Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
KeM

P0101 σφάλμα Maf

Recommended Posts

Έκανα ένα έλεγχο για σφάλματα σήμερα και εμφάνισε το P0101.

Bγήκα για logs και το παρακολούθησα λίγο στο ρελαντί.

Μετρούσα 2,3 gr/sec και επίσης είδα οτι έκανα Misfire στον 4ο κύλινδρο μονο.

 

Εκανα ενα log με 3η και μου πέταξε πάλι το σφάλμα στις 6000rpm και πάνω.

 

2 Faults Found:


 

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
               P0101 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 0
                    Reset counter: 0
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.04.30
                    Time: 21:56:18


 

             Freeze Frame:
                    RPM: 6086 /min
                    Load: 75.7 %
                    Speed: 134.0 km/h
                    Temperature: 95.0°C
                    Temperature: 39.0°C
                    Absolute Pres.: 1010.0 mbar
                    Voltage: 13.843 V


 

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
               P0101 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 54044 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.04.30
                    Time: 21:56:19


 

             Freeze Frame:
                    RPM: 6355 /min
                    Load: 75.7 %
                    Speed: 140.0 km/h
                    Temperature: 95.0°C
                    Temperature: 40.0°C
                    Absolute Pres.: 1010.0 mbar
                    Voltage: 13.843 V


 

Στον δρόμο Misfire 0 μέχρι τον κόφτη.

 

 

Σημειώνω οτι δεν παρατηρώ απώλεια ισχύος στον δρόμο ούτε κάποια δυσλειτουργία. Δεν ανάβεi CEL.

Διάβασα στο νετ οτι μπορεί να οφείλεται σε απώλεια πίεσης και συγκεκριμένα στην ένωση του σωλήνα του ΙC με το τούρμπο,αλλά πίεση σηκωνει κανονικά. Επίσης το φίλτρο καθαρίστηκε πριν ένα μήνα περίπου.

Με παραξενεύει οτι ανεκαθεν ο μαφ μου δεν έδειχνε πάνω απο 180 gr/sec τα οποια θεωρώ οτι είναι λίγα για την ισχυ του μοτερ,βέβαια ποτέ δεν είχα αυτο το σφάλμα εκτός απο τωρα.

 

Τι προτείνετε να κάνω?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιώργο, έλεγξε αν είναι σωστά σφιγμένα τα κολλάρα σου στην εισαγωγή σου, από και προς τον maf, σε πρώτη φάση.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα είχα ελέγξει πρόσφατα όταν καθαρίσα το φίλτρο αλλά θα το ξαναδώ.. Θα βγάλω και τον μαφ να δω σε τι κατάσταση είναι αύριο πρωί. Εχω και logs αλλά για κάποιο λόγο μου έχει κόψει τις μετρήσεις απο 3200 μέχρι 5000 rpm σε turbo mode. Μέτρησα maf,πίεση μπεκιερας,dc αντλίας,πιέσεις,n75 και misfire.

Edited by KeM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η πεταλούδα στις στροφές αυτές που έβγαλε το σφάλμα είναι 100%;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν τη μέτρησα αλλά θα το δω όπως επίσης maf requested/actual. Πάντως η περίπτωση μοιάζει πολύ με του Τασου γιατί του έβγαζε και αυτού p0101 σφάλμα. Και μου έκανε κ μένα misfire στον 4ο κυλίνδρο κ μετά απο λίγο μηδενιζαν και δεν ξαναεμφανιζοντουσαν όπως και στο δικό του αυτοκίνητο. Και φυσικά στο ρελαντί δεν είχα ποτε misfire..

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτό το σφαλμα στο έχει βγάλει ξανά στο παρελθόν ??

τι φίλτρο εχεις ,πως το καθάρισες ,μήπως και εγινε τίποτα εκεί, αλλιως αν δεν εχεις διαρροές μάλλον θα χρειαστείς έναν μαφ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι πρώτη φορά το είδα. Εχω 80άρα αλουμινενια σωλήνα με ελαφριά κουρμπα και φίλτρο αφρού pipercross.

Επίσης έκανα μια βόλτα το αμάξι mafless και δεν έβγαλε κανένα σφάλμα όταν το ξεσυνδεσα. Σαν να ήταν ο μαφ κουμπωμενος δλδ. Κανονικά δεν έπρεπε να με βάλει safe mode; Επίσης άρπαζε λίγο καλύτερα. Θα κάνω τραμπα με ένα άλλο maf του ίδιου κινητήρα να δω διάφορες.

 

Edit: Η σωλήνα είναι μετά τον μαφ.

Edited by KeM

Share this post


Link to post
Share on other sites

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
               P0101 - 000 -  -  - Intermittent
             

 

 

P0101=Αισθητήρας μάζας/Ογκου αέρα,εύρος τιμών/Απόδοσης

Intermittent=Παροδικό.

 

Σβήστα και δες αν στα ξαναβγάλει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι πρώτη φορά το είδα. Εχω 80άρα αλουμινενια σωλήνα με ελαφριά κουρμπα και φίλτρο αφρού pipercross.

Επίσης έκανα μια βόλτα το αμάξι mafless και δεν έβγαλε κανένα σφάλμα όταν το ξεσυνδεσα. Σαν να ήταν ο μαφ κουμπωμενος δλδ. Κανονικά δεν έπρεπε να με βάλει safe mode; Επίσης άρπαζε λίγο καλύτερα. Θα κάνω τραμπα με ένα άλλο maf του ίδιου κινητήρα να δω διάφορες.

 

Edit: Η σωλήνα είναι μετά τον μαφ.

kem με καθάρισες την pipercross ???

αν μπορείς να κάνεις τράμπα το maf  σιγουρα θα ήταν μια καλή δοκιμή να δεις τι παίζει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχεις τον μαφ στο stock maf case ? Μπορεις να μας δειξεις φωτο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η βλαβη αυτη παρουσιαζεται μονο οταν φτανεις κοντα στο οριο που μπορει να διαβασει ο μαφ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

               P0101 - 000 -  -  - Intermittent

             

 

 

P0101=Αισθητήρας μάζας/Ογκου αέρα,εύρος τιμών/Απόδοσης

Intermittent=Παροδικό.

 

Σβήστα και δες αν στα ξαναβγάλει.

 

To έχω κάνει άπειρες φορές και πάντα εμφανίζεται μετά τις 6000 rpm.

 

Εχεις τον μαφ στο stock maf case ? Μπορεις να μας δειξεις φωτο...

 

Ναι είναι στο οεμ maf case στην εργοστασιακή θέση

Μια φώτο

480396_262137693897442_800621741_n.jpg

 

Ελεγξα fuel trims και ειναι στο -0,5%. Ο μαφ στο ρελαντι ειναι στα 2,3 γραμμαρια και στις 3000 καρφι στα 10. Δεν φαινεται δηλαδη να χανω απο καπου πιεση ή αερα. Επισης στον δρομο πιεση σηκωνει κανονικα. Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι οταν τον ξεφυσωσα το αμαξι δουλευε κανονικα χωρις να μπει safe mode (απο οσο ξερω οτι βγαλεις τον maf η ecu βαζει ενα default setting το οποιο οδηγει σε Limp mode).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχεις τον μαφ στο stock maf case ? Μπορεις να μας δειξεις φωτο...

 

Ναι φαινεται οτι το κανει στο peak των γραμμαριων που διαβαζει..Δεν ειναι κατι το ανυσηχιτικο δλδ? Μειωση αποδοσης δεν μου φαινεται οτι εχει παντως στον δρομο..

 

Υπαρχει περιπτωση να στροβιλιζεται για καποιο λογο ο αερας σε αυτες τις rpm?

Και λεω "για καποιο λογο" γιατι παλιοτερα με την ιδια εισαγωγη δεν μου το εβγαλε το σφαλμα. Πρωτη φορα τωρα το εκανε.

Edited by KeM

Share this post


Link to post
Share on other sites

kem με καθάρισες την pipercross ???

αν μπορείς να κάνεις τράμπα το maf  σιγουρα θα ήταν μια καλή δοκιμή να δεις τι παίζει

 

Με καθαριστικο tide σε μια λεκανη με νερο. Δεν εβαλα λαδι μιας και δεν ειχε πανω της  οταν την πηρα καινουργια..

Edited by KeM

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε κεμ ακριβως τα ιδια σφαλματα ειχα και εγω απο τη στιγμη που ειχα βαλει το ρεβο μεχρι και που το εβγαλα πριν 1 μηνα απλα εμενα το εβγαζε στις 3000-3400 πανω στο οβερ δηλαδη και οχι ψηλα .αλλαξα τρεις μαφ παλι τα ιδια ολοι καινουργιοι κιολας εβγαλα εγκεφαλο ελεξα καλωδιωσεις ελεξα γειωσεις εγκεφαλο και τα σχετικα τιποτα παλι τα ιδια .ελεξα κολαρα εισαγωγες τιποτα τα ιδια και απο τοτε που  εβγαλα το προγραμμα δεν μου ξανα αναψε ποτε ,και επιτηδες παταω απο χαμηλα τιποτα ολα κομπλε συν οτι δεν κανει ουτε μισφιρε στο ρελανι ολα μηδεν συν οτι δεν κανει πλεον τιποτα .τωρα απο που ηταν η τι ηταν και γιατι το εκανε δεν ξερω .

Edited by tasossline

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε κεμ ακριβως τα ιδια σφαλματα ειχα και εγω απο τη στιγμη που ειχα βαλει το ρεβο μεχρι και που το εβγαλα πριν 1 μηνα απλα εμενα το εβγαζε στις 3000-3400 πανω στο οβερ δηλαδη και οχι ψηλα .αλλαξα τρεις μαφ παλι τα ιδια ολοι καινουργιοι κιολας εβγαλα εγκεφαλο ελεξα καλωδιωσεις ελεξα γειωσεις εγκεφαλο και τα σχετικα τιποτα παλι τα ιδια .ελεξα κολαρα εισαγωγες τιποτα τα ιδια και απο τοτε που εβγαλα το προγραμμα δεν μου ξανα αναψε ποτε ,και επιτηδες παταω απο χαμηλα τιποτα ολα κομπλε συν οτι δεν κανει ουτε μισφιρε στο ρελανι ολα μηδεν συν οτι δεν κανει πλεον τιποτα .τωρα απο που ηταν η τι ηταν και γιατι το εκανε δεν ξερω .

Είχες απώλεια δύναμης και σου άναβε cel δλδ; Γιατί εμενα δεν κάνει τίποτα απο αυτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

οχι ποτε δεν ειχα απωλεια δυναμης το αμαξι δουλευε σχετικα καλα εκτος απο το χειμωνα και το σφαλμα ηταν παντα σποραδικο και το κρατουσε μονο ο εγκεφαλος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπότε για κάποιο λόγο το πρόβλημα με την όλη ιστορία ήταν απο το ρεβο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

μαλλον ναι απο οτι φανηκε στο τελος καπου εκει κολουσε η δουλεια .ρωτα το κριτωνα μηπως μετα το update εδωσε αλλα ορια στη μετρηση του μαφ ψηλα με αποτελεσμα να σου βγαζει το σφαλμα αυτο γιατι ξεπερναει τα γραμμαρια που πρεπει να διαβαζει εκει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιλήσαμε και αυτό μου είπε αν κατάλαβα καλά, ότι έχει ρυθμιστει το peak ώστε να έχουμε το επιθυμητό afr. Και ότι υπάρχει κ περιπτωση να ενεργοποιεί το σφάλμα και τυχόν στροβιλισμος του αέρα λόγω κουρμπας της σωλήνας. Θα το δω όμως κ με άλλον μαφ να εχω ένα σημείο αναφοράς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αρα εχει το μαφ σε χαμηλα επιπεδα για να μπορει να σταθεροποιηση πιο καλα το μειγμα ψηλα για να μην σου κανει και misfire και τωρα για καποιο λογο ξεπερνας το οριο αυτο και σου βγαζει σφαλμα για μαφ, γιατι διαβαζει πιο πολλα γραμμαρια απο οτι πρεπει φευγεις εκτος χαρτη με αλλα λογια

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

αρα εχει το μαφ σε χαμηλα επιπεδα για να μπορει να σταθεροποιηση πιο καλα το μειγμα ψηλα για να μην σου κανει και misfire και τωρα για καποιο λογο ξεπερνας το οριο αυτο και σου βγαζει σφαλμα για μαφ, γιατι διαβαζει πιο πολλα γραμμαρια απο οτι πρεπει φευγεις εκτος χαρτη με αλλα λογια

Mafless το δουλεψες καθόλου κ αν ναι είδες διαφορά; Σου έβγαλε σφάλμα όταν τον εβγαλες ή όχι;

Edited by KeM

Share this post


Link to post
Share on other sites

τον εβγαλα τον μαφ και το δουλεψα ετσι για 60 χιλομετρα το αμαξι δουλευε μια χαρα ακομα και μεσα στο χειμωνα χωρις Misfire χωρις τιποτα απλα πηγαινε λιγο πιο κομενα στα χαμηλα ψηλα εδινε μια χαρα .σφλαματα εβγαζε ναι οτι εχω αποσυνδεσει τον μαφ και ελεγε κατι για το ρευματα του μαφ επειδη  ξενσυνδεμενος .αλλα λαμπακι δεν μου ειχε αναψει .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οκ κ μένα τα ίδια ακριβώς..

Share this post


Link to post
Share on other sites

μαλλον ναι απο οτι φανηκε στο τελος καπου εκει κολουσε η δουλεια .ρωτα το κριτωνα μηπως μετα το update εδωσε αλλα ορια στη μετρηση του μαφ ψηλα με αποτελεσμα να σου βγαζει το σφαλμα αυτο γιατι ξεπερναει τα γραμμαρια που πρεπει να διαβαζει εκει

 

Ο εγκεφαλος ειναι ρυθμισμενος με σκοπο να εχει το επιθυμητο AFR και ψηλα και να μην γινεται υπερπλουσιο , στοιχειο που προοκαλει misfires . Το σημα εκτος οριων , σε σχεση με το προηγουμενο file , προεκυψε λογω του οτι πλεον η τουρμπινα δουλευει στο οριο παροχης της , με αποτελεσμα τα πραγματικα gr/sec επομενως και τα Hz ( σημα εξοδου αισθητηρα ) ειναι περισσοτερα . Λειτουργικα αφορα μονο στην αναγνωση σφαλματος μεσω διαγνωστικου και δεν εχει καμια σχεση με τη λειτουργια του κινητηρα ( οπως πχ το σημα για υπερβαση οριου σαλ , κλπ ) .

 

Αυτο το σφαλμα εμφανιζεται στα πρωτα software narrowband 1.8ΤFSI και ειναι προειδοποιηση οτι ο maf πλησιαζει στο οριο αναλυτικοτητας του . Μεγαλο ρολο παιζει και η εισαγωγη , αφου ο κατασκευαστης εχει δοχειο ηρεμιας πριν το maf ( φιλτροκουτι ) για ομοιογενη ταχυτητα σε ολη τη διαρτομη . Σταθερη ταχυτητα στη διατομη = μεγιστη ροη με τα λιγοτερα Ηz .

 

Aπ οσο εχω δει ακομα και σε αυτοκινητα πολυ μεγαλυτερης ισχυος που εχουν ιδιο maf sensor και δεν εμφανιζουν τετοια βλαβη λογω s/w version ( πχ CDAA 1.8TFSI με ΤΤRS turbo και 426ΗΡ και σε Golf VI GTI GT3076R 1.7bar @7500rpm ) δεν υπαρχει προβλημα λειτουργιας σε πολυ υψηλοτερες ιπποδυναμεις . Bεβαια στις περιπτωσεις αυτες ο ψεκασμος ρυθμιζεται "μηχανικα" αφου στα 450+ΗΡ το διαμετρου 65mm housing δεν προσφερει την επαρκη αναλυση .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.