Jump to content

A4 B8 by ianos


Recommended Posts

Μια που αναγκαστικά χαλαρώσαμε από δουλειά, μπήκαν και οι καθρέφτες, ολοκληρώνοντας το επιτέλους το S4 Look. 

 

Εδώ το DIY http://goo.gl/dVgQy2 , παρακάτω οι εικόνες!

 

IMG_8091.jpg IMG_8093.jpg IMG_8094.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Πανεμορφο Γιαννη. Ζητω τα ασπρα άτια που παντα μου κανουν κλικ στο ματι...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά οι πρώτες μέρες του Αυγούστου μπορεί να μην ηταν full των διακοπών αλλα αποδείχθηκαν πολυ παραγωγικές στην τοποθέτηση και εγκατάσταση ψιλόπραγμάτων που φωλιαζαν για αρκετό καιρο στο γκαράζ μου.

 

Μαζι με όλα αυτα σημερα ειχα την τύχη να δω απο κοντά ενα απο τα πιο όμορφα Β8 του club και να γνωρίσω ενα απο τα παιδια που αν και δεν σκίζονται στο γράψιμο εχουν παντα εμπεριστατωμένη αποψη και τα ποστ τους δίνουν παντα λύσεις σε προβληματα όλων μας.

 

Τον Nexus

 

Δυο τα βασικά συμπεράσματα:

1ον, προσωπική αποψη, αλλα by far το καλύτερο εσωτερικό που εχω δει. Ελπίζω τα δίχρωμα, δερμάτινα, ηλεκτρικά καθίσματα και η κονσολα απο το facelift να καθάρισε ευκολα απο τα σάλια που μου έτρεχαν...

 

2ον, εκτός απο τον γραπτό λογο τα καταφέρνει άψογα και στη χειροτεχνία καθώς με βοήθησε (ουσιαστικα αυτός εκανε, εγώ κοίταζα) πράγματα που προσωπικά δεν θα ειχα το κουράγιο η τις γνώσεις να κανω.

 

Πολλα ευχαριςτω και μια δέσμευση στο Νεκταριο λοιπον. Περιμένω διαθεςιμοτητα σου για να κεράσω τον καφε / ποτό / γουρουνόπουλο στη σούβλα η οτι αλλο θες και δεν πρόλαβα σημερα χωρις να χρειαστει να αγγίξεις κατσαβίδι :)

 

Αναλυτική περιγραφή των πεπραγμένων με αντίστοιχες φωτο απο αυριο.

Ενδεικτικά:

Audi drive select,

Footwell μπροστα πισω

Φωτιζόμενη ποτήροθήκη

Πρίζα 12v στο χώρο αποσκευών

(Μόνιμη) εγκατάσταση GPS tracker

Κτλ...

Edited by ianos
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Γιάννη για τα καλά σου λόγια.

 

Ελπίζω να καταφέρεις να φτιάξεις το αμάξι σου όπως το επιθυμείς. Εγώ θα είμαι πάντως διαθέσιμος αν με χρειαστείς για οποιαδήποτε βοήθεια θα μπορώ να προσφέρω.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Βάλαμε φρενα μπρος πισω,

ολοκληρώσαμε το look,

έκανα κάποιες ψιλές αναβαθμίσεις στο εσωτερικό,

έ, μάλλον ήρθε η ώρα της...

IMG_8763.jpg
 
IHI λοιπόν σε πολύ καλή κατάσταση όπως μου είπε και ο turboexelixis που την είδε σήμερα το πρωι.
 
Αναπαύεται πλεον στο γκαράζ μου και ελπίζω να μην έχει την τύχη των ελατηρίων μου που βρίσκονται εκεί εδώ και δυο χρόνια.
 
Οποιαδήποτε βοήθεια και γνώμη ευπρόσδεκτη.
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι έχει λίγο τζόγο, όπως τη βλέπω ρε μεγάλε :sHa_hehe:

 

 

Δημήτρης

ναι ρε, ασε, μου ράγισε την καρδιά, αφου οπως εφευγα από τη φιλαδελφεια, έβαλε τα κλάματα επειδή ήθελε να την πάω πάρνηθα......

:chair:  :chair:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με γεια αυτά είναι αντε με το καλό...... Όχι σε δύο χρόνια σύντομα ελπίζω!!!!

 

Θάνος

Θάνο μου, κι εγώ το ελπίζω!!!

Το μόνο που χρειάζομαι είναι να αποφασίσω πρόγραμμα, δίσκο και μπήκε.

 

Γι' αυτό λέω, όσοι έχουν εμπειρία από ihi ή έστω καλή διάθεση ευπρόσδεκτοι!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ξέρεις τη πρόγραμμα ψηφίζω........αν και δεν είμαι fun του tuning αντε κάνε δουλειά να δούμε!!!!!!!!!!!!

 

Θάνος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ξέρεις τη πρόγραμμα ψηφίζω........αν και δεν είμαι fun του tuning αντε κάνε δουλειά να δούμε!!!!!!!!!!!!

 

Θάνος

 

Θάνο, δεν έχει φώτα που στρίβουν το τούρμπο, μην μπερδεύεσαι χαχαχαχ

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Θάνο, δεν έχει φώτα που στρίβουν το τούρμπο, μην μπερδεύεσαι χαχαχαχ

 

 

Δημήτρης

Τη εννοείς δεν θα έχει λαμπάκια το turbo???? Δεν θα στριβουν τα φώτα??? ξηγισου αααααααα Dimitris_Kon δεν μας τα λες καλά εδώ βάζουν μέχρι και στα vitara 1600 πρόγραμμα και περνούν 100 hp μερικοί αααααααα αν δεν στριβουν και τα κολοφαναρα εγώ λέω ianos μην βάλεις τίποτα ΥΓ: συγνώμη Γιάννη που το ΜΠΙΠ λίγο το θέμα

 

Θάνος

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τη εννοείς δεν θα έχει λαμπάκια το turbo???? Δεν θα στριβουν τα φώτα??? ξηγισου αααααααα Dimitris_Kon δεν μας τα λες καλά εδώ βάζουν μέχρι και στα vitara 1600 πρόγραμμα και περνούν 100 hp μερικοί αααααααα αν δεν στριβουν και τα κολοφαναρα εγώ λέω ianos μην βάλεις τίποτα ΥΓ: συγνώμη Γιάννη που το ΜΠΙΠ λίγο το θέμα

 

Θάνος

Ρε μλκ το ξερα οτι δεν έχει φώτα.

Γι αυτό κοίτα τι άλλο παρέλαβα σήμερα:

IMG_8760.jpg

 

:JC_cheesy:  :JC_cheesy:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικη η λεντοταινία Γιάννη! ταιριάζει με το κλίμα των ημερών :sHa_hehe::chair:

 

Φύσηξέ τη στο 2μπαρο να αγιάσει το Α4 ρε μεγάλε ;)

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

Βάλαμε φρενα μπρος πισω,

ολοκληρώσαμε το look,

έκανα κάποιες ψιλές αναβαθμίσεις στο εσωτερικό,

έ, μάλλον ήρθε η ώρα της...

IMG_8763.jpg
 
IHI λοιπόν σε πολύ καλή κατάσταση όπως μου είπε και ο turboexelixis που την είδε σήμερα το πρωι.
 
Αναπαύεται πλεον στο γκαράζ μου και ελπίζω να μην έχει την τύχη των ελατηρίων μου που βρίσκονται εκεί εδώ και δυο χρόνια.
 
Οποιαδήποτε βοήθεια και γνώμη ευπρόσδεκτη.

 

Άντε αγόρι μου! Τσίτωσε το, το ... μπουκωμένο!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ρε μλκ το ξερα οτι δεν έχει φώτα.

Γι αυτό κοίτα τι άλλο παρέλαβα σήμερα:

IMG_8760.jpg

 

:JC_cheesy:  :JC_cheesy:

Γιάννη βάλε του πυγολαμπίδες να δίνουν και "κίνηση"  :LaieA_052: 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Βάλαμε φρενα μπρος πισω,

ολοκληρώσαμε το look,

έκανα κάποιες ψιλές αναβαθμίσεις στο εσωτερικό,

έ, μάλλον ήρθε η ώρα της...

IMG_8763.jpg
 
IHI λοιπόν σε πολύ καλή κατάσταση όπως μου είπε και ο turboexelixis που την είδε σήμερα το πρωι.
 
Αναπαύεται πλεον στο γκαράζ μου και ελπίζω να μην έχει την τύχη των ελατηρίων μου που βρίσκονται εκεί εδώ και δυο χρόνια.
 
Οποιαδήποτε βοήθεια και γνώμη ευπρόσδεκτη.

 

ευλόγησον!! :)

 

Θάνο μου, κι εγώ το ελπίζω!!!

Το μόνο που χρειάζομαι είναι να αποφασίσω πρόγραμμα, δίσκο και μπήκε.

 

Γι' αυτό λέω, όσοι έχουν εμπειρία από ihi ή έστω καλή διάθεση ευπρόσδεκτοι!!

πρόγραμμα δε θα σου πω. Για μένα, βάλε στο πρόγραμμα το δίσκο, γιατί  θα τον "κλάψεις" σύντομα, αν τη δουλέψεις "σωστά" (πχ τουλάχιστον 1,5μπαρ over και 1bar στις 6000rpm = ~270ps και ~42kgm)

 

Καλορίζικη η λεντοταινία Γιάννη! ταιριάζει με το κλίμα των ημερών :sHa_hehe::chair:

 

Φύσηξέ τη στο 2μπαρο να αγιάσει το Α4 ρε μεγάλε ;)

 

 

Δημήτρης

και μετά λες εμένα κάγκουρα!!!!!!!! :a018:

 

post-8035-0-30988400-1440602255.jpg

(δώσε πόνο Γιάννη!!!!! :JC_cheesy: )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και αφού χαρήκαμε και στολίσαμε τα λαμπάκια μας πάμε στα σοβαρά τώρα.

 

Για δίσκο αν και δεν έχει πατινάρει καθόλου έως τώρα, δεν πιστεύω πως θα αντέξει για πολύ ακόμη και αν δουλέψω πολύ συντηρητικά και με λιγότερα από 40 κιλά.

 

Δεδομένου ότι το αριστερό μου γόνατο έχει 12 βίδες και 3 λάμες κατάλοιπο παλιού ατυχήματος, ΔΕΝ θέλω να πάω σε λύση που θα το καταπονήσει. Επιπλέον αφού το αυτοκίνητο είναι για καθημερινή χρήση (με  παιδί 4 ετών) δεν μου περνάει καν από το μυαλό το θέμα σκορτσαρίσματος και απότομων αλλαγών.

Συνεπώς κοντά στα δεδομένα μου απομένει μόνο η λύση του Πάνου (PanA4), ή/και σε συνδυασμό με τη λύση του Ζήση. (GTaros).

 

Υπάρχει κάποια άλλη πρόταση???

 

Σε ότι αφορά στο πρόγραμμα, δεν σκέφτομαι κονσέρβα και όταν ήμουν με μαμά setup οι πιθανότερες επιλογές θα ήταν Overload, Revlimit ή Κρίτωνα.

Με την ihi αφήνω (καλώς ή κακώς) μόνο τις δύο τελευταίες επιλογές.

 

 

Οπότε και για αυτό θα χρειαστώ (έστω και με Pm) τις απόψεις σας.

 

Καταλαβαίνω πως οι απόψεις θα είναι υποκειμενικές αλλά κυρίως θα έχω μια εικόνα του τι να προσέξω. 

 

Γενικά η συνολική κατεύθυνση είναι προς το plug and play και όχι plug n' pay ή ακόμη χειρότερα plug n' πεη... 

Αυτό σημαίνει πως δεν θέλω να μπλέξω με ατελείωτα Logαρίσματα και ρυθμίσεις με σκοπό να βγάλω το τελευταίο άλογο ή το κρυμμένο γραμμάριο ροπής. Ούτως ή άλλως μέχρι τώρα με 120 ήμουν, ενώ το δυνατότερο αυτοκίνητο που είχα ήταν στα 230. Άρα τα 250-260 είναι υπέραρκετά για εμένα, τουλάχιστον, αυτή τη στιγμή ενώ πιο πολύ με νοιάζει η πολιτισμένη λειτουργία, το να μην αλλάξει ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου και να μην χρειαστεί να γεμίσω οργανάκια.

 

Όσοι πιστοί βοηθήσατε!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Και αφού χαρήκαμε και στολίσαμε τα λαμπάκια μας πάμε στα σοβαρά τώρα.

 

Για δίσκο αν και δεν έχει πατινάρει καθόλου έως τώρα, δεν πιστεύω πως θα αντέξει για πολύ ακόμη και αν δουλέψω πολύ συντηρητικά και με λιγότερα από 40 κιλά.

 

Δεδομένου ότι το αριστερό μου γόνατο έχει 12 βίδες και 3 λάμες κατάλοιπο παλιού ατυχήματος, ΔΕΝ θέλω να πάω σε λύση που θα το καταπονήσει. Επιπλέον αφού το αυτοκίνητο είναι για καθημερινή χρήση (με  παιδί 4 ετών) δεν μου περνάει καν από το μυαλό το θέμα σκορτσαρίσματος και απότομων αλλαγών.

Συνεπώς κοντά στα δεδομένα μου απομένει μόνο η λύση του Πάνου (PanA4), ή/και σε συνδυασμό με τη λύση του Ζήση. (GTaros).

 

Υπάρχει κάποια άλλη πρόταση???

 

Σε ότι αφορά στο πρόγραμμα, δεν σκέφτομαι κονσέρβα και όταν ήμουν με μαμά setup οι πιθανότερες επιλογές θα ήταν Overload, Revlimit ή Κρίτωνα.

Με την ihi αφήνω (καλώς ή κακώς) μόνο τις δύο τελευταίες επιλογές.

 

 

Οπότε και για αυτό θα χρειαστώ (έστω και με Pm) τις απόψεις σας.

 

Καταλαβαίνω πως οι απόψεις θα είναι υποκειμενικές αλλά κυρίως θα έχω μια εικόνα του τι να προσέξω. 

 

Γενικά η συνολική κατεύθυνση είναι προς το plug and play και όχι plug n' pay ή ακόμη χειρότερα plug n' πεη... 

Αυτό σημαίνει πως δεν θέλω να μπλέξω με ατελείωτα Logαρίσματα και ρυθμίσεις με σκοπό να βγάλω το τελευταίο άλογο ή το κρυμμένο γραμμάριο ροπής. Ούτως ή άλλως μέχρι τώρα με 120 ήμουν, ενώ το δυνατότερο αυτοκίνητο που είχα ήταν στα 230. Άρα τα 250-260 είναι υπέραρκετά για εμένα, τουλάχιστον, αυτή τη στιγμή ενώ πιο πολύ με νοιάζει η πολιτισμένη λειτουργία, το να μην αλλάξει ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου και να μην χρειαστεί να γεμίσω οργανάκια.

 

Όσοι πιστοί βοηθήσατε!!!

στη δική σου φάση ακριβώς βρίσκεται και ο Γιάννης (GianKitsA4).

Ρίξτου ένα τηλέφωνο.

Το έχει σταθερή πίεση 1bar, αποφεύγοντας δυνατές ροπές από χαμηλά. Φοράει πρόγραμμα e-tuners (Κρίτωνα δηλαδή)

 

Νομίζω ότι το setup του είναι ό,τι πιο κοντά στη δική σου περίπτωση. :)

Προσωπικά θεωρώ ότι η light μορφή που έχει κάνει ο Γιάννης, είναι ό,τι πιο κοντά στον εργοστασιακό χαρακτήρα του Α4 (=cruising family car)

 

 

 

ΥΓ: επίσης ο Γιάννης είναι με μαμά δίσκο εδώ και αρκετά χιλιόμετρα!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.