Jump to content

Πλαστικά καλύματα κινητήρα


Recommended Posts

Ούτε εμένα το είχε.

Το έβαλα πριν αρκετά χρόνια. Κόστος τότε 50-60 ευρώ. 

Πιο πολύ για να προστατέψω το χρώμα του καπό.

Από θόρυβο μην φανταστείς καμία ιδιαίτερη διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Εναν προβληματισμος μου ειναι το μονωτικό που υπάρχει μέσα στο καπό (στην κάτω πλευρά, προς την μηχανή)

Το AUDI μου δεν το εχει, το προηγούμενο αμαξι μου (LEON) το ειχε.

Ο λόγος της ύπαρξης του είναι ο θόρυβος; (το EΤΚΑ το αναφέρει σαν sound absorber) 

Κραταει την θερμοτητα μακρυα απο τη βαφη του καπο;  

 

Φυσικά Γιάννη και κατά τη γνώμη μου πρέπει να το πάρεις. Στην μεριά του συνοδηγού το καπώ σου, ζεσταίνεται λόγω εξαγωγής αρκετά.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά Γιάννη και κατά τη γνώμη μου πρέπει να το πάρεις. Στην μεριά του συνοδηγού το καπώ σου, ζεσταίνεται λόγω εξαγωγής αρκετά.

 

 

Δημήτρης

 

Τοσα χρόνια δεν παρατηρησα καποιο προβλημα,

Ποσο να κανει αραγε;  

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tην Κυριακη τοποθέτησα και το δεξι πλαστικό του κινητηρα...ήθελε λίγο τροποποίηση στο κάτω μέρος μιας και κάποια καλώδια δεν του επέτρεπαν να κάτσει σωστα στην θέση του. Χωρίς καμιά εργοστασιακη στήριξη, αφού το παγουράκι με την βιδα που αγόρασα δεν ταίριαζε, κάθεται μια χαρά απλά ίσως η πλάγια στήριξη το κάνει τέλειο. Μολις μπορέσω θα ανεβασω και φωτο!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αντε ανεβασε φωτος να το δουμε, κριμα για το παγουρακι Νικο, σου εδωσα λαθος κωδικο. 

Τελικά που το στηριξες το πλαστικο; μονο πίσω;  

Link to comment
Share on other sites

Αντε ανεβασε φωτος να το δουμε, κριμα για το παγουρακι Νικο, σου εδωσα λαθος κωδικο. 

Τελικά που το στηριξες το πλαστικο; μονο πίσω;  

 

To πλαστικό το στήριξα μονο του και κάθεται σχετικά καλά...έχει ένα σαν flap πίσω που θυληκώνει στον καθρέπτη και κάθεται σωστά. Σηκώνεται λιγάκι στο παγουράκι και στα πλάγια αλλά δεν φαίνεται άσχημα.

 

Χθες βεβαια με έπιασε το αναποδό μου και δεν μπορούσα να το βλέπω να μην καθεται σωστά οπότε πετάχτηκα μετα την δουλειά στην karenta και παρήγγειλα τα υλικά για την πλάγια στηριξη. Μια μακρύτερη βιδα, ενας αποστάτης και μια ροδέλα κόστισαν 11,69 ευρώ!!! Μόλις την τοποθετησω θα βγάλω φωτό από το τελικό αποτέλεσμα!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

έχω παραγγείλει από 20 / 2 τα υλικά για την στήριξη του πλαστικού (μια βιδουλα και 2 ροδελίτσες) και ακόμη να έρθουν από Γερμανία...δηλαδή εαν είναι κάποιο σημαντικότερο ανταλλακτικό που καίγεσαι θα πρέπει να περιμένεις 15 μέρες?

Link to comment
Share on other sites

Όταν έκανα αλλαγή από 1 σε 2 din και παρήγγειλα κάποια ανταλλακτικά της κονσόλας (κουμπιά/θήκη για κάρτες κλπ),έκαναν πάνω από μήνα για να έρθουν...Και μιλάμε για τις καλές εποχές του 2007...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πως σας φαίνεται?? Λείπει βέβαια στο δεξι πλαστικό ο τρόπος στήριξης μιας και ακόμη περιμένω τα ανταλλακτικά από την αντιπροσωπεία...

 

 

 

9xx6Vxr.jpg

Edited by S3-Nick
Link to comment
Share on other sites

Νικο αλλαξες και το παγουρι του νερου με καινουριο? Θελω να αλλαξω κι εγω το δικο μου γιατι εχει γινει αρκετα σκουρο με τα χρονια...

Link to comment
Share on other sites

Νικο αλλαξες και το παγουρι του νερου με καινουριο? Θελω να αλλαξω κι εγω το δικο μου γιατι εχει γινει αρκετα σκουρο με τα χρονια...

 

Nαι...εμενα ειχε μια μικρη ρωγμούλα οπότε το άλλαξα καλού-κακού...κόστος γνήσιου 22ευρω!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Φυσικά Γιάννη και κατά τη γνώμη μου πρέπει να το πάρεις. Στην μεριά του συνοδηγού το καπώ σου, ζεσταίνεται λόγω εξαγωγής αρκετά.

 

 

Δημήτρης

 

Μπηκε και αυτο, οποιος θελει να το βαλει και παραγγειλει το ανταλλακτικο απο την αντιπροσωπια, να μην παραγγειλει εξτρα τα κλιπς, δεν χρειαζονται, το μονωτικό τα εχει μεσα, ετοιμα, Εγω δεν το ηξερα και μου μειναν καμια 20αρια... 

Link to comment
Share on other sites

Πόσο κόστισε το μονωτικό αυτό του καπώ? Έχεις μήπως και τον κωδικό για τα δικά μας?

 

φυσικά, κατευθειαν απο την αποδειξη.

 

8E0863825AF  τιμή: 63ευρω 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Εναν προβληματισμος μου ειναι το μονωτικό που υπάρχει μέσα στο καπό (στην κάτω πλευρά, προς την μηχανή)

Το AUDI μου δεν το εχει, το προηγούμενο αμαξι μου (LEON) το ειχε.

Ο λόγος της ύπαρξης του είναι ο θόρυβος; (το EΤΚΑ το αναφέρει σαν sound absorber) 

Κραταει την θερμοτητα μακρυα απο τη βαφη του καπο;  

 

 

Ηθελα να σε ρωτήσω και δεν έβρισκα που το είχες αναφέρει...μιας και το βρήκα:

 

τελικά το κομμάτι αυτό βοήθησε καθόλου στην μείωση του θορύβου από μπροστά ή κόβει μόνο την ζέστη? Θέλω και εγώ να μειώσω λιγάκι τον θόρυβο από μπροστά και έλεγα να το πάρω.

Link to comment
Share on other sites

Στον θορυβο μέσα στην καμπινα δεν καταλαβα διαφορά Νικο, το εβαλα και ξεχασα οτι το εβαλα. Ισως απο εξω να ειναι λιγο καλυτερα αλλά σιγά το πραγμα.

Αντιθετα στην θερμονονωση βοηθησε αρκετα. Δεν πιανω πλεον το καπω πολύ ζεστο οπως παλαιοτερα, αυτο ειναι ξεκάθαρο.

Αν το θελεις μονο για τον θορυβο προσωπική μου γνωμη ειναι να μην το βαλεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Πως σας φαίνεται το μηχανοστάσιο μετά την τοποθέτηση των καλυμμάτων αλλά και των πολλαπλασιαστών R8 με τον κόκκινο αντάπτορα? Επίσης έχω φτιάξει και μια αυτοσχέδια θερμοασπίδα στα αριστερά, η οποία πραγματικά κάνει δουλειά...μετά από βόλτα με αρκετά ανοίγματα πιάνεις την επιφάνεια από το φιλτροκούτι και είναι δροσερή!!

 

RGcjc3i.jpg

Edited by S3-Nick
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Πως σας φαίνεται το μηχανοστάσιο μετά την τοποθέτηση των καλυμμάτων αλλά και των πολλαπλασιαστών R8 με τον κόκκινο αντάπτορα? Επίσης έχω φτιάξει και μια αυτοσχέδια θερμοασπίδα στα αριστερά, η οποία πραγματικά κάνει δουλειά...μετά από βόλτα με αρκετά ανοίγματα πιάνεις την επιφάνεια από το φιλτροκούτι και είναι δροσερή!!

 

Φωτογραφία ?

Link to comment
Share on other sites

Εκανες πολύ δουλεια Νικο βλεπω.

1ον εβαλες το κοκκινο προστατευτικο καλωδιων των πολλαπλαστιαστών. Πως το εκανες;

 

2ον εκοψες το πλαστικο καλυμμα για να κρατησεις το αριστερο κομματι, καλη ιδεα.

 

3ον εβαλες την θερμοασπιδα. Δωσε λεπτομεριες, με ενδιαφερει αφου λες οτι ειχες και αποτελεσμα.

 

4ον εκανες κατι κοντα στο κοκκινο πλαστικο των καλωδιωσεων;  τι ακριβως ειναι αυτο;  

 

Μπραβο για το αποτελεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Εκανες πολύ δουλεια Νικο βλεπω.

1ον εβαλες το κοκκινο προστατευτικο καλωδιων των πολλαπλαστιαστών. Πως το εκανες;

 

2ον εκοψες το πλαστικο καλυμμα για να κρατησεις το αριστερο κομματι, καλη ιδεα.

 

3ον εβαλες την θερμοασπιδα. Δωσε λεπτομεριες, με ενδιαφερει αφου λες οτι ειχες και αποτελεσμα.

 

4ον εκανες κατι κοντα στο κοκκινο πλαστικο των καλωδιωσεων;  τι ακριβως ειναι αυτο;  

 

Μπραβο για το αποτελεσμα.

 

1. Το κόκκινο καπάκι των καλωδίων από tfsi με παίδεψε αρκετά...εαν έχεις υπομονή και dremel δεν νομίζω να μην τα καταφέρεις! Απλά επειδή τα δικά μας καλώδια των πολλαπλασιαστών έχουν πολύ χοντρή μόνωση δεν χωράνε με τίποτα μέσα στο κόκκινο πλαστικό, χρειάζεται πατέντα. Εγώ έκανα το λάθος και έκοψα σιγά-σιγά τις σκληρές μονώσεις που είχαν τα καλώδια με την ελπίδα να χωρέσουν μέσα αλλά και πάλι δεν χωρούσαν με τίποτα, όσο και να προσπάθησα να τα στριμώξω! Στην συνέχεια αφού δεν χωρούσαν έκοψα το πίσω μέρος του κόκκινου πλαστικού και μετά με μονωτική προσπάθησα να σουλουπώσω τα καλώδια ώστε να είναι όμορφα. Στην συνέχεια τα τοποθέτησα σιγά-σιγά μέσα στο πλαστικό, χωρίς να τα στριμώξω μιας και από πίσω είναι ανοιχτό και με λίγη προσπάθεια κούμπωσε κανονικά. Απλά θα το δείς και εσύ θέλει και κάποια άλλα κοψίματα όπως ένα τετραγωνάκι εμπρός για το καλώδιο της γείωσης καθώς και το S που κάνει στο τελείωμα γιατί βρίσκει στο καπάκι του κινητηρα.

 

2.Το κόψιμο στο πλαστικό καπάκι γίνεται έυκολα μιας και έχει ήδη ένα λούκι εκεί και σε βοηθά στο κόψιμο.

 

3. Εαν κοιτάξεις στο νετ σε οικοδομικά υλικά υπάρχουν ειδικά κομμάτια πλαστικών με επικάλυψη αλουμινίου τα οποια χρησιμοποιουνται για ασπίδες θερμότητας σε μηχανολογικές εφαρμογές...αυτά είναι λιγάκι ακριβά μιας και ένα τετραγωνικό μπορεί να κάνει και 40ευρώ...τα έψαξα λιγάκι και μπορείς να βρείς ακόμη και στο praktiker παρόμοιο υλικό χωρίς την εικάλυψη αλουμινίου με μόλις6-7ευρώ...αγοράζεις και μια καλύ αλουμινοταινία της tesa (περίπου 10ευρώ, προσοχή όχι τις απλές φθηνές αλουμινοταινίες των 2ευρώ), η οποία είναι πραγματικό αλουμίνιο, και κάνεις μόνος σου 2-3 στρώσεις αλουμινίου στο κομμάτι προς την τουρμπίνα...φροντίζεις να το κάνεις και λιγάκι όμορφο και έχεις ένα πολύ καλό αποτέλεσμα!!

 

4. Παρομοιας φιλοσοφίας θερμοασπίδα είναι και εκείνο το κομμάτι δίπλα από τους πολλαπλασιαστές, το οποίο επίσης κάνει δουλεία!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3. Θα με βοηθουσε αν βαλεις κοντινες φωτογραφιες απο το υλικο αυτο, καθως και απο τον τροπο που το στερεωσες.

 

Σε ευχαριστω 

Edited by Giannis20vt
Link to comment
Share on other sites

Παρατηρώντας λιγακι την φωτό, πριν που την ανέβασα, είδα ότι  στο σημείο δίπλα από το δυναμό έχει ένα περίεργο λεκέ που χθές δεν τον είχα προσέξει. Πρίν λίγο πήγα στο αμάξι και είδα ότι χάνει λιγάκι παραφλού το σωληνάκι που καταλήγει ακριβώς από πάνω...ποιος ξέρει τι έπαθε στα καλά καθούμενα!! :S

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.