Jump to content

P0101 σφάλμα Maf


KeM

Recommended Posts

Καλημερα Κριτωνα,αρκετά κατατοπιστικα όλα τα παραπάνω. Άρα όταν εγώ βλέπω μέσω vcds τα real time gr/sec στο αυτοκίνητο τα οποία στις 6000 rpm δεν ξεπερνούν τα 185 gr/sec, είναι πλασματική αυτή η τιμή έτσι; Δλδ στην πραγματικότητα είναι λίγο παραπάνω;

Link to comment
Share on other sites

Ο εγκεφαλος ειναι ρυθμισμενος με σκοπο να εχει το επιθυμητο AFR και ψηλα και να μην γινεται υπερπλουσιο , στοιχειο που προοκαλει misfires . Το σημα εκτος οριων , σε σχεση με το προηγουμενο file , προεκυψε λογω του οτι πλεον η τουρμπινα δουλευει στο οριο παροχης της , με αποτελεσμα τα πραγματικα gr/sec επομενως και τα Hz ( σημα εξοδου αισθητηρα ) ειναι περισσοτερα . Λειτουργικα αφορα μονο στην αναγνωση σφαλματος μεσω διαγνωστικου και δεν εχει καμια σχεση με τη λειτουργια του κινητηρα ( οπως πχ το σημα για υπερβαση οριου σαλ , κλπ ) .

 

Αυτο το σφαλμα εμφανιζεται στα πρωτα software narrowband 1.8ΤFSI και ειναι προειδοποιηση οτι ο maf πλησιαζει στο οριο αναλυτικοτητας του . Μεγαλο ρολο παιζει και η εισαγωγη , αφου ο κατασκευαστης εχει δοχειο ηρεμιας πριν το maf ( φιλτροκουτι ) για ομοιογενη ταχυτητα σε ολη τη διαρτομη . Σταθερη ταχυτητα στη διατομη = μεγιστη ροη με τα λιγοτερα Ηz .

 

Aπ οσο εχω δει ακομα και σε αυτοκινητα πολυ μεγαλυτερης ισχυος που εχουν ιδιο maf sensor και δεν εμφανιζουν τετοια βλαβη λογω s/w version ( πχ CDAA 1.8TFSI με ΤΤRS turbo και 426ΗΡ και σε Golf VI GTI GT3076R 1.7bar @7500rpm ) δεν υπαρχει προβλημα λειτουργιας σε πολυ υψηλοτερες ιπποδυναμεις . Bεβαια στις περιπτωσεις αυτες ο ψεκασμος ρυθμιζεται "μηχανικα" αφου στα 450+ΗΡ το διαμετρου 65mm housing δεν προσφερει την επαρκη αναλυση .

Κρίτωνα, εμένα αυτό που με προβλημάτισε στο αμάξι του Γιώργου είναι ότι ξε-φυσώνοντας το maf, το αμάξι δεν έβγαλε κανένα σφάλμα, λειτουργούσε σχεδόν όπως πριν (μη σου πω και ομαλότερα...). 

Με άλλα λόγια, πήγαινε κανονικά, τούρμπιζε κανονικά και μάλιστα ο Γιώργος είπε ότι είχε την αίσθηση πως πήγαινε και καλύτερα (ίσως γιατί στέγνωνε λίγο γιατί δεν μπορούσε να υπολογίσει πόσος αέρας έμπαινε από την εισαγωγή?).

Προσωπικά με έβαλε στην σκέψη μήπως το αμάξι λειτουργεί μη λαμβάνοντας υπόψη του τις μετρήσεις του maf...

 

Τέλοσπάντων... Δεν είσαι υποχρεωμένος να δώσεις εξηγήσεις για το πρόγραμμα που έχεις φτιάξει στο αμάξι του Γιώργου δημόσια.

Απλά η συγκεκριμένη συμπεριφορά (κρίνοντας και από το δικό μου αμάξι όπως ήταν εργοστασιακό και όπως είναι σήμερα, αλλά και από άλλα που γνωρίζω με big turbo ή και μη) μου προκάλεσε εντύπωση.

 

Και επειδή δε μου αρέσει να λέω μόνο τα αρνητικά, να πω ότι αν "ξεχάσουμε" το θέμα του maf που "ανακάλυψε" τώρα ο Γιώργος (που όπως είπες δεν είναι δυσλειτουργία στον κινητήρα), το αμάξι είναι πολύ καλό στο δρόμο, πολύ ομαλό και προσωπικά μου αρέσει η λειτουργία του, όντας πολύ κοντά στο εργοστασιακό επίπεδο λειτουργίας.

 

 

ΥΓ: Γιώργο, ετοιμάσου για intercooler! Μεγάλη διαφορά φίλε!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρα κριτωνα πειραξες το χαρτη του μαφ για να διαβαζει πιο λιγα γραμμαρια ο μαφ απο οτι θα μετρουσε στη πραγματικοτητα , και το εκανες αυτο για να μπορεσεις να σταθεροποιησεις ψηλα το μειγμα πιο σωστα ωστε να μην υπαρχει το φαινομενο με τα misfires .απλα το σφαλμα το βγαζει γιατι τα γραμμαρια που διαβαζει ο μαφ φτανουν στο οριο που ορισες εσυ χωρις αυτο να δημιουργει καποιο προβλημα στο μοτερ η να δημιουργει αλλη δυσλειτουργεια .αρα το προβλημα αυτο μπορει να λυθει ισως με καποια αλλη εισαγωγη η και ακομα εαν μπει επανω το μαμα φιλτροκουτι

Link to comment
Share on other sites

Αρα κριτωνα πειραξες το χαρτη του μαφ για να διαβαζει πιο λιγα γραμμαρια ο μαφ απο οτι θα μετρουσε στη πραγματικοτητα , και το εκανες αυτο για να μπορεσεις να σταθεροποιησεις ψηλα το μειγμα πιο σωστα ωστε να μην υπαρχει το φαινομενο με τα misfires .απλα το σφαλμα το βγαζει γιατι τα γραμμαρια που διαβαζει ο μαφ φτανουν στο οριο που ορισες εσυ χωρις αυτο να δημιουργει καποιο προβλημα στο μοτερ η να δημιουργει αλλη δυσλειτουργεια .αρα το προβλημα αυτο μπορει να λυθει ισως με καποια αλλη εισαγωγη η και ακομα εαν μπει επανω το μαμα φιλτροκουτι

 

Γιωργο , σημασια εχει οτι το αυτοκινητο δουλευει αψογα και δυνατα , με αβανς - AFR σε ασφαλη επιπεδα .

Πιο αναλυτικα δεν χρειαζεται να εξηγησω σχετικα με το τι τεχνικη πρεπει να ακολουθηθει , γιατι πρεπει να αναρτηθουν χαρτες κλπ , που δεν χρειαζεται .

Για ψυχολογικους λογους και μονο , η βλαβη μπορει να μην υπαρχει σαν διαγνωση , με τροποποιηση στο προγραμμα .

Link to comment
Share on other sites

Οκ εαν ειναι γιωργο (κεμ) πανε στο κριτωνα να στο κανει εφοσον ειναι προγραμματιστικο μη σκας τζαμπα

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Καλησπερα στο κλαμπ! Αναθερμαινω το τοπικ με το σφαλμα π μ βγαζει το vcds. Ειναι η 2η φορα που μ το εμφανιζει καθοτι την 1η φορα ο μηχανικος μου μου το εσβησε και μ ειπε να το παρακολουθησω. Σημειωνω οτι κανενα συμπτωμα δυσλειτουργιας δεν εχω παρατηρησει. Επισης δεν μ εχει αναψει λαμπακι το καντραν. Ακουω γνωμες τί λετε να κανω? Είναι λογω προγραμματος? Ή ο maf μου αρχιζει να τα ''παιζει''?

* Σημειώνω οτι κατα το ταξιδι μου π εκανα (μιας και το αμαξι μου δεν χρησιμοποιήθηκε καπου αλλου μετα τον μηχανικο, εκανα 2 overboost, οπου και εκτιμω οτι στις 00:55 ηταν το πρωτο εκ των 2.

 

00257 - Mass Air Flow Sensor (G70)

                    P0101 - 000 - Implausible Signal - Intermittent

                 Freeze Frame :

                         Fault Status:  00100000

                         Fault Priority : 0

                        Fault Frequency : 2

                        Reset Counter : 255

                        Mileage: 127723

                        Time Indication : 0

                        Date : 2019.10.05

                        Time : 00:55:48

 

 

                Freeze Frame: 

                        RPM: 6235/min

                        Load: 31,4%

                        Speed: 137.0 km/h

                        Temperature: 98.0 C

                        Temperature: 28.0 C

                        Absolute Pres: 970.0 mbar

                        Voltage: 13.716 V

 

Readiness: 0000 0000

                  

Link to comment
Share on other sites

Σημειώσεις από τη Ross-Tech:

 

16485/P0101/000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

Possible Symptoms

  • Loss of Power
  • Erratic Idle

Possible Causes

  • Mass Air Flow Sensor (G70) faulty
  • Air Leak(s) after Mass Air Flow Sensor (G70)
  • Excessive restrictions in the Intake/Exhaust System
    • Dirty air filter, clogged snow screen, clogged CAT
  • Ground Spots corroded or Paint Residue
  • Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70) faulty

Possible Solutions

  • Check Intake Air Filter
  • Check Mass Air Flow Sensor (G70)
  • Check Ground Spots
  • Check Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70)

Special Notes

  • In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-diesel-cars G70 had the bad reputation of slowly losing his performance, causing loss of power. It's not a matter of defective or breaking down, but it is filthy / dirty (not easy to clean). You can check functionality by making a log in [01-engine], [meas.blocks-08], group 003 (3e gear, full throttle, from 1700-4000rpm)
  • It is not uncommon for a TDI to set Implausible Signal Mass Air Flow Sensor (G70) faults when the engine performance is reduced due to a mechanical problem. These mechanical problems may include, but are not limited to:
Link to comment
Share on other sites

Έχω διαπιστώσει στατικό ηλεκτρισμό καποιες φορες όταν κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και πάω να κλείσω την πόρτα...να παίζει ρόλο αυτο; ?

Επίσης στην κρύα εκκίνηση μέχρι να ολοκληρωθεί, το ρελαντί παίζει. Αφότου ολοκληρωθεί είναι σταθερό στις προβλεπόμενες στροφές.

*Σημειωτέον ότι το ασταθές ρελαντί δεν φαίνεται από την βελόνα του στροφομετρου, καθώς δεν πιάνει την αλλαγή στροφών,  αλλά το βλέπω από το μηχανικό μπαρομετρο(οπου η βελόνα του ανεβοκατεβαίνει σε επίπεδα υποπιεσης περίπου + - 0,2)

της  wika που έχω τοποθετημένο στο αμάξι.

Edited by panpap175
Link to comment
Share on other sites

On 10/9/2019 at 12:16 PM, panpap175 said:

Έχω διαπιστώσει στατικό ηλεκτρισμό καποιες φορες όταν κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και πάω να κλείσω την πόρτα...να παίζει ρόλο αυτο; ?

Επίσης στην κρύα εκκίνηση μέχρι να ολοκληρωθεί, το ρελαντί παίζει. Αφότου ολοκληρωθεί είναι σταθερό στις προβλεπόμενες στροφές.

*Σημειωτέον ότι το ασταθές ρελαντί δεν φαίνεται από την βελόνα του στροφομετρου, καθώς δεν πιάνει την αλλαγή στροφών,  αλλά το βλέπω από το μηχανικό μπαρομετρο(οπου η βελόνα του ανεβοκατεβαίνει σε επίπεδα υποπιεσης περίπου + - 0,2)

της  wika που έχω τοποθετημένο στο αμάξι.

στην κρύα εκκίνηση το αμάξι ψεκάζει περισσότερο καύσιμο, προσπαθώντας να ζεστάνει (μέσω της καύσης) τους κυλινδρους και τον καταλύτη το ταχύτερο δυνατό.

Η αυξομείωση της πίεσης στην κρύα εκκίνηση σε τόσο μικρές διαφορές μπορεί να υπάρχει και λόγω αυτού. Αν δεν καταλαβαίνεις τρέμουλο (πχ) και απλά το βλέπεις στο μπαρόμετρο είναι οκ. Θα μπορούσες για τον φόβο των ιουδαίων να κάνεις ένα leak test να δεις μήπως τραβάει αέρα από κάποιο κομμάτι που δε μετριέται αέρας (στη ροή αέρα μετά το μαφ ως και την εισαγωγή του αέρα μοτέρ). Υπερβολικό ίσως αλλά έτσι για να σου φύγει η ιδέα ότι δεν έρχεται από αλλού αυτή η αστάθεια στην (υπερ-υπο)πίεση.

 

Τώρα για το στατικο ηλεκτρισμό, πρέπει να τσεκάρεις λίγο τι γίνεται με το θέμα της γείωσης που έχεις στο αμάξι. Ένας ηλεκτρολόγος εύκολα μπορεί να δει τι απώλειες ρεύματος έχεις όταν έχεις κλειστό το κύκλωμα του ρεύματος (κλειδί έξω από τη μίζα και οι εγκέφαλοι του οχήματος σε φάση ηρεμίας).

Το πρόβλημα με το στατικό ηλεκτρισμό μπορεί να οφείλεται από την ατμόσφαιρα (αδιάφορο δηλαδή) ως και κάτι σοβαρό (διαρροή ρεύματος στο κύκλωμα του οχήματος).

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Εχθές έκανα καθαρισμό στον maf, βυθίζοντας τον αισθητήρα για 15 λεπτά μέσα σε λεκανακι με οινόπνευμα 70% και κινώντας το ανά τακτά διαστήματα.  Στον πάτο του μετά διαπίστωσα ότι είχαν κατακαθισει παρά πολύ μικροί μαύροι κόκκοι...?

Κατόπιν το ακούμπησα και το άφησα να στεγνώσει πλήρως.  Έπειτα το μονταρα,  και βγήκα δρόμο.. πάτησα μια καλή 2α και αρκετή από 3η (esp off).

Μετά από λίγη ώρα έκανα και ένα μικρό δρομολόγιο κάπου στα 50 χλμ με κάποιες προσπεράσεις (να γεμισει το μοτέρ). Κατόπιν της επιστροφής μου, φυσωσα και σφαλμα ουδέν! Επίσης διαπίστωσα ότι το ανεπαίσθητο αυτό "ρεταρισμα" που είχα περιγράψει στην κρύα εκκίνηση ήταν αρκετά λιγότερο.  Αυτά....

*Συμπληρώνω λέγοντάς ότι η εισαγωγή μου είναι custom με φιλτροχοανη...επομένως  είναι αληθές  αυτό που λένε, ότι υπάρχουν πολύ μικρά σκονάκια που το "μαμα " φιλτρο θα τα πιάσει,  άλλη η φιλτροχοανη Όχι. Συνεπώς όσοι φοράτε φιλτροχοανη να είστε προειδεασμενοι ότι κάθε τόσο ο αισθητήρας maf θέλει λίγο "proderm" ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δυστυχώς μετά από ταξίδι 1000 χλμ , ξαναπρηζωσα να τσεκάρω,  και το σφάλμα ξαναειχε αποθηκευτεί.  Να σημειώσω Επίσης ότι αυτό εμφανίστηκε μετά το set up  της κ04. Τι λέτε; Γιατί έχω την διαίσθησή ότι έχει να κάνει με το πρόγραμμα και ότι δεν έχει ο maf κάποιο πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς μετά από ταξίδι 1000 χλμ , ξαναπρηζωσα να τσεκάρω,  και το σφάλμα ξαναειχε αποθηκευτεί.  Να σημειώσω Επίσης ότι αυτό εμφανίστηκε μετά το set up  της κ04. Τι λέτε; Γιατί έχω την διαίσθησή ότι έχει να κάνει με το πρόγραμμα και ότι δεν έχει ο maf κάποιο πρόβλημα;
Και η φωτο..7ba665f30b4933f3b368f343272d3faa.jpg

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, από αυτά που διαβάζω στο διαδίκτυο κάπου έχεις διαρροή, δεν πρέπει να είναι το πρόγραμμα - ξανακοίταξε διεξοδικά τις καλωδιώσεις, κολάρα, συνδέσεις, τα πάντα με το μηχανικό σου...

 

 

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει περιπτωση να ειναι ο Maf τελειωμενος και να θελει αντικατασταση? εχω διαβασει γενικα οτι ο καθαρισμος δεν λυνει παντα το προβλημα ισα ισα καποιες φορες το επιβαρυνει ή ακομα βραχυκυκλωνει τον μαφ..

Link to comment
Share on other sites

28 λεπτά πριν, TommasK. είπε

υπαρχει περιπτωση να ειναι ο Maf τελειωμενος και να θελει αντικατασταση? εχω διαβασει γενικα οτι ο καθαρισμος δεν λυνει παντα το προβλημα ισα ισα καποιες φορες το επιβαρυνει ή ακομα βραχυκυκλωνει τον μαφ..

Πτώση απόδοσης πάντως δεν υπάρχει.... και πίεση σηκώνει κομπλέ όσο πρέπει... Οπότε που να είναι η απώλεια αερα;

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν, TommasK. είπε

αυτο θελω να πω οτι αν δεν υπαρχει πτωση αποδοσης και σηκωνεις κανονικα πιεση ισως ο Maf εχει χαιρετησει και πεταει σφαλματα..

Εάν έχει χαιρετήσει,  δεν πρέπει να έχω και πτώση απόδοσης?

Link to comment
Share on other sites

Σπαζοκεφαλιά νοιώθω έχει καταντήσει ?

Link to comment
Share on other sites

αν λογκαρεις και ολα ειναι νορμαλ το μονο που μενει -πιθανον- ειναι προβληματικος maf..εξαλλου αν δεις και της οδηγιες της RossTech αναφερει faulty maf..ισως αν ειχες εναν δανεικο να δοκιμασεις τουλαχιστον θα γλυτωνες περιττα εξοδα απο αγορα καινουργιου..

Edited by TommasK.
Link to comment
Share on other sites

Τελικά σας αναφέρω ότι κατόπιν επικοινωνίας μου με το team του προγραμματιστή, με διαβεβαιωσαν ότι δεν είναι δυσλειτουργία του μαφ ούτε απώλειες αέρα από κύκλωμα, κλπ.... Είναι λόγω του ότι ο μαφ διαβάζει τιμές ποσού αέρα πολύ παραπάνω από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις,  και συνεπώς αυτό το εκλαμβάνει ως μηχανικό πρόβλημα,  για αυτό και το δείχνει ως σφάλμα....

Από κει κ πέρα, οι λύσεις είναι ή νέο file με μικρότερο over (που φυσικά αυτομάτως το ακυρώνω), ή διαγραφή από τον προγραμματιστή του συγκεκριμένου check.  Όμως από την στιγμή που δεν μ το βγάζει και στο καντραν παρά το εμφανίζει μονάχα ως στιγμιαίο αποθηκευμένο error στις παραμέτρους engine, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, και από δω κ πέρα θα γνωρίζω ότι οφείλεται στην προαναφερθείσα αιτία ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, panpap175 said:

Τελικά σας αναφέρω ότι κατόπιν επικοινωνίας μου με το team του προγραμματιστή, με διαβεβαιωσαν ότι δεν είναι δυσλειτουργία του μαφ ούτε απώλειες αέρα από κύκλωμα, κλπ.... Είναι λόγω του ότι ο μαφ διαβάζει τιμές ποσού αέρα πολύ παραπάνω από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις,  και συνεπώς αυτό το εκλαμβάνει ως μηχανικό πρόβλημα,  για αυτό και το δείχνει ως σφάλμα....

Από κει κ πέρα, οι λύσεις είναι ή νέο file με μικρότερο over (που φυσικά αυτομάτως το ακυρώνω), ή διαγραφή από τον προγραμματιστή του συγκεκριμένου check.  Όμως από την στιγμή που δεν μ το βγάζει και στο καντραν παρά το εμφανίζει μονάχα ως στιγμιαίο αποθηκευμένο error στις παραμέτρους engine, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, και από δω κ πέρα θα γνωρίζω ότι οφείλεται στην προαναφερθείσα αιτία ?

Εγώ προσωπικά έχω ακυρώσει αυτό το check γιατί όταν ανεβάσεις κι άλλο πίεση ή απόδοση, θα σου ανάβει cel (check engine light).... 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Kavouras είπε

Εγώ προσωπικά έχω ακυρώσει αυτό το check γιατί όταν ανεβάσεις κι άλλο πίεση ή απόδοση, θα σου ανάβει cel (check engine light).... 

Το έχεις κάνει από μόνος σου; αν ναι μήπως μπορείς να πεις που είναι για να το βρω κ εγω από το vcds?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.