Nikos Xrys Posted July 29, 2019 Share Posted July 29, 2019 (edited) Χωρις να ξερω τιποτα περι εμβολων κλπ! Με 5000 βαζεις και μοτερ απο σ3 που λεει ο λογος χαχα μπορει οντως να κανει τοσο μια ανακατασκευη του μοτερ με γνησια audi ανταλλακτικα αρα θα κοιταζα σε αλλο μεταχειρο μοτερ? η κατι παρομοιο με 5000 μπορεις να παρεις αλλο αμαξι μην τρελαθουμε !!Παρε και μια δευτερη αποψη περι επισκευης του μοτερ σου πριν κανεις οτιδηποτε!Σιγουρα αν εχει τοσο πολυ επισκευη εγω δεν θα το προχωραγα ελπιζω να βρεις την ακρη! Edited July 29, 2019 by zeedoxx 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christheo Posted July 29, 2019 Share Posted July 29, 2019 2 ώρες πριν, zeedoxx είπε Χωρις να ξερω τιποτα περι εμβολων κλπ! Με 5000 βαζεις και μοτερ απο σ3 που λεει ο λογος χαχα μπορει οντως να κανει τοσο μια ανακατασκευη του μοτερ με γνησια audi ανταλλακτικα αρα θα κοιταζα σε αλλο μεταχειρο μοτερ? η κατι παρομοιο με 5000 μπορεις να παρεις αλλο αμαξι μην τρελαθουμε !!Παρε και μια δευτερη αποψη περι επισκευης του μοτερ σου πριν κανεις οτιδηποτε!Σιγουρα αν εχει τοσο πολυ επισκευη εγω δεν θα το προχωραγα ελπιζω να βρεις την ακρη! Ακριβώς τα ίδια σκέφτομαι κι εγώ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted July 30, 2019 Share Posted July 30, 2019 11 hours ago, Nikos Xrys said: Χωρις να ξερω τιποτα περι εμβολων κλπ! Με 5000 βαζεις και μοτερ απο σ3 που λεει ο λογος χαχα μπορει οντως να κανει τοσο μια ανακατασκευη του μοτερ με γνησια audi ανταλλακτικα αρα θα κοιταζα σε αλλο μεταχειρο μοτερ? η κατι παρομοιο με 5000 μπορεις να παρεις αλλο αμαξι μην τρελαθουμε !!Παρε και μια δευτερη αποψη περι επισκευης του μοτερ σου πριν κανεις οτιδηποτε!Σιγουρα αν εχει τοσο πολυ επισκευη εγω δεν θα το προχωραγα ελπιζω να βρεις την ακρη! Δεν είναι σωστή η προσέγγιση γιατί το μεταχειρισμένο μοτέρ είναι πάντα μεταχειρισμένο. Μπορει να το βάλεις και να έχει κι αυτό τα θέματα του όποτε να αναγκαστείς και πάλι να κανεις ανακατασκευή. Είναι σα να συγκρίνουμε να πάρουμε αμάξι καινούριο και μετά ίδια λεφτά 5ετιας αμάξι. Επισης προσωπικα βλέπω ότι τεχνολογικά το μοτέρ του s3 είναι πίσω τεχνολογικά από αυτό του 1.8 και το 1.8 δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το 2.0 μοτέρ (εκτοσ Από 300-400rpm καλύτερο σπουλ αν σε ενδιαφέρει η βελτίωση). Το μόνο καλό του 2λιτρου είναι ότι αν θες να το φτάσεις σε «τρέλα» νούμερα απόδοσης (πάνω από 550 άλογα δηλαδή), υπάρχουν περισσότερες έτοιμες λύσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metero Posted July 30, 2019 Share Posted July 30, 2019 Και δεν αλλάζεις κινητήρα!!???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prince_73 Posted July 30, 2019 Share Posted July 30, 2019 Από τι σου έλιωσε ρε φίλε η βαλβίδα?? βγάλατε κυλινδροκεφαλή να δείτε τα χιτώνια και τα έμβολα?? πολλά στα λένε € 5.000 για επισκευή, άλλαξε νέο κινητήρα καλύτερα - και ξέρω καλά τι σου λέω! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos Xrys Posted July 30, 2019 Share Posted July 30, 2019 4 hours ago, Kavouras said: Δεν είναι σωστή η προσέγγιση γιατί το μεταχειρισμένο μοτέρ είναι πάντα μεταχειρισμένο. Μπορει να το βάλεις και να έχει κι αυτό τα θέματα του όποτε να αναγκαστείς και πάλι να κανεις ανακατασκευή. Είναι σα να συγκρίνουμε να πάρουμε αμάξι καινούριο και μετά ίδια λεφτά 5ετιας αμάξι. Επισης προσωπικα βλέπω ότι τεχνολογικά το μοτέρ του s3 είναι πίσω τεχνολογικά από αυτό του 1.8 και το 1.8 δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το 2.0 μοτέρ (εκτοσ Από 300-400rpm καλύτερο σπουλ αν σε ενδιαφέρει η βελτίωση). Το μόνο καλό του 2λιτρου είναι ότι αν θες να το φτάσεις σε «τρέλα» νούμερα απόδοσης (πάνω από 550 άλογα δηλαδή), υπάρχουν περισσότερες έτοιμες λύσεις. Συμφωνω με όσα ειπες αλλα και ένας ανοιγμένος κινητήρας Δν σημαίνει οτι ειναι καινούριος ακομα και μετα απο επισκευή ετσι;Θα μ πεις αμα στο δέσει καποιος που ξερει Δν εχεις να φοβασαι τιποτα αλλα και το μεταχειρο μοτερ αμα το βρεις απο καλη περίπτωση και με λιγα χλμ ειναι plug and play και πολλοί Π πουλάνε μοτερ δίνουν μεχρι και ενα χρονο εγγύηση .Το θεμα ειναι οτι με 1500. Βρίσκεις μοτερ αρα με τα 5000 που του ζήσανε παίρνω 2 και το χω για καβάτζα .Το μοτερ απο σ3 χιουμοριστικά το πα Χχαχα εννοειται Δν αξιζει ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christheo Posted July 30, 2019 Share Posted July 30, 2019 (edited) 2 ώρες πριν, Prince_73 είπε Από τι σου έλιωσε ρε φίλε η βαλβίδα?? βγάλατε κυλινδροκεφαλή να δείτε τα χιτώνια και τα έμβολα?? πολλά στα λένε € 5.000 για επισκευή, άλλαξε νέο κινητήρα καλύτερα - και ξέρω καλά τι σου λέω! Τι να σου πω;; Τα έμβολα δεν έχουν πάθει κάτι,αλλά ο ρεκτιφιές λέει ότι δεν το ρισκάρει κ πρέπει να τα αλλάξω.. μόνο αυτά έχουν 2500€ λέει!! παντως μου καίει 1lt λάδι στα 5000km Edited July 30, 2019 by Christheo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prince_73 Posted July 30, 2019 Share Posted July 30, 2019 46 λεπτά πριν, Christheo είπε Τι να σου πω;; Τα έμβολα δεν έχουν πάθει κάτι,αλλά ο ρεκτιφιές λέει ότι δεν το ρισκάρει κ πρέπει να τα αλλάξω.. μόνο αυτά έχουν 2500€ λέει!! παντως μου καίει 1lt λάδι στα 5000km πολλά σου λέει και πάλι, εκτός και αν βάζει μέσα κοντά στο χιλιάρικο εργατικά!! αν σου καίει λαδάκι φίλε όπως λες, τώρα που θα κάνεις έτσι και αλλιώς επισκευή στην κεφαλή, θα πας και για ελατήρια πιστονιών! Μέτρα και μια συμπίεση κυλίνδρων... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.