Jump to content

Μάλλον το πρώτο a5 k04 τουclub


a5volos

Recommended Posts

Καλορίζικο και μακρυά από προβλήματα.

 

Αν το μοτερ του είναι bzb ενδεχομένως να εχει misfire για αυτή την ιπποδύναμη. Άποψη μου είναι πριν κανει οποιαδήποτε κίνηση να το συζητησει με τον μηχανικο του.

 

Έχω την εντύπωση ότι ο ΒΖΒ είναι μόνο εγκάρσιος. Το α5 εχει διαμήκη κινητήρα. Αν το τσιτώσει θα μάθουμε αν βγάζει τα ίδια προβλήματα με τον ΒΖΒ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο και μακρυά από προβλήματα.

 

 

Έχω την εντύπωση ότι ο ΒΖΒ είναι μόνο εγκάρσιος. Το α5 εχει διαμήκη κινητήρα. Αν το τσιτώσει θα μάθουμε αν βγάζει τα ίδια προβλήματα με τον ΒΖΒ.

 

Nαι τώρα που το βλέπω δεν βγαίνει μοτέρ bzb για το Α5 αλλά CABD και CDHB (170 και 160 ps αντίστοιχα).

Απλά το ανάφερα διότι το συγκεκριμένο πρόβλημα γίνεται ολοένα και συχνότερο, για αυτό και είπα οτι άποψή μου είναι, πρίν κάνει κίνηση για να δουλέψει μεγαλύτερη πίεση στο όριο του κόφτη (υψηλότερο backpressure), να το συζητήσει πρώτα με τον μηχανικό του ώστε να δει αν το μοτέρ του μπορεί να το στηρίξει μηχανολογικά (πχ ελατήρια βαλβίδων).

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικη η Κ04 :icon_turbo: και συγχαρητηρια για το ολο project στον Λεωνιδα της autospeed και τους etuners.Δυστυχως με την δουλεια δεν μπορεσα να περασω να το δω το αμαξι σου.Αν προλαβω σημερα θα περασω.Απροβληματιστο ευχομαι και να το χαρεις!!!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο το νέο σου setup.

 

Βάλε πρώτη σου προτεραιότητα τα φρένα !!!

Μίνιμουμ , ένα σετάκι μπροστινά S5.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο το νέο σου setup.

 

Βάλε πρώτη σου προτεραιότητα τα φρένα !!!

Μίνιμουμ , ένα σετάκι μπροστινά S5.

Τάσο, 

τι διαστάσεις έχουν τα φρένα του S5? (ή όποιος άλλος ξέρει... :) ).

 

 

 

ΥΓ: συμφωνώ ότι όντως τα φρένα και το στήσιμο του αυτοκινήτου χρειάζεται μία "περιοποίηση" μετά την αναβάθμιση του κινητήρα, ώστε να συνεχίσει να είναι το ίδιο ασφαλές με πριν. 

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το αυτοκίνητο τελείωσε. Πήγα Λάρισα για να το κάνω μια βόλτα και αύριο θα το παραλάβω για να γίνει ένας τελευταίος έλεγχος! Η δουλεια άψογη μέχρι και πλυμενο το βρήκα. Στη μηχανη όλα όπως ήταν πριν αν εξαίρεση τη θέση της σκαστρας δεν φαίνεται το παραμικρό.Τώρα απο θέμα εντυπώσεων! Το αυτοκίνητο δυναμώσει παρα πολυ! Δεν κατάλαβα lag. Απο κοψιματα καθόλου! Τώρα απο πιέσεις δουλεύει 1.3 over και 1.1 σταθερό. Ότι απορίες ρωτήστε με. Απο εντυπώσεις σε ταξίδι την άλλη βδομάδα που θα πάω Σέρρες!ευχαριστω όλους όσους βοήθησαν στην υλοποίηση της βελτιωσης

Kαλες βολτες ευχομαι κ απο δω !

 

2 λογια για την μετατροπη :

 

- Ο 1.8 κινητηρας του Α5 εχει διαφορες σε σχεση με τον αντιστοιχης γενιας 1.8TFSI που βρισκουμε στα Α3 , Leon , κλπ ( ΒΖΒ ) , με σημαντικοτερη τη χρηση wideband και closed loop ελεγχου-ρυθμισης μεσω αυτου . και οχι με το μοντελο oγκομετρικης πληρωσης - EGT κλπ του κινητηρα με τον narrowband , Αυτο σημαινει κομπυλη AFR "τραπεζι" και ειναι σημαντικο για μοτερ που τελειωνει σε παροχη το συστημα τροφοδοσιας και δημιουργουνται δυσλειτουργιες .  

 

- Η πιεση κρατηθηκε στο 1.3bar max , επειδη ο συμπλεκτης ειναι εργοστασιακος , και οχι λογω εντοστιων , τα οποια αντεχουν και στα 400+ΗΡ . Ακομα και στην πιεση αυτη ειναι οριακος , αλλα λογω λιγων χλμ και σωστης χρησης απο τον ιδιοκτητη τη ροπη αυτη την αντεχει , Ψηλα , για να εχουμε ασφαλες AFR και το συστημα τροφοδοσιας να επαρκει , η πιεση ειναι στο 1.1bar στον κοφτη . Με αυτα και με ελευθερη εξατμιση - ελευθερο φιλτρο ( πανελ ) το αυτοκινητο αποδιδει περιπου 315-320ΗΡ , με 38-39kgrm . Για περισσοτερη αποδοση , πρεπει , σε πρωτη φαση , να αναβαθμιστει το συστημα τροφοδοσιας ( μπεκ ) και ο συμπλεκτης ,

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κριτωνα,

Ο κινητηρας του Α5 φαινεται λουκουμι για αυτη τη βελτιωση!

Μια τεχνικη (καπως) ερωτηση: ξερεις απο ελατηρια βαλβιδων τι παιζει; Ειναι το ιδιο μαλακα με αυτα που φορανε οι 1.8 στο Α3;

 

 

Sent from my iphone 6s

Link to comment
Share on other sites

Κριτωνα,

Ο κινητηρας του Α5 φαινεται λουκουμι για αυτη τη βελτιωση!

Μια τεχνικη (καπως) ερωτηση: ξερεις απο ελατηρια βαλβιδων τι παιζει; Ειναι το ιδιο μαλακα με αυτα που φορανε οι 1.8 στο Α3;

 

 

Sent from my iphone 6s

Ολοι οι 1.8ΤFSI κινηητηρες ειναι ιδανικοι για χρηση Κ04 στα 325ΗΡ ( εκει που τη δινει και ο κατασκευστης για μεγιστη αποδοση ) .

Οταν το μοτερ εχει wideband lambda ομως , η δουλεια ειναι απιστευτα ευκολοτερη προγραμματιστικα , αφου κυριολεκτικα τελειωνεις με ενα reflash .

Στα μοτερ με narrowband lambda , το σχετικα στεγνο απο το misfiring απεχει με τροποποιησεις στους χαρτες επιπεδου +-1% , οποτε , αν απαιτουμε οριακες ρυθμισεις για ισχυ με μεγαλυτερο turbo απο το ΟΕΜ , απαιτουνται πολυ περισσοτερες δοκιμες για να επιτευχθει σωστο αποτελεσμα .

Τα ελατηρια βαλβιδων ειναι ιδια σε Α3 2008 και Α5 2008 .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ για τη λεπτομερη απαντηση σου!

 

Παντως θυμαμαι στο τοπικ του ΚΕΜ, οτι λεγαμε οτι τα misfires του προερχονταν μετα τα 280-290ps λογω μαλακων ελατηριων. Γι' αυτο ρωτησα, μηπως οι κατοχοι των Α5 ειναι πιο τυχεροι.

 

 

Sent from my iphone 6s

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Τάσο, 

τι διαστάσεις έχουν τα φρένα του S5? (ή όποιος άλλος ξέρει... :) ).

 

 

345 mm είναι Γιώργο.

 

Σε διαστέσεις δίσκος-δαγκάνα , είναι ίδια με του S3-8P όπως σου έγραψε και ο stef.

 

Η διαφορά τους είναι στη διάμετρο του πιστονιού της δαγκάνας , του S5 είναι μεγαλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Σε διαστέσεις δίσκος-δαγκάνα , είναι ίδια με του S3-8P όπως σου έγραψε και ο stef.

 

Η διαφορά τους είναι στη διάμετρο του πιστονιού της δαγκάνας , του S5 είναι μεγαλύτερο.

 Θυμόμουν ότι είχαν μια διαφορά αλλά όχι ποια ακριβώς.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Οταν δεν είχα σκοπό να βάλω φρένα όλο σε αγγελίες επεφτα. Τωρα τίποτα μόνο μια μέσα στο car. Αν κάποιος ξέρει κάποιο μαγαζί που να έχει φρένα s5 ας μου στείλει pm.παντος χρειάζεται αναβάθμιση το φρένο δεν επαρκεί.

Link to comment
Share on other sites

 Θυμόμουν ότι είχαν μια διαφορά αλλά όχι ποια ακριβώς.

 

Κάπου το είχα ξαναγράψει εδώ στο φόρουμ , αλλά δέν θυμάμαι ακριβώς.

 

Anyway ... άν θυμάμαι σωστά , το S3 έχει 52mm έμβολο και το S5 έχει 58mm.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Οταν δεν είχα σκοπό να βάλω φρένα όλο σε αγγελίες επεφτα. Τωρα τίποτα μόνο μια μέσα στο car. Αν κάποιος ξέρει κάποιο μαγαζί που να έχει φρένα s5 ας μου στείλει pm.παντος χρειάζεται αναβάθμιση το φρένο δεν επαρκεί.

 

Αν είσαι νόρμαλ driver , τα S5 φρένα θα είναι επαρκή.

 

Αν το στύλ της οδήγησης σου είναι πιό επιθετικό , ψάξε για κάτι καλύτερο από S5 φρένα.

Εχουν το ίδιο σύμπτωμα με τα S3 φρένα (κουράζονται γρήγορα στα απανωτά φρεναρίσματα από μεγάλες ταχύτητες).

 

//

 

Check your pm.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Οταν δεν είχα σκοπό να βάλω φρένα όλο σε αγγελίες επεφτα. Τωρα τίποτα μόνο μια μέσα στο car. Αν κάποιος ξέρει κάποιο μαγαζί που να έχει φρένα s5 ας μου στείλει pm.παντος χρειάζεται αναβάθμιση το φρένο δεν επαρκεί.

 

Αν είσαι νόρμαλ driver , τα S5 φρένα θα είναι επαρκή.

 

Αν το στύλ της οδήγησης σου είναι πιό επιθετικό , ψάξε για κάτι καλύτερο από S5 φρένα.

Εχουν το ίδιο σύμπτωμα με τα S3 φρένα (κουράζονται γρήγορα στα απανωτά φρεναρίσματα από μεγάλες ταχύτητες).

 

//

 

Check your pm.

Το ίδιο πρόβλημα

έχει και το δικο μου στα απανωτά φρενάρισματα κουράζονται.σαν στυλ οδήγησης δεν είμαι και πολυ ήρεμος. Κανονικα πρέπει να πάω σ αυτα του rs αλλα αυτα κι αν είναι σπάνια σε μεταχειρισμένα! Άλλη λύση που σκέφτομαι είναι ή απο porsche ή απο κάνενα τζιπ. Οποίος έχει κάτι κατα νου δεκτό

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο πρόβλημα

έχει και το δικο μου στα απανωτά φρενάρισματα κουράζονται.σαν στυλ οδήγησης δεν είμαι και πολυ ήρεμος. Κανονικα πρέπει να πάω σ αυτα του rs αλλα αυτα κι αν είναι σπάνια σε μεταχειρισμένα! Άλλη λύση που σκέφτομαι είναι ή απο porsche ή απο κάνενα τζιπ. Οποίος έχει κάτι κατα νου δεκτό

Κοίτα...αν και δεν ξέρω πώς συμπεριφέρονται στο Α5 τα φρένα σου, να σου πω ότι γενικά τα μονοπίστονα έχουν αυτό το "πρόβλημα", γιατί η δισκόπλακα που αγκαλιάζουν/παίρνουν/συνεργάζονται δεν μπορεί να είναι πολύ παχιά. Επίσης το τακάκι από την εξωτερική πλευρά του φρένου (όπως το βλέπεις εσύ δηλαδή) πατάει στη δισκόπλακα παρασυρόμενο από την εσωτερική πλευρά της δαγκάνας. Δεν έχει έμβολο (όπως στα 4πίστονα) που σπρώχνει το τακάκι)

 

Γι' αυτό και στα 4πίστονα, επειδή:

1. συνήθως παίρνουν πιο παχιά δισκόπλακα, 

2.τα τακάκια πατάνε πιο ομοιόμορφα πάνω στο δίσκο (κι έτσι κατανέμεται και καλύτερα η θερμότητα που παράγεται)

 

το φαινόμενο των "πυρωμένων φρένων από απανωτά φρεναρίσματα" μειώνεται πάρα πολύ.

 

Κατά τη γνώμη μου:

-δες πόσο σου βγαίνουν τα φρένα του S5 να τα βάλεις πάνω στο αμάξι

-δες πόσο κάνει ένα κιτ 4πίστονων φρένων για το αμάξι σου χωρίς (κατά τη γνώμη μου) να χρειαστεί να βάλεις αποστάτες στις ζάντες.

και βλέπεις πώς θα κινηθείς.

 

Επίσης, τι ζάντες φοράς? Αν φοράς 18άρες, είσαι οκ με φρένα μέχρι 365mm. Από κει και πάνω, πας ΚΑΙ για άλλη ζάντα...

 

Βάλε όλες τις παραμέτρους κάτω "στο τραπέζι" πριν αποφασίσεις πώς θα κινηθείς.

 

Πάλι κατ' εμέ, πιστεύω ότι με τα φρένα του S5 (345x30 δισκόπλακα) + τρυπητές δισκόπλακες tarox/brembo/κτλ και κατάλληλα σκληρά τακάκια, θα είσαι πολύ καλά ως αποτέλεσμα.

Best value for money η επιλογή που ανέφερα (κατ' εμέ), αλλά κρατάω μία επιφύλαξη μήπως είσαι πολύ επιθετικός οδηγός και σου ζεσταίνονται.

 

Αν και μιλάμε για άλλα βάρη (Α3 vs A5), ο γράφων όντας ιδιαίτερα επιθετικός οδηγός κατά διαστήματα και με αυτόματο κιβώτιο (DSG) που επιβαρύνει πολύ τα φρένα, δεν έχει καταφέρει να πυρώσει τα φρένα του S3 σε σημείο που να έχουν πτώση απόδοσης. Ο.Κ. έχουν δείξει κάποια σημάδια κόπωσης (χωρίς σημαντική πτώση απόδοσης) αλλά μετά από ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τρέξιμο σε επαρχιακό δρόμο και για αρκετή ώρα που κυνηγιόμουν με έναν άλλο τύπο εξίσου που ήταν εξίσου καλός οδηγός και ήξερε κι αυτός το δρόμο πολύ καλά. :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι σιγουρο οτι ολες οι 18αρες παιρνουν τα μεγαλα φρενα,οι δικες μου δεν τα επαιρναν.

Οσον αφορα την πτωση αποδοσης νομιζω οτι με ενα καλο τακακι και καλα υγρα φρενων θελει να ξεφυγεις πολυ για να χασουν αποδοση. 

Στην αγορα παντως υπαρχουν αρκετα καλα και σχετικα φτηνα πολυπιστονα φρενα,θελει λιγο ψαξιμο ,αλλα αξιζει

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.