Jump to content

Χορηγοί

Περισσότερα

Συνάντηση Audi Α3/S3/RS3 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες απο την συνάντηση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Συνάντηση Αudi Sport Club - Apolis Πετρούπολη

Περισσότερα
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×
stage6

Δισκος Πλατό για 1.8tsi

Recommended Posts

Επειτα από πατιναρισμα που ξεκίνησε απο τα 55.000 χλμ μετα από επανωτά ανοιγματα και μονο με 5ες 6ες, τελευταία πατίναρα με κρύο δίσκο ακόμη και με 3η.

 

Από χθες λοιπον φοράω custom 6φτερο δίσκο, πλατό μαμά ενισχυμένο και το βολάν παρέμεινε ως είχε...άλλωστε ήταν αθεικτο σε αριστη κατάσταση.

 

Αισθηση πεταλιού, ενα κλικ πιο βαρύ από το εργοστασιακό.

Ιδια σημεία σύμπλεξης/ αποσυμπλεξης στη διαδρομή του πεταλιού.

Ενα ελαφρύ σκορτσάρισμα στην εκκινηση (οπως γινεται παντα σε τετοιες περιπτώσεις) το οποιο θα φύγει όταν πατήσουν τα υλικά και στρώσει.

Ηδη έχοντας κάνει 50 χλμ μέσα στην κίνηση και συνεχόμενες αλλαγες παρατήρησα διαφορά. Αν συνεχίσω να κινούμαι στην πόλη σε καμιά 300αριά χλμ θα έχει στρώσει και θα μπορώ πλέον να εχω ολοκληρωμένη αποψη.

 

Προς το παρόν, νοιώθω ότι αρπάζει στην αλλαγή καλύτερα, δεν εχει τζογάρισμα και ''αρπάζει'' γρηγορότερα με το που αφήσεις συμπλέκτη.

 

Ανοιγματα από χαμηλά με 5ες, 6ες δεν εχω κάνει και λογω στρωσίματος ουτε γρηγορες αλλαγές αλλα εκτιμώ οτι θα γινουν το επομενο σκ.

 

Από τιμή σχετικά χαμηλή για τα υλικά, η εργασία ήταν λίγο ακριβή ομως.

 

Στη διαθεση σας για οτι εχω ξεχασει να αναφερω ή για καποια απορία μιας και ειμαστε λίγοι που έχουμε κάνει αλλαγή σε δισκόπλατο (νομίζω στεφ80 ήταν ο πρώτος και με αναλογη λύση αν θυμαμαι καλά)

 

Υ.Γ. ευχαριστώ τον Dimitri_Kon για την βοηθεια και την καθοδήγηση. :sHa_thumbsup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρη αντε στρωσε λεμε να μας πεις μηπως κανω το ιδιο :new_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περιμένει κόσμος, απ ότι καταλαβαίνεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περιμένει κόσμος, απ ότι καταλαβαίνεις.

 

Απο το στομα μου το πηρες :sHa_sarcasticlol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι τίποτε άλλο.... αλλά να μπορώ να κυνηγήσω χρόνο εάν μπώ Σέρρες... :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

το μονο προβλημα που αντιμετώπισα ειναι ότι το μαγαζι που κανει τα δισκοπλατο δεν ειναι συνεργείο. Οπότε βολευει να το πας σε κοντινό συνεργείο έτσι ώστε οταν λύσει τα πραγματα να τα παρει ο δισκοπλατάς να τα φτιάξει και να τα ξαναπάει πίσω την επόμενη μέρα. Θέλει λίγο να τους συντονισεις μεταξύ τους για να μην μεινει το αμαξι και δευτερη μέρα κλεισμένο μέσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλοριζικο Αρη! :sHa_thumbsup2:

Αντε στρωσε, να το παρω, βολτα να δω την αισθηση!

 

Αρη, μεχρι ποσα κιλα ροπης μπορει να αντεξει;

Edited by strivis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειτα από πατιναρισμα που ξεκίνησε απο τα 55.000 χλμ μετα από επανωτά ανοιγματα και μονο με 5ες 6ες, τελευταία πατίναρα με κρύο δίσκο ακόμη και με 3η.

 

Από χθες λοιπον φοράω custom 6φτερο δίσκο, πλατό μαμά ενισχυμένο και το βολάν παρέμεινε ως είχε...άλλωστε ήταν αθεικτο σε αριστη κατάσταση.

 

Αισθηση πεταλιού, ενα κλικ πιο βαρύ από το εργοστασιακό.

Ιδια σημεία σύμπλεξης/ αποσυμπλεξης στη διαδρομή του πεταλιού.

Ενα ελαφρύ σκορτσάρισμα στην εκκινηση (οπως γινεται παντα σε τετοιες περιπτώσεις) το οποιο θα φύγει όταν πατήσουν τα υλικά και στρώσει.

Ηδη έχοντας κάνει 50 χλμ μέσα στην κίνηση και συνεχόμενες αλλαγες παρατήρησα διαφορά. Αν συνεχίσω να κινούμαι στην πόλη σε καμιά 300αριά χλμ θα έχει στρώσει και θα μπορώ πλέον να εχω ολοκληρωμένη αποψη.

 

Προς το παρόν, νοιώθω ότι αρπάζει στην αλλαγή καλύτερα, δεν εχει τζογάρισμα και ''αρπάζει'' γρηγορότερα με το που αφήσεις συμπλέκτη.

 

Ανοιγματα από χαμηλά με 5ες, 6ες δεν εχω κάνει και λογω στρωσίματος ουτε γρηγορες αλλαγές αλλα εκτιμώ οτι θα γινουν το επομενο σκ.

 

Από τιμή σχετικά χαμηλή για τα υλικά, η εργασία ήταν λίγο ακριβή ομως.

 

Στη διαθεση σας για οτι εχω ξεχασει να αναφερω ή για καποια απορία μιας και ειμαστε λίγοι που έχουμε κάνει αλλαγή σε δισκόπλατο (νομίζω στεφ80 ήταν ο πρώτος και με αναλογη λύση αν θυμαμαι καλά)

 

Υ.Γ. ευχαριστώ τον Dimitri_Kon για την βοηθεια και την καθοδήγηση. :sHa_thumbsup2:

 

Φιλαράκι, καλά αποτελέσματα και σε παρακαλώ να μας ενημερώσεις μόλις στρωθεί, όπως είπαμε στο τηλέφωνο :sHa_thumbsup2:

Καλορίζικος και πάλι :sHa_thumbgoodjob:

 

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχω κανει 200 χλμ και εχω δει μεγαλη διαφορά...ωστόσο τα σκορταρίσματα συνεχίζονται αλλα ακόμη ειναι νωρίς να σταματήσουν καθώς δεν εχει στρώσει ακόμη.

strivis, ο δισκος ειναι custom και δεν εχει προδιαγραφές...ωστόσο επαρκει και για αλλη τουρμπίνα, έχει πολλές δυνατότητες ακόμη.

Το πλατό οπως μου το εφτιαξε μου είπε οτι ξεμπερδεψα και δε θα ξαναπατινάρω, για μεχρι 40 κιλά ειναι υπεραρκετό...αμα θελήσω να παω σε αλλη τουρμπίνα θα χρειαστεί να το αλλαξω ομως.

 

Υ.Γ. σχεδια για τουρμπινα δεν υπάρχουν οπότε μενει να δω πόσο τελικά ομαλό στην λειτουργία του θα γινει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχω κανει 200 χλμ και εχω δει μεγαλη διαφορά...ωστόσο τα σκορταρίσματα συνεχίζονται αλλα ακόμη ειναι νωρίς να σταματήσουν καθώς δεν εχει στρώσει ακόμη.

strivis, ο δισκος ειναι custom και δεν εχει προδιαγραφές...ωστόσο επαρκει και για αλλη τουρμπίνα, έχει πολλές δυνατότητες ακόμη.

Το πλατό οπως μου το εφτιαξε μου είπε οτι ξεμπερδεψα και δε θα ξαναπατινάρω, για μεχρι 40 κιλά ειναι υπεραρκετό...αμα θελήσω να παω σε αλλη τουρμπίνα θα χρειαστεί να το αλλαξω ομως.

 

Υ.Γ. σχεδια για τουρμπινα δεν υπάρχουν οπότε μενει να δω πόσο τελικά ομαλό στην λειτουργία του θα γινει.

:sHa_thumbsup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλορίζικος και σου εύχομαι να στρώσει γρήγορα και να μη σε ταλαιπωρήσει με κραδασμους και αλλα τερτιπια. Οι εξάφτεροι θεωρητικά είναι λίγο πιο πολιτισμένοι από τους τετράφτερους που έχω εγώ, οπότε πιστεύω θα είσαι οκ.

Εγώ αν κάποια στιγμή ξαναλλάξω σκέφτομαι να μην ξαναμπλέξω με φτερά και πούπουλα και να πάω σε ολόκληρο δίσκο από κέβλαρ. Άλλωστε η ρύθμιση του προγράμματός μου είναι τέτοια που δεν ανεβάζει τρελές ροπές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επιτελους βγηκε απο την Αγγλικη BLACK MATRIX performance σετ συμπλεκτη με οργανικο δισκο και διχτενο πλατο για τα 1.8TSI με 228μμ δισκο, τα τετρακινητα καλυπτονται ηδη απο τα διλιτρα.

 

dsc02865e.jpg

 

dsc02867zf.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

το ειχα ξεχάσει να ενημερώσω το τόπικ...το δισκόπλατο μετά τα 400 χλμ εστρωσε κανονικά....πλέον δεν θυμάμαι καν πως ήταν το παλιό σε αίσθηση και το πως συμπλεκε/αποσυμπλεκε...καλά για πατινάρισμα ουτε λόγος με οσα ανοιγματα και αν κανω και με όποια ταχύτητα και στροφές και αν πατήσω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

το ειχα ξεχάσει να ενημερώσω το τόπικ...το δισκόπλατο μετά τα 400 χλμ εστρωσε κανονικά....πλέον δεν θυμάμαι καν πως ήταν το παλιό σε αίσθηση και το πως συμπλεκε/αποσυμπλεκε...καλά για πατινάρισμα ουτε λόγος με οσα ανοιγματα και αν κανω και με όποια ταχύτητα και στροφές και αν πατήσω.

εγω παιδια εβαλα αυτο και προς το παρων ολα καλα δοξα το θεο και ουτε καν καταλαβενεις οτι εχεις βαλεις τετραφτερο

http://www.porfiris-autosport.com/blog/corporate/1-8tsi-clutch-sets-in-stock/115/ και αλλαξα και βολαν γιατι ειχε χαλαρωσει πολυ και επαιζε πολυ δεξια αριστερα :new_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πόσο σου πήγε μαζί με βολάν το μαλλί;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πόσο σου πήγε μαζί με βολάν το μαλλί;

φιλε παμε δισκο τετραφτερο πλατο ρουλεμαν και βολαν και περαστικα 1300 ευρω το ξερω ειναι πολλα αλλα επρεπε να αλλαχτουν

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε παμε δισκο τετραφτερο πλατο ρουλεμαν και βολαν και περαστικα 1300 ευρω το ξερω ειναι πολλα αλλα επρεπε να αλλαχτουν

 

 

Γλούπ :sSc_jawdrop2::JC_OMG_sign: .......

 

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γλούπ :sSc_jawdrop2::JC_OMG_sign: .......

 

Ευχαριστώ για την απάντηση.

 

ελπιζω να σου προλαβω το εγκεφαλικό...δισκος και ενισχυση πλατό 300 ευρώ + 200 εργασία.

το βολάν ηταν αθικτο και τα ρουλεμάν επίσης και δεν πειράχτηκε τιποτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν θα κατέβω για τα περαιτέρω θα δούμε τί θα δούμε............... :sFi_dualpistols:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλλον πάω για δίσκο παίδες διότι σε λογκάρισμα με 4η είδα απίστευτα νούμερα σε γραμμάρια στις μεσαίες........ :sHa_sarcasticlol:

Ήρθε η ώρα......και τώρα τί; Έ; φανταστικοί συμφορουμίτες που έχετε περάσει εξάφτερο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα υπολοιπα με πμ.

 

Τα ποστ θα μεταφερθουν στην γωνια Επαγγελματιων!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ που δεν μπορώ να μπώ; :flag_of_truce: :flag_of_truce: :flag_of_truce:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα τσέκαρα αντιπροσωπεία, 240 mm δίσκο φοράω, όπως τα δίλιτρα, αλλά με λίγο πιο μακρύ σασμάν.

Οπότε ετοιμάζομαι για παραγγελία σε εξάφτερο και από εβδομάδα που μάλλον θα λύσω θα δω και σε τι κατάσταση είναι και το βολάν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι ρε παιδιά front wheel και εκεί μου φάνηκε κάπως, αλλά χτύπησα στην Audi αριθμό πλαισίου και μου είπαν πως το δικό μου ( και γενικότερα τα CDAA ) φοράει 240 της Sachs. Τώρα τί να πώ και μένα περίεργο μου φάνηκε...αλλά για να το λένε αυτοί κάτι θα ξέρουν.

Edited by Dikonou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.