Jump to content

Audi A3 1.8T IHI turbo


Recommended Posts

Αυτό το πρόγραμμα έχει σίγουρα κάποιον ιό....Το βάζει ένας και μετά, εγκαθίσταται αυτόματα σε όλα τα αμάξια των φίλων σου.

Και ΑΤΟΣ να έχεις, σου περνάει πρόγραμμα revlimit! Και σου βγάζει και μήνυμα να το τουρμπίσεις με 2μπαρα!!!

 

 

χαχαχαχαχαχαχα

αυτο καταλαβα και εγω ρε φιλε χαχααχαχαχαχαχαχαχαχα πολυ κολητικη η νοσος αυτη,τουλαχιστον εμβολιο εχει βγει για να αντιμετωπιστει ?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να το χαιρεσαι Γιωργο και καλα χλμ!

 

Η ιχι τεζα υποθετω ειναι πολυ κοντα με μια κ04 "νορμαλ"...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τέζα οχι υπάρχουν και χειρότεροι (βλέπε κάβουρα)! Χαχαχα

Στην υψηλή πίεση δουλευει 1.9 over και 1.2 οριακά στον κόφτη. Άξιζε κατα την γνώμη μου το wg μιας και κρατάει πολυ καλύτερα την πίεση παντού.

Με Κ4 φουλ και ασφιχτη απλα δν βάζω κύαλια αυτο μονο. Ωστόσο επειδη ειχε γινει καποτε φιλικό πάτημα με ενα Κ3 φουλ με σφιγμένο wg και ενα Κ4 με 1.3 κόφτη το αποτέλεμα ηταν το Κ3 σε ρεπριζ να πετάγεται και να παραμένει μπροςτα μεχρι και τα 170 χλμ περιπου.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by KeM
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αναφορικά απλα ειχα μετρηθεί καποτε με προγράμμα Κρίτωνα στον Μαραβέλια χωρις wg πανω 312 ps. Επειδη στη πορεία απο οτι φανηκε τα 30 κατι ηταν μπόνους θα παω ξανα για μέτρηση φωτεινελη και ευελπιστώ να ειναι πραγματικά 300 τωρα τουλαχιςτον στον δρομο παει πολυ καλα :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τέζα οχι υπάρχουν και χειρότεροι (βλέπε κάβουρα)! Χαχαχα

Στην υψηλή πίεση δουλευει 1.9 over και 1.2 οριακά στον κόφτη. Άξιζε κατα την γνώμη μου το wg μιας και κρατάει πολυ καλύτερα την πίεση παντού.

Με Κ4 φουλ και ασφιχτη απλα δν βάζω κύαλια αυτο μονο. Ωστόσο επειδη ειχε γινει καποτε φιλικό πάτημα με ενα Κ3 φουλ με σφιγμένο wg και ενα Κ4 με 1.3 κόφτη το αποτέλεμα ηταν το Κ3 σε ρεπριζ να πετάγεται και να παραμένει μπροςτα μεχρι και τα 170 χλμ περιπου.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Λογικά ψηλά είχε απώλειες το κ03 επειδή δούλευε εκτός χάρτη ενώ μεσαίες ξυριζε. Αν βάζεις ρολ πρέπει το τούρμπο να δουλεύει πιο τέρμα από το τέρμα :-P

Link to comment
Share on other sites

Λογικά ψηλά είχε απώλειες το κ03 επειδή δούλευε εκτός χάρτη ενώ μεσαίες ξυριζε. Αν βάζεις ρολ πρέπει το τούρμπο να δουλεύει πιο τέρμα από το τέρμα :-P

Στο δικο μου αμαξι με το προηγουμενο σεταπ αναφερεται ο συνονοματος kem. Ειχαμε κανει ενα φιλικο πατημα ωστε να δουμε διαφορες αναμεσα σε κ03 και ΙΗΙ μιας και δυσκολα θα ξαναβρισκοταν τετοια ευκαιρια (φιλικο αμαξι, χωρις "κρυψινους" ιδιοκτητες, χωρις ποντικιες, χωρις κομπλεξ, με χαλαρη διαθεση)

 

Γενικα το κ03 "ξεψυχαει" ψηλα και αποτομα ξεφουςκωνει οτι κι αν της κανεις.

 

Προσωπικα προσπαθησα πανω στην κ03 με αρκετο σφιξιμο της wg να μετριασω αυτη υην αποτομη πτωση (Ουτως ή αλλως πηγαινε για αλλαγη το σεταπ σε ΙΗΙ και απλα ηθελα να δω ποιο ειναι το οριο της κ03)

 

Γι αυτο και αναφερθηκε το σφιξιμο. :-)

Παντως πηγαινε καλα (για κ03) μεχρι να μας αφησει χρονους το wg.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Στο δικο μου αμαξι με το προηγουμενο σεταπ αναφερεται ο συνονοματος kem. Ειχαμε κανει ενα φιλικο πατημα ωστε να δουμε διαφορες αναμεσα σε κ03 και ΙΗΙ μιας και δυσκολα θα ξαναβρισκοταν τετοια ευκαιρια (φιλικο αμαξι, χωρις "κρυψινους" ιδιοκτητες, χωρις ποντικιες, χωρις κομπλεξ, με χαλαρη διαθεση)

 

Γενικα το κ03 "ξεψυχαει" ψηλα και αποτομα ξεφουςκωνει οτι κι αν της κανεις.

 

Προσωπικα προσπαθησα πανω στην κ03 με αρκετο σφιξιμο της wg να μετριασω αυτη υην αποτομη πτωση (Ουτως ή αλλως πηγαινε για αλλαγη το σεταπ σε ΙΗΙ και απλα ηθελα να δω ποιο ειναι το οριο της κ03)

 

Γι αυτο και αναφερθηκε το σφιξιμο. :-)

Παντως πηγαινε καλα (για κ03) μεχρι να μας αφησει χρονους το wg.

Πραγματικά ωραία δοκιμή!

Δεν το είπα με κακό σκοπό, το πιστεύω ότι γενικά ένα τούρμπο που δουλεύει "χαλαρά " ας είναι μεγάλο και βγάζει άλογα, θα χάσει από ένα μικρό αν το άνοιγμα περιλαμβάνει μεσαίες. Ψηλά άλλο

Οπότε γενικά αν θέλουμε το αυτοκίνητο να είναι γρήγορο σε σχέση με τα άλλα θα πρέπει και το τούρμπο να είναι τέτοιο ώστε να δουλεύει στο μέγιστο εντός χάρτη για αυτό που θέλουμε.

Όταν έβαλα το υβρίδιο, αρχικά το είχα σε χαμηλή πίεση (1.4-1.2) αν και είχε αέρα το αυτοκίνητο, εντούτοις έχασε γιατί δοκίμασα με αυτοκίνητο φίλου που είχα ανοίξει με την 015. Με "χαμηλή " πίεση έπρεπε να κρατήσει το άνοιγμα για να φανεί ότι είχε πάρει σε σχέση με το 015.

Φαινόταν μετά την πρώτη αλλαγή ταχύτητας ότι δεν λαχανιαζε πλέον

Ενώ στα χαζό πατήματα της μιας σχέσης είπαμε "ωχ χάλασε τώρα δεν βγάζει άλογα "

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

τι πιεσεις δουλευες με Κριτωνα Κem?

Στο μπαρομετρο εβλεπα 1.6 οβερ και 0.8 με 0.9 οριακά κόφτη.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικες οι αλλαγές Γιώργο. Αλλαγές σε όλα τα επίπεδα βλέπω ! Μπράβο φίλε !

Θοδωρή σε ευχαριστώ! Δυστυχώς οχι σε ολες μιας και θελω φρένα δίσκο και αναρτήσεις αλλα σιγά σιγά το φτιάχνω οσο μπορω!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Στο στάδιο που είσαι είσαι ακόμα με τον μαμά δίσκο;; να ρωτήσω αν έχεις εσύ ή κάποιος άλλος συγκρίνει να δει διάφορες ανάμεσα σε ένα ποεσμενο ihi και ένα χαλαρό k04 τι γίνεται;;

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολα χαλαρό τούρμπο έστω και μεγαλύτερο να σταθεί σε λίγο μικρότερο που δουλεύει τέρμα. Θα πάρει τόσο προβάδισμα μεσαίες που μετά δεν μαζεύεις. Αν μαζέψεις μετά τα 180-200. Εκτός αν το "χαλαρό " κ04 δουλεύει παρόμοιες πιέσεις οπότε μια δυο σχέσεις μετά θα φτάσει από δίπλα.

Έτσι νομίζω δλδ αν κρίνω από άλλες εμπειρίες που είχα

Link to comment
Share on other sites

Εαν δουλευει μια κ04 ιδιες πιεσεις οσο μια ihi δεν υπαρχει καμια επαφη.Μονο εαν η Κο4 δουλεψει 1.2 χαλαρα και η ihi 1.8 τοτε μπορει να υπαρχει μια συγκριση....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν πατήσουν από χαμηλά ? Δεν ξέρω αλλά προσωπικά αν είχα "χαλαρό " κ04 θα απέφευγα να ανοίξω με τέρμα μικρότερο τούρμπο. Έτσι πιστεύω δλδ δεν έχω δει

Link to comment
Share on other sites

Στο στάδιο που είσαι είσαι ακόμα με τον μαμά δίσκο;; να ρωτήσω αν έχεις εσύ ή κάποιος άλλος συγκρίνει να δει διάφορες ανάμεσα σε ένα ποεσμενο ihi και ένα χαλαρό k04 τι γίνεται;;

Ναι γιατι παντα απέφευγα πατήματα με υψηλό φορτίο και χαμηλές στροφές. Τωρα μετα απο 30000+ χλμ στο κοντέρ με ΙΗΙ εχει δείξει δείγματα κόπωσης.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν πατήσουν από χαμηλά ? Δεν ξέρω αλλά προσωπικά αν είχα "χαλαρό " κ04 θα απέφευγα να ανοίξω με τέρμα μικρότερο τούρμπο. Έτσι πιστεύω δλδ δεν έχω δει

Αυτο ειχε φανει στο φιλικό πάτημα με την Κ3 φουλ και την Κ4 που δούλευε 1.2 περιπου κόφτη. Με ΙΗΙ θα μέτραγε κολωνες..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειχε φανει στο φιλικό πάτημα με την Κ3 φουλ και την Κ4 που δούλευε 1.2 περιπου κόφτη. Με ΙΗΙ θα μέτραγε κολωνες..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Το φαντάζομαι γιατί θεωρητικά το υβριδικό που έχω στο 1.1-1.2 είχε ίδια απόδοση και καλύτερο αέρα ψηλά από το 015. Όμως άνοιξα με αυτοκίνητο πριν και μετά. Ήταν να βάλεις τα κλάματα αν έβλεπες τι γινόταν... Μεσαίες έτρωγα τον αμαζευτο και μετά αντε να το μαζέψω. Τελικά δούλεψα το υβρίδιο τέρμα σχεδόν για να φανεί το πλεονέκτημα. Που στο τέρμα έδειξε ότι όντως κάνει δουλειά. Αν δεν το βάλεις τέρμα, χάνεις μεσαίες, έχεις λαγκ, άσχημη απόκριση... Ιδανικός συνδυασμός για να φας τον αμαζευτο και να ψάχνεσαι... Και ας έχεις θεωρητικά καλύτερη ισχύ

Τα χαλαρά είναι μόνο για ταξίδια και με προσοχή στις προσπεράσεις λόγω άσχημης απόκρισης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να τα λέμε κι αυτά σωστός!!!!

 

Με χαλαρή την πίεση και δίπλα με αμαξάκι καμια 300 κιλά ελαφρύτερο και καμια 100 άλογα λιγότερα.....εάν γίνει πάτημα εκτός εύρους Κ04 μέχρι τα μέσα τρίτης θα πέσει ίδρωμα.... στα ψηλά όπου μια μικρή τουρμπίνα αρχίζει και λαχανιάζει θα φανεί η διαφορά.....αλλιώς πάτημα με 3ες και 100........

 

κοίτα ρε που θα λέμε και για πατήματα λές και έχουμε 1000+ άλογα....χαχαχαχαχαχαχαχα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Προχθές σε πάτημα 3η - 4η το αμάξι δεν σήκωσε την πίεση που επρεπε και παρατήρησα οτι παίζανε οι στροφές ενω δεν σπινιαρε.. Παμε για δίσκο μετα απο 75000 εκ των οποίων τα 40000 με ΙΗΙ.. Τελικα τα πατήματα με 1.9-2.0 bar ηταν μετρημένα.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Και πολυ αντεξε.

Ναι παλι καλα και αυτο γιατι ποτε δν πάταγα χαμηλά... Μην το πεις ουτε του παπά :P

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο είπα φιλαράκι ;)

 

 

Δημήτρης

Χαχαχα εσυ φταις!! Θα δω τωρα δεν ειμαι σίγουρος αν ειναι σωστή επιλογή ο φτιαχτος σε βάθος χρόνου αλλα απο οτι ειδα υπαρχει για εμας κιτ της Sachs με δίσκο μονής μάζας και ελαφρωμενο βολάν (7.2 κιλά). Αντέχει μεχρι 53 κιλά ροπή. Το δε κόστος πανω απο 1000.. Οτι πληρώνεις παίρνεις..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως η δική μου εμπειρία ειναι αρνητική σε φτιαχτό Γιωργαρα. Για την ακρίβεια, πλήρης αποτυχία τρεις φορές. Βλέπω ομως και σε άλλους το ίδιο αποτυχημένοι ειναι, μετά απο λίγο αρχίζει το πατιναρισμα..

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.