Jump to content

Audi A3 1.8 TFSI Quattro IHI Turbo


Recommended Posts

Sachs performance οργανικός δίσκος και πλατώ sachs performance και αυτό....έχω φωτό στο facebook ρε σύ..........790 μου βγήκανε τα δύο +αλλαγή ρουλεμάν κανά 90άρι + εργατικά.......................

Σύμφωνα με την ροπή που λένε ( το τονίζω αυτό ) οι δυναμομετρήσεις που έχω κοντά στα 45 δηλ. κρατάει πολύ καλά!!! μια φορά μόνο έκανε πώς πάει να πατινάρει μετά από ψήσιμο κανονικό 6 συνεχόμενα πατήματα από χαμηλά..............

Εγώ από εξάφτερο custom δεν έχω μείνει καθόλου ευχαριστημένος, οπότε .....σαν καμένος στο χυλό φυσάω και το γιαούρτι............φαντάσου οτι άλλαξα και βολάν μετά τον εξάφτερο............

 

ΚΑΙ εννοείται δέσιμο με δυναμόκλειδο............άμα θές ( και το βρώ ) σου στέλνω σκαναρισμένο το χαρτί που περιγράφει πώς δένεις πλατώ βολάν από αντιπροσωπεία!

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Sachs performance οργανικός δίσκος και πλατώ sachs performance και αυτό....έχω φωτό στο facebook ρε σύ..........790 μου βγήκανε τα δύο +αλλαγή ρουλεμάν κανά 90άρι + εργατικά.......................

Σύμφωνα με την ροπή που λένε ( το τονίζω αυτό ) οι δυναμομετρήσεις που έχω κοντά στα 45 δηλ. κρατάει πολύ καλά!!! μια φορά μόνο έκανε πώς πάει να πατινάρει μετά από ψήσιμο κανονικό 6 συνεχόμενα πατήματα από χαμηλά..............

Εγώ από εξάφτερο custom δεν έχω μείνει καθόλου ευχαριστημένος, οπότε .....σαν καμένος στο χυλό φυσάω και το γιαούρτι............φαντάσου οτι άλλαξα και βολάν μετά τον εξάφτερο............

 

ΚΑΙ εννοείται δέσιμο με δυναμόκλειδο............άμα θές ( και το βρώ ) σου στέλνω σκαναρισμένο το χαρτί που περιγράφει πώς δένεις πλατώ βολάν από αντιπροσωπεία!

Σε τι πραγμα δεν ησουν ευχαριστημενος απο τον εξαφτερο;Κλοτσουσε στην εκκινηση;

Link to comment
Share on other sites

Συντονισμός που γινότανε αισθητός μετά τις 3300 σε όλες τις ταχύτητες...............Στην εκκίνηση ήτανε σχετικά ομαλός για εξάφτερος...........

και όταν λέω αισθητός εννοώ αισθητός όχι αστεια.....

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Συντονισμός που γινότανε αισθητός μετά τις 3300 σε όλες τις ταχύτητες...............Στην εκκίνηση ήτανε σχετικά ομαλός για εξάφτερος...........

Ναι ο συντονισμος που σου εκανε δεν ηταν λαθος στο βαλσιμο η λαθος θυμαμαι;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι δεν το είχανε δέσει σωστά το βολάν ( το έλεγξα ξεβιδώνοτνας το βλέποντας που θα ξεκινήσει να ξεβιδώνεται η κάθε βίδα ) μιας και βγήκε και αυτό.........και πήγε για καθάρισμα.......λύθηκε το πλατώ για να απενεργοποιηθεί ο αυτόματος μηχανισμός που μαζεύει τα κενά.........

Αλλά πές μου εάν σου τύχαινε αυτό θα ξαναέδενες να δείς τί φταίει;.........

 

Πάντως έτσι όπως έιμαι είμαι ευχαριστημένος πολύ.........

 

Δεν λέω γενικά ότι ο εξάφτερος δεν κάνει, αλλά σε μένα δεν έκατσε σωστά......και δεν είχα την πρόθεση ούτε την διάθεση να ξαναδέσω για να δώ τί μπορεί να έγινε λάθος........

 

Γι' αυτό δεν σου λέω μην το κάνεις, πώς θα μπορούσα άλλωστε............απλά πρέπει να γίνουν όλα προσεχτικά! Αυτό και μόνο............π.χ. φίλος μου με Leon έβαλε στον ίδιο με εμένα 6φτερο και όλα ομαλά και ωραία και για πολλα χλμ μάλιστα...........

 

Απλά την εμπειρία μου έγραψα.....

Είναι μια διαδικασία που θέλει προσοχή και στα υλικά και στο δέσιμο!!!!

 

Α! και μετά από 3000 χλμ που τον είχα επάνω το βολάν βγήκε λίγο ''σκαμένο''.......

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τα νεα με το δισκο ειναι οτι εκτος της πρωτης μερας που πατιναριζε πλεον δεν κανει κιχ :sSc_jawdrop2: .Τιποτα απολυτως.Βεβαια δε το ζωριζω με μεγαλες σχεσεις απο τα χαμηλα αλλα πατηματα απο 2ες κανω κανονικα,και που κ που καμια εκκινηση :sHa_hehe:

Link to comment
Share on other sites

Τα νεα με το δισκο ειναι οτι εκτος της πρωτης μερας που πατιναριζε πλεον δεν κανει κιχ :sSc_jawdrop2: .Τιποτα απολυτως.Βεβαια δε το ζωριζω με μεγαλες σχεσεις απο τα χαμηλα αλλα πατηματα απο 2ες κανω κανονικα,και που κ που καμια εκκινηση :sHa_hehe:

 

Τι ροπη δουλεύει το αμαξι τωρα Λευτέρη;;

 

 

 

Send from my Slll...

Edited by strivis
Link to comment
Share on other sites

Το πλατώ sachs performance που έβαλε αγγελία ο Alex το είδε κανείς.....γιατί εάν είναι ίδιο με αυτό που έχω.....θα πρέπει να κάνει δουλειά καλή.....εάν και δεν ξέρω κατά πόσο θα συνεργάζεται με τον ΟΕΜ δίσκο ή εάν χρειάζεται τον αντιστοιχο οργανικό που δίνει η sachs

Link to comment
Share on other sites

Το πλατώ sachs performance που έβαλε αγγελία ο Alex το είδε κανείς.....γιατί εάν είναι ίδιο με αυτό που έχω.....θα πρέπει να κάνει δουλειά καλή.....εάν και δεν ξέρω κατά πόσο θα συνεργάζεται με τον ΟΕΜ δίσκο ή εάν χρειάζεται τον αντιστοιχο οργανικό που δίνει η sachs

 

Δημητρη συνεργαζεται!

 

Και να ξερετε παντα το πλατω την ακουει και ο δισκος εχει μικροτερη φθορα.

 

Sent from my S3

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Οταν φτάσεις στο σημείο που θα πει αμάν ο δίσκος , υπάρχει η επιλογή να κανεις τον ίδιο κεβλαρ και τον αφήνεις οργανικό. Θα βγει πολύ φτηνά κ αν τον στρωσεις σωστά δεν θα κάνει κιχ. Ο εξαφτερος θα σε κουράσει πολύ

Link to comment
Share on other sites

Οταν φτάσεις στο σημείο που θα πει αμάν ο δίσκος , υπάρχει η επιλογή να κανεις τον ίδιο κεβλαρ και τον αφήνεις οργανικό. Θα βγει πολύ φτηνά κ αν τον στρωσεις σωστά δεν θα κάνει κιχ. Ο εξαφτερος θα σε κουράσει πολύ

Βαγγελη κατι τετοιο μαλλον θα κανω.Ο κεβλαρ ειναι κατι αναμεσα σε μαμα δισκο κ εξαφτερο σε αντοχη ετσι δεν ειναι;

Link to comment
Share on other sites

Πιες του το αίμα Λευτέρη!

Ο κέβλαρ, θεωρητικά, βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα από κάθε άλλο δίσκο. Αυτό βέβαια αν σου κάτσει καλά γιατί έχω ακούσει για περιπτώσεις που τους πατινάριζε από την αρχή. Απαραίτητη προϋπόθεση το πολύ καλό στρώσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Δισκο κεβλαρ οργανικο εχω στο αλλο αμαξι(Κ04-015 stgII) και με πολυ καλο και σωστο στρωσιμο,δεν εχει κανει το παραμικρο κιχ.

Μου ειχε δοθει για 250.000χλμ και εχει ηδη κανει 100.000χλμ χωρις παραμικρο ιχνος πατιναρισματος.

Link to comment
Share on other sites

Βαγγελη κατι τετοιο μαλλον θα κανω.Ο κεβλαρ ειναι κατι αναμεσα σε μαμα δισκο κ εξαφτερο σε αντοχη ετσι δεν ειναι;

Αν τον στρωσεις καλα πιστευω θα αντεξει. Θελει 1000-1500 κμ στρωσιμο καλο ομως

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σημερα επιτελους πηγα να περασω την μπαροβαλβιδα μετα απο καιρο.Αυριο θα ρυθμησω  την χαμηλη πιεση εκει που θελω κοντα στο 1 bar.

Παει κ αυτο.Στεφανε αυριο εχεις δουλεια.

 

post-11482-0-89246900-1370978574_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οχι Γιωργο απλα θα το δουλευω με δυο πιεσεις.Μια χαμηλη στο 1 bar για χαλαρη χρηση και την μεγαλη για κοντρες 1.7. :sHa_wink3:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οχι Γιωργο απλα θα το δουλευω με δυο πιεσεις.Μια χαμηλη στο 1 bar για χαλαρη χρηση και την μεγαλη για κοντρες 1.7. :sHa_wink3:

 

Εγω λεω να το κρατησεις στο 1.7 και για τις κοντρες θα σου δανειζω το δικο μου...  :sHa_hehe:

 

Υ.Γ.: Περαν της πλακας, πρεπει να πηγαινει πολυ καλα ε; Μπηκα σε Leon tsi IHI φιλου και αν και \σε μπερδευε λιγο η γραμμικοτητα του, μαζευε πολυ γρηγορα χιλιομετρα...

Edited by georgio3gr
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.