Kavouras Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 (edited) Μετά αρκετό καιρό μέσα στο φόρουμ, είπα να παρουσιάσω κι εγώ το αμάξι μου. Το αμάξι αγορασμένο καινούριο το Μάιο του 2008, είναι η έκδοση ambition και έχει κάποια εργοστασιακά extras: 1) Sline εσωτερικό πακέτο (=Sline καθίσματα, Sline τιμόνι, Sline ανάρτηση, Sline σήματα περιμετρικά του αυτοκινήτου, μαρσπιέδες που γράφουν Sline,τιμόνι Sline, μαύρος ουρανός κτλ) 2) Sline ζάντες 7 διπλών ακτίνων 18 ινστών με ελαστικά 225/40/18 3) διακοσμητικά από βουρτσιμένο αλουμίνιο 4) πολυλειτουργικό τιμόνι με paddles 5) DSG 6speed 6) Bose sound system 7) συναγερμό ? isofix 9) επιπλέον αερόσακους πίσω (8 συνολο πλέον, αντί για 6) 10) xenon plus με adaptive light και πλυστικό σύστημα φανών 11) αισθητήρας φώτων + βροχής 12) αντιθαμπωτικούς καθρέφτες μέσα-έξω + εξωτερικούς θερμαινόμενους + ηλεκτρικά ανακλινόμενους εξωτερικούς 13) εσωτερικό πακέτο φωτισμού 14) πακέτο αποθηκευτικών χώρων 15) parktronic πίσω 16) ηλεκτρική ρύθμιση μέσης εμπρός καθισμάτων 17) μηχανικό κουρτινάκι πίσω 18) Cruise control 19) 6δισκο cd-changer 20) έλεγχο πίεσης ελαστικών 21) πακέτο για πέδιλα του σκι 22 ) coming-leaving home και στην πορεία εμπλούτισα το αμάξι μου με τα παρακάτω με χρονολογική σειρά: Α) μεμβράνες περιμετρικά του αυτοκινήτου (εκτός παρμπρίζ) Β) νόμιμη μεμβράνη (λευκή) στο εμπρός παρμπρίζ Γ) αλουμινένια paddles (από το 3.2lt) Δ) μονοπίστονα φρένα 345x30 (από Leon Cupra II) Ε) πρόγραμμα REVO (performance #3) ΣΤ) κόκκινο "Τ" από το Α3 και Α4 2.0ΤQ (που ήταν κόκκινο στην αρχή). Ζ) εισαγωγή evoms v-flow Η) bar-όμετρο defi advance CR 60mm Θ) Sline προφυλακτήρα εμπρός Ι) RNS-E Κ) σκάστρα Forge Μετά από άπειρες ώρες στο VCDS/vag-com και αρκετό διάβασμα για την κωδικοποίηση του Α3, άλλαξα αρκετές κωδικοποιήσεις, όπου οι σημαντικότερες είναι οι εξής: Ι) να κλείνουν τα παράθυρα χωρίς να χρειάζεται να πατάω συνεχώς το κλείδωμα (comfort closing windows) ΙΙ) ενεργοποίηση φωτών ομίχλης και ως φώτα στάθμευσης/πορείας (με τη σωστή ένταση φυσικά) (enable rear fog lights as park-lights) ΙΙΙ) ενεργοποίηση όλων των πίσω φώτων ως φώτα φρένων (και όχι μόνο τις ακριανές λάμπες που ήταν από το εργοστάσιο) (enable rear fog lights as brake lights + enalbe lid lights as brake lights) ΙV) ενεργοποίηση στα φώτα ημέρας και τα πίσω φώτα (ρύθμιση σκανδιναβίας) (enable DLR scandinavian mode) V) ενεργοποίηση εμπρός προβολών ομίχλης ως φώτων στροφής (enable algorith turn lights + enable front fog lights as turn lights) VI) ενεργοποίηση του long life service (απενεργοποιημένο by default στην Ελλάδα) Μπόλικες φωτογραφίες (80+!!) μπορείτε να βρείτε στο γκαράζ μου. Παραθέτω εδώ 2 φωτογραφίες δειγματοληπτικά που με "εκφράζουν" λίγο περισσότερο : Όλες οι βελτιώσεις που έχουν γίνει παραπάνω έχουν πραγματοποιηθεί με γνώμονα το αμάξι να κρατήσει τις εργοστασιακές του προδιαγραφές σε όλα τα επίπεδα (χαρακτήρα, εμφάνιση, πρακτικότητα, άνεση). Δε θέλω να γράψω ότι δε θα πειράξω ούτε βίδα (παραπάνω), γιατί...είδα τι έγινε στον προλαλήσαντα. (alex.... ) Ελπίζω να μου συγχωρέσετε το πρώτο post του topic μου όντας αρκετά μακροσκελές, μιας και μάζεψα ό,τι έκανα μέσα στα 4 χρόνια σε ένα μόλις post. ΥΓ: Σίγουρα όλο και κάτι θα μου έχει διαφύγει... edit: τα γράφω εδώ τα βασικά σημεία που πέρασε το project Α3 στα χέρια μου, για να είναι εύκολο να βρεθούν (αν κάποιος αναζητάει κάτι συγκεκριμένο): Kαταναλώσεις μοτέρ (1.8Τfsi dsg) ανάρτηση pss10 update ρύθμισης ανάρτησης pss10 update σε revo2 βελτίωση εισαγωγής (Φ80 maf-turbo) + downpipe Φ70 silent blocks S3 intercooler S3 dyno Revo2 (και απογοήτευση για τα αναμενόμενα νούμερα απόδοσης) Απελευθέρωση εξάτμισης (καταλύτης HJS 200cpi, Φ70 σωλήνας και μαμά τελικό) επιστροφή σε εργοστασιακό setup revlimit stage1 https://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/15605-a3-sportback-18tfsi-stronic-full-φπε-ιηι-και-εν-τέλει-κ04-064/&do=findComment&comment=369808 "επιτέλους" IHI setup αγορά πατάκια audi premium boost controler greedy spec b στην θέση της καρτοθήκης τελική ρύθμιση IHI setup (2bar over, 1,5bar ct, 1,25bar κόφτη/6500rpm) μπαγκαζιέρα thule γιατί 1bar μηχανική πίεση με ΙΗΙ? εντυπώσεις οδήγησης ΙΗΙ αναβάθμιση φρένων με 4πίστονες brembo δαγκάνες από jaguar και 345χ30 δίσκο (από S3) flat bottom steering wheel δυναμομέτρηση με ΙΗΙ στο dynoday του κλαμπ αναζήτηση πιο ανθεκτικών τακακιών μέτρηση αντιστρεπτικών στο αμάξι μου νέα ebc τακάκια για πιο σκληρή χρήση k04-064 setup Αυτόματο άνοιγμα πορτπαγκάζ Edited July 23, 2020 by Kavouras διόρθωση των links 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panthir Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 πολύ ωραίο το Α3... άμα έβγαζες και καμια φωτο της προκοπής.... να το χαίρεσε φιλαράκι...απροβλημάτιστο και όσο για το μακροσκελες θέμα.......δεν πειράζει...σε εχουμε μάθει!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_7 Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Γιώργο να χαίρεσαι το καμάρι σου και για χτες που δε σήκωσες το τηλ,άντε συγχωρεμένος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Mια χαρα το εχεις Γιωργο Μια κ04 λειπει τωρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Nα το χαιρεσαι Γιωργο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanoulisTheTroll Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Γιωργάρα να το χαίρεσαι το καμάρι σου και εύχομαι να το βελτιώσεις σύντομα και σε όποιο τομέα ακόμα θα ήθελες!!! Πραγματικά το αξίζεις γιατί το προσέχεις πολύ και έχεις αφιερώσει πολλές ώρες ψαξίματος!!! Εγώ να ρίξω μια ιδέα ακόμα??? Νομίζω πως το μόνο που του λείπει από άποψη εξωτερικής εμφάνισης είναι τα πίσω φώτα Led! Νομίζω πως είναι μια προσθήκη που αλλάζει εντελώς την εμφάνιση του αυτοκινήτου!! Υ.Γ. Μη με βρίζεις πάλι που σου βάζω ιδέες.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Γιατί σου ανάβει check όμως Γιώργο? Δεν θα έπρεπε.. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 ρε δημητρη αφου ειναι στα λαμπακια δεν ειναι αναμενο το εργαλειο λογικο δεν ειναι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 ρε δημητρη αφου ειναι στα λαμπακια δεν ειναι αναμενο το εργαλειο λογικο δεν ειναι ? Nομιζω οτι τον πειραζει ο Δημητρης Τασο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Nομιζω οτι τον πειραζει ο Δημητρης Τασο Μου το χάλασες βρε Τάσο Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 ωχ χιλια συγνωμη παιδια εκανα μ....α σορυ :cry: :chair: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 (edited) Ευχαριστώ πολύ όλους σας παίδες! @KeM Ευχαριστώ συνονόματε, αν και ειλικρινά με τη δική μου ματιά, βλέπω πως δεν έχω κάτι κάτι ιδιαίτερο (μάλλον τα "τετρημένα"). @Panoulis Αγορίνα, εγώ δεν μιλάω μαζί σου πλέον. Όλο ιδέες είσαι. @Alex η μηχανική βελτίωση προς το παρών με καλύπτει. Βέβαια αν συνεχίσω παρέα μου μαζί σας για καιρό ακόμα, με βλέπω να χαλάω κι εγώ. @Kostas_7 Ειλικρινά δεν είδα κλήση σου. Θα το κοιτάξω όμως και τώρα στις αναπάντητες. Από την άλλη, έφυγα πολύ αργά από το γραφείο (22:00) και το κινητό μου χτυπούσε συνεχώς (για ευχές) και δεν μπορούσα να απαντήσω μιας και ήμουν σε πολύωρη και ιδιαίτερα σημαντική συνάντηση. Φαντάσου ότι το κινητό έγραψε κάποια στιγμή όταν το είδα φεύγοντας από το γραφείο: 116 αναπάντητες!!!!! @Dimitris_kon Και ψάρωσα μέχρι να καταλάβω τι εννοούσες (σε ποιά φωτογραφία έβλεπες "λαμπάκια"). Ντροπή σου φίλος! @Panthir Τώρα ξέρω πως ό,τι και να γράψω θα χρησιμοποιηθεί εναντίον μου. Τώρα θα σας μάθω? Edited April 24, 2012 by Kavouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinos Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 Να πω κι εγω με την σειρα μου Γιωργο οτι το αυτοκινητο σου ειναι υπεροχο!!!!! Ξερω οτι εχεις μερακι και οτι οποια κινηση εκανες, εγινε προσεκτικα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted April 27, 2012 Author Share Posted April 27, 2012 Να πω κι εγω με την σειρα μου Γιωργο οτι το αυτοκινητο σου ειναι υπεροχο!!!!! Ξερω οτι εχεις μερακι και οτι οποια κινηση εκανες, εγινε προσεκτικα! Ευχαριστώ Ντίνο! Προσπαθώ να μην βιάζομαι για να μην το μετανιώσω μετά. (είναι και ακριβό σπορ το αμάξι και δεν αξίζει να κάνεις λάθος επιλογές). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChRiS82 Posted April 27, 2012 Share Posted April 27, 2012 Ευχαριστώ Ντίνο! Προσπαθώ να μην βιάζομαι για να μην το μετανιώσω μετά. (είναι και ακριβό σπορ το αμάξι και δεν αξίζει να κάνεις λάθος επιλογές). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 14, 2012 Author Share Posted June 14, 2012 ένα μικρό update. Χθες αλλάχτηκε (μέσα στην επέκταση εγγύησης) η αντλία ψυκτικού υγρού. Είχα επισημάνει από καιρό ότι έχανε λίγο (έσταζε για την ακρίβεια αφήνοντας στα κολλάρα μία μικρή λεπτή γραμμή). Μάλλον όμως προς το τέλος την είχε πάρει η "κάτω βόλτα", αφού όταν τη βγάλαμε, έχανε "τρελά" (που και πάλι η στάθμη του ψυκτικού υγρού δεν είχε μεταβληθεί). Στη δική μου αντλία είχε κολλήσει μία βαλβίδα ανακούφησης ψιλοανοιχτή, που βγάζει το ψυκτικό υγρό εκτός της αντλίας σε περίπτωση υπερπίεσης. Τέλος μου είπαν στο συνεργείο ότι αυτό είναι κλασσικό πρόβλημα σε όλα τα οχήματα που έχουν κινητήρα ΒΖΒ ή παλαιότερο (ΒΥΤ νομίζω - ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος), οπότε ακόμα κι αν δεν βλέπετε πτώση στάθμης στο ψυκτικό υγρό, καλό είναι να κάνετε (τουλάχιστον) έναν οπτικό έλεγχο από κάτω, παρατηρώντας μήπως έχει αφήσει σημάδι στα κολλάρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 (edited) ένα μικρό update. Χθες αλλάχτηκε (μέσα στην επέκταση εγγύησης) η αντλία ψυκτικού υγρού. Είχα επισημάνει από καιρό ότι έχανε λίγο (έσταζε για την ακρίβεια αφήνοντας στα κολλάρα μία μικρή λεπτή γραμμή). Μάλλον όμως προς το τέλος την είχε πάρει η "κάτω βόλτα", αφού όταν τη βγάλαμε, έχανε "τρελά" (που και πάλι η στάθμη του ψυκτικού υγρού δεν είχε μεταβληθεί). Στη δική μου αντλία είχε κολλήσει μία βαλβίδα ανακούφησης ψιλοανοιχτή, που βγάζει το ψυκτικό υγρό εκτός της αντλίας σε περίπτωση υπερπίεσης. Τέλος μου είπαν στο συνεργείο ότι αυτό είναι κλασσικό πρόβλημα σε όλα τα οχήματα που έχουν κινητήρα ΒΖΒ ή παλαιότερο (ΒΥΤ νομίζω - ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος), οπότε ακόμα κι αν δεν βλέπετε πτώση στάθμης στο ψυκτικό υγρό, καλό είναι να κάνετε (τουλάχιστον) έναν οπτικό έλεγχο από κάτω, παρατηρώντας μήπως έχει αφήσει σημάδι στα κολλάρα. Πολυ χρησιμη πληροφορια Γιωργαρε. Θα το ελεγξχω και εγω στο service. Κοστος εργασιας περιπου για το συγκεκριμενο? Edited June 14, 2012 by KeM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goalie01gr Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 μπραβο πολυ καλη προσπαθεια. και στα δικά μασ......... αν και λιγο χλωμο λόγω εποχής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 14, 2012 Author Share Posted June 14, 2012 Πολυ χρησιμη πληροφορια Γιωργαρε. Θα το ελεγξχω και εγω στο service. Κοστος εργασιας περιπου για το συγκεκριμενο? Αρχηγε αλλαχτηκε στην επεκταση εγγυησης. Δεν ξερω κοστος. Full μεταλλικη aftermarket εχει 120€-150€, αλλα η τοποθετηση ειναι τρελη μανουρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 αντλια νερου ειναι αυτη που αλλαξες ?η τιποτα αλλο?και που βρισκεται αυτη ?που να κοιταξουμε δεν καταλαβα αρχιζω και φοβαμαι γιατι τις προαλλες συμπληρωσα λιγο στο δοχειο και φοραω και ΒΥΤ μοτερ γιυατο φοαβαμαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 14, 2012 Author Share Posted June 14, 2012 (edited) αντλια νερου ειναι αυτη που αλλαξες ?η τιποτα αλλο?και που βρισκεται αυτη ?που να κοιταξουμε δεν καταλαβα αρχιζω και φοβαμαι γιατι τις προαλλες συμπληρωσα λιγο στο δοχειο και φοραω και ΒΥΤ μοτερ γιυατο φοαβαμαι Αντλια νερου εννοω Τασο. Αν το σηκωσεις θα δεις αν σου αφηνει ροζ "σημαδι" απο τρεξιμο στα κολλαρα. Η αντλια ειναι διπλα στην πεταλουδα (στα ΒΖΒ τουλαχιστον) και γι' αυτο λερωνονται αμεσως μολις εχεις διαρροη. Για τον ιδιο λογο ειναι μανουρα η αντικατασταση. Edited June 14, 2012 by Kavouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 15, 2012 Author Share Posted June 15, 2012 μπραβο πολυ καλη προσπαθεια. και στα δικά μασ......... αν και λιγο χλωμο λόγω εποχής. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλε μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 15, 2012 Author Share Posted June 15, 2012 (edited) Να αναφέρω επίσης ότι έκανα το service των 60.000km σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, το οποίο περιλαμβάνει και την αλλαγή λαδιών (και φίλτρο) του DSG, 200€ για το DSG και 323€ για το service των 60.000km (λάδια μηχανής, αλλαγή φίλτρο λαδιού, φίλτρο βενζίνης, φίλτρο γύρης με ενεργού άνθρακα, μπουζί). Οι παραπάνω τιμές είναι με 20% έκπτωση σε ανταλλακτικά και εργασία (με εξαίρεση τα φίλτρα του DSG που δεν μπορούσε να μου κάνει πάνω από 18%). Δεν ξέρω αν σας φαίνονται υψηλές, χαμηλές ή απλώς "normal"... (θα ήθελα να ξέρω για να διαπιστώσω αν τελικά αυτό το 20% είναι όντως τόσο ή έχει γίνει για τα μάτια του κόσμου και τελικά Μου έκανε εντύπωση ότι τα μπουζί που έβγαλα, παρότι είχαν 30.000km (όλα διανύθηκαν με "πρόγραμμα") και ήμουν σίγουρος ότι θα ήταν τίγκα στη μαυρίλα, να αναφέρω ότι ΔΕΝ είχαν. Επίσης ελέγχθηκε και η απόσταση όπου γίνεται ο σπινθηρισμός και είχε την "φυσιολογική" απόκλιση μέσα στα επιτρεπτά όρια. Οπότε...μήπως είμαστε λίγο (μάλλον "πολύ" θα έλεγα) υπερβολικοί και αλλάζουμε πολλά πράγματα για να είμαστε ήρεμοι ψυχολογικά?? Σημειώνω για όσους δεν το γνωρίζουν ότι αν γίνει το service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, τότε αυτόματα αποκτάς 2 χρόνια οδική βοήθεια σε κάθε περίπτωση. (άρα δεν χρειάζεται να έχεις οδική βοήθεια στην ασφάλεια του αυτοκινήτου ) Μπορώ να σκανάρω και το χαρτί για τους δύσπιστους. Τέλος, με ενημέρωσαν ότι υπάρχει προσφορά (Δεν ξέρω αν είναι μόνο στο συγκεκριμένο συνεργείο ή γενικά στα εξουσιοδοτημένα audi) πως μέχρι το τέλος του μήνα "τρέχει" προσφορά με δωρεάν έλεγχο του A/C (αν χρειαστεί συμπλήρωμα φρέον, το μέγιστο ποσό είναι 50€ - αν είναι τελείως άδειο!) Εμένα ήταν οκ, οπότε δεν πλήρωσα τίποτα. ΥΓ: πληροφορίες σχετικά με την αντιπροσωπεία με pm για να μην γίνει διαφήμιση. ΥΓ2: μαζί μου στο συνεργείο ήταν ένα Α4 avant Β5 με τιμόνι S4 και καντράν S4, φώτα xenon, το οποίο θα πάει αγγλία. Είναι άραγε κανένας από εδώ μέσα? ΥΓ3: επίσης όταν έφευγα "έφτασε" R8 για service. edit: ορίστε και το λάδι που πρέπει να μπει στο DSG: (κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση) Χωράει 5,5lt. Ξέχασα να πάρω το "περίσσεμα" (αν και θα μου είναι άχρηστο). Edited June 15, 2012 by Kavouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RTouris Posted June 15, 2012 Share Posted June 15, 2012 Κατά το service των 4ων ετών (54000χλμ.) δόθηκαν προσεγγιστικά κόστη: βαλβολίνες DSG: 7lt x €21/lt = €147, φίλτρο €20, εργασία, - έκπτωση (15% = ~€185-€200 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.