Jump to content

A4 B8 1.8 tfsi (from 120ps to 380ps)


Recommended Posts

1500 εγώ και πόσα το S3 1600+;
Σωστό αλλά 370 εγώ και 400 το άλλο....που δεν ήταν 400 κατ εμέ αλλά έτσι ξεκινάει κουβέντα δίχως τέλος...
1610 το δικό μου με μισό ντεπόζιτο κ οδηγό γύρω στα 90 κιλά απ ότι τον έκοψα..υπάλληλο σε ΚΤΕΟ....
Στην αναλογία kg/hp είστε το ίδιο...εμένα πάντως μου δεν μου φαίνεται παράλογο το αποτέλεσμα με τις απώλειες του haldex...
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Van.Leb said:

Όχι...Ούτε καν...
είχα ανοίξει με κ04 Α4β8 2λιτρο σφυριλατο κιόλας...Δεν υπήρχε επαφή...σε κάθε ταχύτητα του έκανα από 1 αμάξι...

 

Ειναι ακριβώς αυτό που περιέγραψα παραπάνω. Πολυ λογικό το αποτέλεσμα.

 

 

Δημήτρης 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Λογικό είναι σε δύο αυτοκίνητα με παρόμοια ισχύ και βάρος να υπερτερεί αυτό με την πιο κοντή κλιμάκωση. 

Εμένα μου έκανε εντύπωση το "μαμά". 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάνο τι τσιμπάς φίλε. Εδώ δήλωνε μαμά ο άλλος με EVO, τάχα, που σε ρελαντί είχε 1500 σαλ αρύθμιστο με τεράστιο βύθισμα εκκεντροφόρων και GTX42 έριχνε σε ό,τι κινείται. Πιο παπάρας μη πω τπτ άλλο πεθαίνεις. Δεν βγάζεις άκρη με τέτοια πατήματα ποτέ.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Dimitris_Kon said:

Πάνο τι τσιμπάς φίλε. Εδώ δήλωνε μαμά ο άλλος με EVO, τάχα, που σε ρελαντί είχε 1500 σαλ αρύθμιστο με τεράστιο βύθισμα εκκεντροφόρων και GTX42 έριχνε σε ό,τι κινείται. Πιο παπάρας μη πω τπτ άλλο πεθαίνεις. Δεν βγάζεις άκρη με τέτοια πατήματα ποτέ.

 

 

Δημήτρης

+1

κανεις το πάτημα σου αν θες, αν παίξει συζήτηση, κανεις το χαβαλέ σου και τέλος. Δεν προβληματίζεσαι καν. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε παιδιά, δεν αντιλέγω. Έτσι κι αλλιώς με τον τύπο δουλεύουμε κοντά όποτε είπαμε κάποια στιγμή να κανονίσουμε κανονικό πάτημα σε ανοιχτό δρόμο, μαμά και οι δύο! ??

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, PanA4 είπε

Λογικό είναι σε δύο αυτοκίνητα με παρόμοια ισχύ και βάρος να υπερτερεί αυτό με την πιο κοντή κλιμάκωση. 

Εμένα μου έκανε εντύπωση το "μαμά". 

 

Παναγιωτη...σου εγραψα την γνωμη μου παραπανω...τωρα απο εκει κ περα...αν πατησετε απο μικροτερες σχεσεις θα σου κανει αντιστοιχα μεγαλυτερο ανοιγμα...

 

Υ.Γ. : ΜΑΜΑ ΜΟΝΟ...

tumblr_m3l3sfaerz1qlirhgo1_500.jpg

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

IMG_20190718_195043.thumb.jpg.410181a507adef0f54c148aed999331a.jpg

Πριν λίγο καιρό ολοκληρώθηκε ο τομέας φρένα με την προσθήκη των πίσω από S4 b8 με 330 δίσκο. 

Αν και δεν το περίμενα η διαφορά στο φρενάρισμα ήταν εντυπωσιακή. 

Το αυτοκίνητο σταματά χωρίς να βυθίζει μούρη. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο Πάνο να το χαίρεσαι!! 

 

Έχουμε παρόμοια γούστα βλέπω χεχεχε... εγώ από φθινόπωρο θέλω να δρομολογήσω την Κ04.

 

Αυτό που θέλω να σε ρωτήσω είναι πόσο καλύτερη είναι η αίσθηση που άλλαξες τις μπροστά δαγκάνες από S4 και πήγες στις τετραπίsτονες Q5? 

 

Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι οι αλλαγή που έκανα και εγώ πίσω (από S5 που είναι τα ίδια) έκανε αισθητή διαφορά στο φρενάρισμα και στην πιο ουδέτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ειδικά σε καμπές με φρένα.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Το δικό σου είναι επίσης πανέμορφο. 

Η διαφορά στο φρενάρισμα με τα τετραπιστονα ήταν όπως η διαφορά από τα μαμά στα S4. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αναβάθμιση μπροστινών φρένων. Ο δίσκος παρέμεινε 345 x 30 σε διαστάσεις και οι δαγκάνες από S5 αντικαταστάθηκαν από τετραπιστονες από Q5, κατασκευής Brembo. IMG_20180917_175329.thumb.jpg.e7401667bc74bc2050fdf35016d14d5a.jpgIMG_20180917_213405_457.thumb.jpg.848d4423414765d8d1ed17af4ae0a25a.jpgIMG_20180917_213405_459.jpg.d7e0d8f5c7b24bf39672aab3a1230c0a.jpg
Πάνο με γειές! Σε 17άρα ζάντα χωράει; Το ρωτάω γιατί η δαγκάνα από S4 χωράει (οριακά βέβαια).

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Νέες αφίξεις!!! Αλλαγή ζάντας...

Αυτη την φορά επέλεξα κάτι διαφορετικό. 

Vossen hf-3 19x9.5 ET 35. IMG_20191008_161858.thumb.jpg.6cbc921e54a9e1aba62e917eccce6dd4.jpgIMG_20191008_173202.thumb.jpg.146a60da380af2c696b9751a73844821.jpgIMG_20191010_200134.thumb.jpg.aa71016381a462a25af28804231a60ce.jpgIMG_20191009_185321.thumb.jpg.993728ae2ab23f37069dfe84ac8bd88b.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Έχουμε update τόσο στην εμφάνιση όσο και μηχανικά. 

Μπήκαν πλαϊνα και πίσω σποιλερ της maxtondesign σε μαύρο γυαλιστερό και μαύρισαν οι καθρέπτες και το σήμα. IMG_20200225_224805_821.thumb.jpg.bed6091c4418dce0e77ee13361669af4.jpgIMG_20200306_193242_128.thumb.jpg.600a1c24e889c471d87f5a30bce6e801.jpg

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Μηχανικά, αλλάχτηκαν τα μπεκ με άλλα από opel gt και μπήκε boost controler ώστε να πάρουμε λίγο στα ψηλά. Πλέον βλέπω 1.65 με 1.6 bar στον κόφτη. 

Σύντομα και dyno. 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, PanA4 said:

Μηχανικά, αλλάχτηκαν τα μπεκ με άλλα από opel gt και μπήκε boost controler ώστε να πάρουμε λίγο στα ψηλά. Πλέον βλέπω 1.65 με 1.6 bar στον κόφτη. 

Σύντομα και dyno. 

ειδες διαφορα με το boost controller σε σχεση με την n75 σε αποκριση  γκαζιου?

και ποιο εβαλες γιατι πια στην ελληνικη αγορα υπαρχουν πολλα....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, vxr-silver είπε

ειδες διαφορα με το boost controller σε σχεση με την n75 σε αποκριση  γκαζιου?

και ποιο εβαλες γιατι πια στην ελληνικη αγορα υπαρχουν πολλα....

Έβαλα το prd 600. Τώρα όσον αφορά την απόκριση είναι λίγο νωρίς να σου απαντήσω σωστά και εξηγώ. 

Αν και μου φαίνεται πιο άμεσο στην απόκριση από την άλλη έχοντας μειώσει λίγο το duty στις χαμηλές στροφές έχω χάσει αυτό το τρελό σπινιαρισμα που είχα με ν75. Μόλις κάνω μερικά χιλιόμετρα θα σου απαντήσω πιο σωστά. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Στις 7/3/2020 στις 3:42 ΜΜ, vxr-silver είπε

ειδες διαφορα με το boost controller σε σχεση με την n75 σε αποκριση  γκαζιου?

και ποιο εβαλες γιατι πια στην ελληνικη αγορα υπαρχουν πολλα....

Πανο θελω και εγω να βαλω prd 600... τι γινεται με την ν75 δηλαδη?

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, Nestoras Pap είπε

Πανο θελω και εγω να βαλω prd 600... τι γινεται με την ν75 δηλαδη?

Το prd αντικαθιστά την ν75. 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, PanA4 είπε

Το prd αντικαθιστά την ν75. 

Αξιζει? Εχεις τιποτα φωτο να το δω πως δουλευει? Σε ποιο σημειο το εβαλες?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.