Jump to content

A3 sportback 1.8TFSI Stronic (full ΦΠΕ, ΙΗΙ και εν τέλει κ04-064)


Recommended Posts

Μήπως θυμασαι το κόστος για αυτή την αλλαγή; (εργασία + ανταλλακτικό)

 

Ευχαριστώ

Σήμερα τοποθετήθηκαν τα πίσω silent blocks των εμπρός ψαλιδιών.

Προς έκπληξή μου, τελικά φορούσα "του S3" τα silent blocks από το εργοστάσιο (ακόμα και το part number ήταν ίδιο)!

 

Παρακάτω βλέπετε πώς βγήκε πάνω από το αμάξι (οκ, το έπλυνα πρώτα λίγο με νερό γιατί έσταζε βρώμα):

attachicon.gifsilent block (1).JPG attachicon.gifsilent block (2).JPGattachicon.gifsilent block (3).JPG attachicon.gifsilent block (4).JPG

 

Και εδώ οι δύο φωτογραφίες αφού πλύθηκε και καθαρίστηκε για να φανεί και πώς (και που) είναι σκισμένο.

attachicon.gifsilent block (5).JPG

 

attachicon.gifsilent block (6) close.JPG

 

(στη δεύτερη φωτο ισως φαίνεται καλύτερα το σκίσιμο).

 

Αξιοσημείωτο είναι ότι παρότι πολυκαιρισμένα, τα λάστιχα είναι πολύ σκληρά (σαν τα καινούρια, όσο τα εξέταζα με το χέρι). Για να ανοίξει αυτό το λάστιχο, φανταστείτε τι δυνάμεις δέχεται...!!

 

Από άποψη αίσθησης οδήγησης, εντύπωση μου έκανε ότι το αμάξι έδεσε αρκετά σε σχέση με πριν.

 

Επίσης σκλήρυνα την ανάρτηση κατά δύο σκάλες, τοποθετώντας τις ροδέλες (ρύθμισης σκληρότητας) στο "5" μπρος-πίσω (με πριν να είναι στο "3").

Αξιοσημείωτο ότι το αμάξι πάλι δεν κοπανάει καθόλου. Απλά είναι λίγο πιο σκληρή η αναπήδηση σε σαμαράκια.

 

 

 

ΥΓ: αλλάχτηκαν και τα δύο (αριστερά-δεξιά), αλλά στις φωτογραφίες κράτησα μόνο το επίμαχο.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως θυμασαι το κόστος για αυτή την αλλαγή; (εργασία + ανταλλακτικό)

 

Ευχαριστώ

Εχω τις αποδειξεις στο γραφειο. Δευτερα θα σου γραψω ακριβως τι πληρωσα και ποτε.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι και σε μένα. 0.45-0.5 μηχανική και 0.65 ψηλά.

Μόνο?

ούτε καν 1bar?

 

Α ρε γατάκι...... τι να σου πω........... Άντε ας πω: 1 bar μηχανική!!! :sFi_dualpistols:  :icon_turbo:  :rocket:

 

 

 

ΥΓ: troll-άρω τον Δημήτρη παίδες. σωστή μηχανική έχετε αν δεν έχετε αλλάξει wastegate. :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Όταν με το καλό μπορέσω να κατέβω, θα τα πούμε....

Πάρε με μόνο τηλέφωνο να βάλω τα κάρβουνα μπροστά

 

eb8f14eed1fa6beadf4f634322e725d5_XL.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κάβουρα με ένα μπαρ μηχανική είσαι μεγάλος καφτης!

Aς απαντήσω κάπως σοβαρά (αν και η διάθεσή μου για trolling είναι πολύ μεγάλη αυτή τη στιγμή :P ).

 

Δυστυχώς(?) δε γινόταν αλλιώς να φτάσουμε το 1,35bar στις 6400rpm την IHI (στο high πρόγραμμα του boost controler - και δεν έχω και στο 100% το gain).

Στο low του bc έχω ρυθμίσει με 1,5-1,55bar over (από τις 2000rpm μέχρι τις 5000rpm) και πέφτει σταδιακά στο 1bar στις 6400rpm.

 

Με τη μαμά wg (μηχανική 0,25bar), αυτά τα νούμερα μόνο άπιαστο όνειρο (δυστυχώς)....ακόμα και "τέρμα όλα" να τα βάλεις.

Έτσι ενημερωτικά (με εργοστασιακή wg), στον κόφτη (6400rpm) με τα βιας βλέπαμε 0,65-0,7bar και για να βγάλει δύναμη το αμάξι, έπρεπε να σηκώσουμε "επικίνδυνα" το avance (πάνω από 33μοίρες)... Ενώ ταυτόχρονα, η τουρμπίνα έκανε ένα ξέσπασμα πίεσης (1,7-1,8bar) κάπου στις 2500 και μετά τις 4000rpm (που έπεφτε η πίεση1,4bar), έπεφτε απότομα στο 0,65bar (με 4η ταχύτητα στο κιβώτιο όλα τα παραπάνω).

Όχι ότι δεν πάει καλά και με τη μαμά wg, αλλά με τη forge (με το μπλε ελατήριο, όχι το κόκκινο), η τουρμπίνα (ΙΗΙ) δείχνει τις πραγματικές δυνατότητές της και το πραγματικό εύρος της λειτουργίας της.

 

Τέλοσπάντων. Λεπτομέρειες όλα τα παραπάνω. Απλά είπα να απολογηθώ για το σκεπτικό μου πίσω από την υψηλή (σχετικά) μηχανική πίεση. Δεν καρφώθηκε έτσι "για πλάκα". :)

Και όσο αναφορά την πίεση, το λειτουργώ μόνιμα στο low και το high το έχω μόνο για κάτι γατάκια (νιαουυυυ) και προβατάκια (μπεεε) σαν τον dikonou και τον Nassos.... ή για κανα Μ3 :P :P :P

 

Έχει κι ένα όνομα στην πιάτσα....μην το χαλάσει έτσι!

Εμ...... αφού το πρώτο nickname μου ξέρεις ποιό ήταν. :P

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άρα πάμε για κίτρινο ελατήριο, το μπλε το έχω ήδη, και πρώτα ο Θεός να πάνε όλα καλά, όταν κατέβω θα μου χω βάλει και άνηθο....μπεεεε ρε

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aς απαντήσω κάπως σοβαρά (αν και η διάθεσή μου για trolling είναι πολύ μεγάλη αυτή τη στιγμή :P ).

 

Δυστυχώς(?) δε γινόταν αλλιώς να φτάσουμε το 1,35bar στις 6400rpm την IHI (στο high πρόγραμμα του boost controler - και δεν έχω και στο 100% το gain).

Στο low του bc έχω ρυθμίσει με 1,5-1,55bar over (από τις 2000rpm μέχρι τις 5000rpm) και πέφτει σταδιακά στο 1bar στις 6400rpm.

 

Με τη μαμά wg (μηχανική 0,25bar), αυτά τα νούμερα μόνο άπιαστο όνειρο (δυστυχώς)....ακόμα και "τέρμα όλα" να τα βάλεις.

Έτσι ενημερωτικά (με εργοστασιακή wg), στον κόφτη (6400rpm) με τα βιας βλέπαμε 0,65-0,7bar και για να βγάλει δύναμη το αμάξι, έπρεπε να σηκώσουμε "επικίνδυνα" το avance (πάνω από 33μοίρες)... Ενώ ταυτόχρονα, η τουρμπίνα έκανε ένα ξέσπασμα πίεσης (1,7-1,8bar) κάπου στις 2500 και μετά τις 4000rpm (που έπεφτε η πίεση1,4bar), έπεφτε απότομα στο 0,65bar (με 4η ταχύτητα στο κιβώτιο όλα τα παραπάνω).

Όχι ότι δεν πάει καλά και με τη μαμά wg, αλλά με τη forge (με το μπλε ελατήριο, όχι το κόκκινο), η τουρμπίνα (ΙΗΙ) δείχνει τις πραγματικές δυνατότητές της και το πραγματικό εύρος της λειτουργίας της.

 

Τέλοσπάντων. Λεπτομέρειες όλα τα παραπάνω. Απλά είπα να απολογηθώ για το σκεπτικό μου πίσω από την υψηλή (σχετικά) μηχανική πίεση. Δεν καρφώθηκε έτσι "για πλάκα". :)

Και όσο αναφορά την πίεση, το λειτουργώ μόνιμα στο low και το high το έχω μόνο για κάτι γατάκια (νιαουυυυ) και προβατάκια (μπεεε) σαν τον dikonou και τον Nassos.... ή για κανα Μ3 :P :P :P

 

Εμ...... αφού το πρώτο nickname μου ξέρεις ποιό ήταν. :P

 

Γιώργο αν έχεις όρεξη, γράψε δύο πράγματα για το τι είναι ακριβώς είναι η μηχανική πίεση και πως επηρεάζει την συνολική λειτουργία του κινητήρα, να καταλάβω και εγώ που δεν το κατέχω.

Link to comment
Share on other sites

 

Άρα πάμε για κίτρινο ελατήριο, το μπλε το έχω ήδη, και πρώτα ο Θεός να πάνε όλα καλά, όταν κατέβω θα μου χω βάλει και άνηθο....μπεεεε ρε

Πάντως όντως το μπλε "βγήκε" λίγο σκληρό, επειδή το έχω στο 84% το gain (αν θυμάμαι καλά) και αν δεν βάλω όριο στο boost controler (2,05 bar / 10% έχω βάλει), σηκώνει 2,3bar :P (καταλαβαίνεις που θα φτάσει το έμβολο έτσι και πατάω με τέτοια πίεση "κάθε μέρα" :sHa_hehe: )

 

 

Γιώργο αν έχεις όρεξη, γράψε δύο πράγματα για το τι είναι ακριβώς είναι η μηχανική πίεση και πως επηρεάζει την συνολική λειτουργία του κινητήρα, να καταλάβω και εγώ που δεν το κατέχω.

μηχανική πίεση είναι ουσιαστικά η μέγιστη πίεση που πετυχαίνει η τουρμπίνα με 0% παλμό της Ν75 (αν έχεις τη Ν75 πάνω).

Ή αν έχεις boost controler, όταν βάλεις το gain στο 0%.

 

Το μειονέκτημα της μεγάλης μηχανικής πίεσης είναι ότι δεν μπορείς να δουλέψεις το τούρμπο σου σε μικρότερες πιέσεις.

 

Για παράδειγμα: αν θέλεις να έχεις μία πίεση με max το 0,6bar και η μηχανική πίεση σου είναι στο 1bar, απλά δεν γίνεται γιατί το ελατήριο της wg είναι τόσο σκληρό που "εγκλωβίζει" τα καυσαέρια μέχρι να σηκώσει πίεση 1bar το κύκλωμα (πίεσης) που πάει στην εισαγωγή του κινητήρα (σωληνώσεις τούρμπο-intercooler, intercooler, σωληνώσεις intercooler-πολλαπλή εισαγωγής).

 

Επίσης αν για κάποιο λόγο είσαι σε μισόγκαζο (πχ) στην εθνική και το φορτίο της μηχανής (και άρα τα καυσαέρια που βγάζει) "δικαιολογεί" το "χτίσιμο" πίεσης 1bar, αλλά δεν πατάς τόσο το γκάζι ώστε να μπορεί το μοτέρ να καταναλώσει ("καταπιεί" το λένε στην πιάτσα) αυτή την ποσότητα αέρα που σπρώχνει το τούρμπο (προς το μοτέρ), τότε έχεις πολύ έντονο surging και έντονη αυξομείωση της πίεσης (πχ 0,5bar-1bar-0,5bar). Αυτού του είδους το surging είναι και το πιο επικίνδυνο για το μοτέρ και το τούρμπο. Γι' αυτό και δεν πρέπει να κάνουμε υπερβολές στις πιέσεις γιατί σκοπός μας είναι να σπρώχνει τόσο αέρα το τούρμπο, που το μοτέρ να μπορεί να το καταπιει.

 

Οπότε (επιστρέφτοντας στο παράδειγμα), αν εμφανιστεί αυτή η περίπτωση, πρέπει:

Α) ή να πατήσεις πιο βαθιά το πόδι στο γκάζι (για να ζητήσει πιο πολύ αέρα ο κινητήρας και άρα να "καταπιεί" ό,τι παράγει το τούρμπο) ή

Β) να κόψεις, ώστε να σταματήσουν τα καυσαέρια να πιέζουν το τούρμπο (και αυτά με τη σειρά τους τον κομπρέσσορα- μούρη του τούρμπο) να σπρώχνει αέρα προς το μοτέρ.

 

Αυτά σε πολύ γενικές γραμμές.

Edited by Kavouras
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ ! Άρα αυτό επιδιώκουν όσοι σφήγκουν την wg...

 

Η Ν75 να υποθέσω ότι ρυθμίζει την επιθυμητή από το πρόγραμμα πίεση ?

ρυθμίζει ουσιαστικά πόσο επιπλέον πίεση , πάνω από τη μηχανική, να σηκώσει το τούρμπο. (σε συνδιασμό με το map).

Ξαναλέω ότι η μηχανική είναι η "βάση μας". Κάτω από αυτην δεν γίνεται να πας.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Είναι καλύτερα πάντως αντί για σφιγμένο wg να βάλεις ένα με πιο σκληρό ελατήριο (αναφέρομαι γενικά) οπότε Θοδωρή αν θες κάτι παραπάνω βάζεις ένα forge έρχεται με διάφορα ελατήρια και επιλέγεις πιο σου κάνει. Προσωπικά πιστεύω το μπλε είναι καλό. Το κόκκινο θα την ξετιναξει γιατί λογικά θα έχει τη συμπεριφορά της turbosmart που είχα.

 

Μου κάνει εντύπωση πάντως που θέλει ρε κάβουρα περίπου 1 μπαρ μηχανική για να κρατήσει 1.3 ψηλά. Ίσως είναι πιο ροικη η μηχανή από τον 20vt που έχω συνηθίσει. Γιατί η ihi είναι σχετικά μεγάλη νομίζω.

Μέγιστη πίεση που σηκώνει ? Με 4η ας πούμε

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτο το Τούρμπο κρατάει με οεμ wg 0.25 περιπου μηχανική ήτοι 0.9 max στον κοφτη. Για αυτο το ρύθμισε με 1 bar μηχανική ώστε να μπορει να κράτησει οσο γινεται ψηλά βεβαια το πρόβλημα ειναι οτι επειδη κανει ψηλό over ψήνει τη τουρμπίνα. Εγω για παράδειγμα κρατάω 0.9 μηχανική και εχω περιπου 1.1 στον κόφτη. Επίσης εχω δοκιμάσει και το πράσινο ελατήριο και κράταγα 0.9 κόφτη οσο και "εργοστασιακά" χωρις σφίξιμο στο wg.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by KeM
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Αυτο το Τούρμπο κρατάει με οεμ wg 0.25 περιπου μηχανική ήτοι 0.9 max στον κοφτη. Για αυτο το ρύθμισε με 1 bar μηχανική ώστε να μπορει να κράτησει οσο γινεται ψηλά βεβαια το πρόβλημα ειναι οτι επειδη κανει ψηλό over ψήνει τη τουρμπίνα. Εγω για παράδειγμα κρατάω 0.9 μηχανική και εχω περιπου 1.1 στον κόφτη. Επίσης εχω δοκιμάσει και το πράσινο ελατήριο και κράταγα 0.9 κόφτη οσο και "εργοστασιακά" χωρις σφίξιμο στο wg.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Γιώργο :sHa_hehe:  ευχαριστημένος?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είναι καλύτερα πάντως αντί για σφιγμένο wg να βάλεις ένα με πιο σκληρό ελατήριο (αναφέρομαι γενικά) οπότε Θοδωρή αν θες κάτι παραπάνω βάζεις ένα forge έρχεται με διάφορα ελατήρια και επιλέγεις πιο σου κάνει. Προσωπικά πιστεύω το μπλε είναι καλό. Το κόκκινο θα την ξετιναξει γιατί λογικά θα έχει τη συμπεριφορά της turbosmart που είχα.

 

Μου κάνει εντύπωση πάντως που θέλει ρε κάβουρα περίπου 1 μπαρ μηχανική για να κρατήσει 1.3 ψηλά. Ίσως είναι πιο ροικη η μηχανή από τον 20vt που έχω συνηθίσει. Γιατί η ihi είναι σχετικά μεγάλη νομίζω.

Μέγιστη πίεση που σηκώνει ? Με 4η ας πούμε

Η ΙΗΙ ειναι σχετικα "μικρη τουρμπινα". Ψηλα ξεψυχαει.

Δινει πολυ δυνατα απο τις 2 ως τις 5500rpm και μετα πεφτει η πιεση ραγδαια αφου βγαινεις ουσιαστικα εκτος των δυνατοτητων της.

Ομως για να βγαλεις δυναμη ψηλα θες και avance και πιεση, οποτε επελεξα μια σκληρη σχετικα wg, περιοριζοντας την πιεση στις χαμηλες για να μη μου ξετιναξει το μοτερ και να την αφησω πιο ελευθερη ψηλα. Να κερδισω δηλαδη και τις τελευταιες 1000rpm (κοφτη εχω στις 6500rpm). Οσο ειναι δυνατο.

 

Στην παρουσα high ρυθμιση (87% gain - το ειδα τωρα που πατησα με ενα evo6 :P ), αν βγαλω το limit (το εχω στο 2,05bar), εχω δει (οταν το ρυθμιζα) 2,3bar @ 3000rpm (πατηςα 2500 με 3000 οπου ειδα το 2,3 και εκοψα αμεςως), το οποιο ειναι παααρα πολυ για μαμα σωθικα.

Με 4η παλι "χτυπαω" στο limit (2,05bar over) το οποιο κρατιεται μεχρι τις 4500rpm απο οπου κι αν πρωτοπατησω. Ειτε 2000 ειτε πιο ψηλα.

Μετα σταδιακα πεφτει στο 1,65-1,7 στις 5500 και μετα "βουτια" στο 1,35 στις 6500. (Αυτα ειδα και σε σημερινο ανοιγμα, οποτε δεν ειναι απλα "απο μνημης").

Ενημερωτικα, στο low μου κραταει καρφωτο 1,55bar ως τις 5000 και μετα πεφτει σταδιακα στο 1,1-1,2 (αναλογως φορτιου).

Δηλαδη ψηλα δεν ειναι τρελη η διαφορα αναμεσα στην high και στη low ακριβως επειδη ξεψυχαει ψηλα και δεν μπορει η τουρμπινα να χτισει "νεα" πιεση.

 

Δεν εχω επιχειρησει παντως να πιεσω αλλο το τουρμπο καθως θεωρω οτι ηδη με το 2,05 (που το πιανει ευκολα ακομα και με 2ρα στο κιβωτιο), ειναι πιστευω οριακο για το μοτερ ως εχει (μαμα μπιελες).

 

Θα ηταν τελειο αν κρατουσε 1,5bar στις 6000+, αλλα δυστυχως δεν γινεται εκτος κι αν την καλιβαλισεις την τουρμπινα και να μετρας τα εναπομειναντα μονοψηφια πατηματα που εχεις πριν σου πει (η τουρμπινα) αντιο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κατατοπίστικοτατος!

Θυμήθηκα μια κουβέντα που είχα με τον boubi για εκκεντρα. Βασικά τα καινούργια vag έχουν το προφίλ που θα έχουμε εμείς αν κάνουμε reprofile 2ου σταδίου. Οπότε ψιλό φυσιολογικό.

Δεν το περίμενα γιατί είναι οι πιέσεις που κρατάει ακριβώς όμως η 015 και η ihi όμως είναι μεγαλύτερη. Οπότε προφανώς ισχύει ότι τα εκκεντρα δίνουν καλύτερη ροή

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η ΙΗΙ ειναι σχετικα "μικρη τουρμπινα". Ψηλα ξεψυχαει.

Δινει πολυ δυνατα απο τις 2 ως τις 5500rpm και μετα πεφτει η πιεση ραγδαια αφου βγαινεις ουσιαστικα εκτος των δυνατοτητων της.

Ομως για να βγαλεις δυναμη ψηλα θες και avance και πιεση, οποτε επελεξα μια σκληρη σχετικα wg, περιοριζοντας την πιεση στις χαμηλες για να μη μου ξετιναξει το μοτερ και να την αφησω πιο ελευθερη ψηλα. Να κερδισω δηλαδη και τις τελευταιες 1000rpm (κοφτη εχω στις 6500rpm). Οσο ειναι δυνατο.

 

Στην παρουσα high ρυθμιση (87% gain - το ειδα τωρα που πατησα με ενα evo6 :P ), αν βγαλω το limit (το εχω στο 2,05bar), εχω δει (οταν το ρυθμιζα) 2,3bar @ 3000rpm (πατηςα 2500 με 3000 οπου ειδα το 2,3 και εκοψα αμεςως), το οποιο ειναι παααρα πολυ για μαμα σωθικα.

Με 4η παλι "χτυπαω" στο limit (2,05bar over) το οποιο κρατιεται μεχρι τις 4500rpm απο οπου κι αν πρωτοπατησω. Ειτε 2000 ειτε πιο ψηλα.

Μετα σταδιακα πεφτει στο 1,65-1,7 στις 5500 και μετα "βουτια" στο 1,35 στις 6500. (Αυτα ειδα και σε σημερινο ανοιγμα, οποτε δεν ειναι απλα "απο μνημης").

Ενημερωτικα, στο low μου κραταει καρφωτο 1,55bar ως τις 5000 και μετα πεφτει σταδιακα στο 1,1-1,2 (αναλογως φορτιου).

Δηλαδη ψηλα δεν ειναι τρελη η διαφορα αναμεσα στην high και στη low ακριβως επειδη ξεψυχαει ψηλα και δεν μπορει η τουρμπινα να χτισει "νεα" πιεση.

 

Δεν εχω επιχειρησει παντως να πιεσω αλλο το τουρμπο καθως θεωρω οτι ηδη με το 2,05 (που το πιανει ευκολα ακομα και με 2ρα στο κιβωτιο), ειναι πιστευω οριακο για το μοτερ ως εχει (μαμα μπιελες).

 

Θα ηταν τελειο αν κρατουσε 1,5bar στις 6000+, αλλα δυστυχως δεν γινεται εκτος κι αν την καλιβαλισεις την τουρμπινα και να μετρας τα εναπομειναντα μονοψηφια πατηματα που εχεις πριν σου πει (η τουρμπινα) αντιο.

Για να κρατάς παραπάνω στα ψηλά την λύση την ξέρεις.....βάζεις κ04-064 και έχεις δύναμη ψηλά.Τα έχουμε πει....εκεί που τελειώνει η ihi ξεκινάει η κ04.Οι 1000 στροφές παραπάνω κάνουν την διαφορά 30-50 άλογα σε normal σχετικά πιέσεις.Το παράδειγμα από πάτημα μας το έχεις.......τα συμπεράσματα έχουν βγει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για να κρατάς παραπάνω στα ψηλά την λύση την ξέρεις.....βάζεις κ04-064 και έχεις δύναμη ψηλά.Τα έχουμε πει....εκεί που τελειώνει η ihi ξεκινάει η κ04.Οι 1000 στροφές παραπάνω κάνουν την διαφορά 30-50 άλογα σε normal σχετικά πιέσεις.Το παράδειγμα από πάτημα μας το έχεις.......τα συμπεράσματα έχουν βγει.

Ναι ρε. Σημασια εχει τι θυσιαζεις ομως. Εχουμε πει: θελω γραμμικοτητα. :-)

Δυστυχως με την κ04, θυσιαζεις τη δυναμη χαμηλα για να παρεις ψηλα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μήπως κοίταξες τις αποδείξεις;

 

Ευχαριστώ

Εχω τις αποδειξεις στο γραφειο. Δευτερα θα σου γραψω ακριβως τι πληρωσα και ποτε.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.