ChRiS82 Posted July 17, 2013 Share Posted July 17, 2013 (edited) Το αυτοκίνητο θα πάει σύντομα στο μηχανικό για γενικό έλεγχο,ίσως και αύριο , αν βρω χρόνο. Κάτι άλλο που παρατήρησα: Όταν επιταχύνω με δευτέρα, κυρίως, αλλά και με τρίτη ταχύτητα,με μισό γκάζι,η επιτάχυνση δε γινεται πάντα γραμμικά, αλλά κάποιες φορές ,βηματικά.Λίγο και πάλι ένα πράγμα! Με το κλιματιστικό αναμμένο το φαινόμενο είναι λίγο πιο έντονο. Πλέον έχω μπερδευτεί και ελπίζω μετά από την επίσκεψη στο μηχανικό να έχω απαντήσεις. Μήπως και σε ανηφόρα είναι ακόμη πιο έντονο; Εάν ναι,φαντάζομαι το αυτοκίνητο έχει πρόγραμμα. Μου θυμίζει το πρόβλημα που είχαμε στην αρχή τα Β8 για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα μεχρι και να διορθωθεί απο γνωστό οίκο βελτιώσεων στην χαρτογράφιση.Η αιτία ήταν το "φορτίο κινητήρα" καθώς στο συγκεκριμένο φάσμα στροφών διαβάζει μεγάλο φορτίο και σε "κόβει" υποδύναμη.Αν πρόκειται για κάτι τέτοιο διορθώνεται ΜΟΝΟ απο την συγκεκριμένη εταιρία που σου έχει κάνει χαρτογράφιση τον εγκέφαλο. Αν δεν πρόκειται για κάτι τέτοιο περνάς στα επόμενα βήματα.Εάν είναι είναι κάτι που παρουσίασε ξαφνικά καλό είναι ταπεινή μου άποψη να κοιτάξεις τις γνωστές αιτίες όπως MAF/N75/Εισαγωγή αέρα - φίλτρο/ποιότητα βενζινης ιδίως αν έχεις πρόγραμμα και αυτό είναι για 100 Οκτάνια. Τελευταία συμβουλή μου επίσης είναι πως την καλύτερη και σωστότερη λύση θα την βρείς μόνο και μόνον εσύ. Ο καθένας εδώ μέσα θα σε συμβουλέψει (όπως και εγώ) με βάση την εμπειρία του,αυτών που έχει ακούσει και διαβάσει και αυτών των προβλημάτων που έχει αντιμετωπίσει με τα αυτοκίνητα που είχε στην κατοχή του. Μια βόλτα σε ένα ΣΩΣΤΟ συνεργείο λοιπόν φαντάζομαι θα σου λύσει το πρόβλημα. Φιλικά. Edited July 17, 2013 by ChRiS82 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted July 17, 2013 Author Share Posted July 17, 2013 Έχω αλλάξει τις δυο βαλβίδες που αναφέρω παραπάνω και μετά από 800 km το αυτοκίνητο είναι μια χαρά! Φορτώνει γραμμικά ,χωρίς υποψία κοψίματος. Όταν επιστρέψω από διακοπές θα περάσω και από διαγνωστικο. Άν εξακολουθεί να εμφανίζεται το σφάλμα τότε πιθανόν και να μη συνδέεται με τα κοψίματα,οπότε μια επίσκεψη στον προγραμματιστή για μικροδιόρθωση ή αναβάθμιση μιας και νίωθω ότι θέλω κι άλλο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted August 18, 2014 Author Share Posted August 18, 2014 Επαναφέρω το θέμα για να μην ανοίγω καινούριο. Το αυτοκίνητο είναι ρυθμισμένο για να δουλεύει 1.3 bar over,1.1 bar σταθερή πίεση και 0.6 bar στον κόφτη. Πρόσφατα είχα μια αστοχία υλικού που αφορούσε μια από τις σωλήνες του I/C, η οποία ακριβώς κάτω από τον map τρύπησε. Επισκευάστηκε και όλα καλά. Τις τελευταίες δυο εβδομάδες, το αυτοκίνητο δεν κάνει over. Φτάνει 1.1 και την κρατά για αρκετή ώρα μέχρι που πέφτει σιγά σιγά,όσο ανεβαίνουν οι στροφές,στο 0.6. Μου εμφάνισε το σφάλμα που αναφέρω στην αρχή του τόπικ,αν και έχουμε μειώσει τη ζητούμενη πίεση από το πρόγραμμα! Έλεγξα κολάρα,σωλήνες εισαγωγής,σφιγκτήρες,το σωληνάκι του μπαρόμετρου,άλλαξα διάφορα βενζινάδικα αλλά δεν είδα διαφορά. Τί μπορεί να φταίει; Μπορεί να κόβει τόσο λόγω ζέστης; Wg; Mήπως χάνει από την κολλημένη σωλήνα; Κάτι άλλο; Σιγουρα μόλις επιστρέψει ο μηχανικός από διακοπές θα πάει για έλεγχο,αλλά μέχρι τότε θα ήθελα τη γνώμη σας μήπως και το αντιμετωπίσω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChRiS82 Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 (edited) Καλημερα Παναγιωτη! Μεσα σε ολα δοκιμασε ενα pressure test να σου φυγει η ιδεα οτι μπορει α χανεις απο το κυκλωμα. Επισης μπορεις να λογκαρεις να δεις ζητουμενη και πραγματικη πιεση με το vcds; Θελω να πιστευω οτι αν επισης το αυτοκινητο δεν ανεβαζει ζωηρα οπως πριν πιεση ισως χανει το κυκλωμα σου,αν δεν ειναι αυτο τοτε πολλα "μπορει να ειναι" παιζουν. Και παλι καλημερα φιλος (ελπιζω να βοηθησα εστω και λιγο). Edited August 19, 2014 by ChRiS82 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted August 19, 2014 Author Share Posted August 19, 2014 Σίγουρα Χρήστο θα πρεσσαριστεί όλο το κύκλωμα εισαγωγής. Με αυτόν τον τρόπο είχαμε βρεί και την τρύπα στη σωλήνα του I/C. Μετά από δυο μήνες,θέλω να πιστεύω, αν υπάρχει κάτι θα είναι από την ίδια σωληνα. Είδωμεν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChRiS82 Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Σίγουρα Χρήστο θα πρεσσαριστεί όλο το κύκλωμα εισαγωγής. Με αυτόν τον τρόπο είχαμε βρεί και την τρύπα στη σωλήνα του I/C. Μετά από δυο μήνες,θέλω να πιστεύω, αν υπάρχει κάτι θα είναι από την ίδια σωληνα. Είδωμεν! Σου ευχομαι να ειναι κατι πολυ απλο φιλαρακο να ξεμπερδευεις... Αν ειναι παλι απο τον σωληνα,μηπως να δοκιμαζες αλλο μαστορα για την συγκεκριμενη κολληση αλουμηνιου η δεν λες να οφειλεται απο εκει; μια ιδεα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnaras Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Πιστευω με ενα τεστ πιεσης στο κυκλωμα θα φανει που χανει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted August 19, 2014 Author Share Posted August 19, 2014 Ευχαριστώ Χρήστο! Δε θέλω να λέω μεγάλα λόγια, αλλά τη συγκεκριμμένη κόληση φοβάμαι. Αν όντως είναι απο εκεί,θα την βγάλω και θα την κολησω εκεί που δουλεύω και θα της κάνω και έλεγχο για πόρους ή κρακ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted August 19, 2014 Author Share Posted August 19, 2014 (edited) Πιστευω με ενα τεστ πιεσης στο κυκλωμα θα φανει που χανει! Σίγουρα. Απλώς,αν έχανε, δε θα είχα απώλεια πίεσης και στη σταθερή; Αυτή είναι όσο πρέπει. Μόνο over δεν μου κάνει! Edited August 19, 2014 by PanA4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 (edited) Εάν σου έχει ανεβάσει τον παλμό της Ν75 για να κρατάει ίδια πίεση; ή δεν παίζει και τέτοιο; Edited August 19, 2014 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted August 19, 2014 Author Share Posted August 19, 2014 Εάν σου έχει ανεβάσει τον παλμό της Ν75 για να κρατάει ίδια πίεση; ή δεν παίζει και τέτοιο; Mέχρι πριν δυο εβδομάδες είχα over κανονικά. Ξαφνικά έγινε. Αρχικά δεν έδωσα σημασία θεωρώντας πως οφείλεται σε κακό καυσιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Τελευταία είχα θέμα με τα over στο δικό μου. Σταμάτησα να βλέπω 1.45 over και ανέβαζε μέχρι 1.25 και τρεμοπαιζε +- 0,05 bar. Μετά από pressure test όπου δεν έχανε από πουθενά και έναν έλεγχο στις βαλβίδες, διαπίστωσα ότι ευθυνόταν το ελατήριο της wastegate το οποίο μαλακωσε, συχνό πρόβλημα απ'ότι μου είπε φίλος τουρμπινας. Μήπως οφείλεται σε κάτι τετοιο και στο δικό σου? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Πολύ πιθανό. Πως το έλυσες τελικά; Άλλαξες το ελατήριο ή πάει μαζί με τη wg σετ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChRiS82 Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Πολύ πιθανό. Πως το έλυσες τελικά; Άλλαξες το ελατήριο ή πάει μαζί με τη wg σετ; Απ'όσο γνωρίζω Παναγιώτη αλλάζει ολόκληρη η WG και όχι μόνο το ελατήριο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο Γιώργος ακολούθησε μια διαδικασία που είχε δει με "εξωτερικό ελατήριο".Με βάση την τιμή όμως που μου είπε ο Γιώργος ότι κοστίζει η WG (κάπου 60€) νομίζω δεν αξίζει να πας σε τέτοιες διαδικασίες,βέβαια αν για να αλλάξεις WG πρέπει να λύσεις το μισό αυτοκίνητο,τότε τα πράγματα αλλάζουν.Έχε υπόψιν ότι η διαδικασία με το εξωτερικό ελατήριο έγινε απο τον Γιώργο απλά για να επιβεβαιώσει το πρόβλημα και τίποτα παραπάνω. Σου απαντάω εγώ μιας και ξέρω ο Γιώργος κάνει βουτιές σε αντίθεση με εμάς που μας τρώει η ζέστη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Όπως είπε ο Chris, έκανα απλά μια δοκιμή με εξωτερικό ελατήριο ώστε να βοηθήσω λίγο την wg να κρατήσει πίεση. Το αποτέλεσμα ήταν ότι σήκωνε άνετα πίεση over 1,5 οπότε κατάλαβα το πρόβλημα. Από την άλλη για να αλλαχτεί η wg θέλει να κατεβάσω τουρμπινα-πολλαπλή μιας και δεν σου δίνει χέρι από πουθενά απλά για να την αλλάξεις. Οπότε θα ζήσω με αυτό μέχρι να αλλάξω ολο το setup κάποια στιγμή... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Όταν έχω νέα,θα σας ενημερώσω. Πάντως αν υπεύθυνη για την κατάσταση είναι η wg, σκοπός μου είναι να την αντικαταστήσω,αν φυσικά δε χρειάζεται να λυθεί η μισή μηχανή. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 πανο οπως ειπαν και τα παιδια κανε ενα ελεγχο σωληνωσεις ,σωληνακια ,ν75 ,σκαστρα(μηπως εχει προβλημα και χανει αερα η κολαει το εμβολο ) ,wg και φυσικα ενα πρεσαρισμα . καλη υπομονη 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted September 9, 2014 Author Share Posted September 9, 2014 (edited) Επανέρχομαι έχοντας λύσει πλέον το πρόβλημα! Το αμάξι ελέγχθηκε ενδελεχώς,έγινε πρεσσάρισμα και αφού δοκιμάστηκε και η wg,βρέθηκε ότι άνοιγε πολύ νωρίς,στα 0.3 bar με κρύο αμάξι. Σφιχτηκε το παξιμάδι και μετά από βόλτα και άνοιγμα 3ης είδα over 1.45 bar. Για τον κοφτη δεν έχω προς το παρόν πληροφορίες γιατί λόγω κίνησης και βροχής δεν είχα την ευκαιρία να ανοίξω μέχρι ψηλά. Τελικά Γιώργο georgio3gr είχες δικιο φίλε! Edited September 9, 2014 by PanA4 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 δωσε και αλλο μην το φοβασαι αλλες 2 και θα εισαι στο 1,6-1.7 και εισαι κομπλε μετα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted September 9, 2014 Author Share Posted September 9, 2014 Τάσο,1.6 ,1.7 με τρίτη ή με πέμπτη; Αν έχω 1.7 με τρίτη με πέμπτη που μπορεί να πάει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audidis Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 καλες απολαυσεις και παλι ρε Πανο αφου ξεμπερδεψες! Sent απο τον πλουσιο εσωτερικο μου κοσμο... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 με τεταρτη και πεμπτη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted September 9, 2014 Author Share Posted September 9, 2014 Θα το δώ. Πάντως απ' οτι μου είναι ο μηχανικός είμαι λίγο "μανίκι" να σφίξεις χωρίς να βγάλεις τουρμπίνα. Αν δεχτεί να το ξανακάνει πάνω στο αμάξι καλώς,αλλιώς θα το αφήσω έτσι μέχρι το επόμενο set up. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Θα το δώ. Πάντως απ' οτι μου είναι ο μηχανικός είμαι λίγο "μανίκι" να σφίξεις χωρίς να βγάλεις τουρμπίνα. Αν δεχτεί να το ξανακάνει πάνω στο αμάξι καλώς,αλλιώς θα το αφήσω έτσι μέχρι το επόμενο set up. Πάνο μη του βγάλεις τα μάτια φίλε, όχι υπερβολές - γνώμη μου. Το ελατήριο δεν πρέπει να προφορτιστεί με το σφίξιμο υπερβολικά. Δημήτρης 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted September 9, 2014 Author Share Posted September 9, 2014 Δημήτρη,μόλις του κάνω μερικά ανοίγματα και έχω μια καλύτερη εικόνα,θα μιλήσω με τον προγραμματιστή μου και αν χρειάζεται να κοψουμε λίγη πίεση θα το κάνουμε. Πάνω απ' όλα η αξιοπιστία,φίλε! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.