ianos Posted August 8, 2015 Author Share Posted August 8, 2015 Μια που αναγκαστικά χαλαρώσαμε από δουλειά, μπήκαν και οι καθρέφτες, ολοκληρώνοντας το επιτέλους το S4 Look. Εδώ το DIY http://goo.gl/dVgQy2 , παρακάτω οι εικόνες! 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audidis Posted August 8, 2015 Share Posted August 8, 2015 Πανεμορφο Γιαννη. Ζητω τα ασπρα άτια που παντα μου κανουν κλικ στο ματι... Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted August 8, 2015 Share Posted August 8, 2015 Ρε τι έχουμε πάθει με όλους τους μπρίζες..... Όλο μοντίφες μου είσαι και εσύ τέκνον Βρούτε ! Ωραία πράγματα John, go on ! What's next ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted August 8, 2015 Share Posted August 8, 2015 Κουκλί φιλαράκι! Θέλω να το δω και από κοντά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tryf3 Posted August 11, 2015 Share Posted August 11, 2015 Πολύ ωραίο Γιάννη! Να το χαίρεσαι! Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianos Posted August 11, 2015 Author Share Posted August 11, 2015 (edited) Τελικά οι πρώτες μέρες του Αυγούστου μπορεί να μην ηταν full των διακοπών αλλα αποδείχθηκαν πολυ παραγωγικές στην τοποθέτηση και εγκατάσταση ψιλόπραγμάτων που φωλιαζαν για αρκετό καιρο στο γκαράζ μου. Μαζι με όλα αυτα σημερα ειχα την τύχη να δω απο κοντά ενα απο τα πιο όμορφα Β8 του club και να γνωρίσω ενα απο τα παιδια που αν και δεν σκίζονται στο γράψιμο εχουν παντα εμπεριστατωμένη αποψη και τα ποστ τους δίνουν παντα λύσεις σε προβληματα όλων μας. Τον Nexus Δυο τα βασικά συμπεράσματα: 1ον, προσωπική αποψη, αλλα by far το καλύτερο εσωτερικό που εχω δει. Ελπίζω τα δίχρωμα, δερμάτινα, ηλεκτρικά καθίσματα και η κονσολα απο το facelift να καθάρισε ευκολα απο τα σάλια που μου έτρεχαν... 2ον, εκτός απο τον γραπτό λογο τα καταφέρνει άψογα και στη χειροτεχνία καθώς με βοήθησε (ουσιαστικα αυτός εκανε, εγώ κοίταζα) πράγματα που προσωπικά δεν θα ειχα το κουράγιο η τις γνώσεις να κανω. Πολλα ευχαριςτω και μια δέσμευση στο Νεκταριο λοιπον. Περιμένω διαθεςιμοτητα σου για να κεράσω τον καφε / ποτό / γουρουνόπουλο στη σούβλα η οτι αλλο θες και δεν πρόλαβα σημερα χωρις να χρειαστει να αγγίξεις κατσαβίδι Αναλυτική περιγραφή των πεπραγμένων με αντίστοιχες φωτο απο αυριο. Ενδεικτικά: Audi drive select, Footwell μπροστα πισω Φωτιζόμενη ποτήροθήκη Πρίζα 12v στο χώρο αποσκευών (Μόνιμη) εγκατάσταση GPS tracker Κτλ... Edited August 11, 2015 by ianos 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexus Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Ευχαριστώ Γιάννη για τα καλά σου λόγια. Ελπίζω να καταφέρεις να φτιάξεις το αμάξι σου όπως το επιθυμείς. Εγώ θα είμαι πάντως διαθέσιμος αν με χρειαστείς για οποιαδήποτε βοήθεια θα μπορώ να προσφέρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianos Posted December 7, 2015 Author Share Posted December 7, 2015 Βάλαμε φρενα μπρος πισω, ολοκληρώσαμε το look, έκανα κάποιες ψιλές αναβαθμίσεις στο εσωτερικό, έ, μάλλον ήρθε η ώρα της... IHI λοιπόν σε πολύ καλή κατάσταση όπως μου είπε και ο turboexelixis που την είδε σήμερα το πρωι. Αναπαύεται πλεον στο γκαράζ μου και ελπίζω να μην έχει την τύχη των ελατηρίων μου που βρίσκονται εκεί εδώ και δυο χρόνια. Οποιαδήποτε βοήθεια και γνώμη ευπρόσδεκτη. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skia Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Με γεια αυτά είναι αντε με το καλό...... Όχι σε δύο χρόνια σύντομα ελπίζω!!!! Θάνος 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Νομίζω ότι έχει λίγο τζόγο, όπως τη βλέπω ρε μεγάλε Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianos Posted December 7, 2015 Author Share Posted December 7, 2015 Νομίζω ότι έχει λίγο τζόγο, όπως τη βλέπω ρε μεγάλε Δημήτρης ναι ρε, ασε, μου ράγισε την καρδιά, αφου οπως εφευγα από τη φιλαδελφεια, έβαλε τα κλάματα επειδή ήθελε να την πάω πάρνηθα...... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianos Posted December 7, 2015 Author Share Posted December 7, 2015 Με γεια αυτά είναι αντε με το καλό...... Όχι σε δύο χρόνια σύντομα ελπίζω!!!! Θάνος Θάνο μου, κι εγώ το ελπίζω!!! Το μόνο που χρειάζομαι είναι να αποφασίσω πρόγραμμα, δίσκο και μπήκε. Γι' αυτό λέω, όσοι έχουν εμπειρία από ihi ή έστω καλή διάθεση ευπρόσδεκτοι!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skia Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Εγώ ξέρεις τη πρόγραμμα ψηφίζω........αν και δεν είμαι fun του tuning αντε κάνε δουλειά να δούμε!!!!!!!!!!!! Θάνος 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Εγώ ξέρεις τη πρόγραμμα ψηφίζω........αν και δεν είμαι fun του tuning αντε κάνε δουλειά να δούμε!!!!!!!!!!!! Θάνος Θάνο, δεν έχει φώτα που στρίβουν το τούρμπο, μην μπερδεύεσαι χαχαχαχ Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skia Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Θάνο, δεν έχει φώτα που στρίβουν το τούρμπο, μην μπερδεύεσαι χαχαχαχ Δημήτρης Τη εννοείς δεν θα έχει λαμπάκια το turbo???? Δεν θα στριβουν τα φώτα??? ξηγισου αααααααα Dimitris_Kon δεν μας τα λες καλά εδώ βάζουν μέχρι και στα vitara 1600 πρόγραμμα και περνούν 100 hp μερικοί αααααααα αν δεν στριβουν και τα κολοφαναρα εγώ λέω ianos μην βάλεις τίποτα ΥΓ: συγνώμη Γιάννη που το ΜΠΙΠ λίγο το θέμα Θάνος 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianos Posted December 7, 2015 Author Share Posted December 7, 2015 Τη εννοείς δεν θα έχει λαμπάκια το turbo???? Δεν θα στριβουν τα φώτα??? ξηγισου αααααααα Dimitris_Kon δεν μας τα λες καλά εδώ βάζουν μέχρι και στα vitara 1600 πρόγραμμα και περνούν 100 hp μερικοί αααααααα αν δεν στριβουν και τα κολοφαναρα εγώ λέω ianos μην βάλεις τίποτα ΥΓ: συγνώμη Γιάννη που το ΜΠΙΠ λίγο το θέμα Θάνος Ρε μλκ το ξερα οτι δεν έχει φώτα. Γι αυτό κοίτα τι άλλο παρέλαβα σήμερα: 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Καλορίζικη η λεντοταινία Γιάννη! ταιριάζει με το κλίμα των ημερών Φύσηξέ τη στο 2μπαρο να αγιάσει το Α4 ρε μεγάλε Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Βάλαμε φρενα μπρος πισω, ολοκληρώσαμε το look, έκανα κάποιες ψιλές αναβαθμίσεις στο εσωτερικό, έ, μάλλον ήρθε η ώρα της... IHI λοιπόν σε πολύ καλή κατάσταση όπως μου είπε και ο turboexelixis που την είδε σήμερα το πρωι. Αναπαύεται πλεον στο γκαράζ μου και ελπίζω να μην έχει την τύχη των ελατηρίων μου που βρίσκονται εκεί εδώ και δυο χρόνια. Οποιαδήποτε βοήθεια και γνώμη ευπρόσδεκτη. Άντε αγόρι μου! Τσίτωσε το, το ... μπουκωμένο! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skia Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Ένα θα πω https://youtu.be/vTgPpp664D8 Θάνος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audidis Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Ρε μλκ το ξερα οτι δεν έχει φώτα. Γι αυτό κοίτα τι άλλο παρέλαβα σήμερα: Γιάννη βάλε του πυγολαμπίδες να δίνουν και "κίνηση" 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skia Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Γιάννη δεν μας είπες πόσο πήρες την IHI? Θάνος 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTaros Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Αντε με το καλο να την βαλεις πανω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Βάλαμε φρενα μπρος πισω, ολοκληρώσαμε το look, έκανα κάποιες ψιλές αναβαθμίσεις στο εσωτερικό, έ, μάλλον ήρθε η ώρα της... IHI λοιπόν σε πολύ καλή κατάσταση όπως μου είπε και ο turboexelixis που την είδε σήμερα το πρωι. Αναπαύεται πλεον στο γκαράζ μου και ελπίζω να μην έχει την τύχη των ελατηρίων μου που βρίσκονται εκεί εδώ και δυο χρόνια. Οποιαδήποτε βοήθεια και γνώμη ευπρόσδεκτη. ευλόγησον!! Θάνο μου, κι εγώ το ελπίζω!!! Το μόνο που χρειάζομαι είναι να αποφασίσω πρόγραμμα, δίσκο και μπήκε. Γι' αυτό λέω, όσοι έχουν εμπειρία από ihi ή έστω καλή διάθεση ευπρόσδεκτοι!! πρόγραμμα δε θα σου πω. Για μένα, βάλε στο πρόγραμμα το δίσκο, γιατί θα τον "κλάψεις" σύντομα, αν τη δουλέψεις "σωστά" (πχ τουλάχιστον 1,5μπαρ over και 1bar στις 6000rpm = ~270ps και ~42kgm) Καλορίζικη η λεντοταινία Γιάννη! ταιριάζει με το κλίμα των ημερών Φύσηξέ τη στο 2μπαρο να αγιάσει το Α4 ρε μεγάλε Δημήτρης και μετά λες εμένα κάγκουρα!!!!!!!! (δώσε πόνο Γιάννη!!!!! ) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianos Posted December 8, 2015 Author Share Posted December 8, 2015 Και αφού χαρήκαμε και στολίσαμε τα λαμπάκια μας πάμε στα σοβαρά τώρα. Για δίσκο αν και δεν έχει πατινάρει καθόλου έως τώρα, δεν πιστεύω πως θα αντέξει για πολύ ακόμη και αν δουλέψω πολύ συντηρητικά και με λιγότερα από 40 κιλά. Δεδομένου ότι το αριστερό μου γόνατο έχει 12 βίδες και 3 λάμες κατάλοιπο παλιού ατυχήματος, ΔΕΝ θέλω να πάω σε λύση που θα το καταπονήσει. Επιπλέον αφού το αυτοκίνητο είναι για καθημερινή χρήση (με παιδί 4 ετών) δεν μου περνάει καν από το μυαλό το θέμα σκορτσαρίσματος και απότομων αλλαγών. Συνεπώς κοντά στα δεδομένα μου απομένει μόνο η λύση του Πάνου (PanA4), ή/και σε συνδυασμό με τη λύση του Ζήση. (GTaros). Υπάρχει κάποια άλλη πρόταση??? Σε ότι αφορά στο πρόγραμμα, δεν σκέφτομαι κονσέρβα και όταν ήμουν με μαμά setup οι πιθανότερες επιλογές θα ήταν Overload, Revlimit ή Κρίτωνα. Με την ihi αφήνω (καλώς ή κακώς) μόνο τις δύο τελευταίες επιλογές. Οπότε και για αυτό θα χρειαστώ (έστω και με Pm) τις απόψεις σας. Καταλαβαίνω πως οι απόψεις θα είναι υποκειμενικές αλλά κυρίως θα έχω μια εικόνα του τι να προσέξω. Γενικά η συνολική κατεύθυνση είναι προς το plug and play και όχι plug n' pay ή ακόμη χειρότερα plug n' πεη... Αυτό σημαίνει πως δεν θέλω να μπλέξω με ατελείωτα Logαρίσματα και ρυθμίσεις με σκοπό να βγάλω το τελευταίο άλογο ή το κρυμμένο γραμμάριο ροπής. Ούτως ή άλλως μέχρι τώρα με 120 ήμουν, ενώ το δυνατότερο αυτοκίνητο που είχα ήταν στα 230. Άρα τα 250-260 είναι υπέραρκετά για εμένα, τουλάχιστον, αυτή τη στιγμή ενώ πιο πολύ με νοιάζει η πολιτισμένη λειτουργία, το να μην αλλάξει ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου και να μην χρειαστεί να γεμίσω οργανάκια. Όσοι πιστοί βοηθήσατε!!! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Και αφού χαρήκαμε και στολίσαμε τα λαμπάκια μας πάμε στα σοβαρά τώρα. Για δίσκο αν και δεν έχει πατινάρει καθόλου έως τώρα, δεν πιστεύω πως θα αντέξει για πολύ ακόμη και αν δουλέψω πολύ συντηρητικά και με λιγότερα από 40 κιλά. Δεδομένου ότι το αριστερό μου γόνατο έχει 12 βίδες και 3 λάμες κατάλοιπο παλιού ατυχήματος, ΔΕΝ θέλω να πάω σε λύση που θα το καταπονήσει. Επιπλέον αφού το αυτοκίνητο είναι για καθημερινή χρήση (με παιδί 4 ετών) δεν μου περνάει καν από το μυαλό το θέμα σκορτσαρίσματος και απότομων αλλαγών. Συνεπώς κοντά στα δεδομένα μου απομένει μόνο η λύση του Πάνου (PanA4), ή/και σε συνδυασμό με τη λύση του Ζήση. (GTaros). Υπάρχει κάποια άλλη πρόταση??? Σε ότι αφορά στο πρόγραμμα, δεν σκέφτομαι κονσέρβα και όταν ήμουν με μαμά setup οι πιθανότερες επιλογές θα ήταν Overload, Revlimit ή Κρίτωνα. Με την ihi αφήνω (καλώς ή κακώς) μόνο τις δύο τελευταίες επιλογές. Οπότε και για αυτό θα χρειαστώ (έστω και με Pm) τις απόψεις σας. Καταλαβαίνω πως οι απόψεις θα είναι υποκειμενικές αλλά κυρίως θα έχω μια εικόνα του τι να προσέξω. Γενικά η συνολική κατεύθυνση είναι προς το plug and play και όχι plug n' pay ή ακόμη χειρότερα plug n' πεη... Αυτό σημαίνει πως δεν θέλω να μπλέξω με ατελείωτα Logαρίσματα και ρυθμίσεις με σκοπό να βγάλω το τελευταίο άλογο ή το κρυμμένο γραμμάριο ροπής. Ούτως ή άλλως μέχρι τώρα με 120 ήμουν, ενώ το δυνατότερο αυτοκίνητο που είχα ήταν στα 230. Άρα τα 250-260 είναι υπέραρκετά για εμένα, τουλάχιστον, αυτή τη στιγμή ενώ πιο πολύ με νοιάζει η πολιτισμένη λειτουργία, το να μην αλλάξει ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου και να μην χρειαστεί να γεμίσω οργανάκια. Όσοι πιστοί βοηθήσατε!!! στη δική σου φάση ακριβώς βρίσκεται και ο Γιάννης (GianKitsA4). Ρίξτου ένα τηλέφωνο. Το έχει σταθερή πίεση 1bar, αποφεύγοντας δυνατές ροπές από χαμηλά. Φοράει πρόγραμμα e-tuners (Κρίτωνα δηλαδή) Νομίζω ότι το setup του είναι ό,τι πιο κοντά στη δική σου περίπτωση. Προσωπικά θεωρώ ότι η light μορφή που έχει κάνει ο Γιάννης, είναι ό,τι πιο κοντά στον εργοστασιακό χαρακτήρα του Α4 (=cruising family car) ΥΓ: επίσης ο Γιάννης είναι με μαμά δίσκο εδώ και αρκετά χιλιόμετρα! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.