Jump to content

A3 sportback 1.8TFSI Stronic (full ΦΠΕ, ΙΗΙ και εν τέλει κ04-064)


Recommended Posts

13 hours ago, nasosGT said:

το υδροψυκτο ''ψυγειο λαδιου'' ειναι εξυπνη λυση για καθημερινο οχημα

το νερο ζεσταινεται πρωτο και φερνει γρηγοροτερα το λαδι σε θερμοκρασια λειτουργιας ενω στη συνεχεια κραταει το λαδι σε θερμοκρασια κοντα σε αυτη του νερου που τυπικα σε ολους τους κινητηρες ειναι μινιμουν 30 βαθμους επανω απο το νερο ακομα και οταν δεν πιεζουμε

ετσι εχουμε και γρηγορο ζεσταμα και καποια συγκρατηση της θερμοκρασιας λαδιου στη συνεχεια

τωρα αν θες σουπερ διαχειρηση της θερμοκρασιας πας σε τυπικο ψυγειο λαδιου που ψυχει απο τον αερα κατευθειαν

 

 

Αρα μαλλον εννοει τον ΟΕΜ εναλλακτη νερου-λαδιου...γιατι ψυγειο δεν το λες!

 

υ.γ. Το +30 απο το νερο απο που το συμπερανες; Ρωταω γιατι στο δικο μου βλεπω οντως το λαδι να ειναι +15 εως +30 πανω απο το νερο ( δηλαδη 105 εως 120 βαθμους) σε νορμαλ συνθηκες και καποιοι βαλθηκαν να με πείσουν οτι εχει θεμα το μοτερ! 

Link to comment
Share on other sites

On 6/11/2019 at 9:11 PM, TommasK. said:

Τα κολλαρα του ψυγειου ειχαν καποιο εμφανη σημαδι φθορας?

Όχι. Αλλάχτηκαν προληπτικά. Είναι και 11 χρονών (κατασκευάστηκε το αμάξι απρίλιο του 2008 και το παρέλαβα ένα μήνα μετά). Σίγουρα εν έτη 2019, η κατάστασή τους απέχει  σημαντικά από όταν ήταν καινούρια. Επιπρόσθετα, το κόστος τους ήταν σχετικά χαμηλό (~80€ συνολικά για όλα αν θυμάμαι καλά? μπορεί και λιγότερο... μπορώ να το τσεκάρω αν θες).

 

Προσωπικά η φιλοσοφία μου είναι η εξής:

Κάτι άντεξε να δουλεύει καθημερινά για 11 χρόνια. Το κόστος του δεν είναι "τρελό"/απαγορευτικό για να το αντικαταστήσεις νωρίτερα (πριν χαλάσει δηλαδή = ίσως και να μείνεις στο δρόμο), οπότε..."αφού φτάσαμε μέχρι εκεί, κάνε την καρδιά πέτρα και άλλαξε και 1-2 πραγματάκια που είναι σημαντικά για τη λειτουργία του οχήματος αλλά όχι τόσο ακριβά.

Κι όλο αυτό γιατί το αμάξι για μένα είναι πρώτα εργαλείο και μετά χόμπι. Δεν πρέπει επουδενί να μείνει στο δρόμο για κανένα λόγο. Και τώρα  προγραμματισμένα που έμεινε μέσα ήταν οκ. Φαντάσου να έχεις πάει κανα ταξίδι με οικογένεια και να μείνεις σε κάποιο απομακρυσμένο χωριό? ή στην εθνική ντάλα μεσημέρι? ή υπό βροχή? και να περιμένεις οδική? Και να σου χαλάσει και το ταξίδι...

 

Οπότε... καλύτερα ~80€ φτωχότερος σήμερα (ούτως ή άλλως θα τα δώσεις, δεν τη γλιτώνεις - είναι το μόνο σίγουρο) παρά να με αφήσει μετά από 1-2-3 χρόνια στο δρόμο, που ούτε που ξέρω σε τι κατάσταση θα με πετύχει... (τώρα αν κάτσει να το έχω πουλήσει μέσα στα επόμενα αυτά χρόνια, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, αλλά δε θέλω να πάρω το ρίσκο).

 

On 6/12/2019 at 10:09 AM, nasosGT said:
 
 
 
On 6/12/2019 at 10:09 AM, nasosGT said:

το υδροψυκτο ''ψυγειο λαδιου'' ειναι εξυπνη λυση για καθημερινο οχημα

το νερο ζεσταινεται πρωτο και φερνει γρηγοροτερα το λαδι σε θερμοκρασια λειτουργιας ενω στη συνεχεια κραταει το λαδι σε θερμοκρασια κοντα σε αυτη του νερου που τυπικα σε ολους τους κινητηρες ειναι μινιμουν 30 βαθμους επανω απο το νερο ακομα και οταν δεν πιεζουμε

ετσι εχουμε και γρηγορο ζεσταμα και καποια συγκρατηση της θερμοκρασιας λαδιου στη συνεχεια

τωρα αν θες σουπερ διαχειρηση της θερμοκρασιας πας σε τυπικο ψυγειο λαδιου που ψυχει απο τον αερα κατευθειαν

Μαμά υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού!!! daily car for the win!!!

 

 

ΥΓ: μην τα πάρω και τυλίξω και μία σεπαντίνα από το A/C να κάνω hand made killer chiller και στην εισαγωγή και στο ψυγείο νερού και λαδιού...

 

11 hours ago, S3-Nick said:

 

 

Αρα μαλλον εννοει τον ΟΕΜ εναλλακτη νερου-λαδιου...γιατι ψυγειο δεν το λες!

 

υ.γ. Το +30 απο το νερο απο που το συμπερανες; Ρωταω γιατι στο δικο μου βλεπω οντως το λαδι να ειναι +15 εως +30 πανω απο το νερο ( δηλαδη 105 εως 120 βαθμους) σε νορμαλ συνθηκες και καποιοι βαλθηκαν να με πείσουν οτι εχει θεμα το μοτερ! 

εναλλάκτης = ψυγείο....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

εναλλακτης θερμοτητας = συσκευή που χρησιμοποιείται για τη μεταφορά της θερμικής ενέργειας μεταξύ δύο ρευστων που έχουν διαφορετική θερμοκρασία. Δηλαδη καμια σχεση με ψυγειο...

 

Οπως ανέφερε και ο ΝasosGT στην αρχή, το νερο θερμαινει το λαδι για να το φερει σε θερμοκρασια λειτουργιας, διοτι το νερο ζεσταινεται πολυ πιο γρηγορα, και στην συνεχεια, αφου το λαδι ξεπερασει την θερμοκρασια του νερου, γινεται αντιστροφη απαγωγη θερμοτητας, δηλαδη απο το λαδι στο νερο...

Edited by S3-Nick
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, S3-Nick said:
 
 
 
1 hour ago, S3-Nick said:

 

εναλλακτης θερμοτητας = συσκευή που χρησιμοποιείται για τη μεταφορά της θερμικής ενέργειας μεταξύ δύο ρευστων που έχουν διαφορετική θερμοκρασία. Δηλαδη καμια σχεση με ψυγειο...

 

Οπως ανέφερε και ο ΝasosGT στην αρχή, το νερο θερμαινει το λαδι για να το φερει σε θερμοκρασια λειτουργιας, διοτι το νερο ζεσταινεται πολυ πιο γρηγορα, και στην συνεχεια, αφου το λαδι ξεπερασει την θερμοκρασια του νερου, γινεται αντιστροφη απαγωγη θερμοτητας, δηλαδη απο το λαδι στο νερο...

Συγνώμη αλλά όλοι οι εναλλάκτες θερμότητας που αφορούν το αμάξι ονομάζονται στην πιάτσα ως ψυγείο.

 

Ψυγείο νερού λένε τον εναλλάκτη θερμότητας ψυκτικού υγρού με τον αέρα, παρότι ούτε ψυγείο είναι ούτε νερό ψύχει.

Όπως ψυγείο A/C λένε τον αερόψυκτο εναλλάκτη θερμότητας μεταξύ υγρού A/C και αέρα.

Αντίστοιχα ψυγείο λαδιού το λένε αυτό τον εναλλάκτη θερμότητας μεταξύ ψυκτικού υγρού και λαδιού μοτέρ.

Όπως αντίστοιχα ψυγείο DSG λένε τον εναλλάκτη θερμότητας λαδιού DSG με τον ψυκτικό υγρό.

 

Απλά για λόγους που δεν είναι του παρόντος, στο συγκεκριμένο αμάξι επιλέχθηκε ως ψυκτικό μέσο το ψυκτικό υγρό της μηχανής και όχι ο αέρας.

 

 

ΥΓ: σε περίπτωση που σου διαφεύγει, ο αέρας είναι ρευστό.

 

Edited by Kavouras
έσβησα μία διπλή λέξη
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω για το μαθημα περι ρευστων αλλα το τι ειναι ρευστο το γνωριζω και δεν νομιζω να έδειξα κατι διαφορετικο στα γραφομενα μου...

 

Τωρα, οσον αφορα το τι ακουγεται στην πιατσα, καλυτερα να μην το χρησιμοποιεις ως επιχειρημα διοτι στην πιατσα ακουγονται πολλα μαργαριτάρια... 

 

Και για να το κλεισουμε διοτι ολα αυτα αν και εκπαιδευτικά δεν ταιριαζουν και στο ομορφο τοπικ σου, αλλο το ψυγειο και αλλο ο εναλλακτης θερμοτητας...το ψυγειο, οπως καταλαβαινει κανεις και απο την ετυμολογια της λεξεως, εχει να κανει με ψυξη και μονο. Με αλλα λογια το ψυγειο ειναι ενας εναλλακτης θερμοτητας αλλα ενας εναλλακτης θερμοτητας, οπως ο ΟΕΜ εναλλακτης νερου-λαδιου, δεν ειναι κατ'αναγκη ψυγειο διοτι εχεις αμφιδρομη μεταφορα θερμοτητας και οχι μονο ψυξη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
9 hours ago, S3-Nick said:

Σε ευχαριστω για το μαθημα περι ρευστων αλλα το τι ειναι ρευστο το γνωριζω και δεν νομιζω να έδειξα κατι διαφορετικο στα γραφομενα μου...

 

Τωρα, οσον αφορα το τι ακουγεται στην πιατσα, καλυτερα να μην το χρησιμοποιεις ως επιχειρημα διοτι στην πιατσα ακουγονται πολλα μαργαριτάρια... 

 

Και για να το κλεισουμε διοτι ολα αυτα αν και εκπαιδευτικά δεν ταιριαζουν και στο ομορφο τοπικ σου, αλλο το ψυγειο και αλλο ο εναλλακτης θερμοτητας...το ψυγειο, οπως καταλαβαινει κανεις και απο την ετυμολογια της λεξεως, εχει να κανει με ψυξη και μονο. Με αλλα λογια το ψυγειο ειναι ενας εναλλακτης θερμοτητας αλλα ενας εναλλακτης θερμοτητας, οπως ο ΟΕΜ εναλλακτης νερου-λαδιου, δεν ειναι κατ'αναγκη ψυγειο διοτι εχεις αμφιδρομη μεταφορα θερμοτητας και οχι μονο ψυξη.

προφανώς μάλλον λένε το ίδιο πράγμα και εγώ δεν καταλαβαίνω. :)

Όσο για το bold, τι να πρωτογράψω? Έχεις απόλυτο δίκιο! :D

(Απλά το ανέφερα επειδή πολύ-πολύ συχνά στα forums η -κακή- "αργκό" που χρησιμοποιείται για περιγραφή ανταλλακτικών χρησιμοποιείται και στο γραπτό λόγο.)

 

Πάμε παρακάτω στο επόμενο θέμα που με απασχολεί.

Λοιπόν, φτάνοντας στο project του Α3 σε ένα σημείο δύναμης-στησίματος που με ικανοποιεί στο 95% των περιπτώσεων, αρχίζω να σκέφτομαι όλα αυτά τα μικρά-μικρά λάθη(?) που έχουν γίνει κατά καιρούς επειδή δεν έβρισκα κάτι που να με ικανοποιεί.

Μετά από συζήτηση και με κάποια μέλη, έχω καταλήξει σε αυτήν:

vw racing intake.jpg

 

Ο λόγος της επιλογής είναι ο εξής: πιστεύω ότι έτσι όπως είναι η εισαγωγή μου τώρα, τραβάει/ρουφάει όλον τον αέρα από το χώρο της μηχανής, ο οποίος είναι ΣΙΓΟΥΡΑ πιο ζεστός από αυτον που βρίσκεται έξω από το αμάξι ακόμα και σε πορεία σε ανοιχτό δρόμο. Πόσο μάλλον σε κίνηση σε ροή πίσω από άλλα αμάξια μέσα στην πόλη (είτε κίνηση είτε πχ σταθρά πάμε όλοι με 50-60-70km/h)...

Οπότε θα ήθελα μία εισαγωγή που να ρουφάει "κατεθυείαν" απέξω αέρα.

 

Εκτός από την παραπάνω, έχει κανείς να προτείνει κάτι άλλο?

Ας πούμε ότι για χάρη της συζήτησης το οικονομικό (προς το παρόν) δεν είναι περιοριστικό για το τι θα επιλεγεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 6/13/2019 at 12:00 AM, S3-Nick said:

 

 

 

 

υ.γ. Το +30 απο το νερο απο που το συμπερανες; Ρωταω γιατι στο δικο μου βλεπω οντως το λαδι να ειναι +15 εως +30 πανω απο το νερο ( δηλαδη 105 εως 120 βαθμους) σε νορμαλ συνθηκες και καποιοι βαλθηκαν να με πείσουν οτι εχει θεμα το μοτερ! 

o,τι οχημα και να ειχα απο παντα μεχρι τωρα ανεξαρτητα τη μαρκα και την κατασταση του κινητηρα ειχε αυτη τη διαφορα θερμοκρασιας μεταξυ νερου και λαδιου... δε θεωρω οτι αυτο ειναι ενδεικτικο της καλης ή κακης καταστασης ενος μοτερ.... ειναι ενδεικτικο ομως της ηλιθιοτητας αυτων που εξεφεραν αποψη βασισμενοι σε αυτο για το μοτερ σου.

 

οσο για το debate εναλλακτη/ ψυγειο κλπ γι αυτο εβαλα '' '' αυτα στο αρχικο ποστ στη λεξη ψυγειο

προφανως οσο το λαδι ψαχνει να βρει την θερμοκρασια του μετα την ψυχρη εκκινηση δεχεται θερμοτητα απο το νερο και βοηθιεται να ζεσταθει μια ωρα αρχύτερα(καλο αυτο) και στη συνεχεια οταν ξεπερασει το λαδι τη θερμοκρασια του νερου αποβαλλει προς το νερο θερμοτητα και συγκρατιεται σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες(καλο και αυτο)

στην αρχη λοιπον ο εναλλακτης ειναι φουρνος και μετα γινεται ψυγειο οσο αφορα στο λαδι ή το αναποδο οσο αφορα στο νερο μουχαχα

οποτε το ψυγειο νερου που θερμαινει τον αερα που περνα απο μεσα του πως να το λεμε? ψυγειο νερου ή φουρνο αερα?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
1 hour ago, nasosGT said:

o,τι οχημα και να ειχα απο παντα μεχρι τωρα ανεξαρτητα τη μαρκα και την κατασταση του κινητηρα ειχε αυτη τη διαφορα θερμοκρασιας μεταξυ νερου και λαδιου... δε θεωρω οτι αυτο ειναι ενδεικτικο της καλης ή κακης καταστασης ενος μοτερ.... ειναι ενδεικτικο ομως της ηλιθιοτητας αυτων που εξεφεραν αποψη βασισμενοι σε αυτο για το μοτερ σου.

 

οσο για το debate εναλλακτη/ ψυγειο κλπ γι αυτο εβαλα '' '' αυτα στο αρχικο ποστ στη λεξη ψυγειο

προφανως οσο το λαδι ψαχνει να βρει την θερμοκρασια του μετα την ψυχρη εκκινηση δεχεται θερμοτητα απο το νερο και βοηθιεται να ζεσταθει μια ωρα αρχύτερα(καλο αυτο) και στη συνεχεια οταν ξεπερασει το λαδι τη θερμοκρασια του νερου αποβαλλει προς το νερο θερμοτητα και συγκρατιεται σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες(καλο και αυτο)

στην αρχη λοιπον ο εναλλακτης ειναι φουρνος και μετα γινεται ψυγειο οσο αφορα στο λαδι ή το αναποδο οσο αφορα στο νερο μουχαχα

 οποτε το ψυγειο νερου που θερμαινει τον αερα που περνα απο μεσα του πως να το λεμε? ψυγειο νερου ή φουρνο αερα?

μας έκαψες τελείως!!!!!!!:chair::worthy::whoohoo:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 1 month later...

Τελικά ό,τι κι αν αλλάζεις προληπτικά (γιατί δε θέλω με τίποτα να "μείνει" το αμάξι), πάντα το αμάξι θα βρει κάτι να σε εκπλήξει και με φόβο να "μείνεις".

 

Στην αρχή των διακοπών (3η ή 4η μέρα), Σάββατο μεσημέρι (14:00) κόβεται ο ιμάντας του δυναμό (στρόφαλος-κομπορεσσέρ AC - δυναμό). Παρότι εκνευρισμένος (είχε αλλαχθεί πρόσφατα), σχετικά άνετος γιατί ο ιμάντας έχει ~15€ και η διαδικασία τοποθέτησης είναι 10 λεπτά. Η μπαταρία ήταν "φουλ" γεμάτη, οπότε μπορούσα άνετα να πάω σε συνεργείο ή ανταλλακτικάδικο να βρω αυτό που ήθελα. Ακόμα κι αν δεν βρισκόταν συνεργείο να με εξυπηρετήσει, θα μπορούσα να τον βάλω και  μόνος μου με λίγη ταλαιπωρία.

 

Τι ήταν όμως...? Κολλημένο κομπορεσσέρ AC (δεν επισκευαζόταν), όπου κόλλησε και έκοψε τον ιμάντα. Τοποθέτηση καινούριου "audi", εργασία τοποθέτησης, αλλαγή φίλτρου στο κύκλωμα του AC, καθαρισμός για τυχόν γρέζια (δεν είχε κάτι τελικά) και νέο φρέον: 650€

 

 

ΥΓ: Θα μπορούσα θεωρητικά (όπως και μου προτάθηκε) να βάλω ένα κουφάρι κομπορεσσέρ AC, να βάλω ιμάντα  ώστε να λειτουργεί το δυναμό και να φορτίζει την μπαταρία και να το φτιάξω Αθήνα. Όμως θα έπρεπε να κυκλοφορώ σε όλες τις διακοπές χωρίς AC.

Link to comment
Share on other sites

23 λεπτά πριν, Kavouras είπε

Τελικά ό,τι κι αν αλλάζεις προληπτικά (γιατί δε θέλω με τίποτα να "μείνει" το αμάξι), πάντα το αμάξι θα βρει κάτι να σε εκπλήξει και με φόβο να "μείνεις".

 

Στην αρχή των διακοπών (3η ή 4η μέρα), Σάββατο μεσημέρι (14:00) κόβεται ο ιμάντας του δυναμό (στρόφαλος-κομπορεσσέρ AC - δυναμό). Παρότι εκνευρισμένος (είχε αλλαχθεί πρόσφατα), σχετικά άνετος γιατί ο ιμάντας έχει ~15€ και η διαδικασία τοποθέτησης είναι 10 λεπτά. Η μπαταρία ήταν "φουλ" γεμάτη, οπότε μπορούσα άνετα να πάω σε συνεργείο ή ανταλλακτικάδικο να βρω αυτό που ήθελα. Ακόμα κι αν δεν βρισκόταν συνεργείο να με εξυπηρετήσει, θα μπορούσα να τον βάλω και  μόνος μου με λίγη ταλαιπωρία.

 

Τι ήταν όμως...? Κολλημένο κομπορεσσέρ AC (δεν επισκευαζόταν), όπου κόλλησε και έκοψε τον ιμάντα. Τοποθέτηση καινούριου "audi", εργασία τοποθέτησης, αλλαγή φίλτρου στο κύκλωμα του AC, καθαρισμός για τυχόν γρέζια (δεν είχε κάτι τελικά) και νέο φρέον: 650€

 

 

ΥΓ: Θα μπορούσα θεωρητικά (όπως και μου προτάθηκε) να βάλω ένα κουφάρι κομπορεσσέρ AC, να βάλω ιμάντα  ώστε να λειτουργεί το δυναμό και να φορτίζει την μπαταρία και να το φτιάξω Αθήνα. Όμως θα έπρεπε να κυκλοφορώ σε όλες τις διακοπές χωρίς AC.

το κομπρεσσερ ξαφνικα ''κολλησε''; ή ειχες να το λειτουργησεις μηνες; αν το λειτουργουσες κανονικα ,ειχες δει καποιο παραξενο συμπτωμα στην αποδοση του που να σε ειχε προβληματισει;

Link to comment
Share on other sites

On 8/27/2020 at 12:04 PM, Kavouras said:

Τελικά ό,τι κι αν αλλάζεις προληπτικά (γιατί δε θέλω με τίποτα να "μείνει" το αμάξι), πάντα το αμάξι θα βρει κάτι να σε εκπλήξει και με φόβο να "μείνεις".

 

Στην αρχή των διακοπών (3η ή 4η μέρα), Σάββατο μεσημέρι (14:00) κόβεται ο ιμάντας του δυναμό (στρόφαλος-κομπορεσσέρ AC - δυναμό). Παρότι εκνευρισμένος (είχε αλλαχθεί πρόσφατα), σχετικά άνετος γιατί ο ιμάντας έχει ~15€ και η διαδικασία τοποθέτησης είναι 10 λεπτά. Η μπαταρία ήταν "φουλ" γεμάτη, οπότε μπορούσα άνετα να πάω σε συνεργείο ή ανταλλακτικάδικο να βρω αυτό που ήθελα. Ακόμα κι αν δεν βρισκόταν συνεργείο να με εξυπηρετήσει, θα μπορούσα να τον βάλω και  μόνος μου με λίγη ταλαιπωρία.

 

Τι ήταν όμως...? Κολλημένο κομπορεσσέρ AC (δεν επισκευαζόταν), όπου κόλλησε και έκοψε τον ιμάντα. Τοποθέτηση καινούριου "audi", εργασία τοποθέτησης, αλλαγή φίλτρου στο κύκλωμα του AC, καθαρισμός για τυχόν γρέζια (δεν είχε κάτι τελικά) και νέο φρέον: 650€

 

 

ΥΓ: Θα μπορούσα θεωρητικά (όπως και μου προτάθηκε) να βάλω ένα κουφάρι κομπορεσσέρ AC, να βάλω ιμάντα  ώστε να λειτουργεί το δυναμό και να φορτίζει την μπαταρία και να το φτιάξω Αθήνα. Όμως θα έπρεπε να κυκλοφορώ σε όλες τις διακοπές χωρίς AC.

 Όταν λες καινούριου "audi" τι εννοείς; Ρωτάω γιατί πέρυσι σε Α4 Β6 με χαλασμένο κομπρεσσορα η τιμή για τον γνήσιο ξέφευγε, της τάξεως των 1.000€ γαι τον γνήσιο... Τελικά έβαλα  Valeo, ο οποίος κόστισε περίπου 450 στο σύνολο του με όλα τα παρελκόμενα... 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 8/27/2020 at 12:30 PM, panpap175 said:

το κομπρεσσερ ξαφνικα ''κολλησε''; ή ειχες να το λειτουργησεις μηνες; αν το λειτουργουσες κανονικα ,ειχες δει καποιο παραξενο συμπτωμα στην αποδοση του που να σε ειχε προβληματισει;

Όχι. Δεν είχα κάποια δυσλειτουργεία. Κόλλησε ξαφνικά σε φάση "πορείας". Χωρίς να επιταχύνω απότομα για παράδειγμα.

Επίσης το ac δούλευε άψογα μέχρι που βγήκε off (έβγαζε 3 βαθμούς κελσίου σταματημένο με επιλογή low και ανεμιστήρα φουλ).

Ο άνθρωπος που μου το άλλαξε μου είπε ότι γενικά στα ~200.000km αρκετά οχήματα που έχουν διάταξη του Α3 (μόνιμα γυρίζει το κομπρεσέρ του AC και όταν το έχεις ON απλα "κλείνει" μία βαλβίδα ώστε να συμπιεστεί το υγρό) βγάζουν τέτοια βλάβη. 

Τώρα τι να σου πω? Προσωπικά άλλη μία φορά ξέρω οικογενειακό μας αμάξι να χαλάει το κομπρεσσέρ του AC κι αυτό ήταν σε accent με 450.000km (πραγματικά km), όπου και πάλι δεν χάλασε μπαμ και κάτω , αλλά έδωσε σημάδια (όμως τελείως διαφορετική διάταξη εμπλοκής του κομπρεσσέρ με αυτή του Α3 μου)

 

On 8/28/2020 at 11:52 PM, S3-Nick said:

 Όταν λες καινούριου "audi" τι εννοείς; Ρωτάω γιατί πέρυσι σε Α4 Β6 με χαλασμένο κομπρεσσορα η τιμή για τον γνήσιο ξέφευγε, της τάξεως των 1.000€ γαι τον γνήσιο... Τελικά έβαλα  Valeo, ο οποίος κόστισε περίπου 450 στο σύνολο του με όλα τα παρελκόμενα... 

Μίλησα με αντιπροσωπεία audi και πήρα απο εκεί κομπρέσσορα γνήσιο audi με βάση το πλαίσιο (σε κουτί audi και "χτυπημένα" audi logos).

Ίσως στο Β6 είναι πιο ακριβά για κάποιο λόγο. Πχ το valeo (αλλά και το mahle που ρώτησα ως εναλλακτικές) σε μένα είχε τα μισά λεφτά από το γνήσιο.

 

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

καλημέρα σε όλους,

Σήμερα είναι μία σημαδιακή μέρα.

Μετά από 12 υπέροχα χρόνια συμβίωσης με το Α3, πλέον το αμάξι περνάει σε νέα χέρια.  Δεν ξέρω πόσοι θυμάστε που είχα ανεβάσει αγγελία πριν 1-2 χρόνια εδώ και πραγματικά δεν αποφάσιζα να το δώσω, γιατί ήμουν ειλικρινά πολύ ευχαριστημένος από το επίπεδο που έχει φτάσει το Α3 μου και μάλιστα χωρίς βλάβες ή ζημιές.

 

Ειλικρινά ακόμα δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω. Σαν χθες μου φαίνεται που πήγα στην αντιπροσωπεία και παρήγγειλα με χαρά το αμάξι...

Είναι σίγουρο ότι θα μου λείψουν οι σημαδιακές βόλτες στο Σούνιο με φίλους (ή και μόνος μου), τα "πειράγματα" σε άλλα γρήγορα οχήματα που πετύχαινα στο δρόμο που δεν περίμεναν να τους ακολουθεί (ή και να τους προσπεράσει) ένα αμάξι με τόσο μικρό μοτέρ (1.800cc) ή ακόμα και ο χαβαλές περί 2bar που γινόταν κατά περιόδους με την...."αμαξοπαρέα".

 

12  πραγματικά υπέροχα χρόνια και 200.000 ειλικρινά υπέροχα χιλιόμετρα που συνοδεύονται με πάρα μα πάρα πολλά χαμόγελα και λίγες "γκρίζες" μέρες κτήσης του (μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού).

 

Εύχομαι να χαρίσει και στον επόμενο τα ίδια χαμόγελα (ή και περισσότερα :) ) και όμοφες εμπειρίες.

 

 

 

 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

καλημέρα σε όλους,
Σήμερα είναι μία σημαδιακή μέρα.
Μετά από 12 υπέροχα χρόνια συμβίωσης με το Α3, πλέον το αμάξι περνάει σε νέα χέρια.  Δεν ξέρω πόσοι θυμάστε που είχα ανεβάσει αγγελία πριν 1-2 χρόνια εδώ και πραγματικά δεν αποφάσιζα να το δώσω, γιατί ήμουν ειλικρινά πολύ ευχαριστημένος από το επίπεδο που έχει φτάσει το Α3 μου και μάλιστα χωρίς βλάβες ή ζημιές.
 
Ειλικρινά ακόμα δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω. Σαν χθες μου φαίνεται που πήγα στην αντιπροσωπεία και παρήγγειλα με χαρά το αμάξι...
Είναι σίγουρο ότι θα μου λείψουν οι σημαδιακές βόλτες στο Σούνιο με φίλους (ή και μόνος μου), τα "πειράγματα" σε άλλα γρήγορα οχήματα που πετύχαινα στο δρόμο που δεν περίμεναν να τους ακολουθεί (ή και να τους προσπεράσει) ένα αμάξι με τόσο μικρό μοτέρ (1.800cc) ή ακόμα και ο χαβαλές περί 2bar που γινόταν κατά περιόδους με την...."αμαξοπαρέα".
 
12  πραγματικά υπέροχα χρόνια και 200.000 ειλικρινά υπέροχα χιλιόμετρα που συνοδεύονται με πάρα μα πάρα πολλά χαμόγελα και λίγες "γκρίζες" μέρες κτήσης του (μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού).
 
Εύχομαι να χαρίσει και στον επόμενο τα ίδια χαμόγελα (ή και περισσότερα ) και όμοφες εμπειρίες.
 
 
 
 
Αναμένουμε εναγωνίως το επόμενο...το οποίο ξέρουμε ότι θα έχει dsg ηλιοροφη κ 2 bar σταθερή...
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ένα δάκρυ κύλησε ή ιδέα μου; Θυμάσαι και γω τα ίδια. Λες και παραδίδουμε την κόρη μας στο γαμπρό κάνουμε πανάθεμά μας.

 

Γιώργο να είσαι καλά να φτιάξεις νέες εμπειρίες και αναμνήσεις με το καινούργιο. Τα είπαμε εμείς, πιστεύω πραγματικά ότι το νέο σου απόκτημα, όποιο και αν είναι αυτό, θα σου χαρίσει τα ίδια και ακόμα περισσότερα χαμόγελα.

 

Πάντως, έχω να εξομολογηθώ κάτι. Πίστευα ότι το καινούργιο θα το αγαπούσα αμέσως και θα ξέχναγα το παλιό, δεν έγινε έτσι όμως. Ακόμα η καρδιά μου είναι στο παλιό. Νιώθω πολύ ωραία με το καινούργιο, σαφώς νιώθω το νέο status, αλλά δεν το έχω αγαπήσει ακόμα. Νιώθω σαν να έχω φύγει από το σπίτι μου τους τελευταίους μήνες και να μένω σε ένα πολυτελέστατο ξενοδοχείο, με όλες τις ανέσεις και περιποίηση. Όσο ωραία και να περνάς, το ξενοδοχείο δεν το αγαπάς. Ίσως γίνει έτσι και με σένα.

 

Οι εμπειρίες που φτιάχνουμε είναι που μας δένουν με το όχημά μας. Είναι τα ταξίδια και οι βόλτες όπως είπες, είναι οι πλάκες που κάνουμε μεταξύ μας, είναι οι βελτιώσεις, ακόμα και όταν δεν πάνε όλα κατ' ευχήν αλλά στο τέλος η προσπάθειά μας ανταμείβεται, και βέβαια είναι γεγονότα και στιγμές που ζήσαμε και μας σημάδεψαν, όπως ένας γάμος, ένα νέο μέλος στην οικογένεια κ.α. Οι περισσότεροι νομίζω δε νιώθουν καμία στεναχώρια όταν αλλάζουν αμάξι ή όχημα αν θες, γιατί το διαχωρίζουν εντελώς από το κομμάτι των εμπειριών και των αναμνήσεων. Είναι ένα μηχάνημα, ένα εργαλείο που βελτιώνει την καθημερινότητά τους και ως εκ τούτου έχει την ίδια συναισθηματική αξία με μία ψηστιέρα. Όπως μία καινούργια, καλύτερη ψηστιέρα αντικαθιστά επί τόπου την παλιά, έτσι το παλιό όχημα απλά κάνει κι εκείνο τον κύκλο του. Δεν το κατακρίνω, καλά κάνουν και το βλέπουν έτσι. Πιστεύω όμως ακράδαντα ότι αυτό που ζούμε εμείς, με τον τρόπο που το ζούμε, είναι ευτυχία. Και όπως κάθε ευτυχία, φέρνει μαζί της και μικρές στεναχώριες.

 

Με το καλό λοιπόν, αναμένουμε με χαρά το νέο σου απόκτημα.

Edited by Dark X
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Dark X said:

Οι εμπειρίες που φτιάχνουμε είναι που μας δένουν με το όχημά μας.

Για τον αγαπητό μου Γιώργο ήταν αποκλειστικά η εμπειρία του να μην έχει την πανοραμική μου ηλιοροφή :hysterical:

Ένα τικ μακριά ήταν...

 

Πάμε για άλλα Γιώργο, με το καλό!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.