Jump to content

Η ώρα του συμπλέκτη μου ήρθε


Recommended Posts

εγώ έχω τον sachs performance για καθημερινή χρήση και είναι μια χαρά. Απίστευτες αλλαγές και δεν έχω πρόβλημα που είναι σκληρό το πετάλ.

Link to comment
Share on other sites

εγώ έχω τον sachs performance για καθημερινή χρήση και είναι μια χαρά. Απίστευτες αλλαγές και δεν έχω πρόβλημα που είναι σκληρό το πετάλ.

 

Και εγώ τον performance θα έβαζα αλλά με το κόστος του βολάν, το οποιο προέκυψε, δεν μπορώ να ανέβω τόσο πολύ οικονομικά...μάλλον με βλέπω πάλι σε ΟΕΜ δισκο-πλατώ.

Link to comment
Share on other sites

Εάν εχεις ροπή δύναμη ο εργοστασιακός θα ξαναχρειαστεί σύντομα αλλαγή!!!!

Καλύτερα εάν μπορείς κάνε υπομονή και πάρε ενισχυμένο.

Link to comment
Share on other sites

 O υφιστάμενος ΟΕΜ που φοράω μου έβγαλε σχεδόν 50,000km οπότε εαν μου ξαναβγάλει άλλα τόσα είμαι ευχαριστημένος! Όπως έχω ξαναγράψει δεν είμαι των εκκινήσεων και των καγκουριών...το μόνο που κάνω είναι γρήγορα ταξιδάκια όπου θέλω να έχω ροπή!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου για OEM, βέβαια να είσαι σίγουρος πρώτα ότι το βολάν είναι εντάξει, ειδάλλως άλλαξε το γιατί αν έχει μπόσικα θα σου χαλάσει πρόωρα τον δίσκο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχω προγραμματίσει να αλλάξω βολαν, γιατι αυτό που φοράω έχει σίγουρα θέμα, πάνω-κάτω αντλία συμπλέκτη και παρελκόμενα...επειδή λόγω 4κινητου κοστίζει αρκετά το ανεβοκατέβασμα δεν θα το ρισκάρω να αφήσω κάτι μέσα που να χρειαστει μετα αλλαγή!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Παιδιά που να απευθυνθώ για αγορά σετ συμπλέκτη  performance?Θυμάμαι οτι υπήρχε κάποιο μαγαζί που πούλαγε πλατό ρουλεμάν  performance και πρότεινε άλλο δίσκο ξέρει κάνεις ποιος είναι? Ηταν εξειδικευμένος  και γνωστός στο χώρο

 

Link to comment
Share on other sites

Ο ΟΕΜ δισκος της sachs ποσα κιλα ροπης αντεχει; Εγω τωρα ειμαι stage1 και υπολογιζω οτι βρισκομαι στα 320Nm...επειδη θα αλλαξω την τουρμπινα στο αμεσο μελλον και θα ανεβω λιγακι, δεν νομιζω ομως να ξεπερασω τα 380Νm, τι λετε να κανω;

 

Να μεινω στον ΟΕΜ μιας και δεν ειμαι των εκκινησεων;

Link to comment
Share on other sites

Ο ΟΕΜ δισκος της sachs ποσα κιλα ροπης αντεχει; Εγω τωρα ειμαι stage1 και υπολογιζω οτι βρισκομαι στα 320Nm...επειδη θα αλλαξω την τουρμπινα στο αμεσο μελλον και θα ανεβω λιγακι, δεν νομιζω ομως να ξεπερασω τα 380Νm, τι λετε να κανω;

 

Να μεινω στον ΟΕΜ μιας και δεν ειμαι των εκκινησεων;

 

Και εγω δεν ήμουν τον εκκινήσεων όμως το συμπλέκτη τον εφαγα πολυ γρήγορα, λογο ροπης της τουρμπινας. Τα 380Nm δεν θα τα αντέξει ο μαμα συμπλέκτης Νίκο, αργα ή γρήγορα θα αναγκαστείς να βάλεις κατι πιο δυνατό.

Edited by Giannis20vt
Link to comment
Share on other sites

Και εγω δεν ήμουν τον εκκινήσεων όμως το συμπλέκτη τον εφαγα πολυ γρήγορα, λογο ροπης της τουρμπινας. Τα 380Nm δεν θα τα αντέξει ο μαμα συμπλέκτης Νίκο, αργα ή γρήγορα θα αναγκαστείς να βάλεις κατι πιο δυνατό.

Απλα τα 200€ του απλου σε σχεση με τα 550€ του performance, δεδομενης και της αναγκης για αλλαγη βολαν (+350€), κανουν πολυ δυσκολη την επιλογη του performance...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σημερα το αφησα για αλλαγη οποτε αυριο θα ξερω τι γινεται με το βολαν καθως και τι εναλλακτικες εχουμε για δισκο-πλατω...

Το βολαν, συμφωνα με τον μηχανικο, δεν εχει θεμα με τζογους. Θα σταλεί σε ειδικο για γυαλισμα της επιφανειας και μετρηση με ειδικο οργανο και θα μπει το ιδιο...

 

Οσον αφορα το δισκο-πλατω μου ειπε να βαλουμε πιο ενισχυμενο πλατω και φτιαχτο εξαφτερο δισκο, ο οποιος συμφωνα με τον ειδικο θα εχει εργοστασιακη λειτουργια (μαλακος) ενω θα εχει ανεπαισθητα

σκορταρισματα...δεν συμφωνησα μιας και εχω τρομαξει με οσα εχω διαβασει εδω για φτιαχτες λυσεις, οποτε του ειπα να βαλει ενισχυμενο πλατω με οργανικο δισκο, ωστε να αποφυγω κακοτοπιές...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Νίκο όταν λες ενισχυμένο πλατό, εννοεις sachs performance ή άλλο;

Απ'οτι μου ειπε sachs performance πλατω με απλο δισκο θα εχει σαν αποτελεσμα να υπερθερμαινεται ο δισκος, οποτε ειπε για ενισχυση του νεου πλατω sachs που θα αγοραστει, ωστε να φτιαχτει μια ενδιαμεση κατασταση...

Link to comment
Share on other sites

Το βολαν, συμφωνα με τον μηχανικο, δεν εχει θεμα με τζογους. Θα σταλεί σε ειδικο για γυαλισμα της επιφανειας και μετρηση με ειδικο οργανο και θα μπει το ιδιο...

 

Οσον αφορα το δισκο-πλατω μου ειπε να βαλουμε πιο ενισχυμενο πλατω και φτιαχτο εξαφτερο δισκο, ο οποιος συμφωνα με τον ειδικο θα εχει εργοστασιακη λειτουργια (μαλακος) ενω θα εχει ανεπαισθητα

σκορταρισματα...δεν συμφωνησα μιας και εχω τρομαξει με οσα εχω διαβασει εδω για φτιαχτες λυσεις, οποτε του ειπα να βαλει ενισχυμενο πλατω με οργανικο δισκο, ωστε να αποφυγω κακοτοπιές...

μην τρελαινεσαι με τον εξάφτερο με τα τακουνια , εχει μεν σκορτσαρισματα αλλα μπορεις να τον πατινάρεις κανονικά ενω  η αντοχή του στην ροπή δεν συγκρινεται με κανενα οργανικό. Εμενα πάντως που ειχε φτάσει στα τελευταία του δεν πατιναρε παρα τη μεγάλη ροπή απλώς ειχε φτάσει να απομονώνει κοντα στο τέλος της διαδρομης (προς τα πάνω ) του συμπλέκτη.

Πλεον  τον άλλαξα με φτιαχτα τακουνια εδω ελλάδα με ιδια συμπεριφορα με πριν , οποτε μπορω να πώ ότι η δουλεια που γινεται εδω πλεόν ειναι επαγγελματικου επιπέδου.

Αυτα φυσικά 'οχι για σενα μιας και δεν τον εχεις αναγκη με κ04 αλλα για όποιον εχει από gt28rs και πάνω.

Τέλος να πώ ότι ο fx400 -  228 mm παρότι δεν εχει καλές κριτικές και οι απόψεις διίστανται, εντουτις εμένα χωρις εκκινησεις μου κρατησε σχεδόν 50000 χλμ όλα με gt3076 (και τα τελευταια 10000 χλμ με την gtx3071), με ατσαλινο βολάν μονης eurospec όμως και όχι το δικό του

Edited by mariosA4
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Λοιπον, χθες πηρα επιτελους το αμαξι αφου αλλαχθηκε ο δισκος-πλατω...

Τοποθετηθηκε οργανικος δισκος sachs με πλατω sachs, στον οποιο ομως ενισχυθηκαν τα χτενια του. Επισης, το βολαν σταλθηκε για ελεγχο και αφου με διαβεβαιωσαν οτι δεν εχει ανησυχητικες ανοχες, επισκευαστηκε η επιφανεια του και ξανατοποθετηθηκε...παρεα με ολα τα ανωτερω αλλαχθηκαν και ολα τα εσωτερικα εξαρτηματα (ρουλεμαν, χωνι, βιδα πιβοτ, διχαλο κτλ) καθως και μπηκαν και ΟΕΜ βαλβολινες.

 

Δεν εκανα αρκετα χιλιομετρα αλλα η αισθηση μου φανηκε να ειναι πολυ μαλακη και βελουδινη αλλα και παλι αποσυμπλεκει πολυ ψηλα. Ο μηχανικος μου ειπε οτι δεν υπαρχει τροπος να αλλαχθει αυτο το υψος στο οποιο αποσυμπλεκει, αλλα δεν θα εχει θεμα με την ροπη που θα αντεχει...μενει μονο να το διαπιστωσω αφου στρωθει ο δισκος. Ελπιζω να αντεχει την ροπη της νεας τουρμπινας...

 

 

 

Δεν έφταιγε ο συμπλέκτης μάλλον, το πιο πιθανό να εφταιγαν τα παρελκόμενα(δίχαλο,χωνάκι,μπίλια τα οποία είμαι σίγουρος οτι δεν αλλάχθηκαν..)

Τελικα, μετα απο τοσο καιρο που το ειχαμε συζητησει, αλλαχθηκαν ολα τα εσωτερικα εξαρτηματα του κιβωτιου που ανεφερες...

 

Αν τον στρώσεις σωστά τον ΟΕΜ, δεν πρόκειται να πάθει τίποτα, με το δικό σου τρόπο οδήγησης.

 

 

Δημήτρης

Για πες με ποιο τροπο προτείνεις να στρωθει; ο μηχανικός ανεφερε να το οδηγήσω κανονικα χωρις βεβαια εκκινησεις...

Link to comment
Share on other sites

Προοδευτικό άνοιγμα σταδιακά με αύξηση στροφών για 1000 χλμ. Όχι μεγάλα φορτία απο χαμηλά και απότομες συμπλεξεις.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο ΟΕΜ δισκος της sachs ποσα κιλα ροπης αντεχει; Εγω τωρα ειμαι stage1 και υπολογιζω οτι βρισκομαι στα 320Nm...επειδη θα αλλαξω την τουρμπινα στο αμεσο μελλον και θα ανεβω λιγακι, δεν νομιζω ομως να ξεπερασω τα 380Νm, τι λετε να κανω;

 

Να μεινω στον ΟΕΜ μιας και δεν ειμαι των εκκινησεων;

Αν και τωρα ειναι εκ των υστερων...ξερει καποιος για ποσα κιλα ροπη ειναι ο ΟΕΜ δισκος; Δεν βρηκα κατι...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επειδή τώρα το είδα, όσον αφορά τα βολάν διπλής μάζας, δεν γυαλίζονται και δεν επισκευάζονται,οπότε κάτι θα κατάλαβες λάθος...ή σου είπε κάτι λάθος...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τώρα το είδα, όσον αφορά τα βολάν διπλής μάζας, δεν γυαλίζονται και δεν επισκευάζονται,οπότε κάτι θα κατάλαβες λάθος...ή σου είπε κάτι λάθος...

Επειδη ημουν εμπρος οταν το εστειλε, καθως και οταν γυρισε το βολαν απο τον μαστορα...εγω διαφορετικο το ειδα.

 

Επισης, εχω ξαναδιαβασει εδω μεσα για γυαλισμα του βολαν διπλης και μου ειχε κανει και εμενα εντυπωση! Μπορει οι ιδιες οι εταιριες να λενε οτι δεν συνισταται αλλα εδω σιγουρα το κανουν...

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Για πειτε κανα αξιοπιστο και φθηνο μαγαζι για αγορα sachs performance δισκοπλατω...οπως εγραψα και σε αλλο τοπικ ηδη το προηγουμενο setup (οργανικος sachs με ενισχυμενο πλατω) δεν αντεχει την ροπη και πατιναρει στην 4η και 5η σχεση, οποτε απαιτειται αλλαγη!!

Link to comment
Share on other sites

Για αγορά, το βρίσκεις σε καλή τιμή από ebay Νίκο. Ψάξτο, οι διαφορές σε αυτά που έψαξα εγώ, είναι μεγάλες (άνω των 200 ευρώ).

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στις 16/11/2018 στις 7:16 ΜΜ, Giannis20vt είπε

Δεν μπορω να  βρω απο που πηρα τον δικό μου. Θα ψαξω και θα σου πω αν τους βρω.

Δεν βρήκα τίποτα Νίκο δυστυχώς. Τα ειχα παρει απο ενα Γερμανικό site παντως...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.