Jump to content

1.8 TFSI BYT/BZB/CDAA και μεταξυ τους διαφορες


Mitsos7

Recommended Posts

Χωρις να ξερω τιποτα περι εμβολων κλπ! Με 5000 βαζεις και μοτερ απο σ3 που λεει ο λογος χαχα μπορει οντως να κανει τοσο μια ανακατασκευη του μοτερ με γνησια audi ανταλλακτικα αρα θα κοιταζα σε αλλο μεταχειρο μοτερ? η κατι  παρομοιο με 5000 μπορεις να παρεις αλλο αμαξι μην τρελαθουμε !!Παρε και μια δευτερη αποψη περι επισκευης του μοτερ σου πριν κανεις οτιδηποτε!Σιγουρα αν εχει τοσο πολυ επισκευη εγω δεν θα το προχωραγα ελπιζω να βρεις την ακρη!

Edited by zeedoxx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, zeedoxx είπε

Χωρις να ξερω τιποτα περι εμβολων κλπ! Με 5000 βαζεις και μοτερ απο σ3 που λεει ο λογος χαχα μπορει οντως να κανει τοσο μια ανακατασκευη του μοτερ με γνησια audi ανταλλακτικα αρα θα κοιταζα σε αλλο μεταχειρο μοτερ? η κατι  παρομοιο με 5000 μπορεις να παρεις αλλο αμαξι μην τρελαθουμε !!Παρε και μια δευτερη αποψη περι επισκευης του μοτερ σου πριν κανεις οτιδηποτε!Σιγουρα αν εχει τοσο πολυ επισκευη εγω δεν θα το προχωραγα ελπιζω να βρεις την ακρη!

Ακριβώς τα ίδια σκέφτομαι κι εγώ!!

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Nikos Xrys said:

Χωρις να ξερω τιποτα περι εμβολων κλπ! Με 5000 βαζεις και μοτερ απο σ3 που λεει ο λογος χαχα μπορει οντως να κανει τοσο μια ανακατασκευη του μοτερ με γνησια audi ανταλλακτικα αρα θα κοιταζα σε αλλο μεταχειρο μοτερ? η κατι  παρομοιο με 5000 μπορεις να παρεις αλλο αμαξι μην τρελαθουμε !!Παρε και μια δευτερη αποψη περι επισκευης του μοτερ σου πριν κανεις οτιδηποτε!Σιγουρα αν εχει τοσο πολυ επισκευη εγω δεν θα το προχωραγα ελπιζω να βρεις την ακρη!

Δεν είναι σωστή η προσέγγιση γιατί το μεταχειρισμένο μοτέρ είναι πάντα μεταχειρισμένο. 

Μπορει να το βάλεις και να έχει κι αυτό τα θέματα του όποτε να αναγκαστείς και πάλι να κανεις ανακατασκευή.

Είναι σα να συγκρίνουμε να πάρουμε αμάξι καινούριο και μετά ίδια λεφτά 5ετιας αμάξι. 

Επισης προσωπικα βλέπω ότι τεχνολογικά το μοτέρ του s3 είναι πίσω τεχνολογικά από αυτό του 1.8 και το 1.8 δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το 2.0 μοτέρ (εκτοσ Από 300-400rpm καλύτερο σπουλ αν σε ενδιαφέρει η βελτίωση). 

 

Το μόνο καλό του 2λιτρου είναι ότι αν θες να το φτάσεις σε «τρέλα» νούμερα απόδοσης (πάνω από 550 άλογα δηλαδή), υπάρχουν περισσότερες έτοιμες λύσεις. 

Link to comment
Share on other sites

Από τι σου έλιωσε ρε φίλε η βαλβίδα?? βγάλατε κυλινδροκεφαλή να δείτε τα χιτώνια και τα έμβολα?? πολλά στα λένε € 5.000 για επισκευή, άλλαξε νέο κινητήρα καλύτερα - και ξέρω καλά τι σου λέω!

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Kavouras said:

Δεν είναι σωστή η προσέγγιση γιατί το μεταχειρισμένο μοτέρ είναι πάντα μεταχειρισμένο. 

Μπορει να το βάλεις και να έχει κι αυτό τα θέματα του όποτε να αναγκαστείς και πάλι να κανεις ανακατασκευή.

Είναι σα να συγκρίνουμε να πάρουμε αμάξι καινούριο και μετά ίδια λεφτά 5ετιας αμάξι. 

Επισης προσωπικα βλέπω ότι τεχνολογικά το μοτέρ του s3 είναι πίσω τεχνολογικά από αυτό του 1.8 και το 1.8 δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το 2.0 μοτέρ (εκτοσ Από 300-400rpm καλύτερο σπουλ αν σε ενδιαφέρει η βελτίωση). 

 

Το μόνο καλό του 2λιτρου είναι ότι αν θες να το φτάσεις σε «τρέλα» νούμερα απόδοσης (πάνω από 550 άλογα δηλαδή), υπάρχουν περισσότερες έτοιμες λύσεις. 

Συμφωνω με όσα ειπες αλλα και ένας ανοιγμένος κινητήρας Δν σημαίνει οτι ειναι καινούριος ακομα και μετα απο επισκευή ετσι;Θα μ πεις αμα στο δέσει καποιος που ξερει Δν εχεις να φοβασαι τιποτα αλλα και το μεταχειρο μοτερ αμα το βρεις απο καλη περίπτωση και με λιγα χλμ ειναι plug and play και πολλοί Π πουλάνε μοτερ δίνουν μεχρι και ενα χρονο εγγύηση .Το θεμα ειναι οτι με 1500. Βρίσκεις μοτερ αρα με τα 5000 που του ζήσανε παίρνω 2  και το χω για καβάτζα .Το μοτερ απο σ3 χιουμοριστικά το πα Χχαχα εννοειται Δν αξιζει !

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Prince_73 είπε

Από τι σου έλιωσε ρε φίλε η βαλβίδα?? βγάλατε κυλινδροκεφαλή να δείτε τα χιτώνια και τα έμβολα?? πολλά στα λένε € 5.000 για επισκευή, άλλαξε νέο κινητήρα καλύτερα - και ξέρω καλά τι σου λέω!

 

 

 

Τι να σου πω;; Τα έμβολα δεν έχουν πάθει κάτι,αλλά ο ρεκτιφιές λέει ότι δεν το ρισκάρει κ πρέπει να τα αλλάξω.. μόνο αυτά έχουν 2500€ λέει!!

παντως μου καίει 1lt λάδι στα 5000km

 

Edited by Christheo
Link to comment
Share on other sites

46 λεπτά πριν, Christheo είπε

Τι να σου πω;; Τα έμβολα δεν έχουν πάθει κάτι,αλλά ο ρεκτιφιές λέει ότι δεν το ρισκάρει κ πρέπει να τα αλλάξω.. μόνο αυτά έχουν 2500€ λέει!!

παντως μου καίει 1lt λάδι στα 5000km

 

πολλά σου λέει και πάλι, εκτός και αν βάζει μέσα κοντά στο χιλιάρικο εργατικά!! 

 

αν σου καίει λαδάκι φίλε όπως λες, τώρα που θα κάνεις έτσι και αλλιώς επισκευή στην κεφαλή, θα πας και για ελατήρια πιστονιών! 

 

Μέτρα και μια συμπίεση κυλίνδρων...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.