Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

 

Αντιμετωπίζω ένα πολύ σοβαρό θέμα με το A4 - B5 1.6 face lift.

 

Μπαίνω στο θέμα, βάζω το κλειδί στο διακόπτη, ανοίγω το διακόπτη, κάνει check και ξεκινά ένα τακ - τακ - τακ - τακ, τονίζω ΧΩΡΙΣ να μιζάρω άρα δεν είναι μπαταρία ή καρβουνάκια στη μίζα ή κάτι παρόμοιο.

 

Εντόπισα τον θόρυβο μέσα στην ασφαλειοθήκη και κτυπά το ρελέ της τρόμπας βενζίνης. Άλλαξα το ρελέ με καινούριο νομίζοντας ότι δεν οπλίζει, τίποτα κάνει τα ίδια. Πάω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο το βάζω στην πρίζα (διαγνωστικό) και δεν έχει καμία βλάβη καταγεγραμμένη.

 

Το παράξενο της υπόθεσης είναι ότι το κάνει ΜΟΝΟ όταν το αμάξι είναι στον ήλιο ή ζεστό, το βράδυ και όταν είναι κρύο συνήθως λειτουργεί κανονικά, λέω συνήθως γιατί τώρα το κάνει σχεδόν συνέχεια ενώ πριν από μήνες το έκανε σπάνια.

Συνοψίζω θέλοντας να είμαι όσο πιο σαφής γίνεται. Ανοίγω διακόπτη και κτυπά το ρελέ της αντλίας βενζίνης (δεν οπλίζει) παράλληλα ακούω και την αντλία ότι λειτουργεί το ίδιο με τους κτύπους του ρελέ.

 

Έχω σκεφτεί τα παρακάτω και σας παρακαλώ πολύ αν ξέρει κάποιος να βοηθήσει γιατί δεν βγάζω άκρη.

 

1) Εγκέφαλος

2) Καλωδίωση – Φίσες

3) Τρόμπα βενζίνης

 

Σημείωση το έχω βάλει 3 φορές στον εγκέφαλο των συνεργείων αλλά τότε δεν το παρουσίασε συνεπώς φαντάζομαι ότι και αυτός είναι ο λόγος που δεν έβγαλε κωδικό σφάλματος το διαγνωστικό.

 

Υπάρχει video και θα καταλάβετε ξεκάθαρα τι συμβαίνει, είναι 2,5Mb

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων Κωνσταντίνος.

Edited by RS5Cabrio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μίκρυνα το video και εδώ είναι το σημείο όπου θα ακούσετε τι κάνει.Audi2.wmv

εμένα μου ακούγεται σαν ρελέ που "εμπλέκεται" και "απεμπλέκεται"... :g:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

εμένα μου ακούγεται σαν ρελέ που "εμπλέκεται" και "απεμπλέκεται"... :g:

 

Σωστά!

Αυτό κάνει, αν το αφήσω με ανοικτό το διακόπτη για 5, 10, 30 λεπτά (Ανάλογα) τότε υπάρχει περίπτωση να οπλίσει το ρελέ και να πάρει μπρος.

 

Δεν ξέρω τι να πω, έχουμε ψάξει ασφαλειοθήκες, πλεξούδες, εγκέφαλο και δεν βγάζει σφάλμα πουθενά, είναι να τρελαθείς η κατάσταση.

 

Τα κατάφερα σήμερα το ξεκίνησα το πήγα συνεργείο και ήρθα να πάρω το δεύτερο κλειδί μπας και ξεκινήσουμε να τα προγραμματίζουμε όλα από την αρχή.

 

Καμία άλλη ιδέα κανείς;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστά!

Αυτό κάνει, αν το αφήσω με ανοικτό το διακόπτη για 5, 10, 30 λεπτά (Ανάλογα) τότε υπάρχει περίπτωση να οπλίσει το ρελέ και να πάρει μπρος.

 

Δεν ξέρω τι να πω, έχουμε ψάξει ασφαλειοθήκες, πλεξούδες, εγκέφαλο και δεν βγάζει σφάλμα πουθενά, είναι να τρελαθείς η κατάσταση.

 

Τα κατάφερα σήμερα το ξεκίνησα το πήγα συνεργείο και ήρθα να πάρω το δεύτερο κλειδί μπας και ξεκινήσουμε να τα προγραμματίζουμε όλα από την αρχή.

 

Καμία άλλη ιδέα κανείς;

κοίταξε αν δίνει σωστά ρεύμα η κλειδαριά. Είχα αντίστοιχο πρόβλημα με το δικό μου αμάξι (με το ραδιόφωνο όμως - αλλάχτηκε ο μηχανισμός πίσω από την κλειδαρικά εντός εγγύησης αν και το κόστος ήταν "αστείο", 7€ νομίζω με εργασία).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ πιθανό να είναι ο διακόπτης, είναι το μοναδικό που δεν έχουμε τσεκάρει.

Σε ευχαριστώ πολύ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα ήρθαν οι επαφές του διακόπτη, άντε να δούμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι επαφές του διακόπτη αλλάχτηκαν, τώρα περιμένω να δω αν θα το ξανακάνει.

 

post-2628-0-14051300-1342197573_thumb.jpg

 

post-2628-0-45587900-1342197588_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το έκανε ΞΑΝΑ.

 

Ήμουν στο χασάπη και μου ήρθε να πάρω το μπαλντά να το κάνω κομμάτια.

 

Εδώ είναι και το ρελέ της αντλίας βενζίνης το οποίο άλλαξα με καινούριο αλλά πάλι τα ίδια.

 

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω, υπάρχει κανένα τσακάλι ηλεκτρολόγος να το δει;

post-2628-0-47805900-1342347913_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

οπως το περιγραφεις μου κανει για ψυχρη κολληση πιθανον σε καποια πλακετα.το δικο σου μοντελο εχει τον εγκεφαλο στο νεροχυτη;;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ψυχρή κόλληση… χμμμ :g:

 

Κοίτα να δεις, ασχολούμαι με τα ηλεκτρονικά τόσα χρόνια και δεν πήγε το μυαλό μου εκεί.

 

Σωστή η σκέψη σου φίλε Τάκη, αφού δεν το κάνει πάντα αλλά μόνο όταν είναι στον ήλιο ή όταν έχει πολύ ζέστη.

 

Βρήκα αυτόν και λέω να πάω από εκεί να τσεκάρει τον εγκέφαλο, τον ξέρει κανείς;

http://www.microchips-tuning.com

 

Θα τα μάθω και τα AUDI που θα μου πάει :coffeetime:

 

Τάκη σε ευχαριστώ πολύ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρχίζω να ψάχνω για άλλο εγκέφαλο. Πήρα αρκετά τηλέφωνα και όλοι μου είπαν ότι είναι εγκέφαλος και τους έχει ξανατύχει, άλλοι μου είπαν ότι επισκευάζεται και άλλοι όχι.

 

Όπως και να έχει θα βρω δεύτερο εγκέφαλο θα τον κάνω κλώνο και τον «μαμά» δεν θα τον πειράξω καθόλου.

 

Εσείς τι λέτε, τι θα κάνατε σε αυτή την περίπτωση;

 

Απορώ πάντως το ALZ 1.6 είναι το ποιο διαδεδομένο μοτέρ, και δεν έχει τύχει σε κανέναν στο forum αυτό το πρόβλημα;

 

Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απορώ πάντως το ALZ 1.6 είναι το ποιο διαδεδομένο μοτέρ, και δεν έχει τύχει σε κανέναν στο forum αυτό το πρόβλημα;

Καλημέρα φίλε και καλή εβδομάδα.

Αν και όντως το μοτέρ σου είναι αρκετά διαδεδομένο στο VW-group, προσωπικά πρώτη φορά το ακούω ως πρόβλημα. Επιπλέον, για να μην έχουν γράψει άλλοι χρήστες/μέλη (που έχουν αυτό το μοτέρ) σχετικά με τη βλάβη σου, υποθέτω πως αυτά τα συγκεκριμένα συμπτώματα είναι και αρκετά σύνθετα και επιπλέον κάπως σπάνια. Οπότε...τι να σου γράψει ο άλλος αν δεν ξέρει ή αν δεν το έχει αντιμετωπίσει? ;)

 

 

Πριν μπεις στη διαδικασία του εγκεφάλου, αν ήμουν στη θέση σου θα έβρισκα ποιό ρελέ είναι αυτό που ανοιγοκλείνει και η επόμενη ερώτηση είναι: Δουλεύει σωστά? (υποθέτω πως όχι) Αν όχι ελέγχω την τροφοδοσία αυτού. (αν του δίνει λάθος εντολές, προφανώς εκτελεί λάθος εντολές)

1α) αν είναι σωστή η τροφοδοσία (ρεύματος), αλλάζεις το ρελέ και βλέπεις τι παίζει.

1β) αν είναι λάθος η τροφοδοσία (ρεύματος), πας "πιο πίσω" να δεις από που παίρνει ρεύμα. Αν είναι από τον εγκέφαλο, τότε μάλλον πρέπει να πας για εγκέφαλο.

 

Γενικά πολλές φορές τα προβλήματα έχουν απλές αιτίες, όπου θεωρούμε δεδομένα και τα προσπερνάμε αβίαστα.

 

Αυτά ως μία γενικότερη παρατήρηση. Όταν βρεις λύση (εύχομαι το ταχύτερο δυνατό), αν έχεις την καλοσύνη, γράψε κι εδώ τι ήταν τελικά. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα φίλε και καλή εβδομάδα.

Αν και όντως το μοτέρ σου είναι αρκετά διαδεδομένο στο VW-group, προσωπικά πρώτη φορά το ακούω ως πρόβλημα. Επιπλέον, για να μην έχουν γράψει άλλοι χρήστες/μέλη (που έχουν αυτό το μοτέρ) σχετικά με τη βλάβη σου, υποθέτω πως αυτά τα συγκεκριμένα συμπτώματα είναι και αρκετά σύνθετα και επιπλέον κάπως σπάνια. Οπότε...τι να σου γράψει ο άλλος αν δεν ξέρει ή αν δεν το έχει αντιμετωπίσει? ;)

 

Καλή εβδομάδα.

 

Σωστά, σπάνιο πρόβλημα το οποίο δεν μου έχει ξανατύχει, αντιλαμβάνομαι ότι για να γράψει κάποιος πρέπει να είναι άριστος γνώστης ηλεκτρολογίας / ηλεκτρονικών και έμπειρος ή τουλάχιστον να έχει αντιμετωπίσει παρόμοια κατάσταση στην οποία βρήκε τη λύση. Οπότε ίσως και ρητορικό το ερώτημά μου.

 

Πριν μπεις στη διαδικασία του εγκεφάλου, αν ήμουν στη θέση σου θα έβρισκα ποιό ρελέ είναι αυτό που ανοιγοκλείνει και η επόμενη ερώτηση είναι: Δουλεύει σωστά? (υποθέτω πως όχι) Αν όχι ελέγχω την τροφοδοσία αυτού. (αν του δίνει λάθος εντολές, προφανώς εκτελεί λάθος εντολές)

1α) αν είναι σωστή η τροφοδοσία (ρεύματος), αλλάζεις το ρελέ και βλέπεις τι παίζει.

1β) αν είναι λάθος η τροφοδοσία (ρεύματος), πας "πιο πίσω" να δεις από που παίρνει ρεύμα. Αν είναι από τον εγκέφαλο, τότε μάλλον πρέπει να πας για εγκέφαλο.

Γενικά πολλές φορές τα προβλήματα έχουν απλές αιτίες, όπου θεωρούμε δεδομένα και τα προσπερνάμε αβίαστα.

Αυτά ως μία γενικότερη παρατήρηση. Όταν βρεις λύση (εύχομαι το ταχύτερο δυνατό), αν έχεις την καλοσύνη, γράψε κι εδώ τι ήταν τελικά. :)

 

1α) Στο post Νου9 θα δεις ότι το ρελέ της αντλίας βενζίνης το άλλαξα με γνήσιο καινούριο, το οποίο για κάποιο ανεξήγητο (μέχρι στιγμής) λόγο δεν παίρνει σωστά ρεύμα (ίσως από τον εγκέφαλο) με αποτέλεσμα να “κτυπά” προσπαθώντας να οπλίσει και με τη σειρά του να δώσει ρεύμα στην αντλία βενζίνης.

Στο post Νου2 (video) θα ακούσεις τον ήχο που κάνει και θα καταλάβεις.

 

1β) Τσεκαρισμένη η τροφοδοσία ρεύματος πάνω από 10 φορές σε 2 διαφορετικά συνεργεία, ΑΛΛΑ δυστυχώς όταν έγιναν οι μετρήσεις ΔΕΝ το παρουσίαζε αυτό το φαινόμενο και λέω φαινόμενο διότι πρόκειται περί ανεξηγήτου φαινομένου, μέχρι στιγμής τουλάχιστον.

 

Δεδομένου λοιπόν ότι ο εγκέφαλος δίνει ρεύμα στο ρελέ, τι πρέπει να υποθέσω;

 

Υποθέτω ότι για κάποιο λόγο κάποιες φορές δεν στέλνει τα σωστά ρεύματα στα υπόλοιπα παρελκόμενα και συγκεκριμένα στο ρελέ που είπαμε.

 

Τα ηλεκτρονικά τα κατέχω καλά όπως και μηχανολογία ακόμη καλύτερα, δυστυχώς γνωρίζω άλλη γερμανική μάρκα με κλειστά τα μάτια τα AUDI τώρα τα μαθαίνω.

Όπως και να έχει τη λύση θα την βρω και μέσα στη σκοτούρα μου χαίρομαι που είμαι ο πρώτος με αυτό το πρόβλημα γιατί έτσι θα δώσω γνώση και στους υπόλοιπους.

 

Εξυπακούεται ότι θα σας γράψω αναλυτικά την διεκπεραίωση της βλάβης.

 

Υ/Γ: Συναγερμό δεν έχει, το γράφω αυτό γιατί οι περισσότεροι συναγερμοί κόβουν ρεύματα που πάνε σε αντλίες, εγκεφάλους κλπ. Ούτε από το immobilizer είναι γιατί διαβάζει κανονικά.

 

Τέλος σας ευχαριστώ για την υπομονή και τις πολύτιμες συμβουλές σας.

Edited by RS5Cabrio

Share this post


Link to post
Share on other sites

αντλια βενζινης ειπαμε δουλευει οκ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

αντλια βενζινης ειπαμε δουλευει οκ?

Δεν έχω μετρήσει πίεση αλλά όταν πάρει το αμάξι μπροστά πας Θεσσαλονίκη και γυρνάς.

 

Η αντλία όταν ξεκινά να τα παίζει “συνήθως” έχεις κομπιάσματα του κινητήρα, δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο.

Edited by RS5Cabrio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το τακ τακ που ακους ειναι το οπλισμα που κανει το εγκεφαλος στο ρελεδακι.

 

Αν τωρα το ακους συνεχεια ειναι 100% προβλημα του εγκεφαλου με τις εντολες του.

 

Κλασικο στους Siemens εγκεφαλους.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το τακ τακ που ακους ειναι το οπλισμα που κανει το εγκεφαλος στο ρελεδακι.

 

Αν τωρα το ακους συνεχεια ειναι 100% προβλημα του εγκεφαλου με τις εντολες του.

 

Κλασικο στους Siemens εγκεφαλους.

 

Καλημέρα.

 

Αυτό περιέγραψα τόσες φορές.

 

Ο εγκέφαλος δίνει εντολή στη διέγερση του ρελέ να οπλίσει και να κλείσει την επαφή της αντλίας. Για κάποιο λόγο το ρεύμα της διέγερσης που στέλνει ο εγκέφαλος είναι διακοπτόμενο.

 

Σε ευχαριστώ για την απάντηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έχω μετρήσει πίεση αλλά όταν πάρει το αμάξι μπροστά πας Θεσσαλονίκη και γυρνάς.

 

Η αντλία όταν ξεκινά να τα παίζει “συνήθως” έχεις κομπιάσματα του κινητήρα, δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο.

 

Στην δικια μου περιπτωση δεν εκανε καμια διακοπη....απλα βαρυνε ο ηχος της τις τελευταιες μερες και ενα ωραιο πρωι απλα σταματησε και δεν ξανα πηρε!!!

 

Τεσπα το κακο σε τετοιες περιπτωσεις ειναι οτι πας ψαχνοντας και αναλογα ποσο τυχερος εισαι ξεμπερδευεις και ποιο γρηγορα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε μου και το δικο μου ALZ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Β7 μοντελο.προτου αλλαξεις εγκεφαλο ελεγξε γυρω απο αυτον τα ρελε και οτι αλλο εχει για οξειδωσεις.ειναι σιγουρο οτι η αντλια παιρνει απο τον εγκεφαλο;;αν θελεις ανεβασε φωτο απο την περιοχη του εγκεφαλου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα.

 

Το ξήλωμα άρχισε.

 

Για να βγει ο εγκέφαλος πρέπει να βγει και ο αριστερός υαλοκαθαριστήρας (μεριά οδηγού) αλλιώς δεν μπορείς να λύσεις την πίσω βίδα (στη μεριά του καθρέφτη της μηχανής) από το καπάκι του εγκεφάλου.

Ανακάλυψα δύο ρελέδες μέσα στο κουτί του εγκεφάλου, δεν ξέρω τι κάνουν ακόμα αλλά θα τους αλλάξω με καινούριους.

 

Πήρα στην Καρέντα μίλησα με ηλεκτρολόγο και μου είπε ότι στον εγκέφαλο γυρνά μία επιστροφή από την αντλία, δεν μου είπε λεπτομέρειες αλλά υποθέτω ότι είναι η εντολή που λέει στον εγκέφαλο ότι η αντλία λειτουργεί. Μου εξήγησε ότι τα πάντα περνάνε από τον εγκέφαλο και πως δεν του έχει τύχει ξανά τέτοια βλάβη.

 

Τώρα έχω κολλήσει, να αλλάξω τους ρελέδες πρώτα και να το παρακολουθήσω ή αφού τα έχω ξηλώσει όλα να πάω να μου μετρήσουν και τον εγκέφαλο;

 

Μου κάνει εντύπωση κάτι, μέχρι τώρα έχω βρει τρείς ρελέδες οι οποίοι είναι κατασκευασμένοι σε τρείς διαφορετικές χώρες, Portugal, Ireland, Hungary.

 

Υ/Γ: Ρουφιάνα SIEMENS όπου βάζεις το χέρι σου μαντάρα τα κάνεις.

 

Σας ευχαριστώ και κάθε απάντηση ευπρόσδεκτη, Κωνσταντίνος.

 

post-2628-0-48033900-1342609490_thumb.jpg

 

post-2628-0-64177900-1342609502_thumb.jpg

 

post-2628-0-24104000-1342609513_thumb.jpg

 

post-2628-0-16495500-1342609554_thumb.jpg

 

post-2628-0-90500500-1342609578_thumb.jpg

 

post-2628-0-34854100-1342609565_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρχίζω να βγάζω άκρη σιγά σιγά, αλλά θέλει πολύ διάβασμα και δεν έχω και τα σχέδια (που θα τα βρω; :sorry: ) από τις καλωδιώσεις.

:coffeetime:

 

repairing the ECU relay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ευθύνεται το ρελέ Νου 30 με κωδικό 165 906 381

 

Το άνοιξα αλλά δεν μπορώ να το μετρήσω εδώ που είμαι τώρα.

Θα το επισκευάσω αύριο αλλά θα πάρω και ένα καινούργιο.

 

Ελπίζω να είναι αυτό το πρόβλημα. Διαβάστε και στο link που έχω βάλει τι γράφουν.

 

Εντύπωση κάνει το γεγονός ότι στα προβλήματα του κινητήρα που παρουσιάζονται λόγω της βλάβης του ρελέ, αυτά δεν καταγράφονται όλα, με αποτέλεσμα να μην φαίνονται από το διαγνωστικό.

 

Checking and repairing the ECU’s relay

 

One of the most common fault which cause any of the following is usually down to the relay 30 (the ECU’s relay) being faulty:-

- Erratic idle speed

- Engine running badly at no-load

- Engine stalling for no apparent reason

- Error 0532 ECU voltage too low

- Several errors logged by the ECU

Note: The engine could still be running badly if the ECU relay is faulty and no errors were logged by the ECU.

Ξέρετε πολύ καλά τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις από τις αντιπροσωπίες… ας μην μιλήσω… :LaieA_052: ταλαιπωρία του πελάτη.

 

post-2628-0-27996500-1342624971_thumb.jpg

 

post-2628-0-53631800-1342624985_thumb.jpg

Edited by RS5Cabrio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα ρελεδακια ειναι φτηνα και ευκολα στο να τα αλλαξεις.

Μακαρι να ειναι αυτο και να τελιωνεις.

 

Οντως το ρελε τις αντλιας στελνει εντολη οτι εχει οπλισει προς τον εγκεφαλο και ετσι κλεινει το loop και ο εγκεφαλος ξερει οτι ολα ειναι καλα.

Παρε ενα δοκιμαστικο 12V και δες αν στην εντολη που ερχετε στο ρελε της αντλιας βενζινης ειναι διακεκομενο η στεθερο. Αν ερχετε διακεκομενο 12V τοτε ο εγκεφαλος ειναι off και μην ψαχνεσε αλλο. Αν εχεις σταθερο 12V πανω στο ρελε τοτε ο εγκεφαλος ειναι οκ και καπου αλλου εχεις θεμα. Υπαρχει και το ρελε του εγκεφαλου που ισως πρεπει να κοιταξεις.....

 

Γιωργος

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.