nickname244 Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 Ώντας ακόμα σχετικά νέος κάτοχος Audi Α4 1.8(ADR) όπως σημειώνω και σε άλλο θέμα και καθώς δεν γνωρίζω ακόμα καλά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του θα ήθελα μια γνώμη σχετικά με τα παρακάτω. Το αυτοκίνητο παρουσιάζει το εξής: όταν βάλω μπρος και ο κινητήρας είναι κρύος, το στροφόμετρο ανεβαίνει γύρω στις 1200-1300σαλ και λειτουργεί εκεί για περίπου 3 λεπτά μέχρι να πέσει στο φυσιολογικό του ρελαντί.Ουδέν μεμπτόν μέχρι εδώ.Αν,όμως, προσπαθήσεις να ξεκινήσεις πριν περάσουν τα 3 λεπτά το αυτοκίνητο κάνει σχετικά έντονα κομπιάσματα(μεταξύ 1200-2000σαλ) που μου θυμίζουν το παλιό μου 80 με το καρμπυρατέρ, όταν προσπαθούσα να το ξεκινήσω με κρύο καιρό.Γενικά δίνει την εντύπωση ότι η τροφοδοσία γίνεται με διακοπές.Ερωτώ λοιπόν τους κατόχους και γνώστες: είναι η φυσιολογική του λειτουργία αυτή ή κάτι τρέχει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soki Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 Ώντας ακόμα σχετικά νέος κάτοχος Audi Α4 1.8(ADR) όπως σημειώνω και σε άλλο θέμα και καθώς δεν γνωρίζω ακόμα καλά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του θα ήθελα μια γνώμη σχετικά με τα παρακάτω. Το αυτοκίνητο παρουσιάζει το εξής: όταν βάλω μπρος και ο κινητήρας είναι κρύος, το στροφόμετρο ανεβαίνει γύρω στις 1200-1300σαλ και λειτουργεί εκεί για περίπου 3 λεπτά μέχρι να πέσει στο φυσιολογικό του ρελαντί.Ουδέν μεμπτόν μέχρι εδώ.Αν,όμως, προσπαθήσεις να ξεκινήσεις πριν περάσουν τα 3 λεπτά το αυτοκίνητο κάνει σχετικά έντονα κομπιάσματα(μεταξύ 1200-2000σαλ) που μου θυμίζουν το παλιό μου 80 με το καρμπυρατέρ, όταν προσπαθούσα να το ξεκινήσω με κρύο καιρό.Γενικά δίνει την εντύπωση ότι η τροφοδοσία γίνεται με διακοπές.Ερωτώ λοιπόν τους κατόχους και γνώστες: είναι η φυσιολογική του λειτουργία αυτή ή κάτι τρέχει? ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ τον τελευταίο χρόνο!!ειδικά εαν έχει κρύο έξω το πρόβλημα είναι αρκετά έντονο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 Σε turbo αυτοκινητα αυτο γινεται προκειμενου να ζεσταθουν τα λαδια και να κυκλοφορησουν προς την τουρμπινα και την κεφαλη για να τα φερουν γρηγοροτερα σε κατασταση καλης λειτουργιας... Γι'αυτο καλο ειναι να περιμενουμε να πεσουν οι στροφες και μετα να ξεκιναμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickname244 Posted May 6, 2011 Author Share Posted May 6, 2011 Φίλε Soki, δυστυχώς εγώ δεν έχω μέτρο σύγκρισης γιατί το αυτοκίνητο το έχω μόνο δύο μήνες.Πάντως και στην δική μου την περίπτωση υποψιάζομαι ότι τα πράγματα θα είναι χειρότερα το χειμώνα.Φίλε georgio3gr, λογικό αυτό για τους turbo κινητήρες αλλά ο δικός μου δεν είναι turbo.Γενικότερα πάντως,ένα χαλαρό ξεκίνημα με λίγες στροφές,αφού αφήσεις μισό ή ένα λεπτό για να κυκλοφορήσει το λάδι, ακόμα και όταν πρόκειται για turbo κινητήρα είναι κάτι μάλλον λογικά αναμενόμενο από ένα σύγχρονο μοτέρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnaras Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 Εμενα δεν μου το κανει ουτε τον χειμωνα.... Καμια φορα ανεβαινει κοντα στις 1000στροφες, ΠΟΤΕ ομως παραπανω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 Εμενα δεν μου το κανει ουτε τον χειμωνα.... Καμια φορα ανεβαινει κοντα στις 1000στροφες, ΠΟΤΕ ομως παραπανω! Ειπαμε, το δικο σου ειναι περιπτωση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Σωκράτη τι μπουζί έχεις; Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soki Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Σωκράτη τι μπουζί έχεις; Μιχάλης τα γνωστά ngk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickname244 Posted May 7, 2011 Author Share Posted May 7, 2011 Ρε παιδιά, πόσο πιθανό είναι να φταίει ο αισθητήρας λάμδα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Αρκετά, εάν είναι σε κακή κατάσταση και διαβάζει ότι να 'ναι.... Πόσα χλμ. έχει πάνω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickname244 Posted May 7, 2011 Author Share Posted May 7, 2011 Μόλις 207.000.Είναι ακόμα στη φάση του στρωσίματος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Αφού στο κάνει μόνο όταν είναι κρύο δεν φταίει ο λάμδα.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bookmaker Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Εχουμε ακριβως τον ιδιο κινητηρα πορεια παει καλα η εχεις και εκει κομπιασματα; παρε και κοιταξε την πεταλουδα 99% απο εκει ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickname244 Posted May 7, 2011 Author Share Posted May 7, 2011 Μήπως δεν πρέπει να αποκλειστεί τελείως όμως;Ο λάμδα για να λειτουργήσει χρειάζεται απ'όσο ξέρω υψηλή θερμοκρασία, από 300 βαθμούς και πάνω, με την φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας του να είναι γύρω στους 600.Κάτω από αυτές τις θερμοκρασίες και ιδίως κάτω από τους 300 βαθμούς υπολειτουργεί ή δεν λειτουργεί καθόλου.Αυτά με την προ'υ'πόθεση ότι δεν είναι θερμαινόμενος.Ο συγκεκριμένος, αν κρίνω από την θέση στην οποία βρίσκεται, μάλλον δεν είναι.Αφού λοιπόν κατά την εκκίνηση ο κινητήρας δεν έχει ακόμα προλάβει να ανεβάσει θερμοκρασία και με δεδομένη και την παλαιότητα του αισθητήρα δεν είναι μία πιθανότητα το πρόβλημα να έχει εκεί την ρίζα του; Καταραμένα ηλεκτρονικά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickname244 Posted May 7, 2011 Author Share Posted May 7, 2011 Μόλις περάσουν τα πρώτα λεπτά της προθέρμανσης δεν έχει κανένα πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.