Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα
PanA4

Πρόβλημα με πίεση

Recommended Posts

Τον τελευταίο καιρό το αυτοκίνητο μου κάνει κάποια μπερδέματα όσον αφορά την πίεση .Για παράδειγμα όταν ανοίγω από δευτέρα στις 5000 rpm το στροφόμετρο παίζει και το αμάξι φαίνεται να κόβει,μετά δίνει κανονικα.Το μήνυμα που έχω από Vag Com είναι το εξής:

Wednesday,19,June,2013,21:21:04:26365
VCDS Version: Release 805.4
 
                Address 01: Engine
Control Module Part Number: 8K1 907 115 B
  Component and/or Version: 1.8l R4/4V TF H07 0001
           Software Coding: 0104000318070120
            Work Shop Code: WSC 06325
1 Fault Found 
 
5671 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached 
          P0299 00 [104]
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 16
                    Mileage: 50878 km
                    Date: 2013.05.22
                    Time: 15:53:07
 
 
Readiness: 0000 0000
 

Λόγω αυτού του προβλήματος πριν λίγο καιρό άλλαξα σκάστρα,αλλά εξακολουθει.

Υποπτεύομαι την Ν75.

Θα ήθελα τη γνώμη κάποιων που κατέχουν το αντκειμενο καλύτερα από εμένα.

Σε δυναμομετρηση που έκανα και θα την ανεβάσω αν χρειαστεί με 4η και 5η στις 4500-5000 rpm υπάρχει πτώση και στην ιπποδύναμη και στη ροπή.

Στην ιπποδύναμη, στιγμιαία, η πτώση φτάνει τα 23 άλογα.

Edited by PanA4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα log το αβάνς και τη θερμοκρασία εισαγωγής.. Τι βενζίνη βάζεις;

 

 

 

Sent from my novo9-Spark using Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παναγιώτη πιστεύω ότι χάνεις από κάπου αέρα. Έλεγξε όλο το κύκλωμα εισαγωγής σου, τα κολλάρα, τη σκάστρα και κάθε σφιγκτήρα. Δοκίμασε να αφαιρέσεις τη φύσα του maf σου, κάνε ένα άνοιγμα με τον ίδιο τρόπο να δεις αν το κάνει και με ξεφυσωμένο το maf. Μετά θα κοιτάξεις για την pcv σου και μετά βλέπουμε. Κάνε και ένα log, όπως λέει ο Μιχάλης.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν είναι μόνιμο,αλλά παρουσιάζεται περιστασιακά.

Μετά τη δυναμομέτρηση,πηγα στον προγραμματιστή μου και το αμάξι δουλευε μια χαρά.

Το Log από αυτή την επίσκεψη:

α4-β8--LOG-01-201-501-521-1001-1011.CSV

γγγγLOG-33-12-14-52-35.CSV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάνο, βάση του σφάλματος δεν μπορεί να επιτευχθεί η ζητούμενη πίεση.

Οπότε ψάχνεις οτιδήποτε σχετικό: διαρροή (αρκετά να δεις...ανάμεσα στα αυτά και η Ν249 - η "σκάστρα" δηλαδή) - WG - N75.

 

Εαν ειναι τυχαίο και μη επαναλαμβανόμενο, τότε θα κοιταγα την Ν75 πρώτα - βρες μια δανική για δοκιμή.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν μου έβγαλε το ίδιο σφάλμα είχα στιγμιαίο ρεταρισμα του κινητήρα. Στη δίκη μου περίπτωση δεν έφταιγε η ν75 αλλά μια ρυθμιση στο πρόγραμμα λόγω σκληρότερου τότε wg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το συγκεκριμένο σφάλμα μπορεί να "εξαφανιστεί" εαν ρίξουμε την ζητούμενη πίεση ( η αυξησουμε την επιτρεπόμενη διαφορά ζητούμενης - πραγματικής) στο πρόγραμμα, στην προβληματική περιοχή.
Tο θεμα ειναι εαν απο την αρχή υπήρχε το πρόβλημα η εαν παρουσιάστηκε εκ των υστέρων. Ετσι ωστε να μην "μπαλωθεί" ενα πρόβλημα στο HW.
Πάνο εαν δεν βγάζεις συμπέρασμα, πάρε ενα τηλέφωνο να το δούμε.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πιθανόν να φταίει η Ν75,λαμβανοντας υπόψη ότι ακριβώς τα ίδια συμπτώματα είχε και ο strivis και τελικά με την αλλαγή της το πρόβλημα φαίνεται να εξαλείφθηκε.

 

@ sylvester:

Τη συμπεριφορά αυτή του αυτοκινήτου την ανακάλυψα αρχές του χρόνου,μη δίνοντας τότε σημασία,μέχρι που εμφανίστηκε και στη δυναμομέτρηση και επιβεβαιώθηκε ότι κάτι συμβαίνει.Αγνοώ αν υπήρχε πιο πριν.

Έχω σκοπό να αλλάξω σύντομα τη Ν75 και αφού περάσει λίγος καιρός θα έρθω να τα πούμε και από κοντά.

Δυο φορές που το έχουμε δοκιμάσει με αυτό το set up,το αμάξι δούλευε εκνευριστικά υποδειγματικά!

Πέρα από αυτό το θεματάκι,έχουμε να συζητήσουμε και κάποια περαιτέρω αναβάθμιση που σκέφτομαι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πιθανόν να φταίει η Ν75,λαμβανοντας υπόψη ότι ακριβώς τα ίδια συμπτώματα είχε και ο strivis και τελικά με την αλλαγή της το πρόβλημα φαίνεται να εξαλείφθηκε.

 

.

Kαι απο s38p αμα βρεις βαλτην 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μακαρι να βρεις γρηγορα τη λυση φιλε, συνηθως η ν75 βγαζει συγκεκριμενο δικο της σφαλμα, αν θες παντως ν75 απο s38p εχω την παλια δικια μου την οποια την ειχα αλλαξει λογω χαμηλης πιεσης η οποια τελικα ηταν λογω τουρμπινας. Οταν μπορεσω θα δω& τα λογκαρισματα, εχετε κανει τα blocks πιεσης καυσιμου?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαι απο s38p αμα βρεις βαλτην 

Έχει διαφορά;Σκεφτομαι για καινούρια οπότε αν υπάρχει κάποια πιο ενισχυμένη ,αξίζει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μακαρι να βρεις γρηγορα τη λυση φιλε, συνηθως η ν75 βγαζει συγκεκριμενο δικο της σφαλμα, αν θες παντως ν75 απο s38p εχω την παλια δικια μου την οποια την ειχα αλλαξει λογω χαμηλης πιεσης η οποια τελικα ηταν λογω τουρμπινας. Οταν μπορεσω θα δω& τα λογκαρισματα, εχετε κανει τα blocks πιεσης καυσιμου?

Σε ευχαριστώ φίλε! Γνωρίζεις τί σφάλμα βγάζει στο διαγνωστικό η Ν75;Αν ταιριάζει η δική σου στο Β8 και η διαφορά τιμής με μια καινούρια είναι μεγάλη,θα σε προτιμήσω. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα log το αβάνς και τη θερμοκρασία εισαγωγής.. Τι βενζίνη βάζεις; Sent from my novo9-Spark using Tapatalk HD

Χρησιμοποιώ μόνο 100 αρα από ένα και μόνο πρατήριο τον τελευταίο ενάμιση χρόνο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παναγιώτη πιστεύω ότι χάνεις από κάπου αέρα. Έλεγξε όλο το κύκλωμα εισαγωγής σου, τα κολλάρα, τη σκάστρα και κάθε σφιγκτήρα. Δοκίμασε να αφαιρέσεις τη φύσα του maf σου, κάνε ένα άνοιγμα με τον ίδιο τρόπο να δεις αν το κάνει και με ξεφυσωμένο το maf. Μετά θα κοιτάξεις για την pcv σου και μετά βλέπουμε. Κάνε και ένα log, όπως λέει ο Μιχάλης.

 

 

Δημήτρης

Δημήτρη ,είμαι μάλλον στην αρχή και ο δρόμος φαίνεται μακρύς.Σύντομα το αμάξι θα πάει στο μηχανικό για να ελεγχθεί!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν μου έβγαλε το ίδιο σφάλμα είχα στιγμιαίο ρεταρισμα του κινητήρα. Στη δίκη μου περίπτωση δεν έφταιγε η ν75 αλλά μια ρυθμιση στο πρόγραμμα λόγω σκληρότερου τότε wg.

Δε θεωρώ ότι φταίει το πρόγραμμα,αλλά πρέπει να ελεγχθούν αρκετά πράγματα για να έχω κάποιο χειροπιαστό συμπέρασμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ευχαριστώ φίλε! Γνωρίζεις τί σφάλμα βγάζει στο διαγνωστικό η Ν75;Αν ταιριάζει η δική σου στο Β8 και η διαφορά τιμής με μια καινούρια είναι μεγάλη,θα σε προτιμήσω. :)

 

Πάνο δεν βγάζει σφάλμα η Ν75 δεν ελέγχεται από τον εγκέφαλο, αν είναι σωστή η λειτουργία της. Πάντως, με μια πρόχειρη ματιά που έριξα στο vag com, δεν αναφέρεται βλάβη στη Ν75. Βγάλε μαφ και πάτησέ το μια - δυο φορές να δεις αν το κάνει.

 

 

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΟΚ Δημήτρη , θα το δοκιμάσω!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάρε τηλέφωνο για βοήθεια ρε, όποτε θες!

 

 

Δημήτρης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δύσκολο να είναι από χαλασμένη Ν75 αυτό, θα είχες άλλα προβλήματα. Εχεις μετρήσει πιέσεις να δεις αν έχεις περίεργες αυξομειώσεις; Αν ναι, ρίξε και μία ματιά στα σωληνάκια που πάνε-έρχονται στη Ν75.

 

Το σύμπτωμα που αναφέρεις πάντως μοιάζει με κόψιμο αβάνς. Αυτό μπορεί να συμβεί λόγω αυξημένης πίεσης, αυξημένης θερμοκρασίας ή μη επαρκής παροχή βενζίνης. Απλά δίνω κάποιες ιδέες..

 

 

Μιχάλης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αυτοκίνητο θα πάει σύντομα στο μηχανικό για γενικό έλεγχο,ίσως και αύριο , αν βρω χρόνο.

Κάτι άλλο που παρατήρησα:

Όταν επιταχύνω με δευτέρα, κυρίως, αλλά και με τρίτη ταχύτητα,με μισό γκάζι,η επιτάχυνση δε γινεται πάντα γραμμικά, αλλά κάποιες φορές ,βηματικά.Λίγο και πάλι ένα πράγμα!

Με το κλιματιστικό αναμμένο το φαινόμενο είναι λίγο πιο έντονο.

Πλέον έχω μπερδευτεί και ελπίζω μετά από την επίσκεψη στο μηχανικό να έχω απαντήσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αυτοκίνητο θα πάει σύντομα στο μηχανικό για γενικό έλεγχο,ίσως και αύριο , αν βρω χρόνο.

Κάτι άλλο που παρατήρησα:

Όταν επιταχύνω με δευτέρα, κυρίως, αλλά και με τρίτη ταχύτητα,με μισό γκάζι,η επιτάχυνση δε γινεται πάντα γραμμικά, αλλά κάποιες φορές ,βηματικά.Λίγο και πάλι ένα πράγμα!

Με το κλιματιστικό αναμμένο το φαινόμενο είναι λίγο πιο έντονο.

Πλέον έχω μπερδευτεί και ελπίζω μετά από την επίσκεψη στο μηχανικό να έχω απαντήσεις.

 

Πανο , το negative boost deviation (Ρ0299) οφειλεται στην αποκλιση requested και actual πιεσης ( κατα 99% ) .

Μειωνετε την requested και σταματαει η βλαβη , που δεν επηρρεαζει πουθενα τη λειτουργια , παρα μονο στο οτι στο διαγνωστικο υπαρχει κωδικος σφαλματος .

Κατα δευτερον , κατα την αποψη μου,κατεβαστε το AFR μεχρι τις 4600σαλ ( που εχει 0.9 λ , οπως φαινεται στην 360η γραμμη του logαρισματος ) και αρκετη ισχυ - πιεση .

Κατα τα αλλα το αυτοκινητο ειναι μια χαρα .

 

Στο συγκεκριμενο εγκεφαλο ( MED 17 ) η βαθμονομηση πιεσης ειναι λιγο περιεργη , αρκετα διαφορετικη απο τους προγενεστερους ( ΜΕ7 / ΜΕD9 ) , γι αυτο και νιωθεις fluctuations με μισο γκαζι ή μικρα ανεβοκατεβασματα .

Kι αυτο θα διορθωθει με λιγες δοκιμες . 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αυτοκίνητο πήγε στο μηχανικό ,ελέγχθηκε εξονυχιστικά αλλά εδώ και τρεις  ημέρες δουλευε σωστά,οπότε δε βρέθηκε κάτι. 

Μετά από απαίτηση δική μου αλλάχθηκαν η Ν75 και άλλη μια βαλβίδα που βρίσκεται που βρίσκεται από την πάνω πλευρα.

Μοιαζει με τη Ν75 αλλά συνδέεται με δύο σωληνάκια και όχι με τρία όπως η Ν75.

Αυριο θα ανεβάσω φωτογραφίες και κωδικούς.

Κόστος 65 € για τη Ν75 και 29 € για την άλλη βαλβίδα.

Εντυπώσεις:Το αυτοκίνητο είναι τελείως γραμικό και δίνει από χαμηλά και εδώ και δυο ημέρες δεν έχει εμφανίσει κάποιο μήνυμα στο διαγνωστικό.

Ωστοσο,είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα.

Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τις συμβουλές σας και τις εποικοδομητικές αποψεις που ανταλλάξαμε.

Είμαι βέβαια λίγο πεισματάρης και έκανα αυτό που μου είχε κολήσει στο μυαλό εξαρχής.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι δυο βαλβίδες που σας ανέφερα.

Απ'όσο γνωρίζω,αυτή που ο κωδικός της λήγει σε f είναι η Ν75.

Γνωρίζει κάποιος πως ονομάζεται η άλλη,προς πληροφόρηση δική μου, αλλά και όσων χρειαστεί μελλοντικά να την αντικαταστήσουν;

 

post-14848-0-28603800-1372536917_thumb.jpg

post-14848-0-71631600-1372536955_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παναγιωτη συμφωνα με το ΕΤΚΑ  ειναι σετ επισκευης για ηλεκτρομαγνητικη βαλβιδα

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.