delos89 Posted May 30, 2012 Share Posted May 30, 2012 γεια σε όλους. Εχω ενα audi a4 1.9 tdi ο εσωτερικος εξοπλισμος ειναι πολυ φτωχός και αναφέρομαι στο οτι δεν εχει υπολογιστη ταξιδιου. το μονο που δείχνει η οθονη μεσα στο κοντερ ειναι υπολοιπο χιλιομέτρων με τα καυσιμα που εχω. Θα ηθελα να μαθω τι μπορω να κανω για να ''προσθεσω'' αν μπορω καταναλωση μεση,στιγμιαία, θερμοκρασια λαδιου. και αν οχι τι πολυοργανο μου προτείνετε. ευχαριστω εκ τον προτέρων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delos89 Posted June 21, 2012 Author Share Posted June 21, 2012 καμια απαντηση παιδια....???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinos Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 Ο εγκέφαλος δινει αυτες τις ενδείξεις που ζητας ή θα χρειαστείς και εγκεφαλακι?? Γιατι και στο εμπόριο να βρεις κάποιο πολυοργανο (εγω τουλαχιστον δεν εχω δει κατι), θα πρέπει να δεις απο που θα παρεις τις ενδείξεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 γεια σε όλους. Εχω ενα audi a4 1.9 tdi ο εσωτερικος εξοπλισμος ειναι πολυ φτωχός και αναφέρομαι στο οτι δεν εχει υπολογιστη ταξιδιου. το μονο που δείχνει η οθονη μεσα στο κοντερ ειναι υπολοιπο χιλιομέτρων με τα καυσιμα που εχω. Θα ηθελα να μαθω τι μπορω να κανω για να ''προσθεσω'' αν μπορω καταναλωση μεση,στιγμιαία, θερμοκρασια λαδιου. και αν οχι τι πολυοργανο μου προτείνετε. ευχαριστω εκ τον προτέρων Δυστυχώς θέλεις εγκέφαλο κινητήρα άλλον από αυτόν που έχεις και άλλη καλωδίωση. Κάτι τέτοιο εργοστασιακά γίνεται μόνο με εργοστασιακή καλωδίωση και εγκέφαλο = προφανώς αδύνατο. Όργανο στο εμπόριο που να υπολογίζει κατανάλωση δεν υπάρχει, πίεση και θερμοκρασία λαδιού υπάρχει όμως. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 Αυτό που θες μπορείς να το κάνεις μέσω vag-com (vcds) ή συμβατά συστήματα. Αλλά αντί να έχεις μονίμως ένα laptop μέσα στο αυτοκίνητο, θα σου πρότεινα ένα μηχανηματάκι που μπαίνει πάνω στην OBD2 θύρα και στέλνει πληροφορίες μέσω bluetooth σε κινητά/ταμπλέτες ή οτιδήποτε. Για το android υπάρχουν πολλά σχετικά προγράμματα όπως το torque. Μεγάλη προσοχή όμως στο τι μηχανηματάκι θα πάρεις για την OBD2 θύρα, τα ELM327 που βρίσκεις τσάμπα στο Ebay δεν κάνουν για τα δικά μας αυτοκίνητα (δεν θα μπορείς να διαβάζεις τα σφάλματα που καταγράφει ο εγκέφαλος π.χ.). Δες εδώ τι προτείνουν οι κατασκευαστές του torque: http://torque-bhp.com/software/torque-android-obd2-adapters/ Παρεμπιπτόντως δεν νομίζω ότι μπορείς να δεις θερμοκρασία λαδιού στο δικό σου αυτοκίνητο.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 Αν και το topic ειναι αρκετα παλιο θα ηθελα να γραψω οτι γινεται να ενεργοποιηθει εκ των υστερων το trip computer...θελει να υπαρχει συμβατο sccm ( steering column control module, υπαρχει μια λιστα συμβατων sccm στο topic του diy για το cruise), να τοποθετηθει μοχλος υαλοκαθαριστηρων με κουμπια του trip, η συνδεση ενος καλωδιου (μονο στην περιπτωση που δεν διαθετετε αισθητηρα πληρωσης υγρου υαλοκαθαριστηρων) και κωδικοποιηση. Απλα ηθελα να ρωτησω: 1. τι αντιπροσωπευει το κουτακι με την ενδειξη "1" και τι η ενδειξη "2" στο πανω δεξια σημειο της οθονης; 2. Γιατι καποια στιγμη οταν οδηγουσα και εβλεπα τις ενδειξεις με κωδικο "1" και συγκεκριμενα την στιγμιαια καταναλωση, οταν εφτασα τις 2 ωρες η νδειξη γυρισε στο ορομετρο και αρχισε να αναβοσβηνει η ενδειξη των 2 ωρων; 3. Το reset τι ακριβως κανει; ειναι φυσιολογικο οταν το παταω να γυρναει μεταξυ ενδειξης "1", ενδειξης "2" και μετα να σβηνει τελειως το καντραν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 (edited) Για την ακρίβεια, για να ενεργοποιηθεί ο υπολογιστής ταξιδιού, πρέπει να μπει ο εγκέφαλος με κωδικό 8E0953549F ή 8E0953549S, αν θελει κάποιος και cruise τότε πρέπει να μπουν οι ίδιοι παραπάνω αλλα με τα γράμματα L, N, Μ, Ρ, Q, R (τα τρία τελευταία ειναι και για θερμαινόμενο τιμόνι). Για το tdi διατηρώ μια επιφύλαξη γιατί δεν ξέρω αν υποστηρίζεται απο τον εγκέφαλο του κινητήρα, όπως επίσης αν υπάρχει προεγκαταστημένο το cruise αλλα απενεργοποιημενο. Σε κάποια μοντέλα, πρέπει να αλλάξεις και εγκέφαλο κινητήρα, εκτός της πλεξουδας, για να ενεργοποιήσεις το trip ή και το cruise. Τέλος, θερμοκρασία λαδιού, μόνο το Β7 RS4 καντράν εχει, το οποίο για να μπει θελει πολλά και δεν νομίζω οτι συμβαδίζει με το Β6 ούτως η άλλως. Δημήτρης Edited November 17, 2016 by Dimitris_Kon 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 Αν και το topic ειναι αρκετα παλιο θα ηθελα να γραψω οτι γινεται να ενεργοποιηθει εκ των υστερων το trip computer...θελει να υπαρχει συμβατο sccm ( steering column control module, υπαρχει μια λιστα συμβατων sccm στο topic του diy για το cruise), να τοποθετηθει μοχλος υαλοκαθαριστηρων με κουμπια του trip, η συνδεση ενος καλωδιου (μονο στην περιπτωση που δεν διαθετετε αισθητηρα πληρωσης υγρου υαλοκαθαριστηρων) και κωδικοποιηση. Απλα ηθελα να ρωτησω: 1. τι αντιπροσωπευει το κουτακι με την ενδειξη "1" και τι η ενδειξη "2" στο πανω δεξια σημειο της οθονης; 2. Γιατι καποια στιγμη οταν οδηγουσα και εβλεπα τις ενδειξεις με κωδικο "1" και συγκεκριμενα την στιγμιαια καταναλωση, οταν εφτασα τις 2 ωρες η νδειξη γυρισε στο ορομετρο και αρχισε να αναβοσβηνει η ενδειξη των 2 ωρων; 3. Το reset τι ακριβως κανει; ειναι φυσιολογικο οταν το παταω να γυρναει μεταξυ ενδειξης "1", ενδειξης "2" και μετα να σβηνει τελειως το καντραν; 1) Έχεις δυο επιλογές σαν μνήμες για μα βλέπεις τις μετρήσεις του trip (τουλάχιστον στο δικό μου ΟΕΜ) 2) Ναι γιατί σου εχει προεπιλογή να κανεις διάλειμμα στο δίωρο που οδηγείς, 3) Σε μένα το reset μηδενίζει τους παραπάνω μετρητές. Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S3-Nick Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 (edited) Μιας και πήρα ορισμένες φωτό, έστω και με το κινητό, θα τις βάλω εδώ να υπάρχουν και όποιος θελήσει να το επιχειρήσει ευχαρίστως να τον βοηθήσω... Τα υλικά που χρειάστηκα ήταν:- ο λεβιές των υαλοκαθαριστήρων με κουμπιά για trip (4E0 953 503 με B στο τέλος για τα saloon και C για το avant )- αισθητήρας παγουριού: 7M0 919 376 - φυσα για αισθητήρα παγουριού: 1J0 973 202 - καλώδιο για μπλέ φύσα καντραν: 000 979 009A - καλώδιο για φύσα παγουριου: 000 979 133A Εμένα βέβαια υπήρχε ήδη εγκατεστημένος ο αισθητήρας στο παγουράκι οπότε τον συνέδεσα. Σε περίπτωση που κάποιος δεν τον έχει ή δεν θέλει να τον συνδέσει αρκεί απλά να γειώσει το pin#1 της μπλέ φύσας του καντράν. Απ'ότι διάβασα σε ξένα forum στα Β7 υπάρχει ήδη ένα καλώδιο σε εκείνο το pin οπότε το αντικαθιστάς με την γείωση ενώ στα Β6 δεν υπάρχει καλώδιο στο συγκεκριμένο pin, όπως ακριβώς συνέβη και στο δικό μου. Θα πρέπει αρχικά να βγεί το πλαστικό πάνελ που βρίσκεται κάτω από το τιμόνι, στα πόδια της πλευράς του οδηγού, στην συνέχεια να βγεί το τιμόνι και τα πλαστικά καλύμματα που το περιβάλουν και, τέλος, να βγει ο παλιός μοχλός υαλοκαθαριστήρα και να αντικατασταθεί από τον καινούριο με τα επιπλέον κουμπιά. Στην συνέχεια, αφού κουμπωθούν όλα στην θέση τους, θα πρέπει να γίνει η κωδικοποίηση στο module Νο16 steering wheel και Νο17 instrument cluster...οι κωδικοί είναι ανάλογα το τι διαθέτει το κάθε αμάξι, οπότε εαν κάποιος το επιχειρήσει μπορεί να ρωτήσει και να τον βοηθήσω. Στην δική μου περίπτωση οι κωδικοί ήταν 01041 για το steering wheel και 31000 για το instrument cluster. Με το που ενεργοποιηθεί το trip computer ή DIS, όπως το λέει η audi, θα χτυπήσει αμέσως το μπίπερ για χαμηλή στάθμη νερού στο παγουράκι, οπότε θα πρέπει να επιλέξετε μια από τις δύο λύσεις που προανέφερα, δηλαδή γείωση του pin#1 της μπλέ φύσας του καντραν κατευθειαν ή εγκατάσταση του αισθητήρα. Η εγκατάσταση είναι εύκολη οπότε, μιας και υπήρχε και ο αισθητήρας, επέλεξα να τον συνδέσω. Κατασκεύασα την φύσα με το πλαστικό κομμάτι της (1J0 973 202) και το καλώδιο (000 979 133A) το οποίο έκοψα στα δύο ενώ στην άλλη πλευρά της καλωδίωσης συνέδεσα το άλλο καλώδιο (000 979 009A) στην μία άκρη και ένα κυκλικό ακροδέκτη στην άλλη άκρη. Η μια άκρη με το καλώδιο θα μπεί στο pin#1 της μπλέ φύσας και η άλλη άκρη με τον κυκλικό ακροδέκτη θα γειωθεί σε ένα μεταλλικό μέρος του αυτοκινητου (εγώ επέλεξα να το βάλω ακριβώς πίσω απο το καντράν). Επίσης, στην άκρη της πλαστικής φύσας έβαλα και λίγη σιλικόνη για να στεγανοποιηθεί η φύσα. Να υπενθυμίσω ότι όλα αυτά θα πρέπει να γίνουν αφού έχουμε αποσυνδέσει την μπαταρία, εκτός βέβαια της κωδικοποίησης. Παρακάτω φαίνονται ορισμένες φωτογραφίες: Edited November 23, 2016 by S3-Nick 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Ωραιος Νικο. Και με DIS πλεον. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.