Dikonou Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 1500 εγώ και πόσα το S3 1600+; Σωστό αλλά 370 εγώ και 400 το άλλο....που δεν ήταν 400 κατ εμέ αλλά έτσι ξεκινάει κουβέντα δίχως τέλος... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 1500 εγώ και πόσα το S3 1600+; Σωστό αλλά 370 εγώ και 400 το άλλο....που δεν ήταν 400 κατ εμέ αλλά έτσι ξεκινάει κουβέντα δίχως τέλος...1610 το δικό μου με μισό ντεπόζιτο κ οδηγό γύρω στα 90 κιλά απ ότι τον έκοψα..υπάλληλο σε ΚΤΕΟ....Στην αναλογία kg/hp είστε το ίδιο...εμένα πάντως μου δεν μου φαίνεται παράλογο το αποτέλεσμα με τις απώλειες του haldex... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 Άμα βάλω κι εμένα μέσα πάει 1590 ..... Δεν στέκει να του ανοίγω 3η-4η με αυτήν την διαφορά....λογικά έπρεπε να πάμε κοπιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 2 hours ago, Van.Leb said: Όχι...Ούτε καν... είχα ανοίξει με κ04 Α4β8 2λιτρο σφυριλατο κιόλας...Δεν υπήρχε επαφή...σε κάθε ταχύτητα του έκανα από 1 αμάξι... Ειναι ακριβώς αυτό που περιέγραψα παραπάνω. Πολυ λογικό το αποτέλεσμα. Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted December 17, 2018 Author Share Posted December 17, 2018 Λογικό είναι σε δύο αυτοκίνητα με παρόμοια ισχύ και βάρος να υπερτερεί αυτό με την πιο κοντή κλιμάκωση. Εμένα μου έκανε εντύπωση το "μαμά". 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 Πάνο τι τσιμπάς φίλε. Εδώ δήλωνε μαμά ο άλλος με EVO, τάχα, που σε ρελαντί είχε 1500 σαλ αρύθμιστο με τεράστιο βύθισμα εκκεντροφόρων και GTX42 έριχνε σε ό,τι κινείται. Πιο παπάρας μη πω τπτ άλλο πεθαίνεις. Δεν βγάζεις άκρη με τέτοια πατήματα ποτέ. Δημήτρης 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 15 minutes ago, Dimitris_Kon said: Πάνο τι τσιμπάς φίλε. Εδώ δήλωνε μαμά ο άλλος με EVO, τάχα, που σε ρελαντί είχε 1500 σαλ αρύθμιστο με τεράστιο βύθισμα εκκεντροφόρων και GTX42 έριχνε σε ό,τι κινείται. Πιο παπάρας μη πω τπτ άλλο πεθαίνεις. Δεν βγάζεις άκρη με τέτοια πατήματα ποτέ. Δημήτρης +1 κανεις το πάτημα σου αν θες, αν παίξει συζήτηση, κανεις το χαβαλέ σου και τέλος. Δεν προβληματίζεσαι καν. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted December 17, 2018 Author Share Posted December 17, 2018 Ναι ρε παιδιά, δεν αντιλέγω. Έτσι κι αλλιώς με τον τύπο δουλεύουμε κοντά όποτε είπαμε κάποια στιγμή να κανονίσουμε κανονικό πάτημα σε ανοιχτό δρόμο, μαμά και οι δύο! ?? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 17 ώρες πριν, PanA4 είπε Λογικό είναι σε δύο αυτοκίνητα με παρόμοια ισχύ και βάρος να υπερτερεί αυτό με την πιο κοντή κλιμάκωση. Εμένα μου έκανε εντύπωση το "μαμά". Παναγιωτη...σου εγραψα την γνωμη μου παραπανω...τωρα απο εκει κ περα...αν πατησετε απο μικροτερες σχεσεις θα σου κανει αντιστοιχα μεγαλυτερο ανοιγμα... Υ.Γ. : ΜΑΜΑ ΜΟΝΟ... 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted August 9, 2019 Author Share Posted August 9, 2019 Πριν λίγο καιρό ολοκληρώθηκε ο τομέας φρένα με την προσθήκη των πίσω από S4 b8 με 330 δίσκο. Αν και δεν το περίμενα η διαφορά στο φρενάρισμα ήταν εντυπωσιακή. Το αυτοκίνητο σταματά χωρίς να βυθίζει μούρη. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris1967 Posted August 10, 2019 Share Posted August 10, 2019 Πολύ ωραίο Πάνο να το χαίρεσαι!! Έχουμε παρόμοια γούστα βλέπω χεχεχε... εγώ από φθινόπωρο θέλω να δρομολογήσω την Κ04. Αυτό που θέλω να σε ρωτήσω είναι πόσο καλύτερη είναι η αίσθηση που άλλαξες τις μπροστά δαγκάνες από S4 και πήγες στις τετραπίsτονες Q5? Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι οι αλλαγή που έκανα και εγώ πίσω (από S5 που είναι τα ίδια) έκανε αισθητή διαφορά στο φρενάρισμα και στην πιο ουδέτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ειδικά σε καμπές με φρένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted August 10, 2019 Author Share Posted August 10, 2019 Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Το δικό σου είναι επίσης πανέμορφο. Η διαφορά στο φρενάρισμα με τα τετραπιστονα ήταν όπως η διαφορά από τα μαμά στα S4. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris1967 Posted August 10, 2019 Share Posted August 10, 2019 Νάσαι καλά Πάνο. Τόση διαφορά ε? με μπριζώνεις τώρα χεχεχεχε... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filip Posted August 14, 2019 Share Posted August 14, 2019 Αναβάθμιση μπροστινών φρένων. Ο δίσκος παρέμεινε 345 x 30 σε διαστάσεις και οι δαγκάνες από S5 αντικαταστάθηκαν από τετραπιστονες από Q5, κατασκευής Brembo. Πάνο με γειές! Σε 17άρα ζάντα χωράει; Το ρωτάω γιατί η δαγκάνα από S4 χωράει (οριακά βέβαια).Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted August 14, 2019 Author Share Posted August 14, 2019 Όχι. Από 18 και πάνω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted October 11, 2019 Author Share Posted October 11, 2019 Νέες αφίξεις!!! Αλλαγή ζάντας... Αυτη την φορά επέλεξα κάτι διαφορετικό. Vossen hf-3 19x9.5 ET 35. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris1967 Posted October 11, 2019 Share Posted October 11, 2019 Καλορίζικες Πάνο!!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted October 11, 2019 Author Share Posted October 11, 2019 13 λεπτά πριν, Chris1967 είπε Καλορίζικες Πάνο!!!! Σε ευχαριστώ Χρήστο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted March 6, 2020 Author Share Posted March 6, 2020 Έχουμε update τόσο στην εμφάνιση όσο και μηχανικά. Μπήκαν πλαϊνα και πίσω σποιλερ της maxtondesign σε μαύρο γυαλιστερό και μαύρισαν οι καθρέπτες και το σήμα. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted March 6, 2020 Author Share Posted March 6, 2020 Μηχανικά, αλλάχτηκαν τα μπεκ με άλλα από opel gt και μπήκε boost controler ώστε να πάρουμε λίγο στα ψηλά. Πλέον βλέπω 1.65 με 1.6 bar στον κόφτη. Σύντομα και dyno. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vxr-silver Posted March 7, 2020 Share Posted March 7, 2020 19 hours ago, PanA4 said: Μηχανικά, αλλάχτηκαν τα μπεκ με άλλα από opel gt και μπήκε boost controler ώστε να πάρουμε λίγο στα ψηλά. Πλέον βλέπω 1.65 με 1.6 bar στον κόφτη. Σύντομα και dyno. ειδες διαφορα με το boost controller σε σχεση με την n75 σε αποκριση γκαζιου? και ποιο εβαλες γιατι πια στην ελληνικη αγορα υπαρχουν πολλα.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted March 7, 2020 Author Share Posted March 7, 2020 1 ώρα πριν, vxr-silver είπε ειδες διαφορα με το boost controller σε σχεση με την n75 σε αποκριση γκαζιου? και ποιο εβαλες γιατι πια στην ελληνικη αγορα υπαρχουν πολλα.... Έβαλα το prd 600. Τώρα όσον αφορά την απόκριση είναι λίγο νωρίς να σου απαντήσω σωστά και εξηγώ. Αν και μου φαίνεται πιο άμεσο στην απόκριση από την άλλη έχοντας μειώσει λίγο το duty στις χαμηλές στροφές έχω χάσει αυτό το τρελό σπινιαρισμα που είχα με ν75. Μόλις κάνω μερικά χιλιόμετρα θα σου απαντήσω πιο σωστά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestoras Pap Posted April 1, 2020 Share Posted April 1, 2020 Στις 7/3/2020 στις 3:42 ΜΜ, vxr-silver είπε ειδες διαφορα με το boost controller σε σχεση με την n75 σε αποκριση γκαζιου? και ποιο εβαλες γιατι πια στην ελληνικη αγορα υπαρχουν πολλα.... Πανο θελω και εγω να βαλω prd 600... τι γινεται με την ν75 δηλαδη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted April 2, 2020 Author Share Posted April 2, 2020 13 ώρες πριν, Nestoras Pap είπε Πανο θελω και εγω να βαλω prd 600... τι γινεται με την ν75 δηλαδη? Το prd αντικαθιστά την ν75. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestoras Pap Posted April 2, 2020 Share Posted April 2, 2020 3 ώρες πριν, PanA4 είπε Το prd αντικαθιστά την ν75. Αξιζει? Εχεις τιποτα φωτο να το δω πως δουλευει? Σε ποιο σημειο το εβαλες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.