Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα
leondim77

Αλλαγή λαδιών - Aυξηση πieσης

Recommended Posts

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

 

Το αυτοκίνητο έχει ρυθμιστεί στο 1.1 σταθερή με 1,3 over.

 

Εδώ και ένα χρόνο κρατάει ευλαβικά αυτές τις πιέσεις με μια ελάχιστη πτώση μετά την τοποθέτηση FMIC.

 

Το Σάββατο έκανα μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Απλά πράγματα δημαδή.

 

Βγήκαν τα CASTROL MAGNATEX 5w40 και μπήκαν τα MOTUL 8100 5w40 μαζί με ένα φίλτρο της ΜΑΝΝ μεγάλο.

 

Από τα πρώτα χιλιόμετρα το αυτοκίνητο πλέον σηκώνει 1,3 σταθερη και 1,5 over!

 

0,2psi δηλαδή περισσότερο από πριν!

 

Απέφυγα να το πιέσω πολύ με τα καινούρια λάδια αλλά μετά από 100 χιλιόμετρα και ανοιγμα τρίτης είχα τα ίδια αποτελέσματα.

 

Τι συμβαίνει?

Edited by Alex
Tιτλος τοπικ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προφανως καποιο μηχανικο προβλημα προεκυψε ταυτοχρονα με την αλλαγη λαδιων... Δεν ειναι δυνατον να ανεβασε 0,2 bar απο το λαδι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προφανως καποιο μηχανικο προβλημα προεκυψε ταυτοχρονα με την αλλαγη λαδιων... Δεν ειναι δυνατον να ανεβασε 0,2 bar απο το λαδι...

 

από πάνω (και κάτω) ήμουν! δεν ακουμπήσαμε τίποτα άλλο!!

Και όλα φαίνονται να δουλεύουν ρολόι!

 

Έχω ακούσει ότι με τα MOTUL 'αλλάζει' το αμάξι, αλλά μετά την τρίτη αλλαγή λαδιών.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

 

Το αυτοκίνητο έχει ρυθμιστεί στο 1.1 σταθερή με 1,3 over.

 

Εδώ και ένα χρόνο κρατάει ευλαβικά αυτές τις πιέσεις με μια ελάχιστη πτώση μετά την τοποθέτηση FMIC.

 

Το Σάββατο έκανα μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Απλά πράγματα δημαδή.

 

Βγήκαν τα CASTROL MAGNATEX 5w40 και μπήκαν τα MOTUL 8100 5w40 μαζί με ένα φίλτρο της ΜΑΝΝ μεγάλο.

 

Από τα πρώτα χιλιόμετρα το αυτοκίνητο πλέον σηκώνει 1,3 σταθερη και 1,5 over!

 

0,2psi δηλαδή περισσότερο από πριν!

 

Απέφυγα να το πιέσω πολύ με τα καινούρια λάδια αλλά μετά από 100 χιλιόμετρα και ανοιγμα τρίτης είχα τα ίδια αποτελέσματα.

 

Τι συμβαίνει?

 

 

 

 

Μου φαίνεται απίθανο να οφείλεται στο λάδι πάντως..

 

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βάλε λάδι κι'έλα βράδυ δηλαδή sHa_sarcasticlol.gif

Edited by mariosA4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

 

Το αυτοκίνητο έχει ρυθμιστεί στο 1.1 σταθερή με 1,3 over.

 

Εδώ και ένα χρόνο κρατάει ευλαβικά αυτές τις πιέσεις με μια ελάχιστη πτώση μετά την τοποθέτηση FMIC.

 

Το Σάββατο έκανα μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Απλά πράγματα δημαδή.

 

Βγήκαν τα CASTROL MAGNATEX 5w40 και μπήκαν τα MOTUL 8100 5w40 μαζί με ένα φίλτρο της ΜΑΝΝ μεγάλο.

 

Από τα πρώτα χιλιόμετρα το αυτοκίνητο πλέον σηκώνει 1,3 σταθερη και 1,5 over!

 

0,2psi δηλαδή περισσότερο από πριν!

 

Απέφυγα να το πιέσω πολύ με τα καινούρια λάδια αλλά μετά από 100 χιλιόμετρα και ανοιγμα τρίτης είχα τα ίδια αποτελέσματα.

 

Τι συμβαίνει?

Ειναι απλο δημητρη. Αντι να σου βαλουν motul σου εβαλαν καλαματιανο με οξυτητα δεκατα.Το αμαξι ετσι δεν βαρυστομαχιαζει και ανεβαζει πιεση.Ελα ρε λιγη πλακα κανω. Κερναω καφε στο IGOR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειναι απλο δημητρη. Αντι να σου βαλουν motul σου εβαλαν καλαματιανο με οξυτητα δεκατα.Το αμαξι ετσι δεν βαρυστομαχιαζει και ανεβαζει πιεση.Ελα ρε λιγη πλακα κανω. Κερναω καφε στο IGOR.

 

Πλάκα πλάκα και μετά από 400 χλμ το αυτοκίνητο συνεχίζει να έχει την ίδια συμπεριφορά.

Ξέρω ότι είανι για γέλια και για κλάματα αυτό που συμβαίνει... αλλά συμβαίνει.

Sylvios θα σε πάρω τηλ. έχω κάτι να σου δώσω και αν μπορέσουμε να κάνουμε και ένα check με το VAG COM σου μπορεί να λυθούν οι απορίες. Θα σε πάρω το ΣΚ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω σκεφτομαι το φιλτρο......αλλα δυσκολο.....βεβαια υπαρχει μια περιπτωση αλλα ειναι 1/10000000. :sCo_hmmthink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και επανέρχομαι με νεότερα!

 

Το Σάββατο έκανα ταξίδι 260 χιλιομέτρων με πολύ χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες. Στο πήγαινε (130χλμ) το αυτοκίνητο συνέχιζε να ανεβάζει τις (υψηλότερες) πιέσεις που αναφέρω παραπάνω.

 

Παρκαρισμένο για 8 ώρες και αναχώρηση για το ταξίδι επιστροφής.

 

Το αυτοκίνητο ως εκ θαύματος άλλαξε πάλι μυαλά. ‘Επανήλθε’. Σταθερή στο 1 και over στο 1,2!

 

Σήμερα συνεχίζει τα ίδια. Από βδομάδα βλέπουμε… ανάλογα τα κέφια του. Δεν ξέρω τι άλλο να πω…. :sCo_hmmthink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα σου έλεγα να βάλεις ένα boost controller και να τελειωνεις μια και καλή με τις πιέσεις αλλά δεν δουλεύουν τόσο καλα όσο η μαμα Ν75 και φυσικά οι ανάλογοι χάρτες του εγκεφάλου. Πάντως πολύ περίεργο αυτό το σκαμπανέβασμα, μπορεί να είναι και κάποια μικρή διαροή σε κάποιο κολλάρο . Θέλει ένα τέστ πίεσης για να το βρείς ή εξονυχιστικός έλεγχος στα κολλάρα. Το ότι κράταγε 1,1 σταθερό δεν μου λέεικάτι ,μπορεί από την αρχή να είχες τη διαροή. Δοκίμασε και μια αλλαγή στην Ν75 από τον Σύλβιο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και επανέρχομαι με νεότερα!

 

Το Σάββατο έκανα ταξίδι 260 χιλιομέτρων με πολύ χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες. Στο πήγαινε (130χλμ) το αυτοκίνητο συνέχιζε να ανεβάζει τις (υψηλότερες) πιέσεις που αναφέρω παραπάνω.

 

Παρκαρισμένο για 8 ώρες και αναχώρηση για το ταξίδι επιστροφής.

 

Το αυτοκίνητο ως εκ θαύματος άλλαξε πάλι μυαλά. ‘Επανήλθε’. Σταθερή στο 1 και over στο 1,2!

 

Σήμερα συνεχίζει τα ίδια. Από βδομάδα βλέπουμε… ανάλογα τα κέφια του. Δεν ξέρω τι άλλο να πω…. :sCo_hmmthink:

 

Δημήτρη,κατ'αρχην δοκιμασε να ξεφισώσεις την Ν75.

Απο την πιεση που θα κρατησει θα καταλάβεις αν η west gate δουλευει σωστα.

Αν δουλευει τότε ψαξε κολάρα ή Ν75.

Εχω μια να σου δανεισω να δοκιμασεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.