Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
nickname244

ADR.Δισταγμοί κατά την εκκίνηση

Recommended Posts

Ώντας ακόμα σχετικά νέος κάτοχος Audi Α4 1.8(ADR) όπως σημειώνω και σε άλλο θέμα και καθώς δεν γνωρίζω ακόμα καλά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του θα ήθελα μια γνώμη σχετικά με τα παρακάτω.

Το αυτοκίνητο παρουσιάζει το εξής: όταν βάλω μπρος και ο κινητήρας είναι κρύος, το στροφόμετρο ανεβαίνει γύρω στις 1200-1300σαλ και λειτουργεί εκεί για περίπου 3 λεπτά μέχρι να πέσει στο φυσιολογικό του ρελαντί.Ουδέν μεμπτόν μέχρι εδώ.Αν,όμως, προσπαθήσεις να ξεκινήσεις πριν περάσουν τα 3 λεπτά το αυτοκίνητο κάνει σχετικά έντονα κομπιάσματα(μεταξύ 1200-2000σαλ) που μου θυμίζουν το παλιό μου 80 με το καρμπυρατέρ, όταν προσπαθούσα να το ξεκινήσω με κρύο καιρό.Γενικά δίνει την εντύπωση ότι η τροφοδοσία γίνεται με διακοπές.Ερωτώ λοιπόν τους κατόχους και γνώστες: είναι η φυσιολογική του λειτουργία αυτή ή κάτι τρέχει?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ώντας ακόμα σχετικά νέος κάτοχος Audi Α4 1.8(ADR) όπως σημειώνω και σε άλλο θέμα και καθώς δεν γνωρίζω ακόμα καλά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του θα ήθελα μια γνώμη σχετικά με τα παρακάτω.

Το αυτοκίνητο παρουσιάζει το εξής: όταν βάλω μπρος και ο κινητήρας είναι κρύος, το στροφόμετρο ανεβαίνει γύρω στις 1200-1300σαλ και λειτουργεί εκεί για περίπου 3 λεπτά μέχρι να πέσει στο φυσιολογικό του ρελαντί.Ουδέν μεμπτόν μέχρι εδώ.Αν,όμως, προσπαθήσεις να ξεκινήσεις πριν περάσουν τα 3 λεπτά το αυτοκίνητο κάνει σχετικά έντονα κομπιάσματα(μεταξύ 1200-2000σαλ) που μου θυμίζουν το παλιό μου 80 με το καρμπυρατέρ, όταν προσπαθούσα να το ξεκινήσω με κρύο καιρό.Γενικά δίνει την εντύπωση ότι η τροφοδοσία γίνεται με διακοπές.Ερωτώ λοιπόν τους κατόχους και γνώστες: είναι η φυσιολογική του λειτουργία αυτή ή κάτι τρέχει?

ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ τον τελευταίο χρόνο!!ειδικά εαν έχει κρύο έξω το πρόβλημα είναι αρκετά έντονο!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε turbo αυτοκινητα αυτο γινεται προκειμενου να ζεσταθουν τα λαδια και να κυκλοφορησουν προς την τουρμπινα και την κεφαλη για να τα φερουν γρηγοροτερα σε κατασταση καλης λειτουργιας... Γι'αυτο καλο ειναι να περιμενουμε να πεσουν οι στροφες και μετα να ξεκιναμε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Soki, δυστυχώς εγώ δεν έχω μέτρο σύγκρισης γιατί το αυτοκίνητο το έχω μόνο δύο μήνες.Πάντως και στην δική μου την περίπτωση υποψιάζομαι ότι τα πράγματα θα είναι χειρότερα το χειμώνα.Φίλε georgio3gr, λογικό αυτό για τους turbo κινητήρες αλλά ο δικός μου δεν είναι turbo.Γενικότερα πάντως,ένα χαλαρό ξεκίνημα με λίγες στροφές,αφού αφήσεις μισό ή ένα λεπτό για να κυκλοφορήσει το λάδι, ακόμα και όταν πρόκειται για turbo κινητήρα είναι κάτι μάλλον λογικά αναμενόμενο από ένα σύγχρονο μοτέρ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμενα δεν μου το κανει ουτε τον χειμωνα....

Καμια φορα ανεβαινει κοντα στις 1000στροφες, ΠΟΤΕ ομως παραπανω!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμενα δεν μου το κανει ουτε τον χειμωνα....

Καμια φορα ανεβαινει κοντα στις 1000στροφες, ΠΟΤΕ ομως παραπανω!

 

Ειπαμε, το δικο σου ειναι περιπτωση... :sHa_sarcasticlol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωκράτη τι μπουζί έχεις;

 

 

Μιχάλης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωκράτη τι μπουζί έχεις;

 

 

Μιχάλης

τα γνωστά ngk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρκετά, εάν είναι σε κακή κατάσταση και διαβάζει ότι να 'ναι.... Πόσα χλμ. έχει πάνω;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αφού στο κάνει μόνο όταν είναι κρύο δεν φταίει ο λάμδα..

 

 

Μιχάλης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχουμε ακριβως τον ιδιο κινητηρα πορεια παει καλα η εχεις και εκει κομπιασματα; παρε και κοιταξε την πεταλουδα 99% απο εκει ειναι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως δεν πρέπει να αποκλειστεί τελείως όμως;Ο λάμδα για να λειτουργήσει χρειάζεται απ'όσο ξέρω υψηλή θερμοκρασία, από 300 βαθμούς και πάνω, με την φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας του να είναι γύρω στους 600.Κάτω από αυτές τις θερμοκρασίες και ιδίως κάτω από τους 300 βαθμούς υπολειτουργεί ή δεν λειτουργεί καθόλου.Αυτά με την προ'υ'πόθεση ότι δεν είναι θερμαινόμενος.Ο συγκεκριμένος, αν κρίνω από την θέση στην οποία βρίσκεται, μάλλον δεν είναι.Αφού λοιπόν κατά την εκκίνηση ο κινητήρας δεν έχει ακόμα προλάβει να ανεβάσει θερμοκρασία και με δεδομένη και την παλαιότητα του αισθητήρα δεν είναι μία πιθανότητα το πρόβλημα να έχει εκεί την ρίζα του; Καταραμένα ηλεκτρονικά...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.