Jump to content

Διαφορες κινητηρων 120ps και 160ps


Recommended Posts

Η ουσία είναι τελικά, αυτή που αναδεικνύει και που είχαμε οι περισσότεροι υπόψιν μας, το ποστ του jasonbourne, ότι δηλαδή ουδεμία διαφορά στα μεταξύ 120 - 160 μοντέλα στους κινητήρες. Τι δήθεν μεγαλύτεροι πείροι, άλλοι στρόφαλοι, άλλα μπεκ κλπ τελικά καμία τέτοια διαφορά δεν υπάρχει.

 

 

Δημήτρης

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη σε CDAA μοτέρ που έπαθε ζημιά... ξεκινήσανε με αλλαγή ενός πιστονιού....αλλά πλέον δεν έβγαινε ο τύπος του αλλά η βελτιωμένη βερσιόν.....

Τελικά άλλο πιστόνι...άρα άλλη τετράδα....και άλλες μπιέλες πιο χόντρός πείρος στα νέα πιστόνια.....έχουν συνεχώς αλλαγές διαφορές που εάν δεν πάθεις δεν θα μάθεις......ασχέτως του τί αναφέρει το ΕΤΚΑ

Edited by Dikonou
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη σε CDAA μοτέρ που έπαθε ζημιά... ξεκινήσανε με αλλαγή ενός πιστονιού....αλλά πλέον δεν έβγαινε ο τύπος του αλλά η βελτιωμένη βερσιόν.....

Τελικά άλλο πιστόνι...άρα άλλη τετράδα....και άλλες μπιέλες πιο χόντρός πείρος στα νέα πιστόνια.....έχουν συνεχώς αλλαγές διαφορές που εάν δεν πάθεις δεν θα μάθεις......ασχέτως του τί αναφέρει το ΕΤΚΑ

 

Μήτσο ναι αλλά εδώ είναι άλλο το αντικείμενο. Εννοώ, επειδή υπήρχαν αντιπαραθέσεις, ότι τάχα ο 160 είναι πιο ενισχυμένος, έχει τάχα εκείνο το άλλο, τελικά δεν έχει τίποτα αυτό επισημαίνω. Αλλο είναι το να αλλάζει ένας κινητήρας σταδιακά ως προς την εξέλιξή του και άλλο αυτό που περιγράφεται ως θέμα του τόπικ.

 

 

Δημήτρης

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Επίσης να σημειώσουμε ότι ενδέχεται να υπάρχουν μετάγενεστερα stage εξέλιξης από το S SP που έβαλα.

Πάντως άμα υπάρχουν μεγάλες αλλαγές συνήθως αλλάζουν και οι κωδικοί.

Edited by jasonbourne
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το αρχικο ssp ειναι το 409. Υπάρχει όμως και ενα που ειναι μονο για τους κινητηρες το οποιο το έχω σε κανονικη χαρτινη μορφη αλλα νομίζω ειναι στην βιβλιοθηκη μου στην Ελλαδα. Θα προσπαθήσω να το βρω απο την δουλεια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Επειδή οταν ήμουν στην Καρεντα καναμε σεμιναριο στα κεντρικά για το νεο A4, διαπιστώσαμε με έκπληξη οτι οι δύο κινητήρες δεν είναι ακριβώς ίδιοι...

 

Ο 160αρης έχει διάμετρο εδράνου βάσης 58 αντί για 52 χιλιοστα του 120αρη, έχει τροποποιημένα εμβολα, διαφορετικά ελατήρια, διαφορετική μέθοδο μηχανουργικής κατεργασίας γυαλίσματος, διαφορετική αντλία υποπίεσης της εταιρείας Ixetic, μπεκ με 4 οπες (ο 120αρης έχει με 3).Και οι δύο κινητήρες έχουν εξαερισμό στροφαλοθαλάμου και ρυθμιζόμενη αντλία λαδιού.Φυσικά έχουν διαφορετικό κωδικό κινητήρα. Τα στοιχεία είναι απο πρόγραμμα αυτοδιδασκαλιας. Δεν σημαίνει οτι ο 120αρης δεν ανεβάζει ιπποδύναμη με πρόγραμμα.Κάθε άλλο.Κατηγορηματικά δεν μπαίνει το εργοστασιακό πρόγραμμα του 160αρη.

Καλησπερα παιδιά, 

 

είμαι νέος κάτοχος Β8 Avant 1.8 tfsi. Σε περίπτωση που κάποιος το ψαχνει ακόμα: Διαβάζοντας το "Self-Study Programme 436 Modifications to the chain-driven 4-cylinder TFSI engine", στην σελίδα 7, αυτό που μπορεί να καταλάβει πολύ εύκολα κάποιος από τον πίνακα, είναι ότι οι CABA(120) CABB(160) που βγήκαν μέχρι το EOP:09/2008 ειναι το modification Stage 1 πανω στον αρχικό ΒΥΤ και οι αλλαγές σε σχέση με τον αρχικό κινητήρα είναι:

 

– Positive crankcase ventilation

– Self-regulating oil pump

 

Στο Stage 2 οι νέοι κινητήρες CDHA(120) CDHB(160) έχουν τις ακόλουθες αλλαγές/προσθήκες σε σχέση με τους CABA(120) CABB(160) του Stage 1:

 

– Main bearing diameter reduced from 58 to 52 mm

– Modified piston

– Modified piston rings

– Different honing process

– Ixetic vacuum pump

 

Οπότε η διαφοροποίηση στη διάμετρο εδράνου και οι αλλαγές στα πιστόνια και τα δακτυλίδια, έχει να κάνει με το Stage (γενιά) του κινητήρα και όχι με την ιπποδύναμη. Φαίνεται πως οι κινητήρες στα 120 και τα 160 είναι ίδιοι για κάθε stage εξέλιξης. Διαφορές υπάρχουν μόνο από γενιά σε γενιά, οι οποίες εκτελούνται και στις δυο κατηγορίες ιπποδύναμης.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Καλημέρα στο φόρουμ... είμαι κάτοχος a4 b8 1.8 120hp και σκέφτομαι να το κάνω πρόγραμμα για να το ανεβάσω!! θα ήθελα λίγο τα φώτα σας γτ δεν είναι καιρός για σπασίματα μοτέρ και τα σχετικά... ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Από όσους έχουν κάνει upgrade με πρόγραμμα, ποιά είναι η αναμενόμενη (ή καλύτερα πιό συνηθισμένη) ιπποδύναμη για 120αρη και 160αρη αντίστοιχα κινητήρες;

 

Link to comment
Share on other sites

37 λεπτά πριν, klioupas είπε

Από όσους έχουν κάνει upgrade με πρόγραμμα, ποιά είναι η αναμενόμενη (ή καλύτερα πιό συνηθισμένη) ιπποδύναμη για 120αρη και 160αρη αντίστοιχα κινητήρες;

 

Και τα δύο με 95αρα βενζίνη πάνε 210 + και με 100αρα 220 +. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.