Kavouras Posted April 3, 2018 Author Share Posted April 3, 2018 Δυναμομετρο πηγές ή ρυθμίσεις στο δρομο; ή βγάζουμε ουρίτσα σιγά σιγά;Με ηρεμια. Θα γινει κι αυτο Δημήτρη. Εδώ τωρα κατάφερα και άφησα το αμαξι να μου φτιαξει στις αλλαγές να σκάει η εξατμιση. (Σκάει περισσότερο απο οσο τα νέα α3/s3/rs3 :-) ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTaros Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 Με ηρεμια. Θα γινει κι αυτο Δημήτρη. Εδώ τωρα κατάφερα και άφησα το αμαξι να μου φτιαξει στις αλλαγές να σκάει η εξατμιση. (Σκάει περισσότερο απο οσο τα νέα α3/s3/rs3 :-) ) Όχι όμως όσο το δικό μου!!!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
escape_A3 Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 Με ηρεμια. Θα γινει κι αυτο Δημήτρη. Εδώ τωρα κατάφερα και άφησα το αμαξι να μου φτιαξει στις αλλαγές να σκάει η εξατμιση. (Σκάει περισσότερο απο οσο τα νέα α3/s3/rs3 :-) ) Τι εννοείς ¨σκαει ¨ ...dsg έχεις; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted April 4, 2018 Author Share Posted April 4, 2018 Τι εννοείς ¨σκαει ¨ ...dsg έχεις;Ναι ρε συ. 10 χρονια τωρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
escape_A3 Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 Δε το θυμόμουν... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 αυτα κρυβει κατω απο το καπο... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted April 4, 2018 Author Share Posted April 4, 2018 αυτα κρυβει κατω απο το καπο...Γεμίσαμε ποντικούς ρε Οποτε επρεπε να προσαρμοστώ στο νεο περιβάλλον. Σαν τους χαμαιλέοντες κι Εγω.... ΥΓ: απλά γελάω! :-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 Γεμίσαμε ποντικούς ρε Οποτε επρεπε να προσαρμοστώ στο νεο περιβάλλον. Σαν τους χαμαιλέοντες κι Εγω.... ΥΓ: απλά γελάω! :-) Ναι ρε Γιώργο αλλά χάμστερ? Γίνε αρουραίος έστω.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audzig Posted April 5, 2018 Share Posted April 5, 2018 Με ηρεμια. Θα γινει κι αυτο Δημήτρη. Εδώ τωρα κατάφερα και άφησα το αμαξι να μου φτιαξει στις αλλαγές να σκάει η εξατμιση. (Σκάει περισσότερο απο οσο τα νέα α3/s3/rs3 :-) ) Σκασιματα ακούμε.... Πιο καλά από rs3 κιόλας αλλά τίποτα δεν βλέπουμε.... Τι έγινε έχασες την go pro....??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted April 5, 2018 Author Share Posted April 5, 2018 Σκασιματα ακούμε.... Πιο καλά από rs3 κιόλας αλλά τίποτα δεν βλέπουμε.... Τι έγινε έχασες την go pro....???Φοβαμαι να τη βαλω έξω μηπως πεσει αλλα ισως πρεπει να γινει κι αυτο καποια στιγμη (να την βεντουζώσω έξω. ΥΓ: σκάει πολυ ωραία. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted April 6, 2018 Share Posted April 6, 2018 Τα σκασιματα στις αλλαγες μπορουν να γινουν μονο σε dsg ή και στα manual? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted April 6, 2018 Share Posted April 6, 2018 Και στα manual γίνονται περιπου. Flat shift λέγεται, το βάζουν στο πρόγραμμα και αλλάζεις χωρίς να αφήνεις γκάζι. Ανταυτου με το που πατάς συμπλέκτη κόβει το ρεύμα του γκαζιού (πεντάλ επιτάχυνσης) και μόλις αφήνεις συμπλέκτη ξαναδινει. Ωστόσο αυτό εκτός του ότι δεν το συστήνω προσωπικά για κλειστό μοτέρ (όχι ότι δεν το κάνουν), τινάζει και τα "μπουρια" του καταλύτη... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted April 6, 2018 Share Posted April 6, 2018 Μπα δεν είναι ακριβώς το ίδιο 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted April 30, 2018 Author Share Posted April 30, 2018 ένα update για τα λάστιχα (michelin super sport) μετά από 1 μήνα χρήσης: Το λάστιχο είναι γενικά εξαιρετικό. (πώς θα μπορούσε να μην είναι με αυτή την τιμή πώλησης,....αλλά τελοσπάντων). Ακόμα και παγωμένο, αν πατήσεις δυνατά μία φορά 2α, οκ θα σπινιάρουν πάρα πολύ (σε δρόμο "γυαλί", γιατί σε δρόμο με μέτρια ή καλή άσφαλτο, δεν σπινιάρου), αλλά ζεσταίνονται αμέσως και τα χαζοσπινιαρίσματα σταματάνε "απότομα" στο 2ο κιόλας πάτημα, ακόμα κι αν είσαι κάφρος και βάλεις στο high στο boost controler και πατήσεις βαθιά το γκάζι με 2α. Γενικά φαίνονται πολύ πιο "grippy" από τα προηγούμενα και εμφανώς πιο αποδοτικά. Με έχουν εντυπωσιάσει αρκετά ως προς αυτό το κομμάτι. Το ερχόμενο ΣΚ θα παίξει και "σοβαρή βόλτα", καλώς εχόντων των πραγμάτων, όπου θα αποκτήσω άποψη για τη συμπεριφορά του ελαστικού κάτω από πολύ πίεση. update σχετικα με το αμάξι: ακούω τελευταία από μπροστά αριστερά ένα τικ-τικ σα να βρίσκει μεταλλάκι (ας πούμε 3mm) με μεταλλάκι. Είναι πολύ χαρακτηριστικός και γίνεται μόνο: - με σχεδόν τέρμα δεξιά κομμένο τιμόνι - μόνο αφού έχω πιέσει πολύ το αμάξι - μόνο με ανοιχτό παράθυρο και ησυχία (πχ κλειστό γκαράζ όπου παρκάρω). Στο δρόμο γενικά δεν το ακούω. Έχω αλλάξει ρουλεμάν μπιλιοφόρου/μουαγιέ μποροστά. Σταμάτησε μόλις το άλλαξα και επανήλθε 1 μήνα μετά.... Καμιά ιδέα? ΥΓ: Ξέρω ότι θα μου πεί κανείς "οκ ρε φίλε, το αμάξι έχει 155.000km πλέον, τι ψάχνεις?", αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να αποδεχτώ μία μέτρια συντήρηση γιατί ε.....είναι παλιό.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 (edited) Μήπως έχει πάρει κενά καποιος μπιλιοφορος σου Γιώργο; Παίζει να είναι από top mount? Edited April 30, 2018 by georgio3gr 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
escape_A3 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Το ίδιο ακριβώς ακούω και εγώ (από σχεδόν μέση διαδρομή έως τέρμα δεξιά ήχος σαν μεταλλάκι) αλλά πιστεύω ότι είναι από τα φρένα σε κάποιο σημείο τους, επειδή τα τακάκια εμπρός δεν τα έχω αλλάξει ποτέ, στις 95.000 χλμ (έχουν ψωμί ακόμα). Ίδιους θορύβους με τικ-τικ, άκουγα από τα πίσω φρένα (μέχρι που άλλαξα τακάκια και σταμάτησαν όλα) μόνο οταν πάρκαρα σε συνθήκες ησυχίας και έκανα μπρος-πίσω, στο απαλό πάτημα φρένου...ήταν σαν να είχαν πάρει τζόγο, λόγω λίγου υλικού, που είχε απομείνει. Σ.Σ.: δεν είχα-έχω κανένα σφύριγμα όταν πατάω φρένο σε συνθήκες οδήγησης. Μήπως Γιώργο κάτι γίνεται με το ζεσταμένο φερμουίτ στα τακάκια / δαγκάνες? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted May 2, 2018 Author Share Posted May 2, 2018 (edited) Μήπως έχει πάρει κενά καποιος μπιλιοφορος σου Γιώργο; Παίζει να είναι από top mount? χμ............. καλή σκέψη....Και να είναι μόνο το αριστερό? Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι οι περισσότερες "γρήγορες" στροφές είναι δεξιές που παίρνω όταν πάω σπίτι οπότε πολύ βάρος πέφτει αριστερά. Thanks. Θα το κοιτάξω. top mount δεν είναι γιατί ακούγεται από τη ρόδα (έβαλα τον πατέρα μου να κάτσει δίπλα στο αμάξι ενώ κινείται σιγά-σιγά μιας και το κάνει ανεξαρτήτως ταχύτητας που κινεταί το αμάξι) Το ίδιο ακριβώς ακούω και εγώ (από σχεδόν μέση διαδρομή έως τέρμα δεξιά ήχος σαν μεταλλάκι) αλλά πιστεύω ότι είναι από τα φρένα σε κάποιο σημείο τους, επειδή τα τακάκια εμπρός δεν τα έχω αλλάξει ποτέ, στις 95.000 χλμ (έχουν ψωμί ακόμα). Ίδιους θορύβους με τικ-τικ, άκουγα από τα πίσω φρένα (μέχρι που άλλαξα τακάκια και σταμάτησαν όλα) μόνο οταν πάρκαρα σε συνθήκες ησυχίας και έκανα μπρος-πίσω, στο απαλό πάτημα φρένου...ήταν σαν να είχαν πάρει τζόγο, λόγω λίγου υλικού, που είχε απομείνει. Σ.Σ.: δεν είχα-έχω κανένα σφύριγμα όταν πατάω φρένο σε συνθήκες οδήγησης. Μήπως Γιώργο κάτι γίνεται με το ζεσταμένο φερμουίτ στα τακάκια / δαγκάνες? Για τα τακάκια, δε νομίζω ρε συ. Μπρος πίσω είναι καινούρια. Ούτε 10.000km δεν έχουν.... Θα του πω να το κοιτάξει όμως γιατί δεν είναι τα "εργοστασιακά" (έχω βάλει "βελτιωμένα" από την EBC). Όχι ότι πιστεύω πως προέρχεται από εκεί ο θόρυβος αλλά θα το τσεκάρουμε. edit: θυμάμαι τι γινόταν με τα εργοστασιακά τακάκια και δυστυχώς(?) σε μένα ο ήχος ακούγεται μόνο με στριμμένο το τιμόνι και ο ήχος είναι πιο έντονος όταν κόβω το τιμόνι σχεδόν τέρμα δεξιά. Ευχαριστώ πολύ και τους δυο σας. ΥΓ: ο θόρυβος είναι σχετικά υψίσυχνος και όχι υπόκοφος και ακούγεται από τη ρόδα, όχι από το πάνω μέρος της ανάρτησης ή από το χώρο της μηχανής (πχ topmount). Edited May 2, 2018 by Kavouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted July 23, 2018 Author Share Posted July 23, 2018 update: Πέρασα την Παρασκευή από το μηχανικό και το πήγαμε βόλτα. Μάλλον (99%) είναι 2 βίδες (1 σε κάθε άκρο) που κρατάνε τα ημιαξόνια στη θέση τους. Ηχητικό είναι το "πρόβλημα", αλλά δεν μπορώ να το ακούω (όταν έχω ανοιχτά παράθυρα σε υπόγειο πάρκινγκ με απόλυτη ησυχία και στρίβω με σχεδόν τέρμα στριμμένες τις ρίδες δεξιά - ξέρω...ακούγεται ψυχαναγκαστικό). ΥΓ: Εμένα πάλι μου έχει μπει η ιδέα ότι είναι μπιλιοφόρος... Ας ελπίσουμε ότι απλά είναι η δική μου λάθος υποψία. Θα δείξει μέσα στη βδομάδα που θα αλλάξω τις βίδες με καινούριες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted August 20, 2018 Author Share Posted August 20, 2018 update: Γυρνόντας από διακοπές ο ήχος που περιγράφω παραπάνω έχει εξαφανιστεί. Θα περιμένω 1-2 μέρες ακόμα να δούμε. Ίσως φταίει που μου έσφιξε τις βίδες ο μηχανικός (ο οποιός είπε ότι μπορεί να σταματήσει αφού διανύσω μία μικρή απόσταση και όχι αμέσως - αλλά δεν τον πίστεψα να είμαι ειλικρινής). Αν έχει λυθεί αυτό , πλέον μόνο 2 "extra" εργασίες μου μένει να κάνω: 1. είναι ένα καλό flash/πλύσιμο στο σύστημα ψύξης ("νερού" δηλαδή) μέσα στον επόμενο χρόνο (αν ακόμα έχω το αμάξι στα χέρια μου) για λόγους συντήρησης. Όπως επίσης θέλω να βγάλω και τα ψυγεία να τα πλύνω-καθαρίσω γιατί 10 χρόνια τώρα σίγουρα έχουν μαζέψει βρωμιά, ζωύφια σκοτωμένα, εσωτερικά κάποια μούργα από το υγρό ψύξης κτλ-κτλ... (με τι κάθομαι να ασχολούμαι θα πει κάποιος βέβαια...) 2. βάψιμο ζάντες. Από το εργοστάσιο που ήρθαν οι ζάντες βαμμένες (παραγγελία με το αμάξι), το χρώμα ήταν κακοβαμμένο, αφού το υπόστρωμα δεν ήταν σωστό και σε κάποια σημεία έχει σπάσει το χρώμα και έχει ξεφλουδίσει. (δεν το κάλυπταν εγγύηση οπότε είπα να το αφήσω έτσι μέχρι να μην μπορώ να το βλέπω , αλλά δεν πάει άλλο) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted August 23, 2018 Author Share Posted August 23, 2018 On 8/20/2018 at 1:19 PM, Kavouras said: update: Γυρνόντας από διακοπές ο ήχος που περιγράφω παραπάνω έχει εξαφανιστεί. Θα περιμένω 1-2 μέρες ακόμα να δούμε. Ίσως φταίει που μου έσφιξε τις βίδες ο μηχανικός (ο οποιός είπε ότι μπορεί να σταματήσει αφού διανύσω μία μικρή απόσταση και όχι αμέσως - αλλά δεν τον πίστεψα να είμαι ειλικρινής). Αν έχει λυθεί αυτό , πλέον μόνο 2 "extra" εργασίες μου μένει να κάνω: 1. είναι ένα καλό flash/πλύσιμο στο σύστημα ψύξης ("νερού" δηλαδή) μέσα στον επόμενο χρόνο (αν ακόμα έχω το αμάξι στα χέρια μου) για λόγους συντήρησης. Όπως επίσης θέλω να βγάλω και τα ψυγεία να τα πλύνω-καθαρίσω γιατί 10 χρόνια τώρα σίγουρα έχουν μαζέψει βρωμιά, ζωύφια σκοτωμένα, εσωτερικά κάποια μούργα από το υγρό ψύξης κτλ-κτλ... (με τι κάθομαι να ασχολούμαι θα πει κάποιος βέβαια...) 2. βάψιμο ζάντες. Από το εργοστάσιο που ήρθαν οι ζάντες βαμμένες (παραγγελία με το αμάξι), το χρώμα ήταν κακοβαμμένο, αφού το υπόστρωμα δεν ήταν σωστό και σε κάποια σημεία έχει σπάσει το χρώμα και έχει ξεφλουδίσει. (δεν το κάλυπταν εγγύηση οπότε είπα να το αφήσω έτσι μέχρι να μην μπορώ να το βλέπω , αλλά δεν πάει άλλο) Σε συνέχεια του "1", να δώσω τροφή για σκέψη με βάση μία κουβέντα και ένα περιστατικό. Πέρασα χθες από το μηχανό μου να του πω να βάλουμε ραντεβού μιας και δεν είναι δουλειά της 1 ώρας και "κάποια μέρα θα βρω να σε χώσω". Συζητώντας πότε να βάλουμε το ραντεβού, πάνω στη συζήτηση, έριξε την ιδέα να ψυσήξω με αέρα μία στεγνή μέρα και από τις 2 πλευρές των ψυγείων (εννοώντας από προφυλακτήρα προς μηχανή όσο και το ανάποδο). Για να είμαι ειλικρινής όταν μου είπε την ιδέα/σκέψη, δεν πίστευα ότι θα έβλεπα κάποια πρακτική διαφορά. Όχι γιατι δεν έχει τεχνική βάση, αλλά γιατί δεν πίστευα ότι θα έκανε τόση διαφορά που θα "άξιζε" τον κόπο. Γενικά απαξίωσα την ιδέα αλλά επειδή θα μου κόστιζε "μηδέν ευρώ" (έχω γνωστό/φίλο με πιεστικό αέρα), είπα να το δοκιμάσω γυρνώντας σπίτι. Ε, λοιπόν.......αν δεν το έκανα εγώ και δεν ήμουν μπροστά, ειλικρινά δε πίστευα την άχνη/άμμο που βγήκε από κει όταν φύσηξα με κατεύθυνση μέσα->έξω. Σήκωσε θα έλεγα αμμοθύελλα!!! Συν φυσικά φύλλα κολλημένα-ξεραμένα που βγήκαν, συν πεθαμένα ζουζούνια που ξεκώλησαν κτλ. Ακόμα και στη χαμηλή πίεση αέρα, στο πρώτο πέρασμα, μόνο κανα alien που δε βγήκε να με χαιρετήσει! Και σε κάθε εναλλαγή (πχ φυσούσα μέσα-> έξω και πήγαινα να φυσήξω μετά έξω->μέσα), έβγαζε ξανά και ξανά. Πρέπει να φυσούσα πάνω από 15 λεπτά με αναλλαγές στη ροή αέρα, αρχικά με "χαλαρή" πίεση και σιγά σιγά την αύξανα μέχρι τα 4μπαρ (τόσο έγραφε το μανόμετρο). Πρόσεχα φυσικά να μην πάω πολύ κοντά και στραβώσω κυψέλες με την πίεση του αέρα. (το αναφέρω σε περίπτωση που κάποιος θα ήθελε να το επαναλάβει μόνος του) Σήμερα πηγαίνοντας γραφείο, είδα 10+ βαθμούς διαφορά στο νερό και 5+ βαθμούς διαφορά στο λάδι σε σχέση με αντίστοιχες βόλτες και χρήση του οχήματος. Θα κάνω κάποια εκτενέστερα τσεκαρίσματα, αν και είμαι πεπεισμένος ότι τελικά η ιδέα όχι μόνο δούλεψε αλλά έδωσε και σημαντική (κατά τη δική μου γνώμη) διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα στις θερμοκρασίες νερού.... Αξίζει να το δοκιμάσει κανείς!!! Ακόμα και σε diy πλυντήρια, ο "αέρας" έχει 0,5€ τα 5 λεπτά....!!! Ή πάτε σε ένα βενζινάδικο (που πάτε συχνά και βάζετε βενζίνη) και ζητήστε να χρησιμοποιήσετε τον αέρα που έχουν για να φυσάνε τα πατάκια. ΥΓ: και συγκεκριμένα το δικό μου αμάξι, τα λάδια του dsg ψύχονται από το κύκλωμα νερού, οπότε στα αυτόματα αμάξια είναι 2 φορές σημαντικό το ψυγείο νερού να απάγει όσο το δυνατόν περισσότερη θερμότητα! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 11, 2019 Author Share Posted June 11, 2019 (edited) Συνέχεια update από το ΣΚ που μας πέρασε. Τελικά το "1" (flash και αλλαγή ψυκτικών υγρών) έγινε επειδή αλλάχτηκε το ψυγείο νερού. Έδειχνε να χάνει πολύ αργά και στις 2 πλευρές του (στις ενώσεις μεταξύ μεταλλικού πυρήνα και πλαστικών άκρων) και ήταν θέμα χρόνου να κάνει κρακ και με αφήσει. Επίσης παρατηρήσαμε ότι ήταν μισο-φραγμένο σε αρκετά διαμήκη σημεία. Έτσι δυσκολευόταν να ψύξει αρκετά το ψυκτικό υγρό. (το έβλεπα κάποιες φορές μετά από βόλτα στην εθνική ότι αργούσε τελευταία να κατέβει η θερμοκρασία νερού και λαδιού, αλλά θεώρησα ότι προέρχεται από την μεγάλη παραγωγή θερμότητας της κ04) Οπότε, αφού θα κατέβαινε η μούρη και τα ψυγεία, αλλάχτηκε και το ψυγείο του a/c, γιατί όταν βγάλαμε τη μούρη, είδαμε ότι με τα χρόνια μυγάκια, πετραδάκια κτλ είχαν στραβώσει και φράξει πάρα πολλές από τις κυψέλες με αποτέλεσμα να μην περνάει ο αέρας (θυμίζω τα ψυγεία μας είναι τύπου "σάντουιτς", δηλαδή ο αέρας περνάει από το ψυγείο του A/C, μετά από το intercooler, μετά από το ψυγείο νερού, οπότε αν φράξει το 1ο, δεν περνάει ο αέρας στο 2ο ψυγείο και στο 3ο). Και αφού ήμασταν εκεί, φτιάξαμε και ένα καλώδιο που είχε φύγει από τη φύσσα του δεξιού προβόλου ομίχλης και μου έβγαζε τελευταία error οτι είναι καμμένο το πρόβολάκι (μη με ρωτήσετε πως έγινε. Δεν μπορώ να φανταστώ πως). Και........αφού ήμασταν εκεί, αλλάξαμε και όλα τα κολλάρα νερού που υπάρχουν. Και........αφού ήμασταν εκεί, αλλάξαμε και o-rings στο κύκλωμα πίεσης αέρα (τουρμπίνα-intercooler-πεταλούδα) μιας και το κόστος ήταν μικρό αλλά το να φτάσεις μέχρι εκεί θα ήταν μανίκι με τα ψυγεία πάνω κτλ, ενώ τώρα ήταν αστείο) Και........αφού ήμασταν εκεί...... (όχι!!!! τούρμπο δεν αλλάξαμε!!έλεος!! φαγώθηκες να το σκέφτεσαι!!!) κάναμε και ένα καθαρισμό στο κάτω μέρος του μοτέρ να τσεκάρουμε διαρροές λαδιού (δεν έχουμε κάτι προς το παρόν) Μαζί με εργασία, 2 ψυγεία, κολλάρα κτλ φτάσαμε στα 700€. Σε καλή μου μεριά. Spoiler Spoiler Και επειδή φαγώθηκες, ναι συζητήθηκε το "ε... αφού είμαστε εδώ, δε βγάζεις ένα κάρτερ να αλλάξουμε μπιελίτσες", αλλά αποφασίστηκε για αργότερα για να γίνει σωστή ολοκληρωμένη δουλειά (ε... μην τα πω όλα με το 1ο post) Πρώτες εντυπώσεις: θερμοκρασία νερού και λαδιού (έχω υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού) έπεσαν αρκετά, ενώ ακόμα και μετά από σκίσιμο, η πτώση της θερμοκρασίας είναι πλέον σημαντικά ταχύτερη σε σχέση με πριν. Και το A/C μπορώ να πω ότι "σκοτώνει" και πάλι. Το βάζω στους 21.5 με 22 (εξωτερική 30+!) γιατί κρυώνω!!! Edited June 11, 2019 by Kavouras 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommasK. Posted June 11, 2019 Share Posted June 11, 2019 Τα κολλαρα του ψυγειου ειχαν καποιο εμφανη σημαδι φθορας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted June 11, 2019 Share Posted June 11, 2019 Οταν λες υδροψυκτο ψυγειο λαδιου εννοεις το ΟΕΜ εναλλακτη νερου-λαδιου ή εχεις βαλει κατι αλλο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasosGT Posted June 12, 2019 Share Posted June 12, 2019 το υδροψυκτο ''ψυγειο λαδιου'' ειναι εξυπνη λυση για καθημερινο οχημα το νερο ζεσταινεται πρωτο και φερνει γρηγοροτερα το λαδι σε θερμοκρασια λειτουργιας ενω στη συνεχεια κραταει το λαδι σε θερμοκρασια κοντα σε αυτη του νερου που τυπικα σε ολους τους κινητηρες ειναι μινιμουν 30 βαθμους επανω απο το νερο ακομα και οταν δεν πιεζουμε ετσι εχουμε και γρηγορο ζεσταμα και καποια συγκρατηση της θερμοκρασιας λαδιου στη συνεχεια τωρα αν θες σουπερ διαχειρηση της θερμοκρασιας πας σε τυπικο ψυγειο λαδιου που ψυχει απο τον αερα κατευθειαν 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted June 12, 2019 Share Posted June 12, 2019 το υδροψυκτο ''ψυγειο λαδιου'' ειναι εξυπνη λυση για καθημερινο οχημα το νερο ζεσταινεται πρωτο και φερνει γρηγοροτερα το λαδι σε θερμοκρασια λειτουργιας ενω στη συνεχεια κραταει το λαδι σε θερμοκρασια κοντα σε αυτη του νερου που τυπικα σε ολους τους κινητηρες ειναι μινιμουν 30 βαθμους επανω απο το νερο ακομα και οταν δεν πιεζουμε ετσι εχουμε και γρηγορο ζεσταμα και καποια συγκρατηση της θερμοκρασιας λαδιου στη συνεχεια τωρα αν θες σουπερ διαχειρηση της θερμοκρασιας πας σε τυπικο ψυγειο λαδιου που ψυχει απο τον αερα κατευθειανΨυγείο λαδιού για αντρες 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.