KeM Posted May 2, 2013 Author Share Posted May 2, 2013 Καλημερα Κριτωνα,αρκετά κατατοπιστικα όλα τα παραπάνω. Άρα όταν εγώ βλέπω μέσω vcds τα real time gr/sec στο αυτοκίνητο τα οποία στις 6000 rpm δεν ξεπερνούν τα 185 gr/sec, είναι πλασματική αυτή η τιμή έτσι; Δλδ στην πραγματικότητα είναι λίγο παραπάνω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Ο εγκεφαλος ειναι ρυθμισμενος με σκοπο να εχει το επιθυμητο AFR και ψηλα και να μην γινεται υπερπλουσιο , στοιχειο που προοκαλει misfires . Το σημα εκτος οριων , σε σχεση με το προηγουμενο file , προεκυψε λογω του οτι πλεον η τουρμπινα δουλευει στο οριο παροχης της , με αποτελεσμα τα πραγματικα gr/sec επομενως και τα Hz ( σημα εξοδου αισθητηρα ) ειναι περισσοτερα . Λειτουργικα αφορα μονο στην αναγνωση σφαλματος μεσω διαγνωστικου και δεν εχει καμια σχεση με τη λειτουργια του κινητηρα ( οπως πχ το σημα για υπερβαση οριου σαλ , κλπ ) . Αυτο το σφαλμα εμφανιζεται στα πρωτα software narrowband 1.8ΤFSI και ειναι προειδοποιηση οτι ο maf πλησιαζει στο οριο αναλυτικοτητας του . Μεγαλο ρολο παιζει και η εισαγωγη , αφου ο κατασκευαστης εχει δοχειο ηρεμιας πριν το maf ( φιλτροκουτι ) για ομοιογενη ταχυτητα σε ολη τη διαρτομη . Σταθερη ταχυτητα στη διατομη = μεγιστη ροη με τα λιγοτερα Ηz . Aπ οσο εχω δει ακομα και σε αυτοκινητα πολυ μεγαλυτερης ισχυος που εχουν ιδιο maf sensor και δεν εμφανιζουν τετοια βλαβη λογω s/w version ( πχ CDAA 1.8TFSI με ΤΤRS turbo και 426ΗΡ και σε Golf VI GTI GT3076R 1.7bar @7500rpm ) δεν υπαρχει προβλημα λειτουργιας σε πολυ υψηλοτερες ιπποδυναμεις . Bεβαια στις περιπτωσεις αυτες ο ψεκασμος ρυθμιζεται "μηχανικα" αφου στα 450+ΗΡ το διαμετρου 65mm housing δεν προσφερει την επαρκη αναλυση . Κρίτωνα, εμένα αυτό που με προβλημάτισε στο αμάξι του Γιώργου είναι ότι ξε-φυσώνοντας το maf, το αμάξι δεν έβγαλε κανένα σφάλμα, λειτουργούσε σχεδόν όπως πριν (μη σου πω και ομαλότερα...). Με άλλα λόγια, πήγαινε κανονικά, τούρμπιζε κανονικά και μάλιστα ο Γιώργος είπε ότι είχε την αίσθηση πως πήγαινε και καλύτερα (ίσως γιατί στέγνωνε λίγο γιατί δεν μπορούσε να υπολογίσει πόσος αέρας έμπαινε από την εισαγωγή?). Προσωπικά με έβαλε στην σκέψη μήπως το αμάξι λειτουργεί μη λαμβάνοντας υπόψη του τις μετρήσεις του maf... Τέλοσπάντων... Δεν είσαι υποχρεωμένος να δώσεις εξηγήσεις για το πρόγραμμα που έχεις φτιάξει στο αμάξι του Γιώργου δημόσια. Απλά η συγκεκριμένη συμπεριφορά (κρίνοντας και από το δικό μου αμάξι όπως ήταν εργοστασιακό και όπως είναι σήμερα, αλλά και από άλλα που γνωρίζω με big turbo ή και μη) μου προκάλεσε εντύπωση. Και επειδή δε μου αρέσει να λέω μόνο τα αρνητικά, να πω ότι αν "ξεχάσουμε" το θέμα του maf που "ανακάλυψε" τώρα ο Γιώργος (που όπως είπες δεν είναι δυσλειτουργία στον κινητήρα), το αμάξι είναι πολύ καλό στο δρόμο, πολύ ομαλό και προσωπικά μου αρέσει η λειτουργία του, όντας πολύ κοντά στο εργοστασιακό επίπεδο λειτουργίας. ΥΓ: Γιώργο, ετοιμάσου για intercooler! Μεγάλη διαφορά φίλε!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Αρα κριτωνα πειραξες το χαρτη του μαφ για να διαβαζει πιο λιγα γραμμαρια ο μαφ απο οτι θα μετρουσε στη πραγματικοτητα , και το εκανες αυτο για να μπορεσεις να σταθεροποιησεις ψηλα το μειγμα πιο σωστα ωστε να μην υπαρχει το φαινομενο με τα misfires .απλα το σφαλμα το βγαζει γιατι τα γραμμαρια που διαβαζει ο μαφ φτανουν στο οριο που ορισες εσυ χωρις αυτο να δημιουργει καποιο προβλημα στο μοτερ η να δημιουργει αλλη δυσλειτουργεια .αρα το προβλημα αυτο μπορει να λυθει ισως με καποια αλλη εισαγωγη η και ακομα εαν μπει επανω το μαμα φιλτροκουτι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kritonas Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Αρα κριτωνα πειραξες το χαρτη του μαφ για να διαβαζει πιο λιγα γραμμαρια ο μαφ απο οτι θα μετρουσε στη πραγματικοτητα , και το εκανες αυτο για να μπορεσεις να σταθεροποιησεις ψηλα το μειγμα πιο σωστα ωστε να μην υπαρχει το φαινομενο με τα misfires .απλα το σφαλμα το βγαζει γιατι τα γραμμαρια που διαβαζει ο μαφ φτανουν στο οριο που ορισες εσυ χωρις αυτο να δημιουργει καποιο προβλημα στο μοτερ η να δημιουργει αλλη δυσλειτουργεια .αρα το προβλημα αυτο μπορει να λυθει ισως με καποια αλλη εισαγωγη η και ακομα εαν μπει επανω το μαμα φιλτροκουτι Γιωργο , σημασια εχει οτι το αυτοκινητο δουλευει αψογα και δυνατα , με αβανς - AFR σε ασφαλη επιπεδα . Πιο αναλυτικα δεν χρειαζεται να εξηγησω σχετικα με το τι τεχνικη πρεπει να ακολουθηθει , γιατι πρεπει να αναρτηθουν χαρτες κλπ , που δεν χρειαζεται . Για ψυχολογικους λογους και μονο , η βλαβη μπορει να μην υπαρχει σαν διαγνωση , με τροποποιηση στο προγραμμα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Οκ εαν ειναι γιωργο (κεμ) πανε στο κριτωνα να στο κανει εφοσον ειναι προγραμματιστικο μη σκας τζαμπα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted May 2, 2013 Author Share Posted May 2, 2013 Με καλυψε πλήρως ο Κριτωνας! Ευχαριστώ πολύ κ πάλι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Ευχαριστω για την απαντηση σου Κριτωνα. Sent from my iphone 6s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted October 8, 2019 Share Posted October 8, 2019 Καλησπερα στο κλαμπ! Αναθερμαινω το τοπικ με το σφαλμα π μ βγαζει το vcds. Ειναι η 2η φορα που μ το εμφανιζει καθοτι την 1η φορα ο μηχανικος μου μου το εσβησε και μ ειπε να το παρακολουθησω. Σημειωνω οτι κανενα συμπτωμα δυσλειτουργιας δεν εχω παρατηρησει. Επισης δεν μ εχει αναψει λαμπακι το καντραν. Ακουω γνωμες τί λετε να κανω? Είναι λογω προγραμματος? Ή ο maf μου αρχιζει να τα ''παιζει''? * Σημειώνω οτι κατα το ταξιδι μου π εκανα (μιας και το αμαξι μου δεν χρησιμοποιήθηκε καπου αλλου μετα τον μηχανικο, εκανα 2 overboost, οπου και εκτιμω οτι στις 00:55 ηταν το πρωτο εκ των 2. 00257 - Mass Air Flow Sensor (G70) P0101 - 000 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame : Fault Status: 00100000 Fault Priority : 0 Fault Frequency : 2 Reset Counter : 255 Mileage: 127723 Time Indication : 0 Date : 2019.10.05 Time : 00:55:48 Freeze Frame: RPM: 6235/min Load: 31,4% Speed: 137.0 km/h Temperature: 98.0 C Temperature: 28.0 C Absolute Pres: 970.0 mbar Voltage: 13.716 V Readiness: 0000 0000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prince_73 Posted October 9, 2019 Share Posted October 9, 2019 Σημειώσεις από τη Ross-Tech: 16485/P0101/000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal Possible Symptoms Loss of Power Erratic Idle Possible Causes Mass Air Flow Sensor (G70) faulty Air Leak(s) after Mass Air Flow Sensor (G70) Excessive restrictions in the Intake/Exhaust System Dirty air filter, clogged snow screen, clogged CAT Ground Spots corroded or Paint Residue Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70) faulty Possible Solutions Check Intake Air Filter Check Mass Air Flow Sensor (G70) Check Ground Spots Check Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70) Special Notes In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-diesel-cars G70 had the bad reputation of slowly losing his performance, causing loss of power. It's not a matter of defective or breaking down, but it is filthy / dirty (not easy to clean). You can check functionality by making a log in [01-engine], [meas.blocks-08], group 003 (3e gear, full throttle, from 1700-4000rpm) It is not uncommon for a TDI to set Implausible Signal Mass Air Flow Sensor (G70) faults when the engine performance is reduced due to a mechanical problem. These mechanical problems may include, but are not limited to: Faulty electric fuel pump or Restricted fuel filter. See the Fuel Pump Basic Settings for PD, PPD, and CR TDI Engines page for Basic Settings tips after replacement. Excessive restrictions in the intake/exhaust system Internal camshaft/valve/lifter problems Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted October 9, 2019 Share Posted October 9, 2019 (edited) Έχω διαπιστώσει στατικό ηλεκτρισμό καποιες φορες όταν κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και πάω να κλείσω την πόρτα...να παίζει ρόλο αυτο; ? Επίσης στην κρύα εκκίνηση μέχρι να ολοκληρωθεί, το ρελαντί παίζει. Αφότου ολοκληρωθεί είναι σταθερό στις προβλεπόμενες στροφές. *Σημειωτέον ότι το ασταθές ρελαντί δεν φαίνεται από την βελόνα του στροφομετρου, καθώς δεν πιάνει την αλλαγή στροφών, αλλά το βλέπω από το μηχανικό μπαρομετρο(οπου η βελόνα του ανεβοκατεβαίνει σε επίπεδα υποπιεσης περίπου + - 0,2) της wika που έχω τοποθετημένο στο αμάξι. Edited October 9, 2019 by panpap175 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted October 10, 2019 Share Posted October 10, 2019 On 10/9/2019 at 12:16 PM, panpap175 said: Έχω διαπιστώσει στατικό ηλεκτρισμό καποιες φορες όταν κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και πάω να κλείσω την πόρτα...να παίζει ρόλο αυτο; ? Επίσης στην κρύα εκκίνηση μέχρι να ολοκληρωθεί, το ρελαντί παίζει. Αφότου ολοκληρωθεί είναι σταθερό στις προβλεπόμενες στροφές. *Σημειωτέον ότι το ασταθές ρελαντί δεν φαίνεται από την βελόνα του στροφομετρου, καθώς δεν πιάνει την αλλαγή στροφών, αλλά το βλέπω από το μηχανικό μπαρομετρο(οπου η βελόνα του ανεβοκατεβαίνει σε επίπεδα υποπιεσης περίπου + - 0,2) της wika που έχω τοποθετημένο στο αμάξι. στην κρύα εκκίνηση το αμάξι ψεκάζει περισσότερο καύσιμο, προσπαθώντας να ζεστάνει (μέσω της καύσης) τους κυλινδρους και τον καταλύτη το ταχύτερο δυνατό. Η αυξομείωση της πίεσης στην κρύα εκκίνηση σε τόσο μικρές διαφορές μπορεί να υπάρχει και λόγω αυτού. Αν δεν καταλαβαίνεις τρέμουλο (πχ) και απλά το βλέπεις στο μπαρόμετρο είναι οκ. Θα μπορούσες για τον φόβο των ιουδαίων να κάνεις ένα leak test να δεις μήπως τραβάει αέρα από κάποιο κομμάτι που δε μετριέται αέρας (στη ροή αέρα μετά το μαφ ως και την εισαγωγή του αέρα μοτέρ). Υπερβολικό ίσως αλλά έτσι για να σου φύγει η ιδέα ότι δεν έρχεται από αλλού αυτή η αστάθεια στην (υπερ-υπο)πίεση. Τώρα για το στατικο ηλεκτρισμό, πρέπει να τσεκάρεις λίγο τι γίνεται με το θέμα της γείωσης που έχεις στο αμάξι. Ένας ηλεκτρολόγος εύκολα μπορεί να δει τι απώλειες ρεύματος έχεις όταν έχεις κλειστό το κύκλωμα του ρεύματος (κλειδί έξω από τη μίζα και οι εγκέφαλοι του οχήματος σε φάση ηρεμίας). Το πρόβλημα με το στατικό ηλεκτρισμό μπορεί να οφείλεται από την ατμόσφαιρα (αδιάφορο δηλαδή) ως και κάτι σοβαρό (διαρροή ρεύματος στο κύκλωμα του οχήματος). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted October 10, 2019 Share Posted October 10, 2019 Εχθές έκανα καθαρισμό στον maf, βυθίζοντας τον αισθητήρα για 15 λεπτά μέσα σε λεκανακι με οινόπνευμα 70% και κινώντας το ανά τακτά διαστήματα. Στον πάτο του μετά διαπίστωσα ότι είχαν κατακαθισει παρά πολύ μικροί μαύροι κόκκοι...? Κατόπιν το ακούμπησα και το άφησα να στεγνώσει πλήρως. Έπειτα το μονταρα, και βγήκα δρόμο.. πάτησα μια καλή 2α και αρκετή από 3η (esp off). Μετά από λίγη ώρα έκανα και ένα μικρό δρομολόγιο κάπου στα 50 χλμ με κάποιες προσπεράσεις (να γεμισει το μοτέρ). Κατόπιν της επιστροφής μου, φυσωσα και σφαλμα ουδέν! Επίσης διαπίστωσα ότι το ανεπαίσθητο αυτό "ρεταρισμα" που είχα περιγράψει στην κρύα εκκίνηση ήταν αρκετά λιγότερο. Αυτά.... *Συμπληρώνω λέγοντάς ότι η εισαγωγή μου είναι custom με φιλτροχοανη...επομένως είναι αληθές αυτό που λένε, ότι υπάρχουν πολύ μικρά σκονάκια που το "μαμα " φιλτρο θα τα πιάσει, άλλη η φιλτροχοανη Όχι. Συνεπώς όσοι φοράτε φιλτροχοανη να είστε προειδεασμενοι ότι κάθε τόσο ο αισθητήρας maf θέλει λίγο "proderm" ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted October 20, 2019 Share Posted October 20, 2019 Δυστυχώς μετά από ταξίδι 1000 χλμ , ξαναπρηζωσα να τσεκάρω, και το σφάλμα ξαναειχε αποθηκευτεί. Να σημειώσω Επίσης ότι αυτό εμφανίστηκε μετά το set up της κ04. Τι λέτε; Γιατί έχω την διαίσθησή ότι έχει να κάνει με το πρόγραμμα και ότι δεν έχει ο maf κάποιο πρόβλημα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted October 20, 2019 Share Posted October 20, 2019 Δυστυχώς μετά από ταξίδι 1000 χλμ , ξαναπρηζωσα να τσεκάρω, και το σφάλμα ξαναειχε αποθηκευτεί. Να σημειώσω Επίσης ότι αυτό εμφανίστηκε μετά το set up της κ04. Τι λέτε; Γιατί έχω την διαίσθησή ότι έχει να κάνει με το πρόγραμμα και ότι δεν έχει ο maf κάποιο πρόβλημα;Και η φωτο..Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prince_73 Posted October 21, 2019 Share Posted October 21, 2019 Καλημέρα, από αυτά που διαβάζω στο διαδίκτυο κάπου έχεις διαρροή, δεν πρέπει να είναι το πρόγραμμα - ξανακοίταξε διεξοδικά τις καλωδιώσεις, κολάρα, συνδέσεις, τα πάντα με το μηχανικό σου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommasK. Posted October 21, 2019 Share Posted October 21, 2019 υπαρχει περιπτωση να ειναι ο Maf τελειωμενος και να θελει αντικατασταση? εχω διαβασει γενικα οτι ο καθαρισμος δεν λυνει παντα το προβλημα ισα ισα καποιες φορες το επιβαρυνει ή ακομα βραχυκυκλωνει τον μαφ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted October 21, 2019 Share Posted October 21, 2019 28 λεπτά πριν, TommasK. είπε υπαρχει περιπτωση να ειναι ο Maf τελειωμενος και να θελει αντικατασταση? εχω διαβασει γενικα οτι ο καθαρισμος δεν λυνει παντα το προβλημα ισα ισα καποιες φορες το επιβαρυνει ή ακομα βραχυκυκλωνει τον μαφ.. Πτώση απόδοσης πάντως δεν υπάρχει.... και πίεση σηκώνει κομπλέ όσο πρέπει... Οπότε που να είναι η απώλεια αερα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommasK. Posted October 21, 2019 Share Posted October 21, 2019 αυτο θελω να πω οτι αν δεν υπαρχει πτωση αποδοσης και σηκωνεις κανονικα πιεση ισως ο Maf εχει χαιρετησει και πεταει σφαλματα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted October 21, 2019 Share Posted October 21, 2019 1 λεπτό πριν, TommasK. είπε αυτο θελω να πω οτι αν δεν υπαρχει πτωση αποδοσης και σηκωνεις κανονικα πιεση ισως ο Maf εχει χαιρετησει και πεταει σφαλματα.. Εάν έχει χαιρετήσει, δεν πρέπει να έχω και πτώση απόδοσης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommasK. Posted October 21, 2019 Share Posted October 21, 2019 δεν εχεις αδικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted October 21, 2019 Share Posted October 21, 2019 Σπαζοκεφαλιά νοιώθω έχει καταντήσει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommasK. Posted October 21, 2019 Share Posted October 21, 2019 (edited) αν λογκαρεις και ολα ειναι νορμαλ το μονο που μενει -πιθανον- ειναι προβληματικος maf..εξαλλου αν δεις και της οδηγιες της RossTech αναφερει faulty maf..ισως αν ειχες εναν δανεικο να δοκιμασεις τουλαχιστον θα γλυτωνες περιττα εξοδα απο αγορα καινουργιου.. Edited October 21, 2019 by TommasK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted October 23, 2019 Share Posted October 23, 2019 Τελικά σας αναφέρω ότι κατόπιν επικοινωνίας μου με το team του προγραμματιστή, με διαβεβαιωσαν ότι δεν είναι δυσλειτουργία του μαφ ούτε απώλειες αέρα από κύκλωμα, κλπ.... Είναι λόγω του ότι ο μαφ διαβάζει τιμές ποσού αέρα πολύ παραπάνω από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις, και συνεπώς αυτό το εκλαμβάνει ως μηχανικό πρόβλημα, για αυτό και το δείχνει ως σφάλμα.... Από κει κ πέρα, οι λύσεις είναι ή νέο file με μικρότερο over (που φυσικά αυτομάτως το ακυρώνω), ή διαγραφή από τον προγραμματιστή του συγκεκριμένου check. Όμως από την στιγμή που δεν μ το βγάζει και στο καντραν παρά το εμφανίζει μονάχα ως στιγμιαίο αποθηκευμένο error στις παραμέτρους engine, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, και από δω κ πέρα θα γνωρίζω ότι οφείλεται στην προαναφερθείσα αιτία ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted October 23, 2019 Share Posted October 23, 2019 6 hours ago, panpap175 said: Τελικά σας αναφέρω ότι κατόπιν επικοινωνίας μου με το team του προγραμματιστή, με διαβεβαιωσαν ότι δεν είναι δυσλειτουργία του μαφ ούτε απώλειες αέρα από κύκλωμα, κλπ.... Είναι λόγω του ότι ο μαφ διαβάζει τιμές ποσού αέρα πολύ παραπάνω από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις, και συνεπώς αυτό το εκλαμβάνει ως μηχανικό πρόβλημα, για αυτό και το δείχνει ως σφάλμα.... Από κει κ πέρα, οι λύσεις είναι ή νέο file με μικρότερο over (που φυσικά αυτομάτως το ακυρώνω), ή διαγραφή από τον προγραμματιστή του συγκεκριμένου check. Όμως από την στιγμή που δεν μ το βγάζει και στο καντραν παρά το εμφανίζει μονάχα ως στιγμιαίο αποθηκευμένο error στις παραμέτρους engine, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, και από δω κ πέρα θα γνωρίζω ότι οφείλεται στην προαναφερθείσα αιτία ? Εγώ προσωπικά έχω ακυρώσει αυτό το check γιατί όταν ανεβάσεις κι άλλο πίεση ή απόδοση, θα σου ανάβει cel (check engine light).... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panpap175 Posted October 23, 2019 Share Posted October 23, 2019 4 ώρες πριν, Kavouras είπε Εγώ προσωπικά έχω ακυρώσει αυτό το check γιατί όταν ανεβάσεις κι άλλο πίεση ή απόδοση, θα σου ανάβει cel (check engine light).... Το έχεις κάνει από μόνος σου; αν ναι μήπως μπορείς να πεις που είναι για να το βρω κ εγω από το vcds? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.