Jump to content

Περιγραφή φρένων σε Α3 8Ρ


Recommended Posts

ναι σόρρυ. κατα λάθος έκανα και παράθεση το post το δικό σου και όχι του φίλου.

Πάντως απαντήθηκε τι αμάξι έχει :)

 

 

ΥΓ: κι εγώ απάντησα όταν έγραψε ότι είναι α3 του 2012, γιατί όντως εύκολα την πατάς. :)

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Prince_73 said:

το 8p έχει, το γράφει και στην υπογραφή του...το 8v βγήκε τον Απρίλιο του 2013 αν δεν κάνω λάθος, ενώ του φίλου είναι το 2012...

ακριβως αυτο ειναι 8p μαλλον απο τα τελευταια πριν την αλλαγη

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Καλησπέρα μια ερώτηση όσο αφορά τα φρένα μας. Εγώ φοράω τα 288 τα μαμά από το a3 18tfsi. Μπορώ να βάλω τα 312 από ττ mk2 γνωριζουμε μπαίνουν κανονικά η θέλει πατέντα ?  

Link to comment
Share on other sites

On 10/16/2020 at 2:00 PM, Γιαννης1.8tfsi said:

Καλησπέρα μια ερώτηση όσο αφορά τα φρένα μας. Εγώ φοράω τα 288 τα μαμά από το a3 18tfsi. Μπορώ να βάλω τα 312 από ττ mk2 γνωριζουμε μπαίνουν κανονικά η θέλει πατέντα ?  

Από όσο ξέρω, το TT έχει διαφορετικό offset, οπότε δεν μπαίνουν.

Πρέπει να βρεις από Α3 8P.

 

@δε χρειάζεται να ανοίξεις νέο θέμα.

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

a3 8p 2.0t

skoda octavia rs

scirocco 2.0t 

golf gti v/vi 

ολα 312 και μπαινουν plug and play

η μονη διαφορα απο 288 σε 312 περαν της διαμετρου του δισκου ειναι η βαση της δαγκανας 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
1 hour ago, GeorgeVosk said:

Καλησπέρα παιδιά.τι γνώμη έχετε για δίσκους Tarox 345x30 και τακάκια Carbotech ;;

Προσωπικά έκανα πολύ σκληρή χρήση με τους δίσκους audi αλλά και με τους ΑΤΕ με τακάκια ιδιαίτερα σκληρά (έχω γράψει αναλυτικά τα specs στο topic με το αμάξι μου).

Δεν είχα ΠΟΤΕ θέμα. Θεωρώ ότι είναι "πεταμένα" λεφτά οτιδήποτε ακριβότερο καθώς πολύ δύσκολα κάποιος να οδηγάει πιο "σκληρά" σε δημόσιο δρόμο....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πρόκειται να προβώ σε αγορά κιτ φρένων και τα πουλάει με δίσκους Tarox και τακάκι Carbotech γιαυτό και ρώτησα. Κάτι τελευταίο Κάβουρα μιας και είσαι γνώστης, τα φρένα είναι από TTS 8J, από τι έψαξα ταιριάζουν σε A3 8P, σωστά ;

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, GeorgeVosk said:

Πρόκειται να προβώ σε αγορά κιτ φρένων και τα πουλάει με δίσκους Tarox και τακάκι Carbotech γιαυτό και ρώτησα. Κάτι τελευταίο Κάβουρα μιας και είσαι γνώστης, τα φρένα είναι από TTS 8J, από τι έψαξα ταιριάζουν σε A3 8P, σωστά ;

οι δίσκοι σίγουρα έχουν άλλο offset από όσο θυμάμαι και δεν κάνουν.

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, GeorgeVosk said:

Καλησπέρα παιδιά.τι γνώμη έχετε για δίσκους Tarox 345x30 και τακάκια Carbotech ;;

 

Δεν νομίζω ότι αξίζει να πληρώσεις τα διπλά/τριπλά χρήματα ειδικά για τους δίσκους γιατί η διαφορά με τους μαμά ate/zimmerman κτλ ίσως είναι μηδενικη. Μιλάμε για μασιφ δίσκο πάντα και στις 2 περιπτώσεις.

 

Άποψη μου βάλε δίσκους μαμά σε ate και πειραματισου με ένα τακάκια λίγο πιο ψαγμενο όπως τα ebc redstuff/yellowstuff.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα φρένα θα τα πάρω έτοιμα παιδιά(με δίσκους Tarox και τακάκια Carbotech), δηλαδή έτσι τα πουλάει ο πωλητής. Αρχικά δεν θα πειράξω τους δίσκους γιατί έχουν ακόμη ψωμί, αλλά τα τακάκια μάλλον θα αλλαχτούν επειδή έχουν σκληρή πάστα και λογικά θα βγάζουν θόρυβο.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, GeorgeVosk said:

Τα φρένα θα τα πάρω έτοιμα παιδιά(με δίσκους Tarox και τακάκια Carbotech), δηλαδή έτσι τα πουλάει ο πωλητής. Αρχικά δεν θα πειράξω τους δίσκους γιατί έχουν ακόμη ψωμί, αλλά τα τακάκια μάλλον θα αλλαχτούν επειδή έχουν σκληρή πάστα και λογικά θα βγάζουν θόρυβο.

Συγνώμη αλλά τότε δεν κατάλαβα το ερώτημα. Αφού είναι "έτσι" ως σετ, ποιά ακριβώς είναι η απορία? Αν είναι καλά? Είναι οκ, αλλά εξαρτάται αν είναι στραβοί ή όχι, αν έχουν τορνιριστεί σωστά (αν έχει γίνει κάτι τέτοιο) και φυσικά τι χρήση έκανε ο άλλος. Αν τους έχει κάψει (έχουν μπλεδιάσει λίγο), πρακτικά έχουν χάσει σημαντικό μέρος από την θερμοχωρητικότητα τους και θέλουν αλλαγή ακόμα και αν στο πάχος τους είναι οκ. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ναι απλά ήθελα την άποψη σας για την επωνυμία κυρίως(Tarox - Carbotech), έστειλα τους δίσκους για τορνάρισμα γιατί είχαν λίγο νύχι, στραβοί δεν είναι σίγουρα οπότε θα προχωρήσω στην τοποθέτηση.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, GeorgeVosk said:

Ναι απλά ήθελα την άποψη σας για την επωνυμία κυρίως(Tarox - Carbotech), έστειλα τους δίσκους για τορνάρισμα γιατί είχαν λίγο νύχι, στραβοί δεν είναι σίγουρα οπότε θα προχωρήσω στην τοποθέτηση.

Δεν έχω άποψη για το συγκεκριμένο σετ αν και δεν ξέρουμε ποιούς tarox έχεις και ποιά πάστα στα τακάκια.

 

Γενικότεαρ για τους χαρακτούς δίσκους της tarox, μπορώ να πω ότι για το κόστος τους σε σχέση με το τι προσφέρουν είναι (κατά τη γνώμη μου) πάρα πολύ ακριβοί.

Δηλαδή έχουν διπλάσιο σχεδόν κόστος με κέρδος (απαγωγής θερμότητας) max ένα 10% και υπό συνθήκες. Βέβαια μπορεί για χ-ψ λόγους να μην μπορείς να ανέβεις διάσταση οπότε ό,τι μπορείς να κερδίσεις, το πληρώνεις. 

 

Τώρα για τα carbotech, έχω αποψη σε άλλο αμάξι με άλλο κιτ (δηλαδή πλευστούς δίσκους 380mm και 6πίστονες δαγκάνες) και με σχετικά σκληρή πάστα (δεν ξέρω ποιά έχεις εσύ). Σε σχέση με οτιδήποτε άλλο είχε χρησιμοποιηθεί τότε στο εν λόγω όχημα, είχαν μακράν την καλύτερη απόδοση. Φυσικά πάλι το κόστος (τότε) ήταν αισθητά μεγαλύτερο από το "κοινό" τακάκι (πχ ds2500, ds3000, ebc red κοκ). Θεωρώ ότι είναι ίσως από τα κορυφαία τακάκια, αλλά στο Α3 "μου"  (που είχα S3 φρένα) δεν τα είχα δοκιμάσει γιατί δεν είχαν πατρόν (τότε που ψαχνόμουν) και έπρεπε να περιμένω τουλάχιστον 1 μήνα συνολικά (=στείλτα, να τα φτιάξουν, να στα στείλουν, να τα βάλεις) για να τα έχω στα χέρια μου. Επιπρόσθετα δεν υπήρχε πατρόν που σημαίνει ότι έπρεπε να στείλω τα παλιά μου τακάκια να φτιάξουν και να μου στείλουν (->άρα εγώ πρακτικά έπρεπε να αγοράσω 2 καινούρια σετ τακάκια, γιατί πως θα κινιόταν το αμάξι στο ενδιάμεσο?). Το μόνο αρνητικό τους ήταν ότι σφύριζαν στις χαμηλές ταχύτητες (λογικό θα μου πεις για πολύ σκληρό τακάκι), ενοχλητικό κατ' εμέ αν κινείσαι συχνά μέσα σε ταχύτητες πόλης (πχ ως 50-60km/h) ή σταματάς συχνά (Φανάρια και στενάκια).

 

Για όλα όμως την περισσότερη σημασία την έχει ο τρόπος χρήσης του οχήματος από τον οδηγό. Δεν υπάρχει χρυσή/πανάκεια λύση που δουλεύει για όλους. Αναλόγως χρήσης, μπορεί να σου "πέσουν" σκληρά ως τακάκια (γιατί δε ζεσταίνονται ποτέ έτσι όπως οδηγείς, δηλαδή δεν αποδίδουν καλά ώς αποδίδουν χάλια γιατί είναι πάντα "στην κρύα" ζώνη) ή οι δίσκοι να είναι "φαγανοί" (όπως έλεγε ο μάστορας), επειδή εσύ τσιμπάς το φρένο αλλά οι ραβδώσεις "τρώνε" πιο γρήγορα το τακάκι από ό,τι ένας "ίσιος" (χωρίς χαράξεις ή τρύπες) δίσκος, χωρίς να επωφελείσαι το χαρακτό τους μέρος (=απαγωγή θερμότητας).

 

Σε όλα δυστυχώς κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις και στην τελική (κατά τη γνώμη μου πάντα) το ιδανικό δεν υπάρχει για όλους. Με "try and error" βρίσκεις το συνδιασμό που εσένα εξυπηρετεί με τον τρόπο που οδηγείς το αμάξι σου. Οπότε ό,τι κι αν σου πω εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος, είναι σχετικά απίθανο να σου κάτσει στο 100%.

 

 

ΥΓ: ακόμα και στο εργοστασιακό τακάκι, υπάρχουν κάποιες παραδοχές για να επιλέξει πάστα η εκάστοτε εταιρία. Συνήθως το βάρος πέφτει στα "πράσινα" υλικά, στο να μην κάνει φασαρία και να αποδίδει στην νορμάλ χρήση. Για τους δίσκους ομοίως, με το 99% να επιλέγει "ίσιους" (Χωρίς χαρακές-τρύπες) γιατί δεν κάνουν φασαρία, η πιθανότητα για "κρακ" είναι ελάχιστες ως μηδενικές.

ΥΓ2: επειδή το τακάκι τρίβεται στη δισκόπλακα πρέπει να βρεις 2 υλικά που συνεργάζονται μεταξύ τους και επιπρόσθετα καλύπτουν τις ανάγκες σου στο μεγαλύτερο μέρος

ΥΓ3: στα γράφω όλα αυτά γιατί "τα πλήρωσα" μέχρι να τα μάθω/καταλάβω είτε σε χρόνο είτε σε χρήμα (είτε και στα 2)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα.

Ενδιαφέρομαι να αναβαθμίσω λίγο τα φρένα εμπρός+πίσω, σε Α3 8P 1.4 2009

Έχω καταλήξει στα του S3 (όλο το κιτ / δαγκάνες, δίσκοι, τακάκια, μαρκούτσια,κλπ) που είναι plug&play και σαν απόδοση, μου αρκούν.

 

Το θέμα μου είναι ότι για πρακτικούς λόγους κυρίως, θα προτιμούσα να αποφύγω αγγελίες πχ. στο car.gr, επομένως μονόδρομος καινούρια/γνήσια από αντιπροσωπεία (με το αναμενόμενο κόστος). Έχει κάποιος τους κωδικούς για δαγκάνες, δίσκους, τακάκια, κιθάρες για μπρος+πίσω (τοποθέτηση θα γίνει σε φρενά) από S3 2009 ;;  Επειδή άμα πάω εκεί θα μου ζητήσουν αρ. πλαισίου από S3......

 

Επίσης γνωρίζουμε τάξη μεγέθους για το κόστος (2-3-15.000 😁 ) μόνο τα ανταλλακτικά ;;;

Link to comment
Share on other sites

On 11/3/2021 at 2:46 PM, escape_A3 said:

Καλησπέρα.

Ενδιαφέρομαι να αναβαθμίσω λίγο τα φρένα εμπρός+πίσω, σε Α3 8P 1.4 2009

Έχω καταλήξει στα του S3 (όλο το κιτ / δαγκάνες, δίσκοι, τακάκια, μαρκούτσια,κλπ) που είναι plug&play και σαν απόδοση, μου αρκούν.

 

Το θέμα μου είναι ότι για πρακτικούς λόγους κυρίως, θα προτιμούσα να αποφύγω αγγελίες πχ. στο car.gr, επομένως μονόδρομος καινούρια/γνήσια από αντιπροσωπεία (με το αναμενόμενο κόστος). Έχει κάποιος τους κωδικούς για δαγκάνες, δίσκους, τακάκια, κιθάρες για μπρος+πίσω (τοποθέτηση θα γίνει σε φρενά) από S3 2009 ;;  Επειδή άμα πάω εκεί θα μου ζητήσουν αρ. πλαισίου από S3......

 

Επίσης γνωρίζουμε τάξη μεγέθους για το κόστος (2-3-15.000 😁 ) μόνο τα ανταλλακτικά ;;;

 

Oλους τους κωδικους για τα φρενα του s3 θα τους βρεις εδω:

 

https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a3+s3+sportb+lim+qu/a3/2013-646/6/615-615050/#1

 

Για τιμες θα πρεπει να παρεις σε μια αντιπροσωπεια και να ρωτησεις ο ιδιος, αν και πιστευω οτι θα εχουν εξωπραγματικο κοστος (για αυτο που ειναι).

 

Στο car παντως μπορεις να βρεις αξιολογα σετ απο φρενα s3/cupra με καινουργια αναλωσιμα και να τα περασεις στο δικο σου a3 χωρις θεματα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, csaris said:

 

Oλους τους κωδικους για τα φρενα του s3 θα τους βρεις εδω:

 

https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a3+s3+sportb+lim+qu/a3/2013-646/6/615-615050/#1

 

Για τιμες θα πρεπει να παρεις σε μια αντιπροσωπεια και να ρωτησεις ο ιδιος, αν και πιστευω οτι θα εχουν εξωπραγματικο κοστος (για αυτο που ειναι).

 

Στο car παντως μπορεις να βρεις αξιολογα σετ απο φρενα s3/cupra με καινουργια αναλωσιμα και να τα περασεις στο δικο σου a3 χωρις θεματα.

Ευχαριστώ, να είσαι καλά.  

Link to comment
Share on other sites

Στην 1η σελίδα υπάρχουν φωτογραφίες με κωδικούς από όλα τα ανταλλακτικά που χρειάζεσαι.

Σαν κόστος, όλα καινούρια (έτος 2010 αν θυμάμαι καλά) τα φρένα του cupra τα είχα πάρει από ελληνική αντιπροσωπεία seat (που μου έκανε και την τοποθέτηση παρακαλώ!) στα 900€ ανταλλακτικά και 100€ εργασία.

 

Αργότερα (περίπου 6 μήνες μετά), έστειλα 2 φίλους όπου μου είπαν πως τα ανταλλακτικά είχαν μία ανατίμηση της τάξης του 10% (~1.000€ μόνο ανταλλακτικά).

 

Γενικά θέλει προσοχή για να τα πάρεις ΟΛΑ τα ανταλλακτικά.

Πχ στου cupra (και θεωρώ και στου S3) τα φρένα, όταν παραγγέλνεις δαγκάνες, δεν έρχονται μαζί με τα ελάσματα (που λένε S3 στα φρένα του S3) που κρατάνε τα 2 μέρη της δαγκάνας. Οκ, δεν είναι τίποτα, αλλά δεν μπορείς να "φύγεις έτσι" από το συνεργείο και αναγκάζεσαι να μείνεις χωρίς αμάξι για "αστεία" κόστη. Αντίστοιχα και τα σωληνάκια που ενώνουν την γραμμή υγρού φρένων του αμαξού με την δαγκάνα (τα λεγόμενα "μαρκούτσια" που λένε στην πιάτσα). Δεν έρχονται μαζί με δαγκάνες.

 

Τέλος, θα σου προτείνω να παραγγείλεις και νέες βίδες. Κόστος ~1€ η μία και χρειάζεσαι 4 αν θυμάμαι καλά. "Μηδέν" στο συνολικό κόστος αλλαγής φρένων.

 

ΥΓ: 5 μέρες προσπαθούσα να απαντήσω και λόγω τεχνικού θέματος του φόρουμ (μου έβγαζε permition denied), σου απαντάω τώρα.

 

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Kavouras said:

Στην 1η σελίδα υπάρχουν φωτογραφίες με κωδικούς από όλα τα ανταλλακτικά που χρειάζεσαι.

Σαν κόστος, όλα καινούρια (έτος 2010 αν θυμάμαι καλά) τα φρένα του cupra τα είχα πάρει από ελληνική αντιπροσωπεία seat (που μου έκανε και την τοποθέτηση παρακαλώ!) στα 900€ ανταλλακτικά και 100€ εργασία.

 

Αργότερα (περίπου 6 μήνες μετά), έστειλα 2 φίλους όπου μου είπαν πως τα ανταλλακτικά είχαν μία ανατίμηση της τάξης του 10% (~1.000€ μόνο ανταλλακτικά).

 

Γενικά θέλει προσοχή για να τα πάρεις ΟΛΑ τα ανταλλακτικά.

Πχ στου cupra (και θεωρώ και στου S3) τα φρένα, όταν παραγγέλνεις δαγκάνες, δεν έρχονται μαζί με τα ελάσματα (που λένε S3 στα φρένα του S3) που κρατάνε τα 2 μέρη της δαγκάνας. Οκ, δεν είναι τίποτα, αλλά δεν μπορείς να "φύγεις έτσι" από το συνεργείο και αναγκάζεσαι να μείνεις χωρίς αμάξι για "αστεία" κόστη. Αντίστοιχα και τα σωληνάκια που ενώνουν την γραμμή υγρού φρένων του αμαξού με την δαγκάνα (τα λεγόμενα "μαρκούτσια" που λένε στην πιάτσα). Δεν έρχονται μαζί με δαγκάνες.

 

Τέλος, θα σου προτείνω να παραγγείλεις και νέες βίδες. Κόστος ~1€ η μία και χρειάζεσαι 4 αν θυμάμαι καλά. "Μηδέν" στο συνολικό κόστος αλλαγής φρένων.

 

ΥΓ: 5 μέρες προσπαθούσα να απαντήσω και λόγω τεχνικού θέματος του φόρουμ (μου έβγαζε permition denied), σου απαντάω τώρα.

 

Δεν έχει για πίσω άξονα (ή τουλάχιστον δεν το βλέπω). Τα ανταλλακτικά θα τα "περάσω" σε φρενά, θα πάω να μου πει τί κομμάτια/κωδικούς ακριβώς θα χρειαστώ, πριν τα παραγγείλω. Υπολογίζω στα 2500 στην audi κόστος ανταλλακτικών... 😁

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει για πίσω άξονα (ή τουλάχιστον δεν το βλέπω). Τα ανταλλακτικά θα τα "περάσω" σε φρενά, θα πάω να μου πει τί κομμάτια/κωδικούς ακριβώς θα χρειαστώ, πριν τα παραγγείλω. Υπολογίζω στα 2500 στην audi κόστος ανταλλακτικών... 
Δεν αξίζει για κανένα λογο (Κατά την γνώμη μου) 2.500 για καινούργιο σετ μπρος πίσω...

τα μπροστινά παίζουν σαν μεταχειρισμένα από 400 έως 600 αναλόγως κατάστασης τόσο περίπου παίζουν κ το πίσω σετ κ αυτό διότι τα βρίσκεις πιο δύσκολα...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Van.Leb said:

Δεν αξίζει για κανένα λογο (Κατά την γνώμη μου) 2.500 για καινούργιο σετ μπρος πίσω...

τα μπροστινά παίζουν σαν μεταχειρισμένα από 400 έως 600 αναλόγως κατάστασης τόσο περίπου παίζουν κ το πίσω σετ κ αυτό διότι τα βρίσκεις πιο δύσκολα...

Καλά…σίγουρα είναι πολλά…αλλά μόνο κάτι χρέπια υπάρχουν (αυτό τον καιρό που ξεκίνησα να ψάχνω) για πούλημα και με τα φρένα δεν υπάρχουν περιθώρια για πειραματισμούς/αμφιβολίες.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Van.Leb said:

Δεν αξίζει για κανένα λογο (Κατά την γνώμη μου) 2.500 για καινούργιο σετ μπρος πίσω...

τα μπροστινά παίζουν σαν μεταχειρισμένα από 400 έως 600 αναλόγως κατάστασης τόσο περίπου παίζουν κ το πίσω σετ κ αυτό διότι τα βρίσκεις πιο δύσκολα...

Κοίτα, πραγματικά εξαρτάται τι θες να κάνεις. Αν θες να πάρεις κάτι, να το βάλεις πάνω και "έχει ο θεός σε 100-200-500km" ναι τότε οκ, ίσως (το τονίζω...ίσως!) και να αξίζει.

 

Αλλά, αν λάβεις υπόψη στο παρελθόν (δεν έχω κάνει πρόσφατα έρευνα αγοράς), τα μεταχειρισμένα κιτ των 400 και 600€ ήταν κιτ που πρακτικά έβλεπες και οπτικά ότι ήθελαν:

- δίσκους (220€)

- τακάκια (70€)

Επίσης θα πάρεις μεταχειρισμένο κιτ από κάποιον άγνωστο που θεός ξέρει πόσο καιρό κάθονταν (ή όχι). Σέρβις δε θα τους κάνεις? (άλλα 200€ μαζί με βάψιμο)

Τέλος, πολλοί δε δίνουν μαρκούτσια μαζί ή τα δίνουν αλλά δεν κάνουν στο δικό σου αμάξι ή θέλουν δεματικά για να μην "παίζουν", καθώς είναι φτιαχτά και λείπει το σημείο στήριξης που κουμπώνει το μαρκούτσι πάνω στο γόνατο (άρα 99% θες άλλα 100€ για μαρκούτσια σωστά).

 

Στην πράξη ένα μεταχειρισμένο σετ των 400€ θα σου κοστίσει άλλα 480€ ή 580€ (αν δεν έχει μαρκούσια, οπότε στο τέλος έχεις πληρώσει 880€ ή 980€ για το σετ. Ε....δίνεις 1000€ και τα βάζεις καινούρια εξαρχής και τα παίρνεις όποτε θες.

 

Για να μην πω αυτούς που τα δίνουν 600€, όπου πρακτικά δε σε συμφέρει να τα πάρεις (σου κοστίζουν το ίδιο ή περισσότερο από τα καινούρια).

 

 

ΥΓ: για να μην πω αυτούς που τα δίνουν με δίσκους φαγωμένους ή φρεζαρισμένους (που αν δεν πας με παχύμετρο, δεν καταλαβαίνεις ότι είναι στο τέλος της ζωής τους) και τα τακάκια είναι μεν καινούρια αλλά "της κακιάς ώρας". Όχι ότι φταίνε αυτοί, αλλά γιατί να μπλέξεις ή απλά και να ρισκάρεις με κάτι που στην κυριολεξία είναι υπεύθυνο για να σταματάει το αμάξι σου?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.