Peris Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Είχα αλλάξει τον καταλύτη πριν από κανένα χρόνο και πλέον μου ανάβει το λαμπάκι της μηχανής και η βλάβη λέει ανεπαρκής δράση καταλύτη.Μπορεί να φταίει ο καταλύτης? Κάποιος μηχανικός μου είπε ότι επειδή είναι πιο ελεύθερος βρωμίζει πιο εύκολα ο Λ και γι'αυτό μου βγάζει βλάβη.Είπε πως αν καθαρίσω τον Λ δεν θα μου ξαναβγάλει το σφάλμα.Ισχύει κάτι τέτοιο? Καταλύτη είχα βάλει της magnaflow και είχα κατεβάσει τον Λ κάτω. Ο καταλύτης είναι αυτός http://forum.audisportsclub.gr/index.php?/garage/vehicle/451-audi-a4/page__tab__mods__mod_id__2356 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Μαστορα καμια πληροφορια αλλη? Ποσες κυψελες εχει? Φορας προγραμμα? Το vag-com λεει στα αγγλικα ανεπαρκης δραση καταλυτη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zansant13 Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Εγώ πάντος,σε A3 1.8TFSI FACELIFT,με καταλύτη 200αρι της MILLTEK,μου άναψε το check engine,και στο TESTER η βλάβη έδειξε "λ". Μου έκανε μεγάλη εντύπωση,πώς μετά απο ένα χρόνο λειτουργίας,χωρίς κανένα λαμπάκι,να ανάψει η ένδειξη της βλάβης. Σε πρώτη φάση το έσβησα με το vag-com στον Παζαρόπουλο,και μετά απο κόντρα 2-3 εβδομάδες μετά μου ξανα άναψε και στο ξαναέσβησα. Απο τότε,έτυχε και δεν ξανα πίεσα το αμάξι τόσο πολύ και η ένδειξη δεν έχει ανάψει. Με τον Θεολογίτη που μου έχει περάσει το πρόγραμμα,μου είπε οτι μπορεί να επέμβει μέσο προγράμματος στον καταλύτη,και να παρακάμψει την εντολή ελέγχου καυσαερίων που κάνει εκίνη την στιγμή ο εγκέφαλος ώστε να μην μου ξανα ανάψει το λαμπάκι. Δεν ξέρω εάν συμβαίνει κατι παρόμοιο με την δικιά μου περίπτωση,απλά στο λέω ετσι απο εμπειρία... Γιάννης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Εγώ πάντος,σε A3 1.8TFSI FACELIFT,με καταλύτη 200αρι της MILLTEK,μου άναψε το check engine,και στο TESTER η βλάβη έδειξε "λ". Μου έκανε μεγάλη εντύπωση,πώς μετά απο ένα χρόνο λειτουργίας,χωρίς κανένα λαμπάκι,να ανάψει η ένδειξη της βλάβης. Σε πρώτη φάση το έσβησα με το vag-com στον Παζαρόπουλο,και μετά απο κόντρα 2-3 εβδομάδες μετά μου ξανα άναψε και στο ξαναέσβησα. Απο τότε,έτυχε και δεν ξανα πίεσα το αμάξι τόσο πολύ και η ένδειξη δεν έχει ανάψει. Με τον Θεολογίτη που μου έχει περάσει το πρόγραμμα,μου είπε οτι μπορεί να επέμβει μέσο προγράμματος στον καταλύτη,και να παρακάμψει την εντολή ελέγχου καυσαερίων που κάνει εκίνη την στιγμή ο εγκέφαλος ώστε να μην μου ξανα ανάψει το λαμπάκι. Δεν ξέρω εάν συμβαίνει κατι παρόμοιο με την δικιά μου περίπτωση,απλά στο λέω ετσι απο εμπειρία... Γιάννης. offtopic αλλά δεν κρατιέμαι... δηλαδή φοράς HJS (400+€) καταλύτη και σου ανάβει check engine??? Και υποτίθεται ότι είναι μελετημένη επιλογή για το αμάξι "μας". Για να σου ανάβει check engine πάντως, κάτι δεν πάει καλά.Δεν ανάβουν τα λαμπάκια έτσι για "πλάκα". ΥΓ:Γιάννη, στείλε μου pm αν θες να απαντήσεις, μη μ@μήσουμε το topic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zansant13 Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Δεν νομίζω οτι είμαστε off-topic,περι καταλύτη και προβλήματα ο λόγος. Δεν ειναι κατι που σε προβληματίζει,ειναι "διακόπτης ασφαλείας" του αυτοκινήτου,για να σε προστατέψει και μόνο. Αν θέλεις "ζεις" με το λαμπάκι στο "ON",απλά δεν το κάνεις και το σβήνεις. Για ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ,εγώ που έχω αγοράσει facelift,έρχομαι αντιμέτωπος με πράγματα που τοποθετώ στο αυτοκίνητο και ίσως να μην είναι τα σωστά,ενώ τα προηγούνα μοντέλα το "φόρεσαν" χωρίς απολύτος κανενα πρόβλημα. Το γνωρίζω απο παρα πολυ "έγκυρη πηγή",οτι αυτή η δικλίδα ασφαλείας δεν υπάρχει στα profacelift μοντέλα. Ειμαι ήσυχος πάντως,δεν τρέχει λόγος ανησυχίας,ούτε προκαλεί περισσότερα προβλήματα,ούτε κόβει την δύναμη του αυτοκινήτου παραμένωντας ανοιχτο... Γιάννης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_7 Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 (edited) Το καλύτερο λοιπόν είναι να μη βάζεις ότι να ναι επάνω από τη στιγμή που ξέρεις ότι το αυτοκίνητο μπορεί να γίνει χριστουγεννιάτικο δέντρο υγ.οι τουμπανιασμενοι μη βαράτε!! Edited January 28, 2011 by kostas_7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zansant13 Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 (edited) "Μπρός τα κάλλη τι ειναι ο Πόνος....??" Ξέρεις πόσα χριστουγενιατικα δέντρα ξέρω εγώ που δίπλα τους δεν κάθεσαι με τίποτα...?? Παιδιά,είναι θέμα επιλογών...Δεν μπορείς να τα έχεις όλα,ειδικά εαν δεν εισαι απο αυτους που τις Κυριακές αντι να πάνε για καφέ,κάνουν μετρήσεις με το VAG-COM... Γιάννης. Edited January 28, 2011 by zansant13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 κανένας ελεύθερος καταλύτης δεν έχει την ικανότητα κάταλυσης του εργοστασιακού, πολύ απλά γιατί δεν χωράνε την ίδια ποσότητα ευγενών μετάλλων .. Είναι φυσικό μετά από κάποιο διάστημα λειτουργίας και φθοράς να ανάψει check engine. Το θέμα είναι να περνάς Κτεο από τη μία και να έχεις τα οφέλη του ελέυθερου σε spool και δύναμη ψηλά. Αυτά πληρώνεις σε έναν επώνυμο καταλύτη τυ΄που HJS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Το καλύτερο λοιπόν είναι να μη βάζεις ότι να ναι επάνω από τη στιγμή που ξέρεις ότι το αυτοκίνητο μπορεί να γίνει χριστουγεννιάτικο δέντρο υγ.οι τουμπανιασμενοι μη βαράτε!! Κώστα, όταν νιώσεις την αδρεναλίνη σε δυνατό (πάνω από 350) αυτοκίνητο, έλα να το ξαναπείς αυτό! Περίανδρε, πως κατέβασες τον L? έβαλες επέκταση ή έφτανε? (έχει σημασία..) Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokasquatrro Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Εγώ πάντος,σε A3 1.8TFSI FACELIFT,με καταλύτη 200αρι της MILLTEK,μου άναψε το check engine,και στο TESTER η βλάβη έδειξε "λ". Μου έκανε μεγάλη εντύπωση,πώς μετά απο ένα χρόνο λειτουργίας,χωρίς κανένα λαμπάκι,να ανάψει η ένδειξη της βλάβης. Σε πρώτη φάση το έσβησα με το vag-com στον Παζαρόπουλο,και μετά απο κόντρα 2-3 εβδομάδες μετά μου ξανα άναψε και στο ξαναέσβησα. Απο τότε,έτυχε και δεν ξανα πίεσα το αμάξι τόσο πολύ και η ένδειξη δεν έχει ανάψει. Με τον Θεολογίτη που μου έχει περάσει το πρόγραμμα,μου είπε οτι μπορεί να επέμβει μέσο προγράμματος στον καταλύτη,και να παρακάμψει την εντολή ελέγχου καυσαερίων που κάνει εκίνη την στιγμή ο εγκέφαλος ώστε να μην μου ξανα ανάψει το λαμπάκι. Δεν ξέρω εάν συμβαίνει κατι παρόμοιο με την δικιά μου περίπτωση,απλά στο λέω ετσι απο εμπειρία... Γιάννης. Γιαννη μην ανχωνεσαι δεν ειναι τιποτα.Το επαθε κ ενας φιλος σε facelift με μιλτεκ και jks 200ρι καταλυτη και το ρυθμισε μεσω προγραμματος να μην ξανα αναψει.Μακαρι τα λαμπακια να αναβαν μονο για τετοιους λογους γιατι εχουν δει πολλα τα ματια μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zansant13 Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Γιαννη μην ανχωνεσαι δεν ειναι τιποτα.Το επαθε κ ενας φιλος σε facelift με μιλτεκ και jks 200ρι καταλυτη και το ρυθμισε μεσω προγραμματος να μην ξανα αναψει.Μακαρι τα λαμπακια να αναβαν μονο για τετοιους λογους γιατι εχουν δει πολλα τα ματια μου. Ναι Λευτέρη,και εμένα μου το εξήγησαν..Δεν είναι τίποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_7 Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Κώστα, όταν νιώσεις την αδρεναλίνη σε δυνατό (πάνω από 350) αυτοκίνητο, έλα να το ξαναπείς αυτό! Δημήτρης Καλά μη βαρας κύριος.....το τόνισα και πιο πάνω Για μένα ένα πρόγραμμα μια εισαγωγή άντε και μια εξάτμιση είναι κουφέτο...... παρακάτω δε πάω που να χτυπιέται ο πλανήτης γη...... μετά ξεφευγεις Μήτσο και αρχίζει το μπλέξιμο της αρκούδας. Εγώ εκεί πέρα δε πάω, κυρίως για να μη χαλάω τη ζαχαρένια μου και να σου πω κυρίως είμαι υπέρ της όμορφης εμφάνισης ενός αυτοκινήτου δηλαδή όχι καγκουριες αλλά ένα μικρο τουμπανισματακι μου αρέσει περισσότερο από τα max άλογα. Sorry για το Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Κάποιος μηχανικός μου είπε ότι επειδή είναι πιο ελεύθερος βρωμίζει πιο εύκολα ο Λ και γι'αυτό μου βγάζει βλάβη.Είπε πως αν καθαρίσω τον Λ δεν θα μου ξαναβγάλει το σφάλμα.Ισχύει κάτι τέτοιο? Οχι. Η ουσία είναι ότι ο ελεύθερος καταλύτης συνήθως ξεφεύγει από τα αυστηρά όρια εκπομπής καυσαερίων euro 4 που πρέπει να πληρεί η εξαγωγή στ'αυτοκίνητά μας και γι'αυτό εμφανίζει σφάλμα ο εγκέφαλος. Υπάρχουν καλοί ελεύθεροι καταλύτες που πληρούν τα όρια οριακά κι ανάλογα το πόσο πλούσιο ή φτωχό είναι το πρόγραμμα εμφανίζουν ή όχι το πρόβλημα. Γι'αυτό σε κάποιους εμφανίζει CEL και σε άλλους όχι. Διορθώνεται εύκολα από τον προγραμματιστή σου βέβαια αυτό και σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με τα όρια της κάρτας καυσαερίων που είναι γελοία και τα τηρούν και αυτοκίνητα 20ετίας! Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyo Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 μηπως δεν εχει να κανει αμεσα με τον λ αλλα με την προθερμανση του? Λεω εγω τωρα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peris Posted January 28, 2011 Author Share Posted January 28, 2011 (edited) Άργησα να δω το θέμα που άνοιξα και βλέπω οι απόψεις είναι πολλές. Να αναφέρω ότι τον καταλύτη τον κυλοφορούσα κανένα χρόνο χωρίς να έχω κάποιο σφάλμα.Τελευταία ενώ το έσβησα μέσω vag com μετά από καμιά 20αριά χλμ ξανάναβε.Επίσης από τη στιγμή που μπήκε ο καταλύτης δεν έχει αλλαχθεί κάτι άλλο στο αμάξι όμως ούτε στο πρόγραμμά μου έχει γίνει κάποια αλλαγή.Για να δούλευαν όλα καλά τον τελευταίο χρόνο ίσως σημαίνει ότι ο καταλύτης ή ο Λ βγήκε off.Αυτό που μένει να μάθω είναι τί από τα 2 τα "έπαιξε". Βέβαια θέλω να ελπίζω ότι το λίφτινκ που θα μου κάνουν δεν θα καθυστερήσει και θα διορθωθεί και αυτό. Ίσως τη ζημιά την προκαλεί κάτι άλλο διότι η αλήθεια είναι ότι στο αυτοκίνητο πρώτα μπήκε το πρόγραμμα και μετά τα υπόλοιπα (εξάτμιση,ιντερκούλερ,φίλτρο,αγελάδα) και έπειτα το πρόγραμμα δεν πειράχτηκε.Να πω όμως για άλλη μια φορά ότι για 1 χρόνο δεν υπήρξε βλάβη "δράσης καταλύτη" Edited January 28, 2011 by Peris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lol Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 επειδη μου ειχε αναψει και σε εμενα το λαμπακι εξαιτιας του καταλυτη...ο προγραματιστης μου μου ειπε οτι μπωρουμε να επεμβουμε στο προγραμμμα αλλα δεν το συνιστω...και επειδη η δικια μου ειναι χειροποιητη μπορει να ειναι τοποθετημενος με λαθος γωνια ο L ...Θα πηγενα και στοιχημα οτι στο αναψε πηγαινοντας με χαμηλες στροφες και σταθερη ταχυτητα για ωρα ,,,,,,εκτοτε δεν μου το ξαναεκανε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokasquatrro Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 επειδη μου ειχε αναψει και σε εμενα το λαμπακι εξαιτιας του καταλυτη...ο προγραματιστης μου μου ειπε οτι μπωρουμε να επεμβουμε στο προγραμμμα αλλα δεν το συνιστω...και επειδη η δικια μου ειναι χειροποιητη μπορει να ειναι τοποθετημενος με λαθος γωνια ο L ...Θα πηγενα και στοιχημα οτι στο αναψε πηγαινοντας με χαμηλες στροφες και σταθερη ταχυτητα για ωρα ,,,,,,εκτοτε δεν μου το ξαναεκανε Γιαννη κ μενα μου ειχε αναψει κανα 2 φορες με σταθερη πορεια κ λιγες στροφες απλα οταν βαλαμε ενα πιο δυνατο file δεν ξανα αναψε.Και δεν ειχα αναφερει τιποτα στο μιχαλη για το λαμπακι.Απλα με το file φτιαχτηκε κι'ολας.Νομιζω οτι ηρθε ο καιρος να βαλεις κανενα file πιο δυνατο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Πρέπει να κάνεις update στο πρόγραμμα αφού άλλαξες IC, τα μίγματα δεν θα είναι σωστά.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peris Posted January 28, 2011 Author Share Posted January 28, 2011 (edited) Πρέπει να κάνεις update στο πρόγραμμα αφού άλλαξες IC, τα μίγματα δεν θα είναι σωστά.. Μιχάλης και εγώ έτσι θέλω να πιστεύω αλλά δυστηχώς σε αλλουνού το χέρι είναι αυτό.Ευτυχώς διαβάζει ό,τι γράφουμε Edited January 28, 2011 by Peris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lol Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 (edited) Λευτερη μολις βαλω i\c.... Edited January 28, 2011 by lol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peris Posted March 18, 2011 Author Share Posted March 18, 2011 Μαστορα καμια πληροφορια αλλη? Ποσες κυψελες εχει? Φορας προγραμμα? 100άρης είναι Άλεξ και φοράω πρόγραμμα πριν καν βάλω πάνα Περίανδρε, πως κατέβασες τον L? έβαλες επέκταση ή έφτανε? (έχει σημασία..) Δημήτρης Επέκταση δεν είχα βάλει αλλά έβαλα σήμερα αφού είδε ο μηχανικός μου ότι και οι 2 Λ μετράνε σωστά και δεν ανάβει πλέον το λαμπάκι.Μετά από καιρό μάζεψε μαυρίλα ο καταλύτης και με την επέκταση που είναι κάτι σαν μικρός καταλύτης "ξεγελιέται" στην ουσία ο Λ για να μη βγάζει σφάλμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.