Jump to content

Αγορά Q3 1.4


niknik

Recommended Posts

το προτιμω ομως απο το ασπρο του Q5 που ειναι σαν ψυγειο.

Καλα δεν εμεινε ουτε ενα απο αυτα που ηρθαν με αυτη τη φουρνια? ολα πουλημενα?

Link to comment
Share on other sites

το προτιμω ομως απο το ασπρο του Q5 που ειναι σαν ψυγειο.

Καλα δεν εμεινε ουτε ενα απο αυτα που ηρθαν με αυτη τη φουρνια? ολα πουλημενα?

 

χθες υπήρχε ένα με χειροκίνητο κιβώτιο αλλά χωρις xenon, κεντρική οθόνη κλπ, αλλά σήμερα δεν υπήρχε διαθέσιμο. 

Τα επόμενα έρχονται τέλος Ιανουαρίου

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις υπομονή θα βρεις αυτό που θες και όπως το θες. Μην κάνεις βιαστική αγορά γιατί το πιθανότερο είναι να μην πάρεις αυτό που θες και μετά να το μετανιώσεις. Τέτοιους καιρούς ( τέλος του χρόνου ) οι έμποροι κοιτάνε να ξεφορτωθούν ότι έχουν στοκάρει. Άσε που με τέτοια αναδουλειά, αυτοί πρέπει να σου κάνουν τα χατίρια και τις καλές προσφορές και όχι να πηγαίνεις εσύ παρακαλώντας...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σημερα με πολυ συνετη οδηγηση, δηλαδη 6η και ταχυτητες 70-100 χωρις πολυ κινηση το trip εγραψε 4.7 l/100 !!!!!!

Ενταξει αυτο ειναι η εξαιρεση. Το πρωι με λιγο παραπανω κινηση στην αντιθετη διαδρομη εγραψε 6.2. Γενικα αν δεν περνας κατα πολυ τις 2000-2500 πρεπει να εισαι στο 6 με 6.5 ακομα και εντος πολης. Το start stop το εχω εκτος. Δεν ξερω αν ειναι επειδη δεν το χω συνηθισει αλλα μου σπαει τα νευρα αυτο το πραγμα σε καθε σταματα ξεκινα.

Link to comment
Share on other sites

Το start stop το εχω εκτος. Δεν ξερω αν ειναι επειδη δεν το χω συνηθισει αλλα μου σπαει τα νευρα αυτο το πραγμα σε καθε σταματα ξεκινα.

πράγματι είναι πολύ ενοχλητικό

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι. Στα διοδια τωρα για να περασουν 4 αυτοκινητα καθε φορα σταματα-ξεκινα :chair:

Και σπαστικό είναι και θα πάρεις τη μίζα στο χέρι πολύ πολύ πιο σύντομα... :sCo_idk3:  

Link to comment
Share on other sites

 

Ε ναι. Στα διοδια τωρα για να περασουν 4 αυτοκινητα καθε φορα σταματα-ξεκινα :chair:

 

 

Και σπαστικό είναι και θα πάρεις τη μίζα στο χέρι πολύ πολύ πιο σύντομα... :sCo_idk3:

 

 

 

 

Ο χρόνος θα δείξει την αξιοπιστία τους στα συστήματος αυτά!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενταξει για να σοβαρευτουμε λιγο τωρα, μετα απο σχεδον μια βδομαδα συμβιωσης και χωρις να το εχω συνηθισει ακομα (καθε φορα νομιζω οτι μπαινω σε ξενο αμαξι) ουτε τα 4,7 ειναι ενδεικτικα ουτε τα 22 που γραφει οταν ξεκινας. Με χρηση εντος και εκτος λοιπον και με 500κμ στο κοντερ η συνολικη καταναλωση ειναι γυρω στο 8 που νομιζω ειναι και η πιο ρεαλιστικη

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτη θεωρω οτι ειναι η πραγματικη  καταναλωση του αυτοκινητου σε ολα τα χλμ που εχεις διανυσει ειτε εθνικη ειτε πολη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

θελω να παω ταξιδι. Το Σαββατο λεω να το βγαλω και στην Εθνικη οποτε θα εχω κατι παραπανω να πω. Μεχρι στιγμης με χρηση μεσα στην πολη, ειναι πολυ ησυχο, ομαλο, μαλακο, με τον αερα την περασμενη βδομαδα με πηρε και με σηκωσε, αλλα το ελεγχεις ευκολα. Το τιμονι του ειναι πολυ πιο ελαφρυ απο του golv v που ειχα. Δε με βολευει το μεσαιο καθρεφτακι και η οθονη του rcd. θα την προτιμουσα πανω στο rcd οπως ειναι στα vw. Τα φωτα και οι υαλοκαθαριστηρες παντα στο αυτοματο, χειροφρενο στο αυτοματο (με τη χρηση του autohold) το start/stop παντα εκτος και αυτο που ενδιαφερει αρκετους, πραγματικη καταναλωση εντος με ταχυτητες οχι πανω απο 110km/h λιγο πανω απο τα 7λ/100χμ για την ακριβεια 7,2.

Μεχρι την 5η εχει πολυ δυναμη με 6η επειδη πας πολυ χαμηλα ειναι λογικο μεσα στην πολη να μην τραβαει καθολου.

Link to comment
Share on other sites

Και σπαστικό είναι και θα πάρεις τη μίζα στο χέρι πολύ πολύ πιο σύντομα... :sCo_idk3:  

Αν και αρκετά καθυστερημένα, Θοδωρή, δεν έχεις δίκιο. Είναι σχεδιασμένο το σύστημα ώστε να μην έχεις θέμα. Άλλωστε στο ελεγχόμενο σβήσιμο του μοτέρ, τα έμβολα δεν σταματάνε "όπου τύχει" αλλά σε σημείο που να παίρνει μπρος το μοτέρ πολύ εύκολα και γρήγορα.

 

Οι ενδειξεις ειναι σωστες. Κατα μεσο ορο υπαρχει ενα 8 με cruise control (κλειστος κλιματισμος) και στην πολη θα βλεπει μεσο ορο 14.

Είσαι σίγουρος για το 14άρι στην κατανάλωση μέσα στην πόλη (Αθήνα υποθέτω...)???

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Αν και αρκετά καθυστερημένα, Θοδωρή, δεν έχεις δίκιο. Είναι σχεδιασμένο το σύστημα ώστε να μην έχεις θέμα. Άλλωστε στο ελεγχόμενο σβήσιμο του μοτέρ, τα έμβολα δεν σταματάνε "όπου τύχει" αλλά σε σημείο που να παίρνει μπρος το μοτέρ πολύ εύκολα και γρήγορα.

 

Δεν το γνώριζα αυτό Γιώργο. Το λογικό είναι αυτό που λες και ελπίζω να το έχουν μελετήσει σε βάθος. Πάντως χωρίς να έχω start & stop, δεν με ενθουσιάζει η ιδέα να σβήνει σε κάθε στάση του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το γνώριζα αυτό Γιώργο. Το λογικό είναι αυτό που λες και ελπίζω να το έχουν μελετήσει σε βάθος. Πάντως χωρίς να έχω start & stop, δεν με ενθουσιάζει η ιδέα να σβήνει σε κάθε στάση του αυτοκινήτου.

Καταρχάς το σβήσιμο στο start-stop δεν έχει καμία σχέση με το σβήσιμο που κάνουμε εμείς όταν γυρίζουμε το κλειδί και σβήνουμε το μοτέρ.

Επίσης, σβήνει υπό συνθήκες. Δεν σβήνει το μοτέρ πάντα και κάθε φορά που σταματάς.

Εξαρτάται από τι το θες από τον κλιματισμό, θερμοκρασία καμπίνας, επίπεδο φόρτισης μπαταρίας, πόσος χρόνος μεσολάβησε από το τελευταίο auto-stop της μηχανής κτλ-κτλ-κτλ...

 

Προσωπικά αν και αρκετά σκεπτικός στο θέμα της απόδοσης (όσο κι αν διαβάζω ότι τα συστήματα είναι σωστά σχεδιασμένα κτλ-κτλ) και πιστεύω ότι μάλλον να με ενοχλούσε (από ψυχολογικής πλευράς), θεωρώ ότι το κέρδος στην οικονομία μέσα στην πόλη είναι τόσο σημαντικό που ίσως και τελικά να το επέμενα...

 

και αν σας ενοχλεί που βλέπετε το μοτερ να παίρνει μπρος και να σβήνει χωρίς λόγο (κάποιες φορές), σκεφτείτε τον αντίποδα: όταν είστε σταματημένοι, το μοτέρ γυρίζει με 850 στροφές το λεπτό χωρίς να παράγει έργο ή να το χρειαζόμαστε. Αυτό σημαίνει φθορά για το μοτέρ. Οπότε καλύτερα να φθείρεται το μοτέρ ή η μίζα? :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς το σβήσιμο στο start-stop δεν έχει καμία σχέση με το σβήσιμο που κάνουμε εμείς όταν γυρίζουμε το κλειδί και σβήνουμε το μοτέρ.

Επίσης, σβήνει υπό συνθήκες. Δεν σβήνει το μοτέρ πάντα και κάθε φορά που σταματάς.

Εξαρτάται από τι το θες από τον κλιματισμό, θερμοκρασία καμπίνας, επίπεδο φόρτισης μπαταρίας, πόσος χρόνος μεσολάβησε από το τελευταίο auto-stop της μηχανής κτλ-κτλ-κτλ...

 

Προσωπικά αν και αρκετά σκεπτικός στο θέμα της απόδοσης (όσο κι αν διαβάζω ότι τα συστήματα είναι σωστά σχεδιασμένα κτλ-κτλ) και πιστεύω ότι μάλλον να με ενοχλούσε (από ψυχολογικής πλευράς), θεωρώ ότι το κέρδος στην οικονομία μέσα στην πόλη είναι τόσο σημαντικό που ίσως και τελικά να το επέμενα...

 

και αν σας ενοχλεί που βλέπετε το μοτερ να παίρνει μπρος και να σβήνει χωρίς λόγο (κάποιες φορές), σκεφτείτε τον αντίποδα: όταν είστε σταματημένοι, το μοτέρ γυρίζει με 850 στροφές το λεπτό χωρίς να παράγει έργο ή να το χρειαζόμαστε. Αυτό σημαίνει φθορά για το μοτέρ. Οπότε καλύτερα να φθείρεται το μοτέρ ή η μίζα? :)

Τώρα έτσι όπως το θέτεις, δεν έχεις και άδικο... :g:

Link to comment
Share on other sites

Αν και αρκετά καθυστερημένα, Θοδωρή, δεν έχεις δίκιο. Είναι σχεδιασμένο το σύστημα ώστε να μην έχεις θέμα. Άλλωστε στο ελεγχόμενο σβήσιμο του μοτέρ, τα έμβολα δεν σταματάνε "όπου τύχει" αλλά σε σημείο που να παίρνει μπρος το μοτέρ πολύ εύκολα και γρήγορα.

 

Είσαι σίγουρος για το 14άρι στην κατανάλωση μέσα στην πόλη (Αθήνα υποθέτω...)???

 

Ναι Αθηνα. Σιγουρος δεν ειμαι απλα βλεπω να κυμαίνεται απο 11 εως 18 και υποθετικα λεω 14. μπορει να ειναι και λιγοτερο (μακαρι για 2λιτρο)

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην ποσοι απο δω μεσα γνωριζουν οτι η μηχανη δεν παιρνει ολες τις φορες με τη μιζα?

 

Δηλαδη ? Γιατι εγω δεν το γνωριζω. Μιλας για start-stop συστημα ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.