salaminomachos Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Εντάξει σάς ευχαριστώ Αύριο πάω στον μηχανικό , καί μετά αγορά μπαταρίας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salaminomachos Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 Υπάρχει περίπτωση να είναι χαλασμένος ο αισθητήρας της ένδειξης? Το πρωί πριν πάω στον μηχανικό, έβαλα μπροστά τη μηχανή για να είμαι σίγουρος ότι θα ξεκινήσει αργότερα όταν θα πήγαινα στο συνεργείο Ξεκίνησε με το 2ο κουτί, και όταν μαρσαρησα για να κλείσω τη μηχανή, αμέσως πήγε στο 5ο κουτάκι Περίεργα πράγματα Μήπως επειδή ο καιρός είναι καλός? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 Μονο αν την μετρήσει ηλεκτρολόγος με ειδική συσκευή, θα είσαι σίγουρος. Εμένα που έκανε αυτήν την μέτρηση, σύνδεσε ένα μηχάνημα που τραβάει μεγάλο φορτίο και καταγράφει την συμπεριφορά της μπαταρίας. Αν πέφτει η τάση της κάτω από ένα όριο, θέλει αντικατάσταση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 1 hour ago, salaminomachos said: Υπάρχει περίπτωση να είναι χαλασμένος ο αισθητήρας της ένδειξης? Το πρωί πριν πάω στον μηχανικό, έβαλα μπροστά τη μηχανή για να είμαι σίγουρος ότι θα ξεκινήσει αργότερα όταν θα πήγαινα στο συνεργείο Ξεκίνησε με το 2ο κουτί, και όταν μαρσαρησα για να κλείσω τη μηχανή, αμέσως πήγε στο 5ο κουτάκι Περίεργα πράγματα Μήπως επειδή ο καιρός είναι καλός? Λογικό είναι, γιατί ταυτόχρονα με την αύξηση στροφών, αυξάνεις το φορτίο του δυναμό. Απλά είναι στιγμιαίο δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salaminomachos Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 Εντάξει σας ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salaminomachos Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 Updated Μόλις γύρισα από τον ηλεκτρολόγο Με ειδικό όργανο μέτρησε τη μπαταρία Στο τέλος του έβγαζε 12.1 Μου λέει η ενέργεια της , είναι στο 20% Θα πρέπει να αλλαχθεί κάποια στιγμή Εδώ αρχίζουν τα ωραία Η μπαταρία εξωτερικά είναι τσιλικη Ολοκαίνουργια Μου λέει ο ηλεκτρολόγος ότι είναι η εργοστασιακή μπαταρία , γιατί επάνω γράφει vag , είναι varta , καί δεν είναι +- 70hr , αλλά 110hr Προφανώς λόγω τής εργοστασιακής tv καί τού navigation να θέλει ποιο πολλά ΑΗ Τού λέω δεν γίνεται νά είναι η εργοστασιακή , γιατί το αμάξι είναι 10 1/2 χρόνων Και μου απαντά Γίνεται Γίνεται , έχουμε δεί και 12 χρόνων μπαταρία Τέλος πάντων τον ρώτησα τιμή , πήρε τηλέφωνο , καί λέει 150e , μαζί με τοποθέτηση και προγραμματισμό Εσείς τι λέτε για την τιμή? Μπορώ να την βρω φθηνότερα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 H Varta τόσο έχει περίπου, αλλά εναλλακτικά θα μπορούσες να βάλεις και Boss την S5 110AH που είναι αρκετά καλή μπαταρία και έχει κανα 40άρι ευρώ λιγότερα. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilhsme Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 H Varta τόσο έχει περίπου, αλλά εναλλακτικά θα μπορούσες να βάλεις και Boss την S5 110AH που είναι αρκετά καλή μπαταρία και έχει κανα 40άρι ευρώ λιγότερα. ΔημήτρηςΕιναι start & stop η συγκεκριμένη? Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salaminomachos Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 (edited) Ευχαριστώ για την απάντηση Θα κοιτάξω καί για Bosch Πού μπορώ να την βρω 110-120€? Το μόνο πού δεν κοίταξα είναι τα ΑΝ που γράφετε μετά τα ΑΗ Το BOSS πού έγραψες είναι σωστό? Edited December 19, 2018 by salaminomachos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexus Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 Άσχετο λίγο, αλλά ότι το αμάξι έχει μια Varta μπαταρία που λέει Vag, δεν σημαίνει ότι είναι και η μπαταρία που είχε όταν βγήκε από το εργοστάσιο. Και εγώ όταν άλλαξα πρώτη φορά την μπαταρία, το έκανα στην αντιπροσωπεία και μου είχαν βάλει μια ίδια Varta με αυτή που είχα, η οποία είχε και τον κωδικό της Audi πάνω. Και εσύ αν θέλεις μπορείς να παραγγείλεις με τον επίσημο κωδικό της μπαταρίας, την ίδια μέσα από την Audi. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 3 hours ago, salaminomachos said: Ευχαριστώ για την απάντηση Θα κοιτάξω καί για Bosch Πού μπορώ να την βρω 110-120€? Το μόνο πού δεν κοίταξα είναι τα ΑΝ που γράφετε μετά τα ΑΗ Το BOSS πού έγραψες είναι σωστό? Όχι μου το άλλαξε ο κορέκτορας Bosch είναι το σωστό. Την τιμή αυτή την βρήκα σε ένα κατάστημα στο Μαρούσι, αλλά και στο internet τη βρίσκεις με το ίδιο κόστος, με μια πρόχειρη αναζήτηση. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salaminomachos Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 Νεκτάριε καί η δική μου γράφει κωδικό Μου φαίνεται 8Κ0 καί κάτι ψιλά δίπλα Θα ρωτησω και στην AUDI Φαλήρου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salaminomachos Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 (edited) @ dimitris_kon Εντάξει σέ ευχαριστώ Edited December 19, 2018 by salaminomachos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexus Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 (edited) 25 minutes ago, salaminomachos said: Νεκτάριε καί η δική μου γράφει κωδικό Μου φαίνεται 8Κ0 καί κάτι ψιλά δίπλα Θα ρωτησω και στην AUDI Φαλήρου Δεν χρειάζεται να πάρεις πάλι την εργοστασιακή. Δεν θυμάμαι πόσο είχε κοστίσει η δικιά μου, αλλά σίγουρα θα είναι πιο ακριβή από κάποια που θα πάρεις από έξω. Πρόσεξε μόνο στην μπαταρία που θα πάρεις να είναι στα ίδια Ah, τα Ampere εκκίνησης να είναι τουλάχιστον όσα η μπαταρία που έχεις (δεν υπάρχει πρόβλημα να είναι και πιο πάνω), η πόλοι να είναι στην ίδια μεριά με αυτήν που έχεις, όπως επίσης και οι διαστάσεις να είναι ίδιες. Edited December 19, 2018 by Nexus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasonbourne Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 Καλά και εγώ από το 2009 κατασκευή ,έχω ακόμα την εργοστασιακή μπαταρία... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Αν θες τη γνώμη μου Κώστα, πρέπει να την αλλάξεις. Τα αυτοκίνητα αυτά, με ενεργούς εγκεφάλους ακόμα και στον «ύπνο» που λέμε, θέλουν απαραίτητα και μόνιμα καλό, δυνατό και σταθερό ρεύμα. Μια μπαταρία 10 ετών ειναι σχεδόν απίθανο να το παρέχει. Δημητρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan147 Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Η Varta 110ah που βάζει η αντιπροσωπεία έχει αρχική τιμή 178€ περίπου. Με τις όποιες εκπτώσεις βλέπω μου είχε βγει 136€ και γι' αυτό την είχα αλλάξει εκεί και όχι εκτός. Για κωδικό το τιμολόγιο γράφει 000915105DL. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salaminomachos Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 Καλημέρα σέ όλους σας Μόλις μίλησα με Καρεντα Φαλήρου Το τμήμα ανταλλακτικών μου είπε ότι η μπαταρία έχει 213€ , και για την έκπτωση με παρέπεμψε στον τεχνικό σύμβουλο Αυτός , ενώ μου είπε ότι υπάρχει έκπτωση 35% , μου έδωσε τελική τιμή 186€ , ενώ κανονικά με 35% έκπτωση πρέπει να βγαίνει 138€ Προφανώς η διαφορά είναι για την εργασία Όταν τον ρώτησα αν οι μπαταρίες εμπορίου είναι ίδιες με τις μπαταρίες της αντιπροσωπείας μου λέει ΟΧΙ Γιατί η μπαταρία της αντιπροσωπείας έχει bar code , πού χρειάζεται να περαστεί στον εγκέφαλο Εσείς τι λέτε? Καί αναφέρομαι στην κωδικοποίηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexus Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 Αυτό που έχουν οι μπαταρίες από την Audi είναι ο λεγόμενος κωδικός BEM : Αυτόν τον κωδικό χρειάζεσαι όταν προγραμματίζεις την νέα μπαταρία στον εγκέφαλο. Με την προϋπόθεση ότι δεν αλλάζεις τα χαρακτηριστικά της μπαταρίας, όπως τα Ah πχ, και πάρεις μια ακριβώς ίδια, μπορείς απλά να αλλάξεις το τελευταίο ψηφίο από τον κωδικό όταν κάνεις τον προγραμματισμό, και ο εγκέφαλος θα καταλάβει ότι έχεις αλλάξει μπαταρία. Οπότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια του εμπορίου, αλλά για τον προγραμματισμό θα κάνεις αυτό που έκανα και εγώ με την δικιά μου, θα αλλάξεις απλά το τελευταίο ψηφίο από τον κωδικό που έχει ήδη καταχωρημένο στον εγκέφαλο. Αν αλλάξεις χαρακτηριστικά στην μπαταρία, τότε θα πρέπει να μάθεις τον νέο κωδικό BEM από την εταιρεία της μπαταρίας, αν δεν τον έχει είδη πάνω της η μπαταρία. Αλλιώς υπάρχει κίνδυνος να μην φορτίζεται όπως πρέπει η νέα μπαταρία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salaminomachos Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 Νεκτάριε εννοείς το τελευταίο ψηφίο που θα εμφανιστεί στο laptop τού ηλεκτρολόγου , όταν μπει στο πρόγραμμα του αυτοκινήτου , καί τό πρόγραμμα διαβάσει/δεί την παλιά μπαταρία? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 (edited) Εγώ πάντως πριν 5 χρόνια που άλλαξα μπαταρία, πήρα μία του εμπορίου με 90 ευρώ και την έβαλα μόνος μου, χωρίς να δηλώσω τίποτα στον εγκέφαλο. Ακόμα με αυτή είμαι και όταν αλλάξω πάλι, το ίδιο θα ξανακάνω. Edited December 21, 2018 by Theodore Saba 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 Με πρόλαβες Θοδωρη. Το ίδιο ακριβώς θα έλεγα και εγώ, το οποίο και εχω κάνει στο δικό μου Β8. Δημητρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexus Posted December 22, 2018 Share Posted December 22, 2018 Ο προγραμματισμός της νέας μπαταρίας, είναι ο σωστός τρόπος αλλαγής μπαταρίας σε οποιοδήποτε αμάξι έχει εγκέφαλο που διαχειρίζεται την φόρτιση της μπαταρίας. Όλες οι αντιπροσωπείες το κάνουν ακολουθόντας τις επίσημες οδηγίες από το εργοστάσιο.Μέχρι και η Rosstech περιγράφει την διαδικασία εδώ http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Battery_Replacement Επίσης πολύ χρήσιμο είναι και αυτό το βιντεάκι Όπως ανέφερα και σε προηγούμενο ποστ, αν αλλαχθεί η παλιά μπαταρία ενώ είναι ενεργοποιημένο το energy saving, η νέα μπαταρία δεν θα φορτιστεί καν, κατι που συνέβει και σε εμένα και στο Κώστα αν δείτε τις προηγούμενες σελίδες. Σε αυτή την περίπτωση είναι αναγκαστική η κωδικοποίηση. Ένας άλλος λόγος που πρέπει ο εγκέφαλος να δει ότι βάλαμε νέα μπαταρία, είναι γιατί το προφίλ φόρτισης που ακολουθεί, αλλάζει όσο παλαιώνει η μπαταρία. Δεν φορτίζει με τον ίδιο τρόπο το αμάξι μια μπαταρία 10ετών σε σχέση με μια καινούργια. Αν δεν γίνει η αλλαγή λοιπόν, το αμάξι θεωρεί ότι η μπαταρία που έχει μέσα είναι πλέον 9-10 χρόνων, αν μιλάμε για τα πρώτα b8, και την φορτίζει ανάλογα. Δεν σημαίνει ότι δεν θα δουλεύει, αλλά σίγουρα θα μειωθεί ο χρόνος διάρκειας της νέας μπαταρίας. Όλα αυτά βέβαια με την προύπόθεση ότι βάζουμε πάλι ιδίων χαρακτηριστικών μπαταρία, γιατί αν αλλάξουμε την χωρητικότητα, χωρίς να το γνωρίζει αυτό ο εγκέφαλος, τότε τα πράγματα θα είναι ακόμη χειρότερα, γιατί η νέα θα ύπο/ύπερ φορτίζεται από το αμάξι. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 22, 2018 Share Posted December 22, 2018 Δεν διαφωνώ Νεκτάριε αυτό ειναι το σωστό. Αλλα τοις πράγματι στο δικό μου ειναι πάνω 6 χρονια τωρα και αλλαγή δεν είδα. Δημητρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexus Posted December 23, 2018 Share Posted December 23, 2018 (edited) Δημήτρη, ο σκοπός του ποστ μου δεν ήταν να αμφισβητήσω εσένα, τον Θοδωρή ή όποιον έχει αλλάξει την μπαταρία χωρίς να κάνει την αλλαγή στον εγκέφαλο. Πιστεύω ότι στις περισσότερες περιπτώσεις, και ανάλογα με το πως/πόσο συχνά οδηγεί κάποιος το αμάξι, δεν θα διαπιστώσει κάτι στραβό με την μπαταρία. Απλά πιθανότατα να μην βγάλει τα 9 χρόνια που έχει του Jasonbourne πχ, και ίσως ανάλογα με το πως φορτίζει το αμάξι την μπαταρία να επηρεαστεί ελάχιστα και η κατανάλωση. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν περιπτώσεις που η κωδικοποίηση είναι αναγκαία, γιατί πολύ απλά η νέα μπαταρία δεν θα φορτίζει, ή επίσης ανάλογα πάντα με την περίπτωση, σημαντική πτώση της ζωής μιας νέας μπαταρίας. Αν για να γίνει ο προγραμματισμός χρειαζόταν κάποιος να πάει αντιπροσωπεία, και να δώσει ένα σεβαστό ποσό, τότε θα έλεγα ότι δεν είναι απαραίτητο να το κάνει. Από την στιγμή όμως που ο καθένας μπορεί να αλλάξει την μπαταρία σπίτι του, και με το Vcds να κάνει την ανάλογη ρύθμιση πανεύκολα, τότε δεν βλέπω το λόγο γιατί να μην το κάνει. Edited December 23, 2018 by Nexus 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.