tasossline Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Αυτό το πρόγραμμα έχει σίγουρα κάποιον ιό....Το βάζει ένας και μετά, εγκαθίσταται αυτόματα σε όλα τα αμάξια των φίλων σου. Και ΑΤΟΣ να έχεις, σου περνάει πρόγραμμα revlimit! Και σου βγάζει και μήνυμα να το τουρμπίσεις με 2μπαρα!!! χαχαχαχαχαχαχα αυτο καταλαβα και εγω ρε φιλε χαχααχαχαχαχαχαχαχαχα πολυ κολητικη η νοσος αυτη,τουλαχιστον εμβολιο εχει βγει για να αντιμετωπιστει ? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasr38 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Να το χαιρεσαι Γιωργο και καλα χλμ! Η ιχι τεζα υποθετω ειναι πολυ κοντα με μια κ04 "νορμαλ"... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted January 27, 2016 Author Share Posted January 27, 2016 (edited) Τέζα οχι υπάρχουν και χειρότεροι (βλέπε κάβουρα)! Χαχαχα Στην υψηλή πίεση δουλευει 1.9 over και 1.2 οριακά στον κόφτη. Άξιζε κατα την γνώμη μου το wg μιας και κρατάει πολυ καλύτερα την πίεση παντού. Με Κ4 φουλ και ασφιχτη απλα δν βάζω κύαλια αυτο μονο. Ωστόσο επειδη ειχε γινει καποτε φιλικό πάτημα με ενα Κ3 φουλ με σφιγμένο wg και ενα Κ4 με 1.3 κόφτη το αποτέλεμα ηταν το Κ3 σε ρεπριζ να πετάγεται και να παραμένει μπροςτα μεχρι και τα 170 χλμ περιπου. Sent from my iPhone using Tapatalk Edited January 27, 2016 by KeM 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted January 27, 2016 Author Share Posted January 27, 2016 Αναφορικά απλα ειχα μετρηθεί καποτε με προγράμμα Κρίτωνα στον Μαραβέλια χωρις wg πανω 312 ps. Επειδη στη πορεία απο οτι φανηκε τα 30 κατι ηταν μπόνους θα παω ξανα για μέτρηση φωτεινελη και ευελπιστώ να ειναι πραγματικά 300 τωρα τουλαχιςτον στον δρομο παει πολυ καλα Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Τέζα οχι υπάρχουν και χειρότεροι (βλέπε κάβουρα)! Χαχαχα Στην υψηλή πίεση δουλευει 1.9 over και 1.2 οριακά στον κόφτη. Άξιζε κατα την γνώμη μου το wg μιας και κρατάει πολυ καλύτερα την πίεση παντού. Με Κ4 φουλ και ασφιχτη απλα δν βάζω κύαλια αυτο μονο. Ωστόσο επειδη ειχε γινει καποτε φιλικό πάτημα με ενα Κ3 φουλ με σφιγμένο wg και ενα Κ4 με 1.3 κόφτη το αποτέλεμα ηταν το Κ3 σε ρεπριζ να πετάγεται και να παραμένει μπροςτα μεχρι και τα 170 χλμ περιπου. Sent from my iPhone using Tapatalk Λογικά ψηλά είχε απώλειες το κ03 επειδή δούλευε εκτός χάρτη ενώ μεσαίες ξυριζε. Αν βάζεις ρολ πρέπει το τούρμπο να δουλεύει πιο τέρμα από το τέρμα :-P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Καλορίζικες οι αλλαγές Γιώργο. Αλλαγές σε όλα τα επίπεδα βλέπω ! Μπράβο φίλε ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Λογικά ψηλά είχε απώλειες το κ03 επειδή δούλευε εκτός χάρτη ενώ μεσαίες ξυριζε. Αν βάζεις ρολ πρέπει το τούρμπο να δουλεύει πιο τέρμα από το τέρμα :-PΣτο δικο μου αμαξι με το προηγουμενο σεταπ αναφερεται ο συνονοματος kem. Ειχαμε κανει ενα φιλικο πατημα ωστε να δουμε διαφορες αναμεσα σε κ03 και ΙΗΙ μιας και δυσκολα θα ξαναβρισκοταν τετοια ευκαιρια (φιλικο αμαξι, χωρις "κρυψινους" ιδιοκτητες, χωρις ποντικιες, χωρις κομπλεξ, με χαλαρη διαθεση) Γενικα το κ03 "ξεψυχαει" ψηλα και αποτομα ξεφουςκωνει οτι κι αν της κανεις. Προσωπικα προσπαθησα πανω στην κ03 με αρκετο σφιξιμο της wg να μετριασω αυτη υην αποτομη πτωση (Ουτως ή αλλως πηγαινε για αλλαγη το σεταπ σε ΙΗΙ και απλα ηθελα να δω ποιο ειναι το οριο της κ03) Γι αυτο και αναφερθηκε το σφιξιμο. :-) Παντως πηγαινε καλα (για κ03) μεχρι να μας αφησει χρονους το wg. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fkon Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 τι πιεσεις δουλευες με Κριτωνα Κem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Στο δικο μου αμαξι με το προηγουμενο σεταπ αναφερεται ο συνονοματος kem. Ειχαμε κανει ενα φιλικο πατημα ωστε να δουμε διαφορες αναμεσα σε κ03 και ΙΗΙ μιας και δυσκολα θα ξαναβρισκοταν τετοια ευκαιρια (φιλικο αμαξι, χωρις "κρυψινους" ιδιοκτητες, χωρις ποντικιες, χωρις κομπλεξ, με χαλαρη διαθεση) Γενικα το κ03 "ξεψυχαει" ψηλα και αποτομα ξεφουςκωνει οτι κι αν της κανεις. Προσωπικα προσπαθησα πανω στην κ03 με αρκετο σφιξιμο της wg να μετριασω αυτη υην αποτομη πτωση (Ουτως ή αλλως πηγαινε για αλλαγη το σεταπ σε ΙΗΙ και απλα ηθελα να δω ποιο ειναι το οριο της κ03) Γι αυτο και αναφερθηκε το σφιξιμο. :-) Παντως πηγαινε καλα (για κ03) μεχρι να μας αφησει χρονους το wg. Πραγματικά ωραία δοκιμή! Δεν το είπα με κακό σκοπό, το πιστεύω ότι γενικά ένα τούρμπο που δουλεύει "χαλαρά " ας είναι μεγάλο και βγάζει άλογα, θα χάσει από ένα μικρό αν το άνοιγμα περιλαμβάνει μεσαίες. Ψηλά άλλο Οπότε γενικά αν θέλουμε το αυτοκίνητο να είναι γρήγορο σε σχέση με τα άλλα θα πρέπει και το τούρμπο να είναι τέτοιο ώστε να δουλεύει στο μέγιστο εντός χάρτη για αυτό που θέλουμε. Όταν έβαλα το υβρίδιο, αρχικά το είχα σε χαμηλή πίεση (1.4-1.2) αν και είχε αέρα το αυτοκίνητο, εντούτοις έχασε γιατί δοκίμασα με αυτοκίνητο φίλου που είχα ανοίξει με την 015. Με "χαμηλή " πίεση έπρεπε να κρατήσει το άνοιγμα για να φανεί ότι είχε πάρει σε σχέση με το 015. Φαινόταν μετά την πρώτη αλλαγή ταχύτητας ότι δεν λαχανιαζε πλέον Ενώ στα χαζό πατήματα της μιας σχέσης είπαμε "ωχ χάλασε τώρα δεν βγάζει άλογα " 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted January 28, 2016 Author Share Posted January 28, 2016 τι πιεσεις δουλευες με Κριτωνα Κem? Στο μπαρομετρο εβλεπα 1.6 οβερ και 0.8 με 0.9 οριακά κόφτη. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted January 28, 2016 Author Share Posted January 28, 2016 Καλορίζικες οι αλλαγές Γιώργο. Αλλαγές σε όλα τα επίπεδα βλέπω ! Μπράβο φίλε ! Θοδωρή σε ευχαριστώ! Δυστυχώς οχι σε ολες μιας και θελω φρένα δίσκο και αναρτήσεις αλλα σιγά σιγά το φτιάχνω οσο μπορω! Sent from my iPhone using Tapatalk 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konst@ntis Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Στο στάδιο που είσαι είσαι ακόμα με τον μαμά δίσκο;; να ρωτήσω αν έχεις εσύ ή κάποιος άλλος συγκρίνει να δει διάφορες ανάμεσα σε ένα ποεσμενο ihi και ένα χαλαρό k04 τι γίνεται;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Δύσκολα χαλαρό τούρμπο έστω και μεγαλύτερο να σταθεί σε λίγο μικρότερο που δουλεύει τέρμα. Θα πάρει τόσο προβάδισμα μεσαίες που μετά δεν μαζεύεις. Αν μαζέψεις μετά τα 180-200. Εκτός αν το "χαλαρό " κ04 δουλεύει παρόμοιες πιέσεις οπότε μια δυο σχέσεις μετά θα φτάσει από δίπλα. Έτσι νομίζω δλδ αν κρίνω από άλλες εμπειρίες που είχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NASSOS Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Εαν δουλευει μια κ04 ιδιες πιεσεις οσο μια ihi δεν υπαρχει καμια επαφη.Μονο εαν η Κο4 δουλεψει 1.2 χαλαρα και η ihi 1.8 τοτε μπορει να υπαρχει μια συγκριση.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Αν πατήσουν από χαμηλά ? Δεν ξέρω αλλά προσωπικά αν είχα "χαλαρό " κ04 θα απέφευγα να ανοίξω με τέρμα μικρότερο τούρμπο. Έτσι πιστεύω δλδ δεν έχω δει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted January 28, 2016 Author Share Posted January 28, 2016 Στο στάδιο που είσαι είσαι ακόμα με τον μαμά δίσκο;; να ρωτήσω αν έχεις εσύ ή κάποιος άλλος συγκρίνει να δει διάφορες ανάμεσα σε ένα ποεσμενο ihi και ένα χαλαρό k04 τι γίνεται;; Ναι γιατι παντα απέφευγα πατήματα με υψηλό φορτίο και χαμηλές στροφές. Τωρα μετα απο 30000+ χλμ στο κοντέρ με ΙΗΙ εχει δείξει δείγματα κόπωσης. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted January 28, 2016 Author Share Posted January 28, 2016 Αν πατήσουν από χαμηλά ? Δεν ξέρω αλλά προσωπικά αν είχα "χαλαρό " κ04 θα απέφευγα να ανοίξω με τέρμα μικρότερο τούρμπο. Έτσι πιστεύω δλδ δεν έχω δει Αυτο ειχε φανει στο φιλικό πάτημα με την Κ3 φουλ και την Κ4 που δούλευε 1.2 περιπου κόφτη. Με ΙΗΙ θα μέτραγε κολωνες.. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Αυτο ειχε φανει στο φιλικό πάτημα με την Κ3 φουλ και την Κ4 που δούλευε 1.2 περιπου κόφτη. Με ΙΗΙ θα μέτραγε κολωνες.. Sent from my iPhone using Tapatalk Το φαντάζομαι γιατί θεωρητικά το υβριδικό που έχω στο 1.1-1.2 είχε ίδια απόδοση και καλύτερο αέρα ψηλά από το 015. Όμως άνοιξα με αυτοκίνητο πριν και μετά. Ήταν να βάλεις τα κλάματα αν έβλεπες τι γινόταν... Μεσαίες έτρωγα τον αμαζευτο και μετά αντε να το μαζέψω. Τελικά δούλεψα το υβρίδιο τέρμα σχεδόν για να φανεί το πλεονέκτημα. Που στο τέρμα έδειξε ότι όντως κάνει δουλειά. Αν δεν το βάλεις τέρμα, χάνεις μεσαίες, έχεις λαγκ, άσχημη απόκριση... Ιδανικός συνδυασμός για να φας τον αμαζευτο και να ψάχνεσαι... Και ας έχεις θεωρητικά καλύτερη ισχύ Τα χαλαρά είναι μόνο για ταξίδια και με προσοχή στις προσπεράσεις λόγω άσχημης απόκρισης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Να τα λέμε κι αυτά σωστός!!!! Με χαλαρή την πίεση και δίπλα με αμαξάκι καμια 300 κιλά ελαφρύτερο και καμια 100 άλογα λιγότερα.....εάν γίνει πάτημα εκτός εύρους Κ04 μέχρι τα μέσα τρίτης θα πέσει ίδρωμα.... στα ψηλά όπου μια μικρή τουρμπίνα αρχίζει και λαχανιάζει θα φανεί η διαφορά.....αλλιώς πάτημα με 3ες και 100........ κοίτα ρε που θα λέμε και για πατήματα λές και έχουμε 1000+ άλογα....χαχαχαχαχαχαχαχα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted May 6, 2016 Author Share Posted May 6, 2016 Προχθές σε πάτημα 3η - 4η το αμάξι δεν σήκωσε την πίεση που επρεπε και παρατήρησα οτι παίζανε οι στροφές ενω δεν σπινιαρε.. Παμε για δίσκο μετα απο 75000 εκ των οποίων τα 40000 με ΙΗΙ.. Τελικα τα πατήματα με 1.9-2.0 bar ηταν μετρημένα. Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted May 6, 2016 Share Posted May 6, 2016 Και πολυ αντεξε. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted May 6, 2016 Author Share Posted May 6, 2016 Και πολυ αντεξε. Ναι παλι καλα και αυτο γιατι ποτε δν πάταγα χαμηλά... Μην το πεις ουτε του παπά Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted May 6, 2016 Share Posted May 6, 2016 Στο είπα φιλαράκι Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted May 6, 2016 Author Share Posted May 6, 2016 Στο είπα φιλαράκι Δημήτρης Χαχαχα εσυ φταις!! Θα δω τωρα δεν ειμαι σίγουρος αν ειναι σωστή επιλογή ο φτιαχτος σε βάθος χρόνου αλλα απο οτι ειδα υπαρχει για εμας κιτ της Sachs με δίσκο μονής μάζας και ελαφρωμενο βολάν (7.2 κιλά). Αντέχει μεχρι 53 κιλά ροπή. Το δε κόστος πανω απο 1000.. Οτι πληρώνεις παίρνεις.. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted May 6, 2016 Share Posted May 6, 2016 Πάντως η δική μου εμπειρία ειναι αρνητική σε φτιαχτό Γιωργαρα. Για την ακρίβεια, πλήρης αποτυχία τρεις φορές. Βλέπω ομως και σε άλλους το ίδιο αποτυχημένοι ειναι, μετά απο λίγο αρχίζει το πατιναρισμα.. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.