Jump to content

A4 B8 by ianos


Recommended Posts

Για τα μόνιμα λευκά έβαλα το video.

O εσωτερικός φωτισμός θα γίνει  όλος λευκό led, όχι ότι θα με χαλούσε να είχα και εναλλαγές στο χρώμα, εχω ένα κόλλημα με  angel eyes.

Και επειδή τα DIY σου με έκαναν να ξεκολλήσω από κάποια σημεία που φοβόμουν, θα πέσει μεγάλο χειρουργείο όταν γυρίσω Αθήνα :)

 

Αυτή τη στιγμή, έχω φωτισμό στην ποτηροθήκη και στα χερούλια στις πόρτες με κόκκινο led, για  να ταιριάζει με το υπόλοιπο εσωτερικό.

sml_gallery_8093_653_10247.jpgsml_gallery_8093_653_371147.jpg sml_gallery_8093_653_1463550.jpg

 

Μετά από την κουβέντα μας βρήκα led που αλλάζουν χρώμα

sml_gallery_8093_653_62930.jpg

θα πάρω μερικά για να κάνω δοκιμές για το πως ρυθμίζεις το φωτισμό. Λογικά θα χρειάζεται κάποιος ελεγκτής (arduino) breadboard κτλ. Ακόμη καλύτερα, αν θα μπορούσα να συνδέσω πάνω εκεί και το ads ώστε να αλλάζει χρώμα ανάλογα με το Mode που έχει επιλεγεί τότε φτάνουμε σε καλό σημείο.

Ειδικά εάν βγουν και rgb φωτοσωλήνες

sml_gallery_8093_653_63236.jpg

ώστε να συνδέσω κι αυτούς πάνω, τότε πετυχαίνουμε το εφε του νέου Α4. Αρκεί να μην γίνει τσίρκο.

 

Μέχρι στιγμής με το όλο κόκκινο πάντως είναι (μην γελάσετε) όσο διακριτικό πρέπει.

 

Το όλο concept πάντως δεν ολοκληρώνεται σύντομα καθώς θα χρειαστεί γνώσεις, προγραμματισμό και κυριως δοκιμές, οπότε ίδωμεν από Οκτώβριο...

Edited by ianos
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Πάμε λοιπόν να αφήσουμε πίσω (προς το παρόν) φωτισμούς και λαμπάκια και να κάνω ένα update στα specs.

 

Ήρθε ο καιρός να βγάλω σχεδον σλικ λαστιχα και να βάλω ένα σετακι p-zero.

 

Στο συμπλέκτη φόρεσα τον οργανικό που πριν λίγες μέρες αποχαιρέτησε ο PanA4.

 

Τα λαστιχα προς το παρόν οκ, αλλα αποκάλυψη ηταν ο συμπλέκτης. Έχοντας απο καιρό διαγράψει απο το μυαλο μου 4-6-8φτερες λύσεις έχω πουπουλένια αίσθηση και υλικό που φαίνεται πως μπορεί να αντέξει. Στο θεμα της αίσθησης μολις το πηρα πάτησα συμπλέκτη για να φύγω και συνηθισμένος απο πριν το πόδι μου κόντεψε να φτάσει στην άσφαλτο. 1-0 σε σχέση με τον παλιό λοιπόν.

 

Κανενα απολύτως πρόβλημα με σκορτσαρισματα και συναφή μεσα σε κίνηση, ακριβώς όπως το ήθελα.

 

Σε συνθήκες πίεσης το δοκίμασα μια φορά προχθές απο εκκίνηση με ένα τάπερ και δεν υπήρξε υποψία πατιναρισματος. Με τον μαμά θα ήμουν ακόμη εκεί.

 

Τώρα για το αν θα πατινάρει σε χαμηλές θερμοκρασίες όπως με είχε ενημερώσει ο Πάνος δεν ξέρω, αλλα θα το μάθω σε 2-3 εβδομάδες. Ούτως η άλλως ακόμη και με την ihi που φουςκωνει νωρίτερα λογικά θα δυσκολευτώ να φτάσω στη δίκη του ροπή όποτε δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα. Όπως και να εχει θα ενημερώσω.

 

Στο δια ταύτα τώρα, αφού ξεμπέρδεψα με τα θέματα συντήρησης, στο γκαράζ μου αναπαύεται ένα 76αρι dp με ένα 200αρι καταλύτη και περιμένουν να κουμπώσουν πανω στο τελικό μου ωστε να κάνω ένα update και στο προγράμμα, αφού απο τη στιγμη που το φόρεσα (και ήμουν μαμά μηχανικά) έχω προσθέσει εισαγωγή, cooler και βέβαια το δίσκο.

 

Stay tuned που λένε και στο χωριό μου!!

 

Φωτογραφίες απο αύριο.

 

Εν τω μεταξύ ετοιμαστείτε για γνώμες σχετικά με εξατμισαδες διάμετρους κτλ στο αντίστοιχο τοπικ των β8!!

:)

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
3 ώρες πριν, salaminomachos είπε

@ Ianos

Επανέρχομαι στο θέμα 

Γιάννη είδα σε μια φωτογραφία ότι έχεις start/stop engine 

Είναι από το εργοστάσιο η το έβαλες αργότερα? 

 

Μην δίνεις σημασία  θείε , start/stop στο nitro θα είναι ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, konan said:

Μην δίνεις σημασία  θείε , start/stop στο nitro θα είναι ?

 Ανηψιε το είδα και μού άρεσε 

Δεν ακούει καλά το αριστερό πόδι 

Γιαυτό ήθελα αυτόματο, αλλά ας όψεται ο μηχανικός μου, πού δεν ήθελε λόγω προβλημάτων 

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, salaminomachos said:

 Ανηψιε το είδα και μού άρεσε 

Δεν ακούει καλά το αριστερό πόδι 

Γιαυτό ήθελα αυτόματο, αλλά ας όψεται ο μηχανικός μου, πού δεν ήθελε λόγω προβλημάτων 

υπερβολικό τον βρίσκω εκτός κι αν ήθελες να πάρεις multitronic που κι εκεί προσωπικά έχω ακούσει περιπτώσεις βλαβών αλλά πολύ-πολύ μεμονωμένες....

 

 

ΥΓ: σου γράφει κάποιος που πήρε ένα αυτόματο DSG αμάξι με 160 άλογα, το έκανε 200 (για ~40.000km), μετά 280 (για 40.000km) και σήμερα είναι 350 (έχοντας ήδη διανύσει 20.000km) και λειτουργεί υποδειγματικά ακόμα και σήμερα, σαν την 1η μέρα. :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Kavouras said:

υπερβολικό τον βρίσκω εκτός κι αν ήθελες να πάρεις multitronic που κι εκεί προσωπικά έχω ακούσει περιπτώσεις βλαβών αλλά πολύ-πολύ μεμονωμένες....

 

 

ΥΓ: σου γράφει κάποιος που πήρε ένα αυτόματο DSG αμάξι με 160 άλογα, το έκανε 200 (για ~40.000km), μετά 280 (για 40.000km) και σήμερα είναι 350 (έχοντας ήδη διανύσει 20.000km) και λειτουργεί υποδειγματικά ακόμα και σήμερα, σαν την 1η μέρα. :)

Απλά μου είπε μακριά από αυτόματα κιβώτια 

Αν βγάλουν ζημιά είναι πολυδαπανα 

 

Όσον αφορά την ερώτηση μου 

Αυτό το κουμπί start stop engine που είδα σε φώτο του ianos, είναι εργοστασιακό η το έβαλε μετά? 

Και αν έγινε μετά, πόσο κοστίζει? 

Ρωτώ γιατί το αριστερό μου πόδι αρχίζει και κάνει νερά, λόγω ηλικίας 

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, salaminomachos είπε

Απλά μου είπε μακριά από αυτόματα κιβώτια 

Αν βγάλουν ζημιά είναι πολυδαπανα 

 

Όσον αφορά την ερώτηση μου 

Αυτό το κουμπί start stop engine που είδα σε φώτο του ianos, είναι εργοστασιακό η το έβαλε μετά? 

Και αν έγινε μετά, πόσο κοστίζει? 

Ρωτώ γιατί το αριστερό μου πόδι αρχίζει και κάνει νερά, λόγω ηλικίας 

Να στείλεις το μηχανικό σου για σεμινάρια  :)
Δεν είναι start stop engine το κουμπί, δεν ξέρω αν ο Γιάννης του έχει δώσει κάποια λειτουργία.
Αλλά και να ήταν που ακριβώς θα βοηθούσε το πόδι σου;
Μόνο μετατροπή σε αυτόματο σε σώζει, η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε και τον ποιο ελαφρύ συμπλέκτη , εγώ έφαγα ήττα πριν αλλάξω δίσκο πλατό, από τις πολλές αναβολές έπαθα ζημιά στο γόνατο, ακόμα και τώρα που άλλαξα όμως για πολύ ώρα μέσα στην πόλη δεν την παλεύω, παίρνω το Α3 του αδερφού μου και είναι καμία σχέση.

Σκίσαμε λίγο το topic του Τζων ?
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το start/stop το έβαλα μετά!

Το σκεπτικό ήταν να λειτουργήσει σαν low/high ρυθμιστής πίεσης αλλά ακόμη δεν έχω αξιωθεί να το φτιάξω. Οπότε έχει μείνει διακοσμητικό.

 

Link to comment
Share on other sites

Στις 16/9/2018 στις 10:35 ΠΜ, ianos είπε

Το start/stop το έβαλα μετά!

Το σκεπτικό ήταν να λειτουργήσει σαν low/high ρυθμιστής πίεσης αλλά ακόμη δεν έχω αξιωθεί να το φτιάξω. Οπότε έχει μείνει διακοσμητικό.

 

 Έχεις σκεφτεί πως θα κανείς το start/stop να δουλέψει σαν low/high;; Ενδιαφέρον ακούγετε!!!

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να είμαι ειδικός, απλά ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τα ηλεκτρολογικα του αυτοκινήτου, φαντάζομαι το σκεπτικό της χρήσης του start-stop είναι ανάλογο ενός διακόπτη... Αν δλδ καταφέρει να επέμβει στην πλακέτα του boost controller, στο κουμπί που κάνει την εναλλαγή hi-low και αντ'αυτου παρεμβαλει τον start stop διακόπτη, τοτε είναι εφικτό... Είναι ακόμα πιο εύκολο αν έχεις ήδη bc που δέχεται κουμπάκι εξωτερικό όπου αντικαθιστάς αυτό με του start stop... Αν πιάνουν τα χέρια σου και κόβει το μυαλό σου, πολλά μπορείς να κάνεις... Και αν έχεις και λίγες γνώσεις προγραμματισμού, όχι να είσαι ειδικός, με την χρήση arduino και can bus shield μπορείς να κάνεις πράματα που ούτε φαντάζεσαι ότι μπορεί να κάνει το αμάξι... 

Edited by georgio3gr
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλά λέει ο Γιώργος, συμφωνώ. Δεν πρέπει να είναι κάτι εξαιρετικά δύσκολο, αρκεί να έχεις στοιχειώδεις γνώσεις.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, georgio3gr said:

Χωρίς να είμαι ειδικός, απλά ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τα ηλεκτρολογικα του αυτοκινήτου, φαντάζομαι το σκεπτικό της χρήσης του start-stop είναι ανάλογο ενός διακόπτη... Αν δλδ καταφέρει να επέμβει στην πλακέτα του boost controller, στο κουμπί που κάνει την εναλλαγή hi-low και αντ'αυτου παρεμβαλει τον start stop διακόπτη, τοτε είναι εφικτό... Είναι ακόμα πιο εύκολο αν έχεις ήδη bc που δέχεται κουμπάκι εξωτερικό όπου αντικαθιστάς αυτό με του start stop... Αν πιάνουν τα χέρια σου και κόβει το μυαλό σου, πολλά μπορείς να κάνεις... Και αν έχεις και λίγες γνώσεις προγραμματισμού, όχι να είσαι ειδικός, με την χρήση arduino και can bus shield μπορείς να κάνεις πράματα που ούτε φαντάζεσαι ότι μπορεί να κάνει το αμάξι... 

υπάρχουν ηλεκτρολόγοι που ξέρω ότι το κάνουν. 

Όπως επίσης ότι σχεδόν όλα τα boost controlers έχουν είσοδο σημάτων (in), ώστε να δέχονται σήματα για εναλλαγή πίεσης/χαρτών/επιλογών. (κάποια έχουν και out ώστε να δίνουν σήμα σε κάτι άλλο όταν αλλάζει η επιλογή/χάρτη της πίεσης)

Θα το δείτε σε πολλές επιλογές ως "κουμπί". Μπορεί να είναι ενσύρματο, μπορεί και ασύρματο (εξαρτάται την υλοποίηση).

 

Θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά απλό αν έχει κάποιος διάθεση να ασχοληθεί.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.