Jump to content

Αγορά Q3 1.4


niknik

Recommended Posts

Ναι για το start/stop λεω. Στα περισσοτερα καινουρια αυτοκινητα, οπως λεει και ο φιλος παραπανω οι κυλινδροι δε σταματανε τυχαια. Απλα δε γινεται η αναφλεξη. Ετσι οταν πατας συμπλεκτη γινεται η αναφλεξη και η μηχανη ξεκιναει παλι χωρις να χρειαστει να δουλεψει η μιζα. Αν προσεξετε τον ηχο στην εκκινηση με το κλειδι και με το start/stop τοτε θα δειτε οτι το ξεκινημα με το start/stop ειναι πολυ ποιο μαλακο και ησυχο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι για το start/stop λεω. Στα περισσοτερα καινουρια αυτοκινητα, οπως λεει και ο φιλος παραπανω οι κυλινδροι δε σταματανε τυχαια. Απλα δε γινεται η αναφλεξη. Ετσι οταν πατας συμπλεκτη γινεται η αναφλεξη και η μηχανη ξεκιναει παλι χωρις να χρειαστει να δουλεψει η μιζα. Αν προσεξετε τον ηχο στην εκκινηση με το κλειδι και με το start/stop τοτε θα δειτε οτι το ξεκινημα με το start/stop ειναι πολυ ποιο μαλακο και ησυχο.

Δηλαδή θες να πεις ότι ο κινητήρας ξεκινά χωρίς η μίζα να περιστρέψει το κινητήρα ? Μόνο με την ανάφλεξη ? Δηλαδή στέλνει ρεύμα μόνο στα μπουζί και από την ανάφλεξη του καυσίμου και μόνο αρχίζει να περιστρέφεται ο στρόφαλος ? Και αν είναι έτσι γιατί δεν γίνεται μ΄αυτό τον τρόπο και στην πρώτη εκκίνηση του κινητήρα ? Κάτι δεν μου κολλάει.... :sCo_hmmthink:  

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μου έκανε μεγάλη εντύπωση η επισήμανση του μέλους neptune έψαξα και βρήκα αυτό, στο οποίο αναφέρεται πως ακριβώς λειτουργεί το start & stop. Όντως η επανεκκίνηση γίνεται στο μισό χρόνο απ΄ότι γίνεται με το συμβατικό τρόπο, αλλά πάλι χρειάζεται η συμμετοχή της μίζας απλά σε μικρότερο βαθμό. Το γιατί διαβάστε τη αναλυτική παρουσίαση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Υπάρχει δυνατότητα με το συναγερμό να ανεβαίνουν τα παράθυρα?

Όταν πατάς το κουμπί να κλειδώσει, πάτησε το παρατεταμένα μέχρι να ανέβουν.Το ίδιο ισχύει και με το ξεκλείδωμα όπου κατεβαίνουν. Αν όχι ίσως θέλει κωδικοποίηση μέσω vag-com αν το υποστηρίζει ο εγκέφαλος του.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μετα απο 2,5 μηνες λοιπον και αφου το 4,7 δεν το ειδα μονο μια φορα, αλλα ουτε συμπερασμα για τον κινητηρα εβγαλα (αν τελικα απενεργοποιουνται οι 2 κυλινδροι) βαζω τις παρακατω φωτογραφιες για τους υποψηφιους αγοραστες.

 

Μια με ταχυτητες κατω απο 100χιλ/ω με καταναλωση 5λ/100χιλ και κατω πολλες φορες

post-16665-0-13675200-1391682725_thumb.jpg

Μια με ταχυτητες μεχρι 120χιλ/ω και καταναλωση κατω απο 8λ/ω

post-16665-0-68632700-1391682727_thumb.jpg

και μια τελευταια με την αυτονομια

post-16665-0-39333000-1391682726_thumb.jpg

Edited by neptune
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 2,5 μηνες λοιπον και αφου το 4,7 δεν το ειδα μονο μια φορα, αλλα ουτε συμπερασμα για τον κινητηρα εβγαλα (αν τελικα απενεργοποιουνται οι 2 κυλινδροι) βαζω τις παρακατω φωτογραφιες για τους υποψηφιους αγοραστες.

 

Μια με ταχυτητες κατω απο 100χιλ/ω με καταναλωση 5λ/100χιλ και κατω πολλες φορες

attachicon.gif2014-02-05 18.34.13.jpg

Μια με ταχυτητες μεχρι 120χιλ/ω και καταναλωση κατω απο 8λ/ω

attachicon.gif2014-02-06 08.24.16.jpg

και μια τελευταια με την αυτονομια

attachicon.gif2014-02-05 18.44.53.jpg

Πολύ καλά νούμερα για suv.

Αυτό φοράει τον twincharger ( turbo+compressor) ?

Link to comment
Share on other sites

Πώς μπορούμε να βλέπουμε κυλιόμενο τον τίτλο του mp3 στον πίνακα οργάνων?

 

Καλη ερωτηση, δεν το εχω ανακαλυψει ακομα.

 

Απο επιτάχυνση τι λέει;

 

Απο επιταχυνση οταν δουλευει πανω 1600 στροφες παει καλα. Αμα πας να πατησεις γκαζι και εισαι κατω απο εκει οπως εγω σημερα που ξεχαστηκα με την 6η απογοητευεσαι :sHa_hehe:

 

Πολύ καλά νούμερα για suv.

Αυτό φοράει τον twincharger ( turbo+compressor) ?

 

Μονο τουρμπο με ιμαντα, την τελευταια εκδοση

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Απο επιταχυνση οταν δουλευει πανω 1600 στροφες παει καλα. Αμα πας να πατησεις γκαζι και εισαι κατω απο εκει οπως εγω σημερα που ξεχαστηκα με την 6η απογοητευεσαι :sHa_hehe:

 

 

Μονο τουρμπο με ιμαντα, την τελευταια εκδοση

Ε καλά τι περίμενες από ένα κινητήρα 1,4 lt να έχει και ζωντάνια κάτω από τις 1600 στροφές ? Εδώ και ο 1.8 tfsi την ροπή του την έχει πάνω από τις 1500 στροφές. Κάτω από τις 1500 στροφές μόνο σε diesel.

Άρα έχει μόνο compressor. Και πόσα άλογα βγάζει ? Ρωτάω γιατί ενδιαφέρεται ένας φίλος για το Q3.

Link to comment
Share on other sites

Ε καλά τι περίμενες από ένα κινητήρα 1,4 lt να έχει και ζωντάνια κάτω από τις 1600 στροφές ? Εδώ και ο 1.8 tfsi την ροπή του την έχει πάνω από τις 1500 στροφές. Κάτω από τις 1500 στροφές μόνο σε diesel.

Άρα έχει μόνο compressor. Και πόσα άλογα βγάζει ? Ρωτάω γιατί ενδιαφέρεται ένας φίλος για το Q3.

εννοείς ότι έχει μόνο turbo και δεν έχει ΚΑI compressor (κομπρέσσορα). ;)

Link to comment
Share on other sites

εννοείς ότι έχει μόνο turbo και δεν έχει ΚΑI compressor (κομπρέσσορα). ;)

Εγώ δεν εννοώ τίποτα.Αν διαβάσεις πιο πάνω θα δεις την απάντηση του neptune, που λέει ''τούρμπο με ιμάντα'' και λέω θα έχει μόνο compressor όπως παλιότερα οι mercedes.

Τελικά ξέρει κάποιος με σιγουριά τι έχει το Q3 ? :sCo_hmmthink:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν εννοώ τίποτα.Αν διαβάσεις πιο πάνω θα δεις την απάντηση του neptune, που λέει ''τούρμπο με ιμάντα'' και λέω θα έχει μόνο compressor όπως παλιότερα οι mercedes.

Τελικά ξέρει κάποιος με σιγουριά τι έχει το Q3 ? :sCo_hmmthink:

από όσο ξέρω, το group δεν έχει βγάλει κινητήρα μικρού κυβισμού ΜΟΝΟ με κομπρέσσορα.

Γι' αυτό σε διόρθωσα....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

από όσο ξέρω, το group δεν έχει βγάλει κινητήρα μικρού κυβισμού ΜΟΝΟ με κομπρέσσορα.

Γι' αυτό σε διόρθωσα....

Και καλά έκανες, no problem.

Και εγώ αυτό που έχω διαβάσει, είναι ότι σταματάει η παραγωγή του twincharger λόγο περιπλοκότητας του εν λόγω συνόλου, υψηλότερου κόστους κατασκευής - συντήρησης και συχνών βλαβών και από εδώ και πέρα θα τοποθετούνται κινητήρες μόνο με turbo.

Απλά ήθελα επιβεβαίωση από κάποιον που έχει αγοράσει Q3, αλλά απ'ότι βλέπω ούτε αυτοί δεν ξέρουν τι έχουν. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και έγω έχω περιέργεια να δω ποιον ακριβώς κινητήρα φοράει,αλλά απάντηση δε πήρα εδώ και καιρο.

Όταν ο φιίλος λεει "μονο turbo με ιμάντα" μάλλον εννοει οτι φοράει τον νέο 1,4 TFSI που έχει μόνο turbo και έχει ιμάντα αντί για καδένα.

Στο Α3 αυτος ο κινητηρας αποδιδει 140 ps και έχει το σύστημα απενεργοποιησης κυλίνδρων.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως εννοω. Το μονο που δεν εχω καταλαβει αν υπαρχει στο Q3 ειναι η απενεργοποιηση των κυλινδρων. Δεν αναφερεται πουθενα στο βιβλιο του αυτοκινητου και λογικα ειναι ο ιδιος κινητηρας με του Α3 του Golf κτλ χωρις αυτη τη λειτουργια

Edited by neptune
Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως εννοω. Το μονο που δεν εχω καταλαβει αν υπαρχει στο Q3 ειναι η απενεργοποιηση των κυλινδρων. Δεν αναφερεται πουθενα στο βιβλιο του αυτοκινητου και λογικα ειναι ο ιδιος κινητηρας με του Α3 του Golf κτλ χωρις αυτη τη λειτουργια

Βγάλε μια φωτογραφία τον κινητηρα σου ,να καταλάβουμε!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Θα με σκασει αυτο το μαυρο χρωμα. Το πλενω οσο πιο προσεκτικα μπορω, με λαστιχο στο χερι συνεχεια για να ειναι βρεγμενο, με τα καλυτερα σφουγγαρια, με ολα τα καλα και παλι μεσα στις γραμμες εχει γινει απο το πλυσιμο. Ουφ. :chair:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.