Jump to content

Ελαστικά για Α4 Β6


Recommended Posts

Δυστυχώς δεν είναι τοσο απλά τα πράγματα γιατι τα περισσοτερα reviews είναι απο χώρες με κανονικούς δρόμους και όχι απο τα ελληνικά παγοδρόμια που έχουν και κρατήρες πλέον...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εγω σημερα εβαλα pirelli P7...δεν το ειχα προγραμματισει οποτε αν κ ηθελα αλλα λαστιχα (τα bridgestone) εβαλα τα pirelli γιατι ξεμεινα χωρις λαστιχα και τα bridge θα ειχαν ενα μηνα καθυστερηση!! Τι γνωμη εχετε για αυτα;

Link to comment
Share on other sites

Εγω σημερα εβαλα pirelli P7...δεν το ειχα προγραμματισει οποτε αν κ ηθελα αλλα λαστιχα (τα bridgestone) εβαλα τα pirelli γιατι ξεμεινα χωρις λαστιχα και τα bridge θα ειχαν ενα μηνα καθυστερηση!! Τι γνωμη εχετε για αυτα;

 

Αφου τα φορεσες, δεν παιζει κανεναν ρολο η γνωμη μας. Καλοπάτητα και πες μας εντυπωσεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχεις ενα δικαιο...μεχρι στιγμης ειχα bridgestone κ ημουν σχετικα ευχαριστημενος. Μετα ειπα για τα continental αλλα ο λαστιχας ηταν καθετος οτι τα εχουν κανει πολυ μαλακα κ θα ειχα θεμα...

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Καλημερα και καλη εβδομάδα, καλο μήνα σε ολους!

Έπειτα απο αρκετά χρονια συμβίωσης με ζαντολάστιχα 18" ήρθε η στιγμή να αλλάξω ελαστικά και να επιστρέψω στην εργοστασιακή διάσταση του αυτοκινητου με τις μαμά ζάντες (τις οποίες ευτυχώς κράτησα) 16" και την διάσταση 205/55

 

 

Οποτε ειμαι στην αναζήτησή ελαστικού!

Η χρήση του αυτοκινητου προορίζεται κυριως για ταξίδια και ίσως ελάχιστη χρήση σε πόλη μιας και χρησιμοποιείται ως δεύτερο αυτοκινητο λογω ύπαρξης εταιρικού.

 

Παρακάτω εχω βάλει με σειρά προτίμησης καθως και κάποια χαρακτηριστικά τους τα εξής ελαστικά:

Το αυτοκινητο ειναι 1.6

 

 

1. Goodyear Efficient Grip Performance 205/55/16 91V (wet: A, fuel:B, 68db)

2. Dunlop Sport Blue Response 205/55/16 91V (wet: A, fuel:B, 68db)

3. Pirelli Cinturato P7 Blue 205/55R16 91V (wet: A, fuel:B, 71db)

4. Continental ContiPremiumContact 5 205/55R16 91V (wet: A, fuel:C, 71db)

 

Ειμαι έτοιμος να διαβάσω τα σχόλια και τις προτάσεις σας!

Edited by timos
Link to comment
Share on other sites

Από τα continental premium contact 2 που είχα ως εργοστασιακή τοποθέτηση,

μπορώ να σου πω ότι έμεινα πολύ ευχαριστημένος για 56000κμ που τα είχα. Πιστεύω ότι τα 5 θα είναι καλύτερα.

Κοίτα και τα michelin primacy 3 , θεωρούνται κορυφαία στην κατηγορία τους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από τα continental premium contact 2 που είχα ως εργοστασιακή τοποθέτηση,

μπορώ να σου πω ότι έμεινα πολύ ευχαριστημένος για 56000κμ που τα είχα. Πιστεύω ότι τα 5 θα είναι καλύτερα.

Κοίτα και τα michelin primacy 3 , θεωρούνται κορυφαία στην κατηγορία τους.

Για τα continental εχω παρα πολυ καλη άποψη μιας και στις 18αρες που εχω αυτή τη στιγμή φοράω τα sport contact 3 σε διάσταση 225/40/18 Υ. Ίσως σου φανεί περίεργο αλλα επειδη το αυτοκινητο φυλάσσεται σε υπόγειο πάρκινγκ τα λάστιχα δεν εχουν ξεραθεί τουλαχιστον σε σημειο που να φαίνονται ρωγμές η σκασίματα. Ειναι φτιαγμένα την 15η εβδομάδα του 2007 Εχουν κάνει κατι λιγότερο απο 30.000 χλμ και εχουν παρα πολυ τακούνι ακομα επάνω ίσως επειδη το αυτοκινητο αδυνατεί να τα ταλαιπωρήσει και τα συγκεκριμένα ειναι κατασκευασμένα για πολλα περισσότερα άλογα ☺ Επίσης απο θέμα πρόσφυσης ακομα και αυτή τη στιγμή και έπειτα απο τόσα χρονια μπορω να πω οτι κινούνται αξιοπρεπέστατα στο δρόμο χωρις το abs να κάνει πάρτυ!

Ο λογος που τα εχω ως 4η επιλογή στα ελαστικά που εχω καταλήξει ειναι επειδη τα υπόλοιπα εχουν καλύτερα χαρακτηριστικά σε κάποια σημεία και ως γνωστόν ο εχθρός του καλού ειναι το καλυτερο!

Edited by timos
Link to comment
Share on other sites

Τα  Dunlop Sport Blue Response τα φοράει ο αδερφός μου σε Astra και απ' ότι μου έχει πει είναι πάρα πολύ ικανοποιημένος

Link to comment
Share on other sites

Φοράω εδώ και 22.000 χλμ τα dunlop blueresponse σε διάσταση 205/60/15 91 Η.

Μέχρι στιγμής πολύ ευχαριστημένος.

Στα θετικά:

Μειωμένος θόρυβος

Μειωμένη κατανάλωση (περίπου 0, 5 λίτρο!)

Δεν χρειάζονται ζέσταμα

Πάρα πολύ καλά στο βρεγμένο

Προοδευτική συμπεριφορά στο στεγνό

Ικανοποιητική άνεση

Θα βγάλουν άνετα 45.000-50.000 χλμ

 

Στα μείον:

Σε καμιά περίπτωση δεν είναι sport!

Κάπως μαλακά πλαϊνά.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλημερα σας! Εντέλει κατέληξα σε κατι εντελώς διαφορετικό απο τις αρχικές επιλογές μου. Ενω είχα καταλήξει στα Pirelli cinturato P7 Blue, το οποίο πρεπει να ειναι υπέροχο θερινό ελαστικό, απο εχθές λοιπον φοράω νεα παπουτσάκια τα οποια ειναι τα εξής: http://www.michelin.gr/tyres/michelin-crossclimate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σας! Εντέλει κατέληξα σε κατι εντελώς διαφορετικό απο τις αρχικές επιλογές μου. Ενω είχα καταλήξει στα Pirelli cinturato P7 Blue, το οποίο πρεπει να ειναι υπέροχο θερινό ελαστικό, απο εχθές λοιπον φοράω νεα παπουτσάκια τα οποια ειναι τα εξής: http://www.michelin.gr/tyres/michelin-crossclimate.

καλοφορετα, σε συζητησεις με λαστιχαδες, ολοι λενε τα καλυτερα για τα συγκεκριμενα... και γενικα εχουν πολυ καλα reviews. καλοφορετα και απροβληματιστα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυυυυυυυ για τα καλα σας λόγια :)) Ευχομαι να βγουν καλα γιατι ηταν κάπως ακριβουτσικα.. Εχουν ωραια αίσθηση στο δρόμο αλλα για να ειμαι ρεαλιστής κάθε νεο ελαστικό στην αρχή εχει ωραια αίσθηση μιας και ειναι μαλακό. Στην πάροδο του χρόνου θα δείξει αν αξίζει τελικά τα χρήματα και τις πολλές και καλές κριτικές που εχει! Σκεφτομαι να κάνω ενα road trip Ευρώπη τις ημέρες των εορτών και ειναι υποχρεωτικό απο τον νόμο τους χειμερινούς μήνες να φοράς χειμερινό ελαστικό ειδικα στην Αυστρία - Γερμανία. Αυτο στην πραγματικότητα ειναι 4season αλλα με πιστοποίηση χειμερινού και ειναι το μοναδικό που προσφερει κατι τέτοιο και παράλληλα εχει καλές επιδόσεις σε στεγνό σχεδόν οσο ενα θερινό. Ετσι και κατέληξα σε αυτο!

Edited by timos
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Φοράω εδώ και 22.000 χλμ τα dunlop blueresponse σε διάσταση 205/60/15 91 Η.

Μέχρι στιγμής πολύ ευχαριστημένος.

Στα θετικά:

Μειωμένος θόρυβος

Μειωμένη κατανάλωση (περίπου 0, 5 λίτρο!)

Δεν χρειάζονται ζέσταμα

Πάρα πολύ καλά στο βρεγμένο

Προοδευτική συμπεριφορά στο στεγνό

Ικανοποιητική άνεση

Θα βγάλουν άνετα 45.000-50.000 χλμ

Στα μείον:

Σε καμιά περίπτωση δεν είναι sport!

Κάπως μαλακά πλαϊνά.

Επανέρχομαι, έχοντας πια φτάσει τα 38.000 χλμ:

Τα συν όσον αφορά θόρυβο, άνεση, κατανάλωση, κράτημα στο στεγνό παραμένουν.

 

Όμως η φθορά είναι σημαντική και δεδομένου ότι έχουμε μπροστά μας βροχές θα αναγκαστώ να τα αλλάξω σε 2-3.000 χλμ.

Το περίεργο είναι ότι η φθορά είναι πολύ μεγαλύτερη στα πίσω λάστιχα, χωρίς το αυτοκίνητο να έχει κανένα θέμα ευθυγράμμισης ή λανθασμένων πιέσεων.

 

Τέλος, σημειώστε ότι στα χιόνια του περασμένου χειμώνα, το λάστιχο δεν μπορούσε να κινηθεί ούτε σε 2 πόντους χιόνι, παρόλο που είχε επαρκέστατο πέλμα! Ως σκιερ ανεβοκατέβαινα βουνά για 20 χρόνια και τέτοιο χάλι σε λάστιχο δεν είχα ποτέ. Για όσους λοιπόν μένουν σε περιοχές με βαρύ χειμώνα, θα πρότεινα να το αποφύγουν.

 

Από την άλλη πάλι, δεδομένης της οικονομίας στην κατανάλωση (συνεχίζω να βλέπω νούμερα 0, 5 - 1 λίτρο κάτω σε σχέση με τα προηγούμενα bridgestone er300 ecopia), τα λεφτά τους τα έχουν βγάλει με το παραπάνω!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά κανεις που επανέρχεσαι, ειναι πολύ κρισιμο να ξερουμε πως συμπεριφερεται το ελαστικό σε ολη τη διαρκεια της ζωής του. Συνηθως στην αρχη μας κανουν καλη εντυπωση (λογικο αφου ειναι καινουργια σε σχεση με τα παλαιά φθαρμένα-γερασμένα-βουλκανισμένα) και μένουμε εκει.

Μπραβο για την ενημερωση.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τελικα το Σαββατο και εγω εβαλα τα Dunlop Sport Bluresponse σε διασταση 205/55/16 και δεικτη 91V...πρωτες εντυπωσεις ειναι καλες αλλα θα επανελθω και μετα το στρωσιμο.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλα πατήματα φίλε μου! Ειναι σχεδόν τα ίδια με τα Pirelli cinturato P7 blue. Θεωρώ οτι ειναι απο τα πολυ καλα θερινά σε αυτές τις διαστάσεις!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

να γραψω και εγω τη βλακεια μου:

 

εγω εχω uniroyal rainsport 3 εχοντας δοκιμασει απειρες μαρκες/μοντελα σε αυτη τη διασταση (continental/dunlop/bridgestone)

 

το ελαστικο εχει ενα μεινονεκτημα: ειναι λιγο πιο θορυβωδες απο τον ανταγωνισμο (σε εθικη οδο) αλλα στα υπολοιπα ειναι κατα τη γνωμη μου ενα σκαλοπατι (μεγαλο) πιο πανω. Eπισης στις μερικες φορες καγκουραδικη οδηγηση μου ισως εχει μικροτερη διαρκεια ζωης.

 

Δε μιλαω για συνθηκες και δρομους κεντρικης Ευρωπης (που επισης το δοκιμασα) αλλα για τη χωρα μας με τους δρομους ναρκοπεδια, ασφαλτο γυαλι και ξαφνικα μπουρινια. Ειτε με μαλακη ειτε με σκληρη αναρτηση κυριολεκτικα ειναι γαντζωμενο στην ασφαλτο και πραγματικα πρεπει να προσπαθησεις για να υπερστρεψεις. Σε βρεγμενο ή ακομα και παγωμενο δρομο το μονο που φοβασαι ειναι μη βρεις κανενα κρατηρα ή καμια λιμνη παρα αν χασεις επαφη με το δρομο.

 

Το πιο δελεαστικο για μερικους ειναι η τιμη.

 

ξαναλεω αυτη ειναι η γνωμη μου για αυτη τη διασταση

Edited by vamvakoolas
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

να γραψω και εγω τη βλακεια μου:

 

εγω εχω uniroyal rainsport 3 εχοντας δοκιμασει απειρες μαρκες/μοντελα σε αυτη τη διασταση (continental/dunlop/bridgestone)

 

το ελαστικο εχει ενα μεινονεκτημα: ειναι λιγο πιο θορυβωδες απο τον ανταγωνισμο (σε εθικη οδο) αλλα στα υπολοιπα ειναι κατα τη γνωμη μου ενα σκαλοπατι (μεγαλο) πιο πανω. Eπισης στις μερικες φορες καγκουραδικη οδηγηση μου ισως εχει μικροτερη διαρκεια ζωης.

 

Δε μιλαω για συνθηκες και δρομους κεντρικης Ευρωπης (που επισης το δοκιμασα) αλλα για τη χωρα μας με τους δρομους ναρκοπεδια, ασφαλτο γυαλι και ξαφνικα μπουρινια. Ειτε με μαλακη ειτε με σκληρη αναρτηση κυριολεκτικα ειναι γαντζωμενο στην ασφαλτο και πραγματικα πρεπει να προσπαθησεις για να υπερστρεψεις. Σε βρεγμενο ή ακομα και παγωμενο δρομο το μονο που φοβασαι ειναι μη βρεις κανενα κρατηρα ή καμια λιμνη παρα αν χασεις επαφη με το δρομο.

 

Το πιο δελεαστικο για μερικους ειναι η τιμη.

 

ξαναλεω αυτη ειναι η γνωμη μου για αυτη τη διασταση

 

Συμφωνώ μαζι σου, φιλε μου τα εχω 2,5 χρονια και εχω παθει πλακα με τον τροπο που κρατουν στην ασφαλτό. Στο βρεγμένο ειναι σαν να μην υπάρχει νερο. Και ναι ειναι λιγο θορυβωθες, πραγμα που με ενοχλει. 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς όλα τα λάστιχα με χάραξη V είναι αρκετά θορυβώδη...για μένα που με το Α4 κινούμε αποκλειστικά σε εθνική οδό κάνοντας αποστάσεις δεν μπορώ να τα έχω μέσα στις επιλογές μου!

 

Κρίμα βέβαια διότι απ'ότι λέτε πρεπει να είναι πολύ καλό λάστιχο!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.