Alex Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 (edited) Αν εβαζα τωρα Intercooler σιγουρα θα επελεγα αυτο της AMS!!! http://www.amsperformance.com/cart/AMS-Mitsubishi-Lancer-Evolution-Evo-7-8-9-upgraded-front-mount-Intercooler.html Edited September 5, 2012 by Alex 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Γιατί? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remwin2 Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Γιατι του ειπα εγω να το δει και επαθε πλακα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Πόσο πάει περικαλώ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Πόσο πάει περικαλώ? Μια περιουσία......!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s3anapiros Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 και μπαίνει σίγουρα στο 8P η θέλει τίποτα κόψε ράψε????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted September 6, 2012 Author Share Posted September 6, 2012 (edited) και μπαίνει σίγουρα στο 8P η θέλει τίποτα κόψε ράψε????? Mπαινει στανταρ και φυσικα θελει κοψε ραψε!Τωρα το συγκεκριμενο δεν,ξερω ποσο αλλα γενικα στα Front mound κοβεις αρκετα απο μεσα αλλα λιγο αλλα πολυ! Γιατί? Καλυτερη αποδοση Αισθητικα μου αρεσει το i/c μπροστα να το βλεπω με τις μπλε σωληνωσεις Edited September 6, 2012 by Alex 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john_m Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Nα συμπληρώσω ότι το AMS εξασφαλίζει τη μικρότερη δυνατή πτώση πίεσης λόγω high flow κυψελών κορυφαίας ποιότητας και λόγου μήκους κυψελών αφού είναι 600χιλ σε μήκος αν δεν κάνω λάθος ενώ τα περισσότερα κούλερ του ανταγωνισμού είναι 700χιλ σε μήκος. Το ams είναι αρκετά παχύ και έχει πολύ καλοφτιαγμένα χυτά άκρα. Αν χώραγε στο ΤΤ μου με τον προφυλακτήρα που έχω αυτό θα έβαζα και εγώ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remwin2 Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 (edited) Με το συγκεκριμενο κουλερ υπαρχει ενα χωροταξικο ζητημα καθως ειναι αρκετα παχυ και ισως να μην επαρκει ο χωρος εμπρος. Το καλυτερο χωρο τον εχει το s3 pre-facelift,το facelift εχει λιγοτερο χωρο. Αφου ξεπεραστει αυτο παμε στο θεμα τιμη,οπου για fmic αυτου του βεληνεκους η τιμη του ειναι 750Ε(μονο το core,χωρις σωληνωσεις) με ΦΠΑ απο ελλαδα και για τις εφαρμογες που εχει και για τις προδιαγραφες που δινει τα αξιζει τα λεφτα του σιγουρα. Σε σχεση με τα αλλα μεγαλα ονοματα του χωρου που βγαζουν για την oem θεση,η apr ειναι η πιο ακριβη και ειναι για σιγουρα λιγοτερα αλογα και ακολουθουν τα υπολοιπα,με πιο νορμαλ κοστος και εξισου καλη αποδοση πχ. eurojet-ths. Απο εκει και περα αναλογα με την ιπποδυναμη που θα παιξεις κανεις και την αναλογη επιλογη.Τωρα τελευταια βλεπω πολλες εφαρμογες σε s3-tt απο καποια fmic της energie-parts που φαινεται να δουλευουν παρα πολυ καλα και σε κοστος ειναι απιαστα.600Ε με σωληνωσεις ολα μαζι. Edited September 6, 2012 by remwin2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theok Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 εχει βαλει φιλος μου σε octavia 5 rs K-04 setup το ams και δουλευει τελεια! δεν θυμαμαι νουμερα εισαγωγης θερμοκρασιας αλλα ειναι οτι καλυτερο εχει βαλει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s3anapiros Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Ανάμεσα στο ams και της apr ποιο είναι καλύτερο????? έχει βάλει κανένας της apr να μας πει εντυπώσεις??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted September 7, 2012 Author Share Posted September 7, 2012 Ανάμεσα στο ams και της apr ποιο είναι καλύτερο????? έχει βάλει κανένας της apr να μας πει εντυπώσεις??? Βασικα εχουν διαφορα ως προς την τοποθετηση! Το Apr μπαινει στην εργοστασιακη θεση ενω το Ams ειναι Front mound Ως προς την αποδοση το Ams ειναι καλυτερο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_zack_ Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Το APR αν δε κάνω λάθος επαρκεί για μέχρι 450-480 άλογα; Απ'ότι έχω ακούσει από γνωστούς για πρώτο-δεύτερο στάδιο με stock τουρμπίνα είναι ό,τι καλύτερο, αν και η τιμή τσούζει λίγο. Το AMS με τοποθέση πόσο βγαίνει; Κάπου πρέπει να χει γραφτεί αλλά βαριέμαι να ψάχνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted September 7, 2012 Author Share Posted September 7, 2012 Το APR αν δε κάνω λάθος επαρκεί για μέχρι 450-480 άλογα; Mπαααα για παραπανω πιστευω! Την στιγμη που εχουν την ιδια φιλοσοφια με τα Eurojet τα οποια τα εχουν για μεχρι 600 αλογα! στις παρακατω φωτο ειναι το Eurojet και η διαφορα του με ενα εργοστασιακο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AG Autoparts Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Το APR αν δε κάνω λάθος επαρκεί για μέχρι 450-480 άλογα; Απ'ότι έχω ακούσει από γνωστούς για πρώτο-δεύτερο στάδιο με stock τουρμπίνα είναι ό,τι καλύτερο, αν και η τιμή τσούζει λίγο. Το AMS με τοποθέση πόσο βγαίνει; Κάπου πρέπει να χει γραφτεί αλλά βαριέμαι να ψάχνω Ναι και εγω ετσι ξερω μεχρι 500 αλογατα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remwin2 Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Αυτα τα αλογα(500 πανω κατω) ειναι τροχο ή μοτερ? Γιατι ας πουμε πχ η ams λεει οτι επαρκει για 650whp. Απο αυτα που λεει ο Ζαχαριας για στοκ τουρμπο 2ο σταδιο,εγω καταλαβαινω μοτερ που δεν το νομιζω να ειναι για τοσα.Εγω ειχα την εντυπωση πως apr-eurojet επαρκουν για 600μοτερ. Αλλωστε σε γνωστο αυτοκινητο με 500ροδα που φοραει apr cooler εκει φαινεται να ειναι στο οριο του! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_zack_ Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Νόμιζα μοτέρ, αλλά μάλλον ρόδα θα εννοούν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orban Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Να κάνω μερικές χαζές ερωτήσεις; Αυτά τα FMIC που πάνε μπροστά από το ψυγείο νερού, δεν μειώνουν την απόδοση του; Γιατί τα μικρά που βάζει ο κατασκευαστής είναι από κάτω και δεν καλύπτουν το άλλο΄ Μήπως όσοι βάζουν μεγάλα FMIC είναι αποφασισμένοι ότι δεν βγαίνουν έξω στις μεγάλες ζέστες, ή δεν επηρεάζει καθόλου το ψυγείο νερού; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Να κάνω μερικές χαζές ερωτήσεις; Αυτά τα FMIC που πάνε μπροστά από το ψυγείο νερού, δεν μειώνουν την απόδοση του; Γιατί τα μικρά που βάζει ο κατασκευαστής είναι από κάτω και δεν καλύπτουν το άλλο΄ Μήπως όσοι βάζουν μεγάλα FMIC είναι αποφασισμένοι ότι δεν βγαίνουν έξω στις μεγάλες ζέστες, ή δεν επηρεάζει καθόλου το ψυγείο νερού; Καθόλου δεν την μειώνουν, ούτε και επηρρεάζεται το ψυγείο νερού από το front mount i/c. Το κέρδος στη ψύξη του εισερχόμενου αέρα στο τούρμπο είναι τεράστιο. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted September 8, 2012 Author Share Posted September 8, 2012 Καθόλου δεν την μειώνουν, ούτε και επηρρεάζεται το ψυγείο νερού από το front mount i/c. Το κέρδος στη ψύξη του εισερχόμενου αέρα στο τούρμπο είναι τεράστιο. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orban Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 (edited) Καθόλου δεν την μειώνουν, ούτε και επηρρεάζεται το ψυγείο νερού από το front mount i/c. Το κέρδος στη ψύξη του εισερχόμενου αέρα στο τούρμπο είναι τεράστιο. Δημήτρης Ααα τότε να να το σκευτώ και εγώ. Μάλλον το χειμώνα θα κάναι ακόμα μεγλύτερη διαφορά Edited September 8, 2012 by Orban Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 Η διαφορά είναι μεγαλύτερη γενικά σε απανωτά πατήματα αλλά και κυρίως το καλοκαίρι που οι θερμοκρασίες εισαγωγής είναι γενικά αυξημένες (με εργοστασιακό τούρμπο πάντα, γιατί με BT είναι υποχρεωτικό να έχεις μεγάλο i/c) Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AG Autoparts Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 Αυτα τα αλογα(500 πανω κατω) ειναι τροχο ή μοτερ? Γιατι ας πουμε πχ η ams λεει οτι επαρκει για 650whp. Απο αυτα που λεει ο Ζαχαριας για στοκ τουρμπο 2ο σταδιο,εγω καταλαβαινω μοτερ που δεν το νομιζω να ειναι για τοσα.Εγω ειχα την εντυπωση πως apr-eurojet επαρκουν για 600μοτερ. Αλλωστε σε γνωστο αυτοκινητο με 500ροδα που φοραει apr cooler εκει φαινεται να ειναι στο οριο του! εκανα λαθος τελικα! εμαθα οτι κανει ακομα και για 700 hp μοτερ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted September 8, 2012 Author Share Posted September 8, 2012 εκανα λαθος τελικα! εμαθα οτι κανει ακομα και για 700 hp μοτερ! Aρα επαρκει η κο4 αμα την ξεζουμισεις στα 700 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 Να κάνω μερικές χαζές ερωτήσεις; Αυτά τα FMIC που πάνε μπροστά από το ψυγείο νερού, δεν μειώνουν την απόδοση του; Γιατί τα μικρά που βάζει ο κατασκευαστής είναι από κάτω και δεν καλύπτουν το άλλο΄ Μήπως όσοι βάζουν μεγάλα FMIC είναι αποφασισμένοι ότι δεν βγαίνουν έξω στις μεγάλες ζέστες, ή δεν επηρεάζει καθόλου το ψυγείο νερού; ούτως ή άλλως και το μαμα είναι μπροστά από το ψυγείο νερού, απλά είναι πίσω από το ψυγείο του air condition.Αυτό που κερδίζεις με το front mount ειναι οτι μπαινει μπροστά από το ψυγείο του air condition και το χτυπάει πρώτο ο αέρας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.