Χρήστος Dolbi Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Άρα το δικό μου που είναι CDHA είναι το βελτιωμένο. Ναι αλλα σε περνάμε!!!!!!!!!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Ναι αλλα σε περνάμε!!!!!!!!!!! Νομίζεις....... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 (edited) Και Euro V παρακαλώ!!!!! Αυτό το main bearing diameter reduced from 58 to 52 για καλό το κάνανε τώρα ή για κακό; Edited January 8, 2015 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Η ουσία είναι τελικά, αυτή που αναδεικνύει και που είχαμε οι περισσότεροι υπόψιν μας, το ποστ του jasonbourne, ότι δηλαδή ουδεμία διαφορά στα μεταξύ 120 - 160 μοντέλα στους κινητήρες. Τι δήθεν μεγαλύτεροι πείροι, άλλοι στρόφαλοι, άλλα μπεκ κλπ τελικά καμία τέτοια διαφορά δεν υπάρχει. Δημήτρης 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 (edited) Δημήτρη σε CDAA μοτέρ που έπαθε ζημιά... ξεκινήσανε με αλλαγή ενός πιστονιού....αλλά πλέον δεν έβγαινε ο τύπος του αλλά η βελτιωμένη βερσιόν..... Τελικά άλλο πιστόνι...άρα άλλη τετράδα....και άλλες μπιέλες πιο χόντρός πείρος στα νέα πιστόνια.....έχουν συνεχώς αλλαγές διαφορές που εάν δεν πάθεις δεν θα μάθεις......ασχέτως του τί αναφέρει το ΕΤΚΑ Edited January 8, 2015 by Dikonou 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Δημήτρη σε CDAA μοτέρ που έπαθε ζημιά... ξεκινήσανε με αλλαγή ενός πιστονιού....αλλά πλέον δεν έβγαινε ο τύπος του αλλά η βελτιωμένη βερσιόν..... Τελικά άλλο πιστόνι...άρα άλλη τετράδα....και άλλες μπιέλες πιο χόντρός πείρος στα νέα πιστόνια.....έχουν συνεχώς αλλαγές διαφορές που εάν δεν πάθεις δεν θα μάθεις......ασχέτως του τί αναφέρει το ΕΤΚΑ Μήτσο ναι αλλά εδώ είναι άλλο το αντικείμενο. Εννοώ, επειδή υπήρχαν αντιπαραθέσεις, ότι τάχα ο 160 είναι πιο ενισχυμένος, έχει τάχα εκείνο το άλλο, τελικά δεν έχει τίποτα αυτό επισημαίνω. Αλλο είναι το να αλλάζει ένας κινητήρας σταδιακά ως προς την εξέλιξή του και άλλο αυτό που περιγράφεται ως θέμα του τόπικ. Δημήτρης 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasonbourne Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 (edited) Επίσης να σημειώσουμε ότι ενδέχεται να υπάρχουν μετάγενεστερα stage εξέλιξης από το S SP που έβαλα. Πάντως άμα υπάρχουν μεγάλες αλλαγές συνήθως αλλάζουν και οι κωδικοί. Edited January 8, 2015 by jasonbourne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Jason πολύ διαφωτιστικά τα επίσημα στοιχεία που έδωσες. Κράταγε μας up to date !!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickA418t Posted January 25, 2015 Author Share Posted January 25, 2015 Το αρχικο ssp ειναι το 409. Υπάρχει όμως και ενα που ειναι μονο για τους κινητηρες το οποιο το έχω σε κανονικη χαρτινη μορφη αλλα νομίζω ειναι στην βιβλιοθηκη μου στην Ελλαδα. Θα προσπαθήσω να το βρω απο την δουλεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpetios Posted December 7, 2017 Share Posted December 7, 2017 Επειδή οταν ήμουν στην Καρεντα καναμε σεμιναριο στα κεντρικά για το νεο A4, διαπιστώσαμε με έκπληξη οτι οι δύο κινητήρες δεν είναι ακριβώς ίδιοι... Ο 160αρης έχει διάμετρο εδράνου βάσης 58 αντί για 52 χιλιοστα του 120αρη, έχει τροποποιημένα εμβολα, διαφορετικά ελατήρια, διαφορετική μέθοδο μηχανουργικής κατεργασίας γυαλίσματος, διαφορετική αντλία υποπίεσης της εταιρείας Ixetic, μπεκ με 4 οπες (ο 120αρης έχει με 3).Και οι δύο κινητήρες έχουν εξαερισμό στροφαλοθαλάμου και ρυθμιζόμενη αντλία λαδιού.Φυσικά έχουν διαφορετικό κωδικό κινητήρα. Τα στοιχεία είναι απο πρόγραμμα αυτοδιδασκαλιας. Δεν σημαίνει οτι ο 120αρης δεν ανεβάζει ιπποδύναμη με πρόγραμμα.Κάθε άλλο.Κατηγορηματικά δεν μπαίνει το εργοστασιακό πρόγραμμα του 160αρη. Καλησπερα παιδιά, είμαι νέος κάτοχος Β8 Avant 1.8 tfsi. Σε περίπτωση που κάποιος το ψαχνει ακόμα: Διαβάζοντας το "Self-Study Programme 436 Modifications to the chain-driven 4-cylinder TFSI engine", στην σελίδα 7, αυτό που μπορεί να καταλάβει πολύ εύκολα κάποιος από τον πίνακα, είναι ότι οι CABA(120) CABB(160) που βγήκαν μέχρι το EOP:09/2008 ειναι το modification Stage 1 πανω στον αρχικό ΒΥΤ και οι αλλαγές σε σχέση με τον αρχικό κινητήρα είναι: – Positive crankcase ventilation – Self-regulating oil pump Στο Stage 2 οι νέοι κινητήρες CDHA(120) CDHB(160) έχουν τις ακόλουθες αλλαγές/προσθήκες σε σχέση με τους CABA(120) CABB(160) του Stage 1: – Main bearing diameter reduced from 58 to 52 mm – Modified piston – Modified piston rings – Different honing process – Ixetic vacuum pump Οπότε η διαφοροποίηση στη διάμετρο εδράνου και οι αλλαγές στα πιστόνια και τα δακτυλίδια, έχει να κάνει με το Stage (γενιά) του κινητήρα και όχι με την ιπποδύναμη. Φαίνεται πως οι κινητήρες στα 120 και τα 160 είναι ίδιοι για κάθε stage εξέλιξης. Διαφορές υπάρχουν μόνο από γενιά σε γενιά, οι οποίες εκτελούνται και στις δυο κατηγορίες ιπποδύναμης. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris88 Posted October 5, 2018 Share Posted October 5, 2018 Καλημέρα στο φόρουμ... είμαι κάτοχος a4 b8 1.8 120hp και σκέφτομαι να το κάνω πρόγραμμα για να το ανεβάσω!! θα ήθελα λίγο τα φώτα σας γτ δεν είναι καιρός για σπασίματα μοτέρ και τα σχετικά... ευχαριστώ εκ των προτέρων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted October 5, 2018 Share Posted October 5, 2018 Δεν έχει σπάσει κανένα με ένα πρόγραμμα. Προχώρα άφοβα το Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klioupas Posted May 18, 2019 Share Posted May 18, 2019 Από όσους έχουν κάνει upgrade με πρόγραμμα, ποιά είναι η αναμενόμενη (ή καλύτερα πιό συνηθισμένη) ιπποδύναμη για 120αρη και 160αρη αντίστοιχα κινητήρες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted May 18, 2019 Share Posted May 18, 2019 37 λεπτά πριν, klioupas είπε Από όσους έχουν κάνει upgrade με πρόγραμμα, ποιά είναι η αναμενόμενη (ή καλύτερα πιό συνηθισμένη) ιπποδύναμη για 120αρη και 160αρη αντίστοιχα κινητήρες; Και τα δύο με 95αρα βενζίνη πάνε 210 + και με 100αρα 220 +. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.