Jump to content

A3 sportback 1.8TFSI Stronic (full ΦΠΕ, ΙΗΙ και εν τέλει κ04-064)


Recommended Posts

Εχθές έριξε κολώνα σε GTR. Οποτε καταλαβαίνετε περίπου ;)

 

 

Δημήτρης

Υπερβολικος εισαι. Κοπιες πηγαιναμε αν και λογω λαγκ, το gtr εφαγε στην αρχη μισο αμαξι.

 

 

 

 

 

Υγ: λεμε και καμια μλκια! Χαχαχαχαχα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Συνεπώς, για να καταλήξουμε επιτέλους και σε κάποιο πόρισμα να τελειώνουμε:

 

Gtr

 

:sFi_dualpistols:

 

ΥΓ. θα το αφήσουμε λίγο ακόμα uploaded να το... εμπεδώσεις και αργότερα θα μεταφερθεί στα offtopic....

Edited by audidis
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Είμαστε στο τελικό fine tuning ώστε το αμάξι να λειτουργεί όσο το δυνατόν πιο "γλυκά" και κοντά στο εργοστασιακό πνεύμα και χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

 

teaser #2

 

 

+

 

11425740_10153266988930342_1133612104_n.jpg

(κοντοζυγώνει το όνειρο!)

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Είμαστε στο τελικό fine tuning ώστε το αμάξι να λειτουργεί όσο το δυνατόν πιο "γλυκά" και κοντά στο εργοστασιακό πνεύμα και χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

 

 

 Αυτό είναι το πιο ζόρικο Γιώργο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είχαμε κανένα νεότερο από την εξέλιξη;;μάθαμε κανένα νούμερο γιατί είναι πολλοί οι υποψήφιοι που περιμένουν να προχωρήσουμε σε αυτό το βήμα!

Link to comment
Share on other sites

Είχαμε κανένα νεότερο από την εξέλιξη;;μάθαμε κανένα νούμερο γιατί είναι πολλοί οι υποψήφιοι που περιμένουν να προχωρήσουμε σε αυτό το βήμα!

Λόγω πολύ μεγάλου φόρτου εργασίας, δεν μπόρεσα να ασχοληθώ με το αμάξι.

Μόλις έχω νέα θα ενημερώσω. :)

Link to comment
Share on other sites

Μπηκε το τελικό προγραμμα.

 

2 μπαρ οβερ, 1,5 σταθερή και 1,25 στον κοφτη.

 

Και το ονειρο εγινε πραγματικοτητα....

image.jpg

Edited by Kavouras
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Που το υπολογίζετε σε ιπποδύναμη;;

Λίγο κάτω από τα 300, λόγω του ότι έχω κρατήσει την εξάτμιση σχετικά "φιμωμένη" ώστε το αμάξι να μην παράγει θόρυβο μέσα στην καμπίνα, ελέω οικογένειας. (δε μου φταίει σε τίποτα να ακούνε ένα συνεχόμενο βουητό στα ταξίδια...)

 

@Δημήτρη_Κον,

Ευχαριστώ πολύ!!!! :D

 

 

@dikonou

διάλεγες κι εσύ περίοδο για "πατήματα".... :sHa_hehe:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο μπραβο για το αποτέλεσμα!!τι προγράμμα έβαλες;

Οσο για τα 300 ιςως ειναι λιγα.την ΙΗΙ με μαμά w/g δηλαδη 0.8 στο κόφτη την εχω δει να 300ps.

Με 1 bar στο κόφτη να πιάνει τα 305-310.

Πρωτη φορά βλεπω ΙΗΙ με 1.25 στο κόφτη!!πρεπει να πηγαίνει πολυ καλα σε συνδυασμό κ με το s-tronic.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μπηκε το τελικό προγραμμα.

 

2 μπαρ οβερ, 1,5 σταθερή και 1,25 στον κοφτη.

 

Και το ονειρο εγινε πραγματικοτητα....

attachicon.gifimage.jpg

 

Τρελές πιέσεις! Σούζα το α3!

Από λειτουργία πως τα πάει? είναι γραμμικό?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλα χλμ και απο μενα!

 

Με γεματο 2μπαρο η ροπη της ihi ειναι πανω απο 50 κιλα, περιπου στα 53-54κιλα θα ελεγα και με 1,2μπαρ στις 6000στρ μπορει να παιξει στα 315-320ιππους.

Σουζα οπως λεει και ο Στεφανος! :laughing:

Σαφως ομως η ζωη της τουρμπινας μειωνεται.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ παιδια!

 

Ας γραψω τις πρωτες εντυπωσεις απο την οδηγηση:

Να σημειωσω αρχικα οτι εχω παρει boost controler ωστε να μην "ξεζουμιζω" την τουρμπινα καθε μερα. Δεν υπαρχει και λογος.

 

αυτη η πιεση (high) που προανερεφα ειναι για.... Δυσκολες ωρες.

Στην "καθημερινη" πιεση (low) εχω ρυθμισει στο 1,5 σταθερο και πεφτει μετα τις 6000 στο 1,1. Που και στη low δεν το λες και "αργο" το αμαξι.

 

Γενικα ο,τι κι αν καναμε, δεν κραταει πιεση πανω απο 1,3 στις 6500 χωρις να την ψησεις απο το πρωτο πατημα.

Ακομα και στη μηχανικη πιεση που εχω 1-1,1 μπαρ παντου, κακα τα ψεματα ειναι αρκετα γρηγορο το αμαξι αν κρινω και απο καποια φιλικα ανοιγματα, αλλα δεν ειναι τοσο ευχαριστο μεσα στην πολη οπου χρειαζεσαι ρεπριζ για να μην δουλευεις το μοτερ σαν ατμοσφαιρικο.

 

Γενικα ακομα και στην υψηλη πιεση προσπαθησαμε να βγαζει τη δυναμη γραμμικα για να μην σπινιαρει το αμαξι αλλα δυστυχως στην υψηλη πιεση οπου χτυπας 2μπαρ, το αμαξι σπινιαρει σε κακο οδοστρωμα τη δευτερη ταχυτητα (μονο). Αναμενομενο εν μερει.

Το εντυπωσιακο (κατα τη γνωμη μου) ειναι οτι δε νιωθεις το αμαξι να "πεφτει" στις υψηλες στροφες, κατι που ηταν πολυ ενοχλητικο με την κ03.

 

Επισης παρατηρησα (στο high) οτι στην αλλαγη, "χτυπαει" πιεση 1,7 και χτιζει μεχρι το 1,85.

 

Πυρομετρο δεν εχω "τρελο". Δηλαδη εχω 850 βαθμους μετα απο 5 απανωτα ανοιγματα 2α-5η, κοβεις, 2α-5η κτλ. Που αν δεν ειχαμε να ρυθμισουμε δε θα παταγα ποτε ετσι το αμαξι. Το "πεθαινεις".

Το intercooler του s3 ομως παρολη την ταλαιπωρια σταθηκε "ανετα" στο υψος του.

 

Οι πιεσεις ειναι οντως καλα υποσχομενες για καλα νουμερα. Τωρα υπομονη μεχρι να ανεβω δυναμομετρο.

Προσωπικα (το ξαναγραφω) αν βγαλει 300 αλογα θα πεταξω τη σκουφια μου.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω τίποτα περισσότερο ή λιγότερο να συμπληρώσω απο το τελευταίο σου ποστ Γιώργο.

Να το χαρείς όσο δεν πάει,μιας και πλέον μιλάμε για άλλο αμάξι!

Τουμπανο το Α3!

 

Όσο για τις πιέσεις σου,το file που έχω κρατημένο,είναι αυτό με 1,7-1,8 οβερ και 1,3 κόφτη (70% Ν75),βέβαια σε

αυτά τα νούμερα,αρχίζεις και μετράς ανάποδα για την ΙΗΙ...οπότε καλό είναι και το 1,5-1,6 όβερ που ανέφερες

όπως έχω και εγώ αλλά κρατώντας το 1,4 σταθερό μέχρι και τις 5500+ και τελειώνοντας  στον κόφτη μετά έχω περίπου 1,1.

 

Πρόγραμμα έχεις κάνει στον αδερφό;

Edited by ChRiS82
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σου εύχωμε να δεις το "300άρι" φίλε Kavouras στο χαρτί,αλλά ακόμα και αν δεν το δεις,αν σου αρέσει το αμάξι στο δρόμο,όλα τα άλλα είναι απλώς νούμερα.Φτάνει να το ευχαριστιέσαι εσύ όπως πάει. :sHa_wink3:

Εδώ και κάμποσο καιρό,εγώ προσωπικά κοιτάω πλέον πού,πόσο και για πόσο έχω την ροπή που θέλω.Αν έχεις πλησιάσει τα 40 κιλά ροπή,από χαμηλά και για αρκετές στροφές τότε είσαι άρχοντας. :sFi_gunsmilie:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

μπράβο Γιώργο εύχομαι να το χαρείς και να είναι απροβλημάτιστο. Τι θερμοκρασίες εισαγωγής έχεις μέγιστο? Ανέβασε και κανα log αν έχεις , πάντως ετυπωσιακό νουμερο το 1,1 ψηλά για Κ03 

Link to comment
Share on other sites

Σου εύχωμε να δεις το "300άρι" φίλε Kavouras στο χαρτί,αλλά ακόμα και αν δεν το δεις,αν σου αρέσει το αμάξι στο δρόμο,όλα τα άλλα είναι απλώς νούμερα.Φτάνει να το ευχαριστιέσαι εσύ όπως πάει. :sHa_wink3:

Εδώ και κάμποσο καιρό,εγώ προσωπικά κοιτάω πλέον πού,πόσο και για πόσο έχω την ροπή που θέλω.Αν έχεις πλησιάσει τα 40 κιλά ροπή,από χαμηλά και για αρκετές στροφές τότε είσαι άρχοντας. :sFi_gunsmilie:

Μωρέ το απόλυτο νούμερο εμένα δε μου λέει ποτέ τίποτα.

Το πρόβλημα είναι ότι έχει σημασία για τον προγραμματιστή που αφού του έπρηξα τα συκώτια να το φέρουμε το αμάξι όσο γραμμικο γίνεται, να μην κάνει ξεσπάσματα (Δε θέλω χαζοσπινιαρίσματα) κτλ, ε...αξίζει να δει ένα ωραιο αποτέλεσμα (καμπύλες και απόλυτο νούμερο) στο δυναμόμετρο. :)

Αν δεν ήταν ιδιάζουσα η περίπτωση, δε θα ανέβαινα δυναμόμετρο. Σημασία έχει που είμαι εγώ ευχαριστημένος έτσι όπως πάει στο δρόμο. Σίγουρα κάποιος θα βρεθεί με περισσότερα άλογα. Το θέμα είναι να είμαι εγώ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα. :)

 

Και......μεταξύ μας, και με μηχανική πίεση το αμάξι πάει πάρα πολύ ωραία.

Πραγματικά απορώ (κρίνοντας εκ του αποτελέσματος) γιατί δεν είχα κάνει την κίνηση νωρίτερα.... (δηλαδή αντί για αλλαγή εξάτμισης, μια ΙΗΙ πάνω με χαλαρές πιέσεις για 260 άλογα - που νομίζω ότι είναι και η χρυσή τομή)

 

Δεν έχω τίποτα περισσότερο ή λιγότερο να συμπληρώσω απο το τελευταίο σου ποστ Γιώργο.

Να το χαρείς όσο δεν πάει,μιας και πλέον μιλάμε για άλλο αμάξι!

 

Τουμπανο το Α3!

 

Όσο για τις πιέσεις σου,το file που έχω κρατημένο,είναι αυτό με 1,7-1,8 οβερ και 1,3 κόφτη (70% Ν75),βέβαια σε

αυτά τα νούμερα,αρχίζεις και μετράς ανάποδα για την ΙΗΙ...οπότε καλό είναι και το 1,5-1,6 όβερ που ανέφερες

όπως έχω και εγώ αλλά κρατώντας το 1,4 σταθερό μέχρι και τις 5500+ και τελειώνοντας  στον κόφτη μετά έχω περίπου 1,1.

 

Πρόγραμμα έχεις κάνει στον αδερφό;

Πρόγραμμα revlimit... Δε με παίρνει να πάω και αλλού βέβαια :P

 

μπράβο Γιώργο εύχομαι να το χαρείς και να είναι απροβλημάτιστο. Τι θερμοκρασίες εισαγωγής έχεις μέγιστο? Ανέβασε και κανα log αν έχεις , πάντως ετυπωσιακό νουμερο το 1,1 ψηλά για Κ03 

Ε.....ΙΗΙ πλέον φοράει το αμάξι. :)

Και απλώς για την ιστορία, με την υψηλή κρατάει 1,25 στις 6500, ~1,5 σταθερή (αναλόγως ταχύτητας στο σασμάν) και 2bar over.

Στη χαμηλή κρατήσαμε 1,1 ψηλά (6500) και 1,5 στο υπόλοιπο φάσμα.

Μηχανική έχω 1-1,1 παντού (αναλόγως ταχύτητας μιας και κρατάει λίγο παραπάνω στις μεγαλύτερες ταχύτητες)

 

Θερμοκρασίες εξωτερική είχαμε 47 βαθμούς (μιλάμε λιώσαμε στο 1ο πρόγραμμα πριν το fine tuning) και στην εισαγωγή έβλεπα σταθερά 12 με 15 βαθμούς κάτω (δηλαδή 32 βαθμούς).

 

 

Γιωργο πολυ ωραιο το αποτελεσμα!! Να το χαιρεσαι και να ειναι απροβληματιστο!!

 

Ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνε! :)

 

Kαλοριζικο φιλε!!! Να το χαιρεσαι το εργαλειο!!! :icon_turbo:

Ευχαριστώ πολύ Χρήστο!

Edited by Kavouras
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.