Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
PanA4

A4 B8 1.8 tfsi (from 120ps to 380ps)

Recommended Posts

Είπα να σας παρουσιάσω κι εγώ το καμάρι μου.

Είναι μοντέλο 11/2008 καιμέχρι τώρα του έχω προσθέσει:

Ηχοσύστημα που αποτελειται από ένα equaliser,αντάπτορα για να μπορώ να διαβάζω mp3 μιας και από πηγή έχω το Chorus,2 ενισχυτές, 1 για τα ηχεία μπροστά και 1 για τα sub τα οποία είναι 15' και δύο μπαταρίες τύπου gel.

Ελατήρια eibach που έχουν χαμηλώσει το αυτοκίνητο 35 mm μπροστά και 30 mm πίσω.

Πρόγραμα Overload για 95άρα βενζίνη.

Φιλτρο τύπου πάνελ ΚΝ.

 

Επειδή όμως εμπλεξα με κακές παρέες (βλεπε ASC) αυριο θα κάνω αλλαγή file για 100άρα βενζίνη και μέ προσέκτικές κινήσεις ευελπιστώ κάποια στιγμή να ολοκληρώσω το πρώτο στάδιο βελτίωσης.attachment=17608:P3170057.JPG]post-14848-0-34311500-1332093997_thumb.jpgpost-14848-0-40932100-1332094014_thumb.jpgpost-14848-0-53242100-1332093808_thumb.jpg

post-14848-0-34159900-1332093832_thumb.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είπα να σας παρουσιάσω κι εγώ το καμάρι μου.

Είναι μοντέλο 11/2008 καιμέχρι τώρα του έχω προσθέσει:

Ηχοσύστημα που αποτελειται από ένα equaliser,αντάπτορα για να μπορώ να διαβάζω mp3 μιας και από πηγή έχω το Chorus,2 ενισχυτές, 1 για τα ηχεία μπροστά και 1 για τα sub τα οποία είναι 15' και δύο μπαταρίες τύπου gel.

Ελατήρια eibach που έχουν χαμηλώσει το αυτοκίνητο 35 mm μπροστά και 30 mm πίσω.

Πρόγραμα Overload για 95άρα βενζίνη.

Φιλτρο τύπου πάνελ ΚΝ.

 

Επειδή όμως εμπλεξα με κακές παρέες (βλεπε ASC) αυριο θα κάνω αλλαγή file για 100άρα βενζίνη και μέ προσέκτικές κινήσεις ευελπιστώ κάποια στιγμή να ολοκληρώσω το πρώτο στάδιο βελτίωσης.attachment=17608:P3170057.JPG]post-14848-0-34311500-1332093997_thumb.jpgpost-14848-0-40932100-1332094014_thumb.jpgpost-14848-0-53242100-1332093808_thumb.jpg

 

Ωραίο το εργαλείο μεγάλε , απροβλημάτιστο , και σου εύχομαι να το χαίρεσαι με ασφαλή χλμ. !!!new_thumright.gif

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να το χαιρεσαι φιλε μου :sHa_thumbgoodjob:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για πες μας εντυπώσεις απο remap και ποια εταιρία έχεις επιλέξει....

Πανέμορφο και με τα όσα είδα μου θυμίζεις εμένα προ 8ετίας περίπου που

το είχα τούμπανο απο ήχο.. :sFun_nahnahna3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να το χαίρεσαι Pan (αγιώτη??)

 

Στη φωτογραφία από το ντουλαπάκι, πάνω δεξιά φαίνεται θύρα usb??

Το πρόσθεσες εσύ? Είναι πακέτο με τον αντάπτορα??

 

Για δώσε info!!

 

Καλή επιτυχία με το remap!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είπα να σας παρουσιάσω κι εγώ το καμάρι μου.

Είναι μοντέλο 11/2008 καιμέχρι τώρα του έχω προσθέσει:

Ηχοσύστημα που αποτελειται από ένα equaliser,αντάπτορα για να μπορώ να διαβάζω mp3 μιας και από πηγή έχω το Chorus,2 ενισχυτές, 1 για τα ηχεία μπροστά και 1 για τα sub τα οποία είναι 15' και δύο μπαταρίες τύπου gel.

Ελατήρια eibach που έχουν χαμηλώσει το αυτοκίνητο 35 mm μπροστά και 30 mm πίσω.

Πρόγραμα Overload για 95άρα βενζίνη.

Φιλτρο τύπου πάνελ ΚΝ.

 

Επειδή όμως εμπλεξα με κακές παρέες (βλεπε ASC) αυριο θα κάνω αλλαγή file για 100άρα βενζίνη και μέ προσέκτικές κινήσεις ευελπιστώ κάποια στιγμή να ολοκληρώσω το πρώτο στάδιο βελτίωσης.attachment=17608:P3170057.JPG]P3170062.JPGP3170064.JPGP3170056.JPG

 

Πολύ ωραίο το κουκλί σου να το χαίρεσαι!

Έχω και γω το ίδιο και θέλω να κάνω μερικές αλλαγές..

Πόσο στοίχισαν τα ελατήρια ? Άφησες τα δικά του αμορτισερ? Δουλεύει καλά η ανάρτηση?

Είσαι ευχαριστημένος από το πρόγραμμα? Πόσα άλογα βγάζει και τι ροπή έχεις με 95άρα?

Αυτές οι ζάντες 17άρες είναι?

 

Υ.Γ: Συγνώμη για την ανάκριση....απλά θέλω να κάνω και γω περίπου τα ίδια.. :biggrinthumb:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είπα να σας παρουσιάσω κι εγώ το καμάρι μου.

Είναι μοντέλο 11/2008 καιμέχρι τώρα του έχω προσθέσει:

Ηχοσύστημα που αποτελειται από ένα equaliser,αντάπτορα για να μπορώ να διαβάζω mp3 μιας και από πηγή έχω το Chorus,2 ενισχυτές, 1 για τα ηχεία μπροστά και 1 για τα sub τα οποία είναι 15' και δύο μπαταρίες τύπου gel.

Ελατήρια eibach που έχουν χαμηλώσει το αυτοκίνητο 35 mm μπροστά και 30 mm πίσω.

Πρόγραμα Overload για 95άρα βενζίνη.

Φιλτρο τύπου πάνελ ΚΝ.

 

Επειδή όμως εμπλεξα με κακές παρέες (βλεπε ASC) αυριο θα κάνω αλλαγή file για 100άρα βενζίνη και μέ προσέκτικές κινήσεις ευελπιστώ κάποια στιγμή να ολοκληρώσω το πρώτο στάδιο βελτίωσης.attachment=17608:P3170057.JPG]post-14848-0-34311500-1332093997_thumb.jpgpost-14848-0-40932100-1332094014_thumb.jpgpost-14848-0-53242100-1332093808_thumb.jpg

 

:sSig_goodjob:

 

Τι εννοεις, για ενημερωσε μας!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολυ ομορφο!!! Να το χαιρεσαι και πολλα πολλα ασφαλη χιλιομετρα να εχεις!!! sHa_thumbgoodjob.gif

 

Οταν ακους μουσικη απο USB να φανταστω οτι δεν σου βγαζει πληροφοριες στην οθονη ετσι??

Edited by dj-xatzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για πες μας εντυπώσεις απο remap και ποια εταιρία έχεις επιλέξει....

Πανέμορφο και με τα όσα είδα μου θυμίζεις εμένα προ 8ετίας περίπου που

το είχα τούμπανο απο ήχο.. :sFun_nahnahna3:

 

Λέει overload νομίζω.

 

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια!

Ο ανταπτορας που αναφέρω συνδέεται με το Chorus μέσω του καλώδιου της κεραίας και δίνει τρεις εξόδους:Μια για Iphone/Ipod, μια usb και μια auxiliary για να συνδέσω οποιοδήποτε mp3 player.

Δουλεύουν κανονικά τα χειριστήρια στο τιμόνι και οι τίτλοι των κομματιών φαίνονται στην οθόνη όπως φαινονται τα μηνύματα RDS των ραδιοφωνικών σταθμών.

Φίλε Σταύρο όταν λεω προσεκτικές κινήσεις εννοω καλή έρευνα αγοράς και πολύ διαβασμα στα θέματα του club.

Φίλε theosaba τα ελατήρια κόστισαν 220 € με τοποθέτηση και ευθυγραμμιση.Οι περισσότεροι κατασκευαστές δηλώνουν πως μέχρι τα 40 mm δεν είναι απαραίτητη η αλλαγη αμορτισέρ.Σίγουρα καποια στιγμή θα αλαχθουν με μια τετράδα πιο σπορ.

Η Overload δίνει για 95 αρα 210-215 hp και 31-32 Νm ροπή.Σήμερα έκανα την αλλαγή για 100αρα που φτα νει το αυτοκίνητο 220-225 hp και 32-33 Νm ροπή.Εντυπώσεις άριστες όπως και με το προηγούμενο file.

Οι ζάντες είναι 17 αρες μαμίσιες με 235-45-17 ελαστικά.

Ευχαριστώ και πάλι,

Πάνος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είπα να σας παρουσιάσω κι εγώ το καμάρι μου.

Είναι μοντέλο 11/2008 καιμέχρι τώρα του έχω προσθέσει:

Ηχοσύστημα που αποτελειται από ένα equaliser,αντάπτορα για να μπορώ να διαβάζω mp3 μιας και από πηγή έχω το Chorus,2 ενισχυτές, 1 για τα ηχεία μπροστά και 1 για τα sub τα οποία είναι 15' και δύο μπαταρίες τύπου gel.

Ελατήρια eibach που έχουν χαμηλώσει το αυτοκίνητο 35 mm μπροστά και 30 mm πίσω.

Πρόγραμα Overload για 95άρα βενζίνη.

Φιλτρο τύπου πάνελ ΚΝ.

 

Επειδή όμως εμπλεξα με κακές παρέες (βλεπε ASC) αυριο θα κάνω αλλαγή file για 100άρα βενζίνη και μέ προσέκτικές κινήσεις ευελπιστώ κάποια στιγμή να ολοκληρώσω το πρώτο στάδιο βελτίωσης.attachment=17608:P3170057.JPG]post-14848-0-34311500-1332093997_thumb.jpgpost-14848-0-40932100-1332094014_thumb.jpgpost-14848-0-53242100-1332093808_thumb.jpg

:sHa_thumbgoodjob: να το χαιρεσαι καλοταξιδο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αύριο έχω κλείσει ραντεβού στη llumar για φιμέ.

Σκέφτομαι για Alu-Light αλλα έχω ενδοιασμούς για το κατα πόσο θα ενοχλουν στη βραδινή οδήγηση.

Υπάρχει κανεις που να τις έχει βάλει στο αυτοκίνητό του να μου πει εντυπώσεις;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αύριο έχω κλείσει ραντεβού στη llumar για φιμέ.

Σκέφτομαι για Alu-Light αλλα έχω ενδοιασμούς για το κατα πόσο θα ενοχλουν στη βραδινή οδήγηση.

Υπάρχει κανεις που να τις έχει βάλει στο αυτοκίνητό του να μου πει εντυπώσεις;

 

εγω εχω βαλει Alu-Light στα πισω παραθυρα και στα μπροστα εναν τονο πιο ανοιχτο χρωμα...

 

στην βραδυνη οδηγηση δεν εχω κανενα προβλημα....την διαφορα απο εξω οταν τα κοιτας δεν την πολυ καταλαβαινεις...δλδ δεν δειχνει ασχημο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω εχω βαλει Alu-Light στα πισω παραθυρα και στα μπροστα εναν τονο πιο ανοιχτο χρωμα...

 

sSig_goodjob.gifsSig_agreed.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά είχατε δικιο.Εβαλα μπροστά τις Titanium και πίσω τις Alu-light και έγινε πολύ όμορφο χωρίς να φαινεται ιδιαίτερα η διαφορά.

Σας ευχαριστώ και τους δύο.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με γεια τα φιμε, πιστευω οτι αξιζουν τα φιμε ιδιαιτερα τωρα το καλοκαιρι, επειδη εχω το ιδιο αυτοκινητο και δεν τα εχω βαλει ακομα μπορεις να μου πεις ποσο σου κοστισαν να παρω μια ιδεα;;;Θελω να παω να ρωτησω απλα δεν εχω προλαβει!!!!

 

:sHa_thumbsup2: :sHa_thumbsup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κόστισαν 200 € και μου έδωσαν και χαρτί για το ΚΤΕΟ.Αν έβαζα πιο ανοιχτές θα μου έδιναν και για την αστυνομία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ευχαριστω πολυ φιλε!!!! :sHa_thumbsup2: :sHa_thumbsup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κόστισαν 200 € και μου έδωσαν και χαρτί για το ΚΤΕΟ.Αν έβαζα πιο ανοιχτές θα μου έδιναν και για την αστυνομία.

 

Αφού ούτως ή άλλως η αστυνομία μας γράφει ενώ χαρτί για το κτεο παίρνουμε ότι διαβάθμιση και αν βάλουμε, θα έβαζα όσο πιο μαύρο μπορώ.Προσωπικά έχω μετανοιώσει που έβαλα τις λίγο πιο ανοιχτές, αφού στην πράξη δεν μειώνουν ορατότητα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από αρκετό καιρό βρήκα χρόνο και έκανα την πολυπόθητη δυναμομέτρηση,στο δυναμόμετρο της ace motorsport του κου Δημητριάδη στον Πειραιά.

Τα αποτελέσματα έδειξαν 197 hp και 286 Nm.

Να σημειώσω πως τα παραπάνω νούμερα είναι στον τροχό και πως το set up μου είναι πρόγραμμα για 100άρα βενζίνη και φίλτρο πάνελ KN.

Σύντομα θα ανεβάσω και τη δυναμομέτρηση.

Edited by PanA4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλές βόλτες , καλά και ασφαλή χλμ !

 

Μιά χαρά είναι η μέτρηση σου και ιδίως σε Mustang dyno.

Τα 197 τροχό είναι περίπου 220-225 στρόφαλο.

 

Τη ροπή μας γράφεις λάθος.

Δές σε μιά κλίμακα είναι η μέτρηση , γιατί σε Nm θα έπρεπε να είναι 326

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλές βόλτες , καλά και ασφαλή χλμ !

 

Μιά χαρά είναι η μέτρηση σου και ιδίως σε Mustang dyno.

Τα 197 τροχό είναι περίπου 220-225 στρόφαλο.

 

Τη ροπή μας γράφεις λάθος.

Δές σε μιά κλίμακα είναι η μέτρηση , γιατί σε Nm θα έπρεπε να είναι 326

Σε ευχαριστώ Τάσο.

Το post διορθώθηκε,μου ξέφυγε η υποδιαστολή.

Γιατί όμως θα έπρεπε σε Nm να είναι 326;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολυ καλο το νουμερακι :sHa_thumbgoodjob:

 

Καλη συνεχεια :brows:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ευχαριστώ Τάσο.

Το post διορθώθηκε,μου ξέφυγε η υποδιαστολή.

Γιατί όμως θα έπρεπε σε Nm να είναι 326;

 

 

Γιατί 28,6 ροπή σε κλίμακα Nm είναι πολύ μικρό νούμερο το οποίο αντιστοιχεί σε ροπή από σκούτερ 300cc.

 

Οπότε για ένα αυτοκίνητο σαν το δικό σου , η μετρημένη ροπή των 28,6 είτε θα ήταν σε Kg ... ή θα ήταν 286 σε Nm.

 

Εντελλώς χοντρικά-προσεγγιστικά πρόσθεσα ένα γενικό 12% λόγω απωλειών και έβγαλα το 320 Nm (το 326 κατά λάθως το έγραψα).

 

Με τον ίδιο τρόπο υπολόγισα και τη δύναμη στο στρόφαλο.

 

197 HP = 199.73 PS x 12% = 223.70 PS στρόφαλο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παναγιωτη μια χαρα! :new_thumright:

 

Α4 Β8 power λεμε........ :icon_turbo:

 

Καλη συνεχεια!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.