Jump to content

A4 B8 1.8 tfsi (from 120ps to 380ps)


Recommended Posts

Σήμερα,μετά από καιρό,βρήκα χρόνο και πήγα για update στο πρόγραμμα λόγω intercooler.

Πρώτο πάτημα με το νέο file:

Ο maf μέτρησε 193 gr/sec από 184 που ήταν πριν.

Επίσης, το αμάξι σήκωσε 30.5 μοίρες αβανς.

Από αυτά που μου είπε ο προγραμματιστής η ιπποδύναμη υπολογίζεται στα 250+.

Για το αβανς μου είπε πως είναι κορυφαία τιμή για 1.8 tfsi.

Εισαγωγή και Intercooler κάνουν καλή δουλειά τελικά!

 

Καλά 30 μοίρες, κάνεις πλάκα :sSa_worried3: !! Τελικά φιλαράκι, κάναμε καλή δουλειά :JC_cheesy:

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στα πρότυπα των τιμών του revo όσον αφορά τιμές αβάνς.

Και 193 γραμμάρια είναι φοβερά όσον αφορά την αλλαγή.

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση, ότι δεν είναι οι τιμές της revo unadapted όμως μητσάρα, χωρίς να είμαι και σίγουρος.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Έχω λογκαρίσματα να σου στείλω εάν θες.

Πάντως πρέπει να είναι πολύ δυνατό πλέον, και με εμφανέστατη την διαφορά από πριν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άρα λες το δικό σου! Έχεις καταλάβει τη διαφορά κινητήρα Α3 με Α4 έτσι? (15% μικρότερη απόδοση λόγω διάταξης εισαγωγής και εξαγωγής) :sHa_wink3:

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε συ, για το δικό μου μιλάω... Και την διαφορά μεταξύ της διάταξης δεν την έλαβα υπ όψιν να σε πω την μαύρη αλήθεια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα Α4 φυσικά είναι πιο "αδύναμα". Μάλιστα το συγκεκριμένο είναι 120άρι (και έχει και ελαφρώς μεγαλύτερο maf case). Θα ήθελα να δω και logs μετά από 300 - 400 χλμ. με πλήρες adaptation πάντως!

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tάσο δεν ξέρω φίλε, ίσως είχε να κάνει με τον μεταβλητό, δεν το έχω ψάξει! Ποτέ πάντως στην πράξη, δεν απέδωσαν παραπάνω από τα αντίστοιχα Α3, πάντα λιγότερα. Αν προσέξεις, ακόμα και η διαφορά που δείχνει σχετικά (45 - 60) αφορούσε τη σχετική διαφοροποίηση, όπως μου είχε πει και μένα ο αντιπρόσωπος της REVO που είχα στην αρχή. Χαρακτηριστικό της "αδυναμίας" αυτής στη διάταξη είναι που ακόμα και πιο ισχυρά μοντέλα, δεν απέδωσαν ποτέ τα αναμενόμενα, εκτός του S4 2.7, στο οποίο η εισαγωγή είναι εμπρός αριστερά και η εξαγωγή κάτω και πίσω ;)

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε να σου πω και εγω δεν επιμενω μιας και δεν το εχω ψαξει αρκετα το συγκεκριμενο θεμα, απλα θυμαμαι που το α4-α5 το εδινε πιο πολυ ιπποδυναμη και μου ειχε κανει εντυπωση και ελεγα γιατι γινεται αυτο .τεσπα για να το λες εσυ οτι στην πραξη δεν ισχυει κατι παραπανω θα ξερεις μιας και το εχεις ψαξεις αρκετα παραπανω απο μενα το θεμα .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα,μετά από καιρό,βρήκα χρόνο και πήγα για update στο πρόγραμμα λόγω intercooler.

Πρώτο πάτημα με το νέο file:

Ο maf μέτρησε 193 gr/sec από 184 που ήταν πριν.

Επίσης, το αμάξι σήκωσε 30.5 μοίρες αβανς.

Από αυτά που μου είπε ο προγραμματιστής η ιπποδύναμη υπολογίζεται στα 250+.

Για το αβανς μου είπε πως είναι κορυφαία τιμή για 1.8 tfsi.

Εισαγωγή και Intercooler κάνουν καλή δουλειά τελικά!

Νομίζω ότι θα είσαι σίγουρα πάνω από 250.

Το δικό μου (CDHA μοτερ) με Overload 95ron και ελεύθερο φίλτρο πάνελ (όλα τα υπόλοιπα εργοστασιακά) έδειξε 245 στρόφαλο στου Τσακανίκα. Θα μου πεις οι μετρήσεις δεν λένε πάντα την αλήθεια (και δεν θέλω να ανοίξω κουβέντα για δυναμόμετρα), αλλά όπως και να το κάνεις δείχνουν ότι το μοτεράκι αυτό ανταποκρίνεται καλύτερα απο τις προσδοκίες.

Όσο για τις μετρήσεις του maf, έχω την εντύπωση πως όταν είχαμε λογκάρει με τον Κώστα (Overload) μετά το φλασάρισμα του προγράμματος (με μαμά φίλτρο) είχε δείξει 183 κάτι που του έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση.

Τεσπα, όπως και να έχει έχεις κάνει ένα καταπληκτικό σύνολο (φτου-φτου-φτου) και σου αξίζει να το χαρείς όσο δεν πάει!!!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

καλα φιλε 245 με ενα φιλτρο μονο και προγραμμα με καυσιμο 95αρας απλα ΞΕΧΝΑΤΟ  το δυναμομετρο παρα εδειξε πολλα,παρα  ειναι αισιοδοξα νουμερα

Edited by tasossline
Link to comment
Share on other sites

Μην αρχίσουμε τώρα θέμα με τα δυναμόμετρα....το ζήτημα είναι τί αλλαγές είδε ο Πάνος με αυτά που έβαλε πάνω + update!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εν γένει, ξέρετε την άποψή μου για τα δυναμόμετρα, αλλά δεν έχει σημασία. 30 - 31 μοίρες προπορεία ανάφλεξης και 193 γραμμάρια είναι πολύ δυνατό αποτέλεσμα. Σε αντίστοιχο Α4 δίλιτρο που είχε 27 μοίρες και 210 γραμμάρια, (με πλήρη περιφερειακά), η ιπποδύναμη υπολογιζόταν κάπου στα 260. Όπως και να έχει, το μοτέρ του Παναγιώτη, έχει δεχτεί πολύ καλά τα περιφερειακά του, δεν κάνει κομπιάσματα, κοψίματα και άλλα χαζά και η δύναμή του είναι κυρίως στο άπλωμα των χιλιομέτρων. Επιφυλάσσομαι να δω, κατά τη γνώμη μου, ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, μόλις ολοκληρωθεί η προσαρμογή του εγκεφάλου με το νέο file, στο λειτουργικό του εγκεφάλου.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια και σας εύχομαι να χαίρεστε τα καμάρια σας,που είναι ένα κι ένα!

Τις τιμές αβανς και maf τις ανέφερα για να μου πείτε οι πιο ψαγμένοι αν όντως είναι καλές.

Τις επόμενες ημέρες θα τοποθετηθεί κι ένα μπαρόμετρο για να γνωρίζω και τις πιέσεις που δουλεύει το αμάξι μου.

Δεν ξέρω τι πιέση σηκώνει το αυτοκίνητό μου,λέμε.

Ακούει κάποιος;;; :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Ωραιος φιλε, καλα χλμ να εχεις!!! Κανε και μια δυναμομετρηση να ξερεις ακριβως ποσα εχεις στο σταβλο!!!!! :sFi_gunsmilie:  :sFi_gunsmilie:

Link to comment
Share on other sites

Έτσι παν, γιατί τα 120αρια δυναμωσαν παιδια!!! Το μπαρομετρο που λες να μπει; Δεν θέλω καγκουριες σε ένα τέτοιο ολοκληρωμένο σύνολο σαν το δικό σου!!! Όσο για το update στο προγραμμα μήπως καλύτερα να περιμένες να ανοίξει λίγο ο καιρός;

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια και σας εύχομαι να χαίρεστε τα καμάρια σας,που είναι ένα κι ένα!

Τις τιμές αβανς και maf τις ανέφερα για να μου πείτε οι πιο ψαγμένοι αν όντως είναι καλές.

Τις επόμενες ημέρες θα τοποθετηθεί κι ένα μπαρόμετρο για να γνωρίζω και τις πιέσεις που δουλεύει το αμάξι μου.

Δεν ξέρω τι πιέση σηκώνει το αυτοκίνητό μου,λέμε.

Ακούει κάποιος;;; :whistling:

 

Ακούω φιλαράκι Τετάρτη ετοιμάσου, θα μετράς πίεση πλέον :sHa_wink3:

 

 

Δημήτρης

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ρε μητσο να ερθω καμια βολτα να μου περασεις και εμενα κανενα wideband εξωτερικο να μετραω μειγμα μιας και δεν εχω καθολου ?

Edited by tasossline
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αυτο θα κανω μπας και δω και εγω καμια ασπρη μερα ,θελω να με φτιαξεις ομως μεσα σε λογικα πλαισια οχι παρα πολυ και εχουμε μετα αλλα  :sHa_hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αυτο θα κανω μπας και δω και εγω καμια ασπρη μερα ,θελω να με φτιαξεις ομως μεσα σε λογικα πλαισια οχι παρα πολυ και εχουμε μετα αλλα  :sHa_hehe:

 

Χαλαρά! Όχι να ξύσουμε άλλες πληγές! Ξέρεις εσύ από αυτά :sHa_hehe: . Άσε γιατί κάθε φορά που βλέπω έναν "επαγγελματία" να πειράζει κάτι, να μην σχολιάσω την συνέχεια.. Βαρέθηκα, δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν πια, με αυτά που έχω δει, αλλά και βλέπω καθημερινά σε αυτοκίνητα που βλέπω στην έδρα..

Τέσπα, άλλη συζήτηση αυτή.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.