Jump to content

Πρόβλημα με πίεση


Recommended Posts

Το αυτοκίνητο θα πάει σύντομα στο μηχανικό για γενικό έλεγχο,ίσως και αύριο , αν βρω χρόνο.

Κάτι άλλο που παρατήρησα:

Όταν επιταχύνω με δευτέρα, κυρίως, αλλά και με τρίτη ταχύτητα,με μισό γκάζι,η επιτάχυνση δε γινεται πάντα γραμμικά, αλλά κάποιες φορές ,βηματικά.Λίγο και πάλι ένα πράγμα!

Με το κλιματιστικό αναμμένο το φαινόμενο είναι λίγο πιο έντονο.

Πλέον έχω μπερδευτεί και ελπίζω μετά από την επίσκεψη στο μηχανικό να έχω απαντήσεις.

 

Μήπως και σε ανηφόρα είναι ακόμη πιο έντονο; Εάν ναι,φαντάζομαι το αυτοκίνητο έχει πρόγραμμα.

Μου θυμίζει το πρόβλημα που είχαμε στην αρχή τα Β8 για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα μεχρι

και να διορθωθεί απο γνωστό οίκο βελτιώσεων στην χαρτογράφιση.Η αιτία ήταν το "φορτίο κινητήρα"

καθώς στο συγκεκριμένο φάσμα στροφών διαβάζει μεγάλο φορτίο και σε "κόβει" υποδύναμη.Αν πρόκειται

για κάτι τέτοιο διορθώνεται ΜΟΝΟ απο την συγκεκριμένη εταιρία που σου έχει κάνει χαρτογράφιση τον εγκέφαλο.

 

Αν δεν πρόκειται για κάτι τέτοιο περνάς στα επόμενα βήματα.Εάν είναι είναι κάτι που παρουσίασε ξαφνικά καλό

είναι ταπεινή μου άποψη να κοιτάξεις τις γνωστές αιτίες όπως MAF/N75/Εισαγωγή αέρα - φίλτρο/ποιότητα βενζινης

ιδίως αν έχεις πρόγραμμα και αυτό είναι για 100 Οκτάνια.

 

Τελευταία συμβουλή μου επίσης είναι πως την καλύτερη και σωστότερη λύση θα την βρείς μόνο και μόνον εσύ.

Ο καθένας εδώ μέσα θα σε συμβουλέψει (όπως και εγώ) με βάση την εμπειρία του,αυτών που έχει ακούσει και

διαβάσει και αυτών των προβλημάτων που έχει αντιμετωπίσει με τα αυτοκίνητα που είχε στην κατοχή του.

 

Μια βόλτα σε ένα ΣΩΣΤΟ συνεργείο λοιπόν φαντάζομαι θα σου λύσει το πρόβλημα.

 

Φιλικά.

Edited by ChRiS82
Link to comment
Share on other sites

Έχω αλλάξει τις δυο βαλβίδες που αναφέρω παραπάνω και μετά από 800 km το αυτοκίνητο είναι μια χαρά!

Φορτώνει γραμμικά ,χωρίς υποψία κοψίματος.

Όταν επιστρέψω από διακοπές θα περάσω και από διαγνωστικο.

Άν εξακολουθεί να εμφανίζεται το σφάλμα τότε πιθανόν και να μη συνδέεται με τα κοψίματα,οπότε μια επίσκεψη στον προγραμματιστή για μικροδιόρθωση ή αναβάθμιση μιας και νίωθω ότι θέλω κι άλλο!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Επαναφέρω το θέμα για να μην ανοίγω καινούριο.

Το αυτοκίνητο είναι ρυθμισμένο για να δουλεύει 1.3 bar over,1.1 bar σταθερή πίεση και 0.6 bar στον κόφτη.

Πρόσφατα είχα μια αστοχία υλικού που αφορούσε μια από τις σωλήνες του I/C, η οποία ακριβώς κάτω από τον map τρύπησε. Επισκευάστηκε και όλα καλά.

Τις τελευταίες δυο εβδομάδες, το αυτοκίνητο δεν κάνει over.

Φτάνει 1.1 και την κρατά για αρκετή ώρα μέχρι που πέφτει σιγά σιγά,όσο ανεβαίνουν οι στροφές,στο 0.6.

Μου εμφάνισε το σφάλμα που αναφέρω στην αρχή του τόπικ,αν και έχουμε μειώσει τη ζητούμενη πίεση από το πρόγραμμα!

 

Έλεγξα κολάρα,σωλήνες εισαγωγής,σφιγκτήρες,το σωληνάκι του μπαρόμετρου,άλλαξα διάφορα βενζινάδικα αλλά δεν είδα διαφορά.

Τί μπορεί να φταίει;

Μπορεί να κόβει τόσο λόγω ζέστης;

Wg;

Mήπως χάνει από την κολλημένη σωλήνα;

Κάτι άλλο;

 

Σιγουρα μόλις επιστρέψει ο μηχανικός από διακοπές θα πάει για έλεγχο,αλλά μέχρι τότε θα ήθελα τη γνώμη σας μήπως και το αντιμετωπίσω!

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα Παναγιωτη!

Μεσα σε ολα δοκιμασε ενα pressure test να σου φυγει η ιδεα οτι μπορει α χανεις απο το κυκλωμα.

Επισης μπορεις να λογκαρεις να δεις ζητουμενη και πραγματικη πιεση με το vcds;

 

Θελω να πιστευω οτι αν επισης το αυτοκινητο δεν ανεβαζει ζωηρα οπως πριν πιεση ισως χανει το κυκλωμα σου,αν δεν ειναι αυτο τοτε πολλα "μπορει να ειναι" παιζουν.

 

Και παλι καλημερα φιλος (ελπιζω να βοηθησα εστω και λιγο).

Edited by ChRiS82
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα Χρήστο θα πρεσσαριστεί όλο το κύκλωμα εισαγωγής.

Με αυτόν τον τρόπο είχαμε βρεί και την τρύπα στη σωλήνα του I/C.

Μετά από δυο μήνες,θέλω να πιστεύω, αν υπάρχει κάτι θα είναι από την ίδια σωληνα.

Είδωμεν!

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα Χρήστο θα πρεσσαριστεί όλο το κύκλωμα εισαγωγής.

Με αυτόν τον τρόπο είχαμε βρεί και την τρύπα στη σωλήνα του I/C.

Μετά από δυο μήνες,θέλω να πιστεύω, αν υπάρχει κάτι θα είναι από την ίδια σωληνα.

Είδωμεν!

Σου ευχομαι να ειναι κατι πολυ απλο φιλαρακο να ξεμπερδευεις...

 

Αν ειναι παλι απο τον σωληνα,μηπως να δοκιμαζες αλλο μαστορα για την συγκεκριμενη κολληση αλουμηνιου η δεν λες να οφειλεται απο εκει; μια ιδεα...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Χρήστο!

Δε θέλω να λέω μεγάλα λόγια, αλλά τη συγκεκριμμένη κόληση φοβάμαι.

Αν όντως είναι απο εκεί,θα την βγάλω και θα την κολησω εκεί που δουλεύω και θα της κάνω και έλεγχο για πόρους ή κρακ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω με ενα τεστ πιεσης στο κυκλωμα θα φανει που χανει!

Σίγουρα. Απλώς,αν έχανε, δε θα είχα απώλεια πίεσης και στη σταθερή; Αυτή είναι όσο πρέπει. Μόνο over δεν μου κάνει! :sorry:

Edited by PanA4
Link to comment
Share on other sites

Εάν σου έχει ανεβάσει τον παλμό της Ν75 για να κρατάει ίδια πίεση; ή δεν παίζει και τέτοιο;

Mέχρι πριν δυο εβδομάδες είχα over κανονικά. Ξαφνικά έγινε. Αρχικά δεν έδωσα σημασία θεωρώντας πως οφείλεται σε κακό καυσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταία είχα θέμα με τα over στο δικό μου. Σταμάτησα να βλέπω 1.45 over και ανέβαζε μέχρι 1.25 και τρεμοπαιζε +- 0,05 bar. Μετά από pressure test όπου δεν έχανε από πουθενά και έναν έλεγχο στις βαλβίδες, διαπίστωσα ότι ευθυνόταν το ελατήριο της wastegate το οποίο μαλακωσε, συχνό πρόβλημα απ'ότι μου είπε φίλος τουρμπινας. Μήπως οφείλεται σε κάτι τετοιο και στο δικό σου?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πολύ πιθανό. Πως το έλυσες τελικά;

Άλλαξες το ελατήριο ή πάει μαζί με τη wg σετ;

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πιθανό. Πως το έλυσες τελικά;

Άλλαξες το ελατήριο ή πάει μαζί με τη wg σετ;

 

Απ'όσο γνωρίζω Παναγιώτη αλλάζει ολόκληρη η WG και όχι μόνο το ελατήριο.

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο Γιώργος ακολούθησε μια διαδικασία που είχε δει με "εξωτερικό ελατήριο".Με βάση την τιμή όμως που μου είπε ο Γιώργος

ότι κοστίζει η WG (κάπου 60€) νομίζω δεν αξίζει να πας σε τέτοιες διαδικασίες,βέβαια αν για να αλλάξεις WG πρέπει να λύσεις το μισό αυτοκίνητο,τότε τα

πράγματα αλλάζουν.Έχε υπόψιν ότι η διαδικασία με το εξωτερικό ελατήριο έγινε απο τον Γιώργο απλά για να επιβεβαιώσει το πρόβλημα και τίποτα παραπάνω.

 

Σου απαντάω εγώ μιας και ξέρω ο Γιώργος κάνει βουτιές σε αντίθεση με εμάς που μας τρώει η ζέστη  :sSic_fever:

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπε ο Chris, έκανα απλά μια δοκιμή με εξωτερικό ελατήριο ώστε να βοηθήσω λίγο την wg να κρατήσει πίεση. Το αποτέλεσμα ήταν ότι σήκωνε άνετα πίεση over 1,5 οπότε κατάλαβα το πρόβλημα. Από την άλλη για να αλλαχτεί η wg θέλει να κατεβάσω τουρμπινα-πολλαπλή μιας και δεν σου δίνει χέρι από πουθενά απλά για να την αλλάξεις. Οπότε θα ζήσω με αυτό μέχρι να αλλάξω ολο το setup κάποια στιγμή...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Όταν έχω νέα,θα σας ενημερώσω.

Πάντως αν υπεύθυνη για την κατάσταση είναι η wg, σκοπός μου είναι να την αντικαταστήσω,αν φυσικά δε χρειάζεται να λυθεί η μισή μηχανή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πανο οπως ειπαν και τα παιδια κανε ενα ελεγχο σωληνωσεις ,σωληνακια ,ν75 ,σκαστρα(μηπως εχει προβλημα και χανει αερα η κολαει το εμβολο ) ,wg και φυσικα ενα πρεσαρισμα .

 

καλη υπομονη 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επανέρχομαι έχοντας λύσει πλέον το πρόβλημα! :whoohoo:

Το αμάξι ελέγχθηκε ενδελεχώς,έγινε πρεσσάρισμα και αφού δοκιμάστηκε και η wg,βρέθηκε ότι άνοιγε πολύ νωρίς,στα 0.3 bar με κρύο αμάξι.

Σφιχτηκε το παξιμάδι και μετά από βόλτα και άνοιγμα 3ης είδα over 1.45 bar.

Για τον κοφτη δεν έχω προς το παρόν πληροφορίες γιατί λόγω κίνησης και βροχής δεν είχα την ευκαιρία να ανοίξω μέχρι ψηλά.

Τελικά Γιώργο georgio3gr είχες δικιο φίλε!

Edited by PanA4
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

καλες απολαυσεις και παλι ρε Πανο αφου ξεμπερδεψες!

 

 

Sent απο τον πλουσιο εσωτερικο μου κοσμο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα το δώ. Πάντως απ' οτι μου είναι ο μηχανικός είμαι λίγο "μανίκι" να σφίξεις χωρίς να βγάλεις τουρμπίνα.

Αν δεχτεί να το ξανακάνει πάνω στο αμάξι καλώς,αλλιώς θα το αφήσω έτσι μέχρι το επόμενο set up. :sFi_gunsmilie:

Link to comment
Share on other sites

Θα το δώ. Πάντως απ' οτι μου είναι ο μηχανικός είμαι λίγο "μανίκι" να σφίξεις χωρίς να βγάλεις τουρμπίνα.

Αν δεχτεί να το ξανακάνει πάνω στο αμάξι καλώς,αλλιώς θα το αφήσω έτσι μέχρι το επόμενο set up. :sFi_gunsmilie:

 

Πάνο μη του βγάλεις τα μάτια φίλε, όχι υπερβολές - γνώμη μου. Το ελατήριο δεν πρέπει να προφορτιστεί με το σφίξιμο υπερβολικά.

 

 

Δημήτρης

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη,μόλις του κάνω μερικά ανοίγματα και έχω μια καλύτερη εικόνα,θα μιλήσω με τον προγραμματιστή μου και αν χρειάζεται να κοψουμε λίγη πίεση θα το κάνουμε.

Πάνω απ' όλα η αξιοπιστία,φίλε!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.