Jump to content

Περιγραφή φρένων σε Α3 8Ρ


Recommended Posts

Κοίτα, πραγματικά εξαρτάται τι θες να κάνεις. Αν θες να πάρεις κάτι, να το βάλεις πάνω και "έχει ο θεός σε 100-200-500km" ναι τότε οκ, ίσως (το τονίζω...ίσως!) και να αξίζει.
 
Αλλά, αν λάβεις υπόψη στο παρελθόν (δεν έχω κάνει πρόσφατα έρευνα αγοράς), τα μεταχειρισμένα κιτ των 400 και 600€ ήταν κιτ που πρακτικά έβλεπες και οπτικά ότι ήθελαν:
- δίσκους (220€)
- τακάκια (70€)
Επίσης θα πάρεις μεταχειρισμένο κιτ από κάποιον άγνωστο που θεός ξέρει πόσο καιρό κάθονταν (ή όχι). Σέρβις δε θα τους κάνεις? (άλλα 200€ μαζί με βάψιμο)
Τέλος, πολλοί δε δίνουν μαρκούτσια μαζί ή τα δίνουν αλλά δεν κάνουν στο δικό σου αμάξι ή θέλουν δεματικά για να μην "παίζουν", καθώς είναι φτιαχτά και λείπει το σημείο στήριξης που κουμπώνει το μαρκούτσι πάνω στο γόνατο (άρα 99% θες άλλα 100€ για μαρκούτσια σωστά).
 
Στην πράξη ένα μεταχειρισμένο σετ των 400€ θα σου κοστίσει άλλα 480€ ή 580€ (αν δεν έχει μαρκούσια, οπότε στο τέλος έχεις πληρώσει 880€ ή 980€ για το σετ. Ε....δίνεις 1000€ και τα βάζεις καινούρια εξαρχής και τα παίρνεις όποτε θες.
 
Για να μην πω αυτούς που τα δίνουν 600€, όπου πρακτικά δε σε συμφέρει να τα πάρεις (σου κοστίζουν το ίδιο ή περισσότερο από τα καινούρια).
 
 
ΥΓ: για να μην πω αυτούς που τα δίνουν με δίσκους φαγωμένους ή φρεζαρισμένους (που αν δεν πας με παχύμετρο, δεν καταλαβαίνεις ότι είναι στο τέλος της ζωής τους) και τα τακάκια είναι μεν καινούρια αλλά "της κακιάς ώρας". Όχι ότι φταίνε αυτοί, αλλά γιατί να μπλέξεις ή απλά και να ρισκάρεις με κάτι που στην κυριολεξία είναι υπεύθυνο για να σταματάει το αμάξι σου?
Καλά δεν είπαμε να πάρεις γουρουνι στο σακί...
μπροστινά σετ υπάρχουν σε αφθονία...οπότε μπορείς να τσεκάρεις αν πχ έχει ψωμί το τακακι η να δεις όπως είπες κ εσύ έναν δίσκο με παχύμετρο αν έχει τορναριστει...
Προσωπικά θεωρώ ότι ενα σετ στα 600 ευρώ θα είναι "τιμιο" από πλευράς αντοχής υλικών... Χωρίς να χρειάζεται κάτι άμεσα αλλαγή...σαφώς βέβαια υπάρχουν κ εξαιρέσεις...

Γενικά μιλώντας ένα μεταχειρισμένο σωστό σετ μπρος πίσω φρενων s3 θα κοστίσει σαν αγορά 1100-1200 ευρώ...Πολύ μακριά από τα 2.500 που απαιτούνται
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Van.Leb said:

Καλά δεν είπαμε να πάρεις γουρουνι στο σακί...
μπροστινά σετ υπάρχουν σε αφθονία...οπότε μπορείς να τσεκάρεις αν πχ έχει ψωμί το τακακι η να δεις όπως είπες κ εσύ έναν δίσκο με παχύμετρο αν έχει τορναριστει...
Προσωπικά θεωρώ ότι ενα σετ στα 600 ευρώ θα είναι "τιμιο" από πλευράς αντοχής υλικών... Χωρίς να χρειάζεται κάτι άμεσα αλλαγή...σαφώς βέβαια υπάρχουν κ εξαιρέσεις...

Γενικά μιλώντας ένα μεταχειρισμένο σωστό σετ μπρος πίσω φρενων s3 θα κοστίσει σαν αγορά 1100-1200 ευρώ...Πολύ μακριά από τα 2.500 που απαιτούνται

 

Σε αφθονία υπάρχουν, καλά σετ δεν υπάρχουν στα 600€. (ή τουλάχιστον δεν υπήρχαν μέχρι πριν 2-3 χρόνια που ξαναέψαξα για ένα γνωστό μου).

 

Τέλος, το κόστος για πίσω φρένα S3 (καινούρια) είχαν 1.000€ πριν μία 2ετία που είχα ψάξει και ήταν και ο λόγος που δεν τα έβαλα ποτέ στο προηγούμενο αμάξι μου. (δεν μπορούσα να δικαιολογήσω στον εαυτό μου το κόστος των εμπρός φρένων να είναι το ίδιο με των πίσω, καθώς το πίσω φρένο λίγο αλλάζει το τελικό αποτέλεσμα φρεναρίσματος ή τελοσπάντων καλύτερα να "χώσεις" άλλα 1000€ στα εμπρός φρένα και θα πάρεις πολύ περισσότερο "φρένο") 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Kavouras said:

 

Σε αφθονία υπάρχουν, καλά σετ δεν υπάρχουν στα 600€. (ή τουλάχιστον δεν υπήρχαν μέχρι πριν 2-3 χρόνια που ξαναέψαξα για ένα γνωστό μου).

 

Τέλος, το κόστος για πίσω φρένα S3 (καινούρια) είχαν 1.000€ πριν μία 2ετία που είχα ψάξει και ήταν και ο λόγος που δεν τα έβαλα ποτέ στο προηγούμενο αμάξι μου. (δεν μπορούσα να δικαιολογήσω στον εαυτό μου το κόστος των εμπρός φρένων να είναι το ίδιο με των πίσω, καθώς το πίσω φρένο λίγο αλλάζει το τελικό αποτέλεσμα φρεναρίσματος ή τελοσπάντων καλύτερα να "χώσεις" άλλα 1000€ στα εμπρός φρένα και θα πάρεις πολύ περισσότερο "φρένο"

Για το bolt...λάθος προσέγγιση στο θέμα "αναβάθμιση" φρένων...χρειάζεται ομοιόμορφη ποσοστιαία αύξηση πέδησης, γι'αυτό και δεν πάω μόνο για αλλαγή μπροστινών (γνώμη μου) Δεν θα αισθανόμουν ασφαλής με "γαιδούρια" μπροστά και "ταμπούρα" πίσω

 

Edited by escape_A3
Link to comment
Share on other sites

Για το bolt...λάθος προσέγγιση στο θέμα "αναβάθμιση" φρένων...χρειάζεται ομοιόμορφη ποσοστιαία αύξηση πέδησης, γι'αυτό και δεν πάω μόνο για αλλαγή μπροστινών (γνώμη μου) Δεν θα αισθανόμουν ασφαλής με "γαιδούρια" μπροστά και "ταμπούρα" πίσω
 
Δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να καταλάβεις διαφορά στην κατανομή πέδησης κ στην απόδοση αν αλλάξεις τα πισω φρένα...

οι περισσότεροι ιδιοκτήτες τα αλλάζουν κυρίως λόγω του αισθητικού αποτελέσματος καθώς τους χαλάει να έχουν "γαιδουρια" μπροστά κ δίσκους που μοιάζουν με cd πίσω....
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Van.Leb said:

Δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να καταλάβεις διαφορά στην κατανομή πέδησης κ στην απόδοση αν αλλάξεις τα πισω φρένα...

οι περισσότεροι ιδιοκτήτες τα αλλάζουν κυρίως λόγω του αισθητικού αποτελέσματος καθώς τους χαλάει να έχουν "γαιδουρια" μπροστά κ δίσκους που μοιάζουν με cd πίσω....

Προσωπικά θα έχει διαφορά (πιστεύω) αν το αμάξι είναι φορτωμένο. Σε συνθήκες "βόλτας" (ή και χωρίς " "), ο κατανεμητής κάνει δουλειά.

Αλλά όταν το αμάξι φρενάρει τουλάχιστον κατά 80% των εμπρός φρένων, προσωπικά επιλέγω κάθε φορά την προσθήκη των έξτρα χρημάτων αυτών στα εμπρός φρένα από το να βάλω και πίσω.

 

Προσωπικά (πάλι) θα σκεφτόμουν να επενδύσω στα πίσω φρένα, μόνο αν δεν μπορούσα να βάλω μεγαλύτερα φρένα μπροστά (= δηλαδή να υπάρχει περιορισμός λόγω μεγέθους ζάντας και διαστάσεων ελαστικών -> κοινώς να μην μπορώ να βάλω μεγαλύτερα φρένα μπροστά)

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν είχα αλλάξει μπρος πίσω φρένα από τα εργοστασιακά Α5 2,0λτ σε S3 εμπρός και S5 πίσω, θα έλεγα τα ίδια που λέτε πιο πάνω, αλλά έλα μου ότι το αμάξι φρενάρει αρκετά καλύτερα μετά την προσθήκη των φρένων του s5 πίσω (330χ30 με την αντίστοιχη δαγκάνα) το αμάξι "καθεται" όταν φρενάρεις παρά τα κατεβαίνει εμπρός και να σηκώνεται ελαφρά πίσω σε δυνατό φρενάρισμα.

 

Ίσως αυτό να είναι πιο εμφανές στο Α5 επειδή είναι μακρύτερο από Α3, αλλα΄έχω να πω ότι και τα πίσω φρένα κάνουν διαφορά, όχι όπως τα εμπρός, αλλά σίγουρα συμπληρώνουν αρκετά την αίσθηση και την αποτελεσματικποτητα του φρεναρίσματος.

 

Για μένα λοιπόν, ναι και πίσω δεν είναι μόνο αισθητική βελτίωση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν είχα αλλάξει μπρος πίσω φρένα από τα εργοστασιακά Α5 2,0λτ σε S3 εμπρός και S5 πίσω, θα έλεγα τα ίδια που λέτε πιο πάνω, αλλά έλα μου ότι το αμάξι φρενάρει αρκετά καλύτερα μετά την προσθήκη των φρένων του s5 πίσω (330χ30 με την αντίστοιχη δαγκάνα) το αμάξι "καθεται" όταν φρενάρεις παρά τα κατεβαίνει εμπρός και να σηκώνεται ελαφρά πίσω σε δυνατό φρενάρισμα.
 
Ίσως αυτό να είναι πιο εμφανές στο Α5 επειδή είναι μακρύτερο από Α3, αλλα΄έχω να πω ότι και τα πίσω φρένα κάνουν διαφορά, όχι όπως τα εμπρός, αλλά σίγουρα συμπληρώνουν αρκετά την αίσθηση και την αποτελεσματικποτητα του φρεναρίσματος.
 
Για μένα λοιπόν, ναι και πίσω δεν είναι μόνο αισθητική βελτίωση.
Αρχικά όπως είπες κ εσύ δεν έχει καμμία επαφή ένα A5 τετρακίνητο σε σχέση με ένα Α3 μπροστοκινητο...οχι μόνο σε θέμα πέδησης αλλά γενικότερα στο θέμα στησίματος που επηρεάζει κ το θέμα της πέδησης...

Ο κατανεμητης πίεσης κάνει την διαφορά όταν αλλάζει το βάρος πίσω...
βέβαια επειδή μιλαμε για φρένα το οποίο είναι θέμα ασφάλειας εννοείται ότι δεν αποτρεπω κανέναν από το να κάνει μια αλλαγή προς το καλύτερο...
απλά δεν θεωρώ την αλλαγή των πίσω φρενων (ειδικά όταν μιλάμε για καινούργιο "κουτα" σετ) vfm σε ένα αμάξι το οποίο δεν έχει τουλάχιστον την διπλασια++ ιπποδύναμη σε σχέση με την εργοστασιακή...

Επίσης κάτι ακόμα που θα έκανε την πραγματική διαφορά στο θεμα πέδησης κ δεν έχει συζητηθεί σχεδόν καθόλου είναι η αντλια σεβρο την οποία φυσικά δεν αλλάζει κάνεις...
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Στις 11/11/2021 στις 2:35 ΜΜ, escape_A3 είπε

Για το bolt...λάθος προσέγγιση στο θέμα "αναβάθμιση" φρένων...χρειάζεται ομοιόμορφη ποσοστιαία αύξηση πέδησης, γι'αυτό και δεν πάω μόνο για αλλαγή μπροστινών (γνώμη μου) Δεν θα αισθανόμουν ασφαλής με "γαιδούρια" μπροστά και "ταμπούρα" πίσω

 

μπορεις απλα πισω να βαλεις στις ιδιες διαστασεις κατι πιο ποιοτικο και να μην κανεις μετατροπή

Link to comment
Share on other sites

On 11/17/2021 at 10:43 AM, Van.Leb said:

Αρχικά όπως είπες κ εσύ δεν έχει καμμία επαφή ένα A5 τετρακίνητο σε σχέση με ένα Α3 μπροστοκινητο...οχι μόνο σε θέμα πέδησης αλλά γενικότερα στο θέμα στησίματος που επηρεάζει κ το θέμα της πέδησης...

Ο κατανεμητης πίεσης κάνει την διαφορά όταν αλλάζει το βάρος πίσω...
βέβαια επειδή μιλαμε για φρένα το οποίο είναι θέμα ασφάλειας εννοείται ότι δεν αποτρεπω κανέναν από το να κάνει μια αλλαγή προς το καλύτερο...
απλά δεν θεωρώ την αλλαγή των πίσω φρενων (ειδικά όταν μιλάμε για καινούργιο "κουτα" σετ) vfm σε ένα αμάξι το οποίο δεν έχει τουλάχιστον την διπλασια++ ιπποδύναμη σε σχέση με την εργοστασιακή...

Επίσης κάτι ακόμα που θα έκανε την πραγματική διαφορά στο θεμα πέδησης κ δεν έχει συζητηθεί σχεδόν καθόλου είναι η αντλια σεβρο την οποία φυσικά δεν αλλάζει κάνεις...


Πιο πολύ είναι ψυχολογικό το θέμα, το ότι θέλω να βελτιώσω ομοιόμορφα ποσοστιαίως την πέδηση (αλλάζοντας κ πίσω με εργοστασιακώς δοκιμασμένο σετ S3 και εντός ανοχών αντλίας σερβο).

 

Αναφορικά με την αντλία σερβο (σαν γενικότερη συζήτηση επειδή δεν με απασχολεί στο σετ απ που θέλω), νομίζω έχει ήδη συζητηθεί (ή εδώ ή σε άλλο τόπικ)…δεν την αλλάζει κανείς και εμπίπτει στο θέμα (γνώμη μου) του οτι όταν παίρνεις 1 αμάξι πρέπει να γνωρίζεις εξ´αρχής τα όρια που «σηκώνει» το αμάξι που παίρνεις, αναφορικά με τις βελτιώσεις που θες να κανείς μετά….γνωρίζουμε όλοι τί ακριβώς εννοώ.

 

 

On 11/17/2021 at 1:47 PM, jimanastasiou942 said:

μπορεις απλα πισω να βαλεις στις ιδιες διαστασεις κατι πιο ποιοτικο και να μην κανεις μετατροπή


Από αυτά που έχω διαβάσει/ακούσει, στο θέμα φρένων (ειδικότερα για τα πίσω), η πιο «ασφαλής» λύση είναι τα εργοστασιακά, για κάποιον που δεν θέλει να μπλέκει με πιο «ποιοτικά», που μετά από μερικά χλμ αρχίζουν να σφυρίζουν, αργούν να ζεσταθούν, τους έκανες καλό στρώσιμο-δεν τους έκανες, κλπ. (Γνώμη μου)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.