tryf3 Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Μπράβο Παναγιώτη! Να το χαίρεσαι! Πιστόλι το έχεις κάνει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Σήμερα,μετά από καιρό,βρήκα χρόνο και πήγα για update στο πρόγραμμα λόγω intercooler. Πρώτο πάτημα με το νέο file: Ο maf μέτρησε 193 gr/sec από 184 που ήταν πριν. Επίσης, το αμάξι σήκωσε 30.5 μοίρες αβανς. Από αυτά που μου είπε ο προγραμματιστής η ιπποδύναμη υπολογίζεται στα 250+. Για το αβανς μου είπε πως είναι κορυφαία τιμή για 1.8 tfsi. Εισαγωγή και Intercooler κάνουν καλή δουλειά τελικά! Καλά 30 μοίρες, κάνεις πλάκα !! Τελικά φιλαράκι, κάναμε καλή δουλειά Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 (edited) Στα πρότυπα των τιμών του revo όσον αφορά τιμές αβάνς. Και 193 γραμμάρια είναι φοβερά όσον αφορά την αλλαγή. Edited March 8, 2014 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Έχω την εντύπωση, ότι δεν είναι οι τιμές της revo unadapted όμως μητσάρα, χωρίς να είμαι και σίγουρος. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Έχω λογκαρίσματα να σου στείλω εάν θες. Πάντως πρέπει να είναι πολύ δυνατό πλέον, και με εμφανέστατη την διαφορά από πριν. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Άρα λες το δικό σου! Έχεις καταλάβει τη διαφορά κινητήρα Α3 με Α4 έτσι? (15% μικρότερη απόδοση λόγω διάταξης εισαγωγής και εξαγωγής) Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Οπα γιατι μπερδευτικα πιο εχει μικροτερη αποδοση κατα 15% το α4 η το α3? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Ναι ρε συ, για το δικό μου μιλάω... Και την διαφορά μεταξύ της διάταξης δεν την έλαβα υπ όψιν να σε πω την μαύρη αλήθεια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Τα Α4 φυσικά είναι πιο "αδύναμα". Μάλιστα το συγκεκριμένο είναι 120άρι (και έχει και ελαφρώς μεγαλύτερο maf case). Θα ήθελα να δω και logs μετά από 300 - 400 χλμ. με πλήρες adaptation πάντως! Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 ρε μητσο και ομως η ρεβο τα α4 -α5 τα εδινε πιο μεγαλη ιπποδυναμη πως το εξηγεις αυτο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Tάσο δεν ξέρω φίλε, ίσως είχε να κάνει με τον μεταβλητό, δεν το έχω ψάξει! Ποτέ πάντως στην πράξη, δεν απέδωσαν παραπάνω από τα αντίστοιχα Α3, πάντα λιγότερα. Αν προσέξεις, ακόμα και η διαφορά που δείχνει σχετικά (45 - 60) αφορούσε τη σχετική διαφοροποίηση, όπως μου είχε πει και μένα ο αντιπρόσωπος της REVO που είχα στην αρχή. Χαρακτηριστικό της "αδυναμίας" αυτής στη διάταξη είναι που ακόμα και πιο ισχυρά μοντέλα, δεν απέδωσαν ποτέ τα αναμενόμενα, εκτός του S4 2.7, στο οποίο η εισαγωγή είναι εμπρός αριστερά και η εξαγωγή κάτω και πίσω Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 ρε φιλε να σου πω και εγω δεν επιμενω μιας και δεν το εχω ψαξει αρκετα το συγκεκριμενο θεμα, απλα θυμαμαι που το α4-α5 το εδινε πιο πολυ ιπποδυναμη και μου ειχε κανει εντυπωση και ελεγα γιατι γινεται αυτο .τεσπα για να το λες εσυ οτι στην πραξη δεν ισχυει κατι παραπανω θα ξερεις μιας και το εχεις ψαξεις αρκετα παραπανω απο μενα το θεμα . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TTs80 Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Σήμερα,μετά από καιρό,βρήκα χρόνο και πήγα για update στο πρόγραμμα λόγω intercooler. Πρώτο πάτημα με το νέο file: Ο maf μέτρησε 193 gr/sec από 184 που ήταν πριν. Επίσης, το αμάξι σήκωσε 30.5 μοίρες αβανς. Από αυτά που μου είπε ο προγραμματιστής η ιπποδύναμη υπολογίζεται στα 250+. Για το αβανς μου είπε πως είναι κορυφαία τιμή για 1.8 tfsi. Εισαγωγή και Intercooler κάνουν καλή δουλειά τελικά! Νομίζω ότι θα είσαι σίγουρα πάνω από 250. Το δικό μου (CDHA μοτερ) με Overload 95ron και ελεύθερο φίλτρο πάνελ (όλα τα υπόλοιπα εργοστασιακά) έδειξε 245 στρόφαλο στου Τσακανίκα. Θα μου πεις οι μετρήσεις δεν λένε πάντα την αλήθεια (και δεν θέλω να ανοίξω κουβέντα για δυναμόμετρα), αλλά όπως και να το κάνεις δείχνουν ότι το μοτεράκι αυτό ανταποκρίνεται καλύτερα απο τις προσδοκίες. Όσο για τις μετρήσεις του maf, έχω την εντύπωση πως όταν είχαμε λογκάρει με τον Κώστα (Overload) μετά το φλασάρισμα του προγράμματος (με μαμά φίλτρο) είχε δείξει 183 κάτι που του έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση. Τεσπα, όπως και να έχει έχεις κάνει ένα καταπληκτικό σύνολο (φτου-φτου-φτου) και σου αξίζει να το χαρείς όσο δεν πάει!!!! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 (edited) καλα φιλε 245 με ενα φιλτρο μονο και προγραμμα με καυσιμο 95αρας απλα ΞΕΧΝΑΤΟ το δυναμομετρο παρα εδειξε πολλα,παρα ειναι αισιοδοξα νουμερα Edited March 8, 2014 by tasossline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Μην αρχίσουμε τώρα θέμα με τα δυναμόμετρα....το ζήτημα είναι τί αλλαγές είδε ο Πάνος με αυτά που έβαλε πάνω + update! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Εν γένει, ξέρετε την άποψή μου για τα δυναμόμετρα, αλλά δεν έχει σημασία. 30 - 31 μοίρες προπορεία ανάφλεξης και 193 γραμμάρια είναι πολύ δυνατό αποτέλεσμα. Σε αντίστοιχο Α4 δίλιτρο που είχε 27 μοίρες και 210 γραμμάρια, (με πλήρη περιφερειακά), η ιπποδύναμη υπολογιζόταν κάπου στα 260. Όπως και να έχει, το μοτέρ του Παναγιώτη, έχει δεχτεί πολύ καλά τα περιφερειακά του, δεν κάνει κομπιάσματα, κοψίματα και άλλα χαζά και η δύναμή του είναι κυρίως στο άπλωμα των χιλιομέτρων. Επιφυλάσσομαι να δω, κατά τη γνώμη μου, ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, μόλις ολοκληρωθεί η προσαρμογή του εγκεφάλου με το νέο file, στο λειτουργικό του εγκεφάλου. Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoskor Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Φιλε να το χαιρεσαι!!! Οι επιλογές σου ειναι άριστες και τωρα σε ανταμείβουν!!! Και εις ανώτερα!!! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted March 8, 2014 Author Share Posted March 8, 2014 Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια και σας εύχομαι να χαίρεστε τα καμάρια σας,που είναι ένα κι ένα! Τις τιμές αβανς και maf τις ανέφερα για να μου πείτε οι πιο ψαγμένοι αν όντως είναι καλές. Τις επόμενες ημέρες θα τοποθετηθεί κι ένα μπαρόμετρο για να γνωρίζω και τις πιέσεις που δουλεύει το αμάξι μου. Δεν ξέρω τι πιέση σηκώνει το αυτοκίνητό μου,λέμε. Ακούει κάποιος;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnas Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Ωραιος φιλε, καλα χλμ να εχεις!!! Κανε και μια δυναμομετρηση να ξερεις ακριβως ποσα εχεις στο σταβλο!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krokodile Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Έτσι παν, γιατί τα 120αρια δυναμωσαν παιδια!!! Το μπαρομετρο που λες να μπει; Δεν θέλω καγκουριες σε ένα τέτοιο ολοκληρωμένο σύνολο σαν το δικό σου!!! Όσο για το update στο προγραμμα μήπως καλύτερα να περιμένες να ανοίξει λίγο ο καιρός; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια και σας εύχομαι να χαίρεστε τα καμάρια σας,που είναι ένα κι ένα! Τις τιμές αβανς και maf τις ανέφερα για να μου πείτε οι πιο ψαγμένοι αν όντως είναι καλές. Τις επόμενες ημέρες θα τοποθετηθεί κι ένα μπαρόμετρο για να γνωρίζω και τις πιέσεις που δουλεύει το αμάξι μου. Δεν ξέρω τι πιέση σηκώνει το αυτοκίνητό μου,λέμε. Ακούει κάποιος;;; Ακούω φιλαράκι Τετάρτη ετοιμάσου, θα μετράς πίεση πλέον Δημήτρης 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 (edited) ρε μητσο να ερθω καμια βολτα να μου περασεις και εμενα κανενα wideband εξωτερικο να μετραω μειγμα μιας και δεν εχω καθολου ? Edited March 9, 2014 by tasossline 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Και δεν έρχεσαι ρε φιλαράκι? Έλα να σε φτιάξω Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 αυτο θα κανω μπας και δω και εγω καμια ασπρη μερα ,θελω να με φτιαξεις ομως μεσα σε λογικα πλαισια οχι παρα πολυ και εχουμε μετα αλλα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 αυτο θα κανω μπας και δω και εγω καμια ασπρη μερα ,θελω να με φτιαξεις ομως μεσα σε λογικα πλαισια οχι παρα πολυ και εχουμε μετα αλλα Χαλαρά! Όχι να ξύσουμε άλλες πληγές! Ξέρεις εσύ από αυτά . Άσε γιατί κάθε φορά που βλέπω έναν "επαγγελματία" να πειράζει κάτι, να μην σχολιάσω την συνέχεια.. Βαρέθηκα, δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν πια, με αυτά που έχω δει, αλλά και βλέπω καθημερινά σε αυτοκίνητα που βλέπω στην έδρα.. Τέσπα, άλλη συζήτηση αυτή. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.