημερα αλλαχθηκε ο μεταβλητος των εκκεντροφορων, μιας και ο θορυβος συνεχως αυξανονταν και αρχισα να φοβαμαι μηπως συμβει τιποτα χειροτερο...η καδενα δεν χρειαστηκε να αντικατασταθει μιας και δεν ειχε θεμα. Αφου τον βγαλαμε ειδαμε οτι οι γλυστρες ηταν σε καλη κατασταση και το θεμα το ειχε ο ιδιος ο μηχανισμος. Επιπλεον αλλαχθηκαν και τα ωστηρια, μιας και ειχαμε ανοιχτο το καπακι και επειδη το αμαξι εχει ηδη 170.000km οποτε ηταν ευκαιρια. Φυσικα αλλαχθηκαν ολες οι φλατζες (καπακιου και μεταβλητου) και οι τσιμουχες των μεταβλητων... Ευτυχως ο θορυβος σταματησε και το μονο που ακουγεται τωρα εκει πισω ειναι ο ηχος της κινησης της αλυσιδας. Edited August 10, 2016 by S3-Nick 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Τα ωστηρια αλλαχθηκαν προληπτικα; Τι κοστος σου βγηκε; Καλοτάξιδο να ναι τωρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted August 13, 2016 Share Posted August 13, 2016 Τα ωστηρια αλλαχθηκαν προληπτικα; Τι κοστος σου βγηκε; Καλοτάξιδο να ναι τωρα. Τα ωστηρια αλλαχθηκαν προληπτικα μιας και το ειχαμε ανοιχτο και εχω και αρκετα χιλιομετρα...δεν εβαλα καινουρια αλλα απο ενα αλλο μοτερ με λιγα χιλιομετρα, ο ιδιοκτητης του οποιου ειχε κανει βελτιωση και υπηρχαν ευκαιρα. Το κοστος συνολικα μου πηγε στα 260€ για υλικα και εργασια, περισσοτερο λογω του κοστους του μεταβλητου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted October 15, 2016 Share Posted October 15, 2016 Να κάνω εδώ μια ερώτηση μέχρι να πάω από εβδομάδα και στο συνεργείο...από όταν άλλαξα τον μεταβλητό το αμάξι είναι σαφώς καλύτερο και δεν ακούγεται καθόλου ο ενοχλητικός θόρυβος σαν ντίζελ όταν ζεσταίνεται, αλλά δύο φορές που χρειάστηκε να αφήσω το αμάξι παρκαρισμένο για μια εβδομάδα, όταν πήγα να το βάλω μπροστά ακούστηκε και τις δύο φορές στην εκκίνηση ένας έντονος θόρυβος από ψηλά για 5 δευτερόλεπτα σαν να μην είχε λάδι, δηλαδή σαν στεγνή αλυσίδα (σαν γρήγορο κρακ-κρακ-κρακ, δεν μπορώ να το περιγράψω διαφορετικά). Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό και πως μπορώ να το κάνω να μην ακούγεται? Να σημειώσω ότι όσο το χρησιμοποιώ συχνά δεν κάνει κάποιο θόρυβο στην εκκίνηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TTs80 Posted October 15, 2016 Share Posted October 15, 2016 Να κάνω εδώ μια ερώτηση μέχρι να πάω από εβδομάδα και στο συνεργείο...από όταν άλλαξα τον μεταβλητό το αμάξι είναι σαφώς καλύτερο και δεν ακούγεται καθόλου ο ενοχλητικός θόρυβος σαν ντίζελ όταν ζεσταίνεται, αλλά δύο φορές που χρειάστηκε να αφήσω το αμάξι παρκαρισμένο για μια εβδομάδα, όταν πήγα να το βάλω μπροστά ακούστηκε και τις δύο φορές στην εκκίνηση ένας έντονος θόρυβος από ψηλά για 5 δευτερόλεπτα σαν να μην είχε λάδι, δηλαδή σαν στεγνή αλυσίδα (σαν γρήγορο κρακ-κρακ-κρακ, δεν μπορώ να το περιγράψω διαφορετικά). Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό και πως μπορώ να το κάνω να μην ακούγεται? Να σημειώσω ότι όσο το χρησιμοποιώ συχνά δεν κάνει κάποιο θόρυβο στην εκκίνηση. Νομίζω ότι αυτό που περιγράφεις μοιάζει με τεντωτήρα. Ο τεντωτήρας δουλεύει με υδραυλική πίεση των λαδιών. Μέχρι να σηκώσει την απαραίτητη πίεση κάνει ένα κροτάλισμα. Αυτό γιατί δεν τεντώνει την καδένα αρκετά με αποτέλεσμα να χτυπάει. Το πιο απλό που κοιτάς είναι αν έχεις επαρκές λάδι (και σε ποσότητα και σε ποιότητα). Αν τα λάδια σου είναι ΟΚ τότε κοιτάς τι φταίει και δεν σηκώνει πίεση το λάδι και μάλλον πας για τεντωτήρα! Είναι μια εικασία. Διάγνωση δεν μπορεί να γίνει από το πληκτρολόγιο. Πάντως απ'ότι έχω ακούσει από μηχανικούς (και της Audi και εκτός) είναι κάτι που δεν πρέπει να το αφήσεις γιατί αν χαλαρώσει πολύ η καδένα μπορεί να γίνει το κράκ και να φτιάξεις βαλβιδόσουπα! Οπότε κοίτα το. Σημείωση: δεν είμαι μηχανικός. Διαιτολόγος είμαι, οπότε πάρε τη γνώμη του μηχανικού σου. Εγώ μεταφέρω αυτά που ακούω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted October 15, 2016 Share Posted October 15, 2016 Σωστα ακουγονται αυτα που αναφερεις, απλα ο τεντωτηρας αλλαχθηκε μιας και ο μεταβλητος που αναφερω ουσιαστικα ειναι ενας τεντωτηρας που ειτε χαλαρωνει, ειτε τεντωνει μια αλυσιδα πανω στο καπακι και μεταβαλει ετσι τον χρονισμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.