Jump to content

Audi A3 1.2 TFSI Βελτίωση


george liogas

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους καινούργιος στο Audi Sport Club και αρχίζω να ψάχνομαι για το καινούργιο μου αυτοκίνητο μιας και η κρίση με χτύπησε άσχημα και αναγκάστικα να πάρω το 1.2 TFSI με Stronic κιβώτιο. Ενδιαφέρομαι για πρόγραμμα μόνο και ένα φίλτρο τίποτα περισσότερο. Το παλιό μου αυτοκίνητο φορούσε overload προγραμμα και είχα μείνει ευχαριστημένος απλά με ανησυχεί ότι είναι μικρός ο κινητήρας και δεν βλέπω πολλούς κατόχους 1.2 TFSI να έχουν προχωρήσει σε tunning...λοιπον κάποια γνώμη από κάποιον που το έχει κάνει ήδη να μας πεί δυο πραματάκια....?

Edited by Alex
Audi Sport Club ; )
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους καινούργιος στο Audi Sport Club και αρχίζω να ψάχνομαι για το καινούργιο μου αυτοκίνητο μιας και η κρίση με χτύπησε άσχημα και αναγκάστικα να πάρω το 1.2 TFSI με Stronic κιβώτιο. Ενδιαφέρομαι για πρόγραμμα μόνο και ένα φίλτρο τίποτα περισσότερο. Το παλιό μου αυτοκίνητο φορούσε overload προγραμμα και είχα μείνει ευχαριστημένος απλά με ανησυχεί ότι είναι μικρός ο κινητήρας και δεν βλέπω πολλούς κατόχους 1.2 TFSI να έχουν προχωρήσει σε tunning...λοιπον κάποια γνώμη από κάποιον που το έχει κάνει ήδη να μας πεί δυο πραματάκια....?

 

Γιωργο , θα δεις οτι ετσι που παει η κατασταση , μονο ατυχος δεν εισαι που επελεξες να παρεις το 1.2TSI ... σε λιγο θα αξιζει πιο πολυ απο S3 ... Το μοτερ ειναι αξιοπιστο ( δεν εχουν ακουστει αρνητικα προς το παρον ) και οικονομικο . Με επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου κερδιζεις περιπου 15ΗΡ (+0.2-0.3bar σε ολη την κλιμακα στροφων) , ενω το φιλτρο εκτιμω οτι δεν θα σου δωσει κατι σε ισχυ , παρα μονο σε running cost αφου δεν θα χρειαζεται να το πληρωνιες στα προβλεπομενα service . Το αυτοκινητο εχει φιλτροχοανη και cold air intake , που υπερεπαρκει για την συγκεκριμενη τουρμπινα . Το οτι δεν εχουν προχωρησει πολλοι σε tuning , κατα την αποψη μου , εχει να κανει με το οτι τα αυτοκινητα ειναι ακομα καινουρια , μεχρι πριν λιγο δεν υπηρχαν καν εργαλεια επαναπρογραμματισμου για τον κινητηρα αυτο , ενω και το γεγονος οτι συνηθως οι κατοχοι τετοιων μοτερ βαζουν σε δευτερη μοιρα τις επιδοσεις .

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο , θα δεις οτι ετσι που παει η κατασταση , μονο ατυχος δεν εισαι που επελεξες να παρεις το 1.2TSI ... σε λιγο θα αξιζει πιο πολυ απο S3 ... Το μοτερ ειναι αξιοπιστο ( δεν εχουν ακουστει αρνητικα προς το παρον ) και οικονομικο . Με επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου κερδιζεις περιπου 15ΗΡ (+0.2-0.3bar σε ολη την κλιμακα στροφων) , ενω το φιλτρο εκτιμω οτι δεν θα σου δωσει κατι σε ισχυ , παρα μονο σε running cost αφου δεν θα χρειαζεται να το πληρωνιες στα προβλεπομενα service . Το αυτοκινητο εχει φιλτροχοανη και cold air intake , που υπερεπαρκει για την συγκεκριμενη τουρμπινα . Το οτι δεν εχουν προχωρησει πολλοι σε tuning , κατα την αποψη μου , εχει να κανει με το οτι τα αυτοκινητα ειναι ακομα καινουρια , μεχρι πριν λιγο δεν υπηρχαν καν εργαλεια επαναπρογραμματισμου για τον κινητηρα αυτο , ενω και το γεγονος οτι συνηθως οι κατοχοι τετοιων μοτερ βαζουν σε δευτερη μοιρα τις επιδοσεις .

 

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Κρίτωνα μακάρι όπως λες να μείνω ευχαριστημένος με τον κινητήρα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

το ψιλοεχω κοιταξει κ εγω για προγραμμα αλλα φοβαμαι μηπως δε το αντεχει ο κινητηρας μας γιατι ειναι σχετικα πιεσμενος.σε 2-3 χρονια που τελειωνει η εγγυση(αμα ειμαστε ακομα εδω πρωτα ο θεος) θα το ψαξω πιο πολυ..

george σε περιπτωση που κανεις καποια κινηση μη διστασεις να μας ενημερωσεις new_thumright.gif

Link to comment
Share on other sites

το ψιλοεχω κοιταξει κ εγω για προγραμμα αλλα φοβαμαι μηπως δε το αντεχει ο κινητηρας μας γιατι ειναι σχετικα πιεσμενος.σε 2-3 χρονια που τελειωνει η εγγυση(αμα ειμαστε ακομα εδω πρωτα ο θεος) θα το ψαξω πιο πολυ..

george σε περιπτωση που κανεις καποια κινηση μη διστασεις να μας ενημερωσεις new_thumright.gif

 

Εγώ έχω κάνει και επέκταση εγγυήσης αλλά δεν κολάω σαυτό αφού όσο τα σκας κανονικά στην αντιπρωσοπεία για τα σερβις του και δεν έχεις μπουρια ιντερκούλερ δηλαδή το αυτοκινητο να κάνει μπαμ ότι ειναι φτιαγμένο δεν εχεις προβλημα με την εγγυηση. Εξαλου σε ενα απλό ελεγχο απο την αντιπρωσοπεία δεν φαίνεται αν ενα αυτοκινητο φοραει η δεν φοραει προγραμμα. θα σε ενημερωσω παντως dim stay online

Link to comment
Share on other sites

george τι μοντελο ειναι το δικο σου?

 

1.2 sline με s-tronic κιβωτιο δεν το εχω πολυ καιρο πρόσφατα το πηρα απο καρεντα μεταχειρισμενο και να σου πω εχω ψιλοαπαγοητευτει απο την καταναλωση την περιμενα χαμηλοτερη για 1.2 κινητηρα....

Link to comment
Share on other sites

1.2 sline με s-tronic κιβωτιο δεν το εχω πολυ καιρο πρόσφατα το πηρα απο καρεντα μεταχειρισμενο και να σου πω εχω ψιλοαπαγοητευτει απο την καταναλωση την περιμενα χαμηλοτερη για 1.2 κινητηρα....

τι κατανάλωση έχεις και τι χρήση του κάνεις?

Επιπλέον που το κινείς?

:)

Link to comment
Share on other sites

τι κατανάλωση έχεις και τι χρήση του κάνεις?

Επιπλέον που το κινείς?

:)

 

είμαι φρέσκος ακόμα ιδιοκτήτης δεν έχω ολοκληρωμενη αποψη για το ποσο καίει αλλά βλέπω καταναλωση πανω από 8.5 λιτρα στα 100 στη πόλη πάντα και με το επιλογέα του κιβωτίου στο D. Επίσης μια ερευνα του Auto Bild με ανησυχησε που δίνει μικτή πραγματική καταναλωση 8.7λ/100χλμ την στιγμή που στο audi a3 1.4 με τα 122ps δείχνει μόλις 8.9λ/100χλμ και λεω δυστυχως γιατί η επιλογη μου για 1.200 κυβικα έγινε με βάση την κατανάλωση αλλίως θα έπερνα ένα ποιο δυνατό κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

είμαι φρέσκος ακόμα ιδιοκτήτης δεν έχω ολοκληρωμενη αποψη για το ποσο καίει αλλά βλέπω καταναλωση πανω από 8.5 λιτρα στα 100 στη πόλη πάντα και με το επιλογέα του κιβωτίου στο D. Επίσης μια ερευνα του Auto Bild με ανησυχησε που δίνει μικτή πραγματική καταναλωση 8.7λ/100χλμ την στιγμή που στο audi a3 1.4 με τα 122ps δείχνει μόλις 8.9λ/100χλμ και λεω δυστυχως γιατί η επιλογη μου για 1.200 κυβικα έγινε με βάση την κατανάλωση αλλίως θα έπερνα ένα ποιο δυνατό κινητήρα.

δεν γνωρίζω πόσο καίει το 1.4Τ, αλλά με βάση την κίνηση της Αθήνας, θεωρώ ότι είσαι σε πολύ καλά επίπεδα.

 

Θα ήθελα να σου επισημάνω εδώ πως το autobild και όλα τα περιοδικά που δίνουν μέση κατανάλωση δοκιμής, δεν είναι αντιπροσωπευτική ως προς την μέση χρήση του αυτοκινήτου καθώς το πιέζουν το αμάξι αρκετά και για τις μετρήσεις που κάνουν (ρεπρίζ, 0-100km/h κτλ, φρεναρίσματα 100-0km/h κτλ) αλλά και για να αποκτήσουν πλήρη άποψη για την λειτουργία του κινητήρα.

 

Αν θες, μπορείς να γράψεις το τι κίνηση αντιμετωπίζεις στο δρόμο καθώς και πώς οδηγείς και ίσως να σου απαντούσε και κάποιος κάτοχος με Α3 1.4Τ ώστε να υπάρχει άμεση σύγκριση.

 

 

ΥΓ: πάντως μέσα στην πόλη, σε περίοδο ακινησίας, το DSG σου καταναλώνει λίγο βενζίνη παραπάνω (όχι πάνω από 0,2lt/100km στο σύνολο) κι αυτό γιατί όταν είσαι σταματημένος ο συμπλέκτης της 1ης ταχύτητας είναι στο bite point (εκεί που οριακά πιάνει ο συμπλέκτης). Μόλις όμως κινηθείς ελάχιστα, η κατανάλωση λειτουργεί υπέρ σου. :sHa_thumbgoodjob:

Link to comment
Share on other sites

δεν γνωρίζω πόσο καίει το 1.4Τ, αλλά με βάση την κίνηση της Αθήνας, θεωρώ ότι είσαι σε πολύ καλά επίπεδα.

 

Θα ήθελα να σου επισημάνω εδώ πως το autobild και όλα τα περιοδικά που δίνουν μέση κατανάλωση δοκιμής, δεν είναι αντιπροσωπευτική ως προς την μέση χρήση του αυτοκινήτου καθώς το πιέζουν το αμάξι αρκετά και για τις μετρήσεις που κάνουν (ρεπρίζ, 0-100km/h κτλ, φρεναρίσματα 100-0km/h κτλ) αλλά και για να αποκτήσουν πλήρη άποψη για την λειτουργία του κινητήρα.

 

Αν θες, μπορείς να γράψεις το τι κίνηση αντιμετωπίζεις στο δρόμο καθώς και πώς οδηγείς και ίσως να σου απαντούσε και κάποιος κάτοχος με Α3 1.4Τ ώστε να υπάρχει άμεση σύγκριση.

 

 

ΥΓ: πάντως μέσα στην πόλη, σε περίοδο ακινησίας, το DSG σου καταναλώνει λίγο βενζίνη παραπάνω (όχι πάνω από 0,2lt/100km στο σύνολο) κι αυτό γιατί όταν είσαι σταματημένος ο συμπλέκτης της 1ης ταχύτητας είναι στο bite point (εκεί που οριακά πιάνει ο συμπλέκτης). Μόλις όμως κινηθείς ελάχιστα, η κατανάλωση λειτουργεί υπέρ σου. :sHa_thumbgoodjob:

 

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες θα περιμένω να περάσουν δυο με τρία γεμίσματα για να εχω καλυτερη αποψη σε όλες τις συνθηκες οδηγησεις και θα επανελθω.

 

Υ.Γ. το αυτοκινητο διαθετει λειτουργια start-stop του κινητηρα οπότε ίσως αυτό το 0,2λ παραπανω να το γλιτώνω...

Link to comment
Share on other sites

είμαι φρέσκος ακόμα ιδιοκτήτης δεν έχω ολοκληρωμενη αποψη για το ποσο καίει αλλά βλέπω καταναλωση πανω από 8.5 λιτρα στα 100 στη πόλη πάντα και με το επιλογέα του κιβωτίου στο D. Επίσης μια ερευνα του Auto Bild με ανησυχησε που δίνει μικτή πραγματική καταναλωση 8.7λ/100χλμ την στιγμή που στο audi a3 1.4 με τα 122ps δείχνει μόλις 8.9λ/100χλμ και λεω δυστυχως γιατί η επιλογη μου για 1.200 κυβικα έγινε με βάση την κατανάλωση αλλίως θα έπερνα ένα ποιο δυνατό κινητήρα.

 

Μ'αυτό το νούμερο και δεν είσαι ικανοποιημένος... ; :sSc_jawdrop2:

 

Πίστεψε με είναι πάρα πολύ καλό!!! ειδικά για την κίνηση που αναφέρεις, τα περιοδικά είναι πάντα πιο αισιόδοξα.

 

Σκέψου αν βάλεις και πρόγραμμα μπορεί να ναι και ακόμα πιο κάτω, καθότι φτωχαίνει λίγο το μίγμα για επιδόσεις!

Link to comment
Share on other sites

αν το εχεις λιγο καιρο θα δεις οτι αργοτερα θα πεσει η καταναλωση. αν μπορεις τσεκαρε στο μενου 2 ποσο κατανλωση σου δειχνει, εμενα πριν αλλαξω τουρμπινα ελεγε 7.3 ενω οταν το ειχα πρωτοπαρει εγραφε 8.5

μεγαλο ρολο παιζει κ το πως οδηγεις βεβαια

Link to comment
Share on other sites

αν το εχεις λιγο καιρο θα δεις οτι αργοτερα θα πεσει η καταναλωση. αν μπορεις τσεκαρε στο μενου 2 ποσο κατανλωση σου δειχνει, εμενα πριν αλλαξω τουρμπινα ελεγε 7.3 ενω οταν το ειχα πρωτοπαρει εγραφε 8.5

μεγαλο ρολο παιζει κ το πως οδηγεις βεβαια

 

Τουρμπίνα γιατί άλαξες φιλε μου τι συνέβει?

Link to comment
Share on other sites

Μ'αυτό το νούμερο και δεν είσαι ικανοποιημένος... ; :sSc_jawdrop2:

 

Πίστεψε με είναι πάρα πολύ καλό!!! ειδικά για την κίνηση που αναφέρεις, τα περιοδικά είναι πάντα πιο αισιόδοξα.

 

Σκέψου αν βάλεις και πρόγραμμα μπορεί να ναι και ακόμα πιο κάτω, καθότι φτωχαίνει λίγο το μίγμα για επιδόσεις!

 

Κοιτα σε σχέση με το προηγουμενο που είχα και ηταν 1.4 tsi στα 220ps ικανοποιημένος είμαι απλά με την λογική οτι είναι 1.200 τα περίμενα λίγο καλύτερα τα πράματα...όσο για το πρόγραμμα οταν μπεί το μίγμα δεν γίνεται ποιό πλούσιο??? νομίζω ότι οι αυτοκινητοβιομηχανιες το κρατάνε φτωχό στις ανοχες του κινητήρα πάντα για λόγους οικονομίας και καυσαερίων σε βάρος των επιδόσεων.

Link to comment
Share on other sites

προβληματικη παρτιδα τουρμπινας για τα μοντελα του 2009 κ μερικα του 2010, λογικα εσυ δε θα εχεις προβλημα για αυτο σε ρωτησα ποιας χρονιας ειναι

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο εγω παντως που εχω το 14αρι σου λεω οτι μεσα στην πολη το αμαξι ειναι απιστευτο και αγγιζει καταναλωσεις με νουμερα κατω απο 7 λιτρα.

Απλως εμενα ειναι καπου στο 9.6 γιατι κανω συνεχως ταξιδια και μου αρεσει να τσιμπαω λιγο παραπανω το γκαζι.Απο κει και περα το αμαξι εχει σιγουρα πολυ παραπανω απο 125 hp κ αυτο φαινεται στην συμεριφορα του στο δρομο.Κατα τη γνωμη μου ειναι καλυτερο απο το Α3 με τα 1200cc γιατι πολυ απλα δεν ζοριζεται τοσο πολυ λογω βαρους.Στο polo αυτος ο κινητηρας κανει θαυματα,ομως το Α3 εινια πολυ βαρυ.

 

Ευχαριστω, Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο εγω παντως που εχω το 14αρι σου λεω οτι μεσα στην πολη το αμαξι ειναι απιστευτο και αγγιζει καταναλωσεις με νουμερα κατω απο 7 λιτρα.

Απλως εμενα ειναι καπου στο 9.6 γιατι κανω συνεχως ταξιδια και μου αρεσει να τσιμπαω λιγο παραπανω το γκαζι.Απο κει και περα το αμαξι εχει σιγουρα πολυ παραπανω απο 125 hp κ αυτο φαινεται στην συμεριφορα του στο δρομο.Κατα τη γνωμη μου ειναι καλυτερο απο το Α3 με τα 1200cc γιατι πολυ απλα δεν ζοριζεται τοσο πολυ λογω βαρους.Στο polo αυτος ο κινητηρας κανει θαυματα,ομως το Α3 εινια πολυ βαρυ.

 

Ευχαριστω, Γιαννης

 

Μαλλον έχεις δικιο σε ενα αυτοκινητο με 1300 κιλα αυτός ο κινητηρας ζοριζεται, οχι με την έννοια οτι δεν παει στο δρομο καλα το αυτοκινητο απο αποψη επιδοσεων ειναι αξιοπρεπεστατο για τα κυβικα του και σιγουρα δεν θυμιζει 1.200 κυβικα αλλα ενα καλο ατμοσφαιρικο 1600αρι αλλα αναλογα και η καταναλωση του δεν σου θυμιζει 1200 αλλά ενα οικονομικο ατμοσφαιρικό 1600αρι.

Με λιγα λογια ισως δεν πετυχα τοσο διανα στην αγορα μου ισως επερνα το 1.4 εκαιγα σχεδον τα ιδια και ειχα αρκετα αλογα παραπανω....εεε θα κερδισω κατι απο τα τελη....

Link to comment
Share on other sites

...όσο για το πρόγραμμα οταν μπεί το μίγμα δεν γίνεται ποιό πλούσιο??? νομίζω ότι οι αυτοκινητοβιομηχανιες το κρατάνε φτωχό στις ανοχες του κινητήρα πάντα για λόγους οικονομίας και καυσαερίων σε βάρος των επιδόσεων.

 

Συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Βέβαια εντάξει στα δικά σου επίπεδα ίσως μην το παρατηρήσεις τόσο πολύ γιατί είσαι ήδη πολύ οικονομικός, αλλά στα 2 λιτρα και νομίζω και στα 1800 είναι πολύ αισθητή μια μείωση στην κατανάλωση μετά από πρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

stamatikon Γραφε με Eλληνικα και οχι με Greek-English!

 

Τα τοπικ που αφορουν την βελτιωση του 1.2 TFSI ενωθηκαν

Edited by Alex
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.