S3-Nick Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 2 hours ago, A80Avant said: Ή εξάτμιση σου είναι ελεύθερη? Και πόσο? Καταλύτης υπάρχει? Γενικά παντός να ξέρεις ότι στο σημείο που έχεις το πυρόμετρο είναι λίγο τσιμπημένες οι θερμοκρασίες. Από την άλλη η audi φτιάχνει επίτηδες έτσι τα αμάξια ώστε να είναι φτωχά τα μίγματα στο ταξίδι και να κάνουν οικονομία. 1000 βαθμούς στο μαντέμι της πολλαπλής ήταν σύνηθες σε stock μοτέρ. Μην κοιτάς που εμείς προσπαθούμε να είμαστε πιο ασφαλείς. ΑΝ ανεβάζοντας το αβανς η θερμοκρασία εκεί που είναι σε αυτές τις στροφές και μίγμα δεν πέσει, τότε αναγκαστικά 2 πράγματα μπορούν να γίνουν. 1. Κανείς το μίγμα λίγο πιο πλούσιο 2. Κανείς την εξάτμιση πιο ελευθερη Η εξατμιση αποτελειται απο 70mm dp μεχρι κατω χαμηλα οπου ειναι τοποθετημενος ο καταλυτης απο S3 tfsi, 63mm μετα τον καταλυτη μεχρι το μεσαιο και εργοστασιακη απο εκει και μετα, δηλαδη δυο ΟΕΜ τελικα δεξια - αριστερα.... Το αβανς απο την στιγμη που βοηθα στις θερμοκρασιες γιατι δεν προτιμαται απο τους προγραμματιστες; Τι χανεις ανεβαζοντας το αβανς; 1 hour ago, Dimitris_Kon said: Νίκο, όπως τα λέει ο Βασίλης. Εκεί που είναι το καρφί, είναι περίπου 80 - 100 βαθμούς πιο πάνω από αυτές που είναι πραγματικά. Δεν θα ανησυχούσα προσωπικά, απλά θα έβλεπα και λίγο το λόγο αέρα - καυσίμου. Δημήτρης Δημητρη, επειδη αναφερθηκε και στο προηγουμενο post που παραθετω, τελικα τι πιστευεις οτι ισχύει για τις θερμοκρασιες στο dp αμεσως μετα το turbo? Ρωταω γιατι αλλου διαβαζω οτι στο μαντεμι οι θερμοκρασιες ειναι μεγαλυτερες αρα να υπολογιζουμε 100 βαθμους πανω απο αυτη που βλεπουμε και αλλου διαβαζω οτι η θερμοκρασια στο dp ειναι μεγαλυτερη αρα να υπολογιζουμε 100 βαθμους κατω στο μαντεμι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Πάντα 100 βαθμούς πάνω από αυτό που διαβάζεις στο downpipe. Όσον αφορά το αβανς είναι θέμα φόβου των προγραμματιστών ή αναγκαιότητας να το έχουν χαμηλότερα για να μπορείς να βάζεις και χειρότερη βενζίνη. Ωστόσο αν δεν ξέρω πόσες μοίρες έχεις εκεί δεν μπορώ να πω αν φταίει αυτό. Σίγουρα με την εξάτμιση αυτή αν ελευθερωθεί περισσότερο θα δεις καλύτερες θερμοκρασίες, χωρίς αμφιβολία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 2 hours ago, A80Avant said: Πάντα 100 βαθμούς πάνω από αυτό που διαβάζεις στο downpipe. Όσον αφορά το αβανς είναι θέμα φόβου των προγραμματιστών ή αναγκαιότητας να το έχουν χαμηλότερα για να μπορείς να βάζεις και χειρότερη βενζίνη. Ωστόσο αν δεν ξέρω πόσες μοίρες έχεις εκεί δεν μπορώ να πω αν φταίει αυτό. Σίγουρα με την εξάτμιση αυτή αν ελευθερωθεί περισσότερο θα δεις καλύτερες θερμοκρασίες, χωρίς αμφιβολία. Αρα διαφωνεις με τον Δημητρη για τις θερμοκρασιες στο μαντεμι σε σχεση με τις θερμοκρασιες στο dp? Αυτος αναφερει το αντιθετο, οτι δηλαδη στο μαντεμι εισαι πιο κατω απο αυτο που βλεπεις στο dp... Οσο για την εξατμιση, δεν ειναι αρκετα ελευθερη; το μεσαιο και τα τελικα ειναι τοσο φιμωμενα; Τελος, το αβανς σε ποιο block το βλεπουμε; Αν ειναι να το δω και να επανελθω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Αρα διαφωνεις με τον Δημητρη για τις θερμοκρασιες στο μαντεμι σε σχεση με τις θερμοκρασιες στο dp? Αυτος αναφερει το αντιθετο, οτι δηλαδη στο μαντεμι εισαι πιο κατω απο αυτο που βλεπεις στο dp... Οσο για την εξατμιση, δεν ειναι αρκετα ελευθερη; το μεσαιο και τα τελικα ειναι τοσο φιμωμενα; Τελος, το αβανς σε ποιο block το βλεπουμε; Αν ειναι να το δω και να επανελθω...Το ίδιο λέμε με τον Δημήτρη. Στο μαντέμι είναι πιο ψηλή η θερμοκρασία από ότι στο downpipe. Σκέψου το. Η φλόγα βγαίνει από το μοτέρ, περνάει στο μαντέμι, μετά στο hotside της τουρμπίνας και μετά στο downpipe. Όσο πιο μακριά από το μοτέρ τόσο μικρότερη η θερμοκρασία. Η εξάτμιση Γενικά όσο μεγαλύτερη τόσο καλύτερα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 12 hours ago, Dimitris_Kon said: Νίκο, όπως τα λέει ο Βασίλης. Εκεί που είναι το καρφί, είναι περίπου 80 - 100 βαθμούς πιο πάνω από αυτές που είναι πραγματικά. Δημήτρης 42 minutes ago, A80Avant said: Το ίδιο λέμε με τον Δημήτρη. Στο μαντέμι είναι πιο ψηλή η θερμοκρασία από ότι στο downpipe. Αν δεις το παραπανω μηνυμα του Δημητρη λετε το αντιθετο...τελικα τι ισχυει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Ναι συντακτικά ίσως να σε μπερδεύει, αλλά ισχύει αυτό που σου έγραψα. Αν βλέπεις 900 στο downpipe τότε είναι 1000 στο μαντεμι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Το μαντέμι είναι πάντα πιο ψηλά σε θερμοκρασία Νίκο. Απλά εκεί που βλέπει το καρφί, ειδικά στα Α4 που κολλάει ο καταλύτης σχεδόν στην εξαγωγή, συμβαίνει το εξής : Τα καυσαέρια δεν καταφέρνουν να φύγουν τάχιστα και γιαυτό σου δείχνει περισσότερο απ΄ ό,τι είναι πραγματικά. Αν δηλαδή βάλεις ένα καρφί στην πολλαπλή εξαγωγής και στο dp ταυτόχρονα, θα υπάρχει μια διαφορά σε θερμοκρασία, αλλά στην πράξη, η πραγματική διαφορά θα είναι μεγαλύτερη, λόγω όμως του στομώματος των καυσαερίων και όχι λόγω παραγωγής αυξημένης θερμότητας. Ελπίζω να έγινα κατανοητός! Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Βασικά βγάλε τους OEM καταλύτες και βάλε έναν 100αρη πιο πίσω, επίσης μια διάμετρο εξάτμισης με σχετικά ελεύθερα καζανάκια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 42 minutes ago, A80Avant said: Βασικά βγάλε τους OEM καταλύτες και βάλε έναν 100αρη πιο πίσω, επίσης μια διάμετρο εξάτμισης με σχετικά ελεύθερα καζανάκια. Ο καταλυτης ειναι τοποθετημενος κατω χαμηλα....αρχικα ηταν ενας 100cel μεταλλικος αλλα τον εβγαλα και εβαλα του S3 tfsi. Δυστυχως το μονο που κερδιζα με τον μεταλλικο ηταν θορυβος! Αρα δεν δημιουργειται το φαινομενο του bottleneck λογω καταλυτη πιστευω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Αν ειναι κάτω τότε έχεις δίκιο Νίκο. Αλλα και πάλι δεν αλλάζει η άποψη μου, δεν πιστεύω οτι έχεις θέμα. Δημητρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Ο καταλυτης ειναι τοποθετημενος κατω χαμηλα....αρχικα ηταν ενας 100cel μεταλλικος αλλα τον εβγαλα και εβαλα του S3 tfsi. Δυστυχως το μονο που κερδιζα με τον μεταλλικο ηταν θορυβος! Αρα δεν δημιουργειται το φαινομενο του bottleneck λογω καταλυτη πιστευω!Οι θερμοκρασίες δηλαδή ήταν ίδιες με αυτές που έχεις τώρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 (edited) 1 hour ago, A80Avant said: Οι θερμοκρασίες δηλαδή ήταν ίδιες με αυτές που έχεις τώρα? Ναι, ηταν ελαχιστη η διαφορα! ειχε ελαχιστη διαφορα στα ψηλα με καλυτερη αποκριση γκαζιου και μικροτερες θερμοκρασιες, της ταξεως των 850 αντι για 900 βαθμους. Κοιταξα και τον λ σημερα στο αντιστοιχο block (No31) και εβλεπα λ=1 στο ρελαντι και σε πορεια με σταθερο γκαζι και σε WOT εφτανε περιπου 0.800 ενω μου εκανε εντυπωση οτι σε πατημα εαν αφηνα το γκαζι το λ γινονταν 1,992 Edited December 13, 2018 by S3-Nick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Ναι, ηταν ελαχιστη η διαφορα! ειχε ελαχιστη διαφορα στα ψηλα με καλυτερη αποκριση γκαζιου και μικροτερες θερμοκρασιες, της ταξεως των 850 αντι για 900 βαθμους. Κοιταξα και τον λ σημερα στο αντιστοιχο block (No31) και εβλεπα λ=1 στο ρελαντι και σε πορεια με σταθερο γκαζι και σε WOT εφτανε περιπου 0.800 ενω μου εκανε εντυπωση οτι σε πατημα εαν αφηνα το γκαζι το λ γινονταν 1,992Λογικό αυτό, αλλά δύσκολο να στο εξηγήσω ιντερνετικως. Ίσως σε μια συνάντηση από κοντά. Ωστόσο θέλω να μου πεις με μερικό γκάζι τι δείχνει. Όχι WOT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 3 hours ago, A80Avant said: 3 hours ago, S3-Nick said: Ναι, ηταν ελαχιστη η διαφορα! ειχε ελαχιστη διαφορα στα ψηλα με καλυτερη αποκριση γκαζιου και μικροτερες θερμοκρασιες, της ταξεως των 850 αντι για 900 βαθμους. Κοιταξα και τον λ σημερα στο αντιστοιχο block (No31) και εβλεπα λ=1 στο ρελαντι και σε πορεια με σταθερο γκαζι και σε WOT εφτανε περιπου 0.800 ενω μου εκανε εντυπωση οτι σε πατημα εαν αφηνα το γκαζι το λ γινονταν 1,992 Λογικό αυτό, αλλά δύσκολο να στο εξηγήσω ιντερνετικως. Ίσως σε μια συνάντηση από κοντά. Ωστόσο θέλω να μου πεις με μερικό γκάζι τι δείχνει. Όχι WOT Οκ! Θα κοιταξω αυριο και θα σου πω... Αληθεια τα short term fuel trims και τα long term σε ποια blocks τα βλεπουμε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 22 hours ago, A80Avant said: Λογικό αυτό, αλλά δύσκολο να στο εξηγήσω ιντερνετικως. Ίσως σε μια συνάντηση από κοντά. Ωστόσο θέλω να μου πεις με μερικό γκάζι τι δείχνει. Όχι WOT Λοιπον επειδη το κοίταξα σημερα...σε μερικο γκαζι ο λ κυμαινεται απο 0.900 εως 0.930 ενω το αβανς ηταν 12 μοιρες σε WOT κατασταση. Ο προγραμματιστης μου ειπε οτι ειναι σκόπιμα ρυθμισμενο σε πιο safe ρυθμισεις... υ.γ. Να αναφερω οτι το προγραμμα ειναι για 100αρα βενζινη αλλα τελευταια το κυκλοφορω με 97αρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 Με 12 μοίρες αβανς σίγουρα δεν θα σπάσει Αλλά επίσης θα έχεις ψηλές θερμοκρασίες καυσαερίων. 0.9 με 0.93 εξαρτάται σε τι στροφές και τι πιεση/υπό πίεση είχες. Καλό μίγμα ακούγεται παντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.