Jump to content

Bενζίνη vs Πετρέλαιο


  

66 members have voted

  1. 1. ποιο από τα δυο προτιμάτε;

    • βενζίνη
      31
    • πετρέλαιο
      35


Recommended Posts

Στο σύνολο των χωρών της Δυτικής Ευρώπης παρατηρείται μία μεγάλη σταδιακή αύξηση των πωλήσεων των ντίζελ αυτοκινήτων, η οποία από το 2000 έως το 2007 σημείωσε άνοδο κατά 63,1%. Σε κράτη όπως είναι η Αυστρία, το Βέλγιο, η Γαλλία, το Λουξεμβούργο, η Πορτογαλία και η Ισπανία τα ποσοστά των πωλήσεων των μοντέλων με κινητήρες πετρελαίου ξεπερνούν το 70%. Στο αντίθετο άκρο βρίσκεται η Ελλάδα με μέγιστο ποσοστό μόλις 2,9%, το οποίο με την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, αναμένεται ν’ αυξηθεί αισθητά, δεδομένου του γεγονότος ότι συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο όγκο των πωλήσεων.

 

Κινητήρας πετρελαίου VS βενζίνης

 

Μεταξύ τους τα δύο μηχανικά σύνολα παρουσιάζουν αισθητές διαφορές ως προς τη δομή τους, τα χαρακτηριστικά λειτουργία τους και τις αποδόσεις. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί ραγδαία εξέλιξη στην τεχνολογία των πετρελαιοκινητήρων, με αποτέλεσμα να έχουν γίνει αρκετά πιο ισχυροί (σε βαθμό που φτάνουν -ή ακόμα και ξεπερνούν- τα μηχανικά σύνολα βενζίνης), λιγότερο ρυπογόνοι και περισσότερο αθόρυβοι και ομαλοί στη λειτουργία τους. Βασικά πλεονεκτήματα των κινητήρων πετρελαίου έναντι των βενζίνης είναι η άφθονη ροπή από τις χαμηλές στροφές, στοιχείο το οποίο ευνοεί σημαντικά τις επιταχύνσεις εν κινήσει και η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Από την άλλη πλευρά, τα μοτέρ βενζίνης έχουν ευρύτερο φάσμα λειτουργίας, είναι πιο ισχυρά και πιο ομαλά στη λειτουργία τους, ενώ και η τιμή των αυτοκινήτων με αυτούς τους κινητήρες παραμένει αισθητά πιο χαμηλή, ακόμα και μετά τις μειώσεις τιμών στα ντίζελ. Επίσης, όσον αφορά στους ρύπους, τα μηχανικά βενζίνης εκπέμπουν υψηλότερες ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα, αλλά δεν παράγουν τα σωματίδια καπνού, όπως οι ντίζελ, τα οποία, λόγω του εξαιρετικά μικρού τους μεγέθους (κάτω των 2,5 χλστ. του χιλιοστού), έχουν την ικανότητα να «φυλακίζονται» στους πνεύμονες, παρακάμπτοντας τις άμυνες του ανοσοποιητικού συστήματος.

 

Τα θετικά και τα αρνητικά ενός αυτοκινήτου με κινητήρα πετρελαίου σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο

 

Θετικά

 

• Χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου

• Σημαντικά υψηλότερη ροπή, η οποία αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές

• Καλύτερες επιδόσεις εν κινήσει

• Χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα

• Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής κινητήρα

 

Αρνητικά

 

• Κραδασμοί κυρίως στο ρελαντί

• Περισσότερο θορυβώδης λειτουργία

• Υψηλότερη τιμή αγοράς

• Περισσότερο «ευαίσθητοι» στο νοθευμένο καύσιμο

• Πιο χαμηλή κατά βάση ιπποδύναμη

• Εκπομπή βλαβερών σωματιδίων

 

Εκπομπές ρύπων

 

Η εφαρμογή της τεχνολογίας κοινής γραμμής τροφοδοσίας (common rail) με άμεσο ψεκασμό του καυσίμου μέσα στο θάλαμο καύσης σε υψηλές πιέσεις, σε συνδυασμό και με το μεταβλητό και πολλαπλό ψεκασμό, επιτρέπει στο καύσιμο να εισέρχεται στο θάλαμο καύσης από πολλά σημεία και σε διαφορετικά στάδια, χαρακτηριστικά τα οποία βελτίωσαν σημαντικά τα λειτουργικά χαρακτηριστικά των κινητήρων ντίζελ. Πρόσθετα, η προσθήκη του φίλτρου κατακράτησης καπνού (Particulate Matter Filter ή PDF) έχει μειώσει δραστικά το χαρακτηριστικό μαύρο καπνό, που εξέρχεται από την καύση του πετρελαίου, και κυρίως των βλαβερών σωματιδίων. Ωστόσο, ακόμα δεν είναι πολλά τα αυτοκίνητα που φέρουν αυτό το φίλτρο, αν και αναμένεται να γίνει επιτακτική η χρήση του.

 

αρθρο του autotriti

 

αν αγοραζατε τωρα αυτοκινητο τι απο τα δυο θα προτιμουσατε και γιατι;

ψηφιστε αλλα αν μπορειτε τεκμηριωστε με δικα σας κριτηρια την επιλογη σας.

 

εγω πχ αν ηθελα αυτοκινητο πολης θα επαιρνα πετρελαιοκινητο αλλα για αυτοκινητο επιδοσεων θα ελεγα οτι ειναι μονοδρομος η βενζινοκινητη εκδοση, ή μηπως οχι πλεον;

Edited by Alex
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

να πω έγω που έκανα την επιλογή 4 χρόνια πριν!!!!

Δεν έψαχνα αυτοκίνητο επιδόσεων....βέβαια δεν ήθελα να πέσω και πολύ κάτω απο τα 180 του LEON Μου...

Αν δεν κάνεις επιταχύνσεις 0-100 δεν καταλαβαίνεις ότι το Α4 μου εχει 130 άλογα...

στις ανοίγματα εν κινήση όμως καταλαβαίνεις πολύ καλα τα 30 kg ροπής....

Και με κατανάλωση κάτω απο 7 l/100Km πιστεύω ότι είναι μια χαρα...

Στο επίπεδο των βελτιώσεων δεν ξέρω τι μπορείς να κάνεις στα diesel...αλλα για το δικό μου, ένα απλό πρόγραμμα δίνει περίπου 20 άλογα και 10 kg ροπής....δεν είναι άσχημα..

Τα καινούγια σύνολα εχουν όντως πιο στρωτή λειτουργία΄και πιο καλή αίσθηση....δεν βάζουν φωτία στην άσφαλτο, εκτός αν φτάσεις σε κινητήρα 3.0l οπου έχεις 250 άλογα και 50 Kg ροπης!!!

Οπότε το θέμα είναι τι θέλεις απο ενα αυτοκίνητο...

Γιατι επιδόσεις μπορείς να έχεις και στα diesel αλλα με το αντίστοιχο κόστος...

Link to comment
Share on other sites

3-0 υπέρ της βενζίνης????χαχαχαχαχαχα Ρε σεις εδώ δεν κράζαμε που δεν απελευθερώνουν τα πετρέλαια???? :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol:

 

 

 

Ξέρω.... αυτός ο Άλεξ ψήφισε σίγουρα βενζίνη γιατί δεν μπορεί να φανταστεί την ζωή του με λιγότερα οκτάνια!!! :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το αξεπεραστο μειονέκτημα των ντιζελ στις τριτοκοσμικές χωρες ειναι τα νοθευμένα καυσιμα κ οι ακριβές ζημιές που μπορουν πανευκολα να προκαλέσουν...τεχνολογικά οι νοθίες με νερό αντιμετωπίζονται με υδατοπαγίδες αρκετά αποτελεσματικά, αλλά μεχρι εκεί....οι υπολοιπες %$&$%&$ που ριχνουν μέσα επιρεάζουν πολύ κ προκαλουν μεγαλες ζημιες στο αυτοκινητο.. συνδρομη σε οδηγική βοηθεια απαραιτητη καθώς το όχημα συνηθως ακινητοποιείται και δεν παίρνει καν μπροστά (καράsafe mode) για αποφυγή μεγαλύτερης ζημιας.

Link to comment
Share on other sites

Αρνητικά

 

• Κραδασμοί κυρίως στο ρελαντί

• Περισσότερο θορυβώδης λειτουργία

• Υψηλότερη τιμή αγοράς

• Περισσότερο «ευαίσθητοι» στο νοθευμένο καύσιμο

• Πιο χαμηλή κατά βάση ιπποδύναμη

• Εκπομπή βλαβερών σωματιδίων

Τα αρνητικά των diesel δεν είναι πλέον και τόσο αρνητικά δεδομένου ότι: οι εκπομπές βλαβερών σωματιδίων έχουν μειωθεί στο ελάχιστο με τα νέα φίλτρα, οι κραδασμοί και ο θόρυβος στα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν εξαλειφθεί σχεδόν εντελώς (με εξαίρεση τα χαμηλού κόστους αυτοκίνητα και τους κινητήρες με λίγα κυβικά), η υψηλότερη τιμή αγοράς αντισταθμίζεται εύκολα από την χαμηλότερη κατανάλωση και τα φθηνότερα τέλη ενώ η μικρή ιπποδύναμη δεν έχει καμία σημασία λόγω αυξημένης ροπής. Οσο για την ευαισθησία στην νοθεία δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με τους κινητήρες αυτούς καθαυτούς. Είναι σαν να λέμε ότι οι fsi δεν είναι καλοί κινητήρες επειδή δεν δουλεύουν σωστά με βενζίνες που έχουν 91 οκτάνια..

 

Εγώ το έχω αποφασίσει και το επόμενό μου αυτοκίνητο θα είναι diesel..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Τα αρνητικά των diesel δεν είναι πλέον και τόσο αρνητικά δεδομένου ότι: .....

 

 

Μιχάλης

Ενταξει , απο το 2008 ειναι το αρθρο ... :Party_fest39:

Link to comment
Share on other sites

Πετρελαιο οτι καλυτερο και οικονομικοτερο.

Η διαφορα στην αγορα που οσο κυκλοφορουν θα μειωνεται την κανεις αποσβεση μεσα σε ενα χρονο ειδικα αν κανεις χιλιομετρα.

Οποιο μα οποιο αυτοκινητο βενζινης και αν παρεις για παραδειγμα πχ ενα 1400αρι μικρο σε μεικτη διαδρομη δεν θα κατεβει τα 7 με 8 λιτρα ενω το αλλο παει και 4 με 5.

Ουδε μια σχεση οι ροπες τους.

Βmw 335βενζινη με 335πετρελαιο το πετρελαιο σε dragster αγωνα ειναι πιο γρηγορο εστω και οριακα.

Η τεχνολογια στα πετρελαια εχει εξελιχθει κατα πολυ.

Βλεπεται η audi τοσα χρονια στο leman...

Link to comment
Share on other sites

Βλεπεται η audi τοσα χρονια στο leman...

Δεν ξέρω για τώρα, αλλά ο λόγος που κέρδιζε στην αρχή το LeMan ήταν γιατί έκανε λιγότερα pit-stops και όχι ήταν τα ταχύτερα στην πίστα.

Δε λέω ότι δεν κέρδισαν με την αξία τους τον τίτλο, αλλά ας πούμε ότι ήταν λίγο...τεχνικός ο τρόπος που κέρδισαν (μεγαλύτερη αυτονομία καυσίμου) και όχι γιατί το αμάξι τους ήταν το ταχύτερο μέσα στην πίστα γράφοντας χρόνους που οι ανταγωνιστές δεν μπορούσαν να τους πιάσουν.

 

Συμφωνώ βέβαια ότι η τεχνολογία του πετρελαίου έχει κάνει άλματα.

Αν το κόστος μετακίνησης βενζίνης και diesel ήταν τελικά ίδιο, εγώ δε θα άλλαζα το βενζικοκίνητο με τίποτα.

Όταν όμως τα diesel σου δίνουν την ίδια δύναμη (πάνω-κάτω) με μισή κατανάλωση (και με λίγο φτηνότερο καύσιμο), τότε είναι μονόδρομος.

 

Εκτός αν... έχεις καμιά πετρελαιοπηγή, και τα χρήματα είναι αμέτρητα και δεν έχεις τι να τα κάνεις. :sFun_nahnahna3:

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Οδηγάω ένα Smart Diesel και παρόλο που είναι 800αράκι στις ανηφόρες δεν καταλαβαίνει τίποτα. Από κατανάλωση δεν το συζητάμε, παίζει στα 3,5-4λιτ/100χλμ, οπότε δοκιμασμένα πλέον θα επέλεγα Diesel και λόγω οικονομίας αλλά και λόγω ροπής και αντοχής.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Τα θετικά και τα αρνητικά ενός αυτοκινήτου με κινητήρα πετρελαίου σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο

 

Θετικά

 

• Χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου

• Σημαντικά υψηλότερη ροπή, η οποία αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές

• Καλύτερες επιδόσεις εν κινήσει

• Χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα

• Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής κινητήρα

 

Αρνητικά

 

• Κραδασμοί κυρίως στο ρελαντί

• Περισσότερο θορυβώδης λειτουργία

• Υψηλότερη τιμή αγοράς

• Περισσότερο «ευαίσθητοι» στο νοθευμένο καύσιμο

Πιο χαμηλή κατά βάση ιπποδύναμη

• Εκπομπή βλαβερών σωματιδίων

 

 

 

 

3-0 υπέρ της βενζίνης????χαχαχαχαχαχα Ρε σεις εδώ δεν κράζαμε που δεν απελευθερώνουν τα πετρέλαια???? :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol:

 

 

 

Ξέρω.... αυτός ο Άλεξ ψήφισε σίγουρα βενζίνη γιατί δεν μπορεί να φανταστεί την ζωή του με λιγότερα οκτάνια!!! :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol:

 

Το οτι δεν σχολιαζω δεν σημαινει οτι δεν βλεπω...απλα ειπα να μεινω στην σιωπη μου :sHa_sarcasticlol:

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται με τα τέλη κυκλοφορίας, δηλαδή ενα 2λτ diesel πληρώνει όσα ένα 2λτ βενζίνης?

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται με τα τέλη κυκλοφορίας, δηλαδή ενα 2λτ diesel πληρώνει όσα ένα 2λτ βενζίνης?

 

Το ιδιο πληρωνουν απ'οτι γνωριζω...

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω.... αυτός ο Άλεξ ψήφισε σίγουρα βενζίνη γιατί δεν μπορεί να φανταστεί την ζωή του με λιγότερα οκτάνια!!! :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol:

 

Στο πιο πάνω ποστ το τόνισε και με κόκκινα γράμματα.Πάω στοίχημα ότι έχει εκτυπώση την πρόταση

 

Πιο χαμηλή κατά βάση ιπποδύναμη

 

και την έχει κοτσάρει στο ταμπλώ

Link to comment
Share on other sites

Είναι σαν να λέμε ότι οι fsi δεν είναι καλοί κινητήρες επειδή δεν δουλεύουν σωστά με βενζίνες που έχουν 91 οκτάνια..

 

δεν ειπα οτι δεν ειναι καλοι..ισως κ καλυτεροι κ προτιμότεροι απο τους βενζινοκιντηρες...αλλά ιδιοκτήτες πετρελαιοκινητηρων μου εχουν πει για ζημιές που εχουν παθει της ταξεως των 1500-2000 ευρώ λογω νοθείας κ φυσικά με την αναλογη ταλαιπωρία λόγω ακινητοποίησης του οχήματος..

για εναν υποψήφιο αγοραστή δεν θα ήταν καθοριστικός παραγοντας να μην αγορασει πετρελαιο, αλλα ειναι σιγουρα ενα μειονέκτημα και θα πρεπει να προσεχει τα βενζινάδικα ακομη περισσοτερο.

 

Υ.Γ. απο την αλλη η μεγαλη αυτονομία σημαινει οτι μπορεις να πας κ να ερθεις σε ενα ταξιδι χωρίς ενδιαμεσες στασεις σε αγνωστα πρατηρια

Link to comment
Share on other sites

Ε δεν ειναι και τοσο ευαισθητα αμα ηταν ολοι οι ταξιτζηδες θα το ειχαν αλλαξει σε βενζινη...ασε που κρατας αποδειξη και αμα σου κατσει τον κυνηγας τον βενζινα!

Και το προβλημα ειναι κυριως για τα τουρμπο οπως συμβαινει για τις βενζινες...

Βεβαια για τον χειμωνα και τους ορεινους ξεχασαν να γραψουν για τα αντιπαγωτικα που θελουν....

Link to comment
Share on other sites

για ρώτα κανένα ταξιτζη να σου πει...γιατί νομιζεις ολοι έχουν 1-2 πρατήρια αποκλειστικά που βάζουν αναλογα σε ποια περιοχή βρεθούν.

το προβλημα ωστόσο ειναι κυρίως στην επαρχία, στα μικρά βενζινάδικα στην μέση του πουθενά κ όχι στις μεγαλες πόλεις.

κάποια στιγμη κοιταζα να αγοράσω ναβάρα...ο αντιπρόσωπος που ήταν κ προσωπικός φίλος επέμενε να μην διανοηθώ ποτέ να βάλω εκτός μεγάλης πόλης πετρελαιο κ να εχω μόνο 1-2 πρατηρια που να βάζω μόνο απο εκεί...βεβαια το συγκεκριμένο που είχε νομιζω κ 80 λίτρα ντεπόζιτο, θα μου εδινε 900χλμ αυτονομία κ βάλε.

 

θα μου πεις με την βενζίνη δεν νοθευουν; ναι αλλα δεν γινεται το ίδιο ευκολο ζημιά κ δεν ειναι το ιδιο ακριβή η επισκευή.

 

Υ.Γ. αυτό με την απόδειξη δεν ισχυει johnaras...πήρες απόδειξη, αν δεν του βρουν στην δεξαμενή νοθεία, δεν μπορείς να αποδειξεις τίποτα ότι δεν εβαλες ΚΑΙ απο αλλου...αυτό που κάνουν κ στα σκάφη αναψυχής όταν βάζουν σε νησιά (εκεί να δεις πόσο κοστίζουν οι ζημιές σε αυτες τις μηχανές), ειναι μαζί με την απόδειξη να σου σφραγίσουν δείγμα και να το παρεις μαζί σου...μόνο ετσι τους έχεις δεμένους για τα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται με τα τέλη κυκλοφορίας, δηλαδή ενα 2λτ diesel πληρώνει όσα ένα 2λτ βενζίνης?

 

Σε αυτοκινητα που εχουν ταξινομηθει απο 1/11/2010 και μετα τα τελη υπολογιζονται με βαση τις εκπομπες CO2 και οχι τα κυβικα.

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτοκινητα που εχουν ταξινομηθει απο 1/11/2010 και μετα τα τελη υπολογιζονται με βαση τις εκπομπες CO2 και οχι τα κυβικα.

 

Σωστό....το θέμα είναι οτι δεν υπάρχει διαφορα στα τελη είτε ειναι βενζινοκινητηρας είτε πετρελαιοκινητήρας:sHa_thumbgoodjob:

Link to comment
Share on other sites

παιδια ξεκαθαρα βενζινη λογω πολυ ομαλοτερης λειτουργιας και χαμηλοτερης τιμης. επισης αν σκεφτουμε που βγαζουν την ροπη τα ντιζελ π.χ. στις 1200 σ.α.λ και σκεφτουμε οτι τα περισσοτερα εχουν κοφτη στις 4500 και στροφαραρουν πολυ ραθυμα λογω πολυ χαμηλης συμπιεσης καταλαβαινουμε οτι δεν εχουν την τοση μεγαλη διαφορα με εναν βενζινης. επισης αν ενας ανθρωπος κρατα ενα οχημα 3-4 χρονια δεν νομιζω οτι βγαζει τα λεφτα της μεγαλυτερης τιμης απο την καταναλωση

Link to comment
Share on other sites

ο αντιπρόσωπος που ήταν κ προσωπικός φίλος επέμενε να μην διανοηθώ ποτέ να βάλω εκτός μεγάλης πόλης πετρελαιο κ να εχω μόνο 1-2 πρατηρια που να βάζω μόνο απο εκεί...βεβαια το συγκεκριμένο που είχε νομιζω κ 80 λίτρα ντεπόζιτο, θα μου εδινε 900χλμ αυτονομία κ βάλε.

Navara με 80 λιτρα και 900χλμ λιγο αισιοδοξο το ακουω...11-12λτ/100χμ Και τα τελευταια μοντελα απο τα ποιο ζημιαρικα!

Δηλαδη εμεις εδω στην επαρχια που βαζουμε πετρελαιο??

Βασικα το θεμα ειναι να μην σου κατσει, παντου μπορεις να την παθεις κυριως τωρα που το μεγαλυτερο ποσοστο των πρατηριων ανεφοδιαζονται με μικρες ποσοτητες καυσιμων λογο κρισης..

Link to comment
Share on other sites

παιδια ξεκαθαρα βενζινη λογω πολυ ομαλοτερης λειτουργιας και χαμηλοτερης τιμης. επισης αν σκεφτουμε που βγαζουν την ροπη τα ντιζελ π.χ. στις 1200 σ.α.λ και σκεφτουμε οτι τα περισσοτερα εχουν κοφτη στις 4500 και στροφαραρουν πολυ ραθυμα λογω πολυ χαμηλης συμπιεσης καταλαβαινουμε οτι δεν εχουν την τοση μεγαλη διαφορα με εναν βενζινης. επισης αν ενας ανθρωπος κρατα ενα οχημα 3-4 χρονια δεν νομιζω οτι βγαζει τα λεφτα της μεγαλυτερης τιμης απο την καταναλωση

 

δεν έχουν διαφορά που?? στην ροπή ή στις επιδόσεις? ή στην αίσθηση του ..πόσα άλογα έχεις?

 

Αν στα 4 χρόνια κάνει 40.000 χλμ...ναι έτσι είναι...αν κάνει 120.000 όμως......

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παιδια ξεκαθαρα βενζινη λογω πολυ ομαλοτερης λειτουργιας και χαμηλοτερης τιμης. επισης αν σκεφτουμε που βγαζουν την ροπη τα ντιζελ π.χ. στις 1200 σ.α.λ και σκεφτουμε οτι τα περισσοτερα εχουν κοφτη στις 4500 και στροφαραρουν πολυ ραθυμα λογω πολυ χαμηλης συμπιεσης καταλαβαινουμε οτι δεν εχουν την τοση μεγαλη διαφορα με εναν βενζινης.

Δεν ξέρω αν έχεις οδηγήσει diesel αλλά εγώ έχω οδηγήσει αρκετά, ειδικά στο εξωτερικό. Δεν ισχύει αυτό που λες. Ειδικά η 320d ήταν όνειρο.. Με τα turbo (γιατί αν συγκρίνουμε ατμοσφαιρικά μοτέρ, μόνο οι κινητήρες βενζίνης με πολλά κυβικά αντέχουν την σύγκριση) πλέον και οι κινητήρες βενζίνης έχουν παρόμοιο τρόπο λειτουργίας αλλά συνεχίζουν να έχουν ένα σοβαρότατο μειονέκτημα: την κατανάλωση..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έχεις οδηγήσει diesel αλλά εγώ έχω οδηγήσει αρκετά, ειδικά στο εξωτερικό. Δεν ισχύει αυτό που λες. Ειδικά η 320d ήταν όνειρο.. Με τα turbo (γιατί αν συγκρίνουμε ατμοσφαιρικά μοτέρ, μόνο οι κινητήρες βενζίνης με πολλά κυβικά αντέχουν την σύγκριση) πλέον και οι κινητήρες βενζίνης έχουν παρόμοιο τρόπο λειτουργίας αλλά συνεχίζουν να έχουν ένα σοβαρότατο μειονέκτημα: την κατανάλωση..

 

 

Μιχάλης

φιλε μιχαλη εχω οδηγησει μονο ενα ντιζελ και δεν εμεινα ικανοποιημενος. αυτο που ενοησα ηταν οτι οι στροφες της μεγιστης ροπης του ντιζελ στα κυβικα του ειναι περιπου σε σχεση με τις στροφες του κοφτη με ειναι περιπου ιδιοι με εναν βενζινης που ναι μεν βγαζει τη ροπη πιο ψηλα αλλα και στροφαρει παραλληλλα πολυ παραπανω.τωρα οσον αφορα την καταναλωση εχεις απολυτο δικιο. το θεμα ειναι απλο για πολη παιρνεις ντιζελ(βασικα για πολη κατα την αποψη μου παιρνεις μηχανακι και καθαριζεις αλλα εδω ειναι αυτοκινητιστικο φορουμ) και για αλλες πιο σπορ χρησεις παιρνεις εναν με βενζινη.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.