Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Πανελλήνια Eκδρομή στους Δελφούς - Κοπή Πίτας14-16/2 2020

Περισσότερα

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα
mavrikos17

Απωλεια πιεσης σε 20VT

Recommended Posts

προβλημα παιδια βοηθεια!!!tt 225 εξατμιση αγελαδα inox,pipercross χοανη,αλλαγμενο μαφ,σκαστρα greddy type rz και προγραμμα για :1.7 over 1.5 σταθερη μεχρι τισ 6500στρ. και 1.2 στον κοφτη.τα αποτελεσματα 1.7 over και μετα πουφφ ξεφουσκωμα εκτοσ 5ης και 6ης που ψευτοκραταει στιγμιαια 1.4-1.35 για να πεσει στον κοφτη στο 0.9 αντε 1.0...maf ειπε ο πραγραμματιστης θα μετραω 205-210.μετραω 220 227 g/s πραγμα που λεει οφειλεται σε απωλεια πιεσησ..κοιταξα για διαρροη σε πολλαπλη εισαγωγησ στα σωληνακια αλλα ολα οκ..υπ οψην οτι υπαρχει λιγο κουρασμενη τουρμπινα.απο 3100 ανοιγει 3800 μ ειπαν..τι να κανω;;;;;;;;

Edited by Alex
Τιτλος τοπικ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η σκαστρα ανοιχτου τυπου δεν ειναι?Μηπως αυτη φταιει και διαβαζει ο εγκεφαλος σφαλμα και πεφτει σε safe mode?Αν οπως λες δεν χανεις απο σωληνακια!Για ξανακοιτα ομως, γιατι πριν κανα 2 χρονια τα ιδια ειχα παθει κι εγω και ειχα 3 σωληνακια σκισμενα. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

μπορει να υπολειτουργει η βαλβιδα Ν249 λογω της σκαστρας που εβαλες και να μην την βγαζει σαν σφαλμα. Συντομα θα σε αφησει χρονο και δεν θα τουρμπιζεις καν . κοστος 40 γιουργια .κανε ελεγχο κ το μαντεμι για ραγισμα..

Edited by Vaggoss3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το κλασικο Ε σε τι κατασταση ειναι?Αυτο αν σκιστει καποιες φορες δεν φαινεται καθολου ευκολα αν δεν το παρατηρησεις,και επισης συμφωνω και με την αποψη περι ανοιχτης σκαστρας.Αν ειναι η rz,εχει πολυ μεγαλο εμβολο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

σφιξαμε και wastegate παλι τπτ..λοιπον στο vagcom βγαζει σφαλμα την 249.την μετρησαμε κ απο 21-24 Ω ειναι 25..2 Ω(μικρο το θεμα μ ειπαν).ειναι η type rz αλλα την εχουμε κλειστου τυπου.ειναι στο τερμα soft οσον αφορα το μεγαλο εμβολο.επηρεαζει και παλι;;το Ε κωνσταντινε σορρυ αλλα δεν καταλαβα ποιο εννοεις.οποτε μαλλον παμε σ αυτο που φοβαμαι..ΜΑΝΤΕΜΙ ΑΞΟΝΑΣ...ΟΥΠΣ!!και μολισ εβαλα προγραμμα.μεγαλο ευχαριστω και παλι παιδια για καθε βοηθεια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

σφιξαμε και wastegate παλι τπτ..λοιπον στο vagcom βγαζει σφαλμα την 249.την μετρησαμε κ απο 21-24 Ω ειναι 25..2 Ω(μικρο το θεμα μ ειπαν).ειναι η type rz αλλα την εχουμε κλειστου τυπου.ειναι στο τερμα soft οσον αφορα το μεγαλο εμβολο.επηρεαζει και παλι;;το Ε κωνσταντινε σορρυ αλλα δεν καταλαβα ποιο εννοεις.οποτε μαλλον παμε σ αυτο που φοβαμαι..ΜΑΝΤΕΜΙ ΑΞΟΝΑΣ...ΟΥΠΣ!!και μολισ εβαλα προγραμμα.μεγαλο ευχαριστω και παλι παιδια για καθε βοηθεια.

Μεγαλε στο ειπα πιο πανω. Βαλβιδα Ν249 ! Γιατι σε ειπανε οτι ειναι μικρο το θεμα ??? Στο βγαζει 100% το σφαλμα σποραδικο μαλλον για αυτο , αλλα δεν ειναι ετσι τα πραματα. Υπολειτουργει η βαλβιδα σου η Ν249 γιατι ειναι ετοιμη να παραδωσει πνευμα και ζοριστηκε με την σκαστρα που εβαλες και σου βγαζει σποραδικο το σφαλμα.. Το σωληνακι που σου λεει ο Κων/νος ειναι δεξια της εισαγωγης σου ακουμπαει στο πλαι της.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μεγαλε στο ειπα πιο πανω. Βαλβιδα Ν249 ! Γιατι σε ειπανε οτι ειναι μικρο το θεμα ??? Στο βγαζει 100% το σφαλμα σποραδικο μαλλον για αυτο , αλλα δεν ειναι ετσι τα πραματα. Υπολειτουργει η βαλβιδα σου η Ν249 γιατι ειναι ετοιμη να παραδωσει πνευμα και ζοριστηκε με την σκαστρα που εβαλες και σου βγαζει σποραδικο το σφαλμα.. Το σωληνακι που σου λεει ο Κων/νος ειναι δεξια της εισαγωγης σου ακουμπαει στο πλαι της.

:sHa_thumbgoodjob: Και κλειστου τυπου να ειναι παλι επηρεαζει.θελει forge 006 η 007!

 

 

Το αλλαξα κι αυτο :new_thumright:Καντε και δευτερο τεστ πιεσης αν χρειαστει!

Edited by acen3g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δύσκολο από τουρμπίνα τέτοιο πρόβλημα, θα είχες κι άλλες παρενέργειες.. Κάπου χάνεις πίεση, κοίτα όλα τα σωληνάκια όπως σου είπαν.. Και την wastegate μην την αφήσεις τόσο σφιγμένη αν το λύσεις το πρόβλημα γιατί τότε όντως θα την ψάχνεις την τουρμπίνα..

 

 

Μιχάλης

Share this post


Link to post
Share on other sites

για Ν 249 μου ζηταν 80 στην αντιπροσωπεια και 60 εξω.το σωληνακι "Ε" εχει ενα κοψιματακι σαν γραμμη 3mm οταν τ εχω χαλαρο αλλα μολισ το τραβαω φαινεται τρυπιο μεχρι μεσα.

**τουρμπινα εχει 108.000 χλμ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο την στιγμη που ειναι τρυπιο το Ε αλλαξε το και βλεπεις.

Ειναι κλασικο σεσημασμενο σωληνακι αυτο και υπουλο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αφου πρωτα φτιαξεις το σωληνακι , τραβα και μια τζουρα απο την μεταλλικη υποδοχη της σχαστρας (επανω) και ταπωσε την με τη γλωσσα σου ... αν κραταει την υποπιεση που ρουφηξες ολα καλα , αλλιως τσεκαρε τα o-ring αυτης. επεισης αφου σου βγαζει βλαβη την N249 καταργησε το σωληνακι που παει πανω στη σχαστρα απο αυτην και τραβα νεο κατευθειαν απο την πολλαπλη εισαγωγη. Το επομενο σου βημα ειναι να ξυλωσεις τα περιτα πλεον π@π@ρια αφηνοντας απλα κουμπωμενη στην φισα την Ν249...

Share this post


Link to post
Share on other sites

εφτιαξα ενα Ε οπωσ στη φωτο που μ δειξατε.τιποτα.αλλαξα ν249.τιποτα.δοκιμασα μια σκαστρα τησ bonalume και το μονο που εγινε ειναι απλα οτι δεν εβγαζε σφαλμα.παλι τιποτα.ρουφηξα το σωληνακι και κρατουσε υποπιεση οπωσ ειπεσ rs power team.εκανα κ ενα 2λεπτο τεστ πιεσησ ισα για ν ακουσω οτι χανω.εχανε το Ε και καπου αλλου ομωσ ο μαστορασ δεν προσπαθησε να το καταλαβουμε γτ ηθελε να τα λυσει ολα και να το βρει αυτοσ($$$$$$$$$$$$).εβγαλα και το κοκκινο κολαρο που παει απο τουρμπο στον σωληνα Γ μηπως εχει κανενα σκισιμο τιποτα παλι.κ εκει ειδα ενα ραγισμα πανω στην πολλαπλη.γραμμη μολυβιου υποθεστε.(λετε να ειναι μεγαλυτερη απο μεσα;;;)αλλα δεν εχω καθολου μαυρο καπνο..

Share this post


Link to post
Share on other sites

εφτιαξα ενα Ε οπωσ στη φωτο που μ δειξατε.τιποτα.αλλαξα ν249.τιποτα.δοκιμασα μια σκαστρα τησ bonalume και το μονο που εγινε ειναι απλα οτι δεν εβγαζε σφαλμα.παλι τιποτα.ρουφηξα το σωληνακι και κρατουσε υποπιεση οπωσ ειπεσ rs power team.εκανα κ ενα 2λεπτο τεστ πιεσησ ισα για ν ακουσω οτι χανω.εχανε το Ε και καπου αλλου ομωσ ο μαστορασ δεν προσπαθησε να το καταλαβουμε γτ ηθελε να τα λυσει ολα και να το βρει αυτοσ($$$$$$$$$$$$).εβγαλα και το κοκκινο κολαρο που παει απο τουρμπο στον σωληνα Γ μηπως εχει κανενα σκισιμο τιποτα παλι.κ εκει ειδα ενα ραγισμα πανω στην πολλαπλη.γραμμη μολυβιου υποθεστε.(λετε να ειναι μεγαλυτερη απο μεσα;;;)αλλα δεν εχω καθολου μαυρο καπνο..

το τεστ του ρουφηγματος ηταν για την προηγουμενη σχαστρα ... απλα επιβεβαιωνεις οτι ειχε προβλημα στεγανοποιησης η σχαστρα. Αν και παλι δεν μπορεις να πιασεις την απαιτουμενη πιεση τοτε μαλλον ηρθε το τελος για την τουρμπινα σου... και αφου εχει και 108000 χλμ , βγαλτην με την προοπτικη της επισκευης που θεωρω οτι ειναι απαραιτητη στα χλμ αυτα. Απλα υπαρχει και το ενδεχομενο της ασυμφορης επισκευης, πραγμα που θα σε οδηγησει στην αντικατασταση της... τελος αν εχει προβλημα η τουρμπινα σου σου συνιστω να αντικαταστησεις το σωληνακι της παροχης λαδιου αυτης ή να καθαρισεις το σωληνακι αυτο (απο τυχον βορακα λαδιου) και να αλλαξεις το ευκαμπτο κομματι με καινουργιο ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!Σημερα επιτελουσ ειχα απο το πρωι το χρονο να ασχοληθω με τ αυτοκινητο μου..Για αρχη εφτιαξα μια ταπα για να κανω μονοσ μου το τεστ πιεσησ.φυσαω και;;; δεν προλαβαινα ν ακουω απο που χανω.1ο και βασικοτερο το σωληνακι κατω απο την πολ.εισαγωγησ που δεν φαινοταν αλλα δια τησ αφησ βρεθηκε..ενωσα 2 σωληνακια 1 μικρο 1 μεγαλο 2 σφιχτηρεσ και λυθηκε το θεμα εκει.(ελεοσ ομωσ μ αυτουσ τουσ πρεσσαριστουσ τουσ σφιχτηρεσ δεν ανοιγαν με τιποτα)2ο κολλαρο που απ τη σκαστρα παει στην αγελαδα.δεν φτιαχτηκε ακομα απλα επειδη ο ανταπτορασ τησ σκαστρασ ειναι μεγαλυτεροσ απ το τσουτσουνι τησ αγελαδασ αρα λιγο μεγαλυτερο κολαρο δεν εσφιγγε καλα και εχανε λιγο..3ο αν ειδα καλα ειναι αυτο που παει στο δοχειο με το παραφλου...;;..;;το εκοψα λιγο το εβαλα πιο μεσα και οκ.τα συμπερασματα ειναι πολυ θετικα καθωσ τ αμαξι πηρε αρκετα τα πανω του αλλα ακομα παραμενει το θεμα σκαστρασ που ειναι και αρρυθμιστη(soft/hard)οποτε δεν εχουμε τα ακρωσ επιθυμητα αποτελεσματα..επεται συνεχεια και θα σασ ενημερωσω..να ειστε καλα ολοι παντωσ για οσα μ ειπατε μεχρι στιγμησ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οποτε εισαι σε καλο δρομο μιας και αποτι καταλαβαινω το συστημα σωληνακιων ηταν...διατρητο.

Καλη συνεχεια και περιμενουμε ενημερωση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα μήπως θα μπορούσε να μου πει κάποιος πως κάνουμε έλεγχο πίεσης μόνοι μας; 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/10/2020 at 2:55 PM, Lamprostt225 said:

Επειδή έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα μήπως θα μπορούσε να μου πει κάποιος πως κάνουμε έλεγχο πίεσης μόνοι μας; 

Καλησπέρα φίλε Λάμπρο. Πάς σε συνεργεί και στο κάνουν. Δεν μπορείς να το κάνεις μόνος σου.

 

 

 

ΥΓ: ταπώνεις τούρμπο και πεταλούδα εισαγωγής και πρεσάρεις πίεση αέρα (πχ 2μπαρ) να δεις που χάνει (Αν χάνει). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.