Dikonou Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Ρε δε φταίει άλλος..... Εγώ που ρωτάω φταίω..... Χαχαχαχαχαχα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoskor Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Εχθές έριξε κολώνα σε GTR. Οποτε καταλαβαίνετε περίπου Δημήτρης Απο στάση να φανταστώ ε? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 17, 2015 Author Share Posted June 17, 2015 Εχθές έριξε κολώνα σε GTR. Οποτε καταλαβαίνετε περίπου Δημήτρης Υπερβολικος εισαι. Κοπιες πηγαιναμε αν και λογω λαγκ, το gtr εφαγε στην αρχη μισο αμαξι. Υγ: λεμε και καμια μλκια! Χαχαχαχαχα 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audidis Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 (edited) Συνεπώς, για να καταλήξουμε επιτέλους και σε κάποιο πόρισμα να τελειώνουμε: Gtr ΥΓ. θα το αφήσουμε λίγο ακόμα uploaded να το... εμπεδώσεις και αργότερα θα μεταφερθεί στα offtopic.... Edited June 18, 2015 by audidis 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 18, 2015 Author Share Posted June 18, 2015 Είμαστε στο τελικό fine tuning ώστε το αμάξι να λειτουργεί όσο το δυνατόν πιο "γλυκά" και κοντά στο εργοστασιακό πνεύμα και χαρακτήρα του αυτοκινήτου. teaser #2 + (κοντοζυγώνει το όνειρο!) 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Είμαστε στο τελικό fine tuning ώστε το αμάξι να λειτουργεί όσο το δυνατόν πιο "γλυκά" και κοντά στο εργοστασιακό πνεύμα και χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Αυτό είναι το πιο ζόρικο Γιώργο... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konst@ntis Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Είχαμε κανένα νεότερο από την εξέλιξη;;μάθαμε κανένα νούμερο γιατί είναι πολλοί οι υποψήφιοι που περιμένουν να προχωρήσουμε σε αυτό το βήμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 26, 2015 Author Share Posted June 26, 2015 Είχαμε κανένα νεότερο από την εξέλιξη;;μάθαμε κανένα νούμερο γιατί είναι πολλοί οι υποψήφιοι που περιμένουν να προχωρήσουμε σε αυτό το βήμα! Λόγω πολύ μεγάλου φόρτου εργασίας, δεν μπόρεσα να ασχοληθώ με το αμάξι. Μόλις έχω νέα θα ενημερώσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 29, 2015 Author Share Posted June 29, 2015 (edited) Μπηκε το τελικό προγραμμα. 2 μπαρ οβερ, 1,5 σταθερή και 1,25 στον κοφτη. Και το ονειρο εγινε πραγματικοτητα.... Edited June 29, 2015 by Kavouras 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Ωραία ανέβασε ένα βίντεο τωρα για να γουστάρουμε λιγο 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Άντε ρε επιτέλους πάτα με Νάσο ρε 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konst@ntis Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Που το υπολογίζετε σε ιπποδύναμη;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Καλά πατήματα φιλαράκι Δημήτρης 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 30, 2015 Author Share Posted June 30, 2015 Που το υπολογίζετε σε ιπποδύναμη;; Λίγο κάτω από τα 300, λόγω του ότι έχω κρατήσει την εξάτμιση σχετικά "φιμωμένη" ώστε το αμάξι να μην παράγει θόρυβο μέσα στην καμπίνα, ελέω οικογένειας. (δε μου φταίει σε τίποτα να ακούνε ένα συνεχόμενο βουητό στα ταξίδια...) @Δημήτρη_Κον, Ευχαριστώ πολύ!!!! @dikonou διάλεγες κι εσύ περίοδο για "πατήματα".... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokasquatrro Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Γιώργο μπραβο για το αποτέλεσμα!!τι προγράμμα έβαλες; Οσο για τα 300 ιςως ειναι λιγα.την ΙΗΙ με μαμά w/g δηλαδη 0.8 στο κόφτη την εχω δει να 300ps. Με 1 bar στο κόφτη να πιάνει τα 305-310. Πρωτη φορά βλεπω ΙΗΙ με 1.25 στο κόφτη!!πρεπει να πηγαίνει πολυ καλα σε συνδυασμό κ με το s-tronic. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Μπηκε το τελικό προγραμμα. 2 μπαρ οβερ, 1,5 σταθερή και 1,25 στον κοφτη. Και το ονειρο εγινε πραγματικοτητα.... image.jpg Τρελές πιέσεις! Σούζα το α3! Από λειτουργία πως τα πάει? είναι γραμμικό? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasr38 Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Καλα χλμ και απο μενα! Με γεματο 2μπαρο η ροπη της ihi ειναι πανω απο 50 κιλα, περιπου στα 53-54κιλα θα ελεγα και με 1,2μπαρ στις 6000στρ μπορει να παιξει στα 315-320ιππους. Σουζα οπως λεει και ο Στεφανος! Σαφως ομως η ζωη της τουρμπινας μειωνεται. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 30, 2015 Author Share Posted June 30, 2015 Ευχαριστω πολυ παιδια! Ας γραψω τις πρωτες εντυπωσεις απο την οδηγηση: Να σημειωσω αρχικα οτι εχω παρει boost controler ωστε να μην "ξεζουμιζω" την τουρμπινα καθε μερα. Δεν υπαρχει και λογος. αυτη η πιεση (high) που προανερεφα ειναι για.... Δυσκολες ωρες. Στην "καθημερινη" πιεση (low) εχω ρυθμισει στο 1,5 σταθερο και πεφτει μετα τις 6000 στο 1,1. Που και στη low δεν το λες και "αργο" το αμαξι. Γενικα ο,τι κι αν καναμε, δεν κραταει πιεση πανω απο 1,3 στις 6500 χωρις να την ψησεις απο το πρωτο πατημα. Ακομα και στη μηχανικη πιεση που εχω 1-1,1 μπαρ παντου, κακα τα ψεματα ειναι αρκετα γρηγορο το αμαξι αν κρινω και απο καποια φιλικα ανοιγματα, αλλα δεν ειναι τοσο ευχαριστο μεσα στην πολη οπου χρειαζεσαι ρεπριζ για να μην δουλευεις το μοτερ σαν ατμοσφαιρικο. Γενικα ακομα και στην υψηλη πιεση προσπαθησαμε να βγαζει τη δυναμη γραμμικα για να μην σπινιαρει το αμαξι αλλα δυστυχως στην υψηλη πιεση οπου χτυπας 2μπαρ, το αμαξι σπινιαρει σε κακο οδοστρωμα τη δευτερη ταχυτητα (μονο). Αναμενομενο εν μερει. Το εντυπωσιακο (κατα τη γνωμη μου) ειναι οτι δε νιωθεις το αμαξι να "πεφτει" στις υψηλες στροφες, κατι που ηταν πολυ ενοχλητικο με την κ03. Επισης παρατηρησα (στο high) οτι στην αλλαγη, "χτυπαει" πιεση 1,7 και χτιζει μεχρι το 1,85. Πυρομετρο δεν εχω "τρελο". Δηλαδη εχω 850 βαθμους μετα απο 5 απανωτα ανοιγματα 2α-5η, κοβεις, 2α-5η κτλ. Που αν δεν ειχαμε να ρυθμισουμε δε θα παταγα ποτε ετσι το αμαξι. Το "πεθαινεις". Το intercooler του s3 ομως παρολη την ταλαιπωρια σταθηκε "ανετα" στο υψος του. Οι πιεσεις ειναι οντως καλα υποσχομενες για καλα νουμερα. Τωρα υπομονη μεχρι να ανεβω δυναμομετρο. Προσωπικα (το ξαναγραφω) αν βγαλει 300 αλογα θα πεταξω τη σκουφια μου. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChRiS82 Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 (edited) Δεν έχω τίποτα περισσότερο ή λιγότερο να συμπληρώσω απο το τελευταίο σου ποστ Γιώργο. Να το χαρείς όσο δεν πάει,μιας και πλέον μιλάμε για άλλο αμάξι!Τουμπανο το Α3! Όσο για τις πιέσεις σου,το file που έχω κρατημένο,είναι αυτό με 1,7-1,8 οβερ και 1,3 κόφτη (70% Ν75),βέβαια σε αυτά τα νούμερα,αρχίζεις και μετράς ανάποδα για την ΙΗΙ...οπότε καλό είναι και το 1,5-1,6 όβερ που ανέφερες όπως έχω και εγώ αλλά κρατώντας το 1,4 σταθερό μέχρι και τις 5500+ και τελειώνοντας στον κόφτη μετά έχω περίπου 1,1. Πρόγραμμα έχεις κάνει στον αδερφό; Edited June 30, 2015 by ChRiS82 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TitaniumRx Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Σου εύχωμε να δεις το "300άρι" φίλε Kavouras στο χαρτί,αλλά ακόμα και αν δεν το δεις,αν σου αρέσει το αμάξι στο δρόμο,όλα τα άλλα είναι απλώς νούμερα.Φτάνει να το ευχαριστιέσαι εσύ όπως πάει. Εδώ και κάμποσο καιρό,εγώ προσωπικά κοιτάω πλέον πού,πόσο και για πόσο έχω την ροπή που θέλω.Αν έχεις πλησιάσει τα 40 κιλά ροπή,από χαμηλά και για αρκετές στροφές τότε είσαι άρχοντας. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 μπράβο Γιώργο εύχομαι να το χαρείς και να είναι απροβλημάτιστο. Τι θερμοκρασίες εισαγωγής έχεις μέγιστο? Ανέβασε και κανα log αν έχεις , πάντως ετυπωσιακό νουμερο το 1,1 ψηλά για Κ03 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 ΙΗΙ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinoS3 Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Γιωργο πολυ ωραιο το αποτελεσμα!! Να το χαιρεσαι και να ειναι απροβληματιστο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoskor Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Kαλοριζικο φιλε!!! Να το χαιρεσαι το εργαλειο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted July 1, 2015 Author Share Posted July 1, 2015 (edited) Σου εύχωμε να δεις το "300άρι" φίλε Kavouras στο χαρτί,αλλά ακόμα και αν δεν το δεις,αν σου αρέσει το αμάξι στο δρόμο,όλα τα άλλα είναι απλώς νούμερα.Φτάνει να το ευχαριστιέσαι εσύ όπως πάει. Εδώ και κάμποσο καιρό,εγώ προσωπικά κοιτάω πλέον πού,πόσο και για πόσο έχω την ροπή που θέλω.Αν έχεις πλησιάσει τα 40 κιλά ροπή,από χαμηλά και για αρκετές στροφές τότε είσαι άρχοντας. Μωρέ το απόλυτο νούμερο εμένα δε μου λέει ποτέ τίποτα. Το πρόβλημα είναι ότι έχει σημασία για τον προγραμματιστή που αφού του έπρηξα τα συκώτια να το φέρουμε το αμάξι όσο γραμμικο γίνεται, να μην κάνει ξεσπάσματα (Δε θέλω χαζοσπινιαρίσματα) κτλ, ε...αξίζει να δει ένα ωραιο αποτέλεσμα (καμπύλες και απόλυτο νούμερο) στο δυναμόμετρο. Αν δεν ήταν ιδιάζουσα η περίπτωση, δε θα ανέβαινα δυναμόμετρο. Σημασία έχει που είμαι εγώ ευχαριστημένος έτσι όπως πάει στο δρόμο. Σίγουρα κάποιος θα βρεθεί με περισσότερα άλογα. Το θέμα είναι να είμαι εγώ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα. Και......μεταξύ μας, και με μηχανική πίεση το αμάξι πάει πάρα πολύ ωραία. Πραγματικά απορώ (κρίνοντας εκ του αποτελέσματος) γιατί δεν είχα κάνει την κίνηση νωρίτερα.... (δηλαδή αντί για αλλαγή εξάτμισης, μια ΙΗΙ πάνω με χαλαρές πιέσεις για 260 άλογα - που νομίζω ότι είναι και η χρυσή τομή) Δεν έχω τίποτα περισσότερο ή λιγότερο να συμπληρώσω απο το τελευταίο σου ποστ Γιώργο. Να το χαρείς όσο δεν πάει,μιας και πλέον μιλάμε για άλλο αμάξι! Τουμπανο το Α3! Όσο για τις πιέσεις σου,το file που έχω κρατημένο,είναι αυτό με 1,7-1,8 οβερ και 1,3 κόφτη (70% Ν75),βέβαια σε αυτά τα νούμερα,αρχίζεις και μετράς ανάποδα για την ΙΗΙ...οπότε καλό είναι και το 1,5-1,6 όβερ που ανέφερες όπως έχω και εγώ αλλά κρατώντας το 1,4 σταθερό μέχρι και τις 5500+ και τελειώνοντας στον κόφτη μετά έχω περίπου 1,1. Πρόγραμμα έχεις κάνει στον αδερφό; Πρόγραμμα revlimit... Δε με παίρνει να πάω και αλλού βέβαια μπράβο Γιώργο εύχομαι να το χαρείς και να είναι απροβλημάτιστο. Τι θερμοκρασίες εισαγωγής έχεις μέγιστο? Ανέβασε και κανα log αν έχεις , πάντως ετυπωσιακό νουμερο το 1,1 ψηλά για Κ03 Ε.....ΙΗΙ πλέον φοράει το αμάξι. Και απλώς για την ιστορία, με την υψηλή κρατάει 1,25 στις 6500, ~1,5 σταθερή (αναλόγως ταχύτητας στο σασμάν) και 2bar over. Στη χαμηλή κρατήσαμε 1,1 ψηλά (6500) και 1,5 στο υπόλοιπο φάσμα. Μηχανική έχω 1-1,1 παντού (αναλόγως ταχύτητας μιας και κρατάει λίγο παραπάνω στις μεγαλύτερες ταχύτητες) Θερμοκρασίες εξωτερική είχαμε 47 βαθμούς (μιλάμε λιώσαμε στο 1ο πρόγραμμα πριν το fine tuning) και στην εισαγωγή έβλεπα σταθερά 12 με 15 βαθμούς κάτω (δηλαδή 32 βαθμούς). Γιωργο πολυ ωραιο το αποτελεσμα!! Να το χαιρεσαι και να ειναι απροβληματιστο!! Ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνε! Kαλοριζικο φιλε!!! Να το χαιρεσαι το εργαλειο!!! Ευχαριστώ πολύ Χρήστο! Edited July 1, 2015 by Kavouras 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.